55 zł za założenie Konta 360° – promocja przedłużona i dostępna również na grouponie

W najbliższy piątek zakończyć się miała promocja Konta 360°, gdzie do zgarnięcia jest 55 zł zwrotu za założenie rachunku. Właśnie dostaliśmy informacje o tym, że organizator akcji postanowił ją jednak nieco przedłużyć. Zasady zgarnięcia premii oczywiście pozostają takie jak wcześniej – zmienia się jednak czas na rejestrację w promocji. Mamy teraz czas do 24 kwietnia.

55 zł za założenie Konta 360 do 24.04

Przypomnijmy: aby zgarnąć premię w wysokości 55 zł konieczne jest zarejestrowanie się na stronie promocji, aktywowanie swojego maila a następnie zawarcie wniosku o Konto 360 z wygenerowanego linku. Jeśli wszystko zrobimy w takiej kolejności, a na nowo-otwarty rachunek przelejemy 500 zł (do 21.05.2015 włącznie) to organizator wypłaci nam premię w wysokości 55 zł.

Szczegóły promocji zostały opisane w artykule z marca: 55 zł premii za założenie Konta 360° Banku Millennium.

Warto dodać, że od dzisiaj promocja dostępna jest również w serwisie groupon. Jej zasady są identyczne jak w naszym prześwietleniu, przy czym dodatkowo do zgarnięcia jest 75 zł wirtualnych środków do wydania w serwisie groupon. O ile faktycznie je dostaniemy, bo w przeszłości przy podobnych akcjach sporo osób narzekało w komentarzach na przeprawy z grouponem.

Nie przegap!

Komentarze

  • Ja też mam problem,
    u mnie był tylko jeden ptaszek mimo, że konto jest założone już od 3 tygodni (oczywiście z linka ze strony promocji po zalogowaniu się do mojego profilu)
    20 kwietnia posłałem zapytanie o mój status w promocji, 22.04 ponowiłem zapytanie i wtedy dostałem info z agory, że czekają na info z banku i jak tylko coś dostaną to mi napiszą co i jak…
    na razie niestety cisza

    erde Odpowiedz
  • przeciez admin o tym juz pisal kilka razy – te dane nie sa odswiezane zbyt czesto wiec po prostu sie nimi nie przejmujcie

    KAmil81 Odpowiedz
  • Jeśli wnioski o konto zostały poprawnie złożone z panelu konta to najprawdopodobniej w każdym przypadku chodzi o to, że dany użytkownik ma więcej niż jedno założone konto na stronie promocji i stąd te cyrki z ptaszkami. Trzeba się wtedy logować na poprzedni profil mimo tego, że z niego nie był składany wniosek. Ja tak miałem.

    Clio Odpowiedz
  • @KAmil81nie do końca masz racje, menadżer produktu z Agory pisał mi, że te dwa ptaszki powinny być bo te informacje są przekazywane z banku. Pozostałych informacji nie dostają. jeśli nie ma dwóch to coś jest nie tak.

    Clio Odpowiedz
  • pozostaje czekać na maila od nich, a w razie czego reklamować, nie ma co się na zapas przejmować ; )

    MoneyTaker Odpowiedz
  • Ja wcześniej miałem 2 ptaszki, a teraz, że czas już upłynął, także pewnie to normalne.

    WybrzezeKosciSloniowej Odpowiedz
  • Czy żeby skorzystać z promocji i dostać to 55zł, muszę iść do banku i się podpisać, czy wystarczy mi to konto „niepodpisane”?

    Patryk Odpowiedz
  • Clio miałeś rację.. jest problem z promocją.. konto założone zgodnie z instrukcją a na infolinii dziś twierdzą, że moje konto zostało założone poza promocją i nie należy mi się 55 złotych + 75 za groupon.. kazali mi złożyć reklamację w placówce.., ale czy nie mogę tego zrobić przez bankowość elektroniczną?

    mateuszbednarczyk Odpowiedz
  • @mateuszbednarczyk możesz przez bankowość elektroniczną. Z doświadczenia wiem, że szybko odpowiadają. Przyjmą reklamację i podadzą jej numer.
    Tak bo jeśli wcześniej ktoś nie miał dwóch ptaszków i wciąż możliwość złożenia wniosku tzn że coś poszło nie tak. Tak nie powinno być. W moim przypadku akurat o coś innego chodziło.

    Clio Odpowiedz
  • A gdzie jest w Mille dokładnie ta opcja kontaktu ?
    Tam każą dzwonić na infolinię po jakiś kod ….

    Pisałem przez kontakt na stronie promocji ale jak na razie cisza …
    Miałem jeden „ptaszek”, ale zaraz po potwierdzeniu konta, potem nie sprawdzałem, tak że nie wiem w sumie czy jest ok czy nie.
    No ale konto 24 było już aktywne więc powinno być ok …

    sle Odpowiedz
  • @sle sprawdź czy dostałeś na e-mail wiadomość od Agory o przypomnieniu odnośnie promocji. Z moich obserwacji wynika ze wysyłali tylko tym którzy nie złożyli wniosku albo założyli konto i coś nie poszło tak jak powinno, mam na myśli uczestnictwo w promocji.

    Clio Odpowiedz
  • Wszytsko jest ok ;)

    „Szanowny Panie,

    Z naszej strony wygląda na to, że wszystko jest w porządku. W aplikacji widnieje komunikat, że poprawni złożył Pan wniosek o konto. Jeśli więc spełni Pan wszystkie warunki regulaminu premia zostanie Panu przyznana.”

    sle Odpowiedz
  • Chcę otrzymać premię w wysokości 55 zł oraz 75 zł na Groupon. Kupiłam Groupon, zarejestrowałam swój profil wpisałam kod Groupona, złożyłam wniosek o Konto 360º wraz z kartą Visa 360º za pomocą linku, wykonałam przelew. Konto zostało otwarte więc zapewniłam wpływ gotówki przekraczający 500 zł i wykonałam 1 płatność bezgotówkową kartą w sklepie stacjonarnym. Następnie udałam się do banku, by złożyć wzór podpisu i wyłączyć pakiet bezpieczeństwa. Tu pojawił się problem. Podpisałam dokument, że:
    – Nie wyrażam zgody na przetwarzanie przez Bank informacji, stanowiących tajemnicę bankową, wynikających z rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego (ROR) otwartego na podstawie Umowy z uwzględnieniem Kart debetowych wydanych do tego ROR oraz linii kredytowych przyznanych do tego ROR oraz z rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w walucie, rachunków oszczędnościowych lokat terminowych i z rachunków oszczędnościowych powiązanych z tym ROR, po spełnieniu świadczenia wynikającego z Umowy oraz z umów w zakresie wymienionych powyżej produktów bankowych zawartych w dniu dzisiejszym jak również po dacie złożenia niniejszego oświadczenia, zgodnie z art. 105a Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe.
    – Nie wyrażam zgody na przetwarzanie przez Bank moich danych osobowych, w trakcie trwania umów zawieranych z Bankiem – w celach marketingu produktów i usług podmiotów stanowiących jednostki powiązane z Bankiem oraz współpracujące z Bankiem na podstawie umowy
    – Nie wyrażam zgody na otrzymywanie spersonalizowanych, istotnych informacji dotyczących produktów Banku a także ofert Banku, za pośrednictwem kanałów elektronicznych (Millenet/ SMS/Bankomaty)
    – Nie wyrażam zgody na telefoniczne składanie mi ofert produktów Banku.
    Czy może to wpłynąć na odmowę wypłaty premii. Wiem, że zgody na przetwarzanie danych w Banku Millenium nie były wymagane, lecz w Agorze podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz ich niepodanie uniemożliwia udział w promocji. Czy Millenium przekaże informację o spełnieniu warunków promocji do Agory? Proszę o pomoc!

    Mika Odpowiedz
  • czy przelew 500 zł może być z mojego konta w innym banku?

    aaal Odpowiedz
  • >>> Czy może to wpłynąć na odmowę wypłaty premii. Proszę o pomoc!

    § 6 pkt 1 regulaminu stanowi :
    Dane osobowe udostępnione przez Uczestników Akcji, będą wykorzystywane wyłącznie w
    celach związanych z realizacją przedmiotu Akcji przez Organizatora, a pod warunkiem
    udzielenia przez Uczestnika zgody, także dla celów marketingowych Organizatora.

    § 6 pkt 4 regulaminu stanowi :
    Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz ich niepodanie uniemożliwia udział w Akcji.

    Aby wziąć udział w Akcji – uczestnik musi podać dane osobowe.
    O ile uczestnik udzieli zgody na na wykorzystanie tych danych dla celów marketingowych Organizatora – mogą one być w celach marketingowych wykorzystywane.

    Jeśli zatem uczestnik spełni wszystkie warunki Akcji – to nie wpłynie to na przyznanie mu premii – niezależnie od tego czy wyraził czy też nie wyraził zgody marketingowej.

    Bogdan Odpowiedz
  • >> do dnia 21.05.2015 (włącznie)nowo otwarte Konto 360o lub Konto 360o Student zasilone zostanie kwotą 500 zł (słownie: pięćset złotych) <<

    WybrzezeKosciSloniowej Odpowiedz
  • dostał już ktoś powiadomienie o premii? czy tu tak jak wszystkie inne banki, czekają do ostatniego dnia?

    kamil.gr Odpowiedz
  • Ja też jeszcze nic nie dostałem

    Dawid Odpowiedz
  • Do jutra maja czas na powiadomienie odnośnie zakwalifikowania do promocji.

    Clio Odpowiedz
  • Czy ktoś dostał już powiadomienie ?

    aaal Odpowiedz
  • Dziwi fakt, że nic jeszcze nie ma.

    Clio Odpowiedz
  • Czy my mamy inne kalendarze? Do 9 czerwca zostało 13 dni, gdzie wam tak spieszno?

    WybrzezeKosciSloniowej Odpowiedz
  • chwila ale do 9 czerwca należy uzupełnić dane a do 27 powiadomienie sprawdź zanim piszesz

    aaal Odpowiedz
  • przy czym rozstrzygnięcie Akcji (powiadomienie o zakwalifikowaniu do otrzymania premii) nastąpi do 27.05.2015roku. O przyznaniu premii pieniężnej Uczestnik zostanie powiadomiony itd -w regulaminie- warto czytać

    aaal Odpowiedz
  • Właśnie dostałam maila o uzupełnienie danych

    aaal Odpowiedz
  • Czy termin przyznania premii i środków groupon jest taki sam? Zapewne groupon w ciemno pójdzie reklamacja :P

    luka89waw Odpowiedz
  • Własnie dostałem 75 zł na groupon jednak dotrzymali słowa :)) Szkoda że nie przyszło kilka dni temu jak kupiłem karnet do kina :P

    „Drogi Użytkowniku,

    Jakiś czas temu zakupiłeś Groupon z oferty: 5 zł: Otwórz konto w Banku Millennium z premią 55 zł i doładowaniem w wysokości 75 zł na Groupon.pl. Informujemy, że premia w kwocie 75 zł przyznana w ramach kampanii jest już dostępna na Twoim koncie Groupon. Przypominamy, że środki należy wykorzystać do dnia 31.12.2015r.

    Życzymy udanych zakupów!

    Z pozdrowieniami,

    Dział Obsługi Klienta Groupon.pl”

    luka89waw Odpowiedz
  • Dziś 9 ty ja nie dostałam informacji o uzupełnieniu danych a jak sie loguję to mi wyskakuje ze przykro nam nie założyleś konta … napisałam do millenium i napisali mi ze wszystko ok i ze spełnilam warunki – żeby pisać reklamację do Agory – napisałam – tydzień temu – odpowiedzi brak – gdzie mam sie zalogowac aby uzupełanić te dane ??? ktos cos wie Help !!!

    Patrycja Odpowiedz
  • Dziś 9 ty czerwca mja nie dostałam informacji o uzupełnieniu danych a jak sie loguję to mi wyskakuje ze przykro nam nie założyleś konta … napisałam do millenium i napisali mi ze wszystko ok i ze spełnilam warunki – żeby pisać reklamację do Agory – napisałam – tydzień temu – odpowiedzi brak – gdzie mam sie zalogowac aby uzupełanić te dane ??? ktos cos wie Help !!!

    Patrycja Odpowiedz
  • >>>reklamację do Agory – napisałam – tydzień temu – odpowiedzi brak – gdzie mam sie zalogowac aby uzupełanić te dane ??? ktos cos wie

    A jaki jest teraz komunikat po zalogowaniu u Agory ?

    Bogdan Odpowiedz
  • Jak obstawiacie wyplaca do piatku czy raczej trzeba bedzie czekac do samego konca?

    michu Odpowiedz
  • U mnie też trwa ping-pong z @gorą. Problem z poprawnym hasłem i niebotyczny problem z zalogowaniem do panelu @gory, bo od tygodnia debatują. Nic to że doszły linki z banku z podziękowaniem otwarcia konta z przelewem, ale pewnie coś (znowu) poknocą żeby nie wypłacić.

    Klara Odpowiedz
  • Ja wysłałam reklamację zarówno do agory jak i do banku w agorze mi odpisali ze poszlo zapytanie z ich strony do banku i czekają na odpowiedz – jednakże w przypadku otrzymania pozytywnej odpowiedzi o załozeniu konta i spelnieniu warunków termin do uzupełnienia danych zostanie przywrócony. Czekam

    Patrycja Odpowiedz
  • Złożyłem reklamację i dostałem odpowiedź od Agory, że nie skorzystałem z ich linku… jakieś porady co mógłbym zrobić dalej w tej sprawie?

    marcino1234 Odpowiedz
  • Ja wcześniej do nich napisałem, gdy okazało się, że brakowało „ptaszków” na stronie. Odpisali, że się skontaktują z bankiem, później jakaś tam dodatkowa weryfikacja i ostatecznie wszystko potoczyło się pomyślnie.

    BTW dziś dostałem przelew od Agory :)

    to_ja Odpowiedz
  • premia na koncie, dziekuje ;)

    MaRiO Odpowiedz
  • Jest kasa :)

    WybrzezeKosciSloniowej Odpowiedz
  • oo i Millenium zmienia regulamin, więc można wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym, czy ktoś wie co w takim wypadku z niespełnieniem jeszcze warunków w czerwcu bezpłatności konta?

    WybrzezeKosciSloniowej Odpowiedz
  • Właśnie będę wysyłał rozwiązanie ze względu na zmianę regulaminu. Co do warunków, można przelać 1000 zł, kupić znaczek na envelo.pl kartą za 1,75 , i z powrotem przelać – da się wyrobić w jeden dzień w sesjach elixir

    Dawid Odpowiedz
  • Ok, dzięki! To jutro odbębnię co trzeba i baju baju M.

    WybrzezeKosciSloniowej Odpowiedz
  • mi tam to konto nie przeszkadza 3% na koncie oszczednosciowym i konto za free wystarczy tylko przeleac 1000 zl miesiecznie i zaplacic raz karta :)

    MaRiO Odpowiedz
  • Szanowny Panie,

    Dziękuję za kontakt z Bankiem.

    Uprzejmie informuję, że umowę posiadanych rachunków w naszym Banku ze skutkiem natychmiastowym może Pan wypowiedzieć w dowolnej placówce Banku Millennium. Proszę o zabranie ze sobą ważnego dowodu osobistego.

    Oczywiście, bardzo proszę o ponowne przemyślenie swojej decyzji dotyczącej wypowiedzenia umowy rachunków.

    W przypadku pytań, pozostaję do dyspozycji. Pomocą służą również konsultanci TeleMillennium dostępni pod numerem telefonu +48 22 598 40 40 lub 801 331 331 oraz nasi doradcy w placówkach.

    Z poważaniem

    Serio? Tylko przez wizytę?

    WybrzezeKosciSloniowej Odpowiedz
  • a przeciez jest zakladka „zamknij konto”

    MaRiO Odpowiedz
  • Nie wiem po co zamykacie już konto, pamiętajcie że jest dostępna lokata mobilna o oprocentowaniu 3,25% na 3 miesiące, a w chwili obecnej to jedna z lepszych lokat.

    Tomek11 Odpowiedz
  • ja nie zamykam bo konto jest OK warunki fajne no i to konto oszczednowsciowe 3% ;)

    MaRiO Odpowiedz
  • Jest zakładka zamknij konto, ale jest to formularz który uwzględnia 30 dniowe wypowiedzenie, a nie natychmiastowe. Podejrzewam, że w innym przypadku trzeba udać się do placówki.

    Clio Odpowiedz
  • Co za bezsens ;/

    WybrzezeKosciSloniowej Odpowiedz
  • A gdzie Kościany masz główne konto? Tak z ciekawości.

    mrekin Odpowiedz
  • Raiffeisen + bzwbk (bez debetówki)

    WybrzezeKosciSloniowej Odpowiedz
  • Dostałem dziś przelew od Agory 55 zł premia ;)) Dziewczyna też

    luka89waw Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy