Tylko do końca miesiąca: 600 zł za Konto Santander + 1% moneyback!

Nowość! 100 zł za założenie EnveloKonta i do 200 zł za e-zakupy

Zakończona

Dwa miesiące temu pisałem o EnveloBanku, czyli nowym graczu, który wprowadził na nasz rynek bardzo interesujące konto osobiste. Dziś oferta staje się jeszcze bardziej atrakcyjna, bo po raz pierwszy rachunek ten pojawia się w promocji na start. Do zgarnięcia mamy łatwe 100 zł premii za wykonanie 3 płatności kartą :)

100 zł premii za założenie EnveloKonta w EnveloBanku Pocztowym

100 zł za 3 transakcje kartą

Aby wziąć udział w promocji należy być nowym klientem Banku Pocztowego, czyli osobą nieposiadającą konta w Banku Pocztowym (zarówno tradycyjnym, jak i EnveloBanku) w momencie wysłania wniosku. Oprócz tego wykluczone są osoby, które złożyły już jakikolwiek wniosek o otwarcie EnveloKonta.

Jeśli spełniamy te warunki to wystarczy, że zarejestrujemy się na dedykowanej stronie promocji najpóźniej do 31.12.2017. Wystarczy, że zaznaczymy dwa pierwsze checkboxy (akceptacja regulaminu oraz przetwarzanie danych przez bank). Organizator zaznacza, że pula promocyjnych wniosków ograniczona jest do 2000 sztuk – kto pierwszy, ten lepszy :)

Aktualizacja (30.11, 22:30): WOW! Tak szybkiej promocji nie było już dawno. Po 10 godzinach trwania nie ma już połowy promocyjnej puli! Warto się śpieszyć!

Aktualizacja (31.11, 12:00): Promocja została zakończona.

Zgody w promocji EnveloBanku 100 zł premii
Wymagane zgody

Co dalej? Po rejestracji na stronie promocji należy wypełnić i wysłać wniosek internetowy o EnveloKonto za pomocą wygenerowanego dla nas linku, również do końca roku. Na zawarcie umowy mamy czas aż do 19.01.2018. Możemy tego dokonać poprzez wizytę kuriera, na poczcie lub przelewem. Zwracam tylko uwagę, że jeśli zdecydujemy się na ostatnią (najwygodniejszą opcję), to przelew musimy zrobić z konta które zostało zweryfikowane (bank nas „widział na oczy” i ma nasz wzór podpisu) oraz w przelewie muszą być te same dane. Inny adres czy nazwisko spowoduje odrzucenie wniosku! Wtedy też powinniśmy poczekać na telefon od konsultanta banku i zmianę metody podpisania umowy na oddział lub przez kuriera.

Same warunki promocji są bardzo proste. Wystarczy, że do 9.02.2018 wykonamy co najmniej 3 płatności kartą w sklepach i internecie na łączną kwotę min. 100 zł. Oczywiście nie wliczamy tu transakcji anulowanych bądź zwróconych.

I to tyle! Organizator powiadomi nas o przyznaniu premii za pomocą wiadomości e-mail najpóźniej do 21.02.2018. Będziemy wtedy musieli kliknąć w otrzymany link i uzupełnić dane do odbioru premii. Zgodnie z regulaminem będziemy mieć na to czas do 28.02.2018. Wypłata premii nastąpi do 9.03.2018.

50 zł w programie poleceń

Premia na start to jednak nie wszystko. Oprócz gwarantowanej nagrody głównej możemy również powalczyć o nagrody dodatkowe w programie poleceń. Każdy, kto weźmie udział w powyższej promocji (i spełni jej warunki!) może polecić EnveloKonto swoim znajomym – i zgarnąć 50 zł za ich polecenie. Oczywiście nagroda ta zostanie wypłacona jedynie pod warunkiem, że również znajomy spełni jej warunki.

Ograniczenia? Zgodnie z regulaminem konto możemy polecać „w nieskończoność”, jednak nagrodę otrzymamy za maksymalnie 4 osoby (co przełoży się na 200 zł dodatkowej premii, obok 100 zł na start).

Informacje o nagrodzie dodatkowej i jej wypłata nastąpi identycznie, jak nagroda główna.

EnveloKonto – co to?

Co wyróżnia EnveloKonto? Po pierwsze – brak opłat. Nie zapłacimy tu ani grosza za posiadanie konta, niezależnie od tego czy korzystamy z niego aktywnie, czy nie.

Posiadanie karty do konta jest również darmowe, choć po spełnieniu dwóch prostych warunków: wpływ 1000 zł (np. ze swojego konta w innym banku) oraz jedna płatność kartą. Przewidziano jednak pewnie wyjątek: osoby poniżej 26 roku życia nie płacą za kartę. Po prostu :)

Gdyby tego było mało, to bank dorzuca nam nielimitowane wypłaty z krajowych bankomatów za 0 zł. Za granicą zapłacimy 1% od wartości transakcji, ale… to może być całkiem dobra opcja awaryjna, ponieważ przewalutowanie transakcji odbywa się po kursie organizacji płatniczej Visa (czyli niemal bezstratnie). 1% kosztów przewalutowania w porównaniu do znacznie zawyżonych kursów innych banków to bardzo dobra opcja – a trzeba pamiętać, że dotyczy jedynie wypłat z bankomatów. Transakcje bezgotówkowe są bezprowizyjne! Oznacza to, że karta świetnie nadaje się do wszelkich płatności zagranicznych.

Zwrot za e-zakupy!

Na koniec prawdopodobnie najlepsza (z naszej perspektywy) zaleta EnveloKonta, czyli zwrot za e-zakupy. O co chodzi? Jeśli zakupimy jakiś towar w sieci i wybierzemy jedną z dostaw Pocztą Polską (w tym Pocztex czy zwykły list polecony), to będziemy mogli zgarnąć 2 zł zwrotu. Istotne tylko, aby zakup wyniósł min. 30 zł i żeby zostać opłacony za pomocą pay-by-link z EnveloKonta lub za pomocą karty debetowej.

Jeśli spełnimy te warunki i zalogujemy się do bankowości internetowej lub mobilnej podając numer opłaconej przesyłki, to kolejnego dnia roboczego otrzymamy 2 zł premii. Na wprowadzenie danych przesyłki mamy 30 dni.

Envelo nagrodzi nas również bonusem za co 10 przesyłkę – otrzymamy wtedy dodatkowe 10 zł. Oczywiście zwrot nie będzie naliczany w nieskończoność. Limity przewidziane są na maksymalnie 20 zł miesięcznie oraz 200 zł rocznie.

Na koniec dodam, że w promocji z premią na start nie jest wymagane zaznaczanie zgód marketingowych i otrzymywanie informacji handlowej. Jeśli natomiast chcemy otrzymywać premię za e-zakupy, to takie zgody musimy zaznaczyć (tylko na potrzeby banku, podmiotów zewnętrznych – nie).

EnveloBank - zgody marketingowe i handlowe do e-zakupów
Wymagane zgody do premii za e-zakupy

Nie przegap!

Komentarze

  • Czy konto można otworzyć za pomocą przelewu? Czy tylko kurier wchodzi w grę?

    Clio Odpowiedz
  • Po jakim czasie będę mogła zamknąć konto?

    Monika__ Odpowiedz
  • Czy system poleceń łączy się z tą promocją, czy osoba polecona może skorzystać z tej promocji?

    _Marek Odpowiedz
    • Tak, tzn. ta promocja ma swój wewnętrzny system poleceń. Jeśli założysz konto, spełnisz warunki i polecisz je (za pomocą strony promocji) nowej osobie i ona również spełni, to dostaniesz 50 zł + premia na start + premia na start dla nowej osoby.

      Michał
  • A już się cieszyłem,już…. aż czytam pierwsze zdania i jako klientaBanku Pocztowego mnie wykluczyli. A to mendy.. a myślałem nowy twór bankowy to nowy klient …

    bolek Odpowiedz
  • Jest licznik na stronie, „Pozostało już tylko 1983 promocyjnych wniosków!”

    Benito Odpowiedz
  • @Admin: Czy mogę od razu po założeniu konta polecić je innej osobie, czy najpierw musze spełnić warunki promocji? Jeśli tak to na jakim etapie można zaznaczyć polecenie?

    Rolo Odpowiedz
    • Przyłączam się do pytania.

      miszti
    • polecać można po rejestracji w promocji.

      Michał
    • hej Michal
      to wystarczy sie zrejestrowac w promocji?
      bo „Markowi” odpowiediales -> cytuje: ” ..Jeśli założysz konto, spełnisz warunki i polecisz je (za pomocą strony promocji) nowej osobie i ona również spełni, to dostaniesz 50 zł + premia na start + premia na start dla nowej osoby…”

      co ja rozumiem – ze dopiero po spelnieniu wszystkich warunkow

      michal1607
    • Inaczej. Aby otrzymaja jakąkolwiek premię trzeba spełnić warunki promocji. Sama rejestracja i polecenie oczywiście nic nie da :)

      Michał
    • Rejestrujesz się, generujesz kod i szybko znajomy się rejestruje wpisując kod, póki limit się nie wyczerpał. A wypełnienie wniosku i spełnienie warunków to już późniejsze sprawy.

      adamus
    • @Admin – dystrybuujesz kody poleceń?

      karampuk
    • nie, bo ta promocja nic nie daje polecanym. Tutaj najlepiej zakładać konto na zasadzie:
      1. sobie
      2. znajomemu/współmałżonkowi z polecenia

      wtedy wpada 100 + 100 + 50 zł za całość

      Michał
    • tak zrobiłem, ale mam wolne jeszcze 3 polecenia (dla tego pierwszego)

      karampuk
  • Ja złożyłem wniosek. Na końcu chciałem podpisać umowę przelewem. wpisałem swoje konto w bzwbk, a przekierowało mnie na stronę mbanku. Wniosku nie dokończyłem, bo po cofnięciu strzałkami nie było możliwości powrotu do przelewu..

    jaceny Odpowiedz
  • Jak wygląda procedura zamknięcia konta? Da się przez internet, czy trzeba się bawić w wizytę w oddziale lub wysyłanie wniosku pocztą?

    Michał Odpowiedz
  • Właśnie z jakich banków można otworzyć konto przelewem?

    Fixer Odpowiedz
    • na pewno alior i tmub (ja założyłem właśnie z tmub)

      karampuk
    • Czyli nie ma wymogu żeby konto z którego robimy przelew było otwarte w oddziale bo ograniczenia bywały takie?

      Fixer
    • w tych ograniczeniach chodzi o to, aby bank miał wzór podpisu/zweryfikował, że istniejemy (czyli niekoniecznie musi być otwarte w oddziale, może być w dowolnej formie o ile nastąpiła nasza fizyczna weryfikacja)

      Michał
    • Jest napisane na dole przy wpisywaniu konta z którego chcesz zrobić przelew.

      jaceny
    • To jak przechodzi z T-Mobile Usługi Bankowe skoro to dawny Sync i mozna go było otwierać tylko przez neta przelewem?

      Fixer
    • Michał OK rozumiem :)

      Fixer
    • mi przeszło z tmub (zakładałem jako sync) i już mam otwarte

      karampuk
    • A byłeś w placówce T-Mobile lub salonie i coś weryfikowałes konto lub wzór podpisu lub w Aliorze?

      Fixer
    • nigdy, miałem wtedy jeszcze konto w aliorze – może tak zweryfikowali

      karampuk
    • „Przelew weryfikacyjny możesz wykonać ze swojego konta prowadzonego tylko w następujących bankach: mBank i Orange Finanse, Alior Bank i T-mobile UB, Bank Zachodni WBK, Eurobank, Raiffeisen Bank, Nest Bank”.

      gajowy
  • po zarejestrowania dostałem dwa linki aktywacyjne:
    jeden strona Server Error (500), drugi Konto Godne Polecenia na 4%. WTF ? Co amatorszczyzna

    Gruby Rychu Odpowiedz
    • Jak sa konta godne polecenia na 4% to ja bym brała ;-)

      Pola33
    • Mnie przy przelewie weryfikacyjnym skierowało do t-mobil zamiast wbk.

      jana
    • Mnie przekierowało na mbank, choc zaznaczałem bzwbk. chciałem cofnąć, ale bylo po ptokach. Żadnego info na e-maliu.

      jaceny
    • Podesłałem do organizatora, sprawdzili, u nich wszystko działa. Patrząc na to, jak spada limit dostępnych kont – chyba maja racje i wnioski schodzą jak ciepłe bułeczki :)

      Michał
    • Wniosek jest złożony, ale nie zrobiłem przelewu weryfikacyjnego, bo mnie przekierowało błędnie na mbank, gdzie aktualnie nie mam konta. Bez tego nie założę konta, a zmienić nic nie mogę. Żadnego e-maila też nie dostałem.

      jaceny
  • No i dupa juz miałem otwierać a tu taka krótka lista do wykonania weryfikacyjnego przelewu: mBank poszedł spać BZ tez, bo promocja na szykowana jesieni a Orange Finanse jeszcze nie otwarte zostaje tylko:
    Alior Bank, T-Mobile Usługi Bankowe, Eurobank, Raiffeisen Polbank lub ostatni Nest Bank ale tam kont nie mam :(

    Wojak Odpowiedz
  • Jak się ma Nest Konto ale jeszcze otwierane jako SMART BANK przez Internet to raczej nie przejdzie? bo wymóg jest żeby konto było otwarte w oddziale?

    Fixer Odpowiedz
  • No nieźle. Agora i poczta razem? Nie może być.

    Hugo Barra Odpowiedz
  • chyba lepszą opcją jest niecałe pięć dyszek miesięcznie w pocztowym

    pozdrawiam

    kruczi Odpowiedz
  • A te 2000 to limit złożonych wniosków o konto czy osób zarejestrowanych w promocji? W sensie jak się zarejestrowałem ale nie wypełniłem jeszcze wniosku to już mam miejsce zaklepane?

    adamus Odpowiedz
    • Tak jak to ostatnio bywa: rejestracji. Czyli jak klepniesz udział w promocji, to już będzie OK niezależnie od terminu spełnienia warunków.

      Dawno, dawno temu działało to inaczej ale sukcesywnie przekonuje banki i wszystkich pośredników że to jest bez sensu i, jak widać, ostatnio jest już niemal zawsze na naszą korzyść – tak, że nikt się nie musi zastanawiać czy zdąży.

      Michał
  • Założone przeszło z Eurobanku. Czekam na akceptację wniosku.

    Mariusz Odpowiedz
  • czy do korzystania z e-zakupów konieczne jest zaznaczenie Oświadczenia marketingowe Podmiotów z Grupy Kapitałowej Poczty Polskiej S.A.?

    Mariusz Odpowiedz
    • Zgodnie z regulaminem:

      [Osoba biorąca udział] w czasie trwania Programu nie wniosła sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych w celu marketingu bezpośredniego własnych produktów lub usług przez Bank, a także wyraziła zgodę na otrzymywanie od Banku informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej, telefonicznie lub automatycznego urządzenia wywołującego,

      Podmiotów powiązanych nie widzę.

      Michał
    • Michał. Gdzie w regulaminie promocji jest ten zapis, bo ja nie mogę go u siebie znaleźć?

      Jarek
    • Też nie widzę… Nie ma przecież żadnej konieczności zgód poza tymi dwoma checkboxami wymienionymi w artykule.

      Krzysztof S.
  • idą jak świeże bułeczki

    karampuk Odpowiedz
  • Po zarejestrowaniu z linka przychodzą na e-mail puste wiadomości

    Zenek Odpowiedz
  • przydatny hint dla osob nie mogacych znalezc NIKu w mailu o aktywacji konta,
    bystrzaki z ich dzialu IT cos spaprali temat bo czesc pliku miala nazwy typu „Part 15” a w jednym z nich jest m.in. NIK, wystarczy dac im rozszerzenie .PDF.

    jacenty Odpowiedz
  • Niestety wniosek odrzucony widocznie jakaś literówka euerobanku. Drugi raz nie można….każą iść na pocztę. Ktoś się orientuje czy jest sens tam iść i od nowa to zakładać?

    Mariusz Odpowiedz
    • spytam i dam znać, czy da się jakoś ten wniosek odzyskać

      Michał
    • Ok dzięki. Ja widzę w regulaminie, że jak pójdę na pocztę..to nie zalicza się do promocji. Dane w systemie, nie można złożyć drugiego, ani się ponownie zarejestrować. Napisałem z poziomu platformy konkursowej, że rezygnuje z udziału i proszę o skasowanie wniosku, tak abym mógł na nowo się zarejestrować. Bez sensu, w BGŻ robiłem błedy, ale za każdym razem mogłem ponownie złożyć wniosek, mozolnie bo od nowa łącznie ze scanami dokumentów, ale można było. Odsyłanie tutaj kogoś do placówki to tak naprawdę wprowadzenie w błąd.

      Mariusz
    • Mam info (już pytałem wcześniej bo był podobny przypadek) – poczekajcie na telefon ze strony banku. Będą proponować podpisanie umowy kurierem ale również ponowny przelew :)

      Michał
    • Kurcze to niepotrzebnie wysyłałem rezygnację z konkursu :) Muszę to wyprostować.

      Mariusz
    • Polecam działać w spokoju, impulsywność w promocjach bankowych nie jest wskazana :-)

      Michał
    • Mam taki case, że na końcu wniosku jak już ktoś wcześniej pisał po wybraniu logo bz wbk bramka bm.pl przetransferowała na mtransfer cofnięcie wstecz zakończyło składanie wniosku. Jak ten wniosek uratować ? Zadzwonić na infolinię i poprosić o kuriera dla tego wniosku ?

      Gruby Rychu
    • Dostałem info, że infolinia ma sama oddzwaniać i proponować kuriera albo znów przelew. Zgłoszę im też ten błąd.

      Michał
    • Dzwoniłem na infolinię, trzeba czekać na telefon, ile dni nie wiedzą. Wybiorę teraz kuriera, bo przelew weryfikacyjny jak znowu źle przekieruje to szkoda czasu.

      Gruby Rychu
    • u nie tez wniosek odrzucony, wypełniłem ponownie na inny adres mailowy i przelew z innego banku. Za trzecim razem się udało poprawnie, choć szkoda bo zmarnowałem 2 wnioski komuś:(

      Kacper
    • 2 wnioski jeden wisi a drugi odrzucony.Adminie czekać ? Wg regulaminu nowy wniosek eliminuje mnie z promocji :/ Ciekawe czy będą dzwonić faktycznie, chciałem przyspieszyć ale jak widać niebardzo to wyszło :)

      Zdzisiek80
    • „jak pójdę na pocztę nie zalicza się do promocji” – jak to ? Admin pisał w artykule:

      ###Możemy tego dokonać poprzez wizytę kuriera, na poczcie lub przelewem.####

      Ja więc wybrałem POCZTĘ. Czy więc jednak zostałem wprowadzony w błąd i nie załapię się na premię ????

      Pako
    • Jeśli po złożeniu wniosku internetowego ze strony promocji jest możliwość FINALIZACJI umowy na poczcie, to tak można. Byle to była tylko finalizacja, a nie „przeklepanie” całej umowy od nowa.

      Nie można natomiast przyjść do placówki bez wcześniejszego wypełnienia wniosku internetowego.

      Michał
    • Wyluzuj, można podpisać umowę na poczcie. Regulamin mówi jedynie, że obowiązkiem jest doprowadzenie do końca całego wniosku przez internet za pomocą profilu który się zakładało w promocji. Dalej pozostaje Ci jedynie podpisać umowę NA PODSTAWIE WNIOSKU który już złożyłeś. Więc musisz jedynie przypilnować, żeby poszedł w ruch ten sam wniosek który wypełniałeś – pewnie trzeba będzie podać numer jaki Ci przyszedł na maila.

      Krzysztof S.
  • Jeżeli chodzi o płatność kartą, to min 100 zł ma przypadać na jedną płatność , czy łącznie na 3 ?

    Piotel Odpowiedz
  • PS. Dawno żadna akcja nie schodziła tak szybko. W 1,5 godziny prawie 200 sztuk.

    Michał Odpowiedz
    • Szybko schodzi bo raz mało osób ma konto w Banku Pocztowym, dwa w EnveloBanku prawie nikt, a większość tu obwarowana karencjami ,patrzymy na co rusz pojawiające się na blogu oferty, które z żalem przechodzą nam spod nosa. Nie dziw, że rzuciliśmy się ochoczo na fajną promocję :-)

      Marta
  • gdzie przy skladaniu wniosku mozna znalezc ten kod polecajacy?
    chcialbym zonie polecic:)

    michal1607 Odpowiedz
    • Przewiń na dół strony, jest tam przycisk z tego co pamiętam ” wygeneruj kod polecający”

      Benito
    • Myślałem właśnie o żonie, ale jak usłyszy o jakimś koncie i, że ma gdzieś dzwonić to mnie pogoni. Jesteście pewni, że jak przelew wryfikacyjny przejdzie to nie dzwonią? Kartę też można aktywować w portalu internetowym? Jak nie dzwonią..to może tak się poratuje :)

      Mariusz
    • Do mnie nie dzwonili, konto otwarte przelewem.

      Benito
  • Dobra oferta, tym bardziej iż mało kto miał tam konto:)

    Mahyn Odpowiedz
  • Zarejestrowałam się do Promocji z dedykowanej strony, następnie z linka podanego w e-mailu wypełniłam i wysłałam wniosek o konto z kartą. Do podpisania umowy wybrałam placówkę PP. Otrzymałam odpowiedź informującą o przyjęciu wniosku wraz z jego numerem. Mam udać się do najbliższej placówki PP w celu podpisania umowy. Czyżby podpisanie umowy w placówce eliminowało mnie z Promocji? Jeśli tak to który pkt regulaminu to podaje.

    Beata2 Odpowiedz
    • Istotne, aby wniosek rozpocząć według opisu i jedynie sfinalizować umowę w placówce/kurierem/przelewem. Kwestia co kto woli. Zwracam tylko uwagę, żeby to była finalizacja umowy a nie „przeklepanie” wszystkiego od początku jako nowy wniosek – bo bywały takie sytuacje (w innych bankach).

      Michał
  • Czy te 3 transakcje kartą obejmują płatność w internecie?

    1234pięć Odpowiedz
    • Tak, byle nie pay-by-link, lecz kartą, tzn. na takim formularzu, gdzie się przepisuje dane z karty (łącznie z kodem z tyłu).

      Don Quijote de la Mancha
    • OK, jeszcze pytanie jak dostane karte do konta w grudniu to wpływ 1000zł musze zapewnić jeszcze w grudniu, żeby ta była bezpłatna?

      1234pięć
    • Niestety chyba tak, nie znalazłem nic o bezpłatności w pierwszym miesiącu.

      Don Quijote de la Mancha
  • Niech wreszcie nest da żywą gotówkę. Tam bym konto sobie założył w końcu.

    Imię Odpowiedz
  • Potwierdziłem przelewem z mbanku, 3h czekam i nic nie dostałem, a wiem, że u innych od razu zwracają złotówkę i hasła przysyłają :(

    Artur Odpowiedz
  • Złotówka wróciła. Czekam na maile.

    Imię Odpowiedz
  • 30.11 16:50 ZOSTAŁO 1655 PROMOCYJNYCH WNIOSKÓW

    MICHAŁ Odpowiedz
  • Dziwne hasło do konta dostałem smsem prawie od razu po wysłaniu wniosku (ważne 15h), zwrot złotówki też a maila z loginem i potwierdzeniem otwarcia konta ani widu ani słychu..

    1234pięć Odpowiedz
  • mam tak samo, maila brak, smsy są

    simrisham Odpowiedz
  • czy dobrze rozumie dzis skladam wniosek a konto moge otworzyc dopiero np 15.12 2017 czy musze odrazu dzis

    Sylwek Odpowiedz
    • Wydaje się, że tak, tylko musiałbyś wybrać podpisanie umowy w placówce, bo przez przelew się automatycznie od razu robi, a kuriera pewnie opóźnić też się nie da.

      Don Quijote de la Mancha
  • czy te trzy platnosci karta moga byc juz w grudniu

    Sylwek Odpowiedz
    • Mogą być już w grudniu. Zaraz potem (jeszcze w grudniu) kartę można zamknąć.

      Don Quijote de la Mancha
  • mogliby jeszcze lepsza apke mobilna zrobic, brak HCE/AP, blika i wielu innych zwlaszcza majac haslo „EnveloBank – nowoczesna bankowość cyfrowa” :-)

    jacenty Odpowiedz
  • Dostałem emaila, że jutro może ktoś oddzwoni ale nie ma gwarancji, że się załapię. Dla tych co im nie wyszło – rejestrujcie się jeszcze raz tylko podajcie inny email. Przed chwilą tak zrobiłem przelew przeszedł konto aktywne :)

    Mariusz Odpowiedz
    • W treści jest: „Oprócz tego wykluczone są osoby, które złożyły już jakikolwiek wniosek o otwarcie EnveloKonta.” Czy nie wynika z tego, ze jeśli składam drugi wniosek, to wykluczam się z promocji?

      jaceny
    • Wydaje mi się, że przy przerwaniu wnioskowania na weryfikacji przelewem wniosek nie będzie złożony, kluczowe jest pytanie, czy dostałeś wtedy mejla „dziękujemy za złożenie internetowego wniosku o otwarcie rachunku w EnveloBanku – Bankowości Cyfrowej Banku Pocztowego. Twój wniosek ma numer…”

      Don Quijote de la Mancha
    • Konto aktywne, ale nie wiadomo czy liczy się w promocji. Jeśli dobrze rozumiem,to złożenie wniosku poprzednio eliminuje z promocji

      Iza
    • NIe dostałem wtedy maila, za to teraz dostałem takowego: Szanowny Kliencie, dziękujemy za ponowne złożenie wniosku o rachunek/rachunki. Obecnie rozpatrywany jest Twój wcześniejszy wniosek o otwarcie rachunku. O statusie jego weryfikacji będziemy Cię informować w kolejnych wiadomościach e-mail. Pozdrawiamy, Zespół EnveloBanku Powyższa informacja została wygenerowana automatycznie. Prosimy na nią nie odpowiadać.

      jaceny
  • 50zł za polecenie dostają obie strony czy tylko polecający?

    Stefek Odpowiedz
  • Witam. Mam taki problem. Składałem wniosek o konto i doszłem do przelewu weryfikacyjnego. Podczas logowania do eurobanku nastąpił błąd po stronie eurobanku i mnie wylogowało. W konsekwencji nie dokończyłem procesu składania wniosku bo nie wyszedł przelew na 1 zł. Co mam teraz zrobić ? Dzwoniłem ale oni nie wiedza jak mi pomóc. Powiedzieli żebym złożył jeszcze raz ale gdy próbuje to pojawia się informacja że na mój adres mailowy jest już zarejestrowane konto. Proszę o jakąś podpowiedź !

    luic Odpowiedz
    • Zmień email.

      Jeśli przypadkiem używasz gmail, to możesz przed małpą wstawić coś po plusie, np. luic@gmail zmieniasz na luic+envelo@gmail — taki też dojdzie, a przy okazji łatwo będzie filtrować. (Można też wstawiać kropki.)

      Don Quijote de la Mancha
    • A czy ponowne złożenie wniosku nie wykluczy mnie z promocji ? Regulamin wyklucza osoby które nawet złożyły wniosek o konto !

      luic
    • Nie wiem. ?

      Ale wydaje mi się, że jeśli składanie wniosku zostało przerwane, to nie można powiedzieć, że go złożyłeś. A czy mimo przerwania dostałeś emaila potwierdzającego, że wniosek został złożony?

      Don Quijote de la Mancha
    • Dostałem taki mail:
      Witamy,
      dziękujemy za złożenie internetowego wniosku o otwarcie rachunku w EnveloBanku – Bankowości Cyfrowej Banku Pocztowego. Twój wniosek ma numer: DRD…………..
      W następnych wiadomościach email otrzymasz od nas informację o przebiegu procesu weryfikacji Twojego wniosku.
      Więc nie wiem czy wniosek uznali za złożony czy jest czasem w trakcie składania ?

      luic
    • Taką wiadomość dostałeś mimo przerwania na etapie weryfikacji przelewem?
      No to nie, skoro piszą „dziękujemy za złożenie internetowego wniosku” to najwyraźniej wniosek jednak złożony został, w takim razie bezpieczniej nie składać drugiego, tylko spróbować jakoś zweryfikować ten już złożony (np. w placówce).

      Don Quijote de la Mancha
    • aha jeszcze raz wszedłem na ich stronę poprzez mail i ich hasło które mi przysłali a tam taka informacja:
      drugi krok za Tobą!
      Gratulujemy, złożyłeś wniosek o konto osobiste w Banku EnveloBanku. Pamiętaj dla jednego profilu w aplikacji „EnveloKonto.zpremia.pl” można wypełnić tylko jeden wniosek. W dalszym ciągu możesz polecić udział w tej promocji swoim znajomym i dostać dodatkową premię!

      luic
  • Szkoda że blika nie ma. W sumie konto z wbk się przydało, to założenia konta. Swoją drogą dziwne że nie ma mille.

    Imię Odpowiedz
  • Jak jest z tym poleceniem? Założyłem konto, zalogowałem się. Działa. Wchodzę na stronę promocji, generuję link polecający i kod. Zakłada znajomy z linka, wpisuje moje dane i email + kod. Wywala, że dane niezgodne z polecającym. Czy nie jest przypadkiem tak, że polecić może ktoś kto spełni warunki promocji czyli zapłaci kartą i zasili rachunek? Czy komuś zadziałało polecenie?

    Mariusz Odpowiedz
    • Mnie zadziałało polecenie, choć nic nie wpłaciłem jeszcze a tym bardziej nie kupiłem.
      W kodzie wielkość liter ma znaczenie.

      miodzio
    • Mi też zadziałało, choć jako polecający konta jeszcze nie używałem, ale miałem je już aktywne.

      Don Quijote de la Mancha
  • JEST OK DZIEKI

    Miron Odpowiedz
  • Smsy mam, zwrot1zł mam, a maili i NIK nie mam. i co teraz?

    Imię Odpowiedz
  • Obsrane ręcę dzisiaj mam do tego, ale do rzeczy. Wydaje mi się, że za pierwszym razem jak składałem wniosek z pierwszego email a teraz założyłem konto z innego email to system jednak widzi mnie po imieniu i nazwisku. Teraz pytanie zasadnicze :) W jaki sposób ta premia jest przekazywana? Co ciekawe dane z pierwszej rejestracji system przyjął jako polecającego bez problemu…..

    Mariusz Odpowiedz
    • Masz na myśli „system” promocyjny (Agory)?

      Na pewno nie może kojarzyć użytkowników po imieniu i nazwisku, wszyscy Janowie Kowalscy mieliby jedno konto? ?

      Don Quijote de la Mancha
    • Wpisałem mój poprzedni email i poprzedni kod polecajcy i zadziałało. Pytanie tylko czy ta premia przychodzi tak jak w większości przypadków w postaci emaila do uzupełnienia i podania wtedy nr konta czy….na konto. Namieszałem dzisiaj strasznie, ale moje i konto żony otwarte. Najwyżej z tym poleceniem nie wyjdzie, trudno :(

      Mariusz
    • Tak, przychodzi email z linkiem do formularza, w którym trzeba uzupełnić „numer EnveloKonta Uczestnika (na który zostanie przekazana Premia i Premia dodatkowa)”, problem w tym, że ten email przyjdzie tylko jeśli na powiązanym koncie gdy spełnisz warunki promocji… a nawet do „Premii dodatkowej” polecający musi spełnić warunki „Premii” (3 transakcje na 100 zł), nie wystarczy, że zrobi to polecany…

      Don Quijote de la Mancha
  • Szanowny Kliencie, dane osobowe, które Bank już posiada w systemie różnią się od danych przedstawionych w złożonym wniosku o rachunek. Bank nie dokona zmiany danych osobowych na podstawie otrzymanego wniosku. W celu zmiany swoich danych osobowych należy udać się do najbliższej placówki Banku lub Poczty z dokumentem tożsamości i zaktualizować dane osobowe. Po aktualizacji danych zapraszamy do ponownego złożenia wniosku o rachunek. Wniosek DXXXXXXXXXX nie został zaakceptowany. Pozdrawiamy, Zespół EnveloBanku

    broker Odpowiedz
  • Wykonałem przelew z dawnego smart banku, otrzymałem przelew zwrotny z potwierdzeniem otwarcia konta, natomiast na maila po 3minutach przyszła informacja, że mój wniosek został odrzucony. Co teraz? Zacząć wszystko od początku, włącznie z ponowną rejestracją na dedykowanej stronie?

    gru Odpowiedz
    • mam to samo na żonę – próbowałem jeszcze raz wniosek (jak sugerują) ale dali komunikat, że za 10 minut – poczekam i spróbuję jeszcze raz (kurierem)

      karampuk
    • Pytanie czy złożenie ponownego wniosku nadal będzie uprawniało do otrzymania tej stówki?

      gru
    • Przyłączam się do pytania bo mam tak samo. Czu drugi raz złożony wniosek uprawnia do premii ?

      luic
  • W moim wypadku z promocji nici. Wnioski idą jak woda i pewnie do jutra do popołudnia się zakończą. Szkoda bo to fajna promocja.
    Miałem w BP konto oszczędnościowe. W ub. roku je zamknąłem. Złożyłem wniosek, dokonałem przelewu weryfikacyjnego i ….. dostałem taki komunikat[treść niżej]

    „Szanowny Kliencie, dane osobowe, które Bank już posiada w systemie różnią się od danych przedstawionych w złożonym wniosku o rachunek. Bank nie dokona zmiany danych osobowych na podstawie otrzymanego wniosku. W celu zmiany swoich danych osobowych należy udać się do najbliższej placówki Banku lub Poczty z dokumentem tożsamości i zaktualizować dane osobowe. Po aktualizacji danych zapraszamy do ponownego złożenia wniosku o rachunek. Wniosek …. nie został zaakceptowany. Pozdrawiamy, Zespół EnveloBanku Powyższa informacja została wygenerowana automatycznie. Prosimy na nią nie odpowiadać.

    Eugeniusz Odpowiedz
    • Również dostałem takiego maila. Jedyne produkty jakie miałem w BP to lokaty – nigdy żadna umowa nie była podpisywana. Napisałem do nich. Ciekawe co z tym zrobią.

      User
  • Hmm, zrobiłam przelew weryfikacyjny z BZWBK i wniosek został odrzucony :( Bank na pewno mnie weryfikował fizycznie. Czekam teraz na kontakt z banku E..

    Iza Odpowiedz
  • witam
    mozecie mi powiedziec co moze byc problemem ze za kazdym razem wnisoek nie jest zaakceptowany ?(mail od envelobank)probowalem 2 adresy mailowe i 2 banki – mbank i TMUB..
    za kazdym razem nic z tego…
    wychodzi ze chyba bede musial odpuscic tak prosta promocje.. chyba ze jest jakis sposob aby to skutecznie sfinalizowac…

    michal1607 Odpowiedz
  • Też mnie podkusiło, żeby najpierw założyć konto żonie. Później chciałem je sobie polecić. Rejestracja ok, przelew zwrotny jest sms z hasłem startowym jest, a maili aktywacyjnych brak. Żona czasem kupuje znaczki przez Envelo.pl. Pewnie dlatego jest jakiś problem.

    Michał Odpowiedz
    • Poczekaj bo to się przytkało trochę. Jak ja zakładałem to około 20 minut (eurobank), jak żonie to minuta (bzwbk).

      Mariusz
  • 1 2 3 10

    Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy