25 zł premii od IKO dla klientów PKO BP i Inteligo

Właśnie wystartowała kolejna promocja dla nowych i obecnych klientów banku. Tym razem PKO BP oferuje posiadaczom kont osobistych (również Inteligo) możliwość zgarnięcia 25 zł za „przetestowanie” nowej aplikacji IKO. Warunek jest jednak jeden: trzeba zgodzić się na przesyłanie informacji marketingowych.

Wypróbuj nową aplikację IKO i zgarnij 25 zł
Promocja „Premia IKO” przeznaczona jest dla wszystkich pełnoletnich klientów PKO BP oraz Inteligo – osób, które posiadają minimum jeden rachunek oszczędnościowo rozliczeniowy w banku. Co ważne w promocji będą brane pod uwagę tylko te osoby, które wyraziły zgodę na otrzymywanie za pomocą środków komunikacji elektronicznej informacji handlowych oraz propozycji zawarcia umów. Ważne jest również to, aby nie być posiadaczem Portmonetki IKO (wirtualny portfel umożliwiający korzystanie z aplikacji IKO przez osoby nieposiadające rachunku w PKO Banku Polskim lub Inteligo).

Aby wziąć udział w promocji wystarczy spełnić kilka prostych warunków. Do zgarnięcia są dwie nagrody – jedna w wysokości 10 zł, druga – 15 zł. Aby zgarnąć tę pierwszą konieczne będzie:

pobranie i aktywacja Aplikacji IKO oraz wykonanie za pośrednictwem Aplikacji IKO min. jednej z wymienionych poniżej operacji:
a) transakcja przy użyciu Kodu mobilnego BLIK (płatność bezgotówkowa w sklepie stacjonarnym w terminalu POS akceptującym Kod mobilny BLIK lub Internecie, lub wypłata w bankomacie akceptującym Kod mobilny BLIK);
b) założenie lokaty terminowej (lokata nie może być zerwana w Okresie promocji);
c) przelew na numer telefonu lub numer rachunku do innej osoby
Warunek dotyczy wyłącznie Uczestników, którzy od dnia 01.08.2014 do dnia poprzedzającego Okres promocji nie aktywowali Aplikacji IKO w wersji 1.X, 2.X oraz 3.X na żadnym numerze telefonu widniejącym w kartotece Uczestnika w Banku

Aby natomiast zgarnąć drugą nagrodę:

wykonanie za pośrednictwem Aplikacji IKO min. 5 transakcji BLIK (płatność w sklepie stacjonarnym w terminalu POS akceptującym Kod mobilny BLIK lub w Internecie) o łącznej wartości min. 100,00 PLN.

Regulamin prezycuje, że za każdą z czynności otrzymamy osobne nagrody (więc możemy spełnić tylko jeden warunek), przy czym ważne jest, aby w dniu wypłaty premii aplikacja IKO uczestnika dalej była aktywna. Dniem wypłaty premii będzie najpóźniej 15 dzień po zakończeniu promocji.

A kiedy zakończony się promocja? To wszystko… zależy. Teoretycznie czas trwania akcji to 21.12 – 17.01, ale jeśli nie zostanie wyczerpana pula nagród, to bank przedłuży ją o kolejny miesiąc. Pula nagród wynosi 10 000 sztuk dla pierwszej nagrody (o wartości 10 zł) oraz 12 000 sztuk dla drugiej nagrody (15 zł).

Aktualizacja (20.01): pula nagród nie została wyczerpana – bank przedłużył promocję o kolejny miesiąc ;)

Szczegóły promocji w regulaminie.

Na koniec warto dodać, że osoby nieposiadające konta osobistego Inteligo mogą dodatkowo zgarnąć 100 zł na start – o ile tylko wydadzą 200 zł kartą i 10 zł właśnie przez IKO. W przypadku konta osobistego PKO analogiczna promocja z premią 100 zł została zakończona, ale nie zdziwimy się, jeśli niedługo pojawi się jej kolejna edycja.

Nie przegap!

Komentarze

  • Jezeli zmienie numer telefonu, (a wczesniej mialem zainstalowana aplikacje IKO) i odinstaluje ja i ponownie zainstaluje z nowym numerem, to zalapie sie na drugi warunek zgarniecia 15zl (zaplata karta 100zl) ?

    Wojak Odpowiedz
  • Gdzie sprawdzić czy ma się te zgody?

    tomaskaosaqs Odpowiedz
  • Juz jasne Ci ktorzy wczesniej mieli zainstalowana aplikacje IKO (przed 21.12) na urzadzeniach mobilnych nie moga brac udzialu nawet zgarnac druga nagrode 15zl jak pisze admin. Artykul do aktualizacji.

    Wojak Odpowiedz
  • Co to znaczy „Uczestnik … Uczestnikiem nie może być posiadacz Portmonetki IKO.”?

    Mam drugie zasadnicze pytanie: Jeżeli miałem zainstalowana aplikację IKO przed 21.12.2015 czy mogę brać udział w promocji???

    Tedy Odpowiedz
  • A ja miałam aplikację zainstalowaną przed 21.12, ale nie aktywowaną. Aktywowałam 21. Czy promocja mnie obejmuje?

    cas Odpowiedz
  • Bez sensu, że dopiero teraz to wprowadzili. Co to za głupi wymóg, że nowi użytkownicy tylko. A nagradzanie tych, którzy już korzystali wcześniej? Oni się nie liczą? ;/

    Łukasz Odpowiedz
  • Tam jest napisane że, NIE można być posiadaczem Portmonetki IKO, dla właścicieli NIE będących użytkownikami konta. Mam to rozumieć że chodzi tutaj o wirtualną portmonetkę jako prepaid. Czyli jak mieliśmy konto i mieliśmy aktywowane IKO, to łapiemy się do promocji. Zgadza się?

    Kacper Odpowiedz
  • Nie wazne czy miales portmonetke, czy nie. Chodzi od kiedy miales aktywna aplikacje IKO (czy korzystales z niej przed 21.12.2015r.) Nawet jezeli odinstalujesz apke i zainstalujesz ponownie z innym numerm telefonu, to i tak system Inteligo zapamietal, ze byla instalka na koncie a to juz wyklucza z otrzymania promocji, nagrody.

    Wojak Odpowiedz
  • Reasumując jeżeli miałem appkę IKO zainstalowaną i aktywowaną przed 21.12.2015 ta promocja nie jest dla mnie, bo nic nie zyskam TAK?

    Tedy Odpowiedz
  • regulamin nic nie mówi o tym, że jak miałeś IKO to nie możesz skorzystać z 15 zł premii, zresztą infolinia to potwierdza, że można!

    artek Odpowiedz
  • A co ze współwłaścicielem konta? Czy on według Was też może dodatkowo zgarnąć premię za płatności IKO, jeżeli drugi współwłaściciel też z tej promocji korzystał (i premia będzie mu przyznana)?

    Bobek Odpowiedz
  • A jak założyłem przez przypadek samą portmonetkę i ją skasowałem, i zrobiłem na tym samym numerze iko z inteligo, to dostanę to 10zł, czy nie?

    qwe Odpowiedz
  • Do kiedy jest ta promocja?

    Antoni Odpowiedz
  • Do 17 stycznia trwa (jeśli pula nagród nie zostanie wykorzystana to zostanie przedłużona).

    @Antoni Odpowiedz
  • Jeżeli wykonałem 5 transakcji kodem Blik na łączną sumę 100 zł ale zgody marketingowe zaznaczyłem po wykonaniu tych transakcji (ale w trakcie trwania promocji) biorę udział w promocji ?

    Pytający Odpowiedz
  • Czy pula nagród została wyczerpana? :)

    Damian Odpowiedz
  • i co z tą pulą ?

    ix.ou Odpowiedz
  • Wczoraj wysłałem wiadomość przez formularz kontaktowy a oto co mi odpisano:
    „Uprzejmie informuję, że wskazana przez Pana promocja trwała do 17.01.2016r i obecnie nie posiadamy danych o jej przedłużeniu.”
    Czyli takie wiem że nic nie wiem… To kto ma wiedzieć ja??? Porażka nie odp.

    jankos Odpowiedz
  • Dostałem na kontakt bloga informację od czytelnika, że przedłużono :)

    W odpowiedzi na Pana wiadomość e-mail uprzejmie informuję, że ze względu na niewyczerpanie puli premii przewidzianej w promocji „Premia IKO”, okres jej obowiązywania ulega automatycznemu przedłużeniu do dnia 17 lutego 2016 r., na podstawie § 4 ust. 3 regulaminu promocji. Organizatorem promocji jest PKO Bank Polski z siedzibą w Warszawie.

    Michał Odpowiedz
  • Trzeba posiadać kartę do konta Inteligo, żeby wziąć udział w promocji?

    Pinky Odpowiedz
  • Komuś już wypłacili nagrodę ?

    Pytający Odpowiedz
  • Mam telefon z numerem, ale nie używam w nim internetu i mam drugi telefon, w którym mam sam internet (areo). Czy, żebym mógł zapłacić IKO wystarczy mi aparat telefoniczny z samym internetem ? czy muszę mieć do tego aparatu włożoną kartę sim operatora telefonicznego?

    Wiechu Odpowiedz
  • @pytający:

    tak, dziś otrzymałem 15 PLN

    ix.ou Odpowiedz
  • Potwierdzam. Również otrzymałem dzisiaj nagrodę 15 zł. Żeby zdobyć nagrodę 15 zł nie trzeba być nowym klientem aplikacji IKO.

    pytający Odpowiedz
  • 15 zł wpadło, ale gdzie te 10 zł? Przyszła komuś ta dycha?

    Bobek Odpowiedz
  • Ja dostałem 10, bez 15 bo nie zrobiłem 100 obrotu.

    nickuś Odpowiedz
  • A u mnie nic nie przyszło mimo 7 transakcji blik na 106 zł

    Michał Odpowiedz
  • Dzisiaj wpłynęło 15 zł, bo aplikację IKO miałem już aktywowana wcześniej.

    Tedy Odpowiedz
  • Ktoś się orientuje czy jest ok, jeśli w ustawieniach konta mam coś takiego(jako zgoda na marketing):
    „Wyrażona zgoda na marketing tradycyjny i elektroniczny Banku oraz marketing podmiotów współpracujących z Bankiem ?” O to chodzi w regulaminie ?

    kuubczan Odpowiedz
  • czy ktoś się orientuje kiedy ostatnio zostały wypłacane premie 15 zł?

    kuubczan Odpowiedz
  • Nie dostałem premii (chciałem 10 zł), złożyłem reklamację.
    Odpowiedź rozłożyła mnie na łopatki: po zacytowaniu regulaminu napisali:
    „Jeżeli nie otrzymał Pan premii może to oznaczać, że pula nagród została wykorzystana wcześniej.”
    Dobrzy są, nie ma co!

    Tommmm Odpowiedz
  • Z tym 10 zł PKO BP leci sobie równo w ch.ja. Ostatnio jak pisałem reklamację do nich w tej sprawie to pisali, że premia nie była wypłacona bo promocja została przedłużona, a zgodnie z regulaminem mają 14 dni po zakończeniu promocji na wypłatę. Jak teraz napisałem, że 14 dni już dawno minęło to nabrali wody w usta. Jaki bank takie promocje! Jak d.py sami dają to już regulaminem sobie mordy nie wycierają…

    Bobek Odpowiedz
  • Kolejna odpowiedź przyszła, konsultantka nie widzi na moim koncie transakcji spełniającej warunki promocji. :-)
    Wesoło jest, tylko 2 transakcje zrobiłem, wyciąg jest przejrzysty jak zupa w szkolnej stołówce.
    Chyba im printskrina wyślę jak nie widzą ;-)

    Tommmm Odpowiedz
  • Na takich cwaniakow jest tylko jeden sposob, wziac od nich kredyt i na pytanie o splate raty odpowiedziec: „Jeżeli nie otrzymali Panstwo raty może to oznaczać, że wszystkie moje pieniazki zostały wykorzystane wcześniej”

    aaaa Odpowiedz
  • Albo „nie widze na moim koncie pieniedzy na splate raty” :)

    aaaa Odpowiedz
  • ja też mam problem, bo nie dostałem premii 15 zł za 5 transakcji BLIK. Pisałem dwa razy, to odpisują tymi samymi formułkami…

    kuubczan Odpowiedz
  • Ciąg dalszy mojej sprawy, dostałem pismo, że nie zainstalowałem aplikacji :-) :-D
    Ręce mi opadły i nie mam na nich argumentów.
    Jak to działa u Was? Ja w systemie on-line Inteligo kliknąłem, żeby mi wysłali linka do aplikacji na komórkę i tak ściągnąłem to całe IKO. Mam tam inny nr konta niż moje konto Inteligo i w systemie on-line Inteligo to konto IKO nigdzie nie figuruje.
    Tak czy inaczej jakoś tam przelałem sobie kasę (jakby z Inteligo do IKO) i wydawałem BLIKem.
    Ponieważ to tylko 10 zł to ich oleję, zlikwiduję appkę i zainstaluję na nowo z promocji PKO. Tylko, żeby tam nie było powtórki, że to IKO będzie nie takie jak trzeba.

    Tommmm Odpowiedz
  • A masz zaksięgowaną płatność mobilną na rachunku?

    qwe Odpowiedz
  • Mam zaksięgowaną w IKO ale to jest inny nr rachunku niż mój rachunek Inteligo.
    I ten rachunek widoczny w aplikacji nie jest dostępny z poziomu zwykłego systemu on-line.

    Tommmm Odpowiedz
  • Aplikacja IKO, w tym po zalogowaniu pojawia się portmonetka IKO z numerem konta.
    nie mam też w aplikacji dostępu do konta inteligo.

    Tommmm Odpowiedz
  • ktoś coś podpowie ? :-D

    Tommmm Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy