Ekspres Tchibo Cafissimo za otwarcie konta Raiffeisen Polbank

Raiffeisen Polbank wznawia promocję, w której do zgarnięcia jest ekspres do kawy Tchibo Cafissimo. O jej pierwszej edycji pisaliśmy w grudniu. Bank zmienił nieco warunki otrzymania nagrody, choć ciągle są one bardzo proste do spełnienia.

Tchibo Cafissimo z lub bez kapsułek

Nagrodą w promocji, oprócz ekspresu ciśnieniowego do kawy Tchibo Cafissimo, jest również 20 kapsułek z kawą oraz „możliwość korzystania z ofert specjalnych Tchibo”. A przynajmniej o tym wspomina strona internetowa promocji, ponieważ w regulaminie nagrodą jest tylko sam ekspres.

Co więcej, kolejna nieścisłość to czas trwania promocji. W definicjach mowa jest o okresie 1.02 – 30.04, natomiast w punkcie czas trwania promocji – 10.02 do 10.54. Oczywiście promocja może zostać zakończona w momencie, kiedy osiągnięta zostanie liczba rozdanych nagród. Aktualnie licznik startuje z wartością 500.

Ekspres dla nowych klientów

Tak jak w poprzedniej edycji promocji mogą z niej skorzystać jedynie nowi klienci banku, w tym wypadku nie mogą to być:

osoby, które są lub były stroną umowy z Bankiem o jakikolwiek produkt depozytowy lub kredytowy po dniu 9 lutego 2013 r.

Aby zgarnąć ekspres Tchibo Cafissimo konieczne jest złożenie wniosku z formularza na stronie promocji. Następnie po złożeniu wniosku (do 10.04) konieczne będzie zawarcie umowy, wpływ 500 zł na nowo-otwarte konto oraz dokonanie trzech transakcji kartą na łączną kwotę 200 zł = wszystko do końca trwania promocji!

Nagroda zostanie wysłana kurierem do 30.06.2014 (choć po ostatniej promocji wiemy, że Raiffeisen nie lubi dotrzymywać terminów :))

Raiffeisen Polbank: Czas na kawę

Więcej o promocji w nieco zakręconym regulaminie.

Nie przegap!

Komentarze

  • Arnold nie. Czy gdy zastrzegaliście kartę to wysłaliście też pismo do banku z wyjaśnieniem?

    Frank Odpowiedz
  • Frank # ale co chcesz wyjaśniać?

    hermik Odpowiedz
  • Wg. regulaminu po zastrzeżeniu karty np. po przez internet trzeba także wysłać pismo do banku z jakiego powodu zastrzegliśmy kartę.

    Frank Odpowiedz
  • a to nowość:) sam tego nie doczytałem.

    hermik Odpowiedz
  • dlatego w żadnej promocji raifaisena nie należy aktywować karty, bo nie ma takiego wymogu

    jura Odpowiedz
  • @jura
    „dlatego w żadnej promocji raifaisena nie należy aktywować karty, bo nie ma takiego wymogu”

    No właśnie w tej promocji jest taki wymóg, trzeba zrobić 3 transakcje za 200 zł – inaczej nici z ekspressu :)

    slavutek Odpowiedz
  • chyba trzeba trzymać kartę do końca.

    hermik Odpowiedz
  • to przepraszam w moim expresie nie trzeba było, to mnie zmyliło

    jura Odpowiedz
  • jura –> to czy aktywujesz kartę czy nie, nie ma wpływu na wysokość pobranej prowizji

    zdezintegrowany Odpowiedz
  • Opłata jest tylko za prowadzenie konta? Karta debetowa jest darmowa? Płaz przejdzie?

    Kajta Odpowiedz
  • warunki spelnione
    250 ekspresow jeszcze niby zostalo
    ciekawe jak dlugo nas przetrzymaja – miesiac ?dwa ? ;]
    do czerwca maja czas

    LOL Odpowiedz
  • a kiedy mozna zamknac konto?

    Anna Odpowiedz
  • Mam pytanko. Tą kartą trzeba zrobić min. 3 transakcje po 200 zł każda, czy łącznie te 3 transakcje muszą być wykonane na min. 200zł?

    barte Odpowiedz
  • „dokonanie trzech transakcji kartą na łączną kwotę 200 zł”

    bartku, czytaj! Odpowiedz
  • Pytanie – ile czekaliście na kartę, od momentu smsa z info o wysłaniu, do momentu otrzymania? Czekam już prawie tydzień od smsa, a karty nie ma :/

    Kry Odpowiedz
  • Kry – jeszcze dostaniesz inny sms z informacją o wysyłce karty. I od tego momentu ja czekałem kilka dni (SMS w czwartek, kartę dostałem w następny czwartek)

    jaa Odpowiedz
  • Witam, wczoraj zapłaciłem tą kartą w Lidlu, jednak do tej pory, mija już 24h nie mam tej transakcji jako zaksięgowaną? Zdarzyło się już Wam również że transakcja była zaksięgowana z opóźnieniem, a do tego momentu nie było po niej ani śladu na koncie?

    MrV Odpowiedz
  • *pisząc zaksięgowaną miałem na myśli że nie pojawiła się w ogóle na koncie, nawet w „środkach zablokowanych”

    MrV Odpowiedz
  • @MrV
    W Lidlu to dosyć częsta sytuacja. Po paru dniach transakcja wskoczy od razu jako „zaksięgowana”, nic się nie martw :)

    adminka Odpowiedz
  • Dzięki za odpowiedź. A czy ta transakcja zostala juz zaliczona na poczet promocji, czy zostanie dopiero zaliczona w dniu zaksięgowania?

    MrV Odpowiedz
  • Czy mozna te wymagane 200zl obrocic w zabce placac rachunek?

    przemoo7 Odpowiedz
  • Cześć!
    Czy dobrze rozumiem regulamin, że jeżeli spełniłem warunki promocji, to do 10 maja muszę trzymać konto a później mogę już je zamknąć (po 11 maja) ?? :)

    Damian Odpowiedz
  • wniosek złożyłem ostatniego dnia promocji (10 kwiecień) wg licznika było jeszcze 100 ekspresów (stan na 9 kwietnia) / dziś 14 kwietnia był kurier / umowa podpisana i odesłana. Za dwa i pół miesiąca zobaczymy czy się załapałem :)

    pozdr

    lucas_22 Odpowiedz
  • kiedy zamykacie konto ?

    xxx Odpowiedz
  • Biorąc pod uwagę calkiem niezle oprocentowanie konta OKO, 4%, które obowiązuje do 20ktoregos maja, nie zamykam go wcześniej :-)

    kry Odpowiedz
  • Ja oszczędnościowego nie mam. Na początku, myślałem by mieć u nich konto.. ale po sposobie ich obsługi oraz absurdalnej podwyżce! nie zamierzam trzymać dłużej u nich konta. Wtedy wystarczy iść do dowolnego oddziału, prawda?

    Damian Odpowiedz
  • Ja poszedlem do jedynej placowki w miescie, chwile trwalo zanim zamknalem, prosilem o usuniecie zgody na przetwarzanie danych i Pani powiedziala ze zostawi tylko numer telefonu w razie gdyby byly jakeis problemy z zamknieciem konta, minelo pare dni od zlozenia dyspozycji o zamknieciu a juz mialem dwa telefony z „super oferta” :/ a mialo nie byc zadnych telefonow z ofertami

    mlody Odpowiedz
  • To jak? Kiedy zamykacie konto? Ja najchetniej od razu, ale nie wiem którego dokładnie

    Damian Odpowiedz
  • jak dostaniemy ekspresy
    a przeciez nie zaczeli ich jeszcze wysylac

    LOL Odpowiedz
  • @LOL – expresy, to oni mogą wysłać kiedy dusza zapragnie. W poprzedniej edycji wysyłali z opóźnieniem, a ja finansować tych … nie mam zamiaru!

    Damian Odpowiedz
  • wedlug regulaminu maja czas do konca czerwca z tego co pamietam
    wiec nie ma co sie wyglupiac

    LOL Odpowiedz
  • To którego zamykacie konto????

    inka Odpowiedz
  • Szczerze – dopiero jak otrzymam ekspres.

    Kry Odpowiedz
  • ale karte mozna zlikwidowac juz no nie?
    Przeciez w regulaminie nie bylo inforamcji ze nalezy ja utrzymac a za nia sie placic

    Anna Odpowiedz
  • Znalazlam inforamcje o rezygnacji z karty.
    Do 10.05.14 jak zrezygnowaliscie z karty to nie dostaniecie ekspresu bo: „w Czasie Trwania Promocji, po
    złożeniu Wniosku, zawarła z Bankiem
    Umowę rachunku oraz Umowę o
    Kartę, od których nie odstąpiła oraz
    które nie zostały wypowiedziane przez
    żadną ze stron w Czasie Trwania
    Promocji;”

    Anna Odpowiedz
  • A ja właśnie ku mojemu zaskoczeniu odebrałem ekspres. Konto zamknę na dniach jak „przerobię” te 350 potrzebne do nieopodatkowania karty ;)

    altvid Odpowiedz
  • Potwierdzam dziś otrzymałem ekspres.

    hermik Odpowiedz
  • Również przed chwilą otrzymałem ekspres

    mtox Odpowiedz
  • Przyszedł, czarny ;)

    Lili Odpowiedz
  • To chyba tylko czarne rozsyłają, bo ja też taki dziś otrzymałem.
    Kawa dobra, choć mój stary Zelmer robi lepszą. Pierwszy raz dostałem coś wartościowego za fri. Uf jak się cieszę……
    Aż mi teraz wstyd zamykać konto!!!

    olodz Odpowiedz
  • a ja zlikwidowałem kartę w kwietniu i dzisiaj dostałem express. Nie spodziewałem się, ale jest

    michał Odpowiedz
  • Ekspres otrzymałem dzisiaj. Po otrzymaniu zadzwoniłem na infolinię i zrezygnowałem z karty. Nie było z tym problemów. Karta widnieje jako zastrzeżona po zalogowaniu na bankowości internetowej.

    Kry Odpowiedz
  • bardzo szybko… :) umowa podpisana u kuriera 14 kwietnia, a dziś odebrany ekspres / fajnie

    lucas_22 Odpowiedz
  • tez dzisiaj przyszedł , oni maja jakies teraz konto ze zwrotem % za wynagrodzenie, widziałem jakąś reklame w tv ale nie miałem czasu doczytac w internecie

    xxx Odpowiedz
  • Ja tez otrzymałam w miniony piatek tj. 30 maja ekspress + 20 kapsułek. Bardzo fajny jest, nie taki tandetny jak te np. dolce gusto. Bardzo się ciesze:) A czy oni pobieraja jakies opłaty za prowadzenie konta i karte? no i jak ew. mozna zamknąc ich konto, tzn. czy mozna telefonicznie czy np. poczta, listem poleconym? Probowaliscie moze? Tez słyszałam o promocji z % wynagrodzeia przelewanego na ich konto, ale ja niestety mam juz przelewane na inne ;/

    inek Odpowiedz
  • Czy ktoś zamknął już u nich konto po otrzymaniu expresu ? Ja zgłosiłem chęć zamknięcia konta telefonicznie. Kobitka przyjęła zgłoszenie i powiedziała że prześlą oficjalną informację pocztą. Mija ponad tydzień i cisza nic nie dostałem. Zamykał ktoś konto przez tel ?

    slavutek Odpowiedz
  • W dzien otrzymania ekspresu zadzwonilem do nich i zastrzeglem kartę. Od tego momentu konto jest całkowicie darmowe, a nie zamykam go z tego względu ze trzymam u nich kase na koncie oszczędnościowym.

    kry Odpowiedz
  • Niepotrzebnie bo teraz oprocentowanie na tym koncie to żal.pl
    okolice 2% lub mniej zależnie od kwoty na koncie.

    Jakub Odpowiedz
  • spośród 3 kont które posiadam : ING, Inteligo i Raiff, właśnie na tym trzecim jest najwyższe oprocentowanie na koncie oszczędnościowym. Niewiele wyższe, ale nadal wyższe :)

    Kry Odpowiedz
  • Zamykaliście może już konto? Jak taką dyspozycję złożyć, żeby nie trzeba było iść specjalnie do placówki banku? dzięki za pomoc

    inek Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy