Do 400 zł za założenie Konta Optymalnego BGŻ BNP Paribas!

Zakończona

Trzeba przyznać, że końcówka tego tygodnia jest bardzo gorąca. Pomimo tego, że już prawie weekend to… właśnie wystartowała kolejna bardzo dobra promocja o nazwie „premia dla ciebie”. Tym razem do zgarnięcia mamy 100 zł na start oraz do 300 zł w formie zwrotu za założenie nowiutkiego Konta Optymalnego, które w poniedziałek bank BGŻ BNP Paribas zaprezentował światu.

400 zł za założenie Konta Optymalnego

100 zł na start

Aby zdobyć 100 zł za założenie Konta Optymalnego należy być nowym klientem BGŻ BNP Paribas. Zgodnie z regulaminem uczestnikiem może być osoba, która:

w okresie od dnia 26 listopada 2016 roku do dnia 25 maja 2017 roku (czyli w okresie 6 miesięcy przed datą rozpoczęcia Promocji) nie był posiadaczem ani współposiadaczem rachunku oszczędnościowo – rozliczeniowego w Banku [BGŻ BNP Paribas]

Posiadanie konta oszczędnościowego w BGŻOptima nie wyklucza z promocji – tam bowiem obowiązuje oddzielna umowa ramowa, a samo konto nie jest kontem osobistym.

Jeśli spełniamy te warunki, to konieczne jest złożenie wniosku o Konto Optymalne wraz z kartą debetową poprzez dedykowaną stronę promocji (zaznaczamy wszystkie zgody). Mamy na to czas do 19.06, natomiast samo podpisanie umowy musi nastąpić do 30.06.2017. Warto jednak zauważyć, że w promocji obowiązuje pula 1000 promocyjnych wniosków. Po jej przekroczeniu możliwość składania kolejnych zostanie zablokowana.

Aktualizacja (30.05): bank poinformował, że pula wniosków już grubo przekroczyła połowę. Oznacza to, że najprawdopodobniej promocja zakończy się w ciągu kilku dni. Warto się śpieszyć!
Aktualizacja (31.05): promocja została zakończona

Co dalej? Tytułową premię otrzymamy pod warunkiem, że w lipcu wykonamy płatności kartą na kwotę min. 300 zł, a na nasze konto wpłynie przynajmniej 1000 zł. Bank zaznacza, że jako wpływy nie będzie liczył wpłat gotówkowych oraz przelewów własnych (w tym z konta w BGŻOptima). Najprościej przelać sobie 1000 zł ze swojego konta w innym banku.

To w zasadzie tyle :) Nagroda w postaci przelewu 100 zł trafi do nas do 19.09, przy czym informację o przyznaniu nagrody dostaniemy już 31.08. Aby odebrać nagrodę konieczne będzie jednak podanie swojego numeru rachunku na stronie promocji do dnia 17.09, o czym organizator promocji powiadomi nas mailowo do 10.08. Oczywiście do momentu odbioru nagrody konto oraz karta muszą być aktywne.

Jak zdobyć pozostałe 300 zł?

Pozostałe 300 zł premii możemy uzyskać w postaci zwrotów za transakcje kartą. Każda osoba, która założy Konto Optymalne (i jest nowym klientem banku) łapie się bowiem na trwający 12 miesięcy program moneyback, w którym bank płaci nam za transakcje w sklepach i internecie 2% wartości danej transakcji. Łącznie do zgarnięcia mamy maksymalnie 25 zł miesięcznie, co przekłada się na 300 zł rocznie. Oczywiście jeśli wydamy mniej, to zwrot będzie mniejszy.

Szczegóły o programie moneyback i nowym Koncie Optymalnym w moim prześwietleniu sprzed kilku dni.

Na koniec tylko dodam, że samo prowadzenie rachunku oraz posiadanie karty płatniczej jest bezpłatne – bez spełniania dodatkowych warunków :) Zapłacić możemy jedynie za wypłaty z bankomatów – 5 zł od wypłaty. Za darmo skorzystamy natomiast z bankomatów Planet Cash oraz BGŻ BNP Paribas.

Nie przegap!

Komentarze

  • Czy po otrzymaniu umowy mieliście coś takiego żeby w bankowości internetowej nie było widać rachunku i karty ? Wróciłem po roku do nich, dostałem ten sam login, a po zalogowaniu w bankowości nie widać ani rachunku ani karty. Pojawią się czy trzeba dzwonić ?

    Gruby Rychu Odpowiedz
    • ja wrocilem po 1,5 roku i wszytsko bylo i karta i rachunek. umowa niestety z data 26.05 odebrana 2 stycznia.

      koles
    • @GrubyRychu mam podobną sytuację, czekałem 3 dni od wizyty kuriera i ciągle nie widzę ani rachunku ani karty, więc dziś zadzwoniłem – zgłoszenie zapisane, przekazane i wieczorem mam sprawdzić czy jest ok.

      wiechu
    • Po telefonie i zgłoszeniu, oddzwonili i załatwili w godzinę :)

      Gruby Rychu
  • Ile czekaliście na wiadomość o rozpatrzeniu wniosku? Musiałem podmienić skan dowodu, ale zrobiłem to w czwartek i do tej pory cisza…

    25 Odpowiedz
  • Na umowę czekam i czekam i czekam… Złożyłem wniosek 27 maja :D :D :D Ha ha ha

    a oni w najlepsze napisali mi maila:

    „Szanowni Państwo,

    dziękujemy za wybranie rachunku w Banku BGŻ BNP Paribas i serdecznie witamy w gronie naszych Klientów. Państwa zaufanie jest dla nas bardzo ważne i codziennie motywuje nas do zapewniania najwyższej jakości świadczonych usług.

    Uprzejmie informujemy, że już w tej chwili mogą Państwo korzystać ze swojego rachunku za pośrednictwem….”

    Śmiech na sali :D :D :D Ha ha ha

    Jutro niby ma kurier przyjechać ha ha ha :D :D :D

    raul_r2 Odpowiedz
    • aaaaa w jaki sposób „już w tej chwili” mogę korzystać z rachunku skoro nie podpisałem nic.. a moje oczy nie ujrzały loginu itd. HA HA HA

      raul_r2
    • Spokojnie chłopie! kurier przywiezie TWOJA karte i wszystkie papiery i praktycznie 1 minute po jego wyjezdzie logujesz sie do konta, aktywujesz karte, i o ile uda ci sie tego samego dnia przelac kase, to wieczorem robisz zakupy karta BNP :)

      koles
    • Panie ale ja poruszam kwestię, że jak można używać konta nie mając podpisanej umowy loginów… rozumie że kurier wszystko doręczy :) Ale jutro a maila otrzymałem dzisiaj :) Pzdr

      raul_r2
    • po pierwsze rozumieM, po drugie to jest pewnie sygnal, ze wszytsko juz gotowe jak ze jak dostaniesz przesylke to mozesz odrazu korzystac :) pozdrawiam

      koles
    • też dostałem maila o aktywacji konta zanim pojawił się kurier, umowę podpisałem jakieś 2 godzinki po mailu ;)

      erde
    • Również taką wiadomość otrzymałem. Oczywiście kuriera na horyzoncie nie widać. Zapytałem więc czy skoro mogę już korzystać z konta to czy mają już moja umowę z powrotem, bo jeżeli tak to podpis na niej nie został złożony przeze mnie. Zobaczę co odpiszą.

      Kac78
    • A dzwonił do Was kurier wcześniej? Ja też dostałem dziś maila, ale żadnego telefonu od kuriera nie było. Fakt, nie siedziałem cały dzień w domu, ale chyba nie oczekiwali, że przez tydzień (bo tydzień temu dzwonili do mnie z banku) się stąd nie ruszę.

      25
  • po ilu dniach od telefonu pojawia się kurier?

    zennhorst Odpowiedz
  • zasadnicze pytanie teraz brzmi:
    czy jak zarejestrowałem się w promocji, mogę dopiero teraz złożyć dyspozycję otwarcie konta? Na adres e-mail przyszedł mail z linkiem do wniosku o konto z moneybackiem – jest on nadal aktywny. Zarejestrowałem się w promocji na samym początku. Ciekawe, czy moja rejestracja byłą zliczona jako jedna z 1000 (limit) czy ten limit był liczony dopiero wobec faktycznie złożonych wniosków o konto.

    jaa Odpowiedz
    • Podpinam się, rejestracja udana natomiast wniosek jeszcze nie złożony. Czy w tej sytuacji załapię się na 100 zł?

      meka
  • Jak w tym banku zmienić pin na karcie, jest to płatne? Podobno można w bankomacie ale jakim i czy jest to płatne, próbował ktoś już?

    jojo Odpowiedz
  • Jak wygląda pierwsze logowanie? Niby piszą że już po podpisaniu umowy można korzystać ale na mój rozum trzeba czekać na hasło startowe (ile trzeba na nie czekać?) bez którego ani rusz. No chyba że się mylę….

    jojo Odpowiedz
    • czekasz pare sekund bo login dostajesz z umowa a haslo smsem na zarejestrowany w banku telefon.

      koles
    • Ano jest kosmiczna, dlatego PIN zmieniałem (w ich bankomacie) z pewną taką nieśmiałością, ale na szczęście żadnej opłaty nie naliczyli.

      Don Quijote de la Mancha
    • byłem w dwóch placówkach BGŻ BNP Paribas i bankomaty tam stojące są oznaczone logo Planet Cash oraz naklejkami BGŻ BNP Paribas, czy te maszyny można uznać za bankomaty własne banku gdzie można bezpłatnie zmienić PIN karty?

      erde
    • >>>czy te maszyny można uznać za bankomaty własne banku
      Można uznać.

      Bogdan
  • Ale jak? Wpisuję login wyskakuje mi hasło i nic nie mogę zrobić dalej. Telefon milczy. Dokumenty nie powinny wrócić do banku i dopiero wtedy hasło startowe się wygeneruje?

    jojo Odpowiedz
  • Ok sprawdziłem i zadziałało ale to już kilka godzin po podpisaniu umowy zatem nie tak od razu jak to Oni piszą

    jojo Odpowiedz
  • Może to głupie pytanie ale…. w lipcu trzeba wyrobić 300 i zasilić 1000 dla otrzymania stówki. Ale czy teraz w czerwcu mogę wydawać kartą i załapać się na 2% zwrotu?

    jojo Odpowiedz
  • Hmmm, skąd info o 12 miesiącach moneyback skoro w regulaminie o promocji w dniach 22.05-31.08.2017?

    Paweł Odpowiedz
    • @Paweł to co podajesz to termin przystąpienie do promocji, a potem dostajesz zwroty przez 12 miesięcy, mówi o tym regulamin §4 pkt 3)
      (…) korzysta z przyznawanej przez Bank Premii liczonej od każdej dokonanej Kartą Transakcji bezgotówkowej, którą
      obciążono Konto, w okresie 12 miesięcy od dnia zawarcia Umowy,(…)

      erde
  • Czy ktoś wie, w którym miejscu mogę sprawdzić, że rodzaj otwartego rachunku to akurat konto optymalne? Nigdzie się tego doszukać nie mogę, wszędzie mam tylko rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy.

    Kac78 Odpowiedz
  • To ta promocja jeszcze jest aktywna? Przed chwilą widziałem reklamę w TV a admin pisał, że już zakończona.

    Wyjadacz Wisienek Odpowiedz
    • Telewizja kłamie… ?

      Don Quijote de la Mancha
    • Promocja konta optymalnego z 300 zł moneybacku jest cały czas dostępna ale tutaj opisywana była promocja z dodatkowymi 100 zł na start + standardowa promocja banku i ta pula się już wyczerpała

      erde
    • Wiedziałem, że mogę na Was polegać ;)

      Wyjadacz Wisienek
  • paribas pełna klasa tydzień czekam od kontaktu telefonicznego na kuriera – mają tempo chłopaki zaczynam się bać o lipiec :P

    zenek64 Odpowiedz
    • spoko, czekałem ponad tydzień od złożenia wniosku na telefon w sprawie kuriera, a jeśli go dopiero co wysyłają to może za 2 tyg będzie u mnie w tym tempie ;)

      joseba
  • Opisałam moją sytuację wcześniej ale jakoś nie było odzewu więc spróbuję ponownie, może ktoś się wypowie co o niej myśli.
    Złożyłam 2 wnioski z dedykowanych stron Promocji – Money Back i 100zł.
    Bank informuje o pozytywnej weryfikacji, kontakt telefoniczny, kurier, podpisanie umowy wraz z kartą debetową. W dokumentacji od Banku znajdują się też regulaminy tych dwóch promocji. Super. Jeszcze tego samego dnia stwierdzam, że jednak nie minęło 6 miesięcy od zamknięcia konta w Banku, co właściwie powoduje 0 z dwóch promocji. Napisałam zapytanie do Banku ale cisza. Jak myślicie czy w tej sytuacji to ja zawiniłam gdyż powinnam stosować się do regulaminu czy Bank, który zweryfikował pozytywnie wniosek i przysłał wszystkie papiery. Mam czas do poniedziałku na odstąpienie od umowy konta i karty – raczej tak zrobię w sytuacji zerowych korzyści.

    Beata2 Odpowiedz
    • ale czego oczekujesz ze ktos za ciebie zje ta zabe? przystapilas do promocji i otworzylas konto, super! ale tak naprawde dowiesz sie czy jestes w tej promocji jak ci wyplaca bonus :) Przy weryfikacji warunkow cie pewnie odrzucą bo nie spelnilas okresu karencji ale nie takie przypadki juz widzialo to forum ze jednak wyplacali. Zawsze mozesz reklamowac, ze ci wyslali dokumenty dotyczace promocji ale ze uznaja reklamecje tez nikt ci nie da gwarancji. Czy ci wyplaca czy nie to i tak Bank zanotuje nastepne otwarte konto, prawda? :)

      koles
    • Pozytywna weryfikacja to raczej od strony formalnej czyli poprawności danych osobowych, a nie spełnienia wymagań i regulaminów promocji.

      Szymon
  • Ach, nie oczekuję zjedzenia żaby zamiast mnie:) Po prostu zapytałam. Masz rację na forum różne przypadki się widziało ale też różne zapytania się widziało.
    Dla mnie odstąpienie od umowy czy też nie, i sprawdzenie co zrobi bank nie jest żadną tragedią. Ot kolejne doświadczenie. Dotychczas nie odstępowałam od umowy konta i wydawało mi się, że odstąpienie od umowy powoduje nieotwarciem konta.

    Beata2 Odpowiedz
  • BGŻ BNP Paribas odpalił nową promocję. Znowu jest premia na start. Tylko w bonach tym razem.

    Kac78 Odpowiedz
  • Czytałem tu rozmaite opinie na temat tego banku, ale ku mojemu zaskoczeniu pojawiła się przed chwilą opłata w kwocie 12 zł tytułem ” Miesięczna opłata za obsługę karty”. Konto Optymalne miało być za 0 zł. Też tak macie ? O co tu chodzi ? Admienie, nie zrozumiałem czegoś ?

    Krak Odpowiedz
    • zerkam na swoje konto i u mnie to samo -12 zł MIESIĘCZNA OPŁATA ZA OBSŁUGĘ KARTY

      erde
  • również pobrano mi opłatę 12 zł za kartę…

    conrad_88 Odpowiedz
    • wygląda na to, że odpalono nam konta maksymalne zamiast optymalnego (tylko tam jest opłata 12 zł)

      erde
  • no ładnie, trzeba reklamację zgłaszać…

    conrad_88 Odpowiedz
  • Jakieś jaja!! Pobrali 12 zł opłatę za kartę!!! Chyba sobią kpią… przecież każdy zakladał konto optymalne.. a nie maksymalne. Na umowie w pozycji plan taryfowy nie podkreślone jest nic tylko wymienione „Konto Optymalne/ konto maksymalne / Konto premium ? Bankowość Prywatna”.

    JAk złożyć reklamację??

    raul_r2 Odpowiedz
  • telefonicznie będzie trudno, ja już 20 minut wiszę na linii…

    conrad_88 Odpowiedz
  • W jaki sposób zgłosić reklamację z poziomu bankowości internetowej ?

    Krak Odpowiedz
    • Zakładka wiadomości -> napisz wiadomość -> reklamacje

      Właśnie wczoraj przyszło potwierdzenie zarejestrowania reklamacji złożonej w zeszłym miesiącu ( po 11 dniach ).

      Bogdan
  • Chyba, że admin dał zły link? A teraz milczy? Proszą admin o sprostowanie!!

    raul_r2 Odpowiedz
    • Przeciez promocja dotyczyła konta optymalnego wiec jak mógłby byc zły link? Spokojnie, to „tylko” błąd banku. Jak widac grubsza sprawa…

      Michał
    • @Michał Admin, tak ale przez to pobranie mam debet. I pewnie trzeba będzie pisać kolejną reklamację w związku z tym. Rzeczywiście jak piszesz to „grubsza sprawa”, ale czytając wpisy na forum widzę, że ten bank to jedna WIELKA GRUBA SPRAWA. Szczęśliwy ten kto bezproblemowo przechodzi przez całe okresy promocji w tym banku.

      Krak
    • Przepraszam Adminie, bez urazy :) Tak poprostu nie lubię jak się ludzi robi w bambuko.. błąd czy nie błąd po stornie banku a trzeba pisać reklamacje czkać na zwroty, trwać w niepewności. Nie lubię tego.. Ale widzę, że rzeczywiście grubsza sprawa.. bo pewnie wszystki pobrali kto zakładał ostatnio.. bo pobierają 8-smego dnia miesiąca. Jak ktoś założył wcześniej to może nawet nieświadomy, że pobrali mu kase :)

      raul_r2
  • Wczoraj zadałem pytanie bankowi jakie mam konto bo nigdzie (ani w umowie ani w panelu) nie mogłem się doszukać rodzaju rachunku. Nie raczyli odpowiedzieć.

    Kac78 Odpowiedz
  • na infolinii potwierdziła mi że mam optymalne , wspomniała o błędzie technicznym i zarejestrowała reklamację.

    conrad_88 Odpowiedz
  • Oczywiście u mnie też opłata 12 zł…… poszła reklamacja

    bolek Odpowiedz
  • System zgłupiał od nadmiaru promocji pobrał 12 zł, pytałam i pani potwierdziła że mam konto optymalne, reklamacja złożona u konsultanta telefonicznie. Ciekawe, odpalili drugą promocję, oj będzie bal z Paribas.

    Ewa Odpowiedz
  • oj nie pamietacie promocji z tabletami, oj nie pamietacie ;)

    koles Odpowiedz
  • w reklamacji proście o tablet jako rekompensatę

    wlodek Odpowiedz
  • w promocji ze zwrotem 8% też pobrali opłatę za kartę
    podobnie w przypadku karty mam bonus

    po reklamacjach zwrócili i jak na razie powtórek nie ma

    pozdrawiam

    kruczi Odpowiedz
  • Ja też mam 12 złotych i otwarty drugi rachunek techniczny. Masakra jakaś.

    Edyta Odpowiedz
  • Ja mam pobrana oplare za karte 9zl. Nie wiem czemu nie 12zl? :P A co do reklamacji w tym banku, to trzeba sie przyzwyczaic. Choc stwierdzilem ostatnio ze zdziwieniem, ze pomimo tego ze teb bank wg mnie jest najgorszy na polskim rynku, to jest aktualnie jedynym w ktorym mam i ROR I KO I KK. :P Oczywiscie mam te konta dopuki mi sie to oplaca. :) Zastanawiam sie tez co sie dzieje gdy nieswiadomi klienci nie skladaja u nich reklamacji? Czy te oplaty zostaja i jesli tak, to ile bank zarabia na takich „bledach”?

    Jaceny Odpowiedz
  • Mi tak jakby założyli drugie konto o nazwie NALEŻN Z/T NZAP PROW/OPŁ/SKŁ.UBEZP na którym jest -12 zl, na ROR już jest 0,00.

    chmiel Odpowiedz
  • U mnie o dziwo 7,00

    wdan Odpowiedz
  • Dzisiaj rano złożyłem reklamację w banku było miło i szybko. Pani potwierdziła przyjęcie reklamacji i kazała czekać na odpowiedź z banku.
    Oto co dostałem sms przed chwilą

    Informujemy, ze wystapily bledy w pobraniu oplaty za karte do konta. Oplaty zostana zwrocone najpozniej do 16 czerwca 2017 r. BGZ BNP Paribas
    Poczekamy i zobaczymy czy dotrzymaja słowa

    Endriu Odpowiedz
  • u mnie już zwrócono 12 zł

    conrad_88 Odpowiedz
  • Tez dostałem takiego sms, ale co w nim brakuje to słowa Przepraszamy…, zero skruchy tylko Informujemy…

    chmiel Odpowiedz
    • oni nigdy nie przepraszaja, nawet jak probowali sie wymigac od wydania prawidlowo zdobytych tabletow :)

      koles
  • też dostałem smsa, a i 12 zł też mi już zwrócili

    erde Odpowiedz
  • To już , tak szybko , to pradziadek nawet nie zaklnie szpetnie po francusku. xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • I jest kasa na koncie – 12 zł
    Tempo ekspresowe jak na ten bank

    Endriu Odpowiedz
  • Czy jeśli założyłem konto w czerwcu, to za czerwiec przysługuje mi już zwrot 2%? I będzie on trwać do maja 2018, dobrze rozumiem?

    Rafał Odpowiedz
    • >>>za czerwiec przysługuje mi już zwrot 2%?
      Wszelakie komentarze potwierdzają że tak.

      Ale kiedy zostanie wypłacony – to wielka niewiadoma , bo na razie jesteśmy na etapie reklamacji za kwiecień. A jak doświadczenie uczy – na odpowiedź reklamacyjną tu się czeka 30 dni.

      Bogdan
  • ich system transakcyjny żyje w swoim świecie, płatność kartą w czwartek 08.06, data waluty 10.06 , a data transakcji z dniem jutrzejszym 12.06. pierwszy raz się z takim czymś spotykam xd

    conrad_88 Odpowiedz
    • Nie doczytałeś :) Bo to jest „bank zmieniającego się świata” :) Potrafią wyprzedzać teraźniejszość i wbijać już w przyszłość ::P

      raul_r2
  • U mnie to samo:-) Wczoraj zwróciłem na to uwagę.

    Krak Odpowiedz
  • Drodzy czytelnicy bloga, czy też mieliście taką sytuację, że wypełniając wniosek o konto online wgraliście skany dowodu osobistego. Natomiast po tygodniu zawitał do Was kurier oświadczający że bez kserokopii dokumentu, nawet nie wyda przesyłki bo koniecznym jest załączyć w przesyłce zwrotnej kopię dowodu z podpisaną umową?!

    Tylko u mnie takie cyrki?

    Majkel Odpowiedz
  • Ile trzeba czekać by rachunek i karta została podpięta w ich systemie?
    Wczoraj rano był kurier a dziś nadal nie mam tego rachunku …

    zennhorst Odpowiedz
    • u mnie wszystko działało od razu, i rachunek był ok i kartą mogłem płacić zaraz po wizycie kuriera

      erde
  • Zgodnie z oczekiwaniami pojawiła się opcja z GROUPONem.

    Bogdan Odpowiedz
  • jak u Was z aktywacją karty? przez bankowość internetową wyskakuje błąd, w bankomacie zmiana pinu- błąd, wypłata gotówki, też błąd… czy kartę można aktywować od razu po odebraniu od kuriera, czy dopiero jak dokumenty wrócą do banku?

    joseba Odpowiedz
    • Odrazu, 5 min po wyjsciu kuriera karta aktywna :)

      koles
    • Ja osobiście mam duży problem. Nie widzę w bankowości ani karty ani rachunku. Na infolinii nikt nie odbiera od kilku dni a na wiadomości nie odpisują.

      Lidia
    • Miałem to samo jednak na infolinię dodzwoniłem się bez problemu i od ręki naprawili. Może w święto infolinia nie działa.

      Rask
  • a mi powiedzieli że da się aktywować jak dotrą do nich dokumenty, i to tez ma być rzekomo powód braku widoczności rachunku

    uta Odpowiedz
  • Ten bank to jakaś porażka… 31.05 złożony wniosek. Dopiero po tygodniu telefon z banku, po kolejnym tygodniu wiadomość mailowa, że dziękują za założenie konta, chociaż kurier dotąd się nawet nie odezwał. Dzwonię, żeby ustalić o co chodzi, więc tego dnia przypomniało im się, że mają wysłać do mnie kuriera (sic!). Firma kurierska zobowiązuje się dostarczyć przesyłkę dziś (wiadomość SMS wysłana w środę wieczorem), nieco uspokojony dzwonię do DHL ustalić telefon do kuriera i dowiaduję się, że… dziś na pewno przesyłki nie otrzymam, bo mają ich za dużo do doręczenia. Najszybciej otrzymam przesyłkę w poniedziałek. Zakładanie konta przez trzy tygodnie?! To jakaś kpina…

    25 Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy