Tylko do końca miesiąca: 600 zł za Konto Santander + 1% moneyback!

Citibank: 240 zł zwrotu za Spotify Premium + 200 zł do empiku za wyrobienie bezpłatnej karty kredytowej

Wystartowała kolejna bardzo dobra oferta Citibanku. Tym razem, w zamian za opłacenie abonamentu Spotify Premium, bank zapłaci nam aż 240 zł premii. Dodatkowo otrzymamy również kartę podarunkową do Empiku o wartości 200 zł. Razem 440 zł bez haczyków. Zainteresowani? :)

240 zł za Spotify Premium + 200 zł do empiku za kartę kredytową Citibanku

Darmowa subskrypcja Spotify Premium

Tradycyjnie aby skorzystać z oferty należy być nowym klientem Citibanku. W przypadku tej promocji takim, który:

od 1 stycznia 2015 roku nie posiadał żadnej głównej Karty Kredytowej Citibank

Jeśli spełniamy ten warunek, to do dnia 31 stycznia 2017 musimy złożyć wniosek o jedną z kart kredytowych bank z dedykowanej strony promocji. W ciągu kilku dni skontaktuje się z nami konsultant z banku w celu weryfikacji zdolności kredytowej i umówienia kuriera na podpisanie umowy. Warto tu dodać, że Citibank już na starcie określa minimalne wymagania, bez spełnienia których karty na 99% nie otrzymamy:

wiek – minimum 21 lat, dochód netto – minimum 1200 zł, zatrudnienie w obecnej firmie min. 3 m-ce; dla firm – min. wiek 21 lat, działalność gospodarcza min. 2 lata.

440 zł do wydania na… cokolwiek!

Co dalej? Po otrzymaniu i aktywowaniu karty kredytowej konieczne będzie zalogowanie się do bankowości internetowej w ciągu miesiąca następującego po miesiącu podpisania umowy. Jeśli umowę podpiszemy np. w styczniu, to logowanie musi się odbyć w lutym (oczywiście wcześniej też możemy się logować, np. w celu aktywacji karty :)).

W tym samym okresie musimy również podłączyć nowowydaną kartę kredytową do osobistego konta Spotify Premium oraz dokonać pierwszej opłaty za subskrypcję konta Spotify Premium. Aby uzyskać obiecany bonus w wysokości 240 zł konieczne jeszcze będzie przynajmniej dwukrotne opłacenie usługi:

Nagrodę […] otrzymają Uczestnicy, którzy spełnią wszystkie warunki […] oraz dokonają 2 kolejnych miesięcznych opłat za subskrypcję Spotify Premium przy pomocy Karty

240 zł zostanie przekazane na rachunek naszej karty kredytowej w kolejnym miesiącu po spełnieniu warunków – jeśli więc subskrypcję opłacimy w lutym, marcu i kwietniu, to wpływ powinien nastąpić do końca maja. Oczywiście to, czy dalej będziemy chcieli kontynuować korzystanie ze Spotify Premium zależy tylko od nas. Możemy równie dobrze zrezygnować z abonamentu, a resztę premii wydać na cokolwiek chcemy :-)

Pamiętajmy również, że zgodnie z regulaminem oferty oprócz 240 zł zwrotu otrzymamy również eKartę prezentową o wartości 200 zł do wykorzystania w serwisie Empik. Ekarta będzie ważna do 31.12.2017.

Ile kosztuje karta Simplicity?

Jak łatwo zauważyć w promocji możemy zyskać 440 zł (minus 3 x 19,99 zł za Spotify, o ile nie korzystamy z serwisu i uważamy to za „koszty”). A ile zapłacimy za samo posiadanie karty kredytowej Citibanku? Wszystko zależy od tego, jaką kartę wybierzemy. Do wyboru mamy praktycznie wszystkie karty banku, ale tylko jedna z nich się realnie opłaca. Mowa o najprostszej karcie Simplicity, która jest… całkowicie darmowa. Bank nie pobiera bowiem żadnej opłaty za wydanie karty ani opłaty miesięcznej. Jeśli więc tylko trzymamy się zasad bezpiecznego korzystania z kart kredytowych i spłacamy zadłużenie na czas, to w teorii i praktyce nie powinniśmy zapłacić ani grosza za udział w promocji. Pamiętajmy tylko, aby podczas rozmowy z konsultantem zaznaczać, że nie interesują nas żadne dodatkowe produkty, ubezpieczenia czy usługi. Zakładanie konta osobistego też nie jest wymagane.

PS. Jeśli zamiast gotówki i bonu wolisz smartfona o wartości 549 zł, to koniecznie sprawdź też promocję z LG K8 LTE ;)

Kalendarz promocji

Nie przegap!

Komentarze

  • Czy mozna oplacic Spotify family?

    Sebastian Odpowiedz
    • obawia się, że to nie przejdzie. Regulamin mówi:

      Podłączą nowowydaną Kartę do osobistego konta Spotify Premium oraz dokonają pierwszej opłaty za subskrypcję konta Spotify Premium przy pomocy Karty

      Michał
  • Mam obecnie Premium w promocji do 24 lutego, czyli jeśli pierwsze obciążenie karty będzie 24 lutego to spełniam warunki promocji?

    Mateusz Odpowiedz
    • tak, musi być w miesiącu po podpisaniu umowy o kartę. Nawet może być tak, że umowę podpiszesz w lutym, więc płatność będzie w marcu (ale jak wniosek złożysz teraz to raczej uda się zrobić to miesiąc wcześniej).

      Michał
    • Temat się trochę przeciągnął w moim przypadku. Umowę podpisałem dopiero w lutym.
      Mam pytanie odnośnie tego punktu regulaminu: Nagrodę, o której mowa w rozdziale V ust. 1 otrzymają Uczestnicy, którzy w ciągu miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu, w którym została zawarta Umowa o Kartę (data zawarcia Umowy będzie widoczna na Umowie):
      a. Otrzymają i aktywują główną Kartę

      Jak rozumieć miesiąc kalendarzowy? Jeśli kartę otrzymam np. 12 lutego, to mam ją aktywować i podpiąć do Spotify dopiero w marcu?

      Mateusz
    • tak to rozumiem, mam nadzieje, że zadziała :)

      thomas
  • Dobrze rozumiem ze konto spotify musi byc nowo założone? Czy mogę użyć tej karty do opłacania konta spotify którego używałem do tej pory?

    adasmi Odpowiedz
    • raczej jedyne co może zweryfikować Citi, to to czy jest obciążenie na karcie kredytowej na kwotę 19,99 zł na rzecz Spotify. Więc moim zdaniem nie ma znaczenia czy nowe, czy istniejące konto.

      Michał
  • wystarczy oplacic 2×19,99 za spotify aby zgarnac 240 zł? czy trzeba 12x oplacac ?

    luka89waw Odpowiedz
  • do empiku czy do morele.net? bo wchodzac w link wyswietla 200 zl do morele.net

    Dzikus Odpowiedz
  • wersja strony mobilnej ma informacje o voucherze do morele.net, natomiast strona w wersji na komputer do empiku

    Dzikus Odpowiedz
    • zgadza się – zgłaszałem to wczoraj do banku, niestety po 17 przed weekendem już nikt tego nie podmienił. Nagrodą jest voucher empik, tak jak na wersji desktopowej.

      Michał
    • admin, ale jesli sugerować się ich reklamą to można później reklanowac ze screenem ;)

      Dzikus
    • próbować można, aczkolwiek regulamin jest jednoznaczny… :)

      Michał
  • Jakby było na morele zamiast do empiku pewnie bym skorzystał (nigdy nie miałem kk), czekam dalej.

    Michal Odpowiedz
  • A co w przypadku, gdy skorzystałem z promocji Spotify na 3-mce w grudniu, gdzie za każdy miesiąc Premium opłata wynosi 0,99zł?

    Radosław Odpowiedz
    • nie ma żadnego znaczenia, tzn. dla Citiego liczy się wykonanie w regulaminowym okresie operacji kartą na 19,99 zł na rzecz Spotify. Oni nic więcej nie widzą. Generalnie jeśli wniosek złożysz pod koniec stycznia, umowę podpiszesz w lutym, to dopiero w marcu będziesz musiał wykonać 1 płatność – czyli darmowe 3 miesiące (grudzień styczeń i luty) akurat się skończą.

      Michał
  • Hm… a czy mogę opłacić czyjeś konto Spotify, bez konieczności zakładania swojego? Czy bank to w jakiś sposób weryfikuje, czy opłacę swoje czy nie swoje konto?

    Paweł Odpowiedz
  • Czy jeśli posiadam już karte kredytowa w Millennium, mogą odrzucić mój wniosek z tego powodu?

    Lidka Odpowiedz
    • Z jednej strony: jeśli w Millennium masz duży limit (a oni lubią taki dawać każdemu), a mało zarabiasz, to może to zmniejszyć Twoją zdolność kredytową, w skrajnym przypadku uniemożliwiając otwarcie następnego produktu kredytowego.

      Z drugiej: jeśli kartę regularnie spłacasz, to wyrobiłaś sobie dobrą historię kredytową i scoring w BIK, co przy otwieraniu następnych na pewno pomaga.

      Don Quijote de la Mancha
  • Odezwali się już do kogoś z Was? Zgłosiłem się prawie tydzień temu i cisza, a piszą, że będą się kontaktować w ciągu 2 dni roboczych

    yggiz Odpowiedz
  • ja tez czekam juz ponad tydzien na kontakt

    Dzikus Odpowiedz
  • Cześć, pytanie dotyczące uzyskania karty kredytowej, czy przy cyklicznie podpisywanej umowie o dzieło na 3 miesiące mam szansę na otrzymanie karty kredytowej ?

    Grzegorz Odpowiedz
  • Czy można to połączyć tą promocję z poleceniem? (po 300zł dla polecającego i poleconego)

    Kuba Odpowiedz
  • Czy po otrzymaniu wszystkich bonusów mogę zamknąć kartę bez żadnych opłat? Czy jeśli zgodzę się na dodatkowe usługi, ubezpieczenia to mogę w każdej chwili z nich zrezygnować?

    Daniel Odpowiedz
    • Tak, gdyby były jakieś opłaty, to bym o tym wspomniał. W tej promocji nie ma konieczności utrzymywania karty po zgarnięciu premii, więc można ją zamknąć ;)

      Michał
    • Wiem, że nie ma opłat jako takich. Ale żona w rozmowie telefonicznej zgodziła się na te usługi dodatkowe najprawdopodobniej i teraz właśnie nie wiemy co mamy zrobić. Czy można je w razie czego odrazu wyłączyć czy najlepiej nie podpisywać umowy. I czy wtedy będzie można złożyć wniosek jeszcze raz?

      Daniel
  • Nie miałem dotąd karty kredytowej więc stąd moje pytanie: to 240zł które dostaniemy po spełnieniu warunków zostaje przesłane na konto przypisane do naszej karty. Te pieniądze to nadwyżka na saldzie karty i mogę je wypłacić potem na inne konto? Czy jak to działa?

    kyle Odpowiedz
    • tak, to nadwyżka którą dostaniesz na kartę więc jeśli będzie zadłużenie, to zostanie nimi spłacone. Jeśli nie będzie, to nadwyżkę najprościej będzie wypłacić po prostu płacąc kartą w sklepach – jeśli wypłacisz np. w bankomacie to dojdzie prowizja kilka procent…

      Michał
  • Z jakiego numeru dzwonią?

    Mateusz Odpowiedz
  • poczatek komorkowego 519998, ja skladem wniosek 6.01., zero odzewu, pozniej kolo 14.01. i zadzwonili 23.01., dzis umowa kurierem, dlugo czekaliscie na zatwierdzenie umowy?

    Dzikus Odpowiedz
  • W moim przypadku zadzwonili w piątek a kurier z umową byłe we wtorek 24.01 i teraz mam problem bo karty wciąż nie ma, a na Spotify jest 30 dni bezpłatnego okresu próbnego – czy ktoś wie może czy można ten bezpłatny okres próbny anulować wcześniej i opłacić konto w lutym, żeby spełnić warunki tej promocji?

    Filip Odpowiedz
  • Zadzwonili do mnie po 2 dniach i w moim przypadku okazalo sie, ze moge zawrzec umowe emailowo, nie potrzebuje kuriera. Dokumenty mialy przyjsc na maila, zabezpieczone haslem, ktore sobie wymyslilam, a ja mialam odeslac skan dowodu i potwierdzenie 3 ostatnich wplat na konto z tytulu wynagrodzenia. Minal ponad tydzien a wciaz nie mam tych dokumentow. Nie jestem pewna czy cos zle zrozumialam i mam wyslac im skany jako pierwsza? Dzwonilam wczoraj na infolinie i powiedziano mi, ze „zaraz oddzwoni osoba odpowiedzialna” ale wciaz brak kontaktu.

    B. Odpowiedz
    • Tak, musisz jako pierwsza przesłać skany wymaganych dokumentów. Mail był chyba formularz@citi.com. Po dwóch dniach się odezwali i dostałem PDF-a z dokumentami zabezpieczonego wymyślonym przeze mnie hasłem.
      Pozdrawiam

      Mateusz
  • A co z 30 dniowym darmowym okresem próbnym w Spotify? Czy jeżeli dokonam pierwszej opłaty dopiero po tych 30 dniach to eliminuje mnie z promocji?

    Pietrek Odpowiedz
    • Nie ma problemu, o ile pierwsza opłata będzie w regulaminowym okresie. Jeśli umowę o kartę podpiszesz w lutym, to pierwszej płatności musisz dokonać do końca marca – więc spokojnie przetestujesz Spotify przez 30 dni i dopiero opłacisz go w marcu :)

      Michał
    • Umowę podpisałem pod koniec stycznia, dzisiaj dostałem kartę, więc to się chyba jednak nie uda.

      Pietrek
    • A to musi byc moje konto na Spotify, czy moze byc kogoś innego?

      Radej
  • ja zainstalowałem spotify na komórce i tam wersja próbna tylko na 7 dni więc w oczekiwaniu na kartę włączyłem wczoraj wersję próbną. Jeśli chodzi o umowę karty to Bank odsyła listem poleconym jeśli podpisywaliście przy kurierze?

    Dzikus Odpowiedz
    • Dzięki też wszedłem przez telefon i uruchomiłem ten okres próbny tylko na 7 dni. A jeśli chodzi o Twoje pytanie to tak, dostałem kartę pocztą. Ale chyba nie poleconym, bo normalnie listonosz wrzucił do skrzynki.

      Pietrek
    • Wersja próbna na komórce jest niestety niezależna od wersji na komputerze :( Po skończeniu na telefonie i tak się dostaje na komputerze podczas wpisywania danych karty.

      Filip
  • a jesli korzystam tylko z wersji na komorce to przez komorke nie podlacze karty i nie oplace? konieczna jest instalacja apki na komputerze?

    Dzikus Odpowiedz
  • Można jakoś sprawdzić status swojego wniosku? Wypełniłem to pierwsze okienko 31.01.2017 (https://www.online.citibank.pl/formularz/karta-kredytowa/spotify/) i póki co cisza… Jakoś mozna sprawdzić, czy to przeszło dalej?

    Bartosz Odpowiedz
    • Niestety może być ciężko. Citi oddzwania w około 3-4 dni robocze. W ostatni dzień promocji zostało złożonych sporo wniosków, więc mają pewnie dużo roboty. Trzeba czekać, odezwą się (jak nie to pisz do mnie przez formularz kontaktowy – pomogę).

      Michał
    • Póki co dalej cisza, ale z tego co czytam, nie ma tu ciśnienia? Chyba że wniosek nie przeszedł… ;) Wtedy czekamy na kolejną promocję. Poczekam spokojnie do środy i się odezwę, dziękuję.

      Bartosz
  • hej. Mam pytanie czy wiecie jak obejsc system. Dzis dostałem kartę z Citi i także dziś założyłem konto na Spotify. Okazuje się, że pierwszy miesiac jest za darmo, a ja umowe podpisałem w styczniu. W związku z tym chyba nie uda mi się spełnić warunków promocji. Macie jakiś pomysł?

    Bartosz Odpowiedz
    • a jaka masz date umowy odebrania umowy przez bank? ja ciagle czekam, ale jak cos trzeba bedzie reklamowac :/

      Dzikus
    • Ja zrobiłem to w ten sposób, że wziąłem 30 dniowy okres próbny po czym zaraz zrezygnowałem z konta premium. Potem wszedłem i znowu zamówiłem konto premium – jak robisz to po raz kolejny to już miesiąc za darmo nie przysługuje. Wygląda na to, że się udało.

      Pietrek
    • A zeszło Ci z karty? Bo to najważniejsze. Jeszcze sie zastanawiam czy nie zapłacić za np. Brata konto. Jemu promocja z 30 dniami próby juz nie przysługuje.

      Bartosz
    • co za czasy nastały,dają za darmo spotify premium a my chcemy wszyscy za to płacic :)

      Dzikus
    • Wygląda na to, że manewr z anulowaniem subskrypcji nie działa. Subskrypcja jest anulowana ale konto premium jest ciągle aktywne (do końca okresu próbnego). I ewentualne obciążenie nastąpi dopiero po tym okresie o ile wznowi się subskrypcję (w moim przypadku w marcu czyli za późno)

      Maciek
    • Udało mi się w końcu znaleźć dobry sposób na wcześniejsze zakończenie okresu próbnego – wystarczy napisać do Obsługi Klienta (https://support.spotify.com/pl/contact-spotify-support) i o to poprosić. Najpierw proszą o potwierdzenie a potem właściwie od razu wykonują prośbę użytkownika. Może się komuś przyda.

      Maciek
  • I jak sobie poradziliście? Kurdę, ja umowę podpisałem 17 stycznia, a płatność za Spotify zeszła mi 2 lutego z innej karty i ważność do 2 marca – nie wiem co teraz robić. Czas do 17 lutego i zero pomysłów.

    Przemysław Odpowiedz
  • Umowę podpisałem w lutym i dostałem już kartę
    Zgodnie z regulaminem kartę mam aktywować i podpiąć do Spotify w marcu na min. 2 miesiące
    Co jeśli kartę aktywuję w lutym?

    thomas Odpowiedz
    • Podbijam pytanie kolegi, mam tę samą sytuację – karta aktywowana w lutym, płatność za Spotify będzie w marcu. Przejdzie to?

      W tekście autor pisze: „oczywiście wcześniej też możemy się logować, np. w celu aktywacji karty”, ale w regulaminie stoi (IV, 1., a), że otrzymanie i aktywacja karty musi nastąpić w kolejnym miesiącu kalendarzowym.

      Michał
    • Odpowiem bardziej na zasadzie własnego doświadczenia, aniżeli na postawie regulaminu. Mówić wprost: ktoś nie przemyślał tej kwestii i źle to zapisał w regulaminie. No bo skoro otrzymanie i aktywacja karty ma być w miesiącu po miesiącu podpisania umowy to w większości przypadków będzie to niewykonalne. Ktoś podpisał umowę 1 lutego, karta przyszła po kilku dniach i byłby wykluczony z promocji? Nie. To nie jest żaden haczyk tylko kiepski regulamin. Mówię to dlatego, że w ostatnich akcjach było podobnie: bank kazał złożyć wniosek np. do końca stycznia ale również podpisać do tego czasu umowę. Osoby, które składały wnioski w ostatnie dni teoretycznie były bez szans na spełnienie warunków ale w praktyce… konsultanci na infolinii sami namawiali na składanie wniosków i potwierdzali, że będzie OK. Nie ukrywam, że sam napisałem o tym do banku i, nie zgadniecie, w nowych promocjach zmienili ten zapis (że liczy sie data złożenia wniosku, a samo podpisanie umowy może nastąpić później).

      Wracając więc do pytania: moim zdaniem aktywacja karty po jej otrzymaniu nie wpłynie w żaden sposób na wynik promocji. Ba, jeśli dobrze pamiętam sam bank mówi o aktywowaniu karty w ciągu kilku dni po jej otrzymaniu. Więc gdyby cokolwiek się działo – jest to idealna podstawa do reklamacji. Ale szczerze mówiąc przypadki nieotrzymania bonusu w Citim praktycznie nie istnieją – bank jest bardzo prokliencki i zależy im na dobrych relacjach. Będzie OK :)

      Michał
  • Cześć! Czy obowiązującą datą zawarcia umowy jest ta wbita pieczątką przez pracownika banku, czy data fizycznego podpisania umowy przeze mnie?
    Przykładowo umowę podpisałem w styczniu, a na umowie mam datę 8 lutego.

    Mariusz Odpowiedz
  • Wczoraj dostałem już zwrot 240 zł za promocję z Spotify. Czekam teraz jeszcze na bon do empiku :)

    Przemek Odpowiedz
  • Też już dostałem zwrot za promocje Spotify i teraz czekam na bon do Empiku. W jakiej formie on ma przyjść?

    Pietrek Odpowiedz
  • Czy ktoś dostał bon do Empiku? W jakiej formie przychodzi? Jak na razie dostałem jedynie zwrot za Spotify.

    Michał Odpowiedz
    • Otrzymałem bon do Empiku poprzez system bankowy (zakładka wiadomości po zalogowaniu się do konta). Sprawdź, pewnie już tam czeka :)

      Maciej
  • Dzień dobry,
    Mam pytanie odnośnie vouchera do empik.com. Płaciłem za Spotify premium 17.02, 17.03 i 17.04. Do tej pory nie otrzymałem vouchera. Pieniądze na konto karty (240 zł) dostałem po pierwszym miesiącu bez problemów. Dodam, że żona która płaciła w tych samych miesiącach za swoje konto, tylko, że 3 dnia każdego z nich. Otrzymała ten voucher jakoś koniec kwietnia początek maja. Jeśli chodzi o pieniądze na konto karty otrzymaliśmy z różnica około 1 tyg. Czy mam się martwić z powodu braku mojego vouchera do tej pory? Upominać się o niego?

    Daniel Odpowiedz
    • Cześć, jestem w identycznej sytuacji: zapłaciłem za subskrypcję końcem marca i kwietnia, a nadal nie otrzymałem vouchera.

      Sławek
    • Jeśli nie będzie do końca miesiąca, to sugeruję składać reklamacje. Bonów do empiku chyba nikt jeszcze nie otrzymał – możliwe, że mają opóźnienie

      Michał
  • Wiadomo coś na temat bonów? Ktoś dostał? Ktoś pisał reklamację?

    yggiz Odpowiedz
    • ja czekam na bony, ale w moim przypadku warunki spelnione 21.03., 21.04., 21.05. wiec maja czas do lonca czerwca :)

      Dzikus
  • Popatrzyłem teraz na historię transakcji i zauważyłem, że Spotify pobrał pieniądze z mojej karty w dniach 30.03, 01.05, 30.05 – niczego nie zmieniałem w ustawnieniach konta Spotify, po prostu zamiast pobrać pieniądze z karty 30.04 zrobili to 01.05. Czy w związku z tym odpadam z możliwości otrzymania bonu do empiku?

    Sławek Odpowiedz
  • 28.06 dostałem bon do Empiku. Wiadomość na koncie w Citi.

    Michał Odpowiedz
  • Po złożeniu dyspozycji zamknięcia karty zaproponowano mi cash back 10% do kwoty 200 zł za wydatki kartą dokonane do końca listopada. Taka ciekawostka

    yggiz Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy