BZWBK: Płać BLIKiem i odbierz bilet do Multikina

Wystartowała kolejna prosta promocja dla obecnych klientów Banku Zachodniego WBK. Tym razem w zamian za dokonanie jednej operacji BLIKiem zgarnąć możemy bilet do kina.

Płać BLIKiem i odbierz bilety do kina

Aby skorzystać z promocji „Płać BLIKiem i odbieraj nagrody” wystarczy być posiadaczem konta osobistego w złotych polskich w Banku Zachodnim WBK. Pozostałe warunki promocji są równie proste: w zamian za wykonanie płatności BLIK (również w internecie) na kwotę minimum 40 zł bank wynagrodzi nas biletem do Multikina. Wystarczy, że oprócz wykonania transakcji zarejestrujemy się w promocji w okresie 8.02 – 6.03.2016. To tyle!

Nagroda zostanie wysłana na adres e-mail podany podczas rejestracji do promocji nie później niż do 5 kwietnia 2016. Limit nagród wynosi 2 000 sztuk.

Szczegóły promocji w regulaminie.

PS. Jeśli nie posiadasz konta w BZWBK to koniecznie sprawdź aktualną promocję, dzięki której zgarniesz 100 zł premii na start i oprocentowanie 4% w skali roku.

Nie przegap!

Komentarze

  • Bzdura – proszę przyjechać do Lublina i sprawdzić sklepy Stokrotka na Jutrzenki 5 lub Nova na Tysiąclecia lub Pyzata Chata na Okopowej itd Jeśli w sklepie jest terminal z PKO to przyjmuję tylko płatności BLIK z aplikacji z PKO BP czyli z IKO Niech „BLIK łaskawie nie wciska kitu ludziom bo to mocno wkurzające Najpierw sprawdźcie sami jak wygląda płacenie w praktyce a potem się reklamujcie ….

    piotro Odpowiedz
  • Blikiem można zapłacić za bilety polskibus.com – dodatkowo od dzisiaj jest promocja i zwracają 20% wartości biletów :)

    Agnieszka Śpiewak Odpowiedz
  • Mam 3 konta w zachodnim, apka wywołując kod blik nie pyta o to z jakiego konta chcę płacić, ktoś wie jak to działa?

    WybrzezeKosciSloniowej Odpowiedz
  • Domyślnie bierze najstarszy rachunek, w centrum24 wejdz w ustawienia _> transakcje blik. Tam mozesz zmienic rachunek

    deloe Odpowiedz
  • Dzięki bardzo :)

    WybrzezeKosciSloniowej Odpowiedz
  • @ nickus , czy w przelewach24 płacąc blikiem lub kartą rach. jest ich jakaś weryfikacja ? Czy przechodzą bez problemu? Może ktoś jeszcze się też orientuje? xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • jaka weryfikacja – transakcja BLIk i tyle – kod potwierdzenie na telefonie i już

    piotro Odpowiedz
  • Jest tylko kilku odbiorców do wyboru. Telekomy, gazownia itp.

    nickuś Odpowiedz
  • Ok. Dzięki Wam za info. Czy potrzebny koniecznie tam kod kreskowy i czy nie chcą tam skanu , wartość może być dowolna ? xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • Nic nie potrzeba, wszystko sam wpisujesz.

    nickuś Odpowiedz
  • Czy ktoś z Was otrzymał już bilet?

    Daniel Odpowiedz
  • ja bym sie spodziewał biletów dopiero za miesiac – 5 kwietnia 2016

    kamil.gr Odpowiedz
  • Weryfikacja spełnienia przez Uczestników warunków wskazanych w niniejszym Regulaminie
    nastąpi do 22 marca więc będą wysyłać najwcześniej od 23 marca

    piotro Odpowiedz
  • Dostał już ktoś jakieś info? ;)

    Aero Odpowiedz
  • Czy ktoś już dostał? 5 kwietnia się zbliża a z biletami cisza.

    robos Odpowiedz
  • nadal cisza

    Gość Odpowiedz
  • Spieszę donieść, że bank rozsyła kody jako vouchery do odbioru biletu.

    Ilona Odpowiedz
  • dzisiaj Panowie dostałem voucher na bilet do multikina.

    pkob86 Odpowiedz
  • Zameldowało się „Gratulujemy wygranej w Promocji „Płać BLIKiem i odbieraj nagrody.”

    User Odpowiedz
  • Czy przesłany kod wymienia się na bilet w kasie multikina? I czy obowiązuje on również w weekendy? W regulaminie nie ma ani słowa ne ten temat.

    Daniel Odpowiedz
  • ja tez dostałem,
    moja siostra nie

    lolo Odpowiedz
  • ostatnio voucher wymienialem przy kasie Multikina na specjalnej klawiaturze.

    pkob86 Odpowiedz
  • U mnie jest, Żona też dostała

    robos Odpowiedz
  • U nas wszyscy dostali vouchery, już planowaliśmy rodzinny wyjazd do kina, ale czar prysł, gdy spojrzałem na te kody. Nie na darmo BZ WBK wysłał je 1 kwietnia, bo okazuje się, że z nas zakpił. Z pięciu otrzymanych kodów trzy są identyczne.
    Nie mogę podać całego kodu, więc podam jego charakterystykę. Kod zaczyna się od cyfr 42, iloczyn trzech pierwszych i trzech ostatnich cyfr kodu = 126555, suma wszystkimi cyfr kodu = 57.
    Jak macie możliwość porównania kilku kodów to sprawdźcie, czy też nie ma takich „niespodzianek”. Nas teraz zamiast kina czeka reklamacja :(

    pamas Odpowiedz
    • heh to u mnie Twoje obliczenia sie zgadzaja, i co tu teraz o tym kodzie myslec

      lolo
    • Fak, u mnie też się zgadza.
      Małe uściślenie:
      napisałeś: „iloczyn trzech pierwszych i trzech ostatnich cyfr kodu = 126555”
      a miałeś na myśli: „iloczyn liczb złożonych z trzech pierwszych i trzech ostatnich cyfr kodu = 126555”, czyli mnożymy dwie trzycyfrowe liczby, a nie 6 cyfr

      witty
    • Gdyby bank był uczciwy, a kod by nie zadziałał, to powinien z automatu zwrócić koszt biletu (tzn. przynosimy paragon z kina). Ale to pewnie w marzeniach…

      deloe
  • @lolo Nie sądzę, żeby był to taki joker, na którego wszyscy będą mogli wejść. Raczej kto pierwszy, ten lepszy, pozostałym zostaną reklamacje.

    pamas Odpowiedz
  • pierwsze 2 cyfry 42 ostatnia 5 ma ktos tak ?

    Krystek Odpowiedz
  • ja nic nie dostałam, jest ktoś kto też nie dostał? Na maila czy sms dostajecie?

    zz Odpowiedz
  • @witty Dokładnie tak jak napisałeś, miałem na myśli: iloczyn liczb złożonych z trzech pierwszych i trzech ostatnich cyfr kodu = 126555, tylko użyłem zbyt dużego skrótu myślowego :)
    Teraz miejmy nadzieję, że te żarty primaaprilisowe BZ WBK naprawi i wyśle prawidłowe kody w regulaminowym terminie do 5 kwietnia br.

    pamas Odpowiedz
  • U mnie również ten magiczny kod zaczynający się od 42

    Marcin88 Odpowiedz
  • a moj zaczyna sie od 36, panowie i panie, kazdy voucher musi miec jakis algortm zeby nikt nie podszedl do kasy i nie powiedzial sobie 1235566789 i poszedl na film za free.

    pkob86 Odpowiedz
  • @pamas Zgłaszałeś to do bzwbk ,że dostałeś taki sam kod jak np znajomy z którym chciałeś iść do kina?Ciekawe co odpowiedzą

    Andrewst Odpowiedz
    • Reklamacji jeszcze nie pisałem. Liczę, że bank się zreflektuje i do regulaminowego terminu 5 kwietnia br. wyśle wszystkim kody ponownie, tym razem prawidłowe. Jeżeli tak się nie stanie, to oczywiście pójdą reklamacje.

      pamas
  • ludzie kody nie działają jakie byście nie mieli, dzisiaj byłem w kinie i „nie znaleziono kodu”

    lolo Odpowiedz
  • oczywiscie że reklamacja idzie, bo to są jakieś kpiny prima aprilisowe z klientów…

    lolo Odpowiedz
  • >>>dzisiaj byłem w kinie i „nie znaleziono kodu”

    Niemożliwe, poważny Bank a robi sobie żarty prima aprilisowe z klientów ?
    Dałem kod synowi, na jutro umówił się z dziewczyną. Jak się wygłupi w tym kinie…

    Bogdan Odpowiedz
  • Panie adminie można prosić o jakieś wsparcie w tej sprawie ? Ma PAN dużo większe doświadczenie w wyjaśnianiu takich sytuacji …

    Krystek Odpowiedz
  • Również otrzymałem ten sam kod, co kilka osób piszących tu komentarze. Ręce opadają! Jak ufać bankowi, który opiekuje się naszymi pieniędzmi jeśli nie potrafi sobie poradzić z tak banalnym tematem jak przeprowadzenie prostego konkursu. Aż się prosi, żeby zrobić im porządną antyreklamę…

    Daniel Odpowiedz
  • do kiedy zrobiliscie platnosci blik? ja w sumie na 40zlotych zrobilem 15lutego, a poromocja zaczela sie 8lutego. do dzis nie dostalem biletu (vouchera)

    K Odpowiedz
  • Wysłali ponownie poprawione przed chwilą.

    Janek Odpowiedz
  • wysyłają teraz niby prawidłowe kody…
    ja robilem 9 i jest
    2 osoba w rodzinie: 14 – nie było ani niedziałającego w piątek ani dzis

    A najlepsze ze jeszcze w marcu pisali na blogu ze bilety dostepne…

    lolo Odpowiedz
  • Przed chwilą otrzymałem nowy kod:
    „1 kwietnia 2016 roku otrzymali Państwo od Banku wiadomość z informacją o wygranej w promocji „Płać BLIKIEM i odbieraj nagrody” wraz z elektronicznym voucherem uprawniającym do wymiany na bilet 2D lub 3D w kinach sieci Multikino.

    Piątkowa wysyłka nie powiodła się, za co bardzo Państwa przepraszamy. Prosimy ją zignorować. Poniżej przesyłamy właściwy voucher.”

    sentio Odpowiedz
  • Też jestem rozczarowany tą promocją. Płatność BLIK w terminie była (no może się nie spieszyłem…) i echo, kodu czy chociażby informacji brak.

    Drzeworyt Odpowiedz
  • ja dostalem poprawiona wersje kodu tak jak @sentio

    Gość Odpowiedz
  • 3 różne konta osób z rodziny:
    1 konto warunki spełnione 8.02 – brak kodu
    2 konto warunki spełnione 15.02 – kod otrzymany 1 kwietnia, iloczyny i cyfry nie zgadzają się z wyzej opisywanymi, ze niby nieprawidłowy.
    3 konto – podobnie jak drugie…

    leci reklamacja

    kamil.gr Odpowiedz
  • szacun BZWBK potrafiło przyznać się do błędu otrzymałem drugi kod

    Krystek Odpowiedz
  • Ja nowego nie dostałam i teraz nie wiem, czy do nich pisać, czy może akurat mój był prawidłowy? A nie chciałabym się przekonać przy kasie, że jednak nie. Ktoś też nie dostał poprawionego?

    Aero Odpowiedz
    • U mnie żona dostała 01.04 kod wg powyższego wzoru i dostała nowy, ja dostałem 01.04 do wzoru nutę pasował i nowego nie otrzymałem. Myślę ze tylko część kodów została źle wysłana.

      gobej
    • tez brak na jednym koncie poprawionego kodu, kod z prima aprilis zaczyna sie na 3. Pracownik banku twierdzil, ze nie wszystkie kody b yly wadliwe i jak ktod 4 lub 5.04 nie dostal nowego, tzn. ze stary ma dzialac.

      dc
  • @Krystek
    Jaki szacun? Jedziesz do kina załóżmy kilkanaście kilometrów z hajsem niewystarczającym na pokrycie załóżmy 2 normalnych biletów, a tu 2 vouchery nie działają.
    Rekompensata w tym przypadku powinna być znacznie większa moim zdaniem.
    Nie, nie jestem uczestnikiem promocji ;)

    savi Odpowiedz
    • I tu się mylisz, jeśli kody Ci nie działają masz postępowanie reklamacyjne i nic nie muszą Ci rekompensować – ot się rozpasły widzę niektórzy użytkownicy.

      gobej
    • @gobej,
      Nie chodzi o postępowanie reklamacyjne, które jest wszędzie w przypadku jakichkolwiek problemów. Tutaj dostawało się coś równowarte jakiejś kwocie, co w konsekwencji po otrzymaniu nie działało. Porównaj to do otrzymania promocyjnych 50zł od banku – idziesz coś kupić, a konto wyzerowane ;)
      Tutaj problem nie był jednorazowy i chodzi bardziej o przyzwoitość ze strony banku, bo na kolejne, działające już kody po reklamacji znów trzeba było czekać.
      ” ot się rozpasły widzę niektórzy użytkownicy” a to po jakiemu?

      savi
  • na jakiego maila tą reklamacje wysyłaliście?

    rwesdas Odpowiedz
  • Ja nadal nic nie dostałam, składam reklamację.

    an Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy