Do 500 zł za założenie eKonta – rusza nowa, łatwa promocja mBanku

Wystartowała kolejna promocja mBanku, w której promowane jest eKonto. Tym razem do zgarnięcia jest całkiem sporo, bo nawet 500 zł. Najlepsze w całej promocji jest jednak to, że połowę premii zgarniemy w niesamowicie prosty sposób.

Zyskuj z eKontem

Promocja skierowana jest do nowych klientów banku, czyli takich osób, które w dniu złożenia wniosku nie są stroną umowy z bankiem na mocy której bank prowadził lub prowadzi na ich rzeczy indywidualny lub wspólny rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy. Oznacza to, że w przypadku rozwiązania umowy o konto przed rozpoczęciem promocji lub posiadania rachunku firmowego czy walutowego (nie ROR) możemy wziąć udział w promocji.

Jeśli więc spełniamy powyższy warunek to w okresie 1.03 – 31.05.2016 musimy złożyć wniosek o eKonto standard lub eKonto plus wraz z kartą debetową. Podczas wnioskowania musimy również zaakceptować regulamin promocji „mOkazje w serwisie transakcyjnym oraz aplikacji mobilnej mBanku”.

10 zł za pierwsze logowanie

Pierwszą z nagród w wysokości 10 zł możemy zgarnąć już za sam fakt otwarcia konta oraz aktywacji dostępu do rachunku za pomocą aplikacji mobilnej. Tę czynność musimy jednak wykonać w ciągu 24 godzin od otwarcia w systemu banku rachunku eKonto. Premia zostanie wypłacona w ciągu 20 dni roboczych.

Moneyback do 50 zł miesięcznie

Kolejna premia to moneyback za płatności kartą w sklepach. Przez 5 kolejnych miesięcy kalendarzowych będziemy mogli zgarnąć 2% wartości płatności kartą i 4% wartości płatności BLIK, ale nie więcej niż 50 zł w danym miesiącu. Zgodnie z regulaminem za płatności kartą uznaje się transakcje bezgotówkowe dokonane w punktach handlowo-usługowych. Oznacza to, że zakupy w internecie mogą nie być do tego zaliczanie (ale najlepiej to przetestować).

Na co warto zwrócić uwagę? Po pierwsze, pierwszym miesiącem w którym będziemy mogli zgarnąć zwrot jest drugi miesiąc następujący po miesiącu w którym zawarto umowę. Jeśli umowę zawrzemy w marcu, to drugim miesiącem po marcu będzie maj (bo pierwszym jest kwiecień).
Aktualizacja: jak zauważył w komentarzach jeden z czytelników prawdopodobnie jednak warunki trzeba spełnić już w kolejnym miesiącu (czyli drugim miesiącu promocji). Dla pewności sugerujemy więc wydawanie pieniędzy już w kwietniu (jeśli założymy konto w marcu). Sami popatrzcie jak dwojako można zinterpretować to zdanie:

Uczestnik Promocji […] otrzymuje raz w miesiącu premię za płatności kartą i płatności BLIK, przez okres 5 kolejnych miesięcy kalendarzowych, począwszy od drugiego miesiąca, następującego po miesiącu, w którym zawarto Umowę.

Po drugie, aby zgarnąć zwrot będziemy musieli spełnić dodatkowo trzy warunki:

  • wydać bezgotówkowo kartą lub BLIKiem łącznie min. 250 zł,
  • zapewnić w danym miesiącu wpływ na rachunek w kwocie nie niższej niż 1000 zł, przy czym wpływ nie może pochodzić z innego rachunku uczestnika promocji,
  • przynajmniej raz zalogować się do aplikacji mobilnej.

Premia wypłacana będzie do końca kolejnego miesiąca po miesiącu wykonania transakcji.

Bardzo łatwa premia dodatkowa 240 zł

Na koniec wisienka na torcie: bardzo łatwa premia w wysokości 240 zł. Aby ją zdobyć wystarczy… spełnić wszystkie poprzednie warunki, tj. zdobyć 10 zł, a później 5 moneybacków (w dowolnej kwocie). Trzeba przyznać, że to całkiem fajny bonus przyznawany w końcu za… uzyskiwanie premii z banku ;)

Bonus w wysokości 240 zł zostanie wypłacony do końca miesiąca po miesiącu spełnienia wszystkich warunków (czyli po 5 miesiącu zgarniania zwrotów).

Otwórz eKonto  z mocą 500 zł zwrotu

Nowe eKonta

Na koniec warto dodać, że również od dnia dzisiejszego obowiązują nowe nazwy rachunków typu eKonto. Już chyba sam bank się w nich gubił :-)
Oficjalny komunikat:

Uproszczona zostaje oferta rachunków indywidualnych. Zmiany polegają na wycofaniu ze sprzedaży produktów: eKonto, eKonto mobilne, eKonto mobilne plus oraz mKonto Multi. Zamiast nich wprowadzone zostanie jedno eKonto w dwóch odsłonach: eKonto z taryfą standard oraz eKonto z taryfą plus. Rachunki te będą mieć analogiczną konstrukcję do eKonta mobilnego i eKonta mobilnego plus. Wyróżnikiem oferty będzie mechanizm zwalniający z opłaty za kartę debetową. Opłata ta nie będzie pobrana, jeżeli klient w ciągu miesiąca dokona za jej pośrednictwem minimum pięciu transakcji bezgotówkowych.

eKonto w taryfie Standard jest bezpłatne. Nie zapłacimy również co miesiąc za posiadanie karty, o ile wykonamy nią 5 operacji bezgotówkowych. Jedyne na co trzeba uważać to bankomaty – darmowe są urządzenia mBanku, Euronet, Planet Cash oraz Banku Zachodniego WBK S.A. Za pozostałe zapłacimy 3% wartości wypłaty (min. 5, max. 9 zł). W takim przypadku dość dobrą opcją wydaje się włączenie usługi darmowych bankomatów za 5 zł miesięcznie.

eKonto w taryfie Plus jest nieco innym typem rachunku. Może nas kosztować 5 zł miesięcznie, ale jeśli tylko zapewnimy łączne wpływy na kwotę min. 1000 zł, to rachunek będzie darmowy. Co otrzymujemy w zamian? Darmowe bankomaty w całym kraju, bez konieczności aktywowania dodatkowych, płatnych usług. Sama karta kosztuje tyle samo co w wersji Standard (5 zł, albo 0 zł, jeśli wykonamy 5 operacji bezgotówkowych).

Nie przegap!

Komentarze

  • Dobrze rozumiem, że jeśli wydam 250 złotych samym blikiem to też spełniam warunki promocji?

    wlodek Odpowiedz
  • jak na moje to te 240 zl ma wyplynac do konca pazdziernika (do konca miesiaca po miesiacu spelnienia wszystkich moneybackow. czyli jak ostatni byl we wrzesniu to 240 zl bedzie do konca X

    Mars Odpowiedz
    • Dla kont założonych w marcu, ostatni moneyback był wypłacany we wrześniu.

      Pytanie do Ciebie Marsie, jakie warunki jako uczestnik promocji należało spełnić we wrześniu?
      Wypłata moneybacków leży w gestii banku, a nie uczestnika promocji.

      deloe
    • Zaczynacie sobie sami dopisywać regulamin. Co ma wypłata moneybacku do spełnienia warunków promocji ?

      Dell
  • Dostałem taką odpowiedź na reklamację „premię dodatkową wypłacamy po spełnieniu wszystkich warunków regulaminu Bonus faktycznie wypłacamy do końca miesiąca, następującego po miesiącu, w którym spełnił Pan wszystkie warunki w każdym z miesięcy kalendarzowych w okresie trwania promocji.
    Jeżeli więc rachunek otworzony był w Pana przypadku w marcu, piątą premię za transakcje otrzymał Pan we wrześniu, to dodatkowa premia wypłacona będzie dla Pana w październiku.”

    Bartek Odpowiedz
    • napisz zeby usiedli najlepiej w pare osob i policzyli na palcach ile to jest 5 mcy zaczynajac od kwietnia oraz zazadaj karnych odsetek za kazdy dzien opoznienia.

      rw8888
  • Dziś poszła telefoniczna reklamacja. Pan przyznał, że spełniłem wszystkie warunki i pieniądze powinny być wypłacone do końca września. Mówił o błędach systemu, że pieniądze mogą pojawić się na koncie zanim reklamacja zostanie rozpatrzona. Zobaczymy:)

    Mariusz Odpowiedz
  • Eh…

    „Dzień dobry,
    miło mi poinformować, że spełnił Pan warunki uzyskania dodatkowej premii.
    Bonus wypłacimy na Pana rachunek do końca października, zgodnie z zapisami § 5 III ust. 2. Regulaminu Promocji „Zyskuj z eKontem”.
    Ze swojej strony proszę o wyrozumiałość i cierpliwość.
    Wyrażam nadzieję, że powyższe wyjaśnienia okażą się dla Pana wystarczające.”

    deloe Odpowiedz
    • Dostałem taką samą odpowiedź, kropka w kropkę.

      PS. Ten Mars kilka postów wyżej to ktoś inny.

      Mars
    • Na partyline złożyłem odwołanie od decyzji, przy okazji zadając pytanie: „Jakie w takim razie warunki musiałem spełnić we wrześniu?”. Pytanie okazało się dobre i zostało wysłane w treści odwołania.
      Ktoś po prostu źle napisał regulamin (podobnie zamieszanie z „nowym” klientem).

      @Mars
      Może to ta sama pani albo wytyczne od przełożonych.

      deloe
  • piszcie o karnych odsetkach bo jak nie zażądacie to wam nie wyplaca

    rw8888 Odpowiedz
  • W ramach § 5 I i II znajduje się również, informacja o wypłacie premii za poszczególne miesiące. Oznacza to, iż wypłata premii za dany miesiąc jest również warunkiem. Z tego względu premia będzie wypłacona do końca października.-przebije ktos moja wersje ktora dostalem? ;)

    rw8888 Odpowiedz
    • Taka odpowiedź na reklamację: „(…) Jeśli jednak we wrześniu otrzymała Pani ostatnią premię, wówczas bonus powinien zostać wypłacony do końca października. Bo wrzesień jest liczony jako ostatni miesiąc spełnienia warunków promocji (spełnionym warunkiem jest wypłata premii).”

      Łukasz
    • Taka odpowiedź na reklamację: „(…) Jeśli jednak we wrześniu otrzymała Pani ostatnią premię, wówczas bonus powinien zostać wypłacony do końca października. Bo wrzesień jest liczony jako ostatni miesiąc spełnienia warunków promocji (spełnionym warunkiem jest wypłata premii).” Czy tzn że we wrześniu trzeba było jeszcze machnąć kartą na 250 zł, a nie 5 razy skoro wrzesień jest liczony jako ostatni miesiąc spełnienia promocji?

      Marta
    • @Marta-czytalas regulamin?Tam jasno jest napisane jakie warunki masz spelnic TY.Wyplata nie jest warunkiem tylko skutkiem i to realizowanym przez Bank a nie przez Ciebie.Odwolanie z zadaniem odsetek za opozniona wyplate i grozba zamkniecia konta po wyplacie 240 zl.Ponadto postrasz Rzecznikiem Finansowym.I czytaj ze zrozumieniem -przeciez napisali Ci ze dostalas ostatnia premie wiec spelnilas wszystkie warunki promocji tak czy nie ? ;)

      rw8888
    • @rw8888
      „Tam jasno jest napisane jakie warunki masz spelnic TY.Wyplata nie jest warunkiem tylko skutkiem i to realizowanym przez Bank a nie przez Ciebie.”
      Według mBanku powinieneś sam sobie wypłacić premię :)
      Wciąż czekam na odpowiedź jakie warunki JA miałem spełnić we wrześniu.

      deloe
  • Złożyłem reklamację i prośbę o wypłacenie karnych odsetek. Zobaczymy, co odpiszą… mają 30 dni.

    Marcin Marcin Odpowiedz
  • wpłynęło ręczne uznanie 240 pln

    karampuk Odpowiedz
  • @karamuk- dostales odpowiedz na reklamcje?

    rw8888 Odpowiedz
  • U mnie to samo ręczne uznanie po reklamacji.Ten bank to nieporozumienie :-)
    ciągle trzeba się o coś upominać reklamować.

    timi Odpowiedz
  • Czy jest wśród Was ktoś, kto założył tam konto w maju?

    Klaudia Odpowiedz
  • Oczywiście jasno z regulaminu wynika, że premia dodatkowa 240 ma być wypłacona do końca miesiąca ostatniej 5 premii.
    No to już całkiem pokręcone, jednym wypłacają po reklamacji innym nie.
    Kiepski coś ten mBank.

    Tomex Odpowiedz
  • Dzięki wielkie za informację.

    Klaudia Odpowiedz
  • dziś do żony odpowiedź na reklamację – „miło mi poinformować, że w dniu 10.10.2016 roku dokonaliśmy uznania Pani rachunku dodatkowym bonusem w kwocie 240 zł.
    Przepraszam Panią za błąd po naszej stronie oraz opóźnienie w naliczeniu premii.
    Wierzę, że powyższe rozwiązanie okaże się zadowalające”
    Dla paru groszy nie chce mi się pisać o odsetki

    karampuk Odpowiedz
    • Dzieki za info.Ale im o to chodzi!!Mieli zaplacic najdalej do 30go a teraz sukcesywnie beda informowac ze ,, milo im” i ale te kilkaset jak nie tysiac 240tek procentuje dla nich i sie smieja z nas .Bo jak mieli zamiar wyplacic w pazdzierniku to i tak wyplacili.Jedyne co ich powstrzyma przed takimi numerami to odsetki.

      rw8888
    • no chytruski, za te tysiąc 240-tek uzbierają na 2-ie. To dla tych co im wypłacą do końca października. Przy ustawowych odsetkach za te 10 dni uzbierałoby się ok 48 groszy.

      karampuk
  • Jednym naliczają ręcznie a innym każą czekać do końca października…przynajmniej by się określili jednoznacznie i trzymali swojej wersji . We wrześniu nie spełniałem już warunków, mam nadzieję że nie przepadnie mi 240 zł z tego powodu

    conrad_88 Odpowiedz
  • Moja reklamacja z 1.10.2016 okazała się być „zawieszona”. Niby środki miały wpłynąć do końca zeszłego tygodnia, a mój rozmówca przyznał, że sytuacja dotyczy wielu uczestników.

    Wydaje się, że to celowa zagrywka ( trzeba się upomnieć o swoje i „reaktywować” reklamację ). Dodatkowe 30 dni odsetek od x razy uczestników od tych 240 ;).

    Mojej uwagi odnośnie odsetek ustawowych, które powinny być naliczone za zwłokę w wypłacie nie skomentował.

    Rob231 Odpowiedz
  • Zgłoszone 2 reklamacje w tym samym czasie – jedna moja, druga partnerki. Jedna z odpowiedzią po kilku godzinach, jak wyżej, że „wrzesień jest liczony jako ostatni miesiąc spełnienia warunków promocji” i kasa wpłynie w październiku. Na drugą póki co po kilku dniach brak odpowiedzi, ale pojawiła się premia na koncie. Ehh mBank, jak żyć… :-)

    Łukasz Odpowiedz
  • Jest zwrot 240zł.

    deloe Odpowiedz
  • Czyli co wychodzi na to, że kto siedzi cicho i czeka ten sobie może tak czekać i czekać. Bo ten dziwny bank wypłaca tylko tym co się upomną i to stanowczo.
    Eh nigdy więcej mBanku.

    Tomex Odpowiedz
  • Dostałem dziś 2premie na 2 z 3 kont, bez reklamacji. Zobaczę do końca miesiąca czy wpłynie na 3-cie, czy konieczna będzie reklamacja, dotychczas miałem 2 udane reklamacje przy premiach miesięcznych (m.in na tym koncie na które nie dostałem dziś 240 zł).

    anusze Odpowiedz
  • Jeszcze bez odpowiedzi na wypłatę łaskawie wysłali 240 zł, ale niestety niesmak pozostał, więc Pasaż-Market-Usługi ;-)

    Wybrzeże Kości Słoniowej Odpowiedz
    • Ooo, czyli można zamknąć konto z serwisu online, bez łączenia z mLinią? Na koniec taki mały pozytyw ;-)

      Bartek
  • Wczoraj wpłynęła premia 240 zł. Odpowiedzi na reklamację jeszcze nie dostałem, ale już mnie nie interesuje:) Konto już zamknięte.

    Mariusz Odpowiedz
    • A wpływ ponad 1000 zapewniony ( w przypadku ekonta plus)??

      Także pojawił się ręczny wpływ po reklamacji i „przypomnienie” się wczoraj. Został do zrobiebia wpływ i adios po raz 3ci.

      Będę „rozpaczał” ;).

      Rob231
    • @Rob231 wplyw dotyczy promocji a teraz 5 transakcji jest wymogiem

      rw8888
    • dobrze ze napisales- poprawiam jednak trzeba 1000 zl ;)

      rw8888
  • U mnie nadal nic. Ten brak profesjonalizmu, jasnych reguł dla wszystkich poraża. 5 miesięcy 3 reklamacje.

    Pekin Odpowiedz
  • 240 zł jest ale odpowiedzi na reklamacje brak..

    Jak zamknąć najłatwiej konto?

    Marcin Marcin Odpowiedz
  • Wczoraj premia 240 zł, dziś odpowiedź na reklamacje, że premia wpłynęła i 1,06 zł odsetek mimo, że w reklamacji o nich nie wspomniałem. „Uczciwi”;-) Konto zamknięte ze strony Pasaż-Market-Usługi. Wcześniej zastrzegłem kartę z zaznaczeniem opcji rezygnacja.

    Mariusz Odpowiedz
    • Również otrzymałem 1,06 odsetek na konto. W odpowiedzi przeprosiny za ” nieprecyzyjne zapisy regulaminu promocji” i pełna „skrucha”. Wspomniałem o odsetkach w rozmowie przypominającej o reklamacji.

      Bardzo w porządku z ich strony ,choć liczyli, że „doczekam” do 30.10.

      Ekonto standard po rezygnacji z karty jest darmowe, na ekonto plus musi być wpływ, inaczej się buli ;).

      Rob231
  • Konto można zamknąć natychmiastowo. Wczoraj wniosek o zamknięcie, potem partyline oddzwania i prosi o potwierdzenie. Dziś dostałem maila o zamkniętym koncie (sprawdziłem logowanie – zablokowane)

    deloe Odpowiedz
  • Po raz drugi złożyłem reklamację, że nie naliczyli mi cash backu. Po raz drugi doksięgowano go ręcznie, natomiast drugim razem w uzasadnieniu napisano, że robią mi łaskę, bo: ‚W ww. miesiącu nie spełniał Pan jednego z warunków promocji, tj. nie zalogował się do aplikacji mobilnej’ W końcu okaże się, że nie wyślą premii końcowej, gdyż trzeba się tam logować co miesiąc? Dostał ktoś coś podobnego? (dostałem 10 zł za pierwsze logowanie do aplikacji mobilnej) Nawet nazwisko mi przekręcili :)

    Jacek17 Odpowiedz
    • A logowanie w kazdym ”promocyjnym” miesiacu nie bylo obowiazkowe do otrzymania premii?

      koles
    • Było więc czemu się dziwicie..
      Jest zapis, jest warunek promocji więc tak – zrobili Ci łaskę.
      Jeśli nie otrzymasz ostatniej premii to przynajmniej się nie zdziwisz

      Andrzej
    • Tak, zrobili mi łaskę – wypłacili i premię 240zł i cash back po reklamacji, więc warto składać reklamacje, polecam!

      Jacek17
  • Było obowiązkowe

    Halina Odpowiedz
  • Zastanawiam się czy po tych doświadczeniach mbank wypłaci w terminie cashback z premią końcową 240 zł do końca pazdziernika? Czy znów reklamacja poleci…

    Dell Odpowiedz
  • Jak myślicie ? Jeżeli otrzymałem 10 zł za logowanie i 5 x moneyback to reklamacja powinna być tylko formalnością ?

    luic Odpowiedz
  • Transakcje ze sklepów internetowych wliczają się do premii, jak wyczytałam, a transakcje na allegro karta tez (bo to przechodzi przez payu)?Ktoś dostał zwrot?

    dc Odpowiedz
  • Dziekuje, a za tzw. platnosci u ropuchy tez sa zwroty?

    dc Odpowiedz
  • Pomocy! mBank się chyba na mnie wkurzył :(
    Składałem reklamację z powodu zbyt niskiej wypłaty premii za sierpień (ok. 7 zł zamiast ponad 30 zł). Premię wyrównali dziś, ale przy okazji bank stwierdził, że jednak do promocji się nie kwalifikuję (chociaż do tej pory 10 zł za pierwsze logowanie i 4 zwroty – za maj, czerwiec, lipiec i teraz za sierpień – już dostałem, za KAŻDYM razem po reklamacji), bo nie jestem nowym-nowym klientem (konto zamknąłem u nich rok temu) i nie logowałem się z linku objętego promocją:

    „Po ponownej weryfikacji stwierdzono, że Pana wniosek o rachunek nr […] złożony samodzielnie online w dniu 26.04.2016 roku nie uczestniczy w Promocji „Zyskuj
    z eKontem”.

    Wyjaśniam, że udział w promocji możliwy jest jedynie dla nowych klientów, którzy złożą wniosek o rachunek z odpowiedniego linku promocyjnego, akceptując jednocześnie Regulamin Promocji „Zyskuj z eKontem”. Wniosek został złożony z linku nie objętego promocją, dodatkowo nie jest Pan nowym klientem mBanku. Posiadał Pan wcześniej rachunek eKonto nr 721140[…] z 08.02.2008 roku.

    Niespełnienie jednego z warunków promocji, uniemożliwia uczestniczenie w niej
    i uzyskiwanie premii.”

    O co im chodzi? Nie było przecież żadnego „odpowiedniego linku promocyjnego” i nawet link podany przez admina prowadzi do standardowego formularza zakładanie konta (http://livesmarter.pl/http://mbank.pl/indywidualny/konta/konto-osobiste/ekonto-mobilne/). No i jak przekonać bank, że jednak w myśl regulaminu (§ 4 ust. 2 jednak jestem nowym klientem? Komuś się to udało w reklamacji?

    Rogir G Odpowiedz
    • skoro wyplacali ci premie to znaczy ze uczestniczyles w promocji. Skoro uznawali to ramach reklamacji to dowod na to ze uznawali twoje racje! odwolaj sie od tej reklamacji i postrasz ich arbitrem bankowym jak ci nie wyplaca ostatniej premii! bo chyba kombinuja zeby ci jej niestety nie wyplacic…

      koles
    • Czy uznali Ci tą reklamację ? Jestem w podobnej sytuacji.

      Zdzisiek80
  • Kombinują ostro, ale niezły tam muszą mieć bajzel, skoro po pięciu wypłatach (dycha za logowanie+ 4 zwroty) dopiero doszli do takich wniosków… Serio, myślę, że się mszczą za moje usilne dobijanie się o swoje w comiesięcznych reklamacjach ;)
    Chyba w sprawie definiowania nowego klienta spróbuję użyć argumentów z postu admina gdzieś z początku listy komentarzy po tym artykułem.
    Natomiast co do „odpowiedniego linku promocyjnego”, to w regulaminie nie ma żadnej wzmianki o takim czymś. Zakładałem z normalnego linku (już nie pamiętam, czy z podanego tutaj, ale pewnie tak) i jakoś od kwietnia do wczoraj było to dla nich OK…

    Rogir G Odpowiedz
    • Sprawa jest prosta: mieli skopany regulamin, w kolejnej promocji go poprawili – tak bym najszybciej przedstawiał dlaczego stary klient mógł być nowym klientem. Oczywiście sam zapis też o tym mówi.

      Michał
    • No tak, zmiana w regulaminie zapisu o „nowym kliencie” od drugiej edycji promocji to w pewnym sensie przyznanie się przez nich do błędu.

      Rogir G
    • jasne, wiec dlatego nie odpuszczaj im!!!

      koles
    • OK, poszło odwołanie, wzniosłem się na wyżyny (pseudo)prawniczego języka, postraszyłem arbitrażem bankowym, rzecznikiem praw konsumenta i zamknięciem konta. Zobaczymy, jak odpowiedzą, ale niesmak pozostał (biorąc jeszcze pod uwagę te comiesięczne reklamacje w sprawie premii) i nie będę raczej nikomu polecał przygody z mBankiem :P

      Rogir G
    • No i jest odpowiedź od banku na moją reklamację… Znowu ta sama śpiewka z ich strony. Nie wiem, jak mam ich podejść, skoro cały czas zasłaniają się tym, że podobno nie założyłem konta z „odpowiedniego linku”, a zakładałem z tego linku, co Wy wszyscy.

      „Dzień dobry,

      przykro mi, ale Pana odwołanie rozpatrzyłam negatywnie, ponieważ nie uczestniczy Pan w „Promocji Zyskuj z eKontem”.

      Rachunek został uruchomiony na podstawie samodzielnie złożonego wniosku z linku standardowego, co skutkuje brakiem możliwości przypisania do promocji. Udział w promocji możliwy jest jedynie dla nowych klientów, którzy złożą wniosek o rachunek z odpowiedniego linku promocyjnego, akceptując jednocześnie Regulamin Promocji „Zyskuj z eKontem”.

      Premia, którą Pan otrzymał miała charakter relacyjny i była wypłacona w wyniku złożonej reklamacji. Żadna nagroda nie została wypłacona przez system. Uczestniczył Pan w Promocji „Wypłacaj podczas zakupów”, oraz „Przelew na numer telefonu
      ze zwrotem” dlatego dostawał Pan automatyczne uznania dotyczące płatności telefonem.”

      Rogir G
    • Wsoółczuje. Mnie nawet reklamacji nie rozpatrzyli a jest już 2 tygodnie. Nie otrzymałem premii końcowej do końca pazdziernika. Inni otrzymali już na początku listopada.

      Dell
    • Ktoś ma pomysł, jak dalej z nimi postępować (oprócz tego, żeby ewakuować się z tego banku po rozwiązaniu sprawy jak najszybciej, bo to jest dla mnie oczywiste)?

      Rogir G
    • może skargę do KNF napisz z dokładnym opisem

      robertos
    • @Rogir G mam dokładnie ten sam problem i dwa dni temu dostałem dokładnie tą samą odpowiedź, słowo w słowo tyle, że ja nie dostałem żadnej wypłaty promocyjnej:/ poza tym, w tej chwili nie pamiętam z jakiego linku składałem wniosek, ale w sumie to nie powinno mieć znaczenia, ponieważ regulamin nic nie mówi o przymusie składania wniosku z odpowiedniego promocyjnego linku.

      jack0
    • Jeśli chodzi o „odpowiedni link” (o którym rzeczywiście regulamin nie wspomina absolutnie w żadnym miejscu), to – jak już pisałem wyżej – nawet podany na livesmarter link prowadził do standardowej strony do założenia konta (http://livesmarter.pl/http://mbank.pl/indywidualny/konta/konto-osobiste/ekonto-mobilne/).
      Jeśli korzystali z niego inni czytelnicy, to dziwne, że im bank nie wytknął takiego „błędu”.

      Rogir G
    • Napisałem odwołanie od odwołania reklamacji. W odwołaniu zapytałem, którego dokładnie punktu w regulaminie promocji nie spełniłem. Czekam na odpowiedź, pewnie znów poczekam trzy tygodnie… dam znać jaka będzie odpowiedź.

      jack0
    • Właśnie spojrzałem na konto i okazało się, że dzień po wysłaniu odwołania reklamacji przyznano mi pierwszą premię w wysokości 10zł. (z opóźnieniem dwumiesięcznym.) Odpowiedzi jak na razie brak, choć widać mały pozytyw. Ciekawe czy naliczą mi zwrot za cashback za wrzesień czy też będę musiał składać reklamację. Wystarczyło tylko zapytać którego punktu w regulaminie nie spełniłem…

      jack0
    • Pomyłka, dostałem wiadomość o treści: „Wypłaciłeś gotówkę w sklepie płacąc za zakupy kartą MasterCard, dzięki temu otrzymałeś od nas zwrot 10 zł na konto.” dziwne, bo nie wypłacałem pieniędzy w żadnym sklepie przez ostatni miesiąc… Zupełnie nic nie rozumiem…

      jack0
  • Ktoś dostał premię? Na reklamacje nie opłaca im się odpowiadać, bo zaraz koniec miesiąca to i tak muszą ją wpłacić…

    Kagoo Odpowiedz
    • Ja czekam na regulaminową wypłatę do końca pazdziernika. Coś czuję, że bez reklamacji się nie obejdzie.

      Dell
  • Zakładał ktoś konto w kwietniu i czeka w pazdzierniku na ostatni cash back z premią końcową ?

    Dell Odpowiedz
    • Ja zakładałem w kwietniu i pod koniec tego miesiąca powinien wpłynąć ostatni, piąty, zwrot za wrzesień.
      Jeśli nie dostanę wraz ze zwrotem premii końcowej to powinienem składać reklamację czy czekać cierpliwie do końca listopada?

      holek
    • Powinieneś składać reklamację. Wg regulaminu ostatni warunek promocji został spełniony we wrześniu a końcowa premia ma zostać wypłacona do końca następnego miesiąca po miesiącu w którym został w naszym przypadku spełniony ostatni warunek promocji. Czyli mówimy o pazdzierniku. Na chwilę obecną nie ma cashbacku za wrzesień i premii 240 zł.

      Dell
  • Oczywiście w tym banku sami z siebie nic nie dadzą. Przetestowałem na sobie.
    W jednej promocji 3 reklamacje. I na każdą czekałem 29 dni.
    Z mojej perspektywy mBank to totalne dziadostwo. Kiedyś lata świetlne temu gdy bankowość elektroniczna zaczynała to może było lepiej, chociaż nie było z kim porównać. Teraz jest i mBank to dno i wieczne użeranie się.

    Pekin Odpowiedz
  • Czy jak zastrzegę kartę debetową i nie wyrobię nowej, to będą pobierali 4 zł opłaty za kartę?

    S.M.O. Odpowiedz
  • czy jak zalozylem konto w kwietniu i ostatni warunek spelnilem we wrzesniu i ostatnia premie 50zlotych dostane do konca pazdziernika to czy w pazdzierniku tez musze robic 250zl platnosci karta by dostac te 240zl do konca listopada?

    J Odpowiedz
    • Ostatnie warunki spełniłeś we wrześniu jeśli konto założyłeś w kwietniu. Nic nie musisz juz spełniać a ostatni cashback i premię końcową muszą wypłacić do końca bieżącego miesiąca.

      Dell
  • Słuchajcie, a jak wyglądają warunki po wypłaceniu premii? Czy cash back płatności kartą 2% blikiem 4% zostaje???

    Jacek17 Odpowiedz
  • Prosba jak zamykaliscie konto to ktora opcje zaznaczyliscie:skrócona czy natychmiastowa ze zamkneli w ciagu dnia (natychmiastowa jest u nich przy zmianie regulaminow)?

    rw8888 Odpowiedz
  • Dzieki, wiedzialem ze moge liczyc na Ciebie.

    rw8888 Odpowiedz
  • Najgorszy bank, niby zaawansowany technologicznie a kula jak mało który. Trzeba się ewakuować, nawet własnej promocji nie umieją zorganizować bez jakichkolwiek wpadek. Żal.

    gobej Odpowiedz
  • Nie dostałem moneyback za wrzesień. Nie lubię gdy sprawy nie idą zgodnie z planem. Wrrr

    kalafior Odpowiedz
    • Również nie otrzymałem. Dlatego zajrzałem tutaj, aby przekonać się, czy i ja mam podobny problem. Jak widać nie jestem odosobniony. Do tej pory wszystko szło gładko i bez problemów. Jeśli 3.11. nie zaksięguje mi się moneyback, to na pewno trzeba będzie reklamować. Podejrzewam, że „długi weekend”, może być sprawcą tego braku księgowania.

      maroos
    • Raczej psikus niż cukierek…zwrotów brak.

      tofik
  • @maroos co tu ma do rzeczy długi weekend? Ludzie dostali moneyback 28.10, ja puszczam jutro reklamację.

    Pytajnik Odpowiedz
    • Ja wiem, że teoretycznie nie powinien mieć, ale czasami w ten głupi sposób się tłumaczą. Ja też z każdym kolejnym miesiącem coraz później otrzymywałem ten moneyback. Ale przytoczę historyjkę z Millenium, bo gdy zamykałem konto to kilkanaście zł zostało na koncie i mi nie odesłali. Żeby odzyskać te kilkanaście zł, to trzeba było 2x w ciągu dnia zgłosić się do oddziału i to tylko do którejś tam godziny. Zaszedłem chyba 2. maja, bo miałem wolne, a placówka otwarta. Kierownik oddziału mówi, że niby ok, ale u nich w centrali jest długi weekend i nikogo nie ma, kto mógłby mi to przelać. Jednym słowem – parodia :) Dlatego wcale mnie nie zdziwi, gdy zaksięgują 2.11. Reklamacji pisać 1. nie zamierzam, bo i tak nikt jej nie odczyta. Jeśli na koniec 2. listopada nic się nie zadzieje, to nie będzie już żadnego racjonalnego wytłumaczenia i niestety również będę musiał napisać reklamację.

      maroos
    • To ja opowiem historię z ostatnich dni.
      Sprawa tyczy się banku PKO i dotyczy zaświadczenia o stanie środków finansowych mojej firmy na koncie oraz o tym, że rachunek nie jest obciążony tytułami egzekucyjnymi (potrzebne jest to w niektórych przypadkach przy składaniu ofert w zamówieniach publicznych). Kierownik placówki umawiał się ze mną, że przygotuje świstek już może na piątek, najpóźniej na dzisiaj.
      A facet kłamał, bowiem nie było go w pracy ani w piątek, ani tym bardziej dzisiaj. I nie ma nikogo kto mógłby go zastąpić. Gdy się ze mną umawiał, dobrze wiedział, że go nie będzie w te dni.
      Mógłby uczciwie powiedzieć, że nie przygotuje tego o co proszę, bo ma wolne w najbliższe dni. To nie, on zwodził i sam wyznaczył terminy, na odbiór dokumentu, na dni w których go nie będzie w pracy!
      Tyle znaczy słowo bankowca.

      kalafior
    • PKO to PRL, tam zawsze wszystko było, jest i będzie ważniejsze od klienta…

      abc
  • Ja niestety też nie otrzymałam :/ na czacie konsultantka napisała, ze może nastąpić opóźnienie w wypłacie premii… jutro pewnie będzie trzeba złożyć reklamację…

    tricky Odpowiedz
  • U mnie na 2 kontach też sucho…

    286 Odpowiedz
  • na czacie Pani kazała czekać, zadała pytanie o logowanie się do aplikacji mobilnej, które oczywiście było wykonane. cóż, nie będzie dziś to będzie w środę ale reklamacja ;-)

    mr.robot Odpowiedz
  • Też nie dostałam – coś im się musiało spsuć na większą skalę, więc w kupie raźniej i pewnie dostaniemy niebawem. Niemniej jednak mnie uspokoiliście, ponieważ już myślałam, że tylko mnie pominęli.

    Ola Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy