BGŻ BNP Paribas: 200 zł do empik.com za wyrobienie karty kredytowej „Mam Bonus”

Zakończona

Ruszyła prosta promocja karty kredytowej w BGŻ BNP Paribas. W zamian za wydanie 1000 zł bank ufunduje nam e-kartę prezentową do wykorzystania w sklepie empik.com.

Zyskaj 200 zł na empik.com za karte kredytową BGŻ BNP Paribas

200 zł za wydanie 1000 zł

Aby skorzystać z promocji należy być być osobą, która nie posiadała żadnej umowy o kartę kredytową z BGŻ BNP Paribas w okresie ostatnich 12 miesięcy. Bank wyklucza również osoby, które rozwiązały, wypowiedziały lub odstąpiły od umowy zawartej na odległość. Jeśli natomiast posiadamy konto osobiste w banku, to jak najbardziej możemy skorzystać z promocji.

Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że złożymy wniosek o kartę kredytową „Mam Bonus” z dedykowanej strony promocji oraz wyrazimy zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych i przesyłanie informacji handlowej przez bank. Czas na zawnioskowanie o kartę mamy do 31.12.2017.

Same warunki uzyskania tytułowego bonu są całkiem proste. Po pierwsze – musimy wydać łącznie 1000 zł kartą w ciągu dwóch pierwszych okresów rozliczeniowych. Po drugie – musimy spłacać swoje zadłużenie terminowo (najlepiej oczywiście w 100%, ponieważ wtedy nie zapłacimy odsetek). Wreszcie po trzecie – aby odebrać nagrodę musimy zarejestrować się w programie mambonus.pl, ponieważ to tam zostanie udostępniona nasza nagroda. Bank zaznacza, że nagroda pojawi się w ciągu 5 dni roboczych od zaksięgowania ostatniej transakcji kartą i będzie tam dostępna przez 6 miesięcy.

Szczegóły promocji w regulaminie.

Ile kosztuje karta kredytowa w BGŻ BNP Paribas?

Muszę przyznać, że znalezienie odpowiedniego dokumentu na stronie banku nie jest proste. Karta w promocji jest bowiem kartą po dawnej marce „Sygma”, przez co dotyczy ją osobna tabela opłat. Ta mówi, że przez pierwsze 6 miesięcy korzystamy z karty za darmo, a później – płacimy 4 zł miesięcznie.

Okazuje się jednak, że biorąc udział w promocji automatycznie łapiemy się na ofertę zwalniającą z opłat przez dłuższy okres. Jak wspominacie w komentarzach wydanie 500 zł (lub 1000 zł dla kart Gold) przez pierwsze 2 cykle rozliczeniowe zwalnia z opłat przez pierwszy rok.

Nie przegap!

Komentarze

  • 1. Czy bank wymaga zaświadczeń z pracy o dochodach lub innych dokumentów?
    2. Czy po otrzymaniu bonusu można z niej zrezygnować?
    3. Czy można z niej zrezygnować drogą internetową czy trzeba do oddziału?
    4. Od kiedy bank liczy pierwszy rok użytkowania karty? Od jej wydania, czyli np. grudnia 2017r. czy po zakończeniu trzech pierwszych cykli rozliczeniowych?
    5. Zwolnienie z opłaty następuje po wydaniu po 1500zł w każdym z cykli rozliczeniowych czy wystarczy wydać 1500 na wszystkie trzy cykle?

    Eugeniusz Odpowiedz
  • 2. Tak
    4. Od dnia umowy do rocznicy umowy :)
    5. Suma 1500 zł przez 3 cykle.

    Michał Odpowiedz
    • Michał, sprawdź jeszcze proszę tabelę opłat i prowizji. W tabeli prowizji i opłat umieszczonej na stronie banku https://www.bgzbnpparibas.pl/_fileserver/item/1502436 nie znalazłem żadnych zwolnień z opłat za kartę.

      Karolus
    • Ty znalazłeś starszą tabelę. Ta we wpisie jest (na 90%) nowsza, bo skopiowałem ją ze strony banku. Tam jest info o zwolnieniach (choć przyznam, że dość topornie szukało mi się tej tabeli więc zalecam skonsultować tę informację z bankiem, podczas składania wniosku)

      Michał
  • a jak zakładałem karte kredytową z promocji w sygma bank z walizką to mogę wziąć udział w tej promocji czy to ten sam bank

    pasikonik119 Odpowiedz
  • Od kiedy jest liczony pierwszy okres rozliczeniowy? Chodzi mi o to czy moge od razu po otrzymaniu karty wydac 1000 zl czy musze czekac do poczatku nastepnego miesciaca

    Dociekliwy Odpowiedz
    • Nie wiem jak w BGŻ BNP, ale w innych bankach zazwyczaj wybiera się od kiedy. Będziesz o tym na 100% poinformowany.

      Michał
  • Hej,
    podbijam pytanie o kwestię promocji z walizką :)

    Ju Odpowiedz
    • Zarejestrowac sie do programu mam bonus wiec pewnie karty ex Sygma odpadaja, bo juz tam są

      Jarosław
    • Odnośnie Sygma Banku to wszystko jest dość skomplikowane i myślę, że na to pytanie nawet konsultanci nie odpowiedzą. Najlepiej po prostu zaryzykować i założyć kartę

      dociekliwy
  • czyli zamawiam karte, wydaje 1500 zl ( 1000 zl na bonus i dodatkowo 500 aby uniknac oplat ) dostaje bonus, likwiduje karte i nie zostaja mi pobrane żadne opłaty?

    MichalKato Odpowiedz
  • @Admin wyedytuj proszę odrobinę teksto. Nie wiem jak innym ale mnie wyświetla się tak:

    „Aby jednak bank nie pobrał pierwszej opłaty wystarczy wydać min. 1
    500 zł w okresie pierwszych trzech cykli rozliczeniowych.”

    co może być mylące.

    MPL Odpowiedz
  • Promocje z kontem były w różnych wariantach. Poczekam sobie na kolejne odsłony KK, bo Empik trochę drogawy jest i siła nabywcza 200 PLN jest zdecydowanie mniejsza niż w innych sklepach.

    Pawlik Odpowiedz
  • @Pawlik
    Czas to pieniądz. Bierz co jest, zgarnij premię, zamknij kartę i … Następna okazja.

    Eugeniusz Odpowiedz
  • Karta tylko do wykorzystania przy zakupach on line czy także w stacjonarnych empikach?

    Paweł Odpowiedz
  • do wydania na empik.com wiec zakupy on line . Poza tym nie na wszystko, bo w empiku też sprzedają zewnętrzne firmy i wtedy nie da się zapłacić tą ekartą.

    conrad_88 Odpowiedz
  • A jest opcja dopłaty? Czy kupię np Fifę 18 dopłacając?

    Paweł Odpowiedz
  • czy są jakieś wykluczone transakcje – np. płatności za rachunki?

    asdf Odpowiedz
  • Czy podczas rejestracji na stronie trzeba zaznaczać wszystkie zgody?

    Seemann Odpowiedz
  • a da się nie stracić ani grosza w tej promocji?

    MichalKato Odpowiedz
  • Czy rezygnacja z karty wiąże się z jakimiś opłatami? Czy mogę po otrzymaniu karty podarunkowej do empiku z karty zrezygnować?

    Paweł Odpowiedz
  • Rozumiem że jak zapłacę karta 1000 zł i będę ją chciał zamknąć to będę musiał ponieść opłatę 72 zł za kartę?

    Jagiellonczyk05 Odpowiedz
    • tak mówi regulamin

      gregoopl
    • Wczoraj na infolinii dostałem zapewnienie że opłata jest pobierana w rocznicę karty. Przy wczesniejszej rezygnacji nie będzie żadnych opłat.

      Ps. Ja zamierzam zainwestować 3,5 zł (oplata za wypłatę z bankomatu w placówce BGŻ BNP) i wypłacić jednorazowo 1500 zł i warunki spełnione.

      Michał
  • Czy BGŻ BNP PARIBAS ma jakieś z góry określone wymagania co do karty kredytowej jak choćby np. Citi Handlowy? Wiek? Zarobki itd.

    aelfraed Odpowiedz
  • na nurtujace pytanie wiekszosci, a moze oplata bylaby pobrana proporcjonalnie za 2-3 miesiace tylko ?

    jacenty Odpowiedz
    • z regulaminu wynika jasno że aby nie było opłaty trzeba wydać 1500 zł. Czy nie lepiej wydać te dodatkowe 500 i miec problem z głowy?
      Nie zastanawiajcie się czy będzie opłata częściowa- nie będzie. Czy jeśli warunkiem bezpłatności konta jest np wpływ 5 k PLN a wpłynie tylko połowa to pobierają wam połowę opłaty?- nie. Dlaczego tu miałoby być inaczej?

      gregoopl
  • Regulamin promocji nic o tym nie mówi ale może regulują te sprawy inne dokumenty bankowe.

    Eugeniusz Odpowiedz
  • wniosek składa się podając wszystkie dane telefonicznie?

    gregoopl Odpowiedz
  • Czy ktoś składał może zapytanie do BGŻ co z tymi kartami Sygma z walizką?

    Kacper Odpowiedz
  • Jak z platnosciami rachunków – chyba nie ma wykluczeń mcc

    Andy Odpowiedz
  • na stronach BGZ jest tabela oplat i prowizji
    https://www.bgzbnpparibas.pl/klienci-indywidualni/karty/karta-kredytowa-mastercard-standard
    ktora dla tej karty nie pisze nic o wymogu 1500zl w ciagu pierwszych 3 lat, to rozumiem oplaty dedykowane dla karty z tej promocji ?

    jacenty Odpowiedz
  • Wydaję 1500zł, dostaję talon do empiku i nie płacę za kartę. Później rezygnuję z karty? Płacę coś za to? Mogę?

    Paweł Odpowiedz
  • Ja też mam wątpliwości co do opłat za kartę. Nie mogę nigdzie zlokalizować na stronie banku tabeli opłat i prowizji, która została załączona za to dotarłam do zupełnie innej: https://www.bgzbnpparibas.pl/repozytorium/oplaty-i-oprocentowanie/produkty-exsygma
    Do tabeli dotarłam poprzez stronę programu mamBONUS. Może ktoś miał już przyjemność rozmawiać z jakimś konsultantem banku i wie coś więcej?

    Oliwia Odpowiedz
    • Wczoraj rozmawiałem z konsultantem, a dziś podpisałem umowę o kartę w Oddziale. Konsultant twierdził, że warunkiem zwolnienia z opłaty rocznej dla karty kredytowej MasterCard Standard jest wykonanie transakcji kartą na łączną kwotę 500 zł (sic) w czasie dwóch pierwszych okresów rozliczeniowych. Mam pisemne potwierdzenie tej wykładni w postaci załącznika do umowy o kartę kredytową. Mam nadzieję, że wątpliwości zostały rozwiane.

      gajowy
    • Dziwny bank ;) Czy aż tak bardzo indywidualnie podchodzi do klienta? Ja mam w umowie o kartę zwolnienie z opłat w pierwszym roku. Bezwarunkowo :) Wprawdzie 1000zł i tak wydam (zgodnie z zasadami promocji), ale to wszystko jakieś takie nietypowe. Gdyby to był jakiś nowy, mały bank, to zmiatałbym od nich daleko :)

      tno3city
  • Prawda jest taka, ze wystarczy wydać 1 tys. złotych przez pierwsze 2 cykle rozliczeniowe – to jest promocja automatyczna, zwalniająca aktywnego uczestnika z opłaty za kartę w pierwszym roku. Każdy kto założy KK dostanie taki regulamin dodatkowej promocji

    Jarosław Odpowiedz
    • W przypadku karty Standard wystarczy 500 zł. 1000 zł dotyczy posiadaczy karty Gold. Tak czy owak, dla biorącego udział w omawianej promocji, warunek zwolnienia od opłat będzie spełniony niezależnie od rodzaju karty.

      gajowy
  • A w zasadzie to czemu nie skorzystać z ubezpieczenia jakie daje karta Gold? Skoro warunek zwolnienia z opłaty (w pierwszym roku) jest taki sam…

    tno3city Odpowiedz
  • Dziala metoda na plaza z przelewem w sklepie na inne wlasne konto ?

    musiek Odpowiedz
  • czy do umowy na karte kredytowa podpisywana w oddziale banku macie informacje o regulaminie sprzedazy premiowej „karta dla ciebie – oddzial banku” ?

    jacenty Odpowiedz
  • Ten bank to porazka przez duze „P”, konczy sie promo uciekam i nie wracam :).

    Kubu Odpowiedz
  • Czy komuś udało się zarejestrować w programie „Mam Bonus”. Odebrałem kartę, aktywowałem ją, używam jej dosyć intensywnie. Do rejestracji wymagany jest tajemniczy 0śmiocyfrowy identyfikator klienta nadawany przez bank. Konsultanci z infolinii twierdzą, że identyfikatorem jest identyfikator klienta z sytemu transakcyjnego banku składający się z sześciu znaków, liter i cyfr. Oczywiście rejestracja kończy się niepowodzeniem.

    gajowy Odpowiedz
  • @gajowy
    Święte słowa. Totalna porażka to za mało. To w ogóle jakaś ekipa amatorów w tym banku. Oni nie mają pojęcia na czym polega obsługa klienta.
    Chciałem zarejestrować kartę debetową w promocji „mambonus”. 3 konsultantów powtarzało jak mantrę, że identyfikator jest na wyciągu bankowym, którego tam oczywiście nie było. Po bardzo ostrym wpisie przez bankowość internetową dowiedziałem się, że karty debetowej nie da się zarejestrować bo promocja dotyczy kart…… płatniczych. Sam się domyśliłem, że chodzi o kartę kredytową. Moja dopiero idzie pocztą ale gdyby nie te 2 stówki, za darmo praktycznie, to bym nie spojrzał nawet na ten bank.
    @gajowy
    Spróbuj wpisać jako identyfikator ciąg znaków, który pokaże Ci się po zalogowaniu do bankowości internetowej z prawej strony u góry/ masz tam swoje imię, ciąg znaków i niżej ew. swoje imię i nazwisko oraz obrazek bezpieczeństwa. Daj znać czy Ci się udało.

    Eugeniusz Odpowiedz
    • Eugeniusz, od tego ciągu znaków zacząłem. „Konsultanci” też sugerowali, że to jest właściwy identyfikator, ale nie jest. Właściwy składać się musi z ośmiu cyfr, a ten jest mieszanką sześciu liter i cyfr. Zgłosiłem problem w bankowości internetowej i cierpliwie czekam na odpowiedź.

      gajowy
    • Dzownilem na infolinie w tej sprawie, dostalem informacje ze ten indetyfikator ma 6 znakow i zarejestrowalem sie nim. Jesli faktycznie ma 8 znakow, to rozmowa jest nagrana. Ja nie wiem jak taki bank istnieje na rynku :(, same problemy z wszystkim u nich. Jak nie debetowka, to dostep do konta przez www, a to znow problem z cash back, a na koncu problemy z kredytowka :(

      Kubu
    • @Kubu
      Czy identyfikator, którym się rejestrowałeś to ten, który widnieje obok Twojego nazwiska w prawym górnym rogu strony serwisu po zalogowaniu?
      Masz dostęp do tego bonusowego programu?
      U mnie to nie działa.
      Tego 8-cyfrowego identyfikatora nie wymyśliłem sobie, oto dowód:
      https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=4&ved=0ahUKEwih_p3hgc3XAhUkCZoKHfweBbEQFgg1MAM&url=https%3A%2F%2Fwww.bgzbnpparibas.pl%2F_fileserver%2Fitem%2F1508104&usg=AOvVaw0-2z8g_aY7XdGs59saBnuq

      Cytuję pkt 5. &5:

      Złożenie zamówienia wymaga wcześniejszej rejestracji poprzez utworzenie swojego identyfikatora (login) oraz hasła dostępu do dedykowanej strony internetowej Programu Lojalnościowego. Do rejestracji konieczny jest identyfikator klienta (ośmiocyfrowy numer nadawany przez Bank) oraz 8
      pierwszych cyfr numeru PESEL.

      gajowy
  • Sprzedaż premiowa
    obowiązuje od 1.11.2017 do 31.12.2017 tzn że do tego czasu muszę wydać 1000 zł aby uzyskać bon?

    dzony Odpowiedz
  • @dzony
    500 musisz wydać aby karta była bezpłatna a w dwóch miesiącach 2×500 zł aby uzyskać bon do e-mpiku.

    Eugeniusz Odpowiedz
  • Ktoś podzieli się jak wygląda sam proces zakładania karty? Potrzebne zaświadczenie o zarobkach, potwierdzenia wpływu wynagrodzeń czy na oświadczenie? Umowa kurierem, w bankowości, w oddziale?

    sebeksk Odpowiedz
    • sebeksk, w moim przypadku wyglądało to tak:
      1) Wypełnienie i przesłanie formularza z liku : http://livesmarter.pl/http://www.landing.bgzbnpparibas.pl/karta_kredytowa_3/index.asp

      2) Telefon od konsultanta i długa, szczera rozmowa na temat moich zobowiązań i oczekiwań. Konsultant umówił mnie na rozmowę w oddziale naziemnym.

      3) Wizyta w oddziale i podpisanie umowy. Musiałem przedstawić 3 ostatnie potwierdzenia przelewów wynagrodzenia od mojego pracodawcy.

      4) Po jakimś tygodniu przyszła karta pocztą.

      gajowy
    • @Gajowy
      Czy cos wiadomo o tym tajemniczym identyfikatorze do logowania? Skad go wziasc jak się nie ma jeszcze wyciagu?

      dzony
    • Sukces! Po rozmowach telefonicznych z pięcioma różnymi konsultantami i kontakcie za pośrednictwem serwisu internetowego udało mi się zarejestrować w programie „mamBonus”.
      Identyfikator klienta to jednak ten sześcioelementowy ciąg cyfr oraz liter, który widać w prawym górnym rogu ekranu widoczego po zalogowaniu.
      Przyczyną niemożności zarejestrowania się był brak jednej ze zgód, cytuję fragment wiadomości od pani Katarzyny z Departament Contact Center BGŻ BNP Paribas S.A.

      „W nawiązaniu do przesłanej wiadomości uprzejmie informuję, że brak możliwości zalogowania się do programu Mam Bonus jest spowodowany brakiem wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych.
      W celu uruchomienia opcji logowania niezbędne jest przesłanie pisemnej dyspozycji zawierającej w/w zgodę…”
      Na szczęście obeszło się bez pisania, wystarczył kontakt z miłą panią z infolinii, ale możliwość rejestracji pojawiła się dopiero następnego dnia.
      Zwracam uwagę, że brak wymienionej wyżej zgody skutkuje nienaliczaniem punktów punktów lojalnościowych za transakcje przeprowadzone przed wyrażeniem takowej.
      Swoją drogą te punkty mają bardzo nikłą wartość, np. możemy stać się szczęśliwymi posiadaczami dziecięcej latarki, o właśnie takiej: https://mambonus.pl/katalog/dla_dziecka/latarka_reczna_maya_2aa_zielona_varta-2301 ,
      za 5420 pkt., które otrzymamy za transakcje za jedyne2710 zł :-)

      gajowy
  • @sebeksk
    Potwierdzam, z drobnymi modyfikacjami, to co napisał gajowy.
    1. Wniosek z livesmarter.
    2. Telefoniczna rozmowa z konsultantem BGŻBNP Paribas/ zarobki i ich wysokość, rodzaj i czas zatrudnienia- preferowana umowa o pracę na czas nieokreślony, staż pracy, dochody rodziny i liczba osób na utrzymaniu/. Podanie danych do umowy o kartę: imiona i nazwisko, PESEL, adres zamieszkania/korespondencji, dowód osobisty i numer, okres ważności dowodu osobistego/.
    3. Podpisanie umowy o kartę kredytową w oddziale. Ja zasugerowałem konkretną godzinę i o dziwo konsultant się zgodził a w oddziale już wiedzieli i czekali. Zgodnie z uzgodnieniami z konsultantem do umowy o kartę przedstawiłem zaświadczenie z pracy o wysokości zarobków, zajmowanym stanowisku i rodzaju umowy o pracę. Pani w Oddziale chciała abym zaświadczenie z pracy przedstawił na ich druku. Stanowczo odmówiłem i zasugerowałem rezygnację z karty. To wystarczyło aby podpisać umowę. Karta ma być dostarczona pocztą w terminie do 14 dni.
    W sumie wszystko poszło dość sprawnie i bez problemów. Znając indolencję i całkowity brak umiejętności obsługi klienta przez Paribasa byłem miło zaskoczony. Zobaczymy kiedy przyjdzie karta i jak przebiegnie aktywacja. No i najważniejsze jak przebiegnie odbiór nagrody i jej realizacja w empiku. To dziw aby wszystko przebiegło normalnie. Idzie nowe?

    Waldemar Odpowiedz
  • @Waldemar
    Jesteś wyjątkowym optymistą.
    1. 4-ty/ słownie: czwarty / raz piszę reklamację ws wysokości zwrotu w promocji z kontem maksymalnym i MONEY BECK-iem. Co miesiąc wydaję maksymalną kwotę ponad 1250 zł, dobrymi kodami MCC i nigdy nie wypłacili mi zwrotu za zakupy w pełnej wysokości. Zawsze za mało. Mimo, że są to kwoty rzędu 5-12 zł to dla zasady piszę reklamację.
    2. Potwierdzam proces wyrabiania karty opisany przez Ciebie i @gajowego. Miałem podobnie z tym, że Pani konsultant miała następnego dnia o określonej godzinie oddzwonić i wyjaśnić mi zasady przyznawania wysokości limitu na kk oraz przebiegu rejestracji w promocji” MAM BONUS”. Oczywiście nie przedzwoniła.

    Eugeniusz Odpowiedz
  • zalatwiliscie wszystko jedna wizyta ? nie musieliscie isc najpierw przedstawic papiery a pozniej juz tylko po to aby podpisac sama umowe ?

    jacenty Odpowiedz
    • U mnie niestety tak było, że byłem dwa razy – najpierw telefonicznie potwierdzili, że jest wstępna akceptacja, musiałem do oddziału zanieść papiery (potwierdzenia wpływów), a dopiero po 2 dniach przyszło potwierdzenie zgody na KK i musiałem udać się do oddziału podpisać umowę. Ale to mogło chyba wyglądać inaczej, bo wybrałem osobiste dostarczenie tych papierów – byłem przekonany, że skoro jest wstępna akceptacja i doniosę papiery, to reszta będzie formalnością załatwioną na miejscu. A tu lipa. Niemniej to już za mną – teraz czekam na kartę.

      tno3city
  • @tno3city
    Mnie też tak proponowano/ 2 wizyty/ ale się nie zgodziłem i dopiero po pozytywnej
    weryfikacji mnie przez BIK konsultantka przedzwoniła drugi raz i umówiła nwizytę.

    Waldemar Odpowiedz
  • A jak jest w końcu z tą opłatą za zamknięcie karty? jest czy jej nie ma?

    hyniks Odpowiedz
  • Udało się wszystkim zarejestrować w programie mamBonus?

    dzony Odpowiedz
  • Infolinia: posiadacze kart kk Sygma Banku są wykluczeni z promocji.

    Rafał Odpowiedz
    • A czy oby na pewno? Przeciez u nich zawsze mozna bylo korzystac niezaleznie z promocji jako oddzielny bank.

      Dociekliwy
    • Tak przekazał mi konsultant. Dlatego zrezygnowałem z tej promocji.

      Rafał
    • „Przeciez u nich zawsze mozna bylo korzystac niezaleznie z promocji jako oddzielny bank.”
      Właśnie w końcu jakiś czas temu te systemy połączyli, zresztą zauważ, że ta promocja jest na kartę Mam Bonus — a właśnie takie wydawała Sygma.

      Don Quijote de la Mancha
  • Czy ktos moze wydal juz 1000 zl i otrzymal bon do empiku, w ktorym miejscu powienien on pojawic sie na tej stronie mambonus?

    Dociekliwy Odpowiedz
  • Ktoś już odebrał bon ? Bo w moim przypadku są problemy z odbiorem. Bon się pojawia na głównej stronie po zalogowaniu się i naciśnięciu go można go kupić za 0 punktów i niestety na tym się kończy ponieważ jak naciśniemy przycisk „kup” aby dostać bon wyrzuca nas do strony głównej banku i tak w kółko. Same problemy z tą promocją od samego początku od zarejestrowania się do tego programu mambonus aż do wypłaty bonu.

    Dzony Odpowiedz
    • Ale chociaż udało się się zarejestrować :) Ja kilka razy interweniowałem telefonicznie + raz mailowo i wciąż nie mogę się zarejestrować.

      tno3city
    • Po zgłoszeniu na infolinii i wyrażeniu jakiejś dodatkowej zgody marketingowej wymaganej przez program mambonus dopiero na następny dzień można było się poprawnie zarejestrować.

      Dzony
    • No to ja przerobiłem to w czwartek – konsultant przy tych zmianach na telefonie przetrzymał mnie ponad 20 minut! Ale efekt jest żaden – nadal nie działa.

      tno3city
    • Mialem identyczny problem jak Ty, najpierw ucieszylem sie z bonu a pozniej rozczarowalem ze nie mozna go kupic bo wywala na glowna strone. Od razu interweniowalem do bgz no i mieli szybko rozwiazac problem. A dzis okazalo sie ze w ogole bon nie pojawia sie. Tak jak wszyscy pisza jeden wielki burdel

      Dociekliwy
    • A ja nadal czekam :( „…zgłoszenie jest w trakcie analizy. Bardzo proszę oczekiwać na odpowiedź w przedmiotowej sprawie.”.
      Warunek otrzymania bonu już spełniłem, pewnie już by się pojawił (choć jak czytam to nic pewnego). Ciekawe, czy kiedy już uda się rozwiązać ten problem bon będzie czekał, czy może będę musiał złożyć reklamację, bo np. bon byłby przyznany, ale na moment spełnienia warunków nie byłem uczestnikiem MamBonus i niestety nie mogli przyznać ;)

      tno3city
    • Jest „sukces” – dzisiaj nareszcie mogłem się zarejestrować. Oczywiście w historii transakcji pusto, punktów zero. A warunek wydania 1000 zł już dawno spełniony, karta spłacona. Poczekam kilka dni i pewnie czeka mnie kolejna reklamacja :(

      tno3city
  • @Dzony
    To przecież BGŻ BNP Paribas.

    Eugeniusz Odpowiedz
    • Też prawda. Większość promocji organizowanych przez nich kończy się reklamacjami co miesiąc. Bank zmieniającego się świata :)

      Dzony
    • Można się było tego po Paribasie spodziewać. Punkty nie naliczają się tak jak powinny, reklamacje nie przynoszą skutku – jeden wielki burdel i tradycyjna żenada.
      Zdecydowanie nie warto !

      ziberro
  • @Dzony, @Dociekliwy
    udało się wam odebrać bon ?
    Pytam bo zastanawiam się czy w ogóle za to się zabierać.

    vilq Odpowiedz
    • Po wielu trudach udalo sie :)

      Dociekliwy
    • Rozumiem, iż bez interwencji z bankiem się nie obejdzie w celu odebrania kuponu ?
      Telefonicznie czy też wiadomość z serwisu transakcyjnego ?
      Podsumowując identyfikator do mambonus.pl to ten widoczny w prawym górnym rogu ekranu po zalogowaniu do planet ? No i z tego co wyczytałem, to wcześniej wyrażone jakieś zgody marketingowe ?

      vilq
    • tak to jest login do mambonus – koniecznie duzymi litermi w moim przypadku, jak dzwonilem na ich infolinie to podali mi tez login w postaci 6 cyfr, podobno zamiennie mozna uzywac

      sunwoj1
    • Poszło stosunkowo gładko. Ostatnia transakcja spełniająca warunki promocji wykonana 01. grudnia. Dziś tj. 04. zakupiłem e-kartę do Empiku w programie mamBonus za 0 pkt. Musiałem się przy tej operacji kilka razy logować, ale obeszło się bez pomocy banku. Kod alfanumeryczny tej e-karty otrzymałem mailem na adres używany do logowania w programie mamBonus. Niezwłocznie zamieniłem w Empiku kod alfa numeryczny na 200 zł, które zasiliły moją portmonetkę zwaną tam „Moje środki” i są ważne przez rok od zasilenia. Uprzedzam, że po roku znikają bezpowrotnie i bez ostrzeżenia ze strony Empiku. Każdorazowe zasilenie „Moich środków”przedłuża ich ważność o rok od daty zasilenia.

      gajowy
    • Ja przy odbieraniu bonu mam komunikat : Błąd przetwarzania zapytania, przepraszamy, spróbuj później.

      Juz nawet z tym jest problem w tym banku :D

      Kuba
    • Wczoraj zaksiegowaly sie ostatnie wymagane transakcje. Dzis rano sie loguje i bonus sie pojawil. Najpirw po zaklikaniu przenioslo do logowania i byl blad danych. Po paru minutach zrobilem to samo i bon sie zakupil. Od razu doladowalem na empik srodki i 200zl wskoczylo.
      Chyba jedna z szybszych i latwiejszych tego typu nagrod, w sensie z punktu widzenia warunkow i wartosci. Teraz tylko poczekac do stycznia i zamykam karte :)

      MarcinH
  • Jak długo bank księguje Wam transakcje z tej karty? U mnie jedna na 1500 zł wisi już od 28 listopada:(

    Monika Odpowiedz
    • Piszcie przy takich pytaniach gdzie robiliście takie transakcje??
      Ja w swojej kilkuletniej karierze z kartami i chyba już kilku tysiącach transakcji nie miałem sytuacji by było to dłużej niż drugiego dnia roboczego, poza credit agricol który ok połowy transakcji rozliczał już kolejnego dnia.
      Ciekaw jestem dlaczego niektórym zdarzają się takie sytuacje bo już kilka razy różne osoby wspominały o takich jednostkowych sytuacjach.
      Tej kredytówki nie mam ale BGZBNP rozlicza mi normalnie na debetowej.

      Herman
    • Tak, ważne informacje:
      – czy była to transakcja w Polsce, czy zagraniczna;
      – MOTO, e-commerce, czy bezpośrednio w terminalu,
      – a jeśli w terminalu, to czy z PIN , czy bez.
      W szczególności transakcje offline oczywiście są rozliczane dłużej, np. widzę, że drobne płatności kredytówką Toyota mają przeważnie daję księgowania 4 dni po transakcji.

      Don Quijote de la Mancha
    • hmmm.. to może kredytówki dłużej rozlicza? ja miałem tylko millennium i nie zauważyłem żeby było dłużej. Matka ma Citi – sprawdze ;)

      Herman
    • Millenium działają tylko w trybie online, ostatnio niewiele kart działa offline, należy do nich właśnie Simplicity (przynajmniej ta, którą mi wydali w 2016). Z zasady dotyczy to głównie kredytówek (żeby nie wydać więcej, niż się ma na koncie), ale może są też takie debetówki?

      Don Quijote de la Mancha
  • Umowę o kartę podpisałem 24 listopada. Okres rozliczeniowy 5 dzień miesiąca. Karta przyszła 30 listopada i od razu próbowalem zarejestrować sie w programie mambonus – bezskutecznie. Po telefonach i mailach nadal nic. Czekam z korzystaniem z karty aż się zarejestruje. W regulaminie wyczytałem że za Transakcje kartą uważa się m.in. (…) albo wypłata gotówki z bankomatu przy użyciu Karty. Z Tabeli opłat wynika że wypłata z bankomatu w siedzibie Banku to koszt jedynie 3,50. Rozumiem że pozwoli mi to spełnić warunek promocji ?
    Ps. Zastanawiam się czy unikne tym sposobem opłaty za kartę.

    Michał Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy