Nest Bank: 100 zł premii za założenie całkowicie bezpłatnego Nest Konta i 4% na Lokacie Witaj!

Wystartowała świetna promocja Nest Banku, w której za założenie całkowicie darmowego Nest Konta zyskamy aż 100 zł premii oraz możliwość skorzystania z Lokaty Witaj oprocentowanej na 4% w skali roku. A gdyby tego było mało, to przy okazji przypomnimy wam przepis na konto oszczędnościowe z oprocentowaniem na poziomie 6,5% w skali roku!

100 zł premii za założenie Nest Konta

Nest Konto: Prezent na święta

Tradycyjnie aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem banku, czyli jedną z takich osób, które:

na dzień złożenia Wniosku […] nie posiadają (nie współposiadają) i nie posiadały (nie współposiadały) rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego oferowanego dotychczasowo przez Nest Bank (także pod innymi nazwami handlowymi), jak również nie złożyły wniosku o taki rachunek, który jest w trakcie rozpatrywania przez Organizatora.

Jeśli spełniamy te warunki, to wystarczy przejść na dedykowaną stronę promocji i złożyć wniosek o promocyjne konto. Oprócz tego należy wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych oraz wysyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną. W kroku w którym zaznaczamy zgody najlepiej kliknąć, że zgadzamy się na wszystkie. Karta do konta nie jest wymagana, choć nic za nią nie płacimy.

Samą umowę podpisujemy za pomocą przelewu lub poprzez wizytę kuriera. Pierwsza opcja jest szybsza, gdyby jednak wasz przelew został odrzucony np. ze względu na niezgodność danych, to warto zadzwonić na infolinię banku i poprosić na zmianę na kuriera.

Co dalej? Po zawarciu umowy należy zalogować się do bankowości internetowej Nest Banku nie później niż w ciągu 90 dni od momentu złożenia wniosku (oczywiście zalecamy to zrobić jak najszybciej). Sam wniosek musi zostać złożony najpóźniej do 30.12.2016, choć organizator przewidział pulę 1000 nagród – po wyczerpaniu puli rejestracja zostanie zamknięta.

Aktualizacja (26.11, 13:30): właśnie otrzymaliśmy informację, że promocja sprzedaje się tak świetnie, że prawdopodobnie zostanie zamknięta jeszcze dziś wieczór! Kto się zastanawiał – niech korzysta jak najszybciej!

Aktualizacja (27.11, 01:00): Pracownik banku poinformował, że pula nagród została wyczerpana. Ponieważ jest niedziela – prawdopodobnie informacja na stronie promocji pojawi się dopiero w poniedziałek rano.

Bon o wartości 100 zł do wykorzystania w drogeriach Rossmann zostanie przesłany w ciągu 14 dni od dnia spełnienia warunków promocji. Voucher będzie ważny do 20.11.2017.

Czy warto skorzystać z promocji?

Zdecydowanie tak! Wcześniejsze promocje byłego Smart Banku dawały „tylko” 40 zł premii. Tu otrzymujemy 100 zł na start do wykorzystania w popularnym sklepie, a do tego możliwość założenia Lokaty Witaj na 4% (do 10 000 zł) oraz możliwość ze skorzystania z promocji konta Nest Rodzinne Oszczędności, które pozwala na zysk na poziomie 6,5% rocznie! Szczegóły w naszym odrębnym prześwietleniu.

Nie przegap!

Komentarze

  • Witam
    Wczoraj kolo 23:30 założyłem konto z autoryzacją przez przelew z eurobanku. Dziś właśnie się zalogowałem :)

    Krzysztof Odpowiedz
    • Jak to się zalogowałeś. Co jest potrzebne do rejestracji, bo jeszcze nie mam numeru NIK, który mam poznać jak dostanę list z umową (rejestracja przelew).

      Paweł
  • @Be zadzwonie jutro na infolinie i sie dowiem czy mnie to wykluczylo

    Karolina Odpowiedz
  • Dlaczego jutro, w niedziele Nest Bank dzień święty święci? ;)

    Ja niedawno w Millennium nie znalazłem opcji zamknięcia karty przez www, na szczęście udało się to sprawnie załatwić telefonicznie, mimo 1. w nocy…

    Don Quijote de la Mancha Odpowiedz
  • Na infolinii nic nie wiedzą o promocji Rossmanna, nie mają podglądu w takie dane. Ale będą widzieć, że złożyłaś dwa wnioski i co z tym zrobić.

    Be@ Odpowiedz
    • W moim przypadku na infolinii wiedzieli o promocji..

      MarcinH
    • @Be
      Ten wniosek przez przelew jest odrzucony. Aktualny jest ten co zamowilam przez kuriera.. wiec tylko 1 mam aktywny ;)) wiec chyba sie uda

      Karolina
  • Admin – czy dobrze rozumiem? Pomimo, że „pula nagród jest przyznawana nie za pierwsze 1000 wniosków a za pierwsze 1000 osób które spełnią wymagania” to jeżeli przyjmą 1200 wniosków (bo nie zamknęli promocji w momencie przekroczenia puli, tak jak obiecywali) to wypłacą nagrody wszystkim 1200 osobom?

    Pytam, bo swoje konto mam zamiar otworzyć przez kuriera, więc osoby które złożą wniosek dziś (kiedy już teoretycznie nie powinny móc) i otworzą konto przez internet wyprzedzą mnie w spełnianiu warunków.

    MW Odpowiedz
    • Dostałem potwierdzenie, że wszystkie wnioski złożone do 1 w nocy biorą udział w promocji. Jest ich tyle, że nie ma ryzyka ze ktos nie dostanie. Mozna spokojnie podpisywać umowy przez kuriera.

      Natomiast dzisiaj już jesteśmy po przekroczeniu limitu więc sugeruje czekać na kolejną promocję niż zostać z niczym.

      Michał
    • Dzięki :)

      MW
    • Dzięki admin

      Wyjadacz Wisienek
  • To nie karta kredytowa ze jest badana zdolność i może się coś wysypać- przyjedzie kurier, wezmie ksero dowodu, da do podpisu umowe i wszystko

    Jarosław Odpowiedz
  • Po jakim czasie odrzuciło Wam wniosek ? Przyszedł sms czy email? „Mieli” mi po przelewie z mBanku od wczorajszego wieczoru i nic :/

    Zdzisiek80 Odpowiedz
  • @Admin

    jesteś w stanie jednoznacznie zdementować lub potwierdzić rozsiewane plotki o tym że jakoby na promocję załapią się JEDYNIE Ci którzy założą konto (owe 1000 osób) a nie Ci co złożyli wnioski i z tego tytułu konto założą później (będą 1001, 1002… osobą itd)?

    jojo Odpowiedz
    • Przeciez regulamin to jasno precyzuje. Pierwsze 1000 osob, ktore spelnia warunki promocji. Jesli 1000 osob zalozy konto a nikt sie nie zaloguje ani raz do bankowosci internetowej to co, osoba 1001 zakladajaca konto i spelniajaca wszystkie warunki miala by nie dostac nagrody? Regulamin nic a nic nie mowi o tym, ze tylko pierwsze 1000 wnioskow bedzie brane od uwage.

      MarcinH
  • @Be
    Dzwonilam teraz na infolinie i nie wyklucza mnie to ;))

    Karolina Odpowiedz
  • Czy wg Was wnioski są złożone jeśli nie otrzymałam żadnego maila? Ostatni krok przelewu się nie powiódł z racji prac BZWBK i nie było przekierowania na stronę banku

    Iza Odpowiedz
    • takie cos musi przyjsc : Nest Bank– potwierdzenie wykonania przelewu autoryzacyjnego

      karolina
    • Ale przelewu zabrakło, ponieważ BZWBK miał prace techniczne. Czy mimo tego wniosek poszedł, kwesta autoryzacji to druga sprawa do załatwienia z infolinią.

      Iza
  • Jak to najłatwiej zamknąć?

    irekk Odpowiedz
    • @Admin
      Bank informuje jakoś, że spełniliśmy warunki promocji i że zostanie wysłany bon? Czy jak to wygląda? :)

      karolina
  • czyli już nie ma szans aby założyć konto i dostać bon? czy jeszcze są jakieś szans.e

    kris136 Odpowiedz
    • Trzeba czekać na kolejną promocję. Myślę, że po takim sukcesie obecnej prędzej czy później ruszy kolejna ;)

      Michał
  • Ja osobiście nie skalałem się współpracą z tą instytucją :) ale doświadczenia z takowej (i wrażenia z kiepskiej jej jakości) czerpałem per procura, że tak to ujmę ;) Jak dotąd też od stawki zerowej przez pizzę, tani powerbank dotarli do 100pln :) Poczekam, aż stawka wzrośnie oraz zmienią kryteria odnośnie wykluczania Klientów, którzy już byli w tej rzece, przepraszam, w tym gnieździe ;) Czuwaj ! ;)

    Krzysztof Odpowiedz
  • 1 konto założone w sobotę przelewem ING i w 5 min dane do logowania. 2 z Credit Agricole na żonę i do teraz nie ma info z danymi do logowania. W tym samym czasie z Credit robił brat i dostał.. Nie wiem czy w takim razie się załapie jak przyjdzie jutro np?

    rwesdas Odpowiedz
    • Już o tym była mowa… Twoja żona prawdopodobnie zakładała konto w Credit Agr. też na przelew i weryfikacja z takich kont kończy się negatywnie, tzn jak nie masz konta zakładanego w placówce to zamawiaj kuriera, który przyjedzie z dokumentami do podpisu. :-/

      Pola33
    • Zakładałem konto w placówce Credit Agricolle, a dzisiaj się dowiedziałem, że bank nie wysłał w przelewie danych adresowych i dlatego nie mogą mi założyć konta. Więc nie ma reguły.

      Krzysztof
    • Żona zakładała w placówce. Czyli to Credit Agricole robi pod górkę zeby nie miec konta gdzie indzien? Ale to może powinni zadzwonić i wyjaśnić a ciągle jest cisza.

      rwesdas
  • A jak założyłem konto 26.11 a dopiero dzisiaj się zalogowałem, to jak sprawa ma się z takimi wnioskami?

    Arturrrer Odpowiedz
  • Z tego co widzę nikomu kto weryfikował w Mbanku albo Orange finanse nie założyli konta mówiąc, że otrzymane dane adresowe są niepełne. Chociaż banki widnieją w możliwych do weryfikacji przelewem i wysłali wszystkie dane to i tak wnioski odrzucone. Albo Blue media (pośrednik) zawinili albo sam bank i teraz odwraca kota ogonem. Reklamacja już złożona

    Geburstag Odpowiedz
    • Ja i dwie inne osoby zakładały z mBanku i wszystko założone w 15 minut. Konto w mBanku zakładałem koło 2005 roku jeśli dobrze pamiętam – kurierem.

      Michał
    • U mnie również mBank w sobotę bezproblemowo.

      Mikrofon
  • U mnie (Orange finanse) i u dziewczyny (Mbank) dwa razy odpowiedź, że dane teleadresowe były niewystarczające… Na pytanie czego brakowało nie odpowiedzieli, po telefonie do Orange finanse przesłali to co zawsze jest przesyłane i widnieje w potwierdzeniu, tak więc nie mam pojęcia o co chodzi. Poszła reklamacja chociaż bardzo opornie i z trudnościami.

    Jeżeli bank wszystko wysłał tak jak zawsze to winda leży albo po stronie pośrednika Blue Media albo samego Nest Banku.

    Geburstag Odpowiedz
  • Zadzwonilem do NEST banku i okazało się, że wniosek został odrzucony ponieważ konto w Mbanku też zakładałem internetowo i dlatego przelew z BLueMedia jest niewystarczający, w rozmowie telefonicznej Pani z NEST zmieniła mój wniosek bez zmiany numeru na opcję przez kuriera do weryfikacji danych. A na marginesie żona i teściowie też zweryfikowali się przez przelew z banku BZWBK zakładanego internetowo i przeszkód nie było. Jak mówią Co kraj to obyczaj.

    Krzysztof Odpowiedz
    • @Krzysztof
      Mi też proponowali zmianę na kuriera tylko mi tłumaczono, że będzie to zamknięcie wniosku i jakby ponowne jego złożenie co powoduje, że traci się możliwość wzięcia udziału w promocji i otrzymania karty podarunkowej do Rossmana.

      Jak było u Ciebie @Krzysztof? Zmienili Ci, kurier przyjedzie a bon otrzymasz czy też nie?

      Geburstag
  • @Geburstag
    Ja mialam taka sama syt i dzwonilam na infolinie i pani powiedziala ze to nie wyklucza z promo

    Karolina Odpowiedz
  • @Geburstag
    Bo ja zrobiłam tak, że najpierw zrobiłam przelew z konta otwieranego przez internet, i za jakieś 30min jeszcze raz założyłam i wybrałam opcje otwarcia przez kuriera. Wczoraj zadzwoniłam na infolinie powiedzieć jak sytuacja wygląda i czy to nie wyklucza mnie z promocji-powiedziała, że nie, konto przez przelew nie zostało otwarte, tylko będzie przez kuriera otwarte.

    karolina Odpowiedz
  • Nie wyklucza bo moje zgłoszenie nie zostało zamknięte, pozostało z tym samym numerem tylko zmieniono sposób weryfikacji na kuriera

    Krzysztof Odpowiedz
  • Złożyłam wniosek ale prawdopodobnie nie zostałam pozytywnie zweryfikowana przelewem, oddano 1 zł za blue media, konta nie ma i informacji też nie – ani na maila ani na telefon. Tylko numer złożonego wniosku.Trudno. W związku z tym mam 2 pytania:
    1. czy w chwili obecnej jestem nowym, czy starym klientem (w kontekście przyszłych promocji dla nowych)?
    2. Co ze zgodami, których udzieliłam we wniosku całe mnóstwo? Czy one zostały udzielone, czy też nie skoro konto się nie otworzyło?

    Lidia Odpowiedz
    • ktoś gdzieś pisał że warto wtedy dzwonić na infolinię i zmienić wniosek na kuriera – może zadziała

      Michał
  • @Lidia
    Dokładnie zadzwoń na infolinię i sprawę załatwisz, przecież opisałem to wcześniej, nie czytasz wpisów?

    Krzysztof Odpowiedz
  • To teraz Wam opiszę śmieszną sytuację. W sobotę złożyłem wniosek o otwarcie konta, po dwóch minutach od przesłania przelewu weryfikacyjnego otrzymałem wiadomość, że wniosek został odrzucony ze względu na braki formalne. No nic, mówię sobie. Pewnie jakieś problemy techniczne mają. Zadzwonię w poniedziałek bo w niedzielę nikt nie odbierze. Tak też zrobiłem, zadzwoniłem i pytam miło, uprzejmą panią o co w tym wszystkim chodzi, i jakich to formalności nie spełniłem. Pani oświadczyła mi, że konto mam już otwarte w Banku Smart (mimo, że w promocji z 40zł na jedzenie jednak się rozmyśliłem i przelewu nie zrobiłem). Co w tej sytuacji pytam gdy nie mam konto, a Pani twierdzi, że mam? REKLAMACJA na to, że mam konto. Nonsens i bzdura. Na rozpatrzenie reklamacji mam 30 dni, jednak jak Pani mnie poinformowała mogę dzwonić już po DWÓCH TYGODNIACH i pytać jaki jest jest status. Ciekawy case reklamacyjny dla niejednego pracownika call center – szkoda, że moim kosztem… Słabo to wygląda wszystko.

    Slavko Odpowiedz
  • Dzwonił do kogos juz kurier?

    Oktawian Odpowiedz
  • Na infolinii powiedzieli ze do 10dni powinien byc… dzis dzwonilam

    Karolina Odpowiedz
  • Hej. Dostaje się jakieś potwierdzenie, że bonik już w drodze czy po prostu czekamy?

    Bea Odpowiedz
  • Ja 26 listopada złożyłem wnioski – dostałem tylko maile: Dziękujemy za złożenie wniosku i wykonanie przelewu autoryzacyjnego.

    Oczekujemy na przekazanie danych z Twojego przelewu od operatora e-płatności. W następnej wiadomości potwierdzimy otrzymanie danych i przekazanie Twojego wniosku do realizacji.

    I od tej pory cisza :/ Nic że założone, nic że odrzucone – cisza…

    wntl Odpowiedz
  • Dziś dzwoniłem na infolinie, wcześniej mi mowili że 2-3 dni robocze, dziś po 5 dniach roboczych że trzeba się uzbroić w cierpliwość. Dobrze przeczytać że już u kogoś byli kurierzy:) No nic, czekamy dalej…. Muszę kupić 2 pochłaniacze wilgoci do mieszkania:)

    Jarosław Odpowiedz
  • Pytal ktos na infolinii jak informuja o przyznaniu nagrody ? Czy trzeba czekac az poczta przyjdzie ?

    Zofia Odpowiedz
  • czy konto można zamknąć zaraz po otrzymaniu kuponu

    daka Odpowiedz
  • Czy dostał już ktoś bon do rosmana?

    Paweł Odpowiedz
  • Melduję przybycie kuriera

    reni Odpowiedz
  • Bon przyniósł kurier czy listonosz?

    MartaM Odpowiedz
  • Kurier przybył z umową… spokojnie, na bon jeszcze trochę trzeba poczekać :)

    reni Odpowiedz
  • A po przybyciu kuriera od razu aktywowaliscie konto?

    Zofia Odpowiedz
  • po 2-3 dniach przychodzi sms z banku ,że aktywowali twoje konto i jednorazowe hasło

    daka Odpowiedz
  • Ok dzieki ;))

    Zofia Odpowiedz
  • A o wyslaniu bona informuja ? ;)

    Zofia Odpowiedz
  • Dajcie znać jakby zaczęli wysylac te bony, czy będą wrzucane do skrzynki pocztowej, czy za potwierdzeniem odbioru…. Bo jestem uziemniona zdrowotnie i nie mam możliwości odbioru poczty (tudzież otworzenia drzwi listonoszce). Ale martwić się będę co z tym zrobić jak dacie sygnał.

    Be@ Odpowiedz
  • Założyłam konto i zalogowałam się 26 listopada, bon miał być do 10 grudnia, dalej cisza :(

    Ala Odpowiedz
  • Dzwoniłem na infolinię bo też oczekuję ten bon. Pani konsultantka powiedziała, że cały czas weryfikują wnioski a o zakwalifikowaniu się do otrzymania nagrody poinformują (nie powiedziała w jaki sposób). Sam bon przyjdzie listownie.

    Darek Odpowiedz
  • Ehh kurier Nest Banku porażka. Mija już prawie trzeci tydzień, a umowy nadal nie ma, a interwencje w Nest banku nie pomagają.

    Don Pablo Odpowiedz
  • Według moich wyliczeń bon powinien dotrzeć do dziś no ale cisza i z tego co czytam to chyba będzie problem żeby dotarł przed świętami…

    Paulina Odpowiedz
    • To w takim razie reklamacja i ewentualna rekompensata?

      szymon
    • Powoli. Promocja od 25.11. Pierwsze osoby, które mogły spełnić wszystkie warunki tzn. zawarcie umowy, zalogowanie i nieodstępowanie od umowy w ciągu 14 dni. Dopiero od tego momentu można liczyć 14 dni roboczych, które organizator ma na wysyłkę bonów. Jeszcze mają czas.

      Krak
    • Hola hola, w którym miejscu w regulaminie masz taki akapit? Czy to radosna twórczość? 14 dni od spełnienia warunków, czyli w przypadku założenia konta 25 dnia listopada i spełnienia w tym dniu warunków, termin 14 dni roboczych mija dzisiaj.

      Grzes
    • jednym z warunków jest nieodstąpienie od umowy. Na to konsument ma 14 dni. A więc spełnienie warunków dla konta założonego 25.11 nastąpiło 9.12 – wysyłka do 30.12 (14 dni roboczych)

      karampuk
    • no tak, wszyscy zapomnieli o 14 dniach przy odstapieniu, czyli termin mija 30.12 co by sie dodatkowo pokrywało z datą trwania promocji w regulaminie (i tak było wiadomo ze pula 1000 sie wykonczy przed 30.12 wiec termin nieprzypadkowy)

      Paulina
  • Karampuk zgadza się.

    Krak Odpowiedz
  • Pewnie tak będzie. A miały być dodatkowe prezenty na święta, i klops.

    Krzysztof Odpowiedz
  • Do świąt masz jeszcze tydzień. Myślę, że zrobią niespodziankę i wypłacą :-)

    Krak Odpowiedz
  • Dostałem sms o kurierze z DHL na dzisiaj, a nic nie zamawiałem.
    Czy te bony miały być wysłane kurierem?

    andri Odpowiedz
  • OK, fałszywy alarm. Nawet nie wiedziałem, że przy podpisywaniu umowy z Multimedią dawali jakiegoś Smartwatcha.

    andri Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy