Tylko do końca miesiąca: 600 zł za Konto Santander + 1% moneyback!

50 zł premii za założenie Lokaty Bezkarnej 3,5% od BGŻOptima!

Zakończona

Ruszyła świetna promocja dla osób oszczędzających. W zamian za założenie jednej z najlepszych lokat na rynku, czyli Lokaty Bezkarnej z oprocentowaniem 3,5%, zyskać możemyć 50 zł premii w gotówce. Trzeba się jednak śpieszyć – pula promocji wynosi jedynie 1000 sztuk!

Lokata Bezkarna z premią 50 zł

50 zł za ulokowanie nawet 1000 zł!

Aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem banku, czyli osobą nieposiadającą konta oszczędnościowego w BGŻOptima w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Dodam, że osoby posiadające w tym okresie inne produkty BGŻ BNP Paribas nie są wykluczone – tam obowiązuje zupełnie osobna umowa ramowa.

Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że zarejestrujemy się na dedykowanej stronie promocji, a następnie złożymy wniosek o Lokatę Bezkarną z wygenerowanego dla nas linku. Będziemy musieli wybrać ile środków chcemy ulokować – od tysiąca do 20 tys. zł. Warto dodać, że cały proces załatwimy całkowicie online (poprzez przelanie środków na lokatę w ciągu 7 dni od daty wygenerowania numeru rachunku) – będziemy tylko musieli wgrać kopię swojego dowodu osobistego podczas wnioskowania.

Organizator promocji przyzna nam nagrodę pod warunkiem, że nie zerwiemy lokaty przed jej zakończeniem (lokata trwa 3 miesiące) oraz utrzymamy środki z lokaty po jej zakończeniu na rachunku oszczędnościowym Smart aż do 15.04.2018 włącznie).

Jeśli spełnimy powyższe warunki, to do 30.04.2018 otrzymamy maila z dalszymi instrukcjami. Będziemy wtedy musieli zalogować się na stronie promocji i uzupełnić dane do odbioru premii. Mamy na to czas do 10.05, natomiast przelanie 50 zł nastąpi do 15.05.2018.

Promocja trwa do końca roku, ale obowiązuje pula 1000 wniosków promocyjnych. Warto składać wniosek o lokatę jak najszybciej, aby nie było sytuacji jak z EnveloBankiem, gdzie wiele osób po prostu nie zdążyło!

Promocja została zakończona ze względu na wyczerpanie puli wniosków!

Lokata Bezkarna z rachunkiem Smart

Lokata Bezkarna to jedna z najlepszych ofert na rynku. W zamian za ulokowanie od 1000 do 20000 zł możemy zyskać aż 3,5% w skali roku przez okres trzech miesięcy. Wraz z lokatą zakładane jest darmowe konto oszczędnościowe Smart, na którym obecnie obowiązuje oprocentowanie 2,5% w skali roku dla kwoty aż 150 000 zł. To zdecydowanie jedna z najlepszych ofert oszczędnościowych tego miesiąca.

PS. Konto można później zamknąć za pomocą wniosku internetowego.

Nie przegap!

Komentarze

  • Oj to jednak mogłem założyć tamtą co dawali 80 zł (-5 zł za groupon).

    bolek Odpowiedz
  • Jakoś nie mam „ciśnienia” żeby w to wchodzić. Aż jestem ciekaw jak szybko to się rozejdzie….

    jojo Odpowiedz
    • Mam podobnie. W tym roku udało się uzyskać parę wisienek, spełniając rożne wymagania i chyba mi wystarczy. Czekam na coś bezwarunkowo dobrego :-)

      Mari
    • Też mnie to nie przekonuje. Zwłaszcza że było parę fajniejszych promo i trzeba uważać żeby nie przesadzić z ilością bo można się potem trochę pogubić ;)

      Krzysztof S.
    • To jest kwestia indywidualna – mi np. dzisiaj skończyły się stare lokaty z Nesta i… nie mam co zrobić z pieniędzmi. Chętnie wrzuciłbym je na Bezkarną (+50 zł), ale konto zamknąłem na wiosnę – więc łapie mnie karencja. Dla osób w podobnej sytuacji, które nie miały nic wspólnego z BGŻOptima przez 12 miesięcy, to wg mnie bardzo dobra oferta.

      Michał
    • A dobrze rozumiem warunki promocji, że na ok 1/1,5 m-c zostawiamy im kasę nieoprocentowaną?

      jojo
    • Zostawiamy na koncie oszczędnościowym, więc oprocentowanie będzie – pytanie tylko jakie – tego dowiemy się dopiero w styczniu.

      Michał
    • Środki z lokaty zostaną na koncie oszczędnościowym Smart do 15 kwietnia 2018 ale to będą chyba stare środki w dniu badania salda początkowego, prawda?

      Beara2
    • Na to wygląda.

      Michał
    • Zgodnie z ofertą oprocentowanie promocyjne dla konta Smart obowiązuje w okresie od 27 października 2017 r. do 25 stycznia 2018 r. Czy jesteśmy w stanie przewidzieć dzień badania salda na rachunkach w BGŻ ?

      Andy
    • 2-3 tygodnie wcześniej. Ostatnio było zbliżone do mille.

      Imię
    • Nie wiem czy promocja warta zachodu. Z moich obliczeń wynika, ze dostanę jakieś 64zł więcej niż na tym koncie które mam obecnie. Wliczam w to 50zł premii i różnice na oprocentowaniu. Gdyby nie to, że trzeba zostawić przez miesiąc środki na jakimś marnym procencie byłoby lepiej. Sama nie wiem czy się w to bawić.

      ona_25a
  • Jesli dostałem mail, że zarejestrowalem sie w promocji to znaczy że zdążyłem? Mogę otworzyc i opłacić lokatę za kilka dni czy trzeba jak najszybciej?

    Mszer Odpowiedz
    • zarejestruj się w promocji + złóż wniosek – wtedy będzie OK (po prostu po wyczerpaniu puli promocji zostanie zamknięta możliwość rejestracji na stronie promocji + składania wniosków). A lokatę możesz opłacić do 7 dni.

      Michał
    • Zdaje się że rozważamy tutaj taki schemat:
      -> rejestracja na stronie promocji – teraz
      -> złożenie wniosku o konto – 31.12

      Pytanie tylko czy wtedy zostaniemy objęci promocją?

      paradoksalny6
    • Podpinam się pod pytanie, stare lokaty kończą mi się 22 grudnia. Jestem po jednorocznym okresie karencji w BGŻ Optima. Czy można już dziś zarejestrować się w promocji, a wniosek i wpłatę na lokatę dokonać np po Świętach Bożego Narodzenia.

      Andy
    • Przyznam szczerze, że nie wiem jak to będzie rozwiązane na stronie promocji. Np. w promocji Envelo „zaklepanie” sobie miejsca nic nie dawało, bo zamknęli również możliwość składania wniosków. Tu może być podobnie.

      Z drugiej strony promocja powinna jeszcze trwać kilka-kilkanaście dni, bo wiele osób ma już konto w Optimie, więc aż tak szybko nie zniknie. Postaram się dać znać jaki jest stan puli za kilka dni – choć nie mogę obiecać, że otrzymam taką informację.

      Michał
  • Chce zmienić rachunek powiązany w Optimie. Czy nie będzie problemu jeśli to będzie konto w Idea Bank, które nie zostało założone osobiście w oddziale tylko elektronicznie? Wiem, że są jakieś ograniczenia i z konta zakładanego elektronicznie nie można założyć kolejnego konta, czy to dotyczy też zmiany rachunku powiązanego? (który jak widzę trzeba w Optimie potwierdzić przelewem)

    Ewa Odpowiedz
  • założone 5 sztuk ;) plusem jest późniejsza rezygnacja on-line – już jeden z niewielu banków gdzie jest to możliwe :)

    JoX Odpowiedz
  • Uwielbiam takie tytuły artykułów a w treści: ” od tysiąca do 20 tys. zł” , super!

    Pako Odpowiedz
    • Ciężko mi zmieścić wszystko w tytule. Po to jest treść artykułów, żeby tam wszystko zawrzeć. Inna sprawa, że to całkiem normalne, że lokaty startowe (które najczęściej są w ofertach z premią) są dla niższych kwot.

      PS. Ja naprawdę, w odróżnieniu do 99% stron w sieci, nie robię tzw. clickbaitu ani nie nabijam odsłon żeby podnieść sobie statystyki. Nie dodaję wielu podstron, galerii z obrazkami, miliona stron z komentarzami, abyście musieli klikać i klikać. Staram się wszystko zmieścić w jak najmniejszej ilości zdań. Nie daje tytułów „1000 zł za założenie konta” tylko np. „Do 1000 zł” albo rozbijam na składowe typu „250 zł + do 750 zł moneybacku”. Ale jak widać i to nie wszystkim pasuje… no cóż, nie dogodzę każdemu :(

      Michał
    • Spoko, się lekkko podirytowałem bo uwierzyłem w te 3,5% :) Wszystko ok, głównie do Ciebie zaglądam a to o czymś świadczy.

      Pako
  • No nieee, ja to lubię dać ciała. Się rozpędziłam, przeszłam z artykułu na stronę promocji i jednym rzutem się zarejestrowałam i ze strony rejestracji przeszłam do złożenia wniosku. Echhh, szkoda słów.
    Pytanie:
    Brak opłacenia lokaty = brak założenia konta (i wpisania w poczet klientów banku)?
    Skoro promocje sobie schrzaniłam, to chociaż pocieszcie, że nie opłacając nie stracę karencji niebytności klientem Optimy.

    ola Odpowiedz
    • Rozumiem, że wniosek już złożyłaś? W takim razie opłać lokatę do 7 dni i tyle – jeszcze nie wszystko stracone :)

      Michał
    • Przecież nawet na stronie promocji jest napisane „Otwórz konto Indywidualne Rachunek SMART i załóż Lokatę Bezkarną do dnia 07.01.2018 przechodząc bezpośrednio z formularza na stronę BGŻOptima”. Ja też przeszedłem na stronę banku bezpośrednio z formularza, nie z linku wysłanego do mnie w mailu. Myślę, że to żaden problem. :)

      Mateusz
    • To mnie przestraszyłaś. Mail od nich poszedł do spamu, ale w regulaminie nie ma nic o wymogu kliknięcia w link z maila, tak jak zrobiłaś powinno być całkowicie ok.

      p27
    • Nie ma w Regulaminie? Gdy schrzaniłam, to zaczęłam czytać Regulamin, zobaczyłam w definicjach i już dalej uznałam, że zawaliłam.
      Mój drogi Adminie, tak mówisz? To tak zrobię. A właściwie… wiesz, nawet jak mi reklamacja nie przejdzie przy braku premii, to finansowo przecież wychodzi mi lokata na 3% (3,5% za 3m + 1,5% za 1m konta oszczędnościowego) czyli tyle ile mam na 123….. ale ciołek to jestem straszny – wytłuściłeś nawet, że z linku

      ola
    • Z regulaminu: „Link promocyjny – link do złożenia wniosku o zawarcie Umowy ramowej w zakresie Konta Indywidualnego Rachunku SMART wraz z Lokatą Bezkarną w Banku w ramach promocji „Lokata z premią”, dostępny tylko po wypełnieniu Formularza rejestracyjnego na wyświetlanym przycisku „Otwórz konto i załóż lokatę” oraz w potwierdzeniu rejestracji w Promocji wysłanym na adres e-mail Uczestnika, podany w Formularzu rejestracyjnym;”
      Nie strasz ludzi, kliknięcie w przycisk po wypełnieniu formularza jest równoznaczne z kliknięciem w link z maila. Chyba, że nie użyłaś tego przycisku, to inna sprawa.

      Mateusz
    • Oj przepraszam, nie złość się – kiedy zobaczyłam wiadomość na skrzynce mailowej, to stwierdziłam, że zwaliłam – były wcześniej takie promocje, w których link był podstawą, bo potem nie mogli rozliczyć, kto jest z polecenia firmy organizującej promocję.

      ola
    • OK, teraz rozumiem o co chodzi. Generalnie nie ma żadnego powodu, dla którego mieliby dawać osobny link na stronie promocji, a osobny w mailu. I ten i ten jest promocyjny, nie ma co szukać problemu na siłę :) Będzie OK

      Michał
    • Dzięki Adminie. Wybaczcie za wprowadzenie popłochu.

      ola
  • Czyli 16.04 można już pieniądze wyprowadzić z RO na inne konto? ;)

    JaneKP Odpowiedz
    • Nie zlinczujcie mnie dziś po raz drugi – tylko się dziele tym co pamiętam z Optimy, bo może być pomocne.
      Z rachunku to wyprowadzisz tylko na konto, które właśnie zdefiniowałeś jako powiązane. Jeżeli będziesz chciał zmienić konto, na które chcesz przelać pieniądze ze swojego rachunku, to musisz wcześniej je zmienić w Ustawieniach konta, co wymaga przelewu weryfikacyjnego z tego konta na 1 zł (czyli dolicz sobie czas na zmiany i przejście przelewu)

      ola
    • ale ogólnie tak – można wtedy wyprowadzić pieniądze na zdefiniowany rachunek :)

      Michał
  • A ja dopiero co w zeszły czwartek założyłem tam lokatę bezkarną na 3,5%. No cóż przyszłości się nie zna i chyba nie można było przewidzieć tej promocji z 50 zł.

    marekax1 Odpowiedz
  • A ja mam pytanie: ani w mailu potwierdzającym złożenie wniosku, ani na stronie potwierdzającej złożenie wniosku nie ma nr konta, na które mam wykonać ten pierwszy przelew. Będzie jakiś drugi mail?

    lms Odpowiedz
    • Jest ich pięć.

      1. potwierdzenie rejestracji
      2. wniosek przyjęty
      3. oczekiwanie na przelew
      4. umowa ramowa
      5. lokata otwarta

      Bogdan
    • Ile się mniej więcej oczekuje na przelew zwrotny z loginem/hasłem ? Dostałem maile o zawarciu umowy/lokaty.

      Paweł
  • Przy osttaniej promo z grupona 80 zl admin pisal zeby sie wstrzymac bo bedzie lepsza, nie jest lepsza – ale chyba trzeba zakladac ….

    JoX Odpowiedz
  • Adminie czy literówka i zgloszenie jej mailem wykluczy z promocji ?

    Ewa Odpowiedz
    • Zależy jaka – w przelewie może być problem. W samej promocji – myślę, że nie

      Michał
    • Czeski błąd w imieniu członka rodziny.

      Ewa
    • Chyba któraś z nas musi coś dodać przy nicku, bo wygląda jakby pisała jedna Ewa a są dwie:) Niby drobiazg ale może wprowadzić niepotrzebne zamieszanie w dyskusji

      Ewa
  • „”Dziękujemy za rejestrację w Promocji „Bezkarna Premia”. Przypominamy, że warunkiem zdobycia nagrody pieniężnej w wysokości 50 zł jest:

    – Utrzymanie lokaty przynajmniej do dnia 20.02.2018 r, a następnie utrzymanie środków z lokaty na Koncie SMART BGŻOptima do dnia 31.03.2018 r.”

    Czy taka treści w mailu ( potwierdzenie rejestracji ) kogoś nie wprowadzi w błąd ?

    Bo wiadomo że liczy się treść regulaminu ale ktoś się zasugeruje tym mailem i…
    Uważajcie !

    Bogdan Odpowiedz
    • Wczoraj o 13:46 wysłali tak wyglądającego maila:
      „Dziękujemy za rejestrację w Promocji „Lokata z premią”. Przypominamy, że warunkiem zdobycia nagrody pieniężnej w wysokości 50 zł jest:

      1. Otwarcie Konta Indywidualnego Rachunku SMART oraz Lokaty Bezkarnej do dnia 31.12.2017 r.
      2. Wpłacenie na Lokatę Bezkarną min. 1000 zł, maks. 20 000 zł do dnia 07.01.2018 r.
      3. Utrzymanie lokaty do końca jej trwania, a następnie utrzymanie środków z lokaty na Koncie Indywidualnym Rachunku SMART do dnia 15.04.2018 r.”

      p27
  • hmmm…na majle na o2 potwierdzenia przyszlyx3, na majle na (jeszcze?) interii nie x2- czyzby jakas prawidlowowść … Spośrod tych na o2 – dwa sa ok, a jedno odrzucone (podalem ten sam nr telefonu w dwoch wnioskach – moze to to i tak nie moze byc? a mzoe cos innego ;)

    JoX Odpowiedz
  • Czegoś nie pojmuję. Dostałem dane do przelewu weryfikującego, przelew ma być w wysokości lokaty. Napisane jest zresztą, że te środki to środki, które będą stanowić kwotę lokaty. No a potem jest informacja o przelewie zwrotnym. Skąd bank weźmie środki na przelew zwrotny, skoro w całości mają być zaliczone na lokatę?

    jaro Odpowiedz
  • No mi nadal nie przyszły żadne majle na poczte na interii (2 konta) Nie ma spamie ani nigdzie :) Na poczte o2 przyszly od razu (2 pozytywne, jeden negatywnie – rozne osoby ale ten sam numer telefonu, widocznie tak nie moze byc)

    Pytka Odpowiedz
  • Może osoby, które już sfinalizowały temat odpowiedzą na pytania;
    1. Czy w tym samym dniu kiedy zostanie złożony wniosek o konto i lokatę bezkarną otrzymuje się akceptację wraz z numerem rachunku do wpłaty środków na lokatę?
    2. Czy dzień wpływu środków na rachunek lokaty jest dniem założenia lokaty?

    Beara2 Odpowiedz
    • 1 – jesli za dnia to tak, jak wieczorem to nastepnego dnia dostaje sie dane zwrotne
      2 – tak

      sunwoj1
  • Admin czy orientujesz się czy przelewając kwotę większą od podanej we wniosku, konto zostanie założone, czy niestety wniosek zostanie anulowany?

    gobej Odpowiedz
    • Nadwyżka pójdzie na smarta

      Imię
    • Można też przelać złotówkę, a lokatę założyć później telefonicznie do dnia 7.01.2018. Info potwierdzone przez BOK. Rozwiązanie dla tych, co nie dysponują obecnie wolnymi środkami :)

      sapro
  • Jeśli się zarejestrowałem w promocji i dopiero po kilku dniach zarejestruje się w Optimie, to będzie wszystko OK?

    Krison Odpowiedz
  • Złożyłem wniosek o lokatę i konto oszczędnościowe nie za pomocą linku wygenerowanego na stronie premiabgzoptima.pl tylko za pomocą otrzymanego w mailu odnośnika (taki sam wysyłany jest chyba do wszystkich, z końcówką ?pId=l_0112). Czy obejmie mnie premia +50zł?

    Arekk Odpowiedz
    • Wczoraj wysłałem zapytanie w tej sprawie na adres e-mail kontaktowy organizatora promocji. Zobaczymy czy i jaką otrzymam odpowiedź (na razie nic nie ma). Niby w regulaminie promocji pisze, że wniosek można złożyć rownież z poziomu otrzymanego maila rejesracyjnego, ale kto to wie jaki będzie rezultat, gdy nadejdzie czas wypłaty premii.

      „8) Link promocyjny – link do złożenia wniosku o zawarcie Umowy ramowej w zakresie Konta Indywidualnego Rachunku SMART wraz z Lokatą Bezkarną w Banku w ramach promocji „Lokata z premią”, dostępny tylko po wypełnieniu Formularza rejestracyjnego na wyświetlanym przycisku „Otwórz konto i załóż lokatę” oraz w potwierdzeniu rejestracji w Promocji wysłanym na adres e-mail Uczestnika, podany w Formularzu rejestracyjnym;”

      Arekk
  • Dzis dostalam taki email – Informujemy, iż Twój wniosek nr B121….. o założenie Lokaty i Konta Oszczędnościowego w Banku BGŻOptima został odrzucony z powodu braku zgodności danych podanych we wniosku z danymi z przelewu weryfikacyjnego.

    Nie rozumiem dlaczego – do przelewu wpisalam dokladnie dane ktore otrzymalam w mailu, rowniez przelew okreslonej wczesniej kwoty poszedl z konta ktore podalam, nie rozumiem dlaczego taka odmowa? :(

    Joanna Odpowiedz
    • zgodność danych we wniosku to nie to samo co dane otrzymane w mailu. Niezgodność to prawie zawsze błąd w szczegółach, np. Napisałaś jedno imię , a w banku z którego robiłaś przelew weryfikacyjny masz dwa. Również mogłaś napisać ul. Jagiełły, a w innym banku Władysława Jagiełły, wystarczy przekręcić literkę, czy szyk słów i banki najczęściej odrzucają. Przeanalizuj dokładnie dane osobowe w banku z którego dokonałaś przelewu i tego co wpisałaś we wniosku.

      jacck
    • A dane w przelewie są identyczne? Nie zmieniłaś adresu? Nazwiska?

      Michał
  • ok, dzieki, juz wiem co bylo nie tak – inny adres w banku i inny ten ktory podalam…
    sprobowalam przed momentem znowu sie zarejestrowac na dedykowanej stronie promocji, ale to juz nie jest mozliwe poniewaz system znajduje ten sam nr Pesel, to w jaki sposob mam ta lokate zalozyc?
    rozumiem ze premia 50 zl juz mnie nie dotyczy?

    Joanna Odpowiedz
    • A możesz zmienić adres w banku, z którego masz zrobić przelew?

      p27
    • Nie bardzo moge zmienic adres bo to wymagaloby osobistego stawiennictwa, ale pytanie moje brzmi jak jeszcze raz przystapic do promocji i czy to mozliwe? Jesli nie to i tak chyba lokate zaloze z uwagi na oprocentowanie, chyba ze admin podpowie ze jeszcze warto poczekac na jakas inna promocje? ;)

      Joanna
    • >>> premia 50 zl juz mnie nie dotyczy?
      A dlaczego nie ?

      Poprzedni wniosek został odrzucony.
      Składasz następny wniosek o założenie rachunku i lokaty, wpisujesz poprawnie adres.
      Oczywiście koniecznie ten wniosek – korzystając z linku promocyjnego ( dostępny w mailu potwierdzającym rejestrację ).

      Bogdan
    • Hmm, ja chyba nie otrzymalam maila z linkiem promocyjnym potwierdzajacym rejestracje…
      Po wypelnieniu danych na stronie promocji, otrzymalam mail ‚Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą i wypełnienie wniosku o Konto Indywidualne BGŻOptima wraz z Lokatą Terminowa. W tej chwili jest on weryfikowany’ a nastepnie kolejny email o tresci ‚Twój wniosek nr B12170940654 o założenie Lokaty i Konta Oszczędnościowego w Banku BGŻOptima został pozytywnie zweryfikowany’ wraz z informacja na jaki rachunek mam zrobic przelew i co wpisac w tytule… Czy jakis mail do mnie nie dotarl?

      Joanna
    • >>>Czy jakis mail do mnie nie dotarl?
      Poszukaj w skrzynce, może jest w spamie ?

      Bogdan
  • Rozumiem w takim razie, że jeśli ja i moja żona chcemy skorzystać z lokaty to nie mogę ja przelać zarówno na swoją jak i jej lokatę środków tylko ona musi przelać ze swojego konta i ja ze swojego ?

    michal07 Odpowiedz
  • Czy na pewno jak mialem konto w BGZ do pazdziernika to moge skorzystac z promocji?
    w regulaminie znalazlem taki zapis:
    § 2. Zasady uczestnictwa w Promocji
    1. W Promocji mogą wziąć udział Uczestnicy, którzy łącznie spełniają następujące warunki:
    1) nie byli posiadaczami Konta Indywidualnego Rachunku SMART oraz Konta Indywidualnego Rachunku Głównego w
    okresie 12 miesięcy poprzedzających dzień złożenia wniosku o Zawarcie Umowy ramowej w Promocji dotyczącej tego
    konta zgodnie z § 1 ust. 4 pkt 12 Regulaminu;

    chodzi mi konkretnie o to:
    oraz Konta Indywidualnego Rachunku Głównego w
    okresie 12 miesięcy

    xmarcin23 Odpowiedz
    • Nie możesz wziąć udziału w tej promocji… patrz wyżej co Admin napisał: „Aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem banku, czyli osobą nieposiadającą konta oszczędnościowego w BGŻOptima w ciągu ostatnich 12 miesięcy.”

      Pola33
    • Ale konta oszczednosciowego nie posiadalem.
      Posiadalem jedynie konto ROR i karte do tego konta.

      xmarcin23
    • W BGŻOptima? Chyba nie.

      p27
  • Jeżeli mam na BGŻOptimie pieniądze tylko na lokacie bezkarnej, to czy załapią się one jako nadwyżka w dniu w którym będą ustanawiane nowe warunki promocyjnego oprocentowania? Bo jeżeli tak to jeżeli ktoś założył lokatę na 20k powiedzmy 15 grudnia-15 marca i przez około miesiąc do 15 kwietnia po zakończeniu lokaty będzie musiał je trzymać na oprocentowaniu 1,5%, to straci 1% czyli 13,50 . Wtedy z 50 zł robi się 36.5, a to już trochę gorszy wynik…

    Paweł Odpowiedz
    • Nie te środki na bezkarnej będa stanowily stare środki a więc będa niżej oprocentowane. Orzą jak mogą… a tak z zewnątrz to atrakcynie tylko wygląda…. w tamty roku dawali 135zł z grouponem +3% na tej lokacie do 100000zł, tak że „coraz lepiej”…

      Pola33
    • No to faktycznie słabe, bo do tego niektórym może przeszkadzać fakt, że ta lokata nie dość że „zabierze” im 1% przez miesiąc, to jeszcze może „popsuć” oprocentowanie na koncie na jakiś czas… oczywiście wszystko będzie zależeć od polityki ustalania promocyjnego oprocentowania, ale dla mnie to chyba w takim razie będzie konto do szybkiego zamknięcia po zainkasowaniu premii. A liczyłem, że zostanę tutaj na trochę dłużej.

      Paweł
    • W pierwszym komentarzu chodziło mi oczywiście o to czy pieniądze na lokacie bezkarnej liczą się jako stare środki a nie nadwyżka :) Sorki za pomyłkę.

      Paweł
    • Wiem wiem…. ale wiesz to promocyjne opeocentowanie jest co jakiś czas… mozna to okreslić tak: dwa tygodnie przed końcem danej promocji oprocentowania trzeba wyzerować konto Smart i inne jeśli jeśli posiadasz i wtedy za 2 tygodnie wchodzisz wszystkimi środkami w nowa promocję oprocentowania. Podobnie jak jest Millenium. dlatego własnie nie warto tam inwestować w lokaty bo potem to stare środki i trzeba przez jakis czas pauzować z lokowaniem do następnej promocji %.

      Pola33
  • Zakończyli przyjmowanie wniosków! Myślicie, że można jeszcze skorzystać z linka w mailu?

    matebe Odpowiedz
  • Chyba dałem ciała na całego. Dostałem maila od BGŻ, że mam dwa dni na wykonanie przelewu. Raczej do 25 nie zdążą zaksięgować, a myślałem, że czas na opłacenie lokaty to 7 dni, niestety okazało się, że jest to 5… :( Przelew miał być zaksięgowany 27 grudnia I na chwilę obecną nie wyszedł z mojego rachunku bankowego. Co się dzieje z lokatą bezkarną nieopłaconą w terminie? Czy to znaczy, że spaliłem szansę na dobre oprocentowanie i dopiero po 12 miesiącach znów będę miał szansę, czy może mogę jeszcze raz złożyć wniosek np 27. Ktoś może był w podobnej sytuacji?

    Andy Odpowiedz
    • 5 dni, ale roboczych – co okazuje sie byc niezwykle wazne w tym okresie :)

      sunwoj1
    • Skoro są to dni robocze (sobota i niedziela nie powinna być liczona) to nie rozumiem dlaczego dostaje od systemu BGŻ wiadomość, że zostało mi 2 dni na wykonanie przelewu. Wniosek o lokatę składany był 21 grudnia.

      Andy
    • Czegoś tu nie rozumiem; w regulaminie tej promocji napisane jest wyraźnie, że należy zasilić lokatę w ciągu 7 dni od otrzymania numeru rachunku od banku a Ty martwisz się czy lokata się założy 27 grudnia. Nie ma w nim nawet nic o 5 dniach roboczych – być może taka informacja przychodzi już po złożeniu wniosku na lokatę i konto Smart. Ja nie wiem gdyż mam zamiar złożyć wniosek o lokatę po świętach i zasilić ją 7 dnia od otrzymania numeru rachunku. Jakby co adres do rzecznika finansowego znam i nie zawaham się go użyć. Wesołych Świąt:)

      Beara2
    • Sam tego niestety nie rozumiem, regulamin promocji mówi o 7 dniach, a tak jak mówisz dopiero po złożeniu wniosku na lokatę i konto Smart przychodzi e-mail z systemu BGŻ, że przelew powinien być wykonany maksymalnie w przeciągu 5 dni roboczych od złożenia wniosku, w przeciwnym wypadku wniosek zostanie usunięty z systemu. Nastepnie okazuje się, że dni robocze chyba jednak nie są liczone, bo mój wniosek złozony 21 grudnia, w sobotę 23 dostaję e-mail od BGŻ: „wniosek będzie aktywny jeszcze tylko 2 dni”. Niestety infolinia pracuje od poniedziałku do piątku i nie mam jak rozwiać moich wątpliwości. W razie czego pozostaje mi reklamacja. Wzajemnie Zdrowych i Wesołych Świąt Bożego Narodzenia:)

      Andy
    • Nikt zbytnio nie lubi pisać reklamacji ale w Twoim przypadku /gdyby jednak nie założyła się lokata 27.12/ to wręcz mus. Na dobrą sprawę to według informacji z maila masz czas do 29.12. No ale nie ma co ryzykować bo jednak regulamin informuje o 7 dniach ogólnie.

      Beara2
  • Szkoda, że się skończyło. Admin miałeś napisać w trakcie promocji jaki jest stan, tzn. ile wniosków już Optima przyjęła. Czekałem na to i …. straciłem 5 dych.

    Eugeniusz Odpowiedz
  • @hasz
    Dla mnie utrata okazji do zarobienia równa się brak zarobku a więc strata.

    Eugeniusz Odpowiedz
  • Potwierdzam, do mnie też dzisiaj(24.12.2017) przysłali email: „Twój wniosek będzie aktywny jeszcze 2 dni”. Rejestrowałem się w piątek (22.12.2017). Czy ten bank bankrutuje i zbiera kasę? Przecież najbliższy możliwy przelew będzie możliwy dopiero w środę(27.12.2017). Więc w ciągu 2 dni nie ma możliwości zrobić przelew, gdyż elixir nie działa… O co chodzi?

    Krison Odpowiedz
    • Maile rozsyła system a nie człowiek. Aktywny 2 dni robocze. Mnie taki mail przyszedł w piątek o godzinie 13, tez się zastanawiałam czy automat skasuje wniosek w niedzielę ale nie skasował. Opłaciłam w poniedziałek, więc o ile automat od maili jest „głupi”, bo pracuje w święta, o tyle ten właściwy, od zakładania lokat pracuje w dni robocze

      ola
  • Opłata w poniedziałek nie ma najmniejszego sensu, gdyż sesje elixir startują dopiero w środę i przelew zostanie zaksięgowany dopiero 27.12.2017.

    Krison Odpowiedz
  • Mam problem z tabelą oprocentowania Konta Głównego:) Jest podany % dla Nowych Środków ale nie ma dla Pozostałych Środków, dodatkowo jest jeszcze jakieś oprocentowanie standardowe zmienne, które wynosi 1.5%. Jak to rozumieć? czy Pozostałe Środki na Koncie Głównym są w ogóle nieoprocentowane czy do nich będzie miał zastosowanie ten % standardowy 1.5 który jest.. wyższy niż Pozostałe Środki na Smarcie-1.3%.
    O co tu chodzi? w przypadku Pozost.Śr. Konto Główne lepiej się opłaca niż Smart?:)

    Ewa Odpowiedz
  • jesli wniosek zlozylam 27go a lokata zostala otwarta dzis tj. 2 stycznia, to rozumiem ze nie zalapalam sie na premie? czy Ci ktorzy sie zalapali otrzymywali jakiegos maila potwierdzajacego?

    Joanna Odpowiedz
    • Ja po przelewie na złotówkę dostałem potwierdzenie, że lokata nie została założona skutkiem czego czekam do 5go na założenie przez telefon – tak jak już to ktoś wcześniej opisywał. Nie wyobrażam sobie sytuacji, kiedy złożyłem wniosek w regulaminowym czasie i w limicie, a teraz mieliby mi podziękować za faktygę… no halo

      matebe
  • Zauważyliście, że z tego rachunku smart można zrobić przelew tylko na konto z którego była autoryzacja?

    Mam problem, bo chciałbym zrobić przelew ze SMART na inny rachunek, dodatkowo ten rachunek z którego była autoryzacja lada dzień będzie zamknięty.

    K+M+B Odpowiedz
    • Można zmienić na inny rachunek, ale zmiana potrwa ze 2 dni.

      p27
    • Musisz je zmienić w Ustawieniach konta, co wymaga przelewu weryfikacyjnego z tego konta na 1 zł (czyli dolicz sobie czas na zmiany i przejście przelewu)

      ola
    • Dzięki, jakimś cudem mi pomogli w tym nieszczęsnym banku.
      Rachunek SMART dobre sobie.

      K+M+B
  • Dla dodatkowych 50zł wymagane jest utrzymanie środków do 15.04.2018r na rachunku SMART. Jeżeli lokata kończy mi sie 15.03.2018r. to środki z niej automatycznie przejdą na rachunek SMART, czy wrócą na konto powiązane w innym banku? Ja oczywiście chcę żeby tam pozostały i przyniosły mi te dodatkowe 50zł, ale nie pamiętam jak ,,domyślnie” jest to tam ustawione?

    TaXMan Odpowiedz
  • Podsumowując dla 10k wyszło tak jakby trzymać na 7% lokacie.

    K+M+B Odpowiedz
  • Jakie jest w końcu to oprocentowanie rachunku SMART 2,50% czy 1,30% ?

    slavutek Odpowiedz
  • 1,3 % do 1k, nadwyżka na 2,5 %

    JoX Odpowiedz
  • Przyszedł mail o podanie konta do przelewu premii.

    Jarosław Odpowiedz
  • Czyli jutro możemy wycofać środki z konta bo warunki spełnione:)

    bolek Odpowiedz
  • Czy z konta smart można zrobić przelew tylko na konto z którego pochodzą środki ?
    Gdy próbuję przelać przelewem krajowym, numer konta jest już wpisany i nie można go edytować.

    Krzysztof2 Odpowiedz
    • tylko na konto powiązane, można je zmienić ale trzeba wysłać z nowego przelew weryfikacyjny

      karampuk
  • dostał ktoś majla ? ;)

    JoX Odpowiedz
  • Jak z Decathlonem i T-Mobile….wszyscy zwlekaja do konca miesiaca…

    Jarosław Odpowiedz
  • Sa maile do uzupelniania konta z informacja o przyznaniu nagrody :)

    koles Odpowiedz
  • Otrzymałem emaila przed chwilą!

    Dariusz Odpowiedz
  • potwierdzam, na 2 kontach mam prosby o wypelnienie

    sunwoj1 Odpowiedz
  • Wjeżdża BEZKARNA premia!

    K+M+B Odpowiedz
  • Do mnie też już mail dotarł i formularz wypełniony :)

    AK Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy