Comperia Bonus: 55 zł za założenie Konta Internetowego Alior Banku (i lokata 4%)

Ledwo skończyła się poprzednia edycja promocji Comperia Bonus, a już wystartowała kolejna – 5 edycja. Tym razem w dość prostu sposób zgarniemy 55 zł za założenie całkowicie bezpłatnego Konta Internetowego od Alior Banku. A do tego 4% na lokacie na start ;)

Comperia Bonus: 55 zł za założenie Konta Internetowego i lokaty 4%

Tylko dla nowych klientów

Promocja przeznaczona jest dla nowych klientów Alior Banku, czyli takich osób, które od dnia 1 stycznia 2015 nie miały żadnego rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego (również w T-Mobile Usługi Bankowe). Warto pamiętać, że wykluczone są tu również osoby posiadające konto osobiste w Meritum Banku – od jakiegoś czasu to już Alior.

Warto również zauważyć, że regulamin definiuje jeszcze jedno wykluczenie: odpadają wszystkie osoby, które złożyły jakikolwiek wniosek elektroniczny o konto osobiste w Alior Banku po 30 września 2015 – nawet, jeśli ostatecznie umowa nie została podpisana.

Łatwe 55 zł za założenie konta i lokaty 4%

Aby skorzystać z promocji Comperia Bonus 5 należy zarejestrować się na stronie promocji, aktywować swój dostęp poprzez link wysłany na maila, wyrazić zgodę na zwolnienie z tajemnicy bankowej (w zakresie opisywanej promocji), a następnie złożyć wniosek o Konto Internetowe z udostępnionego nam linku. Na przejście całego procesu mamy czas do 9 grudnia.

Dalej warunki są równie proste: do dnia 31 grudnia musimy zawrzeć umowę o Konto Internetowe wraz z kartą debetową oraz wykonać co najmniej jedną płatność kartą (na dowolną kwotę). Musimy również założyć 2-miesięczną lokatę na start lokując na niej od 1 000 do 10 000 zł. Na założenie lokaty mamy 30 dni od daty otwarcia rachunku.

Uwaga! Promocja została przedłużona do 14 grudnia!

Premia 30 zł za… reklamację

O przyznaniu premii organizator powiadomi nas do dnia 21 stycznia 2016. Po kolejnych 10 dniach premia powinna pojawić się na naszym koncie. Jeśli jednak jej nie będzie to… możemy zarobić dodatkowe 30 zł. Dlaczego? Tym razem firma Comperia jest chyba pewna, że akcja przebiegnie prawidłowo (i bez reklamacji), bo jeśli zareklamujemy swój udział w promocji i zostanie nam przyznana racja, to zgadniemy gratisowe 30 zł.

Konkurs: Jak powinna wyglądać Wyższa Kultura Bankowości?

Oprócz nagrody gwarantowanej Comperia przygotowała konkurs, w którym do wygrania będą 4 telefony Samsung Galaxy S6 oraz 55 zegarków Sony SV2. Aby je wygrać trzeba odpowiedzieć na pytanie jak powinna wyglądać wyższa kultura bankowości. Odpowiedź należy wysłać na maila konkurs@comperiabonus.pl do dnia 6 grudnia 2015.

PS. Tylko nie piszcie przypadkiem, że wyższa kultura bankowości powinna polegać na wprowadzaniu bardzo wysokich opłat – to nie będzie zbyt kreatywne :-)

Ile kosztuje Konto Internetowe?

Konto Internetowe to dość młody rachunek – pisaliśmy o jego wprowadzeniu na rynek w lipcu. Już wtedy bank zapowiedział, że korzystanie z konta i karty będzie darmowe tylko do końca tego roku. W nowym roku, aby karta była darmowa, konieczne będzie wydanie 100 zł kartą (inaczej opłata wyniesie 4 zł). Warto jednak zauważyć, że choć regulamin nigdzie o tym nie wspomina, to na stronie promocji zaznaczone jest, że uczestnicy promocji Comperia Bonus uzyskują zwolnienie do 1 marca 2016. Oczywiście nic też nie stoi na przeszkodzie aby kartę zamknąć zaraz po spełnieniu warunków promocji.

Na koniec dodajmy jeszcze, że 3 zł zapłacić możemy za wypłaty z bankomatów. Bezpłatne są natomiast urządzenia sieci Euronet, Planet Cash i bankomaty własne.

Podsumowując: dobra promocja. Nie rewelacyjna, nie słaba, ale po prostu dobra. Jeśli ktoś jest zainteresowany założeniem całkiem sensownego rachunku i ulokowaniem swoich oszczędności na 4%, to warto skorzystać.

Nie przegap!

Komentarze

  • @jota
    A co w przypadku kiedy imię ma 3 znaki? EWA

    korczasty Odpowiedz
  • Piszesz Ewka, albo cokolwiek.

    jota Odpowiedz
  • Lenio # „czyli brak maila potwierdzającego przyznanie nagrody jest podstawą do pisania reklamacji?”
    Tu masz regulamin tej promocji: REGULAMIN PROMOCJI „COMPERIA BONUS 5” paragraf 9 i 10:
    https://comperiabonus.pl/AliorBank/regulamin/

    ps. szkoda, że nie ma żadnego info od tej Pani(a) z Comperii, która była aktywna na tym blogu w czasie promocji

    zene Odpowiedz
  • jota # „Piszesz Ewka, albo cokolwiek.”
    Pewnie chodzi o weryfikację więc z tym cokolwiek bym uważał, zwłaszcza, ze podczas rejestracji w Comperia Bonus podawaliśmy orócz maila także imię i nazwisko.
    Radzę zgłosic problem do kontakt@comperiabonus.pl
    ps. wychodzi na to, że Iza, Isa, Iga, Ida, Ewa, Ema, Pia, Zoe, Lea …..mają przechlapane ;)
    ————–
    §10 Reklamacje
    1. W sprawach dotyczących organizacji i przebiegu Promocji:
    a) Uczestnik może złożyć reklamację na adres e-mail Organizatora: kontakt@comperiabonus.pl. Reklamacja powinna zostać wysłana z adresu e-mail, który został przekazany przez Uczestnika w Formularzu rejestracji oraz zawierać w temacie wiadomości: nazwę Promocji tj. „Comperia Bonus – edycja 5” oraz imię i nazwisko Uczestnika, a w treści: opis stanu faktycznego oraz zgłaszane zastrzeżenia.
    b) Organizator rozpatruje reklamację w ciągu 14 (czternastu) dni od dnia doręczenia reklamacji, zgodnie z kolejnością ich wpływu. Informację o wyniku przeprowadzonego postępowania reklamacyjnego Organizator przesyła Uczestnikowi na adres e-mail, z którego wysłana została reklamacja.
    ———————

    zene Odpowiedz
  • zene# podejrzewam, że uzupełnienie danych na stronie jest warunkiem koniecznym do otrzymania premii. Ale skoro się loguje i nie widzę żadnej informacji, to jak mam spełnić ten warunek… czyli trzeba napisać reklamację :)

    Lenio Odpowiedz
  • @zene To są dane do przelewu, numer jest ważny.

    jota Odpowiedz
  • jojo, ten fast club to nowa nazwa dla comperia bonus club. jak nie korzystałeś z poprzednich promocji/nie dostałeś planera oszczędzania, to pewnie chcą cię skusić na rejestrację w programie.

    Rumburak1 Odpowiedz
  • Gdzie wy widzicie ta informacje o podaniu danych do przelewu? Loguje sie na konto Aliora klikam po wszystkich odnośnikach, i nie widze nic o podaniu danych. A wykonałem transacje w 2015 założyłem lokate na 1000 i kliknąłem wszystkie zgody. Dlatego dziwi mnie to co wy piszecie….

    YaPaE Odpowiedz
  • YaPaE # tez tak mam

    Lenio Odpowiedz
  • Ja dzisiaj uzupełniłem dane

    Rumburak1 Odpowiedz
  • w którym miejscu wy uzupełniacie dane? Może coś przeoczyli niektórzy w tym ja :)

    YaPaE Odpowiedz
  • jota # „To są dane do przelewu, numer jest ważny.”
    Numer konta do przelewu premii otrzymali od Alior Banku i kazdy z nas wyraził na to zgodę: http://images78.fotosik.pl/254/f4cdcc8c64f290e1.jpg
    Te rozsyłanie pocztą pantoflową informacji o koniecznym logowaniu się i podawniu danych oraz milczenie Comperii (chociażby tutaj) jest zastanwiające :(

    zene Odpowiedz
  • Dzisiaj po zalogowaniu zmienił się status. Teraz widnieje „Twoje dane zostały poprawnie zapisane”. A formularza nie miałem więc nic nie mogłem zapisać.

    korczasty Odpowiedz
  • Dzisiaj moja żona dostała maila o treści:
    „Informujemy, iż w związku ze spełnieniem warunków promocji Comperia Bonus 5 organizowanej przez Comperia.pl oraz Alior Bank, został Ci przyznany bonus w wysokości 55 zł. Kwota premii do 31 stycznia 2016 r. zostanie przekazana na Twoje konto internetowe założone w ramach promocji.
    Pozdrawiamy,
    Zespół Comperia Bonus”.
    Zatem niepotrzebne było to wypełnianie formularzy na stronie promocji oraz zamieszanie kto formularz ma a kto nie…
    Po prostu kolejna „obsuwa” u jednego z organizatorów promocji bankowych.

    korczasty Odpowiedz
  • Szanowni Państwo, w razie jakichkolwiek problemów prosimy o zgłaszanie ich poprzez maila na adres kontakt@comperiabonus.pl, lub prosimy skorzystać z naszego chatu dostępnego na stronie Comperia Bonus. Wszelkie zgłoszenia rozwiązujemy indywidualnie. pozdrawiamy serdecznie, Zespół Comperia.pl

    Comperia.pl Odpowiedz
  • Biorąc pod uwagę, że 31 stycznia 2016 wypada w niedzielę, to myślę, że przelewy pewnie będą 1 lutego.

    Wiechu Odpowiedz
  • @ comperia – to co ? jednak nie trzeba nic wypełniać ?

    Barti Odpowiedz
  • Wiechu # czyli sami sobie w kolano strzelają:) do tego brak informacji o wypłacie bonusu.
    Pisał już ktoś reklamacje?

    Lenio Odpowiedz
  • Przelew nastąpi automatycznie, nie trzeba podawać danych do przelewu. Jeśli zostały spełnione warunki przelew zostanie wygenerowany na konto w Alior Banku.

    Comperia.pl Odpowiedz
  • Czyli jeżeli nie dostałem dzisiaj maila potwierdzającego, to muszę składać reklamację?
    No cóż, to zaskakujący zwrot akcji :)

    Grzes Odpowiedz
  • Ja również nie otrzymałem maila z Comperii. Kontaktowałem się z pracownikami poprzez chat i otrzymałem informację, że bonus mi przysługuje i że zostanie automatycznie przekazany na konto w Alior Banku do końca miesiąca. Reklamacji raczej nie musisz pisać. Dopiero jak nie wpłyną pieniądze do 31.01.

    eLch Odpowiedz
  • Dzisiaj rano napisałem reklamację na kontaktowego maila i bardzo szybko otrzymałem info że przyznali mi bonus oraz informację o treści:
    „Maile zostały wysyłane do uczestników promocji – ze względu na
    problemy techniczne mogą docierać z opóźnieniem.”
    :)

    Marcin871 Odpowiedz
  • Ja też nie dostałem maili (ani na swoje konto, ani na mamy). Napisałem na czacie tutaj: https://comperiabonus.pl/AliorBank Akurat była dostępna konsultantka i szybko, bez problemów sprawdziła mi oba konta i potwierdziła, że zarówno ja, jak i mama, otrzymamy premię :)

    Łukasz Odpowiedz
  • wiec czekamy do 29 stycznia :)

    Lenio Odpowiedz
  • Dziś wpadł bonus. Obyło się bez reklamacji.

    Konto do zamknięcia :)

    qwas Odpowiedz
  • Potwierdzam, jest bonus.

    W jaki sposób można zamknąć konto w Aliorze?

    Łukasz Odpowiedz
  • Bonus wpadł, jeszcze dziś do aliora zamykamy konto i czekamy na kolejne promocje:)

    YaPaE Odpowiedz
  • Nie zamykaj jeszcze konkurs moze wygrasz:D

    Emrys Odpowiedz
  • Też dostałam dzisiaj bonus. Po czym zamknęłam konto. Niestety trzeba osobiście w oddziale lub listownie. Nie ma opcji zamknięcia przez telefon lub internet.

    Celina Odpowiedz
  • u mnie również bonus. Czekam na listę z konkursu, potem lokata i konto zamykam.

    Lenio Odpowiedz
  • A ja niestety nie dostałem. W poniedziałek piszę reklamację. Co prawda została jeszcze niedziela – ale jakoś nie sądzę żebym dostał przelew w niedzielę.
    Mam pytanie, czy są może jeszcze jakieś osoby które nie dostały? Czy tylko ja mam takie „szczęście”?

    Michał Odpowiedz
  • lista osób już na stronie Comperii. Niestety mi się nie udało;/
    a Wam?

    Lenio Odpowiedz
  • @lenio, mi też się nie udało :(
    Myślę, że mogliby opublikować przynajmniej jedną pracę z grupy TOP zwycięskich, tak dla porównania i orientacji

    zene Odpowiedz
  • konto zamykamy tylko w oddziale?

    Lenio Odpowiedz
  • u mnie są jakieś placówki tylko… jest sens się fatygować?

    Lenio Odpowiedz
  • Można też przez wewnętrzną pocztę bankowości internetowej zgłosić sprzeciw co do zmian regulaminu od 01.04. – umowa ulega rozwiązaniu bez opłat ze skutkiem natychmiastowym, lub na 31.03.2016.

    Marek Odpowiedz
  • Marek czy ta wersja jest potwierdzona ? Nie wydaje mi się żeby można było zgłosić sprzeciw przez pocztę wewnętrzną. Musi być podpis. Chyba że …

    luic Odpowiedz
  • Tez jestem zainteresowana tym rozwiazaniem. W placowce strasznie stękali, że nie ma wzoru podpisu i ze nie zamkna natychmiastowo.

    Justyna Odpowiedz
  • Sprzeciw przez wewnętrzną pocztę złożyłem w poniedziałek, wczoraj otrzymałem sms z informacją, że odpowiedź na moje pismo została wysłana na wskazany adres korespondencyjny. Dziś chciałem się zalogować do systemu, jednak bankowość internetowa jest już niedostępna. Wszystko wskazuje na to, że sprzeciw z natychmiastowym żądaniem rozwiązania umów działa. Gdy otrzymam list, dam znać więcej szczegółów.

    Marek Odpowiedz
  • Marek, a czy mógłbyś wrzucić to pismo co wysłałeś jako wzór który zadziałał?

    Łukasz Odpowiedz
  • W z planowanymi zmianą Regulaminu rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych, oszczędnościowych i terminowych lokat oszczędnościowych z dniem 01.04.2016 r. wnoszę sprzeciw wobec proponowanych zmian wraz z wypowiedzeniem umowy ze skutkiem natychmiastowym, bez ponoszenia opłat.
    Równocześnie, stosownie do dyspozycji art. 32 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz.U. z 2014 r., poz. 1182 ze zm.) żądam zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych oraz ich usunięcia.
    Uprzejmie proszę o przesłanie potwierdzenia zamknięcia rachunków.

    Z poważaniem
    Marek X…
    nr PESEL ……

    Marek Odpowiedz
  • Potwierdzam – sprzeciw złożony pocztą wewnętrzną działa. Dzisiaj otrzymałem pocztą pismo, w którym bank odpowiada na moją „reklamację” (czyli sprzeciw) informując, że rachunek został zamknięty, a umowa ramowa wypowiedziana.

    Marek Odpowiedz
  • W moim przypadku taka odpowiedź:

    Witam serdecznie,

    dziękuję za przesłaną wiadomość.

    Zgodnie z Pana prośbą poniżej
    przedstawiam zestawienie informacji na temat wypowiedzenia umowy rachunku.

    Uprzejmie
    informuję, że umowa rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego zawarta jest na czas
    nieokreślony.

    Wypowiedzenie może być złożone na druku Banku lub napisane odręcznie. Jeżeli
    wypowiedzenie będzie spisane odręcznie niezbędne jest, aby zawierało informacje pozwalające na
    identyfikację danych Właściciela oraz danych rachunku, który będzie wypowiadany. Proszę
    także o złożenie na dokumencie odręcznego podpisu.

    Posiadacz rachunku zobowiązany jest do
    podania sposobu zadysponowania środkami z rachunku. W przypadku braku takiej dyspozycji,
    Bank w dniu zamknięcia rachunku przenosi środki na rachunek nieoprocentowany.

    Zamknięcie
    rachunku może nastąpić w Oddziale Alior Banku, po złożeniu pisemnego oświadczenia o
    wypowiedzeniu umowy rachunku. Istnieje także możliwość wypowiedzenia umowy drogą listowną,
    przesyłając pismo na adres korespondencyjny Alior Banku tj. ul. Postępu 18B 02-676
    Warszawa. Wypowiadając umowę rachunku korespondencyjnie, saldo rachunku powinno wynosić
    0,00 zł.

    Dodam, że wypowiedzenie umowy ramowej umożliwiającej korzystanie z kanałów
    elektronicznych czy zawieranie umów na odległość jest możliwe jest także w sposób wskazany
    powyżej (korespondencyjnie lub w Oddziale Banku).

    Pragnę także zauważyć, że Pana sprzeciw
    marketingowy został uwzględniony w Systemie Banku.

    W przypadku dodatkowych pytań
    zapraszam do ponownego kontaktu.

    Do Pana dyspozycji pozostaje także Infolinia Banku, czynna
    pod numerem (12) 19 502.
    (Koszt połączenia dostępny na stronie Banku:
    https://www.aliorbank.pl/centrum-kontaktu.html#infolinia).
    Zapraszam również do wizyty w
    Oddziale Banku.

    Pozdrawiam,

    Łukasz Odpowiedz
  • #Łukasz, a napisałeć wyraźnie, że składasz sprzeciw? Na Twoim miejscu napisałbym jeszcze raz przez ich pocztę wewnętrzną w bankowości internetowej, jako właśnie „reklamacja”, że składasz sprzeciw wobec zmian regulaminu i wypowiadasz umowę ze skutkiem natychmiastowym.

    Marek Odpowiedz
  • Marku, napisałem dokładnie jak Ty, jednak z tego co pamiętam to jako kategoria nie dałem reklamacja tylko coś innego.

    Łukasz Odpowiedz
  • Marek – wysłałem tak jak Ty, zobaczymy co odpiszą.

    Lenio Odpowiedz
  • @Marek: „Potwierdzam – sprzeciw złożony pocztą wewnętrzną działa. Dzisiaj otrzymałem pocztą pismo, w którym bank odpowiada na moją „reklamację” (czyli sprzeciw) informując, że rachunek został zamknięty, a umowa ramowa wypowiedziana.”

    SPRZECIW wyrażony pcztą wewnętrzną po zalogowaniu do systemu i poprzez wybór REKLAMACJA ale dla jasności przyjęte przez bank potwierdzenie otrzymałeś:
    a) również pcztą wewnętrzą, jako odpowiedź na Zwoją „Reklamację” (sprzeciw)
    b) na emaila (bo po przyjęciu sprzciwu konto zamknięto)
    c) zwykłą pocztą czyli listownie

    @Łukasz: „Marku, napisałem dokładnie jak Ty, jednak z tego co pamiętam to jako kategoria nie dałem reklamacja tylko coś innego.”

    To błąd, ponieważ RELAMACJA ma inny status w stsyemie, musi być odnotowana (dostaje swój numer) i jeżeli dobrze pamiętam, to wg nowych przepisów odpowiedź musi być udzielona także na piśmie (papierowo), listownie a więc powinno przyjśx jeszcze do domu pisemko. Tak małęm niedawno w Credit Agricole gdy reklamowałem (pocztą wewnętrzną niesłusznei pobrana opłatę, najpierw przyszła pozytywną odpowiedź pocztą wewnętrzną i za jakiś czas listownie z podaneim możliwości dalszego odwoływania się.

    Ostanio reklamowałem w ten sposób w Aliorze w zaiazku z 55 zł Compeia bonus, najpierw wysłaem jkao wiadomość z zapytaniem, a w odpowiedzi abym wysłął jako rekamację, tak zrobiłem, nadano numer, uwzględniono i jeszce poninformowano SMS.

    Podobnie powinniście otrzymać listem i w tym przypadku. Napiszcie tutaj czy tak dziła.

    Ze swoje strony rzadę o zamknięciu wykonać przelew testujący czy konto zostąło zamknięte. 1) to próba logowania, jak działa to lipa, 2) wysyłam przelew na 1 grosz z innego banku na zamknięte konto z treścią „Przelew testujący zamknięcie konta w XXXX Banku”. jak zamknięte to powinien zostac odbity i wrócić do banku nadawcy.

    W 2011 r maiłem w Aliorze lokaty (bez konta) ale że musiąłem je zerwać przed czasem to tlko w oddziałe i po ząłożeniu „konta technicznego” (zwykły ror) które zaraz mieli zamknąć. Sprawdzałem (jak wyżęj podałem) i nie zamkneli, potem mail i kilka telefonów, po których dopiero mi zamkneli (z centrali odeslali do oddziau, „pani zapomniała”

    zene Odpowiedz
  • W systemie sprzeciw złożyłem jako reklamacja, gdyż – jak zauważył zene – cechą reklamacji jest to, że bank musi na nią odpowiedzieć.
    Potwierdzenie przyjęcia sprzeciwu i zamknięcia konta otrzymałem pocztą, jako tradycyjny „papierowy” list. Na pocztę wewnętrzną nie otrzymałem żadnej wiadomości, gdyż już następnego dnia po złożeniu sprzeciwu nie mogłem się zalogować. Dlatego warto wcześniej przelać wszystkie pieniądze z rachunku do innego banku.

    Marek Odpowiedz
  • Złożyłem reklamację o treści jak Wy – w czwartek. Dzisiaj dostałem sms od aliora że przyjęli moją reklamację i że czas oczekiwania na rozpatrzenie max 30 dni, Też tak mieliście?

    perlak Odpowiedz
  • Mi zamknęli rachunek bez serwisu transkacyjnego, o co poprosiłem w kolejnej odpowiedzi na reklamację.

    savi Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy