75 zł w gotówce za założenie Nest Konta (i do 250 zł za polecenie!)

Zakończona

Na tę ofertę czekało wiele osób! Wystartowała bowiem kolejna promocja z Nest Kontem w roli głównej, w której tym razem do zdobycia mamy 75 zł. Nagrodę otrzymamy jednak nie w postaci bonu, ale w gotówce!

75 zł premii za założenie Nest Konta

Premia dla nowych klientów Nest Banku

Zasady promocji są bardzo podobne do poprzednich ofert Nest Banku. Aby móc z niej skorzystać należy być całkowicie nowym klientem – taką osobą, która nie posiadała (ani nie współposiadała) konta osobistego w Nest Banku ani nie jest w trakcie wnioskowania o taki produkt. Warto tu dodać, że (pierwszy raz!) osoby posiadające w przeszłości rachunek w Smart Banku, BIZbanku oraz FM Banku mogą wziąć udział w promocji pod warunkiem, że konto zostało zamknięte (i nie funkcjonowało jako Nest Konto). To świetna wiadomość!

Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że złożymy wniosek o konto po zarejestrowaniu się na dedykowanej stronie promocji. Mamy na to czas do 30.06.2017, o ile akcja nie zostanie zakończona przed czasem – w promocji obowiązuje bowiem limit zaledwie 800 zgłoszeń. Warto się śpieszyć, bo poprzednie promocje Nest Banku zazwyczaj kończyły się grubo przed czasem!

Promocja została przedłużona do 7.07.2017, a limit promocyjnych wniosków został zwiększony do 1300 sztuk!
Promocja została zakończona 4.07.2017.

Po złożeniu wniosku umowę o konto możemy już podpisać „na spokojnie” – będziemy mogli to zrobić natychmiastowo przelewem z innego banku lub poprzez wizytę kuriera.

Lista banków do założenia konta w Nest Banku

75 zł za wydanie 150 zł

Same warunki promocji są bardzo proste do spełnienia. Po pierwsze, w trakcie składania wniosku o konto musimy wyrazić zgody marketingowe (punkt 5 i 6 we wniosku). Generalnie sprowadza się to do zaznaczenia wszystkich punktów.

Drugim warunkiem jest zalogowanie się do bankowości internetowej Nest Banku w ciągu 60 dni od daty złożenia wniosku o konto, ale nie później, niż do 31.08. Trzecim: wykonanie transakcji bezgotówkowych kartą na łączną sumę min. 150 zł w tym samym terminie. Najprościej warunek spełnić płacąc po prostu w sklepach i internecie kartą.

I to tyle, jeśli chodzi o warunki. Organizator promocji powiadomi nas o przyznaniu bonusu mailowo do 15.09.2017. Będziemy mieć wtedy 7 dni na podanie swoich danych (m.in. numeru aktywnego rachunku Nest Konto) w celu odbioru premii. Ta zostanie wypłacona do 30.09.2017.

Co ciekawe w ramach akcji udostępniony zostanie również program polecający. Każda osoba, która założyła swoje konto na stronie promocji, będzie mogła polecić ofertę swoim znajomym za pomocą swojego linku polecającego. Obecni klienci nie mogą korzystać z tej opcji.

Premia za polecenie wynosi 50 zł, przy czym maksymalna ilość osób, za jakie otrzymamy premię, wynosi 5. Oczywiście program polecający jest nieobowiązkowy i nie musimy z niego korzystać aby zdobyć podstawową nagrodę, czyli 75 zł.

Ile kosztuje Nest Konto?

Nest Konto to rachunek całkowicie bezpłatny. Nie zapłacimy ani grosza za prowadzenie rachunku, posiadanie karty debetowej oraz wypłaty ze wszystkich bankomatów w kraju – bez spełniania dodatkowych warunków. W zasadzie jedyna opłata na jaką możemy się nadziać przy rozsądnym korzystaniu to opłata za wydanie karty debetowej. Pierwsza karta wydawana jest bezpłatnie, a za kolejne przyjdzie nam zapłacić 25 zł (w tym również za ewentualne karty walutowe w odpowiedniej walucie). Jeśli jednak chcemy spełnić warunki promocji i korzystać z karty tylko w kraju, to o opłaty nie musimy się martwić – przynajmniej przez najbliższe lata.

Jakie są inne atuty Nest Konta? Przede wszystkim jako nowi klienci możemy skorzystać z Lokaty Witaj z oprocentowaniem 4% na 3 miesiące do 10 000 zł. Dostępna jest również wersja 6-miesięczna, jednak z wymogiem wpływu wynagrodzenia. Oprócz tego możemy również założyć konto Nest Rodzinne Oszczędności, które dzięki regularnemu oszczędzaniu i dodatkowej premii pozwala na wyciśnięcie nawet 5,7% w skali roku!

Nie przegap!

Komentarze

  • U drugiej starszej osoby to samo , na innej przeglądarce też , a u młodej zapisało się bez problemu . Co tu robić , kos coś może wie ? xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • Na inny kompie nigdy się tam nie logowaniem i też pokazuje , że wprowadź prawidlowy pesel. Coś ten e broker w mola leci. Nikt teraz , dzisiaj nie miał czegoś podobnego z hm peselem u jakiejś starszej osoby np. mamusi czy tatusia? Juz opadam z sił. xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • pesel prawidlowy przyjety . Jutro sprobje podac bledny a nastepnie prawidlowy ale obawiam sie jak pisze kolega pws ” Mi się wydaje, że to jedynie zwykły formularz bez żadnej weryfikacji, więc wypełnienie go bez reklamacji może nie być zbytnio skuteczne.”

    Miron Odpowiedz
  • bledny pesel odrzuca ,

    Miron Odpowiedz
  • Podaje wciąż prawidlowy , taki sam jak na umowach w banku i zarówno u babci jak i dziadka wciąż komunikat o błędnym peselu. Nikt nie miał takiego przypadku u starszych osób ? Osoby te nie nie dostały maila ale z mego linku osoba młoda bez problemu podała dane a też maila nie dostała a tu wciąż te błędne pesele. Może Admin wie jak to rozwiązać ? xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • Do kiedy mają przelać nagrodę?

    Paweł Odpowiedz
  • Witamy,

    jeśli nie otrzymała Pani wiadomości o przyznaniu Bonusu, oznacza to, że Bonus nie został Pani przyznany. 
    Złożyliśmy reklamację, gdy otrzymamy odpowiedź w tej sprawie poinformujemy Panią poprzez wiadomość e-mail w ciągu kolejnych 14 dni. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, będzie wyznaczony indywidualny termin na wprowadzenie danych.

    Pozdrawiamy,
    Zespół eBrokerPartner

    Ktoś dostał tez coś takiego po ponownym wysłaniu reklamacji , bo po tej z 19.09. była cisza. A ten pesel wciąż nie daje się wprowadzić i nie można wysłać danych. Ktoś wysyłał z peselem osób w starszym wieku i przyjęło ? xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • Jaw wysłałem reklamacje 14 września i póki co cisza…a co do nr pesel ja wbiłem osoby 60+ i pojawiła się informacja o przyznaniu bonusu.

    Clio Odpowiedz
    • Od 2 dni próbuję 80+ i wciąż błędny pesel. Ktoś wpisywal może taki lub jeszcze starszy , bo co to będzie przy pradziadku? Czyżby na takich klientów bank nie stawiał? xyz

      prawdziwy-xyz
  • Witamy,

    wiadomość do Pani nie dotarła ponieważ Bonus nie został Pani przyznany. W formularzu nie wymagaliśmy takich danych o których Pani pisze. Niestety nie wiemy jaki formularz Pani wypełniła. Zgłosimy Pani reklamację braku przyznania Bonusu, w ciągu kolejnych 14 dni otrzyma Pani odpowiedź poprzez wiadomość e-mail.

    Pozdrawiamy,
    Zespół eBrokerPartner

    Wiec nie ma się co cieszyć:(, że mamy link w komentarzach i wypełniamy formularz z potw. wypłaty, niczego to nie gwarantuje.

    Clio Odpowiedz
  • A właściwie kto to ma płacić , chyba z puli banku czy eBrokera? Pewnie się ze skalą poleceń przeliczyli i od nowa kasę teraz liczą i od wczoraj cisza. xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • To może być z tego jakaś grubsza afera. Obym się mylił . xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • Właściwie to głupa rżną czy co ? Nie wiedzą o jaki formularz chodzi do wypłaty premii. to był jeszcze jakiś inny formularz? bo ten link podany w komentarzach kieruje do formularza w którym trzeba podać imię i nazwisko oraz PESEL.

    Clio Odpowiedz
  • Jest tylko taki formularz , ten z otrzymanego maila i podany tutaj to taki sam. W moim przypadku większa połowa takiego maila nie dostała . xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • Tzn. nie imię i nazwisko tylko nr rach. I pesel. xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
    • Tak masz racje nr rachunku, pomyliłem się. Ale twierdzą, że brak e-maila równoznaczny jest z brakiem przyznania premii. Czyli nie ma żadnej teorii o zaginionej poczcie i póki co nikt nie może spodziewać się premii po wypełnieniu formularza z linku podanego w komentarzach (mowa o tych co nie otrzymali meila). Zdecyduje o tym reklamacja.

      Clio
  • Oby nie było to na skalę afery tabletowej , bo mogłoby to naruszyć fundamenty tego banku. Dobra , nie będę straszył już tam oszczędzających. xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • W ramach reklamacji wysłałem zestawienie operacji kartą, z której wynika jednoznacznie, że wyrobiłem obrót 150 zł. Jest to pdf z bankowości, więc równocześnie oznacza, że zalogowałem i się korzystałem z bankowości on-line, no i oczywiście oznacza, że założyłem konto w Nest. Mają dowody na dłoni, więc co jeszcze chcą wyjaśniać. Myśle, że coś tutaj Nest mógł zawalić. Przy generowaniu historii były problemy, bo system obsługuje tylko 30 dni historii, i przy niektórych zakresach dat uciekały mi niektóre transakcje, dopiero podanie innego zakresu dat odsłaniało w zestawieniu wcześniej nie wyświetlane transakcje. Może i to być przyczyną, że przy generowaniu zestawienia bankowi wyszło np. że nie zrobiłem obrotu (a miałem na styk, więc jedna, dwie transakcje znikną i warunek do premii nie spełniony).

    bananek Odpowiedz
  • Mail z prośbą o uzupełnienie danych przyszedł- wypełnione. Do kiedy ma być kasa?

    Paweł Odpowiedz
    • Ten mail to o czasie przyszedl czy juz po reklamacji , bo nie wiem czy zaglądać? xyz

      prawdziwy-xyz
  • Nie składałem żadnej reklamacji, mail przyszedł normalnie z prośbą o uzupełnienie danych. Do kiedy mają wypłacić pieniądze?

    Paweł Odpowiedz
  • No i co? Mamy 28.09. a kasy nie ma. 30.09 jest w sobotę.
    Dostał ktoś kasę?

    Paweł Odpowiedz
  • Czyli po złożeniu reklamacji nadal nie ma odpowiedzi 28/09 oraz kasy na koncie.
    Cienko to widzę.

    Miron Odpowiedz
    • Mają również gdzieś termin odpowiedzi na reklamację.. u mnie minął w dniu dzisiejszym i odpowiedzi nie otrzymałem.

      Clio
  • Widzę że trzeba zainteresować sprawą odpowiednie organy prawne, co z całą pewnością uczynię. To jest jawne oszustwo, nawet na reklamację nie raczą w terminie odpowiedzieć. Na przyszłość sugeruję każdemu robić zdjęcia formularza który się wypełnia, co by nie było matactwa że ktoś czegoś nie zaznaczył a w rzeczywistości zaznaczył.

    ymp Odpowiedz
  • Czy admin wrzucający owe promocje może zareagować? Jest dzień 29.09 , 30.09 jest jutro a kasy jak nie ma tak nie było!

    Paweł Odpowiedz
  • Zastanawiam się o reklamacji do Nest Banku .

    Miron Odpowiedz
  • Może zrobili przelewy w piątek i dojdą w poniedziałek. Biorąc pod uwagę że nikt pieniędzy nie dostał to chyba tak tego nie zostawią. Chyba…

    MaruDa Odpowiedz
  • Wydaje mi się że dopiero po reklamacji i zwrotnym mailu do wypełnienia wniosku o przelew te pieniądze dojdą.

    Mayeusz Odpowiedz
  • Ani kasy ani odpowiedzi na reklamacje, slabo to wyglada.

    Mateusz Odpowiedz
  • Ani kasy ani odpowiedzi na reklamacje, slabo to wyglada.

    Mateusz Odpowiedz
  • Poda ktoś maila na którego należy pisać reklamację?

    MaruDa Odpowiedz
  • Jaki jest następny krok po braku odpowiedzi w terminie na złożoną reklamację ?

    LeLo Odpowiedz
  • A czy ktoś w ogóle dostał te 75 zł.? Chodzi mi o te osoby, które dostały maila i wpisały tam swój numer konta.

    Lidia Odpowiedz
  • Czy to nie jest tak, że po upływie czasu na odpowiedz na reklamacje, reklamację uważa się za rozpatrzoną pozytywnie z urzędu ?

    tt Odpowiedz
  • Czy ktoś kto normalnie dostał maila do wypełnienia danych i wypełnił w odpowiednim czasie dostał już pieniądze? Czy w ogóle ktokolwiek dostał już premię?

    Michał Odpowiedz
  • Jest kasa na koncie przed chwilą wpłyneła.

    mm Odpowiedz
  • Jest przelew! Łącznie 175zł tyle ile miało być :)

    MaruDa Odpowiedz
  • U mnie na dwóch kontach weszło po 75 zł (do obu przyszedł mail o uzupełnienie), a na trzecim koncie premii brak (pomimo wypełnienia formularza, bo maila za to konto nie dostałem). Zbliża się koniec 14 dni na odpowiedź na reklamację, ciekawe co odpiszą i czy w terminie… A to opóźnienie być może dlatego, że dopiero dziś wysyłali te przelewy.

    pws Odpowiedz
    • Nie licz na to, u mnie termin minął w tamten czwartek.

      Clio
    • U mnie termin na rozpatrzenie reklamacji minął w sobotę. Pomimo wypełnienia formularza ( z cudzego linku), pieniędzy brak. Odpowiedzi na reklamację również. Co dalej?

      Iza
    • Pisałem do nich w ubiegłym tygodniu i tłumaczyli opoznienie, że to wina banku. Wysłali reklamacje jedną paczką. Ale kogo to interesuje? Co dalej?…trzeba czekać.

      Clio
    • Identyczna sytuacja jak u @pws, a za obcy link od babci u pradziadka premii brak. Czy ma już zaczynać szpetnie klnac po francus(z)ku , a nie jeszcze gorzej , bo to chyba polski bank? xyz

      prawdziwy-xyz
  • Jest kasa tez i za polecenie. Pozno ale sie zgadza. Teraz czekamy na odsetki karne :)

    keton Odpowiedz
  • u mnie też, w końcu pojawił się przelew :)

    Marta Odpowiedz
  • Dla zawiedzionych i wkurzonych jest ratunek zamykamy konto nest banku przez bank credit agricole w programie przenieś konto i zyskaj 200zł-taka mała riposta

    Dark Odpowiedz
  • Hajs jest na obu kontach, za polecenie też przyszło.
    Jak u nich konto można zamknąć, bo oddziału brak? Jest opcja via net?

    Daniela Odpowiedz
  • jest na koncie więc sprawdzajcie

    lenio Odpowiedz
  • Na moje zgłoszenie reklamacyjne odpowiedzieli tylko raz 18.09. Od tego czasu zero kontaktu i zero premii. Czy dostał ktoś premię po złożeniu reklamacji?

    Poltram Combo Odpowiedz
  • I co dalej robimy z powyższą sprawą? anie odpowiedzi na reklamacje, ani pieniędzy

    Kama Odpowiedz
  • Przyłączam się

    zbylo Odpowiedz
  • Zróbmy to co udało nam się przy okazji tabletów od BNP – niezły szum. Nagłośnimy sprawę, zainteresujemy pewne osoby. Ja nagłośniłem na razie w swoim środowisku.

    luic Odpowiedz
    • Z tego co widzę eBroker jeszcze nie dostał informacji od Nesta nt. reklamacji. Poczekajmy na to (sami nic nie mogą zrobić, po części to rozumiem), jak nic się nie zmieni to będę wtedy działał.

      Michał
    • @Michał
      Ale kogo obchodzi czy broker dostał odpowiedź czy nie dostał minęły 14 dni od reklamacji to z automatu jest uznane
      jeśli ty spóźnisz się z rata kredytu to banku nie obchodzi że nie dostałeś od babci kasy na swoją ratę. minął termin i już. liczymy odsetki i kary

      Romek
    • Chyba pora działać.

      cykor
  • Też jestem za jakimiś działaniami, przecież takie zapytanie do bazy mogą zrobić w 1 dzień. Gdyby chcieli to już by rozpatrzyli reklamację!

    JAro Odpowiedz
  • Osobiście zaczekam jeszcze tydzień i jeśli nie dostanę odpowiedzi to wyślę eBrokerowi, bo to oni są organizatorem, przedsądowe wezwanie do zapłaty.

    tt Odpowiedz
  • Co chwile słychać o premii 75 -100 zł i bonusach za założenie konta w Nest Banku.
    Niestety ale to nieprawda ,nie dostaniecie złotowki.
    Bank w odpowiedzi na reklamacjie pisze ,że liczba bonusów jest ograniczona ( ile sztuk nie wiadomo ) i mimo że pomyślnie przejdziesz rejestracje wniosku to nie jest jednoznaczne z gwarancją otrzymania bonusu.
    A dowiesz się o tym za trzy miesiace od otwarcia konta.

    Miron Odpowiedz
  • powiedzenie ” nigdy nie ufać rudemu ” (zdjęcie na początku artykułu)
    i tym razem się sprawdziło
    trzeba zrobić dym i zabierać zabawki

    Romek Odpowiedz
  • Polecam (mimo ze nie podaje kodu ;p) przenosiny do CA

    Romek Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy