Bon 100 zł do wydania w Carrefour za wyrobienie karty kredytowej T-Mobile + 2000 punktów Specials

Od wczoraj do skrzynek osób posiadających konto w T-Mobile Usługi Bankowe trafia informacja o promocji banku, w której za wyrobienie karty kredytowej zgarnąć można 100 zł premii. Tym razem nie będzie to jednak gotówka, ale bon do wykorzystania w sklepach Carrefour. Trzeba jednak się śpieszyć.

100 zł za wyrobienie karty kredytowej T-Mobile

100 zł za wyrobienie karty T-Mobile Usługi Bankowe

Aby skorzystać z promocji „100 zł za zakupy z kartą kredytową T-Mobile Usługi Bankowe” należy być osobą pełnoletnią, która nie była stroną umowy o kartę kredytową w okresie 90 dni przed złożeniem wniosku o kartę. Wykluczone są więc osoby posiadające już tego typu plastik.

Same zasady zgarnięcia bonusu są bardzo proste. Jeśli bank przyzna nam kartę, to w kolejnym miesiącu kalendarzowym po miesiącu zawarcia umowy należy wykonać transakcje bezgotówkowe na co najmniej 500 zł. Ważne, aby transakcje te zostały zaksięgowane w tym miesiącu.

To tyle! Wysłanie vouchera o wartości 100 zł do wykorzystania w sklepach Carrefour nastąpi do końca kolejnego miesiąca kalendarzowego po miesiącu spełnienia warunków. Bank przekaże nagrodę na adres podane w bankowości internetowej. Czas na złożenie wniosku o kartę mamy do 30.11.2016.

2000 punktów Specials gratis

100 zł na start to jednak nie wszystko, ponieważ do zdobycia mamy też 2000 punktów powitalnych w programie MasterCard Priceless Specials. Wystarczy, że w kolejnym miesiącu, po miesiącu podpisania umowy, wykonamy trzy transakcje za które przyznawane są punkty. Najprościej więc będzie wykonać trzy operacje bezgotówkowe w jednym ze sklepów partnerskich, co przy okazji przybliży nas do bonu z pierwszej promocji:-)

2000 punktów zostanie przyznane w kolejnym miesiącu po miesiącu spełnienia warunków. Ile warte są punkty? W tej chwili za 2000 punktów możemy zgarnąć dwa bony o wartości 50 zł każdy do wykorzystania w sklepach Vistula. Za 800 punktów dostępne są bilety do Cinema City czy doładowania telefonu o wartości 10 zł.

Szczegóły w regulaminie promocji.

1000 punktów Specials dla posiadaczy karty debetowej

Jeśli już mówimy o punktach MasterCard Specials to warto dodać, że bardzo podobna promocja obowiązuje posiadaczy konta osobistego w T-Mobile Usługi Bankowe. Tu nie trzeba wyrabiać żadnej karty (wystarczy już ją mieć). Bank przekaże nam bowiem 1000 punktów powitalnych już za sam fakt rejestracji w programie oraz wykonanie transakcji bezgotówkowych na kwotę min. 200 zł w okresie trwania promocji (która obowiązuje do… odwołania :-)). Istotne jest tylko, że bank wyklucza tu niektóre kody MCC: 6010, 6011, 4829, 6050, 7511, 7995, 9311, 6540, 8999.

Punkty zostaną naliczone w kolejnym miesiącu po miesiącu spełnienia warunków. Szczegóły w regulaminie.

Ile to wszystko kosztuje?

Wróćmy jednak jeszcze na chwilę do kart kredytowych. Stali czytelnicy bloga z pewnością wiedzą, że T-Mobile lubi zwalniać z opłat za kartę w regulaminie dedykowanej promocji. I rzeczywiście: do końca roku dostępna jest oferta, dzięki której zgarnąć można:

  • Zwolnienie z opłaty miesięcznej za kartę do 31.03.2017 roku, niezależnie od liczby transakcji bezgotówkowych dokonanych w miesiącu kalendarzowym,
  • Zwolnienie z opłaty za wznowienie Karty kredytowej na drugi rok użytkowania, niezależnie od łącznej kwoty rozliczonych transakcji

Niestety w jej regulaminie napisane jest wprost, że oferty nie można łączyć z innymi promocjami, dlatego warto odpowiedzieć na pytanie ile kosztuje posiadanie karty kredytowej w T-Mobile Usługi Bankowe.

Zgodnie z aktualną tabelą opłat bank nie pobiera opłaty za wydanie karty. Może jednak pobrać roczną opłatę za wznowienie, o ile nie zostaną rozliczone transakcje na kwotę 15 000 zł (rocznie). Opłata wyniesie 70 zł, ale jeśli przekroczymy próg 7500 zł, to bank obniży ją o połowę. Jeśli jednak zamkniemy kartę przed upływem roku, to prawdopodobnie opłat nie będzie – choć co do tego trzeba się jeszcze upewnić, bo niektóre banki pobierają opłaty proporcjonalne do długości trwania umowy.

Czy ofertę z bonem do Carrefoura i punktami Specials można łączyć z programem poleceń banku? Szczerze mówiąc… ciężko powiedzieć. O ile złożenie wniosku poprzez program poleceń powinno dać 2000 punktów powitalnych (bo pisze o tym wprost na pierwszej stronie wniosku), to z bonem może być już inaczej. Regulamin promocji wspomina bowiem o „dedykowanej” stronie promocji, choć żadna tego typu strona nie istnieje – ale w mailu od banku dostajemy konkretny link (np. ja dostałem taki). Link wygenerowany przez program poleceń jest nieco inny.

Z drugiej strony ze względu na brak dokładnej definicji „dedykowanej strony promocji” oraz brak wykluczeń w regulaminie może się okazać, że obie promocje można bez problemu łączyć. Wskazywać by na to mógł również fakt, że na podstronie opisującej kartę kredytową również jest informacja o bonie, a link prowadzący do wniosku jest jeszcze inny. Jak będzie? Obstawiam, że uda się połączyć premie, ale nie daje żadnej gwarancji. Jeśli chcecie być pewni otrzymania bonu, to najlepiej złożyć wniosek klikając w link w otrzymanym mailu.

Nie przegap!

Komentarze

  • Próbowałem z załączonego linku zarejestrować kartę debetową ale po wpisaniu jej numeru dostałem komunikat że nie jest możliwa jej rejestracja.

    Zerg Odpowiedz
    • U mnie to samo… może brakuje tej magicznej zgody na przekazywanie danych?
      Czy ktoś wie jak to ustawić w serwisie transakcyjnym?

      Joy
  • do mnie wczoraj dzwonili z oferta i podobno oprócz tych 2000ptk i 100zł do marketu to bede miał zwrot 5% za transakcje KK ( max 30zł /msc bo mam 2 konta u nich) i niby ten zwrot jest za KK a za 2 debetowe zwrot bedzie swoją drogą…. pytałem kilka razy czy napewno zwrot za 2 debetowe i dodatkowo zwrot za KK… i babka potwierdzila co jest nagrane wiec bedzie podstawa do reklamacji jezeli klamala…

    mmmm Odpowiedz
  • A można od razu po otrzymaniu rozwiązać umowę bez kosztów?

    rwesdas Odpowiedz
  • „Obecnie Twoje konto nie może uczestniczyć w tym programie. Proszę skontaktować się z wydawcą karty w celu uzyskania informacji o przystąpieniu do programu.”

    WIe ktoś o co chodzi?

    Marcin Marcin Odpowiedz
    • Tak, masz się skontaktować z wydawcą karty, czyli bankiem.

      Ja zrobiłem to przez wirtualny oddział, okazało się, że chodzi o jakieś zgody, które tam wyraziłem (jednocześnie się logując, fajnie to mają rozwiązane, że można gadać i klikać, ale przygotuj swój numeryczny ID, bo loginem się nie da).

      Don Quijote de la Mancha
    • W biurze obsługi T-Mobile mają niezłe jazdy… Kiedyś właśnie konsultant powiedział mi, że jak nie pamiętam, to sobie mogę skopiować z serwisu transakcyjnego (wyświetla się u góry), do którego byłem zalogowany aliasem…

      Joy
    • Od ponad tygodnia u mnie jest to samo! 4 telefony, 4 konsultantow i jedno wielkie g…., bo czekaja na odpowiedz od MasterCard’a dlaczego zadnej z 2 kart nie mozna podpiac pod promocje??? Wszystkie wymagane zgody sa, cala procedura zgloszeniowa pozytywna i nadal niccccccc…… Gratulacje

      Mickey
  • Don Quijote czy można te zgody wyrazić w serwisie transakcyjnym?

    wlodek Odpowiedz
    • No właśnie ja nie znalazłem, dlatego „zadzwoniłem” na wirtualny oddział.

      Don Quijote de la Mancha
  • Skoro tej oferty nie można łączyć z innymi promocjami to nie powinna ona dawać zwrotu 5% za zakupy (zamiast debetówek) bo to też jest przecież promocja.

    Skylla Odpowiedz
  • Złożyłem wniosek i mam już podpisana umowę, dostałem w załączniku regulamin promocji Carrefour i regulamin zwolnienia z opłat. Czyli chyba można łączyć choć to i tak nie ma znaczenia bo kartę zakłada się do używania zamiast debetówek.

    uta Odpowiedz
  • Mam 2 konta Premium. Wziąłbym więc sobie tę kartę, aby wygodniej wyrabiać po 500zł na konto do zwrotu 5%. W związku z tym pytania do tych, którzy już to robią. Czy po złożeniu wniosku przez system transakcyjny i ew. przyznaniu karty trzeba iść do oddziału podpisać umowę, czy wszystko załatwi się przez internet? Obecnie konto Premium nie wymaga już comiesięcznego wpływu. Rozumiem więc, że oba konta mogą zostać martwe – cały obrót (w sumie ponad 1000zł) będzie rozliczany na koncie technicznym karty kredytowej – ważna jest data zaksięgowania płatności – a kartę tę można spłacać jak każdą inną, czyli z uwzględnieniem grace period, czyli ok 24 dni po zakończeniu danego miesiąca. Pytanie, czy spłacać kartę można bezpośrednio z konta w innym banku, czy trzeba za pomocą jednego lub obu kont Premium? Bo jeśli to pierwsze, to mając KK można obu kont Premium wcale nie używać. Tak to działa?

    Skylla Odpowiedz
    • Pewnie działa, ja akurat spłacam z pierwszego Premium (autospłata, a w dniu wystawienia wyciągu zdefiniowanie przelew z innego banku na dzień przed spłatą, ale na Premium, a nie kk), a drugie też nie jest zupełnie martwe, bo co miesiąc wylewam z niego 25 zł :)

      Jak chodzi o załatwianie wszystkiego przez net — przeważnie przyjeżdża kurier po wyciągi z konta czy coś takiego.

      Don Quijote de la Mancha
    • Rozumiem, jednak po co tak spłacać, skoro prościej aby to robić jednym przelewem z zewnątrz od razu na konto karty?

      Skylla
    • Robię jednym. Autospłata z ror na kk robi się sama, tzn. automatycznie wykonuje ją bank. Gdybym miał na tym ror pieniądze, np. z wypłaty, to mógłbym nic nie robić, poza dbaniem o to, by w dniu spłaty były tam środki na 100-procentową spłatę. A ponieważ konto jest prawie martwe, to po trzymaniu wyciągu zlecam przelew odroczony z innego banku (w moim wypadku: BZ WBK, bo na tym koncie, ze względu na oprocentowanie, zawsze mam min 4 k).

      Don Quijote de la Mancha
  • kto się orientuje odnośnie płatności android Pay z podpięta karta kredytowa t-mobile. Czy to prawda że transakcje wykonane przez android Pay kartą t-mobile nie wliczają się do cash back?

    Pekin Odpowiedz
    • Tak mi powiedziano przez Wiadomości w serwisie www, dobrze by było, gdyby inni też zapytali, moglibyśmy porównać odpowiedzi.

      Później się tam wdałem w długą dyskusję na temat wyszukiwania w bankowości transakcji kk Android Pay (żeby odróżnić dające zwrot, od nie dających) — w historii wyglądają one jednakowo, jak transakcje kartą plastikową (nawet pokazana końcówka numeru jest z plastikowej), co w końcu potwierdzono: „Uprzejmie informuję, że transakcja poprzez funkcjonalność Android Pay jest prezentowana tak samo jak transakcja kartą”.

      Myślę, że to może dawać nadzieję, że zwrot jednak będzie, ale przy Premium testowanie tego jest ryzykowne…

      Don Quijote de la Mancha
  • Carrefour Express też się liczy? Na mojej wsi nie ma dużego karfura.

    Wyjadacz Wisienek Odpowiedz
  • Ostrzegam że w tym banku nie ma możliwości podniesienia limitu karty. Zawnioskowałem o 1200 myśląc, że na miesiąc wystarczy w sam raz do obrotu kont, ale nie pomyślałem że przy kk trzeba brać x2 przewidywane wydatki w 1 miesiącu. Zadzwoniłem do nich żeby podnieś i się nie da (miałem kilka kart i zawsze się dało) Teraz będę ją musiał spłacać na koniec miesiąca – 29 dni przed terminem żeby odnowić limit no szlag …

    uta Odpowiedz
  • Ktoś dostał ten bon?

    Kamil34443 Odpowiedz
  • do vistuli, czekam na bon do carrefour

    ng Odpowiedz
  • Równiez czekam na bon do carrefour.

    M. Odpowiedz
  • i jak dostał juz ktos do carrefour ?

    ng Odpowiedz
  • Nie. Dalej czekam. Zgodnie z regulaminem do końca miesiąca muszą nam go doręczyć. 1 lutego piszę reklamację :)

    M. Odpowiedz
  • Przepraszam, zwracam honor. Do końca miesiąca mają czas na wysłanie. Zatem pierwszego lutego dzwonię i pytam czy wysłali, jak nie to składam reklamację :)

    M. Odpowiedz
  • Dzwoniłem dzisiaj do banku. Wysyłają partiami. Dzisiaj tez idzie partia. Powinniśmy zatem dostać na dniach…:)

    Mariusz Odpowiedz
  • Mi powiedzieli, że jeśli nie dojdzie do końca przyszłego tygodnia to mam składać reklamację.

    ng Odpowiedz
  • Dziś dostałem smsa od TMobile z gratulacjami, że spełniłem warunki promocji, przeprosinami za opóźnienia i informacją, że wkrótce bon zostanie wysłany.

    Piotraaaaa Odpowiedz
  • Czy dostał już ktoś bon?

    ng Odpowiedz
  • ja nie ;) a jak wygląda sytuacja z tym dodatkowym programem mastercard? Można zarejestrować też debetówki (mam 2)? Próbowałem kilka miesięcy temu nie zadziałało, na stronie t mobile nic o tym nie ma, tylko KK można…

    bobb Odpowiedz
    • można
      zadzwoń na infolinię synca i dołącz do programu
      wszystkie karty będą dodane, walutowe również

      pozdrawiam

      kruczi
  • @kruczi dzięki za pomoc. Zadzwoniłem, 30 min na tel, od nowa odczytywanie zgód marketingowych itd, miałem mieć możliwość zarejestrowania debetówek i… nic nie mogę zrobić, nic się nie pojawiło po logowaniu w systemie banku. Ktoś coś może doradzić? Chyba się za stary robię na takie „promocje” bo za dużo czasu to pochłania :( a jeszcze Pani zaoferowała mi tą promocję 50 zł za wynagrodzenie, odczytała regulamin czyli 2000 zł przelew wynagrodzenia lub z innego rachunku i 3 transakcje kartą… i tyle. Zgodziłem się ale z tego co czytałem tutaj wcale tak to nie wygląda bo miałem większe wpływy w poprzednich miesiącach i na pewno nie spełniam warunków regulaminu o który rozpętała się afera na pół internetu (niezależnie czy z literką „i” czy z „lub”). O co tu chodzi??

    bobb Odpowiedz
  • Sprawdź po 2 dniach, to się po jakimś czasie aktualizuje. Też nie mogłem się zarejestrować w tym samym dniu.

    ng Odpowiedz
  • Panowie i Panie czy ktos otrzymał bon?

    ng Odpowiedz
  • Niestety jeszcze nie. Dostałem przeprosiny na skutek mojej reklamacji. Wysłałem kolejną z żądaniem wysyłki bonu w 24 godziny w przecinwym razie podejmę kroki prawne. Teraz milczą. Pozostaje mi złożenie odpowiednich pism w poniedziałek bo to jest skandal :) Jednocześnie w drugiej reklamacji złożyłem wypowiedzenie karty kredytowej i rachunku :)

    Mariusz Odpowiedz
  • Jeszcze nie wysłali. nie wiadomo kiedy wyślą. Piszcie reklamacje i wypowiadajcie im umowy tego syfu. J już zamknąłem rachunek i kartę oraz złożyłem dwie reklamacje.

    Mariusz Odpowiedz
    • Też bonu brak. Po co wypowiadać kartę, którą robi się wygodnie obrót na 2 kontach? A kroki prawne? Nie żartuj, przysłali smsa to i bon przyślą.

      Skylla
    • Art. 919 KC i n.
      A wypowiedziałem dla zasady. Oszukali nas. Prawda jest taka, że jakby Tobie zabrakło 2 zł do obrotu to bank powoływałby się na zapisy o wymaganym obrocie..i zobaczyłbyś bon jak świnia niebo. Więc trzeba powołać się na zapisy o terminie wysyłki i żądać natychmiastowego spełnienia świadczenia do którego są zobowiązani. :)
      Na dodatek strasznie irytujące jest to, że oni nie potrafią powiedzieć kiedy te bony wyślą co oznacza że oni ich nawet nie zakupili/ nie dostali od Carrefour. Pierwszy raz spotykam się z tak żenującym podejściem do klienta. Ja podziękowałem :)

      Mariusz
  • pff to ja tez dzisiaj wypowiadam…

    ng Odpowiedz
  • wypowiedziałem umowę, złożyłem reklamacje, ale bonu jak nie było tak nie ma…

    ng Odpowiedz
  • Ja również nie otrzymałem jeszcze bonu. Jak dzwoniłem na infolinię, to powiedziano mi, że jak niczego nie dostanę do 14/2/2017, to mam składać reklamację.

    ADI Odpowiedz
  • pff dzisiaj dzwoniłem jeszcze złożyć reklamację. Bony nie zostały podobno wysłane.

    ng Odpowiedz
  • widzę że profesjonalizm tego parabanku zaczyna sięgać dna co akcja to wpadka – może regulamin podmienili (z wsteczną datą) że bony wyślą wszystkim w maju

    zenek64 Odpowiedz
  • Bonu jeszcze nie dostałem, odpowiedzi na reklamację też nie… spłacam kartę i wypowiadam umowę.

    Piotraaaaa Odpowiedz
  • Czy to jest normalny bank? dostał ktoś bon?

    ng Odpowiedz
    • Dostałem odpowiedź na reklamację, a zamiast bonu przyszedł przelew na 100zł..

      Piotraaaaa
  • a kiedy składałeś reklamację? masz konto w t-mobile?

    sdadada Odpowiedz
  • ja też dziś dostałem 100 zł w ramach rekompensaty, ale z treśli odpowiedzi na reklamację wynika, że jeszcze bon mi prześlą

    Darek Odpowiedz
  • Macie rachunki w t-mobile?

    ng Odpowiedz
  • Macie rachunki w t-mobile? Ja miałem tylko KK, zamknąłem po tej szopce… ile czekaliście na rozpatrzenie reklamacji?

    ng Odpowiedz
  • mam rachunek w TMUB. Reklamację składałem 7 lutego, odpowiedzieli na nią 23 lutego, ale zaproponowali jedynie dalsze oczekiwanie. Po mojej odpowiedzi dziś ją zweryfikowali

    Darek Odpowiedz
  • po zalogowaniu wysłałam im wiadomość z reklamacją dot braku bonu i otrzymałam wiadomość:.
    ” Uprzejmie informuję, że zgodnie z procedurami obowiązującymi w naszym Banku złożenie reklamacji jest możliwe:
    – telefonicznie w Contact Center pod numerem 12 19 506*,
    – poprzez Wirtualny Oddział (połączenie audio i video),
    – poprzez Bankowość Internetową (dla Klienta zalogowanego),
    – listownie – na adres korespondencyjny Banku, Alior Bank S.A. Oddział T-Mobile Usługi Bankowe , ul. Postępu 18B, 02-676 Warszawa
    – w Placówce T-Mobile Usługi Bankowe. Lista placówek zamieszczona jest na naszej stronie: http://www.t-mobilebankowe.pl/mapa

    W celu uzyskania dodatkowych informacji zapraszam do ponownego kontaktu z Bankiem.

    Do Pani dyspozycji pozostaje Infolinia T-Mobile Usługi Bankowe dostępna całą dobę pod numerem 12 19 506, Wirtualny Oddział – rozmowa Video, Audio oraz Placówka T-Mobile Usługi Bankowe (Opłaty za połączenie z Infolinią dostępne są na naszej stronie internetowej).”

    Ilona Odpowiedz
  • Dostał ktoś stówkę?

    Morris Odpowiedz
  • Tak, rekompensaty. Bon ma dojsc poczta

    Aga Odpowiedz
  • dajcie znać jak dostaniecie bon pocztą, też dostałem 100 na rachunek KK.

    ng Odpowiedz
  • Myślę, że na tej 100 się skończy ale nie będę płakał, lepsza gotówka niż bon do sklepu w którym nie robię zakupów :)

    uta Odpowiedz
  • Dziś bon przyszedł poleconym :)

    Ilona Odpowiedz
  • bon przyszedł, potwierdzam

    Morris Odpowiedz
  • No to ja na razie dostałem tylko 100 na konto KK. Ciekawe sprawdzę dzisiaj skrzynkę.

    ng Odpowiedz
  • potwierdzam, razem dostałem 200 zł.

    ng Odpowiedz
  • Ponoć wysłali bony 8 marca. Do wszystkich. Ja czekam na listonosza… Ps. Poszło listami poleconymi :)

    Mariusz Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy