200 zł za założenie Konta Active Eurobanku na grouponie

Od rana bombardujecie nas mailami o nowej promocji Eurobanku, która pojawiła się na grouponie. Do zgarnięcia jest 200 zł w czterech transach: za sam fakt założenia konta oraz bycie aktywnym klientem. Jakie są dokładnie warunki promocji?

200 zł za założenie Konta Active w Eurobanku

50 zł za założenie konta

Promocja przeznaczona jest dla osób, które w okresie 12 miesięcy przed przystąpieniem do promocji nie były posiadaczem, współposiadaczem lub pełnomocnikiem konta w Eurobanku ani nie były stroną umowy o bankowość elektroniczną. Innymi słowy jeśli nie mieliśmy nic wspólnego z bankiem przez ostatni rok, to ta promocja jest dla nas ;)

Aby skorzystać z oferty „Konto z bonusem na groupon.pl” konieczne jest zakupienie oferty na stronie groupon (za 5 zł) do dnia 28.07, a następnie do dnia 2.08.2015 wypełnienie wniosku o konto podając w nim unikalny kod kupionego kuponu.

Za kolejne czynności banku już nam zapłaci. Pierwsze 50 zł (Bonus na Start) otrzymamy za zawarcie umowy o konto do dnia 16.08 oraz pobranie i aktywowanie aplikacji mobilnej banku do dnia 31.08. Musimy się również choć raz zalogować w ten sposób (mobilnie). Bonus w wysokości 50 zł zostanie przekazany do dnia 15.09.

150 zł za aktywne korzystanie z rachunku

Kolejny z bonusów dotyczy naszej aktywności na nowo-założonym koncie: Bonus dla Aktywnych zgarniemy za zapewnienie (dowolnego) wpływu na konto o łącznej wartości min. 1500 zł oraz dokonanie transakcji bezgotówkowych kartą na kwotę min. 400 zł. Czynności te musimy wykonać w miesiącu następującym po miesiącu zawarcia umowy. Bank wypłaci nam 50 zł do końca miesiąca następującego po miesiącu spełniania warunków.

Warunki Bonusu dla Aktywnych 2 oraz 3 są analogiczne do pierwszej wersji. Kolejne 2 x 50 zł zgarniemy za wpływ 1500 zł i wydanie 400 zł w drugim i trzecim miesiącu po podpisaniu umowy.

Uwaga: w przypadku niespełnienia warunków jednego z czterech bonusów tracimy prawo do zgarniania kolejnych.

Konto Active – ile kosztuje?

Na koniec warto dodać, że Konto Active kosztuje 9 zł miesięcznie, ale w łatwy sposób opłaty tej możemy uniknąć. Wystarczy, że wydamy kartą 400 zł lub na konto wpłynie 1500 zł – dokładnie tyle, ile wymaga od nas regulamin promocji z bonusem ;) Alternatywnie opłaty możemy się pozbyć utrzymując średnie saldo rachunku na poziomie 15000 zł (bądź posiadając kartę kredytową zadłużoną na 500 zł).

Jeśli chodzi o kartę debetową wydawaną do konta – ta również jest płatna (3,45 zł), ale wystarczy, że wydamy nią 200 zł miesięcznie aby pozbyć się opłaty. W zamian otrzymujemy możliwość korzystania ze wszystkich bankomatów w Polsce za darmo.

Cashback 5% za zakupy!

Być może część czytelników pamięta, że w Eurobanku dostępny jest „program Rodzina i Przyjaciele”. Wszystko wskazuje na to, że możemy z niego skorzystać podczas tej promocji. Jeśli spełnimy określone warunki oraz zapłacimy kartą za określone usługi (głównie turystyka i rekreacja), to bank odda nam 5% wydanych środków.

Więcej o ofercie pisaliśmy w artykule: 5% cashback w programie Rodzina i Przyjaciele od Eurobanku.

Nie przegap!

Komentarze

  • No właśnie, czy ktoś wie za który miesiąc jest opłata za kartę pobrana 30.09 ?

    chmiel Odpowiedz
  • Takie niesłuszne pobieranie opłaty i zwracanie jej za pół miesiąca to CZYSTE ZŁODZIEJSTWO.

    Wyczyściłem wczoraj konto i zrobił mi się debet, ale nie zamierzam go uzupełniać, bo ja wszystkie warunki spełniłem i to nie mój problem, że nie potrafią tego wcześniej zweryfikować.

    Maxim Odpowiedz
  • Wczoraj pobrali opłatę za wrzesień.

    To jest mega chora sprawa, bo oni przez pół miesiąca obracają 4 zł * x klientów by potem części z nich łaskawie je oddać i tak co miesiąc.

    WybrzezeKosciSloniowej Odpowiedz
  • Nie zapominajcie, że TB też tak robiła. Tylko, że tam było 2,49 zł :)

    Łukasz Odpowiedz
  • nie za pol miesiaca bo we wrzesniu zwrocili juz po tygodniu.. i oczywiscie mowimy o oplacie za karte (3,95) bo oplaty za konto nie zwracaja.. swoja droga pobieraja za karte 3,95 a w TOiP jest oplata 4,90 i TOiP obowiazuje od 1.10 czyzby posiadanie karty zdrozalo?

    MaRiO Odpowiedz
  • chmiel : Ty chyba sam nie wiesz co i za co Ci pobrali.. skoro pobrali Ci 30.09 to czy aby na pewno to jest oplata za karte? (3,95) ?? czy to jest oplata za konto czyli 9 zl? no wlasnie.. za konto i tego nie zwracaja bo nie zrobiles wplywu min. 1500 zl w sierpniu ale mozesz napisac reklamacje moze sie zlituja :))

    MaRiO Odpowiedz
  • MaRiO, wyluzuj trochę, pobrali mi 3,95 z opisem że za kartę, tylko nie napisali za który miesiąc.

    chmiel Odpowiedz
  • i masz 30.09 transakcje? jestes tego pewny?

    MaRiO Odpowiedz
  • no i owszem.. zgadza sie u mnie tez oplata pobrana jest 30.09 a w sierpniu 31 pomylilo mi sie z TB oni pobieraja na poczatku kazdego miesiaca.. wiec oplata z 30.09 ZA KARTE jest za wrzesien i pewnie tak jak w sierpniu oddadza ja po tygodniu.. KONIEC KROPKA :)

    MaRiO Odpowiedz
  • Czy oddadzą po tygodniu czy po połowie miesiąca to już dla mnie jest mało istotne, liczy się fakt, że stosują takie praktyki. Podziękuję im zaraz po otrzymaniu ostatniej premii.

    Maxim Odpowiedz
  • A dostał ktoś drugi bonus mimo, iż nie załapał się na pierwszy? Czy jednak faktycznie przestrzegają regulamin i nie otrzymanie 1 z bonusów skreśla szansę na otrzymanie kolejnych?

    ildefons Odpowiedz
  • Maxim a gdyby nie pobierali oplaty wczesniej to zostawilbys to konto? 3,95 za karte i 9 zl za konto? no Prosze Cie sa inne darmowe konta..

    MaRiO Odpowiedz
  • sorry za karte juz jest 4,90 :)

    MaRiO Odpowiedz
  • szczerze to przykre jak tak narzekacie na warunki, które były jasne przez podpisaniem umowy. Opłata za kartę jest zwracana przy wykonanym obrocie i tak tez się dzieje. Pobierają i zwracają proste.

    roy Odpowiedz
  • Pobierają i zwracają proste-to prawda,nie panikujcie,u nich tak działa choć dla mnie to dziwna strategia skoro np. Urząd skarbowy jeśli komuś umarzają dług,odsetki traktuje to jako korzyść majątkową i należy się podatek-zrobiłem wielkie oczy na tą praktykę Eurobanku ale taki tu panuje klimat poprostu:)

    bolek Odpowiedz
  • Ja warunki w sierpniu spełniłem, a premii brak – napisałem reklamację i na razie taka odpowiedz:
    Szanowny Panie,

    Serdecznie dziękuję za kontakt z Euro Bankiem S.A. Nazywam się Rafał Tuszyński i poniżej przekazuję informacje dotyczące Pana wiadomości.

    W celu wyjaśnienia opisanej przez Pana sytuacji wiadomość została skierowana do Departamentu Reklamacji. Czas rozpatrzenia zgłoszenia wynosi do 14 dni roboczych, a o jej wyniku poinformujemy Pana pisemnie lub w innej uzgodnionej formie.

    Status zgłoszenia może Pan sprawdzić kontaktując się telefonicznie z Centrum Obsługi Klienta Euro Banku S.A. pod numerem 555-000-555. Konsultanci czekają na Pana telefony od poniedziałku do soboty od godziny 9:00 do 21:00.

    Z poważaniem,
    Centrum Obsługi Klienta
    Euro Bank S.A.

    Robroy Odpowiedz
  • Zasada tutaj jest prosta – wszystko jest losowo i na odwal się. Na odpowiedź reklamacyjną – nawet z pierdołą i tak czekasz po kilkanaście dni. Trzeba już naprawdę być maniakiem, aby po promocji nadal posiadać tutaj konto.

    calka Odpowiedz
  • 14 dni roboczych na rozpatrzenie prostej reklamacji!
    Ależ tam tłuki muszą pracować … toż to nie więcej niż 5 minut pracy!

    zennhorst Odpowiedz
  • zennhorst #
    Nie skończy się na 14 dniach roboczych. Po 14 dniach zatelefonują do reklamującego i poproszą o jakieś inne dane np. kod Groupona i czekać się będzie następne 14 dni.
    Tak ma moja żona, a dla Eurobanku jest to normalne, reklamacja idzie jakby od nowa.
    Od nich trzeba jak najszybciej uciekać.

    Zenek Odpowiedz
  • uciekac ale nie ze wzgledu dlugosci rozpatrywania reklamacji a ze wzgledu na oplaty za konto i karte w sumie prawie 15 zl miesiecznie wiec Zenek nie pisz ze zostalbys u nich po zakonczeniu promocji.. nawet gdyby reklamacje rozpatrywali w ciagu godziny..

    MaRiO Odpowiedz
  • Tak bardzo nie lubię tego banku. Chciałem podwyższyć limity przelewów. Telefon na infolinie:
    -Potrzebujemy telekodu.
    -Nie mam.
    -To niedobrze. Proszę się skontaktować z oddziałem.
    -Ale ja nigdy nie miałem czegoś takiego jak telekod.
    -Ok, to ustawimy panu. Tylko muszę zweryfikować Pana dane. Imię matki ojca dziadka…
    -Hmm, to może by tak podwyższył pan limity skoro już mnie pan zidentyfikował?
    -Nie. Telekod. Ustawi pan maszynowo. Sześć cyfr, nie data urodzenia, nie więcej niż 2 obok siebie, nie więcej niż trzy takie same. Po jego ustawieniu automat się rozłączy a ja do pana oddzwonię żeby potwierdzić telekod i ustawimy przelewy.
    /Automat powiedział przed rozłączeniem, że konsultant potwierdzi telekod w ciągu 24h godzin/
    Przez 24h nikt nie oddzwania, limity przelewów dalej ograniczają moje manewry na koncie.

    <3

    WybrzezeKosciSloniowej Odpowiedz
  • Mnie na reklamację odpisali w ciągu 24 h ;)

    ildefons Odpowiedz
  • WKS to i tak ze telefonicznie sie da bo w millennium to dopiero katastrofa jest.. przed potwierdzeniem tozsamosci w oddziale :D limit miesieczny przelewow wynosi 5 tys. zl :)) i to byl wlasnie powod do zlozenia online (tu mnie bank mile zaskoczyl) wniosku o zamkniecie konta :)

    MaRiO Odpowiedz
  • MaRiO#
    Zostałbym na następne trzy miesiące dla lokat na 4%
    A tak to mam wielkie wątpliwości.

    Zenek Odpowiedz
  • ildefons #

    Nie odpisują na e-mail tylko telefonicznie lub listownie(na papierze).
    Tak, że wątpliwe jest to co napisałeś.

    Zenek Odpowiedz
  • @WKS, miałem to samo, ale na szczęście oddzwonili w ciągu 2 minut (ta sama babka). Ale do lokaty może zostawię, 4/5% to teraz jednak rarytas (pomijając Raifiego i małą kwotę).

    @MaRiO, ja tak samo właśnie zamknąłem przez ten śmieszny limit, a nie mam oddziału blisko.

    pws Odpowiedz
  • @pws a mnie nie lubią :((

    WybrzezeKosciSloniowej Odpowiedz
  • #ildefons. Ja czekam jak się sprawy potoczą. Chodzi o dalszy udział w promocji mimo gafy na początku. Ale za to opłat żadnych mi nie pobrali jeszcze. Pewnie w poniedziałek. ..

    Lenio Odpowiedz
  • Zenek #

    No poważnie piszę. Nie wysyłałem maila tylko wiadomość po zalogowaniu do bankowości elektronicznej. Babeczka napisała, że nie było wpływu 1500 i nici z bonusu. Tak to jest jak człowiek żył urlopem i zapomniał o sprawach przyziemnych :)

    Lenio #
    Dzięki.

    ildefons Odpowiedz
  • Może tak szybko poszlo, bo wina była po Twojej stronie. Przy reklamacjach słusznych może być tak, że przeciągają procedury i jak najdłużej czekają z rozpatrzeniem

    mmm Odpowiedz
  • Obrót kartą zrobiony w tym miesiącu. Teraz tylko zamknięcie karty,dwie premie,2 grudnia zamkniecie konta.

    sepe Odpowiedz
  • A czy można zamknąć kartę a premia i tak zostanie przyznana?

    Łukasz Odpowiedz
  • I czy można być na wypowiedzeniu, żeby dostać ostatnią premię?

    WybrzezeKosciSloniowej Odpowiedz
  • lOoOl

    bez komentarza :)

    MaRiO Odpowiedz
  • 17. Uczestnik traci prawo do wypłaty Bonusu, jeżeli przed jego wypłatą wypowie umowę Konta.

    jagnięcym futerkiem wałek pokryty Odpowiedz
  • na zalozenie konta byl czas do polowy sierpnia. pierwszy wplyw 1500zl i 400 wydanie karta nalezalo wykonac w miesiacu po miesiacu zalozenia konta. wiec jak zalozyliscie konto w sierpniu to warunki do otrzymania bonusu powinniescie spelnic we wrzesniu. a nagroda wyplacona bedzie przed uplywem 30 pazdziernika.
    tak wyglada sytuacja u mojej dziewczyny, ja otworzylem konto ostatniego dnia lipca wiec na koniec wrzesnia dostalem bonus.

    Mateus Odpowiedz
  • Czy można już zastrzec kartę, jeśli spełniło się już w tym miesiącu warunek otrzymania bonusu w listopadzie?

    Czy za zastrzeżona kartę bank pobiera opłatę lub wysyła nowa kartę jak to inne banki mają w zwyczaju?

    tomko111 Odpowiedz
  • Czy przechodzi przelew z tytułem wynagrodzenie ze swojego rachunku z innego banku.

    Many Odpowiedz
  • tomko111

    Podejrzewam, że wiele osób tutaj chciałoby to wiedzieć.

    Maxim Odpowiedz
  • tomko
    bank mi odpisal, ze do warunku Groupona mozesz miec juz zastrzezona karte, jak wypelniles obrot, karta nie jest wymagana

    eko Odpowiedz
  • eko OK ale jak uniknac oplaty za nia? mozna zamknac calkowicie? wydaje mi sie ze najlepszy moment to bedzie jednak po ostatniej trzeciej wyplacie 50 zl czyli koniec listopada 29-30 (jeszcze w listopadzie) najlepiej gdyby byla mozliwosc zrobienia to telefonicznie a w grudniu zrobic ostatni przelew na konto 1500 zl i udac sie do banku w calu zamkniecia konta bo prawie 15 zl miesiecznie to strasznie duzo

    MaRiO Odpowiedz
  • Czy ktoś ma ostatnio problemy z księgowaniem transakcji wykonanych w sklepach stacjonarnych? Bo u mnie na dwóch kontach ciągle wiszą w blokadach transakcje z Biedronki 30 września i na żadnym z 3 kont nie mam (nawet w blokadach) 5 operacji wykonanych w dniach 1-5 października w różnych marketach, żadna z nich nie była robiona zbliżeniowo. A transakcje internetowe od razu się pojawiają, czy tylko u mnie taki problem, czy u wszystkich coś takiego.

    Rychu Odpowiedz
  • Obecnie w zablokowanych mam mnóstwo transakcji z 1.10, wczoraj księgowały się dopiero te z 30.09. Sprawnie, to oni tylko opłaty z góry pobierają ;)

    WybrzezeKosciSloniowej Odpowiedz
  • Transakcja w OBI w ogole się nie pokazala w blokadach, została rozliczona po 5 dniach. Moze to nie wina banku a operatora terminali stacjonarnych

    mateo704 Odpowiedz
  • Eurobank nawet przy transakcjach zblizeniowych ma weryfikacje salda online zeby sprawdzic czy masz srodki na koncie, wiec nie wiem dlaczego terminal obi mialby nie polaczyc sie z bankiem. Ja mam wszystko od razu blokadach, czasami znika z blokad dopiero na nastepny dzien po zaksiegowaniu (wtedy w blokadach wisi jako inne). Moim zdaniem nie radza sobie z taka iloscia nowych Klientow i transakcji do rozliczenia.

    aaaa Odpowiedz
  • @eko, a napisali coś o zwrocie karty do banku? Vide Regulamin wydawania i używania debetowych kart płatniczych
    §10 2. W przypadku rezygnacji z używania Karty w trakcie jej ważności, Użytkownik zobowiązany jest zwrócić Kartę do Banku (nie dotyczy Kart mobilnych).

    dirt Odpowiedz
  • To jak w kwestii tej karty. Można zamknąć po spełnieniu październikowych warunków, czy trzeba czekać do wypłaty premii w listopadzie.

    Łukasz Odpowiedz
  • Przed chwilką rozmawiałem z konsultantem. Do wypłaty bonusu nie ma konieczności posiadania aktywnej karty (oczywiście jeśli wcześniej spełniło się warunki). Bank nie pobiera opłaty za zastrzeżoną kartę i również nie wysyła nowej w miejsce zastrzeżonej.

    tomko111 Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy