200 zł za założenie Konta Active Eurobanku na grouponie

Od rana bombardujecie nas mailami o nowej promocji Eurobanku, która pojawiła się na grouponie. Do zgarnięcia jest 200 zł w czterech transach: za sam fakt założenia konta oraz bycie aktywnym klientem. Jakie są dokładnie warunki promocji?

200 zł za założenie Konta Active w Eurobanku

50 zł za założenie konta

Promocja przeznaczona jest dla osób, które w okresie 12 miesięcy przed przystąpieniem do promocji nie były posiadaczem, współposiadaczem lub pełnomocnikiem konta w Eurobanku ani nie były stroną umowy o bankowość elektroniczną. Innymi słowy jeśli nie mieliśmy nic wspólnego z bankiem przez ostatni rok, to ta promocja jest dla nas ;)

Aby skorzystać z oferty „Konto z bonusem na groupon.pl” konieczne jest zakupienie oferty na stronie groupon (za 5 zł) do dnia 28.07, a następnie do dnia 2.08.2015 wypełnienie wniosku o konto podając w nim unikalny kod kupionego kuponu.

Za kolejne czynności banku już nam zapłaci. Pierwsze 50 zł (Bonus na Start) otrzymamy za zawarcie umowy o konto do dnia 16.08 oraz pobranie i aktywowanie aplikacji mobilnej banku do dnia 31.08. Musimy się również choć raz zalogować w ten sposób (mobilnie). Bonus w wysokości 50 zł zostanie przekazany do dnia 15.09.

150 zł za aktywne korzystanie z rachunku

Kolejny z bonusów dotyczy naszej aktywności na nowo-założonym koncie: Bonus dla Aktywnych zgarniemy za zapewnienie (dowolnego) wpływu na konto o łącznej wartości min. 1500 zł oraz dokonanie transakcji bezgotówkowych kartą na kwotę min. 400 zł. Czynności te musimy wykonać w miesiącu następującym po miesiącu zawarcia umowy. Bank wypłaci nam 50 zł do końca miesiąca następującego po miesiącu spełniania warunków.

Warunki Bonusu dla Aktywnych 2 oraz 3 są analogiczne do pierwszej wersji. Kolejne 2 x 50 zł zgarniemy za wpływ 1500 zł i wydanie 400 zł w drugim i trzecim miesiącu po podpisaniu umowy.

Uwaga: w przypadku niespełnienia warunków jednego z czterech bonusów tracimy prawo do zgarniania kolejnych.

Konto Active – ile kosztuje?

Na koniec warto dodać, że Konto Active kosztuje 9 zł miesięcznie, ale w łatwy sposób opłaty tej możemy uniknąć. Wystarczy, że wydamy kartą 400 zł lub na konto wpłynie 1500 zł – dokładnie tyle, ile wymaga od nas regulamin promocji z bonusem ;) Alternatywnie opłaty możemy się pozbyć utrzymując średnie saldo rachunku na poziomie 15000 zł (bądź posiadając kartę kredytową zadłużoną na 500 zł).

Jeśli chodzi o kartę debetową wydawaną do konta – ta również jest płatna (3,45 zł), ale wystarczy, że wydamy nią 200 zł miesięcznie aby pozbyć się opłaty. W zamian otrzymujemy możliwość korzystania ze wszystkich bankomatów w Polsce za darmo.

Cashback 5% za zakupy!

Być może część czytelników pamięta, że w Eurobanku dostępny jest „program Rodzina i Przyjaciele”. Wszystko wskazuje na to, że możemy z niego skorzystać podczas tej promocji. Jeśli spełnimy określone warunki oraz zapłacimy kartą za określone usługi (głównie turystyka i rekreacja), to bank odda nam 5% wydanych środków.

Więcej o ofercie pisaliśmy w artykule: 5% cashback w programie Rodzina i Przyjaciele od Eurobanku.

Nie przegap!

Komentarze

  • Za namową @Goofer 3 dni temu złożyłem wniosek o wypowiedzenie. Nikt nawet do mnie nie próbował dzwonić.

    WybrzezeKosciSloniowej Odpowiedz
  • @ deloe mam podobną sytuację, nie mogłem odebrać i dostęp nadal jest. Ale wczoraj konsultantka mnie poinformowała, że wniosek o zamknięcie poprawnie wpłynął i leci 28 dni wypowiedzenia.

    Clio Odpowiedz
  • ponieważ jest dostęp przez net u zony poszła „profilaktyczna” reklamacja!

    paolo Odpowiedz
  • @paolo a to, że jest dostęp przez net to czemuś szkodzi ? konto się nie zamknie po 28 dniach ?

    Clio Odpowiedz
  • A mnie za to niespodziewanie wpadła wczoraj stówka z programu poleceń. Kompletnie o tym zapomniałem. Dzięki LS :-)

    Jazz Odpowiedz
  • Czy po zastrzeżeniu karty w następnym miesiącu jest obierana opłata za kartę i czy trzeba w końcu robić pierwszego dnia miesiąca przelew na 1500zł. jeżeli drugiego grudnia chciałbym zamknąć konto.

    vadim Odpowiedz
  • Opłata za KONTO jest pobierana jeśli w POPRZEDNIM miesiącu nie spełniłeś warunku wpływu 1500. Zatem wypowiadając w listopadzie, a w listopadzie wpływ miałeś, to w grudniu nie zapłacisz.
    Jeśli zamierzasz zamknąć, to jeszcze w listopadzie zastrzeż KARTĘ, by w grudniu na nią nie płacić.

    abba Odpowiedz
  • @WybrzezeKosciSloniowej, może mają tyle wniosków że nie są w stanie obdzwonić? :)))
    Proponuje cierpliwie czekać. Wydaje mi się że 28dni wypowiedzenia leci od momentu złożenia wniosku, więc nawet jak nie zadzwonią to konto powinno się zamknąć.

    Goofer Odpowiedz
  • Też mam taką nadzieję, trwa kolejny dzień roboczy, a oni mają mnie gdzieś, tak samo jak już wcześniej z podwyższeniem limitów, też mnie olali i nie dzwonili.

    WybrzezeKosciSloniowej Odpowiedz
  • >>>Wydaje mi się że 28dni wypowiedzenia leci od momentu złożenia wniosku
    Dokładnie.
    Ale ktoś przecież może zmienić zdanie i dlatego dzwonią, na numer podany do kontaktu we wniosku o zamknięcie rachunku.

    Bogdan Odpowiedz
  • Proszę o potwierdzenie DOŚWIADCZONEGO Użytkownika :-) czy w sytuacji, gdy ma się zastrzeżoną kartę to:
    1.) wypłacany jest „bonus dla aktywnych” 50zł?
    2.) wydawana jest automatycznie następna karta czy mogę zastrzec, że nie chcę? (aktualną zgubiłam;)
    3.) wydanie nowej karty (po paru miesiącach od zastrzeżenia) będzie płatne?

    Ślicznie dziękuję :-)

    Basia Odpowiedz
  • @Basia Mam wynotowaną cudzą wypowiedz na forum o rozmowie z konsultantem, która stanowi odpowiedzi na twoje dwa pierwsze pytania: „Do wypłaty bonusu nie ma konieczności posiadania aktywnej karty (oczywiście jeśli wcześniej spełniło się warunki). Bank nie pobiera opłaty za zastrzeżoną kartę i również nie wysyła nowej w miejsce zastrzeżonej.”

    abba Odpowiedz
  • dziękuję, mam podobne notatki :-) nie chcę płacić za karty, dlatego potrzebuję takie info, a trzecie moje pytanie – bo około lutego będzie płatność za wycieczkę, czyli 5% moneyback- innym również polecam przemyśleć zostawienie sobie samego konta i ewentualne wznowienie karty w razie potrzeby podobnej do mojej :-)

    Basia Odpowiedz
  • Więcej nie zadzwonili. Za to wysłali maila: „Uprzejmie informujemy, że Twój wniosek o wypowiedzenie umowy konta KO\XXXXXXX oraz o bankowość elektroniczną BE\XXXXXXX został zaakceptowany.
    Konto zostanie zamknięte w dniu 22.12.2015 r. Informujemy, że w okresie wypowiedzenia obsługa konta jest możliwa jedynie w placówce bankowej.”

    deloe Odpowiedz
  • re Clio # (sorki, że tak późno odpowiadam): z tego co wiem to wypowiedzenie rach jeśli nie zostaje inny wiąże się z wyłączeniem bankowości elektronicznej więc jeśli masz dostęp do bankowości elektronicznej to wygląda, że jeszcze nie przerobili Twojego wniosku o zamknięcie. Wczoraj po raz kolejny dzwonili do żony (tym razem mogla odebrać i potwierdzić swoją dyspozycję elektronicznego zamknięcia konta) i dowiedziała się, że MUSZĄ tel potwierdzić taką dyspozycję zanim przekażą ją finalnie do działu który zamyka konta (zakładam, że chodzi w tej rozmowie o to aby jednak zatrzymać klienta bo żona tez dostała ofertę konto+karta przez rok za free). Oczywiście odmówiła a dziś przeszedł mail że dyspozycja zostanie wykonana 22 grudnia i odcięli dostęp do bankowości internetowej.

    Reasumując: dla mnie fakt finalnego przyjęcia przez EUroBank dyspozycji zamknięcia konta złożonej przez internet jest:
    1. rozmowa z działem utrzymania klienta
    2. mail potwierdzający dalsze procesowanie zamknięcia konta z podaną datą kiedy konto zostanie zamknięte
    3. odcięcie od razu po mailu z pkt 2 dostępu do bankowości elektronicznej i mobilnej

    paolo Odpowiedz
  • Do mnie dzwonił przez trzy dni, nie odbieralem aż w końcu dzisiaj przysłali maila że potwierdzajæ zamknięcie konta, zatem rozmowa nie jest potrzeba do zamknięcia konta

    simrisham Odpowiedz
  • Basia# nie daj ciała jak ja, zwrot w miesiącu w którym wykonasz płatność w ramach programu rodzinka to tylko 60PLN przeczytaj regulamin, ja się na tym przejechałem,

    santech Odpowiedz
  • a czy jeśli teraz zamknę kartę(1.12) to pobiorą mi opłatę w styczniu?

    kuubczan Odpowiedz
  • @kuubczan Jeśli dziś/jutro zamkniesz, to 28-dniowy okres wypowiedzenia skończy się jeszcze w grudniu, więc w styczniu konta już nie będziesz mieć.

    abba Odpowiedz
  • …i moim zdaniem, jeśli jesteś pewny/pewna, że konta nie chcesz mieć, to przecież wcale nie musisz odbierać telefonów z banku. Okres wypowiedzenia będzie biegł od chwili złożenia wypowiedzenia, a jeśli bank będzie ponawiał próby kontaktu, to jest to tylko jego sprawa.

    abba Odpowiedz
  • @abba, tylko że narazie chce tylko zamknąć karte, bo czekam na ostatnią wypłatę 50(do końca grudnia) a za kartę nie chce już płacić…

    kuubczan Odpowiedz
  • @kuubczan. Jeśli dziś a więc już w grudniu zamkniesz kartę nie spełniwszy warunku karty, to za grudzień zapłacisz. Inaczej jest z opłatą za konto: nie zapłacisz tej opłaty jeśli w POPRZEDNIM miesiącu spełnisz warunki opłaty za konto. Czyli by uniknąć opłat: a) w grudniu spełnij warunki konta i karty, b) zamknij kartę jeszcze w grudniu, c) wypowiedz konto tak, by okres wypowiedzenia skończył się przed końcem stycznia.

    abba Odpowiedz
  • @abba, zapytałem na czacie eurobanku i otrzymałem informacje że opłata za kartę za grudzień nie zostanie pobrana(w styczniu).

    kuubczan Odpowiedz
  • @kuubczan Albo: a) spełnij warunki karty i zamknij ją w grudniu, b) wypowiedz konto dziś/jutro. Stracisz dostęp do rachunku, ale wraz z końcem grudnia na rachunek wpłynie twoja premia 50 a następnie konto zostanie zamknięte i saldo przelane na twoje konto w innym banku. I wszystko skończy się jeszcze w 2015. :-)

    abba Odpowiedz
  • @abba, nie bardzo, bo:
    17. Uczestnik traci prawo do wypłaty Bonusu, jeżeli przed jego wypłatą wypowie umowę Konta.

    kuubczan Odpowiedz
  • kuubczan, już dziś pobrali Ci opłatę za kartę, którą oddadzą Ci jak spełnisz warunek 400zł.
    Inaczej mówiąc w grudniu robisz 400zł kartą i jak tylko dostaniesz zwrot opłaty zastrzegasz kartę. Dodatkowo 1500zł na konto i jak tylko otrzymasz bonus składasz wniosek o zamknięcie konta. Koniec.

    Goofer Odpowiedz
  • Ja nadal walczę z eurobankiem. Po trzech reklamacjach dotyczących nieprzyznanie premii – stwierdzono, że wreszcie chyba mi ją przyznają. Muszę tylko wypełnić wniosek przystąpienia do promocji – bo jak to pięknie ujęli nie zarejestrowałem się na landing page’u banku. Teraz mam biec do banku i on znów uruchomi swoją chorą procedurę sprawdzenia czy teraz mi się należy.
    Tyle, że już walczę z nimi trzy miesiące, a problemu tak naprawdę nie potrafili namierzyć – bo w rzeczywistości cały burdel spowodowany jest tym, że kiedyś miałem u nich konto, a nie ich bzdurnymi tłumaczeniami. Mimo wszystko bank zawsze musi być czysty – za cholerę nie chcą się przyznać do błędu.

    calka Odpowiedz
  • 2 reklamacje z mojej strony zaowocowały tym, że dział utrzymania klienta mnie olał i w końcu dostałem potwierdzenie mailowe, że zamkną konto w wigilię Wigilii ;). Dzięki @Goofer

    WybrzezeKosciSloniowej Odpowiedz
  • a ja dzis zamykam konto… dla pewnosci jeszcze zrobilem dzis przelew 1500 zl i tak o konca roku bedzie juz zamkniete bo rozumiem czas liczony jest od momentu wypelnienia wniosku online? a nie kiedy zadzwonia :)) zreszta mam nadzieje ze nie beda mnie nudzic telefonami a jak zadzownia to zapytam od kiedy jest liczone 30 dni :) bo ja jeszcze w 2015 roku chce sie ich pozbyc :P swoja droga zamykalem wczoraj konto w Deutsche Banku i WBK w tych dwoch bankach spedzilem moze w sumie 10 minut takze wszystko sprawnie i malo tego nawet nie bylo pytania o powod i zadnych propozycji zatrzymania mnie tylko Pani w WBK powiedziala ze to juz jej dzisiaj trzecia osoba z tym „wnioskiem” ;)

    MaRiO Odpowiedz
  • 28 dni liczą od dnia wniosku.

    WybrzezeKosciSloniowej Odpowiedz
  • wczoraj zlozylem wnoisek o zamkniecie konta. Dzis dzeonili do mnie z banku z propozycja utrzymania konta i darmowego prowadzenia rachunku przez rok.
    Pytalem czy zostanie pobrana oplata za konto za msc grudzien. Pani odpowiedziala ze nie. Rozmowa nagrywana wiec baj baj eurobank ;)

    Mati Odpowiedz
  • @Robert Miałem dzisiaj dokładnie to samo w millenium! Tzn dzisiaj przyszedł przelew zwracający kwotę na koncie. Zostawiłem 10,00zł a przyszło 2,01zł. Pomyślałem, że to 2x opłata za kartę ale było by 8zł. Więc to jeden z dwóch przelewów o których pisałeś. Wg mnie zaliczyli to jako
    „Przelew krajowy w PLN:
    – w placówce Banku Millennium 7,99”

    Paranoja.

    Gość Adi Odpowiedz
  • Czy ktoś zostawił sobie konto po złożeniu wypowiedzenia w ramach oferty że jego prowadzenie ma być za darmo przez rok?

    pepe83 Odpowiedz
  • Tak zostawione na samej rodzinie i przyjaciele można dodatkowo zarobić.

    bolek Odpowiedz
  • Potwierdzam. A czemu pytasz?

    abba Odpowiedz
  • a macie jakiś prosty patent na zarabianie w tym programie Rodzina i Przyjaciele?
    Ja na kino wydaję raptem paredziesiąt złotych w miesiącu i mam zniżkę przy płatności mBankiem…

    yasioo Odpowiedz
  • Pytam dlatego że w rozmowie telefonicznej mówili mi że nie będzie opłaty zarówno za konto i za kartę, a liście który od nich dostałem jest napisane że zwalniają mnie z opłaty za konto, natomiast opłata za kartę jest zgodna z toip. Nie wiem czy to jest jakieś niefajne zagranie z ich strony. A Wy co macie napisane?

    pepe83 Odpowiedz
  • @yasioo takie rzeczy tylko na forum (licho nie śpi), może ktoś Ci tam podpowie…

    erde Odpowiedz
  • hehe to Cie zrobili w bambuko ;) dobrze ze z dniem 28.12 przestaje byc ich klientem..

    MaRiO Odpowiedz
  • Wpłynęła ostatnia premia. Pora się pożegnać.

    Jazz Odpowiedz
  • Jest! milo z ich strony ze zdazyli przed swietamI :)

    koles Odpowiedz
  • Nadal mam aktywne konto,chociaz wczoraj 28dni regulaminowo minęło.

    sepe Odpowiedz
  • Ja 26.11.2015 wysłałem wniosek ze swojego konta o jego zamknięcie. Otrzymałem potwierdzenie zamknięcia a dzisiaj po telefonie do BOK Eurobanku potwierdzono zablokowanie netu i telefonu ale prawidłowe i całkowite zamknięcie konta będzie po wizycie w oddziale banku (do tego czasu bank będzie naliczał opłaty za konto).

    nix333 Odpowiedz
  • nix333, jakaś bzdura z tym naliczaniem opłat. Ja właśnie otrzymałem zwrot 1zł którą zostawiłem na koncie. Więc oprócz maila potwierdzającego mam również przelew od nich zatytułowany „Wypłata środków po likwidacji rachunku.” Dziękuję dobranoc. Mogą sobie naliczać.

    Goofer Odpowiedz
  • jeszcze kilka dni temu miałem opcję zamknij konto. Dziś najpierw zastrzegłem kartę, potem wchodzę w szczegóły konta i nie ma tam opcji zamknij rachunek…
    Jakieś zmiany zaszły w bankowości internetowej? wizyta w placówce…? ;/

    Lenio Odpowiedz
  • #lenio dzisiaj sprawdzałem konto i u mnie opcja Zamknij konto jest i czeka na użycie :p

    kuubczan Odpowiedz
  • #kuubczan, czyżby zastrzeżenie karty miało by wpływ na brak tej opcji…?

    Lenio Odpowiedz
  • ja kartę zastrzegłem na początku grudnia i wtedy nie sprawdzałem czy mam opcje zamknięcia. ale na dzień dzisiejszy mam taką możliwość :p

    kuubczan Odpowiedz
  • #kuubczan, dzięki za info. Po świetach sprawdzę jeszcze raz

    Lenio Odpowiedz
  • >>> nie ma tam opcji zamknij rachunek…
    Pojawi się zaksięgowaniu tej operacji na rachunku, na którą jest blokada.

    Bogdan Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy