2,7% na koncie oszczędnościowym BGŻOptima do 7 kwietnia 2016

Jest nowa tabela oprocentowania dla konta oszczędnościowego BGŻOptima. Znów nasze środki będą mogły pracować na całkiem przyzwoitym procencie: 2,7% do 7 kwietnia, o ile tylko będą to nowe środki.

Tabela oprocentowania BGŻOptima

Co tym razem rozumiemy pod pojęciem nowe środki?

Nowe Środki – wartość środków pieniężnych zgromadzonych na Rachunku Głównym, stanowiących nadwyżkę nad Saldem Początkowym Rachunku Głównego, w kwocie nie większej niż Zwiększenie Salda Początkowego wg stanu na koniec każdego dnia w„Okresie Promocji”,

Saldo Początkowe – wartość środków pieniężnych zgromadzonych na Rachunkach Oszczędnościowych oraz Rachunkach Lokat Terminowych w ramach Konta BGŻOptima Klienta, wg stanu na koniec dnia 8 lutego 2016 r., przy czym w przypadku Umowy Ramowej zawartej po dniu 8 lutego 2016 r. Saldo Początkowe przyjmuje wartość 0,00 zł,

Mówiąc po ludzku: saldo liczymy według stanu naszego konta na dzień 8 lutego, czyli wczoraj. Jeśli więc mieliśmy tam np. 0 zł, to przelewając 100 000 zł cała kwota będzie zarabiała 2,7% w skali roku. Nadwyżka (do 150 000 zł) oprocentowana będzie na 1,9%, natomiast oprocentowanie standardowe wyniesie 1,5%.

Trzeba przyznać, że choć bank trzymał nas nieco w niepewności (liczyliśmy na nową tabelę oprocentowania już 6.02), to zmiana jest dość korzystna. Ostatnio dwukrotnie bank nas niemiło zaskakiwał ustalając dzień ustalania salda dla nowych środków kilka/kilkanaście dni przed pokazaniem nowej tabeli. Tym razem nie informowaliśmy więc na blogu o możliwości wycofania swoich pieniędzy z banku (aby załapać się na nowe oprocentowanie) ponieważ… ciężko było stwierdzić kiedy nastąpi „magiczny” dzień. Jeśli ktoś prewencyjnie wycofał swoje pieniądze najpóźniej w dniu wczorajszym, to znów może się cieszyć z niezłego oprocentowania.

Nowa tabela oprocentowania dostępna jest pod tym adresem.

Nie przegap!

Komentarze

  • Jeśli środki przelane przelane prze Krystynę leżały dłużej niż przewiduje to Regulamin, to należą się jej odsetki od Optimy. Jeśli zaś Krystyna nie istnieje, to sprawą powinien zainteresować się prokurator.

    Zenon Odpowiedz
  • U mnie oprocentowanie to 1.9%, a NIE MAM ponad 100 tys. na koncie. Ma ktoś podobnie?

    Oskar Odpowiedz
  • Naprawdę mają tam straszny sajgon: przelew na lokatę odrzucony ze względu na inne dane, podczas gdy dane są dokładnie takie same. Do tego czas oczekiwania na infolinię niesamowicie sięgający kilku minut, infolinia nie może w niczym pomóc, sami nie wiedzą co się dzieje, zachęcają do ponownego wysłania z tego samego konta (sic!). Po drodze jeszcze problemy ze skanem dowodu, który pani z infolinii się nie wyświetla, a link z maila do poprawy danych rzuca errorem…

    Chyba serdecznie podziękuję za opiekę nad 100 tys. zł bankowi, który ma u siebie taki bajzel.

    TomaszTak Odpowiedz
  • @oskar. Mam identyczną sytuację. Zamiast 2,7% też 1,9% a do 100 tys. bardzo daleko.

    pavao Odpowiedz
  • Sam widzisz, Oskar, że nie jest tak źle. Przecie równie dobrze mogło być 0,5% albo całkiem wcięło kasę jak Krysi parę postów wyżej. Tam w połączonych sztabach Optymian z tym drugim Paribasem trwają intensywne prace aby się to wszystko nie rozp. kompletnie. No ale to nie są łatwe sprawy.
    Zadzwoń do nich, to równe chłopaki i dziewczyny i Ci raz dwa przemalują na 2,7. Jak to później Połączony Systematyczny System powylicza to jeden Pan Bóg wie. Najwyżej będziesz znowu reklamował -:)

    Bufon Odpowiedz
  • Odnośnie wyświetlanego procentu – mają problem techniczny z wyświetlaniem, ale funkcjonuje 2,7%. Max piątek/poniedziałek będzie już wyświetlane ok.

    maxx Odpowiedz
  • @ Jacck, Lokata, Zenon
    Na moje konto wróciło dzisiaj dokładnie 100 003,99 zł z następującym tytułem „Zwrot środków po zamknięciu rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego” (chociaż zgodnie z moim wnioskiem miały to być środki na lokatę, a nie na rachunek oszczędnościowy). Owe 3,99 zł to jak mniemam drobne odsetki za 100 000 zł przechowywane dwa dni przez bank na tym nieotwartym rachunku (bo to nie 3,2% jakie obiecywała lokata) i nie one są najważniejsze. Istotne tu było narażenie mnie na duży stres z uwagi na możliwość utraty znacznych pieniędzy gdy wbrew regulaminowi nie wróciły one następnego dnia po odrzuceniu wniosku. Infolinia serwowała tylko wielominutową muzyczkę bez możliwości połączenia się z kimkolwiek. Usiłowałam kontaktować się z bankiem poprzez adresy mailowe podane do kontaktu z klientem ale nie otrzymałam odpowiedzi (w formatce kontaktowej na stronie banku podano, ze specjalista odpowie w ciągu 24 godzin ale nie odpowiedział do tej pory). Dlatego poruszyłam znane mi fora finansowe by wywołać jakąś reakcję banku. Bo 30-dniowy termin oczekiwania na oficjalne rozpatrzenie reklamacji w takiej sytuacji chyba spaliłby każdego. Rachunkiem z którego wysłałam przelew posługuję się od lat, dla BGŻ lub BNP Paribas miałam być nowym klientem i powody początkowego zaakceptowania wniosku, a potem po przelewie – jego odrzucenia, nie są mi znane.
    Nie zamierzam być pieniaczem i walczyć jeszcze o cokolwiek. Mam nauczkę na przyszłość i to mi wystarczy.
    Pozdrawiam i proszę nie wątpić w moje istnienie :)
    Krystyna

    Krystyna Odpowiedz
  • @Krystyna
    Muszę Cię uświadomić, że:

    – 3,99 zł to odsetki netto za dzień 8 lutego 2016 r. w wysokości 1,8%,

    – to nie chodzi o to, żeby być pieniaczem, tylko o zwyczajną UCZCIWOŚĆ i ZAUFANIE.

    Bank jest instytucją zaufania publicznego, powierzamy mu niejednokrotnie majątek całego życia i dlatego tak ważne jest, aby Bank traktował swoich Klientów wyjątkowo poważnie. Uważam, że powinnaś, a wręcz to jest Twój obowiązek złożyć skargę do Banku z roszczeniem odszkodowawczym za niewywiązanie się z warunków umowy. Zapytasz jaki jest tego sens? – Bardzo prosty, jeśli każdy Klient Banku będzie domagał się odszkodowania i pilnował, aby Bank go nie oszukiwał, to nagle Bank zda sobie sprawę z faktu, iż niekompetencja i nierzetelność jego pracowników za dużo go kosztuje, a presja którą Klienci na nim wywrą zmusi Bank do dopracowania systemów informatycznych, wyszkolenia kadry i wyciągania konsekwencji z każdego incydentu wobec osób odpowiedzialnych.

    Fakt, że Klient oczekuje uczciwości i domaga się wypełnienia warunków umowy wcale nie musi oznaczać pieniactwa. To nie Ty masz się wstydzić, tylko Bank, że zawiódł Twoje zaufanie! Ja bym nie odpuścił dla zasady. Zawsze jak wystąpi niezgodność na moim koncie niezgodność salda, choćby na jeden grosz, uruchamia to automatycznie proces reklamacyjny i uzbierałem już trochę nieopodatkowanych odsetek ustawowych.

    Lokata Odpowiedz
  • Dziękujemy za obszerniejsze wyjaśnienie, w moim przypadku uwrażliwiłaś mnie na problem. Zastanawiam się co z tym począć bo w 2 połowie lutego zamierzam/zamierzałem założyć tam lokatę. Nie wiem co zrobię. Najpierw „uderzę” do banku żeby wyczaić co i jak bo nie mam zamiaru przeżywać podobnych stresów co Twoje, tym bardziej że jestem bardzo wyczulony na tego typu zagrożenia. Długie lata człek ciuła a potem w krótką chwilę stracić … to nie dla mnie.
    Krystyno to że pojawiły się wątpliwości kim jesteś przyjmij jako normalność. Każdemu na tym forum zależy chyba żeby informacje były tu rzetelne i prawdziwe. Pewnie sama wiesz że wystarczy jedna plotka aby nasiać fermentu. Poza Nickiem nikt tu nie wie kto kim jest. Dziękuje w imieniu wszystkich że podzieliłaś się swoimi doświadczeniami, jak pojawią się nowe fakty to proszę przedstaw tu je, tym bardziej że JA wciąż jestem zainteresowany tą lokatą.

    jojo Odpowiedz
  • Trochę się zgadzam z postem wyżej. Może w tym BGŻ usiądą, pomyślą i uznają, że „weryfikacja” konta przelewem na tysiące złotych to pomysł z gruntu idiotyczny i trzeba całą procedurę otwarcia konta i promocyjnej lokaty napisać od nowa. Choć bez bicia przyznam, że mnie by się nie chciało :P

    Marek MJ. Odpowiedz
  • Dokladnie to samo co poprzednicy : przelew na lokatę bezkarna odrzucony ze względu na inne dane, podczas gdy dane są dokładnie takie same.

    Rafal.W Odpowiedz
  • jojo, może podejdź do tematu od drugiej strony – przelicz ile zarobisz ponad średnią rynkową zakładając konto w BGŻ, potem zastanów się, ile czasu i uwagi poświęcisz ogarnięcie całego tematu i na koniec zastanów się, czy zysk jest w ogóle warty twojego czasu i uwagi.

    Marek MJ. Odpowiedz
  • A jaką mam alternatywę ? Nawet do 0,2% w Idei ?

    jojo Odpowiedz
  • Po to właśnie zafundowałem sobie rok odsiadki żeby na coś konkretnego się załapać. Wszystko inne na co polowałem poleciało na łeb na szyję Jak śledzisz to wiesz że ostatnie tygodnie to rzeź na lokatach 3,2% dziś to hicior

    jojo Odpowiedz
  • Jojo, Akurat w Idei lokata bezkarna, którą zerwiesz w dowolnym momencie, ma 2%, są też inne alternatywy ale nie wiem gdzie już masz konta. Zwyczajnie ogólnie sugeruję, żebyś przeliczył ewentualną nadwyżkę zysku , podzielił ją przez czas który poświęcisz na daną promocję i zapytał sam siebie, czy za taką kwotę poszedłbyś do kogoś pracować ;) Dużo promocji w ten sposób omijam dzięki czemu stresu mniej, ilość instytucji którym udostępniam dane się zmniejsza itd. Same zalety ;)

    Marek MJ. Odpowiedz
  • @Marek MJ
    To my Cię nie zbijemy, ale uświadomię Cię w jednej rzeczy. Szczegółów nie będę pisał, żeby nikt się nie zorientował, o który Bank chodzi. Ogólnie rzecz biorąc 2 lata temu jeden z Banków przysłał listem poleconym wezwanie do zapłaty 30 złotych za przesłanie owego pisma, w którym wzywa do uzupełnienia dokumentów. Pierwsza myśl była uzupełnić dokumenty i zapłacić, a ja powiedziałem: NIE, najpierw umowa. Przeczytałem umowę i okazało się, że nie ma podstaw do takiego wezwania. Napisałem reklamację do Banku i Bank anulował opłatę. Dowiedziałem się później, że moja reklamacja odbiła się olbrzymią czkawką, tym co zawalili sprawę i że bank wysłał takich pism kilkanaście tysięcy, ale nieliczni zaprotestowali.

    Zróbmy zatem małą analizę. Załóżmy, że koperta, kartka, energia elektryczna, toner i znaczek na list polecony kosztował Bank w sumie 6 zł. Załóżmy, że Bank wysłał takich pism 20k i że nieliczny oznacza 1k.

    1. 20 000 x 6,00 zł = 120 000 zł – koszty korespondencji
    2. 19 000 x 30,00 zł = 570 000 zł – zapłacona kwota przez klientów
    3. (2) – (1): 570 000-120 000 = 450 000 zł – zysk banku

    Ładna kwota wyszła w pkt 3, prawda? To może teraz podziała na wyobraźnię niektórych Klientów, że im bardziej Klientowi nie chce się zaprotestować tym Banki więcej zarobią, a zawsze można wykręcić się tym słynnym „to nie my, to system komputerowy”, tylko, że na mnie to nie działa :)

    Lokata Odpowiedz
  • Wygląda na to, że po zmianie systemu coś jest nie tak w BGŻOptima – zbyt wielu czytelników zgłasza odrzucenie wniosków. Apeluję więc o wstrzymanie się z zakładaniem lokat i czekamy co w tym temacie napisze Zespół Prasowy BGŻOptima…

    Michał Odpowiedz
  • @jojo
    Może skorzystaj z Getinu, 2,8% na nowe środki na 3 m-ce.

    Lokata Odpowiedz
  • Zespół Prasowy BGŻOptima napisze: Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą. Nasi specjaliści pracują już nad rozwiązaniem problemu. Mamy nadzieję, że przedmiotowy incydent nie wpłynie negatywnie na naszą dalszą współpracę.

    Normalnie poczułem się jak ekspert z helpdesku :)

    Lokata Odpowiedz
  • Sytuacja w której bank wymaga ode mnie jakiś absurdalnych (w moim mniemaniu) opłat jest zgoła odmienna od tej, którą przeżyła Krystyna. Nie mam nic przeciwko, żeby takie cholery jak ty (:P) gnębiły banki jeśli jest to zasadne ALE mnie by było szkoda energii życiowej i czasu na drążenie tej konkretnej sprawy.
    Co nie zmienia faktu, że w przytoczonym przez ciebie przypadku też bym składał reklamację, ale czy uderzałbym potem do arbitra bankowego w przypadku jej dwukrotnego negatywnego rozpatrzenia? Sam nie wiem, prędzej pożegnałbym się ozięble z bankiem i więcej do niego nie wrócił.

    Marek MJ. Odpowiedz
  • a jednak wyszlo na moje? ze chodzi tylko o nowe srodki na rachunku glownym a nie na lokacie? ja nie narzekam a dlaczego? mimo ze mam lokate bezkarna od grudnia z promocji z premia 50 zl i przelania wczoraj nowych srodkow (wlasnie nie liczac lokaty) na rachunek glowny dzis wyswietla mi sie 2,7% (wczoraj jeszcze bylo 1,5%) a dzis rano mialem uciekac do smart banku ale jak zobaczylem 2,7% to chyba zostane :)) szkoda ze nie nalicza tzn. nie pokazuje dziennej kapitalizacji jak w starym systemie bo wtedy mialbym pewnosc w 100% ze jest to 2,7% chyba ze pokazuje a ja nie widze?

    MaRiO Odpowiedz
  • @MaRiO
    Nie pokazuje ile odsetek naliczyli, ja też nie znalazłem takiej informacji. Z drugiej strony w starym systemie informacja wyświetlana o odsetkach była opóźniona o 3 dni, więc tak jakby jej nie było :)

    Lokata Odpowiedz
  • Analiza przypadków klientów, którym banki odrzucały przelew weryfikacyjny (grupy dyskusyjne pl.biznes.banki) wskazuje, że prawdopodobnie powodem odrzucenia mogą być nawet drobne różnice w zapisie adresu. Jeżeli np. bank nadawcy zapisał adres przelewu (nr domu-nr mieszkania) w formacie AA m. BB, a złożony wniosek ma zapis w formacie AA/BB to automat może odrzucić wniosek. Dotyczyło to m.in. banków Alior, Smart i BZ WBK. Jeden z forumowiczów podał nawet że różny zapis numeru mieszkania (m. BB albo m.BB) tj. ze spacją po kropce lub bez spacji, spowodował odrzucenie wniosku/przelewu.
    Można przypuszczać, że w Optimie problem jest podobny.
    Jeżeli tak jest to banki powinny dostosować swoje procedury weryfikacji by takie różnice były ignorowane. Najgorsze jest to, że klient nie otrzymuje informacji o powodach odrzucenia. Banki nie doceniają siły internetu bowiem spowodowany brakiem informacji ferment na forach, tworzy negatywny image banku.
    Pomijam tu niedopuszczalną zwłokę w zwrocie przelewu. Osobiście znam przypadek gdy z niezałożonej smartlokaty bank zwrócił klientowi jego 10.000 zł dopiero po 9 dniach i kilkukrotnych interwencjach telefonicznych (odsetek oczywiście nie było).

    Fabian Odpowiedz
  • A mnie na BGŻ Optima wcięło jednostki uczestnictwa w FI – kilka tysięcy pln. Patrzę od poniedziałku i jak nie było tak nie ma.

    Greg Odpowiedz
  • Doszedłem do wniosku na podstawie dwóch różnych kont, iż oprocentowanie prezentowane na koncie zmienia się z 1,5% na 2,7% następnego dnia po zmianie salda.

    Lokata Odpowiedz
  • U mnie też tak było. 2,7% od następnego dnia.

    Łuki Odpowiedz
  • Greg # u mnie za to przez 2 dni saldo było 2x wyższe. :)

    Łuki Odpowiedz
  • @Lokata – potwierdzam, u mnie tak samo.

    Be@ Odpowiedz
  • @Oskar u mnie tak samo

    Kajko Odpowiedz
  • U mnie dokładnie ta sama sytuacja co w przypadku Krystyny – wniosek odrzucony mimo poprawnych danych a 40 tys. dalej nie wróciło mimo przekroczenia przez bank regulaminowych terminów. Dodzwonienie się na infolinię graniczy z cudem (minimum pół godziny czekania), a pomoc zerowa – nic nie wiedzą i nic nie mogą zrobić.

    Coś czuję, że skorzystam z rad @Lokata i nie popuszczę. Nienawidzę, gdy ktoś tak cwaniakuje.

    Pimko Odpowiedz
  • No to ładna jazda ! Nie mam pojęcia co teraz zrobić. Wysłałem zapytanie do tego cud banku Może uda się założyć konto przelewem weryfikacyjnym za 1 zł niż wysyłać cholera wie gdzie 100 000. Zawsze to jakaś szansa że kasa trafi na konto moje w banku niż jako weryfikator

    jojo Odpowiedz
  • Ja na infolinię czekałem ok. 3 min. Rzeczowa odpowiedź na moje pytanie przez konsultantkę.
    Może chodzi o treść tytułu przelewu weryfikacyjnego? Przy zmianie rachunku powiązanego tytuł też nie może być teraz dowolny jak było kiedyś.

    Łuki Odpowiedz
  • @Łuki O której godzinie tyle czekałeś? Ja dzwoniłem kilka razy w ciągu ostatnich dni i zejście poniżej 10 minut nie było możliwe, 30 minut było dzisiaj. Rzeczowa odpowiedź? Ograniczyła się do ładnego powiedzenia nic nie wiemy, prosimy czekać.

    Tytuł i wszystkie dane były dobre, co zostało potwierdzone w banku. Z resztą, to zgodnie z regulaminem banku nie może być podstawą do przetrzymywania pieniędzy klienta.

    Pimko Odpowiedz
  • @Łuki Zależy o co chodziło u Ciebie. Aby być całkowicie zgodnym z prawdą: raz udało mi się dodzwonić w podobnym czasie co Ty – nic się nie dowiedziałem. Kolejne telefony były bardzo długie lub owszem, odbierano po paru minutach, ale przekierowywano mnie na inny dział i tam już kolejne, dłuuuugie czekanie. Więc zależy jaka sprawa może.

    Pimko Odpowiedz
  • @Łuki Sprawdziłem właśnie historię połączeń i zwracam honor, zagalopowałem się z tymi 30 minutami. Czasy połączeń ok. 18 minut, ok. 13 minut, ok. 22 minut, ok. 8 minut. Z czego większość czasu to oczekiwanie i potem szybkie spławienie. Zatem przepraszam za wprowadzenie w błąd z czasem oczekiwania, ale faktem pozostaje, że był on zbyt długi. Jednakże kwestia czasu to jedno, nie interesuje mnie to tak bardzo, jak fakt brakujących 40 tys.

    Pimko Odpowiedz
  • Mam pytanie do znawców, bo ja jestem już zupełnie skołowany. Na infolinii powiedziano mi, że oni nie wiedzą i nic nie mogą zrobić. Wysłali ponaglenie do zapłaty mi pieniędzy (ale jest piątek, więc najwcześniej w poniedziałek mogłyby dotrzeć). Ale jaki termin jest wiążący w tym wypadku?

    Bo ja powoływałem się na regulamin, wedle którego jest to następny dzień roboczy (przekroczone): „nie później (…) niż następnego Dnia Roboczego”. Z kolei we wzorze umowy ramowej wyczytałem przed chwilą, że bank ma więcej czasu (i w moim przypadku go nie przekroczył): „nie później (…) niż w przeciągu pięciu dni roboczych”. Co jest ważniejsze? Regulamin czy owa umowa ramowa?

    Jeśli umowa, to przepraszam za wprowadzenie w błąd (acz na infolinii zapewniano mnie o 24h), a jeśli regulamin, to jeszcze bardziej mnie to niepokoi…

    Pimko Odpowiedz
  • Już sam nie wiem. Im dłużej te ich papiery czytam, tym bardziej wychodzi, że wszystko po ich stronie jest ok, oprócz tej sprzeczności z terminami (choć infolinia przyznała mi rację co do przekroczenia terminu). Przepraszam wszystkich, jeśli kogoś wprowadziłem w błąd a bank, jeśli termin nie został przez niego przekroczony, czego w sumie, po lekturze dokumentów, już nie jestem pewien. W takim razie, pozostaje odczekać do tych 5 dni i liczyć, że pieniądze wrócą szybko. Jeśli wrócą, poinformuję, bo też nie chcę robić nikomu czarnego PR-u, a jedynie niepokoję się o swoje pieniądze. Przepraszam za spam, ale sami rozumiecie moje zdenerwowanie.

    Pimko Odpowiedz
  • @Pimko
    Zgodnie z regulaminem usług BGŻOptima §1 ust. 6, w przypadku rozbieżności pomiędzy postanowieniami Umowy Ramowej i Regulaminu, pierwszeństwo mają postanowienia Umowy Ramowej.

    Powyższe wynika z art. 385. § 1. KC

    Lokata Odpowiedz
  • Czy ktoś się orientuje czy się da, a jeżeli tak, to w jaki sposób:
    – zmienić nazwę rachunku (w poprzednim systemie można było nazywać rachunki) ?
    – jak założyć kolejne rachunki celowe ?

    Tamto Odpowiedz
  • Ja też mam przypadek jak u Krystyny – 8 lutego złożony wniosek i wysłany przelew.
    9 lutego wiadomość o odrzuceniu wniosku.
    Po wysłaniu zapytania przyszedł e-mail z linkiem do wysłania ponownie skanu dowodu.

    Kilka ponagleń wysłanych w międzyczasie, łącznie z postraszeniem zgłoszeniem do KNF.

    Do teraz cisza – ani odpowiedzi, ani zwrotu gotówki.

    mbo Odpowiedz
  • @Lokata Bardzo dziękuję, uspokoiłeś mnie wtedy.

    @mbo U mnie też był link z żądaniem ponownego skanu dowodu. Mi dzisiaj udało się na szczęście odzyskać pieniądze. Zgodnie z tym, co pisał @Lokata termin 5 kolejnych dni roboczych jest dla nich wiążący, więc w moim przypadku go nie przekroczyli, ale niesmak pozostał i chyba więcej temu bankowi swoich oszczędności już nie powierzę. Przynajmniej nie w takiej formie jak ta.

    Pimko Odpowiedz
  • Ja z kolei jestem bardzo, ale to bardzo pozytywnie zaskoczony. Jeszcze żaden bank tak dobrze mnie nie potraktował. Tak jak pisałem, weryfikacja niesłusznie odrzucona, duże problemy z komunikacją na infolinii (widocznie przeciążona przez klientów), pieniądze przeleżały od środy do dzisiaj, więc trochę człowiek się niepokoił, ale za to dzisiejsze zachowanie banku pierwsza klasa. Zaadzwonili do mnie dzisiaj z BGŻ Optima, przeprosili, wyjaśnili czym było to wszystko spowodowane, poprosili o cierpliwość i zaoferowali bardzo fajną rekompensatę wraz z indywidualną ofertą oszczędnościową…

    Powiem szczerze, że jestem bardzo miło zaskoczony.

    TomaszTak Odpowiedz
  • W moim przypadku też dzisiaj gotówka została zwrócona.
    Jednak trwało to zdecydowanie za długo: 9 informacja o odrzuceniu wniosku, a zwrot dopiero 15 lutego.

    mbo Odpowiedz
  • I co mam robić ?! Lada moment będę przy większej gotówce i… Udało się komuś założyć bezproblemowo? 2 maile do banku i cisza.

    jojo Odpowiedz
  • @Jojo
    Może załóż ZOŚKĘ w IB. Promocja jest przedłużona aktualnie do 30.04.2016.

    Lokata Odpowiedz
  • odsiedziałem rok żeby w optimie duży % złapać ale jak mam takie „emocje” przeżywać to jakoś mi się nie chce. Wciąż nie rozumiem z czego wynikają te odrzucenia i przetrzymywania wniosków? Ludzie coś robią źle czy ich system jest powalony?

    jojo Odpowiedz
  • @jojo
    wystarczy, że nr domu i nr mieszkania w przelewie z banku wyjściowego masz zapisany np. w formacie AA m.BB, a we wniosku złożyłeś AA/BB (i vice versa) i już masz wniosek odrzucony.

    Fabian Odpowiedz
  • @Fabian, @jojo
    We wniosku nie składa się adresu w żadnym formacie, tylko każdą daną (ulicę, nr domu i mieszkania) wpisuje się w osobne pole formularza, więc wina nie leży po stronie wypełniającego (nie ma nawet możliwości pomyłki w formacie po stronie wprowadzającego).
    Mnie przez telefon poinformowali o problemach technicznych po ich stronie po zmianie nowego portalu i poprosili o cierpliwość.

    TomaszTak Odpowiedz
  • @Fabian
    Nie wiadomo co namieszali w tym nowym systemie. Np. IB dodaje przed nazwą ulicy „ul.”, mimo, że nie wprowadzałeś takiego skrótu w przelewie wychodzącym będzie to widoczne. W BGŻ z kolei adres jest w formacie Ulica 11 m. 3, tak więc nie wiadomo co namieszali i co z czym porównują.

    Lokata Odpowiedz
  • Korzystałem z telefonu z darmowymi dlatego pogadałam sobie z infolinię. Facet był zdumiony, że są jakieś problemy z odrzucanymi wnioskami. Nic o tym nie słyszał. PODOBNO da się założyć konto poprzez przelew weryfikacyjny za 1 zł (standardowo) a potem z poziomu systemu założyć bezkarną. Zamilkł na kilka minut aby zasięgną języka i oświadczył że da się. Jest na to 3 dni (robocze) od założenia konta.
    Może to ktoś potwierdzić?
    Jedyne na co nie potrafił odpowiedzieć to to jak długo będzie 3,2% :)
    W pń muszę w coś wrzucić środki , ból głowy murowany…

    jojo Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy