Brak premii w promocji „Tankuj Korzyści” Toyota Banku. Weryfikujemy regulamin i mówimy co robić dalej

Kilka dni temu Agora rozesłała maile do uczestników promocji „Tankuj korzyści” z prośbą o uzupełnienie swoich danych w celu odbioru premii. Nowi klienci mogli zdobyć w promocji nawet 110 zł, a obecni – do 60 zł. Wygląda jednak na to, że część klientów informacji o premii nie otrzymało. Sprawdźmy więc co jest powodem takiej sytuacji i w jaki sposób możemy walczyć o premię.

110 zł za założenie Konta Jedynego Toyota Bank

Problemy nowych i obecnych klientów

Problemy występujące w promocji były dwa. Pierwszy z nich dotyczył nowych klientów i zgód marketingowych wymaganych do wzięcia udziału w promocji, które były wymagane. Z naszych informacji wynika, że zgody zaznaczane podczas wnioskowania w chwili obecnej… niekoniecznie są zaznaczone w bazie banku. Innymi słowy nawet, jeśli wyraziliśmy wymagane zgody, to bank teraz może twierdzić, że tak nie było. Jeśli macie taki przypadek to nie pozostaje nic innego, jak reklamować tę kwestię. Problem leży po stronie banku i powinien zostać rozwiązany.

Drugi z problemów wygląda na nieco bardziej złożony. Zgodnie z regulaminem obecni klienci zwiększając swoje saldo lokat w banku mogli zgarnąć 50 zł premii. Pierwsze podejrzenia padają więc na ten punkt i możliwość innej interpretacji przez bank. Sprawdźmy więc jeszcze raz jakie zadania (związane z lokatami) mieliśmy wykonać, aby zgarnąć obiecaną premię.

Zwiększenie salda

Pierwszy wymóg:

za pośrednictwem Systemu Bankowości Elektronicznej na stronie Partnera pod adresem: konto.toyotabank.pl do dnia 28.03.2016 roku zwiększyć saldo posiadanych na dzień 27.01.2016 r. depozytów poprzez założenie co najmniej jednej lokaty Plan Depozytowy na 100 dni – do otrzymania premii wymagane jest założenie lokaty na kwotę minimum 10 000 zł.

Tu sprawa jest dosyć jasna. Promocja wymagała od nas założenia przynajmniej jednej lokaty Plan Depozytowy na 100 dni o wartości 10 000 zł, która zwiększy saldo depozytów posiadanych w banku na dzień 27.01.2016. Czyli zakładamy nową lokatę, saldo się zwiększa – warunki spełnione.

Utrzymanie salda przez 30 dni

Drugi wymóg:

utrzymać saldo depozytów, które Obecny Klient Banku posiada w Banku z dnia 27.01.2016 roku przez co najmniej 30 dni licząc od dnia założenia lokaty Plan Depozytowy na 100 dni

Z wstępnych informacji przesyłanych przez was wynika, że to właśnie powyższy punkt regulaminu spowodował nienaliczenie premii. Dlaczego? Moja interpretacja jest następująca: jeśli w dniu 27.01.2016 saldo depozytów wynosiło np. 7000 zł, to przez kolejne 30 dni (od dnia założenia lokaty Plan Depozytowy) nie mogło ono spaść poniżej tej kwoty. Sam z resztą wykonałem następujące transakcje na rachunku:

  • 27.01 – saldo lokat wynosi 7000 zł
  • 9.02 – zakładam Plan Depozytowy na 100 dni na 10 000 zł
  • 10.02 – zakładam Plan Depozytowy na 100 dni na 10 000 zł
  • 26.02 – kończy się lokata na 7000 zł

Czyżby więc bank inaczej interpretował ten fragment? Jeśli założymy, że bank oczekiwał utrzymania konkretnych, starych lokat przez 30 dni, to wszystko się zgadza. W moim wypadku nie powinienem był więc pozwalać lokacie o wartości 7000 zł aby się zakończyła, tylko przedłużył ją na kolejny okres (z kiepskim oprocentowaniem).

Do tej pory spotykaliśmy się zawsze z interpretacją, że saldo lokat to całościowe saldo wszystkich lokat jakie mamy w banku. Tymczasem tutaj musiałoby być inaczej – ale w takim wypadku punkt regulaminu powinien zostać zapisany następująco – tak, aby nie było wątpliwości:

utrzymać saldo każdego z depozytów, które Obecny Klient Banku posiada w Banku z dnia 27.01.2016 roku przez co najmniej 30 dni licząc od dnia założenia lokaty Plan Depozytowy na 100 dni

Kontakt infolinii: jest jeszcze ciekawiej, niż się wydawało

I kiedy wszystko skazywało na to, że powyższy trop jest poprawny, chwilę po publikacji artykułu otrzymałem telefon z call center banku m.in. z powodu kończących się lokat i propozycją lepszego oprocentowania (2,55% zamiast standardowych 2,4%). Oprócz tego konsultantka sama z siebie zauważyła, że nie otrzymałem premii w promocji z Agorą, ponieważ… nie wyraziłem zgody na przesyłanie informacji handlowych. Problem w tym, że ta zgoda dotyczyła tylko nowych klientów banku. Wygląda więc na to, że to nie saldo było problematyczne, ale zgoda, która i tak nie jest potrzebna.

Oczywiście nie zgodziłem się z konsultantką, poprosiłem o wskazanie punktu w regulaminie który wymaga zgód i po kilkudziesięciu sekundach przyznała mi rację i obiecała dać znać jutro – po konsultacji z działem, który kazał dzwonić do klientów w tej sprawie. No cóż, bank chciał dobrze (przyznać premię pomimo niespełnienia warunku przy jednoczesnym naprawieniu tej sytuacji) a wyszło na to, że sam nie potrafi czytać regulaminów :-)

Co robić dalej?

Gorąco zachęcam do składania reklamacji do organizatora promocji, czyli firmy Agora. Trzeba jednak pamiętać, że pełnią oni rolę pośrednika i to bank przekazał im takie, a nie inne informacje. W reklamacji wystarczy napisać, że bank wymagał utrzymania salda depozytów przez 30 dni oraz nie wymagał wyrażania zgód marketingowych.

Liczę na to, że bank pozytywnie rozpatrzy takie przypadki – skala problemu nie jest duża (kilkadziesiąt osób o których wiem). Toyota Bank stara się z resztą być przyjaznym bankiem (mało kto premiuje obecnych klientów) i uzyskałem zapewnienia, że wszystko zostanie sprawdzone – musicie tylko złożyć reklamacje.

PS. Przy okazji dajcie znać w komentarzach, czy chcecie by powstawały wpisy przypominające o konieczności uzupełnienia danych przy okazji różnych promocji. Ostatnio tego nie robię – być może warto przywrócić tę tradycję? Co myślicie?

Nie przegap!

Komentarze

  • PRzypomnienia – zdecydowanie tak !

    Kamelot Odpowiedz
  • Zgadzam się, przypomnienia powinny być. Często mija dużo czasu od skorzystania z oferty do momentu wypłacenia nagrody bądź wypełnienia formularzy. W tym czasie artykuł odnośnie promocji jest już zasypany przez dziesiątki innych i zepchnięty na dalsze strony.

    Szymon Odpowiedz
  • Jeśli nie dostałem maila(albo go nie mogę znaleźć), a po zalogowaniu się na stronę agory poprosiło mnie o dane do przelewu to chyba nie muszę składać żadnych reklamacji, nie ?

    mysciak@gmail.com Odpowiedz
  • Reklamację napisałem w piątek, we wtorek rozpatrzono ją pozytywnie. Czekam na przelew, choć jakiś niesmak jest.

    ziberro Odpowiedz
  • hej Admin
    jesli dostalem mail i uzuplenilem dane czy moge zakladac ze premia zostanie wyplacona (dla obecnego klienta) czyli 60 pln?
    czy jednak istnieje ryzyko ze wykorzystana zostanie kontrowersyjna interpretacja banku?
    i jak rozumiem – wowczas reklamujemy?

    Michal1607 Odpowiedz
    • jak jest mail to ok, a jaką miałeś dokładnie sytuację, tj. jakie saldo 27.01 i czy jakieś lokaty się kończyły? Tak z ciekawości

      Michał
  • z tego co widze mialem z poprzedniej promocji toyoty jeszcze -> Depozyt Plus na 6 miesięcy
    na 5000 pln.

    Michal1607 Odpowiedz
  • zapomnialem dodac – ze Depozyt Plus na 6 miesięcy konczyl sie 20 02 2016

    Michal1607 Odpowiedz
    • No to ciekawe, bo miałeś podobnie jak ja – kończący się depozyt w podobnym okresie, który stanowił saldo = 5000 zł w dniu 27.01.

      Michał
  • Przypomnienia – 100% na tak.

    Bartek Odpowiedz
  • Admin
    dam znac jak wyglada sprawa:). do 30 06 juz nie zostalo wiele, a do tej daty musza wyplacic.
    tak wiec czekam na 60 pln

    Michal1607 Odpowiedz
  • Przypomnienia jak najbardziej, ja sam zapisuje od razu w kalendarz na telefonie takie przypomnienia, ale zawsze warto mieć jeszcze inne przypomnienie żeby nie zapomnieć.

    Nie musi być artykuł od razu, wystarczy przypomnienie na facebooku.

    YeLLoW Odpowiedz
  • Przypomnienia absolutnie na tak! Po paru miesiącach często się już nie pamięta dokładnych dat co do dnia, a bywa że widełki czasowe do spełniania danych punktów promocji są na tyle krótkie że można przegapić. Zwłaszcza jeśli się bierze udział w więcej niż jednej promocji, a takich osób na livesmarterze jest zapewne pełno ;)

    Krzysztof Odpowiedz
  • Przypomnienia tez na tak. Za dużo jest promocji i czasem można o czymś zapomnieć a tak na bieżąco podajesz .

    YaPaE Odpowiedz
  • Panie i Panowie, wygląda na to, że to chyba jednak nie saldo było powodem problemów. Zachęcam do przeczytania aktualizacji na dole artykułu. Robi się z tego niezła jajecznica :-)

    Michał Odpowiedz
    • U mnie: zadzwoniłam, właśnie mając nadzieję, że chodzi o zgody. Pani na infolinii sprawdziła, że wszystkie zgody są a brak premii wynika z wypłacenia zakończonego w międzyczasie depozytu.

      Ola
    • Adminie, reklamacja rozpatrzona pozytywnie. Pomimo wypłaty kończącego się w międzyczasie depozytu, premia się należy, gdy saldo nie spadło.

      Ola
    • Ładnie ująłeś „jajecznica”, ja dorzucę „burdel”.
      Rano dostałam maila o pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji i prośbą o uzupełnienie danych na tankujkorzysci.zpremia.pl
      Po 14 zadzwoniła Pani z Toyota Bank, aby poinformować, że ze względu na wypłacenie depozytu, premia nie zostanie przyznana.
      Suma sumarum, to chyba totolotek, który ze starych klientów premię otrzyma. Ja poczekam grzecznie do 30 czerwca, jeżeli nie wpłynie, będę znów reklamowała na podstawie maila, którego dziś otrzymałam.
      Podsumowując. Jeżeli zadzwoniliście do Toyota Banku i usłyszeliście, że premia się nie należy, złóżcie reklamacje raz jeszcze a traficie na innego konsultanta, który reklamacje może uzna.

      Ola
  • Adminie, mam identyczną sytuacje, jak Twoja. Reklamację złożyłam w czwartek do Agory za pośrednictwem maila oraz w sobotę na infolinii Toyoty – na razie zero odpowiedzi ale jutro zadzwonię ponownie z propozycją, że wręcz im rozpiszę, ile wynosiło saldo w poszczególnych dniach, oraz, że zgodnie z regulaminem nigdy nie spadło poniżej kwoty z dnia 27.01.

    Ola Odpowiedz
  • Ja chyba jestem wyjątkowym pechowcem, bo brałam udział w trzech promocjach Toyoty (łącznie z „Tankuj korzyści”) i w żadnym przypadku nie otrzymałam maila z prośbą o uzupełnienie danych. Po reklamacjach premie otrzymywałam. Właśnie napisałam reklamację dotyczącą promocji wyżej i zastanawiam się, czy znów zostanie rozpatrzona pozytywnie. Tak czy owak, chyba czas zakończyć współpracę z tym bankiem oraz z agorą, bo pisanie reklamacji powoli staje się nudne…

    Anna Odpowiedz
    • Aktualizacja: tydzień temu otrzymałam maila, że kolejna, trzecia już reklamacja została uznana. Dziś przelew na 60 zł. Tym niemniej konto mam zamiar zamknąć. Enough is enough…

      Anna
  • hej Admin
    a mozesz powiedziec na co dokladnie nalezy sie powolac w reklamacji? (chodzi o obecnego klienta)

    Michal1607 Odpowiedz
  • Adminie: „gdyby się uprzeć, to feralny zapis można interpretować i tak i tak”. Wystarczy zapytać czym jest SALDO. Saldo to kwota. Koniec kropka. Nie da się tego interpretować (jeżeli ktoś ma wątpliwości to odsyłam do Słownika języka polskiego).
    Saldo to kwota – wynikająca z zestawienia środków – ale z definicji to kwota a nie lista depozytów z ich kwotami i datami ważności.
    Jeżeli bank chciałby zmienić definicję SALDA na potrzeby regulaminu taki zapis powinien znaleźć się w regulaminie w punkcie DEFINICJE (którego notabene brak).

    ardy2 Odpowiedz
    • Tak interpretując: bank chce by klient założył nowy depozyt ale saldo nie może się zmienić, bo musi zostać takie, jakie było na dzień 27.01. czyli nie mniej, nie więcej… no to jak ma ten depozyt na 10 000 założyć? Tak rozumując, to tym co mieli 12 000, założyli nowy na kolejne 10 000 też się nic nie należy

      Ola
  • W zasadzie, oprócz wygasających niedługo lokat nic mnie przy tym banku nie trzyma. Niech sobie wsadzą w buty swoje Niderlandy.
    Samochody, niby w klasie premium, hałasują. Drzwi zamykają się jak w żuczku, trzeba dobrze p…ć, tylne łożyska huczą, plastiki tandetne, ryj(avensis 2015) brzydki jak onuca. To jak auta są takie to bank niby jaki ma być? Też niedogrzmocony. Szkoda gadać. Jak się to konto zamyka? Trzeba jechać do Otwocka lub Radomia czy też da się przez neta?

    Bufon Odpowiedz
  • Dziś kuszą aż 2,60% za lokatę na 100dni

    TomA Odpowiedz
  • Szanowni Państwo,
    Wszelkie reklamacje dot. wypłaty premii prosimy kierować bezpośrednio do Organizatora Akcji promocyjnej mailowo na adres: tankujkorzysci@bankzpremia.pl lub przez formularz kontaktowy: https://tankujkorzysci.zpremia.pl/promocja/kontakt/. Wszystkie zgłoszenia rozpatrywane są indywidualnie przez Toyota Bank. Organizator akcji dołoży wszelkich starań, aby reklamacje rozpatrzone zostały w najkrótszym możliwym czasie.

    AgoraPerformance Odpowiedz
  • 5 dyszek wpadło dzisiaj

    Padre70 Odpowiedz
  • Macie jakiekolwiek odpowiedzi na reklamacje mailowe?
    U mnie od 16.06 cisza.

    savi Odpowiedz
  • Tak, ja dostałam odpowiedź na reklamację z jednoczesną prośbą o zalogowanie się do aplikacji i wypełnienie danych do przelewu. Premii nie otrzymałam.
    #Adminie, dostałeś premię dla „starego” klienta?

    Ola Odpowiedz
  • #Herman, część już dziś dostała.

    Ola Odpowiedz
  • Zapomniałam uzupełnić te dane na stronie promocji do 21.06, nie mogę się nawet zalogować i nic tam sprawdzić, napisałam do organizatora, ale brak odzewu. Jest jakaś szansa na dostanie premii? (warunki spełnione, dostałam maila, że kwalifikuję się do przyznania premii)….co robić? Agora nie odbiera telefonu podanego w regulaminie :?

    glusia Odpowiedz
  • Mi dzisiaj odpisali na reklamację, że nie uznają – saldo było zachowane, ale lokata się skończyła w trakcie i według banku nie spełniłem warunków. Porażka

    ardy2 Odpowiedz
  • U mnie tez nie uznali mimo iz trzymalem kase na lokacie do konca i spelnilem cala reszte warunkow.
    Nie polecam Toyota Bank.

    vlad Odpowiedz
  • szlag by jasny trafił
    „Toyota Bank poinformował nas, że nie może uznać Pańskiej reklamacji, ponieważ nie spełnił Pan wszystkich warunków akcji, a konkretnie nie utrzymał Pan wymaganego salda depozytów. Jeśli nie zgadza się Pan z tym stanowiskiem proszę skontaktować się bezpośrednio z Toyota Bank.”

    qwe Odpowiedz
    • ja dostalem dzisiaj cos podobnego ale z dodatkowa informacja ze srodki na lokacie pochodzily z poprzednich depozytow a ze mialy byc rzekomo nowe…nie umiem sie doszukac takiego zapisu w regulaminie…byl taki wymog?

      „Toyota Bank poinformował nas, że nie może uznać Państwa reklamacji, ponieważ nie spełnili Państwo wszystkich postanowień regulaminu akcji. Chodzi tu konkretnie o utrzymanie salda depozytów. Konkursowa lokata została po części założona ze środków z poprzednich depozytów, a według regulaminu powinny to być zupełnie nowe środki.”

      szczewi
  • U mnie uznali, ale i tak nie wypłacili. Konto do odstrzału, a i jak najdalej od Agory.

    ziberro Odpowiedz
  • ja właśnie dostałem pozytywną informację, ale nie uwierzę dopóki nie zobaczę kasy na koncie…

    „Udało nam się wyjaśnić Pańską sprawę. Premia została Panu przyznana. Proszę zalogować się na stronie tankujkorzysci.zpremia.pl i uzupełnić dane do przelewu. Gdyby pojawiły się jakieś problemy prosimy o kontakt.”

    erde Odpowiedz
    • dzisiaj wreszcie trafiła do mnie premia, ale niestety tylko 50 zł,
      o należne 10 zł za rejestrację w programie moneyback muszę jeszcze powalczyć ;/

      erde
  • Co robimy z tokenem po wypowiedzeniu umowy? Trzeba go odsyłać do Toyoty?

    sebeksk Odpowiedz
  • Otrzymaliście już premię po pozytywnie rozpatrzonej reklamacji?
    Minęły 2 tygodnie od uzupełnienia danych, a na koncie pusto.

    AL Odpowiedz
  • No właśnie, kasy brak. Reklamacja rozpatrzona i cisza. Co za dziadostwo. Od tygodnia co dziennie wysyłam im maila i cisza.

    ildefons Odpowiedz
  • Coś mi się zdaje, że zaczekają miesiąc na reklamację i potem zaległe wyślą jedną sesją :/

    savi Odpowiedz
  • Z tego co się dowiedziałem, dziś Agora puściła przelewy na zareklamowane konta. U mnie właśnie zaksięgowało się 60 zł.

    ziberro Odpowiedz
  • ja niestety nie znalazłem się w gronie tych szczęśliwców – na razie nic nie przybyło na koncie ;(

    erde Odpowiedz
  • Otrzymałem zaległą premię po napisaniu przez bankowość internetową wiadomości o braku przelewu z nagrodą. Po kilku godzinach oddzwoniła konsultantka z TB i poinformowała że premia się należy i ona będzie pisać do Agory. Dziś sprawdziłem i przelew na koncie został zaksięgowany.

    _Marek Odpowiedz
  • Zaksięgowano 60 zł. W końcu.

    ildefons Odpowiedz
  • Czy jest gdzieś opisane kiedy i jak można zrezygnować z konta w tym banku?

    Ola Odpowiedz
  • Rezygnuje się prosto ale długo. Z netu pobierasz gotowy formularz np. tu http://poradnik.wfirma.pl/-wypowiedzenie-umowy-rachunku-bankowego
    Dopisz tam po przecinku, że niszczysz też token. Wysyłasz tę kartkę poleconym Inpostem za 3,5zł. Po tygodniu przychodzi SMS, że przyjęto zgłoszenie, po miesiącu, że proces został zakończony i konto zamknięte. Nie odsyłasz tokena ani karty. Wpłać pieniądze na utrzymanie konta na kolejny miesiąc.

    Ola Odpowiedz
  • Odpowiedź Toyoty „Reklamacja została
    rozpatrzona i po analizie Bank nie odnajduje podstaw do jej uznania.”
    Wszystko zrobiłem tak jak napisałeś w artykule. Toyota ma inne zdanie. Zostaje mi arbitraż?

    jak Odpowiedz
  • Ja składałem reklamację telefonicznie i konsultant przyznał mi rację. Potwierdził, że w ciągu 2 tygodni premia trafi na moje konto – oczywiście zobaczymy czy gotówką wpłynie. Natomiast moja żona złożyła reklamację przez bankowość online i jej tą reklamację odrzucili twierdząc, że nie spełniła jednego z warunków. Oczywiście na obu rachunkach lokaty były zakładane w identyczny sposób w identycznych terminach.
    Natomiast ciekawe jest to, że dla różnych klientów TOYOTA BANK różnie interpretuje regulamin.

    Trzeba się pożegnać z tą śmieszną instytucją…

    Rafał Odpowiedz
  • Arbiter bankowy kosztuje bodajże 50 PLN więc chyba nie ma to sensu.

    Rafał Odpowiedz
  • Wpisowe na arbitra rzeczywiście kosztuje, ale w przypadku wygranej bank zwraca ten koszt. Problemem jest jednak czas rozpatrzenia sporu przez arbitra, jak się kilka lat temu z Polbankiem woziłem, to trwało to 10 m-cy

    sceptyk Odpowiedz
  • Arbitrowi bankowemu płacą banki. A takowy, będąc zdrowy na umyśle nie kąsa ręki, która go karmi. Jasne? I jeszcze dopłacać 50 złotych? Lepiej nająć za grubą kasę kogoś wsławionego z palestry. Nawet jak nie będziesz miał racji to i tak sprawę wygra, swoje odbierze a i Tobie coś skapnie. Witaj na planecie Ziemia.

    Bufon Odpowiedz
  • a czy mozna zamknac to konto bez okresu wypowiedzenia z uwagi na zmiane tabeli opłat i prowizji ?

    xxx Odpowiedz
    • Już nie. Na to był czas do 1 lipca. Wysłałam listownie wypowiedzenie Umowy ze skutkiem natychmiastowym z racji zmiany tabeli opłat. Wysłałam 27 czerwca ale nie liczyła się dla nich data stempla, lecz data przyjęcia – u nich od daty wysłania, do daty ich przyjęcia trzeba liczyć minimum tydzień, więc z zamykaniem konta nie czekaj ani chwili dłużej, bo Ci kolejny miesiąc opłaty wskoczy.

      Ola
  • Do 1 lipca ? Czy to ma jakieś znaczenie, warunki się zmieniły i pamiętam ze w bgz zamykalem właśnie z uwagi na zmianę toip, a też było długo po zmianach.

    xxx Odpowiedz
  • Zmianę warunków ogłosili miesiąc wcześniej i dali czas na reakcję do 1 lipca. W mBanku też pamiętam, że takowa procedura wynosiła 30 dni. Ustawowo, wydaje mi się, że banki powinny zgłaszać 60 dni przed zmianą ale prawnikiem nie jestem. Są i banki, które Umowy rozwiązują od ręki. Napisałam jak było u mnie – mnie się z koniem kopać nie chce, bo infolinia Toyoty jest… ujmijmy, że trudna do zniesienia.

    Ola Odpowiedz
  • Odpowiedź toyoty na moja kolejna reklamacje:
    Odnosząc się do otrzymanej reklamacji Bank uprzejmie informuje, że przeanalizował zaistniałą sytuację i nie znajduje podstaw do pozytywnego rozpatrzenia reklamacji. Bank wyjaśnia co następuje:
    W nawiązaniu do złożonej reklamacji informujemy, iż warunkiem uzyskania premii w ramach promocji Tankuj korzyści z Toyota Bank było (uwaga!!!!) utrzymanie salda posiadanych lokat na dzień 27.01.2016 roku przez 30 dni od daty założenia lokaty Plan depozytowy 100 dni. Po szczegółowej analizie wykonanych operacji na Pana rachunku wynika, iż saldo z dnia 27.01.2016 roku zostało zmniejszone przed upływem wspomnianych 30 dni poprzez wypłacenie środków. Tym samym nie spełnił Pan warunku koniecznego do wypłaty premii. Podczas weryfikacji pod uwagę brana jest wartość salda depozytów a nie ilość lokat jakie posiadał Klient.
    Powołują się na utrzymanie salda posiadanych lokat a w regulaminie jest zapis dot. depozytów. Prośba o podanie definicji salda depozytów w regulaminie została przemilczana.
    Dalej napisali:
    Uprzejmie informuję, iż w przypadku dalszego niezadowolenia z otrzymanego stanowiska Banku istnieje możliwość zwrócenia się do Arbitra Bankowego przy Związku Banków Polskich w przypadku roszczeń do kwoty 8000,00 zł, do Miejskich lub Powiatowych Rzeczników Konsumentów, a także z wnioskiem o rozpatrzenie sprawy do Rzecznika Finansowego oraz możliwość wystąpienia z powództwem z pozwem przeciwko Toyota Bank Polska S.A. do Sądu Rejonowego dla Warszawy-Mokotowa.

    Nie odpuszczę im. Kolejna reklamacja napisana i wysłana.
    Jak nie dostanę odpowiedzi przekazuję pismo do rzecznika konsumentów i informacje o procederze do arbitra bankowego i Komisji Nadzoru Finansowego.

    Qazik Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy