Tylko do końca miesiąca: 600 zł za Konto Santander + 1% moneyback!

Bon 200 zł do Tesco za wyrobienie karty kredytowej T-Mobile Usługi Bankowe

Zakończona

Niedawno T-Mobile Usługi Bankowe zapowiedział zmianę warunków otrzymywania 5% moneybacku za zakupy. Od maja uzyskanie zwrotu będzie możliwe bezwarunkowo tylko przez 6 miesięcy. Po tym okresie konieczne będzie posiadanie produktu kredytowego, na przykład karty kredytowej. Z tego też względu infolinia banku wydzwania ostatnio do klientów i proponuje karty na preferencyjnych warunkach, przy okazji obiecując udział w promocji „200 zł na zakupy z kartą kredytową T-Mobile”. Sprawdźmy więc, jakie są warunki tej promocji.


200 zł do Tesco od T-Mobile Usługi Bankowe

200 zł do Tesco za kartę kredytową przez internet

Osoby, które śledzą profil LiveSmarter na Facebooku wiedzą, że już wczoraj zastanawiałem się nad prześwietleniem promocji. Problem w tym, że regulamin oferty definiuje nowych klientów dość dziwnie:

Z Promocji może skorzystać pełnoletnia osoba fizyczna (zwana dalej „Uczestnikiem”), która w okresie trwania Promocji otrzyma komunikację z informacją o Promocji i złoży dedykowany wniosek o Kartę Kredytową („Kartę”). Promocja dotyczy tylko klientów, którzy wnioskowali o Kartę przez dedykowany link przesłany w wiadomości e-mail do klienta, który aplikuje o kartę kredytową lub dostępny na stronie www.t-mobilebankowe.pl

O co chodzi? Promocja musi zostać nam zakomunikowana, a wniosek musi zostać złożony internetowo – przynajmniej w teorii. Tymczasem według informacji uzyskanych od was wynika, że promocja jest proponowana przez konsultantów z infolinii banku. Zaznaczam więc, że tylko rozpoczęcie wnioskowania przez internet daje możliwość otrzymania bonu. Prawdopodobnie „komunikację” o promocji najprościej otrzymać przez stronę internetową banku. Program poleceń już takiej komunikacji nie będzie miał.

Warto jednak zaznaczyć, że promocja ma jeszcze jedno ograniczenie: wykluczone są osoby, które były stroną umowy o kartę kredytową T-Mobile Usługi Bankowe w okresie 90 dni przed złożeniem promocyjnego wniosku.

Bon za wydanie 500 zł

Co dalej? Po otrzymaniu pozytywnej decyzji kredytowej banku wystarczy wydać kartą min. 500 zł w sklepach lub internecie. Będziemy na to mieli pełny miesiąc następujący po miesiącu zawarcia umowy, przy czym bank wyklucza tu transakcje z kodami MCC:

  • 7995, określający kasyna oraz zakłady bukmacherskie i im podobne,
  • 8999, określający profesjonalne usługi, nieklasyfikowane pod innymi kodami MCC, o ile płatność zidentyfikowana jest jako zagraniczna (country code inny niż Polska),
  • 4111, określający m.in. usługi transportowe,
  • 6012, określający instytucje finansowe,
  • 6211, określający brokerów ubezpieczeniowych,
  • 6051, określający przekazy pieniężne w instytucjach finansowych,
  • 4829, określający internetowe przekazy pieniężne,
  • 4900, określający narzędzia elektryczne, gazowe, sanitarne i wodne

To tyle! Wysyłka kart podarunkowych o wartości 200 zł do sieci sklepów Tesco nastąpi do końca miesiąca następującego po miesiącu spełnienia warunków. Podpisując umowę np. w marcu i spełniając warunki w kwietniu kartę otrzymamy do końca maja.

Warto również zaznaczyć, że posiadając konto osobiste w T-Mobile możemy również otrzymać zwrot w wysokości 15/25 zł za powyższe wydatki – w końcu transakcje kredytówką są premiowane w ramach programu moneyback.

Szczegóły w regulaminie promocji. Promocja trwa do końca kwietnia (do 30.04 możemy składać promocyjne wnioski).

Ile kosztuje karta kredytowa w T-Mobile?

Wydatnie karty kredytowej MasterCard w T-Mobile Usługi Bankowe jest darmowe. Zapłacić możemy 70 zł za rok używania karty, jednak po rozliczeniu transakcji o wartości 7500 zł opłata spadnie do 35 zł, a po wydaniu 15 000 zł – do zera.

Co ciekawe oprócz opłaty rocznej za wznowienie karty występuje również opłata miesięczna: 8 zł. Łatwo się jej jednak pozbyć – wystarczy wykonać 4 transakcje bezgotówkowe w danym okresie.

Nie przegap!

Komentarze

  • Dziś dotarł bon, po 2 wiadomościach ponaglających, nie były to reklamacje, tylko pytania w stylu: „kiedy dojdzie bon?”.

    abc Odpowiedz
  • Dostalem wczoraj awizo. Z ciekawości sprawdziłem emonitoring i ostatni status to „niedostarczono – Olsztyn”. Fajnie że jestem z Torunia xd

    savi Odpowiedz
  • Czy ktoś jeszcze nie dostał bonu?

    Tomaszek Odpowiedz
    • Tak, reklamacja wysłana jakiś tydzień temu – na razie brak odzewu, tylko info, że reklamacja jest rozpatrywana i może to potrwać do 30 dni.

      Blondynka
    • No to dokładnie tak jak ja :)

      Tomaszek
    • Ja na swoją reklamację dostałem przeprosiny za błąd pracownika i przelali drugie 100 zł jako wyrównanie do wartości bonu do Tesco. Gratuluję tym co mają bon + 100 zł :-)

      PETRUS
  • Właśnie też dostałem dodatkowe 100zł.
    A ja współczuję tym, co mają bon i 100zł, bo to drugie zostanie im zabrane ;)

    Tomaszek Odpowiedz
  • Mój bon np. przyszedł 3.07. Mnie nie było w domu, a listonosz „zapomniał” zostawić awizo. Drugiego, tydzień później również (taka to nasza poczta kochana). W odpowiedzi na reklamację w Banku otrzymałem nr listu przewozowego i okazało się, że bon (o dziwo) jeszcze czeka na poczcie. Właśnie go odebrałem. Szacun dla Banku, tym razem d…. dała poczta. Pozdrawiam

    Tomc Odpowiedz
  • Ja również nie otrzymałam bonu po spełnieniu warunków. Na zapytanie otrzymałam odpowiedź, że już skorzystałam z promocji „wiosenne porządki”. W związku z powyższym złożyłam pisemną reklamacje poprzez bankowość elekroniczną. Wczoraj otrzymałam odpowiedź, że pracownik weryfikujący moje dane po złożeniu wniosku pomylił się i przypisał mnie do promocji „Wiosenne porzadki”, chociaż w dokumentach – umowach przyslanych mailowo zawarty był regulamin promocji „bon do Tesco”. Reasumując bonu do Tesco nie dostanę, ale otrzymałam kolejny bonus „wiosenne porzadki” w postaci 100 zł. Cała sprawa wyjaśniania trwała ponad 2 tygodnie.

    Kika Odpowiedz
    • Miałem podobnie. Tyle, że mi odpisali tak: 100 zł wyksięgujemy a bon prześlemy. Idzie już 4 tydzień. Napisałem dwa zapytania co z tym bonem a oni nawet nie potrafią mi odpowiedzieć kiedy i czy w ogóle został wysłany… porażka…z drugiej strony może warto przejść się na pocztę i sprawdzić czy przypadkiem listonosz nie zapomniał zostawić awizo..

      Kagoo
  • To po trzymaniu nagród warto chyba zamknąć KK i czekać na jakąś kolejną promocję…widać, że okresy karencji krótkie :)

    abc Odpowiedz
  • U mnie złożona reklamacja i o dziwo już następnego dnia odpowiedź, że „bon się nie należy, bo umowa została podpisana 4.05 a więc po zakończeniu promocji”. Problem w tym, że w regulaminie jest mowa o dacie zawnioskowania a nie podpisania umowy, więc poszła odpowiedź na reklamację…ciekawe co tym razem wymyślą…

    JJ2010 Odpowiedz
  • Sprawdźcie swoje wyciągi, ja mam tam jedna dodatkową operację na rachunku KK:
    2017.09.04 Transakcja bezgotówkowa-obciążenie -100
    Bez żadnych szczegółów. Czyżby odbierali kasę za wiosenne porządki?
    Co ciekawe nie ma tego w historii karty, ani rachunku karty.
    Reklamuję…

    keram7m Odpowiedz
    • hej Keram7m
      mam tak samo – dostalem bon i 100 za promocje wiosenne porzadki w ktorej nie bralem udzialu – choc chcieli mi ja wcisnac twierdzac ze nie lapie sie na bon do tesco.
      wczoraj zauwazylem brak 100 pln – zadzwonilem na COK i dowiedzialem sie ze to byla korekta gdyz wspomniane 100 pln mi sie nie nalezy – bo dotyczylo promocji wiosenne porzadki;)

      Michal1607
    • U mnie to bardziej skomplikowane. Bonu nie dostałem, tylko po reklamacjach (wprowadzenie w błąd przez konsultanta), 200zł na rachunek karty „w ramach dobrej współpracy”, nic nie pisali, że zapiorą za wiosenne porządki, a jednak…

      keram7m
    • ja szczerze powiedziawszy spodziewalem sie tego, wiec caly czas mialem 100 pln nadplaty na karcie.
      Jak widac maja chaos ale to jednak bankowcy i ani zlotowki nie odpuszcza.. ogarneli balagan i teraz robia korekty…

      Michal1607
    • Ciekawe, jestem w takiej samej sytuacji jak Wy i patrzę w ostatni wyciąg za okres 2017.08.06 – 2017.09.05 i nie mam korekty….

      Maku
    • Maku.. nie martw sie.. ida po ciebie:) . jak z bonami – na kazdego przyjdzie pora;-)

      Michal1607
  • Czy ktoś pamięta jak to jest z opłatami za tą kartę? Była mowa o promocji i jakimś zwolnieniu z opłat ale nie pamiętam do kiedy…
    może ktoś życzliwy przypomni?

    Romek Odpowiedz
    • Do końca roku nie ma opłat. Od stycznia warunkiem zwolnienia z opłat jest wykonanie minimum 4 transakcji w miesiącu (inaczej 8 zł opłaty).
      A kiedy stuknie Ci rok posiadania karty, to robi się gorzej, bo w drugim roku posiadania karty musisz wydać:
      1) 15 tyś w ciągu roku, żeby nie została pobrana żadna opłata;
      2) 7,5 tyś wtedy opłata będzie wynosić 35 zł
      3) mniej – opłata 70 zł
      Co ważne, jeżeli chcesz zrezygnować z karty przed płatnym rokiem, to musisz zrobić to aż 2 miesiące wcześniej.
      Nie pamiętam czemu – zrobiłam sobie ściągę do obsługi tej karty, gdy ją zakładałam:)
      Jeżeli się mylę, to niech mnie ktoś poprawi.

      ola
    • @Ola
      Czyli jeśli dobrze rozumiem po pierwszym roku nie będzie opłaty a będzie dopiero ewentualnie po drugim?

      Rask
    • Potwierdzam, że od stycznia trzeba wykonywać 4 transakcje na dowolną kwotę, aby uniknąć opłaty, dam sobie również głowę uciąć, że po pierwszym roku używania karty nie ma opłaty za jej wznowienie, o czym tutaj nie mówicie….co do punktów:
      1) 15 tyś w ciągu roku, żeby nie została pobrana żadna opłata;
      2) 7,5 tyś wtedy opłata będzie wynosić 35 zł
      3) mniej – opłata 70 zł
      to chyba racja, może jeszcze ktoś to potwierdzi, ale….od lutego 2018 r. jak ktoś kiedyś pisał prawdopodobnie bank zakończy cashback, więc posiadanie karty kredytowej przestanie być opłacalne :)

      Maku
    • Maku, no właśnie tak to może niejasno napisałam: po pierwszym roku nie zostanie pobrana opłata za wznowienie, czyli pierwszy rok jest darmowy.
      Nic nie zapłacisz po pierwszym roku.
      Ale jeżeli w ciągu drugiego roku nie wydasz ile trzeba, to za wznowienie, po zakończeniu tego drugiego roku już zapłacisz, czyli ten drugi rok już nie jest bezpłatny ale skutki (opłatę) poczujesz po jego zakończeniu. Tak ja zrozumiałam to co mi Pani opowiadała przez telefon przy zawieraniu Umowy. Nie zapisałam, co jeśli będę zamykała kartę przed końcem drugiego roku (czy będzie opłata). Zapisałam natomiast, że z jakiś powodów chęć likwidacji karty muszę zgłosić na 2 miesiące przed.
      @Rask – według tego co nabazgrałam podczas rozmowy z Panią z banku – tak, opłatę pobiorą po zakończeniu drugiego roku

      ola
  • Czy Wam też pobrali opłatę za kartę kredytową 8 zł w dniu 5 stycznia?

    Maku Odpowiedz
    • Ciekawe, ja mam napisane w notatkach na temat karty kredytowej,że od 2018 roku muszę zrobić nią 4 transakcje miesięcznie żeby uniknąć tej opłaty 8 zł, bo w całym 2017 wystarczyła jedna w miesiącu,napisałem reklamacje i zobaczymy

      Maku
    • A to ja 4 transakcje na pewno zrobiłem

      kuks
    • Komentarze powyżej z października pokazują,że mam rację, dostałem sms z banku, że reklamacja w toku, swoją drogą w innym wątku o tym banku ktoś napisał też o niesłusznej prowizji jaką dostał w styczniu, więc to pewnie jakiś ogólny trend :/

      Maku
    • No i reklamacja rozpatrzona, opłata zwrócona :)

      Maku
  • Nadszedł chyba już czas na zamykanie KK, aby uniknąć opłaty za wznowienie na 3 rok. Czy ktoś wie czy do otrzymywania moneybacku 5% zamiast KK można wziąć limit debetowy w koncie? I ile on kosztuje?

    Kurt Odpowiedz
    • Poruszyłeś temat w dobrym momencie, u mnie 2 lata mijają 12 kwietnia 2019 roku, mam zamiar zamknąć kartę kredytową już w tym miesiącu jak tylko wpłynie cashback za grudzień, słyszałem też od pracownika infolinii, że muszą być wygenerowane 2 wyciągi na 0 zł żeby zamknąc ostatecznie rachunek karty….co do limitu to nie zgłębiałem tematu

      Maku
    • czy to nie przesada 3 miesiące wcześniej zamykać? ja myślałem zamykać w lutym, ale teraz mnie zaniepokoiłeś. Są jakieś tego podstawy, jest gdzieś wpisany ten okres wypowiedzenia?

      keram7m
    • Okres wypowiedzenia to prawdopodobnie standardowe 30 dni, natomiast dopiero po dwóch pełnych cyklach i 2 wygenerowanych wyciągach na 0 zł rachunek karty kredytowej zostanie zamknięty.

      Maku
    • W moim przypadku dowiedziałem się o otwartym rachunku KK w TMUB dopiero z BIK. Był wniosek, były 2 wyciągi na 0 zł po czym karta zniknęła w systemie bankowości internetowej. Uznałem, że jest zamknięta. Po pół roku przypadkiem okazało się, że karta nadal „wisi”, bo ktoś nie klepnął dyspozycji.

      Paweł K.
    • W jaki sposób złożyłeś dyspozycję zamknięcia karty kredytowej?

      Maku
    • T mobile=Alior. Mialem podobnie w aliorze. Okazało się że zamknąłem karte ale nie rachunek KK.

      Marcel
    • @Maku: dyspozycję składałem w placówce, bo potrzebowałem dowód zamknięcia, akurat wtedy starałem się o kredyt hipoteczny.

      Paweł K.
    • No tak… ale jak zamkniecie KK, to przestaniecie mieć moneyback. Wyrobienie nowej KK bez promocji również kosztuje (a na dodatek bank wcale nie musi się zgodzić – patrz wątek o nowej promocji KK w Mill. -> każdego pytają o co innego, żadnej w tym logiki). Z poziomu apki widać jaki macie roczny obrót, jeśli jest mniejszy niż 7,5k zł to trzeba będzie zapłacić 70zł (co i tak się opłaca, bo roczny zysk z moneybaku jest większy). Jeśli roczny obrót jest powyżej 15k zł – wówczas opłaty nie ma [0zł], a jeśli obrót jest między 7,5÷15k zł wówczas opłata wynosi 35zł.
      Oczywiście każdy musi podjąć decyzję sam, co mu się opłaca.

      Be@
    • Ale może zamiast karty wziąć własnie limit kredytowy, koszt to 35zł/rok, dla takich jak ja, co nie wyrobią nawet 7k5, tylko czy to wtedy dla 100zł/rok zysku to się w ogóle opłaca.

      keram7m
  • limit kosztuje bodajże 35 zł na rok

    lolekanabolek Odpowiedz
  • Chcę zamknąć kartę kredytową w TUMB, by uniknąć opłaty rocznej za wznowie i ewentualnie wziąć limit kredytowy. Pytałem się banku kiedy najpóźniej mogę zamknąć, ale odpowiedź jak zwykle niejednoznaczna:
    „… aby zamknąć kartę kredytową wraz z rachunkiem
    karty kredytowej należy w pierwszej kolejności dokonać zamknięcia karty
    (jest to proces nieodwracalny). Zamknięcie karty możliwe jest poprzez:
    – system Bankowości Internetowej (zakładka Rachunki Karty szczegóły
    karty), […]
    Po zamknięciu karty należy wydać dyspozycję zamknięcia rachunku karty
    kredytowej. Złożenie dyspozycji zamknięcia rachunku karty kredytowej
    możliwe jest poprzez:
    – kontakt z Infolinią Banku, […]
    Zaległości na rachunku powinny zostać spłacone przed złożeniem dyspozycji. Rachunek karty kredytowej zostanie zamknięty po wygenerowaniu dwóch wyciągów, na których saldo zadłużenia wyniesie 0.”

    Czy poniższy scenariusz może się udać:
    umowa z 18.04.2017
    cykl od 6 do 5
    spłata do 2
    15.01 +15
    1.02 spłata za grudzień
    15.02 +15
    1.03 spłata za styczeń i luty
    5.03 saldo na wyciągu 0
    15.03 +15
    15.03 zastrzeżenie karty
    16.03 zamknięcie rachunku karty przez telefon
    1.04 nie ma co spłacać
    5.04 saldo na wyciągu 0
    18.04 miało być wznowienie, ale karta zamknięta, bo minęło regulaminowe 30 dni od wypowiedzenia i dwa wyciągi z saldem zero, ale nie powinno być.
    Dobrze myślę?

    keram7m Odpowiedz
    • Moja umowa jest z 12 kwietnia 2017, cykl taki sam czyli od 6 do 5 następnego miesiąca, spłata najczęściej do 2.
      Ja w dniu otrzymania premii za grudzień (pewnie to będzie 15 stycznia):
      a) spłacam kartę (wyciąg za okres 6 grudnia-5 stycznia z terminem spłaty do 2 lutego),
      b) zamykam kartę
      c) za okres 6 stycznia-5 lutego wyciąg będzie na 0 zł, za okres 6 lutego-5 marca 0 zł
      d) 6 marca składam dyspozycję zamknięcia rachunku w oddziale lub na infolinii i tyle

      Maku
    • tak, to bez problemu przejdzie, ale czy mój sposób przejdzie, 2 premie jeszcze by wpadły.

      keram7m
  • Opłata naliczana jest za plastik – czyli kartę fizyczną, którą zamyka się w ciągu kilku minut. Jeśli pusty rachunek od karty będzie wisiał jeszcze dwa miesiące, to za niego nie pobiera się opłaty.
    Wyrobienie nowej KK (nie sprawdzałam – to informacja z BOK) kosztuje 70zł. Tyle samo wynosi opłata roczna, jeśli ktoś nie robił obrotów na karcie. Ale jeśli ktoś brał udział w promocji z moneybackiem i wydawał trochę ponad 500zł/mc – to może uzbiera 7500zł obrotu i wówczas opłata roczna będzie 35zł. Moneyback przy koncie premium wynosi 300zł/rok – 35zł = 265zł + 200zł w tym bonie do Tesco [= 465zł = chyba nie tak źle].
    W poprzedniej promocji zamiast 200zł w bonie, dawali pierwszy rok KK za darmo, więc raptem 70zł.
    A jesteście pewni, że bank przyzna wam limit kredytowy ? bo przecież nie musi…

    Be@ Odpowiedz
    • Jak z tym obrotem bo oni dziwnie to liczą. Od daty wydania? Jest info, ale ciągle nie wiem skąd i Ile. Ciekawe czy przekaz Euro… liczą do obrotu?

      Zdzisiek80
    • @Zdzisiek80, zapewne tak, „obrót roczny” możesz sprawdzić w apce mobilnej pod „Szczegóły”, ja akurat z E nie korzystałem, ale dzięki innym przyjaciołom mam tam już kilkadziesiąt tysięcy…

      Don Quijote de la Mancha
    • Be@ twierdzisz, że nie trzeba zamykać rachunku przed datą wznowienia, tylko zastrzec kartę i nie pobiorą opłaty, skąd taka informacja, testowana? Było by to zbyt proste. Co do limitu na dzisiaj mam go w propozycjach po zalogowaniu, co więcej jest promocja i powyżej 7000zł nie pobiorą opłaty.

      keram7m
    • Dzwoniłam do BOK, bo chciałam dowiedzieć się do które dnia dokładnie liczy się „mój rok”. I to są wyjaśnienia pani z BOK, która odpowiedziała na dużo więcej pytań, niż zadałam i widać było, że akurat ten produkt zna bardzo dobrze. Nie zastrzec – tylko zamknąć kartę. Na amen. Decyzji o zamknięciu karty nie można cofnąć.
      Dwa razy się dopytałam – opłata jest za fizyczną kartę, czyli plastik. Nie za rachunek do niej przypisany. Żeby zamknąć rachunek muszą zostać wygenerowane dwa puste wyciągi. I oczywiście musi być wszystko spłacone do zera. Czyli najpierw
      ZAMYKAMY kartę – karta znika. Nie jestem pewna, czy w przypadku tylko zastrzeżenia KK nie naliczy się opłata miesięczna (bo nie zrobimy 4 transakcji) i nie wpadniemy w odsetki. Może nie. Nie testowałam i nie będę – wyszło mi, że opłaca mi się zostać na następny rok, choć oczywiście muszę przypilnować rachunków, żeby przejść powyżej limitu. A za rok się zobaczy…

      Be@
    • Ja zamykałam. Najpierw spłaciłam kartę do zera.
      Przez infolinię zamknęłam kartę i rachunek do niej przypisany.
      Karta od razu zniknęła z widoku bankowości elektronicznej, rachunek miał zostać automatycznie zamknięty po tych dwóch pustych wyciągach – nie pilnowałam tego, bo i nigdzie tego rachunku w bankowości nie widziałam.
      Nie, nie naliczyło żadnych opłat za brak 4 transakcji.

      ola
    • Nie naliczyło opłat, bo zamknęłaś kartę (keram7m chciał tylko zastrzec).
      Ale skoro masz możliwość wzięcia limitu już dziś (to do @keram7m) – to w zasadzie daty końca roku KK cię nie interesują. Weź limit póki masz taką promocję – i zaraz potem zamknij kartę kredytową.

      Be@
    • Czyli w przypadku keram7m i moim jeśli nam kolejny rok stuka w kwietniu , to może dopiero w kwietniu zamknąć kartę i dzięki temu za luty i marzec nie stracimy cashbacku? Zamykamy kartę w kwietniu chwilę przed „stuknięciem rocznicy” więc opłata za wznowienie nie powinna zostać naliczona?

      Maku
    • moneyback’u
      generalnie tak – przy czym nie do końca precyzyjnie się wyrażasz. Każda KK ma opłatę miesięczną i roczną. Rozmawiamy tu teraz o opłacie rocznej. Bo „opłata za wznowienie”… hmmm.. to tak jakbyś wyrabiał nowy plastik na miejsce starego – a to zupełnie inny przypadek.

      Be@
    • Oczywiście pisząc o opłacie za wznowienie mam na myśli opłatę roczną, czyli max 70 zł zależne od obrotu kartą.
      Jeśli zarówno ja, jak i keram7m, zamkniemy swoje karty dzień przed stuknięciem kolejnego roku to powinniśmy uniknąć opłaty rocznej, jak również opłaty miesięcznej za kwiecień.

      Maku
    • Dowiedz się tylko w banku, jaka jest dla Ciebie data graniczna. Bo to nie jest oczywiste.

      Be@
    • w sensie – dla mnie nie było. Dobrze że zadzwoniłam, bo bym przestrzeliła.

      Be@
    • Nikomu nie proponowali niczego przy zamknięciu? zniesienia opłaty rocznej czy coś?

      gregoopl
    • Pisałem o zastrzeżeniu, gdyż teraz w ich bankowości internetowej nie można już zamknąć karty, tylko zastrzec (i jest to też nieodwracalne) i zablokować, co na pewno nie jest zamknięciem. A pytając ich się o zamknięcie karty jedną z możliwości wskazali system Bankowości Internetowej. Ale skoro po spłaceniu, można jednym telefonem wykonać zamknięcie karty i rachunku, to pewnie tak zrobię.
      Wg TOiP: „Opłaty [miesięcznej 8zł] nie pobiera się, gdy Karta ma status zastrzeżonej, zablokowanej, zamkniętej…”.
      Tylko dalej nie jestem przekonany czy można tak na ostatnią chwilę, w regulaminie karty coś pisze o 30 dniowym okresie wypowiedzenia.

      keram7m
    • Ja jeszcze raz dzwoniłem na infolinię w piątek i po rozmowie zdecydowałem się na następujące kroki:
      a) do 2 lutego spłacam obecne zadłużenie (dzięki temu dostaję cashback za styczeń)
      b) tego samego dnia lub do najpóźniej do 5 lutego przez infolinię zlecam zamknięcie karty i rachunku karty
      c) 6 lutego generuje mi się pierwszy wyciąg na 0 zł
      d) 6 marca generuje mi się drugi wyciąg na 0 zł
      e) od 6 kwietnia rachunek karty powinien być zamknięty, a że „rocznicę” mam 12 kwietnia to jestem bezpieczny

      Maku
  • @keram7m
    Coraz bardziej się zastanawiam czy w lutym nie złożyć wniosku o limit, po zalogowaniu się do bankowości mam propozycję wzięcia 10 000 zł limitu, ja bym wziął 7 000 zł, to już wystarczy żeby był on darmowy przez rok, jedyny wymóg to przelewanie na konto do którego przyznano limit co miesiąc kwoty w wysokości 1/8 kwoty przyznanego limitu czy się z niego korzysta czy nie, czyli byłoby to 875 zł, przelewam co miesiąc 875 zł i tego samego dnia mogę je wycofać, ważna jest tylko wpłata. Oczywiście w praktyce z limitu korzystać nie zamierzam, ważne żeby tylko nie tracić cashbacku, co sądzisz?

    Maku Odpowiedz
    • Skasują cię od razu opłatą za przyznanie limitu kredytowego w koncie

      lolekanabolek
    • Jak to? Pani z banku mówiła,że nie ma obowiązku utrzymywania salda a jedynie jest obowiązek regularnego zasilania konta kwotą 1/8 limitu, opłaty za przyznanie limitu nie ma, bo trwa promocja do końca czerwca przy wzięciu limitu od 7kw górę

      Maku
    • ok, mój błąd, nie doczytałem, że jest promocja przy limiecie 7000 zeta

      lolekanabolek
  • Przysłali SMS: „Zapraszamy do kontaktu w sprawie aneksu do umowy o kartę kredytową.” Mogą zaproponować zwolnienie z opłaty rocznej?

    Kurt Odpowiedz
  • Czy tylko u mnie na wyciągu KK byłego TMUB za luty nic się zgadza? ani data spłaty, ani kwota zadłużenia. W sekcji „Suma transakcji gotówkowych bieżącego cyklu rozliczeniowego” mam 0, mimo że w „Podsumowanie” „Operacje wykonane kartą” mam -3kzł (i to się zgadza). To chyba muszę spłacić te 3kzł mimo że wyciąg błędny.

    keram7m Odpowiedz
  • U mnie się wszystko zgadza. Może te 3 zł weszły na późniejszy cykl roliczeniowy

    malutki Odpowiedz
    • U mnie też się wszystko zgadza, wyciąg z 10 marca, termin spłaty 7 kwietnia; pewnie te 3 kzł weszły na późniejszy cykl, następny wyciąg.

      Don Quijote de la Mancha
    • U mnie jednak jest problem i bank się do tego przyznał w przegapionym SMSie z 9 marca, od 10 dni już pracują nad rozwiązaniem problemu.

      keram7m
    • Czyli dla Ciebie to dobrze, bo możesz te 3 kzł spłacić później (choć przy tak małej kwocie zysk jest znikomy, ale zawsze to miło, jak można kaskę dłużej zatrzymać), bo liczy się to, co na wyciągu, mówi o tym regulamin, np. „Rozliczenie całkowite z tytułu spłaty Limitu kredytowego na Rachunku Karty powinno nastąpić w terminie i według wysokości podanych na ostatnim wystawionym przez Bank Wyciągu z Rachunku Karty kredytowej lub też w innym piśmie Banku dotyczącym zadłużenia”; najbezpieczniej oczywiście mieć automatyczną spłatę z ror, wtedy jak bank nie pobierze kaski, to wiadomo, że to jest ich wina (ja staram się to ustawiać wszędzie, gdzie mam kk i ror, choćby dlatego, że nigdy nie mam pewności, jak będzie potraktowany zwrot transakcji typu Back in Time wykonany już po wystawieniu wyciągu, więc często nie wiem, ile dokładnie mam spłacić).

      Don Quijote de la Mancha
    • U mnie też był błąd, na początku marca wyskakiwało w apce cały czas że spłata wydatków za cykl 15.01-14.02 jest do połowy kwietnia zamiast do połowy marca. Ale potem to naprawili bo już pokazywało poprawne miesiące.

      Paweł
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy