ING: 10 zł do empiku za transakcję kartą MasterCard w telefonie

Zakończona

Trwa bardzo prosta promocja dla klientów ING Banku Śląskiego. W zamian za wykonanie dowolnej transakcji kartą MasterCard w telefonie zgarnąć możemy kod o wartości 10 zł do wykorzystania na zakupy w empiku.

10 zł za 1 transakcję

Aby skorzystać z promocji należy być posiadaczem karty MasterCard w telefonie i wykonać nią dowolną transakcję w sklepie stacjonarnym. Jeśli nie posiadacie takiej karty, to wystarczy ją zamówić z poziomu aplikacji mobilnej Moje ING:

Czas na wykonanie transakcji mamy od 24.04 do 25.06.2017. Bank jednak zastrzega, że pula nagród wynosi 6000 sztuk. Z promocji możemy skorzystać tylko raz.

10 zł w postaci vouchera do empiku trafi na naszą skrzynkę w bankowości internetowej w ciągu 14 dni od daty transakcji, ale nie później niż do 4.07.

Szczegóły w regulaminie. Warto dodać, że wyrobienie karty MasterCard w telefonie jest bezpłatne. Opłata miesięczna jest identyczna, jak w przypadku zwykłej karty (7 zł, jeśli nie wydamy 300 zł). Na szczęście zarówno transakcje wykonane tą kartą jak i zwykłą debetówką wliczają się do wspólnej puli zwalniającej z opłat. Warto również dodać, że do 28.12.2017 opłata nie będzie pobierana.

100 zł na start

Na koniec warto dodać, że z promocji mogą skorzystać również osoby, które dopiero założą konto w ING Banku Śląskim. A założyć je warto, bo bank płaci za to 100 zł (z możliwością ewentualnego polecania rachunku innym). Szczegóły we wpisie: 100 zł na start i do 1000 zł za polecenie konta w ING.

Nie przegap!

Komentarze

  • Co mówicie w sklepie: zapłacę kartą czy zapłacę telefonem?

    dxg Odpowiedz
    • Mów zapłace zbliżeniowo. W biedronce płatność telefonem oznacza przez aplikacje ikasa, w innych miejscach na to hasło zaproponują wpisanie kodu blik.

      aaaa
    • Ja mówię „zbliżeniowo proszę”, bez znaczenia, czy płacę kartą, czy telefonem, to jeszcze przyzwyczajenie z dawnych czasów, gdy przy transakcji stykowej przeważnie się kartę wręczało sprzedawcy, w każdym razie ciągle się sprawdza.

      Don Quijote de la Mancha
  • A czy poinformują o wyczerpaniu puli? Już pod koniec marca mieli ponad 6 k klientów korzystających z HCE, teraz na pewno jest ich dużo więcej, więc kilka tysięcy transakcji dziennie mieć mogą…

    Don Quijote de la Mancha Odpowiedz
  • „Opłata miesięczna jest identyczna, jak w przypadku zwykłej karty (7 zł, jeśli nie wydamy 300 zł).”
    — niezupełnie:

    Opłaty za kartę

    Do 28 grudnia 2017 r. wydanie i obsługa karty będą bezpłatne.

    Po tym czasie będziemy pobierać miesięczną opłatę za kartę – 7 zł. Opłata zostanie pobrana tylko w przypadku braku transakcji bezgotówkowych na kwotę min. 300 PLN (w przypadku posiadaczy Kont Direct w wieku 18-26 lat na kwotę 200 PLN) dokonanych kartami wydanymi użytkownikowi do jednego rachunku i rozliczonych przez bank w okresie miesiąca liczonego od 29 dnia danego miesiąca do 28 dnia kolejnego miesiąca. Kwota transakcji bezgotówkowych jest liczona łącznie dla dowolnej kombinacji kart: Visa Zbliżeniowa, Debit MasterCard Zbliżeniowa, Zbliżak Visa oraz Mastercard w telefonie, posiadanych przez danego użytkownika, wydanych do jednego rachunku.

    Don Quijote de la Mancha Odpowiedz
    • racja – dorzucili to na samym końcu w przypisie w TOiP i pominąłem – poprawiam

      Michał
    • co za debilizm żeby pobierać za to opłatę, nie wyrabiają fizycznie plastiku, nie musza wysyłać pocztą lub utrzymywać pracownika w oddziale który wydaje etc.

      ZUK
  • aktualnie nie da się pobrać karty – każe aktualizować dane, co i tak nie daje. Pewnie jutro będzie działać, ich aplikacja praktycznie w każdy weekend ma problemy

    conrad_88 Odpowiedz
    • Dokładnie. Apka każe aktualizować dane i pomimo potwierdzenia aktualności danych, nie puszcza dalej.

      dxg
    • Ja dziś bez problemu pobrałem apkę, zawarłem umowę o kartę i zrobiłem płatność w sklepie

      sebeksk
    • Zerknijcie na oświadczenia na dole – pojawiło się nowe od 1 maja. Oprócz FACTA trzeba potwierdzić, że jest się rezydentem Polski. Po tym spokojnie już przepuszcza do wniosku o kartę w telefonie.

      Baton
  • Dostał już ktoś bon?

    Kagoo Odpowiedz
  • i jest już voucher. :) Przy okazji fajnie przedłużyła się ważność środków których nie wykorzystałem z promocji kredytówek w Millenium.

    sebeksk@o2.pl Odpowiedz
  • Jak przekazali Ci ten bon? W systemie bankowym czy na maila?

    Kagoo Odpowiedz
  • Pula się nie wyczerpała. Ja zrobiłem pierwszą transakcję 04.05 i bonu do dzisiaj nie mam. Zadzwoniłem do organizatora w tej sprawie oraz wysłałem wiadomość do banku z prośbą o informację dlaczego jeszcze nie wpłynął mój voucher. Jak sprawa się rozwiąże to dam znać. Info o puli od organizatora :)

    Kagoo Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy