BZWBK: Mobilni zyskują więcej – nawet 700 zł dla Ciebie

Wystartowała kolejna edycja świetnej promocji BZWBK. Znów do zgarnięcia jest nawet 700 zł – o ile tylko będziemy korzystali aktywnie z Konta Godnego Polecenia. Tym razem najwięcej zgarną te osoby, które wykorzystają bankowość mobilną BZWBK24.

Tylko dla nowych klientów

Standardowo promocja przeznaczona jest dla nowych klientów BZWBK, a dokładniej dla tych, którzy w ciągu 12 miesięcy poprzedzających dzień przystąpienia do promocji nie posiadali konta osobistego prowadzonego w złotych w BZWBK.

BZWBK: Załóż Konto Godne Polecenia i odbierz 700 zł

Aby zgarnąć tytułowe 700 zł konieczne jest złożenie wniosku o Konto Godne Polecenia oraz zawarcie umowy do 18.05.2014. Ważne jest również to, aby aktywować konto do 30 maja (w przypadku założenia przez internet/telefon), a w dniu zawarcia umowy o konto zawrzeć również umowę o kartę debetową oraz dostęp elektroniczny BZWBK24. Ostatnim wymaganiem jest:

W Promocji może wziąć udział Uczestnik […], który spełni warunki:
a) nie złożył sprzeciwu wobec działań marketingowych Banku,
b) wyraził zgodę na otrzymywanie informacji handlowej drogą elektroniczną,
c) podał nr telefonu komórkowego do kontaktu.

40 zł nagrody

O co w ogóle walczymy? W każdym z 10 miesięcy trwania promocji do zdobycia jest nagroda w postaci 40 zł oraz dodatkowa nagroda 30 zł – razem 70 zł miesięcznie. Aby zgarnąć pierwszy bonus konieczny jest wpływ na konto wynagrodzenia, renty czy emerytury min. 1000 zł. Poprzednie promocje BZWBK nauczyły nas jednak, że wpłata czy zwykły przelew tysiąca złotych również powinien załatwić sprawę.

Oprócz powyższego warunku konieczne będzie wykonanie transakcji bezgotówkowych kartą za min. 300 zł oraz wykonanie trzech przelewów lub jednego przelewu mobilnego (przez aplikację mobilną bądź m.bzwbk24.pl). To wszystko – jeśli spełnimy te warunki, to do końca kolejnego miesiąca BZWBK przeleje nam 40 zł.

30 zł bonusu

Oprócz 40 zł możliwe jest również zgarnięcie dodatkowych 30 zł. Warunkiem jest tu wykonanie operacji opisanych powyżej oraz co najmniej dwóch spośród wymienionych poniżej transakcji:

  • zakupy mobilne (przez aplikację BZWBK24)
  • wypłata z bankomatu bez karty
  • przelew na komórkę
  • doładowanie GSM za min. 30 zł
  • zakup ubezpieczenia turystycznego

Więcej o zakupach mobilnych czy przelewach na komórkę na stronie bzwbk.

Podsumowując – aktualna edycja promocji BZWBK wydaje się jeszcze lepsza niż poprzednio, gdzie większość osób zgarnęła „jedynie” 500 zł. Tutaj w ciągu 10 miesięcy bez problemu zgarniemy 400 zł, a dodatkowe 300 zł to kwestia kreatywnego żonglowania dwoma z pięciu możliwych typów operacji jak doładowanie telefonu czy przelew na komórkę.

Warto też dodać, że Konto Godne Polecenia jest całkowicie darmowe, a BZWBK znany jest z dobrego podejścia do klienta. Dlatego tym bardziej warto skorzystać z promocji, o ile tylko łapiemy się na warunek „nowego klienta”.

Regulamin promocji dostępny jest pod tym adresem. Drzeworyt, dziękujemy za info!

Nie przegap!

Komentarze

  • Dziś dostałem kolejne pismo z banku (pisze ta sama babka, która odrzuciła moje reklamacje Emilia żurek):

    „Analiza wykazała, że w maju, czerwcu i lipcu spełnił Pan warunki ww. promocji do nagród głównych i dodatkowych w wysokości 210 zł……… Potem mnie przeprasza blablabla i że dostanę kasę w ciągu 20 dni. I znowu mnie przeprasza. Czyżby p. Żurek dostała naganę w banku że teraz się kaja ?
    Czekam na kasę zobaczymy czy wpłacą na konto :/

    slavutek Odpowiedz
  • Czy ktoś kto napisał odwołanie do rzecznika dostał odpowiedź? U mnie w piątek minie miesiąc i do dziś cisza.

    roberto Odpowiedz
  • Ja napisałem odwołnie do rzecznika oraz ogólnie reklamację mailem przez stronę banku. Wcześniej dwukrotnie reklamacja telefoniczna i jak widać są efekty. Póki co dostałem 80 zł czekam na resztę.

    slavutek Odpowiedz
  • Brawo savutek. Warto piętnować takie pitolenie seryjne i dochodzić swojego! szkoda ze z odsetkami nie wypłacają.

    Soniczka Odpowiedz
  • @Slavutek

    Soniczka Odpowiedz
  • Po odsetki tez trzeba samemu sie upomniec, bardzo same od siebie nic nie daja. Bardzo fajne oprocentowanie jest, 13% w skali roku :)

    aaaa Odpowiedz
  • Po odsetki tez trzeba samemu sie upomniec, BANKI same od siebie nic nie daja. Bardzo fajne oprocentowanie jest, 13% w skali roku :)

    aaaa Odpowiedz
  • @roberto
    Ja mam taką samą sytuację. Jeśli rzecznik do końca tygodnia nie odpowie to chyba jeszcze raz napiszę normalnie przez formularz, skoro pani Żurek trochę zmiekła rura :-)

    adamus Odpowiedz
  • Też macie problem z aplikacją BZWBK24? Zalogować i robić przelewy mogę, natomiast gdy wchodzę w „zakupy mobilne” by kupić bilety wyskakuje informacja „pobieranie danych nie powiodło się” ;/

    Buźka Odpowiedz
  • No ja też czekam co odpowiedzą, póki co tak się do santandera zraziłam że nie mam ochoty na ładowanie się w ich kolejne promocje. Wolę szybszy zysk w innym miejscu bez tej żebraniny

    Soniczka Odpowiedz
  • Jest odpowiedź na odwołanie do rzecznika klienta – że została podjęta decyzja o zakwalifikowaniu mnie do promocji i że zaległe nagrody wypłacą do końca września. Pismo podpisane przez panią Annę Mansfeld (menedżer).
    A już myślałem że nie odpiszą i zdążyłem wysłać kolejne odwołanie :-)

    adamus Odpowiedz
  • @adamus ja też dostałem odpowiedź o zakwalifikowaniu do promocji

    roberto Odpowiedz
  • ja tez odp pozytywna

    rdk Odpowiedz
  • Zorientowali się że nas tak łatwo się nie pozbędą i że jednak trzeba będzie płacić

    adamus Odpowiedz
  • A widzicie, tak jak wspominałem wcześniej – warto zawsze pisać do Rzecznika Klienta w WBK i nigdy nie odpuszczać za szybko, tylko walczyć!

    pws Odpowiedz
  • ja tez mam problemy z aplikacją mobilną przy próbie zakupów mobilnych aplikacja przestaje działać

    rdk Odpowiedz
  • ponad tydzień temu otrzymałem smsa, że „reklamacja została rozpatrzona pozytywnie a środki zostały skorygowane na koncie”, ale… do dzisiaj nie zostały skorygowane, też tak macie? po jakim czasie od uznania reklamacji środki pojawiają się na koncie?

    pablo Odpowiedz
  • też tak mamy :| identyczny sms – 5.09; odpowiedzi na reklamację (papier, mail) żadnej, wypłat zaległych nagród (co ważniejsze) do tej pory niet!

    lipka10 Odpowiedz
  • Ja przy innej reklamacji też otrzymałem SMS z pozytywnym rozpatrzeniem a korekta na koncie nastąpiło po okołu dwóch tygodni. Dlatego polecam uzbroić się w cierpliwość. Oni tak działają po prostu :)

    Maksymilian Odpowiedz
  • Tydzień od otrzymania smsa o uznaniu reklamacji a 30 zł nadal brak na koncie.

    jan Odpowiedz
  • Dstal ktoś maila od WBK na takie badanie???? Dzisiaj dostalam maila że zostałam wytypawana :))))

    Dziękujemy bardzo, że wyraziła Pani zgodę na rozmowę w sprawie udziału w badaniach bankowości mobilnej i cieszymy się na tę współpracę. Chcemy poinformować, że w najbliższych dniach w imieniu Banku Zachodniego WBK S.A. będą telefonicznie kontaktować się z Panią

    comp. Odpowiedz
  • Szanowna Pani,  

    Zespół socjologów związanych z Uniwersytetem im. Adama Mickiewicza w Poznaniu na zlecenie Banku Zachodniego WBK przygotowuje badania dotyczące sposobów korzystania z bankowości mobilnej w Polsce. Celem badania jest zarówno naukowa, jak i marketingowa analiza i poszukiwanie odpowiedzi na pytania o nawyki i bariery związane z użytkowaniem bankowości mobilnej.

    Badanie, do którego chcielibyśmy Państwa zaprosić, będzie trwało około miesiąca i rozpocznie się w październiku 2014 roku, a za udział w nim przewidziane jest wynagrodzenie dla osoby badanej w wysokości 500 zł brutto. 
    Planowane badanie ma charakter etnograficzny i składa się z 4 etapów: 

    1.    Na pierwszym etapie badani zostaną poproszeni o codzienne zapisywanie w stworzonych dla nich notatnikach miejsc, w których byli i czynności, które wykonywali (przede wszystkim związanych z używaniem urządzeń mobilnych). 

    2.    Na drugim etapie na ich smartfonach zainstalowana zostanie specjalna aplikacja, której celem będzie monitorowanie ogólnego sposobu korzystania z tego urządzenia. W celu ochrony prywatności badanych osób aplikacja będzie zbierać tylko i wyłącznie dane ilościowe, np. ilość wysyłanych smsów, ilość odbieranych połączeń itp. Pragniemy podkreślić, że zainstalowana aplikacja nie będzie umożliwiać wglądu w treść smsów czy prowadzonych rozmów badanych. 

    3.    Na trzecim etapie respondenci otrzymają konkretne zadania związane z bankowością mobilną, które będą musieli wykonać w różnych sytuacjach życiowych, np. sprawdzenie stanu konta bankowego. 

    4.    Badanie zostanie zakończone indywidualnym wywiadem pogłębionym, poszerzającym wiedzę uzyskaną w poprzednich etapach badawczych o nowe wątki. 

    Zgłoszenie się do badania (pozytywna odpowiedź na ten list) nie jest jednoznaczna z udziałem w nim. Zespół badawczy skontaktuje się tylko z wybranymi osobami, które spełniają kryteria dotyczące wielkości miejscowości zamieszkania oraz częstości korzystania z bankowości mobilnej. Dopiero po indywidualnej rozmowie telefonicznej mającej na celu objaśnienie przebiegu badania i zasad uczestnictwa w nim, wybrane osoby podejmą decyzję o wzięciu udziału w projekcie badawczym. 

    comp. Odpowiedz
  • @comp. ,nie otwieraj żadnych załączników w emeilu,dzwoń do WBK celem potwierdzenia. xyz

    prawdziwy xyz Odpowiedz
  • No już za późno :/

    comp. Odpowiedz
  • Widzę taki emeil z Bgż – okazja 500zł może być twoje ,tylko do 10 pażdziernika, i link do kliknięcia. xyz

    prawdziwy xyz Odpowiedz
  • I co musisz zrobić?

    comp. Odpowiedz
  • Już widzę trzeba kupić ubezpieczenie :/

    comp. Odpowiedz
  • Pewnie chcą abym go kliknął to się dowiem. Ale tego nie można robić bo tam czycha wirus grożniejszy od eboli. Może zaraz pobudzą się zgromadzeni tu fachowcy to nam wyjaśnią. xyz

    prawdziwy xyz Odpowiedz
  • Hahaha …xyz a Ty znów swoje :)))

    comp. Odpowiedz
  • Były już wypłacane premie w tym miesiącu?

    jan Odpowiedz
  • Chyba jeszcze nie.

    bizz Odpowiedz
  • Nie wiem, czy temat był poruszany, ale nie mogę znaleźć go w komentarzach.
    Do wypełnienia warunków promocji liczy się data wykonania transakcji, czy jej księgowania? Zobaczyłam, że operacje z końca sierpnia mam zaksięgowane we wrześniu i zastanawiam się, co z premią…

    olla Odpowiedz
  • Olla, według regulaminu liczy się data wykonania – paragraf 5. punkt 3. Nie sprawdzałam jednak, czy tak to działa.

    lka Odpowiedz
  • Nie wiem czy już ktoś o to pytał, nie znalazłem w poprzednich komentarzach, choć mogłem to przeoczyć, a mianowicie: Jeśli zrobię dwa przelewy na komórkę za pomocą aplikacji mobilnej to załapię się na nagrodę dodatkową 30zł? Czy muszę zrobić dwa różne typy transakcji za pomocą aplikacji np. przelew na komórkę i wypłata z bankomatu bez karty? Niestety dzisiaj w telefonie wyskoczył mi komunikat, że „aplikacja nie jest już wspierana”, i pytanie „czy chcesz pobrać nowszą wersję?” Klikam „NIE” aplikacja się wyłącza całkowicie, wchodzę drugi raz klikam „TAK” i kieruje mnie do google play, gdzie wyświetlony jest komunikat, że „nowa wersja aplikacji nie jest kompatybilna z twoim urządzeniem” i nie mogę jej pobrać. Tym sposobem nie mogę korzystać z aplikacji na telefonie. Zainstalowałem nową wersję aplikacji na tablecie i działa, niestety internet na tablecie mam tylko przez wifi w domu, więc przelew na komórkę mogę sobie zrobić, ale z wypłatą z bankomatu bez karty jest już gorzej. Nie wiem czy dwie transakcję tego samego typu (przelew na komórkę) załatwiają sprawę spełnienia warunków potrzebnych do otrzymania nagrody dodatkowej. Wcześniej robiłem zawsze przelew na komórkę oraz wypłatę z bankomatu bez karty i było ok. Proszę o pomoc ;)

    wernyhora Odpowiedz
  • @wernychora, udostępnij sobie wifi na tablet z telefonu w kieszeni, Poza tym do wypłaty w bankomacie nie trzeba mieć neta przy wypłacaniu, można wcześniej w apce w domu zrobić co trzeba odebrać kod i smsa, a potem iść z tym zapisanym do bankomatu.

    pws Odpowiedz
  • Przy okazji ostatniej premii przetestowałem 2 x przelew na komórkę. 30zł dostałem więc mogę potwierdzić, że to wystarczy.

    sapro Odpowiedz
  • @pws, @sapro dzięki za tak szybkie odpowiedzi.
    @pws, myślałem, że ten sms z kodem jest ważny tylko przez następne kilka minut i trzeba wypłacać zaraz po jego otrzymaniu, ale skoro mówisz, że tak można to rozwiązuje to mój problem :) W tym miesiącu spróbuję jednak pozostać przy dwóch przelewach na komórkę i zobaczę co bank na to. Swoją drogą w lipcu zrobiłem przelew na komórkę oraz wypłatę z bankomatu za pomocą aplikacji i nie otrzymałem 30 zł w sierpniu. Po reklamacji telefonicznej otrzymałem odpowiedź listowną, że nie spełniłem warunków. W liście zaznaczyli, że należy dokonać transakcji przez aplikację, czyli sugerowali, że ja nie zrobiłem ich przez aplikację. Nie wiem jak im teraz to udowodnić… Kolejna telefoniczna reklamacja czy ktoś może ma jakiś lepszy sposób?

    wernyhora Odpowiedz
  • Przy zlecaniu przelewu na komórkę przez komputer (gdy nr tel. nie jest zdefiniowany), przychodzi kod SMS, a dopiero potem SMSowe potwierdzenie zlecenia. Przy zlecaniu przelewu na komórkę przez aplikację, nie ma kodu SMS i otrzymuje się tylko SMSowe potwierdzenie zlecenia. Może niech sprawdzą u siebie po wysyłanych SMSach? Nie wiem, czy to pomoże. Sama się odwołałam i czekam na odpowiedź.

    lka Odpowiedz
  • Wydaje mi się, że do spełnienia warunków promocji konieczne jest wykonanie dyspozycji przelewu SMS lub przelewu na komórkę z aplikacji mobilnej. Ze zwykłego serwisu bankowego nie będzie się liczył.

    MB Odpowiedz
  • Jednak to prawda :)

    comp. Odpowiedz
  • Wpadło 40 zł za Sierpień,

    Rak Odpowiedz
  • @Ika dzięki za informację, faktycznie jest to sposób, żeby się dowiedzieć jak było naprawdę, sam już zacząłem wątpić, czy aby na pewno nie zrobiłem czegoś źle, ale sprawdziłem teraz smsy w telefonie i jest tylko informacja o dokonaniu transferu środków na dany numer telefonu :)
    @MB nikt nie mówił, że ze zwykłego serwisu będzie się liczył, właśnie o tym pisałem, musiałeś mnie źle zrozumieć.
    I tak na koniec, to właśnie wpłynęło 40 zł za sierpień, ciekawe czy w tym miesiącu też mi nie uznają 30zł nagrody dodatkowej ;)

    wernyhora Odpowiedz
  • Co najpierw przelewaja 30zł czy 40zł ?

    Wojnarek Odpowiedz
  • Po 3 miesiącach odwółań do WBK, łaskawie otrzymałam pismo, że zostałam dodana do promocji:D Jednakże nie otrzymuję nagrody za maj/2014, ponieważ dokonałam tylko 2 przelewy (tradycyjne). Moje pytanie, czy przelew na komórkę, jest traktowany jako przelew mobilny? Bo taki jeden dokonałam, a ten teoretycznie powinien znosić „obowiązek dokonania trzech”. Oraz czy jak zakupiłam cosik na allegro i zapłaciłam nie standardowym przelewem a przez PAYu to to nie jest przelew? Oraz co z pozostałymi miesiącami czyli czerwcem, lipcem, sierpniem…jak w maju rzekomo nie spełniłam warunków to dalej już mi się na należy nagroda? ech…..zbyt dużo czasu zmarnowałam….mam już chyba dosyć ciągłego wiszenia na telefonie i składania reklamacji do reklamacji….żenuła:D

    inek Odpowiedz
  • Kod na wypłatę z bankomatu jest ważny 5 godzin od jego otrzymania. Najpierw wypłacają 40 zł. Nadal nie dostałem 30 zł mimo uznania reklamacji, jak długo czeka się na zaległą premię?

    jan Odpowiedz
  • jan, mnie kiedyś zaległa 30 wpadła razem z najbliższą planową 30

    inek, przelew na komórkę pozwalający na zdobycie 30 to nie to samo, co przelew mobilny na rachunek wymagany przy 40, a brak jednej premii nie wpływa na kolejne

    lka Odpowiedz
  • wpadło 40 za sierpień – 30 brak – zaległe 30 x2 po rozpatrzeniu reklamacje też brak

    rdk Odpowiedz
  • Dostał dodatkowe 30 za 8.2014?

    Rob231 Odpowiedz
  • u mnie tez brak za sierpien 30 zl (40 zl dostalem)

    bulb24 Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy