Tylko do końca miesiąca: 600 zł za Konto Santander + 1% moneyback!

Groupon: Do 260 zł za założenie Konta Praktycznego BGŻ BNP Paribas

Wystartowała bardzo dobra promocja BGŻ BNP Paribas w serwisie Groupon. W zamian za założenie Konta Praktycznego zgarnąć możemy aż 8-procentowy zwrot za płatności kartą w sklepach i internecie. Jest tylko jeden problem…

260 zł za założenie Konta Praktycznego na groupon.pl

Promocja dla całkowicie nowych klientów banku

Promocja „Konto plus bonus” dostępna jest tylko dla nowych klientów banku. Niestety nie względem daty z przeszłości, ale całkowicie nowych. Dokładniej:

[Uczestnicy] nie są stroną Umowy ramowej na dzień składania wniosku o zawarcie Umowy ramowej oraz otwarcie Konta Osobistego w ramach Promocji;
nie byli posiadaczami ani współposiadaczami konta osobistego w Banku oraz, przed połączeniem BGŻ S.A. i BNP Paribas Bank Polska S.A., nie byli posiadaczami ani współposiadaczami konta osobistego zarówno w BGŻ S.A. ani w BNP Paribas Bank Polska S.A.;

Jeśli jednak nie byliśmy nigdy klientami tego banku to wystarczy, że zakupimy ofertę w serwisie Groupon, a następnie zarejestrujemy się na stronie promocji i złożymy promocyjny wniosek. W trakcie składania wniosku konieczne będzie:

złożenie oświadczeń wymaganych do wzięcia udziału i przeprowadzenia Promocji w zakresie zgody na przetwarzanie przez Organizatora ich danych osobowych oraz ich przekazanie do Banku w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia Promocji, a także o upoważnieniu Banku do przekazania informacji w ww. zakresie Organizatorowi;

Na złożenie rejestrację i złożenie wniosku mamy czas do 18.12.2016.

8% zwrotu za transakcje bezgotówkowe

Co dalej? Do 5 stycznia 2017 musimy podpisać umowę o otwarcie konta osobistego z kartą oraz dokonać pełnej aktywacji rachunku. Następnie w każdym miesiącu (od stycznia do maja) musimy zapewnić wpływ na rachunek w wysokości min. 1000 zł – inaczej nie nabywamy prawa do tytułowego zwrotu. Najprościej będzie przelać sobie pieniądze z innego banku, ponieważ zabronione są tylko:

  • wpływy z rachunków własnych Uczestnika, prowadzonych w Banku,
  • wpłaty gotówkowe, wpływy z tytułu zerwanych/ kapitalizowanych depozytów (lokaty i konta oszczędnościowe) w Banku, uruchomienia kredytów (zobowiązań kredytowych) w Banku.

Same warunki zwrotu 8% wartości transakcji bezgotówkowych są dość proste: co miesiąc możemy w ten sposób zgarnąć do 52 zł, co do końca maja da nam 260 zł zysku.

Premię wypłaca pośrednik

Ponieważ promocja nie jest organizowana przez bank, tylko pośrednika wynajętego przez bank, to wypłata premii jest nieco trudniejsza niż wykonanie przelewu. Aby odebrać obiecany zwrot konieczne będzie odebranie maila z informacją o wyliczonej premii za okres styczeń – luty 2016 oraz podanie numeru Konta Praktycznego do odbioru premii. Organizator wyśle wiadomość do 15 marca, a czas na wpisanie danych będziemy mieli do 28 marca 2017. Przelew zostanie wykonany do 31 marca 2017.

Kolejna nagroda, za miesiące marzec – maj 2016, zostanie przekazana do 30 czerwca 2016. O jej zgarnięciu zostaniemy poinformowani do 13 czerwca. W przypadku tej nagrody nie trzeba już będzie podawać numeru konta, ponieważ zrobiliśmy to wcześniej.

O czym jeszcze należy pamiętać? Ponieważ organizatorem promocji nie jest bank, to ewentualne reklamacje musimy kierować do pośrednika, a dopiero on wyjaśniał to będzie z bankiem. W przypadku promocji, w której każdy uczestnik może zyskać inną kwotę premii może to być nieco problematyczne. Oby jednak obyło się bez żadnych problemów.

Szczegóły promocji w regulaminie.

Ile kosztuje Konto Praktyczne?

Prowadzenie Konta Praktycznego jest darmowe, o ile jego posiadacz nie ukończył 26 roku życia lub w przypadku wpływu w wysokości min. 1000 zł. Ponieważ jest to prosty warunek (i jego spełnienia wymaga również promocja), to jego spełnienie nie powinno dostarczyć problemów. Jeśli jednak zapomnimy o wpływie – płacimy 10 zł miesięcznie.

Karta debetowa jest również bezpłatna, o ile tylko wykonamy nią płatności bezgotówkowe na kwotę min. 300 zł miesięcznie (inaczej 7 zł). Oprócz tego bank nie pobiera opłaty od osób poniżej 26 roku życia. Ponieważ promocja zachęca do wydawania pieniędzy kartą BGŻ BNP, to nie powinno być problemów z opłatami.

Wypłaty gotówki z bankomatów w Polsce i na świecie są nastomiast bezwarunkowo darmowe.

Nie przegap!

Komentarze

  • Obstawiamy ile sprzeda sie grouponow?:)

    Herman Odpowiedz
  • czyli dobrze rozumiem regulamin, że jeżeli miałam kiedykolwiek tzn. mam obecnie u nich tylko lokatę to mogę wziąć udział? Niech ktoś potwierdzi?

    Paulina Odpowiedz
  • Bgż Optima też dyskwalifikuje z promocji?

    Agq Odpowiedz
  • Czy posiadacze konta oszczędnościoweg w BGŻ Optima przekreśla możliwość skorzystania z promocji?

    turbomiś Odpowiedz
  • Transakcje w internecie też się liczą?

    Emej Odpowiedz
  • Witam. Jeżeli nie byłem nigdy klientem banku to w całej tej promocji nie musze stykać sie z grouponem? Zakładam konto i dostaje zwrot 8 procent w postaci realnej gotówki a nie jakiejś wirtualnej na tym portalu?

    Michal Odpowiedz
  • Oczywiscie. Przeczytałem ze zrozumieniem… Przepraszam za spam.

    Michal Odpowiedz
  • Ja jeszcze nie mam czasu, by to dokładnie przeanalizować, może ktoś już to trochę rozgryzł?

    – „Na złożenie rejestrację i złożenie wniosku mamy czas do 18.12.2016.”
    – „Do 5 stycznia 2017 musimy podpisać umowę o otwarcie konta osobistego z kartą.”

    W jaki sposób to podpisanie umowy? 100% www, kurier, oddział? Dzwoniący telefon podawać trzeba?
    Czy da się jakoś podpisanie przesunąć na początek stycznia, by nie zapłacić za kartę za grudzień? Bo chyba nie można konta założyć w grudniu, a karty wyrobić na początku 2017? A może nie ma problemu, bo w pierwszym miesiącu karta jest bezpłatna?

    Don Quijote de la Mancha Odpowiedz
    • Donie ja mam niemiłe wspomnienia co do konta właśnie przez kartę – niby nie była płatna w pierwszym miesiącu a opłatę naliczyli; w kolejnym nie, za to w trzecim miesiącu znowu (pomimo wpływu i wydania wymaganej kwoty), w czwartym znów nie ale już pożegnałam ten bank. Tak, jak w końcu przejrzałam rachunki, to wyszło, że aktywowałam kartę 10. dnia miesiąca i okres rozliczeniowy na wydawanie określonej kwoty miałam od 10. do 10. każdego miesiąca – wtedy nie naliczało <- spytałam w banku, czy tak to jest ale Pan mi nie potrafił odpowiedzieć a mnie już się znudziło męczenie (bank oferował wtedy fajne oprocentowanie 4% rachunku ale za dużo nerwów, bałagan, na infolinii nic nie załatwisz poza złożeniem reklamacji, na którą odpowiedzią jest polecony po około 3 tygodniach i u mnie te pisma były żenująco (przepraszam) głupie. Niemniej jednak dla takiego zwrotu warto zaryzykować, bo sądzę, że taki pech się nie trafia każdemu.

      Ola
    • Dzięki, Ola, za info. ☺

      Don Quijote de la Mancha
  • 8% zwrotu, ale nie więcej niż 52zł/mc -> czyli żeby dostać max kwotę miesięczną, trzeba wydać 650zł/mc. I działa tylko przez 5 miesięcy: od stycznia do maja. Może i fajnie … ale razem z TMUB to zbyt duże dla mnie obciążenie finansowe.
    Chociaż osoby mające duże rachunki za media, czynsz czy czesne pewnie skorzystają ;-)

    Be@ Odpowiedz
    • No właśnie, w ostateczności można opłacić jakiś rachunek, nawet płacąc prowizję 0,4%.

      Don Quijote de la Mancha
    • No właśnie, a wiadomo czy są jakieś wykluczenia płatności (rachunki bm, płaz) ?

      kil
    • Be@ możesz zadzwonić do TMUB i zmienić premium na freemium, wtedy wydajesz 200 zł i możesz zastanawiać się na Paribas.

      Eva
  • Błagam nie zakładajcie konta w BGŻ, to co się dzieje w tym banku woła o pomstę do nieba, znając życie to o te grosze trzeba się będzie reklamacjami domagać. NIE POLECAM 1/10

    Sylwia Odpowiedz
  • Od lat łapałem/-śmy :) się na te promocje u nich i za każdym razem trzeba było reklamacje robić, to fakt. A razu pewnego nawet musiałem dwa razy zamykać dawno ZAMKNIĘTĄ kartę kredytową :) bo po pół roku od zamknięcia przyszedł nagle PAPIEROWY wyciąg z niej – takie jaja. Zerowy bo zerowy ale ciśnienie podniósł i w BIK-u rekord sobie siedział w najlepsze:/ To była ta KK z zerowym oprocentowaniem przez pół roku za przeniesienie innej obcej KK. Ale to bardzo zamierzchłe czasy były, np. wypłat z BOŚ-a obcymi kartami za co BOŚ płacił :) Dobrze, że akurat nie musiałem nikogo fatygować z „krewnych i znajomych królika” :] Spróbować można, wszak na bezrybiu…

    Krzysztoff Odpowiedz
  • Również mocno nie polecam – z pewnością jeden z bardziej problematycznych banków.

    Przemo Odpowiedz
  • Czy ktoś wie po jakim czasie można później bezpiecznie zamknąć konto, aby nie narazić się na jakiś niechciany zwrot?
    Tak jak wyżej było pisane – rozumiem, że lokata Optima się tutaj nie liczy i można spokojnie zakładać? :)

    Szymon Odpowiedz
  • Rachunek oszczędnościowy BGŻ OPTIMA też wyklucza wzięcie udziału w promocji?

    anusiakk Odpowiedz
  • ja mam konto już rok – nie miałam jak dotąd żadnych problemów z bankiem (odpukać) tylko żeby zamknąć konto trzeba kopytkować do oddziału..
    teraz założę na męża – „ucieszy się” z kolejnej karty ;)

    Natalia Odpowiedz
  • Zastanawiam się czy zamówić kartę założyć konto. Ale jeśli potem mam składać reklamacje i się denerwować to nie jest to warte zachodu. poczekam na inną promocję

    Anna Odpowiedz
  • witam
    czy posiadanie produktow BGZ Optima rowniez powoduje wykluczenie z promocji?
    czy po spelnieniu warunkow ( otrzymaniu ostatniej premii) mozna bez problemu zamknac konto?

    Michal1607 Odpowiedz
  • „…dokonaniu płatności za towary lub usługi w punktach handlowo–usługowych, w którym akceptowana jest płatność Kartą.” <- czy Wy też interpretujecie to tak, że nie wliczą się płatności w necie?

    Ola Odpowiedz
    • Tego chyba nikt nie wie. Wg słownika pojęć MasterCard Punkt handlowo-usługowy to osoba prawna lub fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, która zawarła z centrum rozliczeniowo-transakcyjnym umowę, na podstawie której akceptuje karty kredytowe i/lub debetowe jako formę płatności za towary lub usługi, pod warunkiem odpowiedniego przedstawienia tych kart do rozliczenia przez ich posiadaczy.

      Moim zdaniem każdy sklep internetowy się łapie na tą definicję, ale ja nie jestem prawnikiem. Przed chwilą czytałam, że komuś mBank nie uznał płatności kartą w biletomacie jako płatności właśnie w punkcie usługowo-handlowym… Różnie to może być. Nie wiem czy system rozróżnia płatności np. kartą w sklepie Empik i kartą na Empik.com (?) I czy Sprytny Bill jest sklepem internetowym czy stacjonarnym ? :-)
      A może po prostu biletomat nie został zaliczony do PH-U, bo nie należy do firmy, tylko do instytucji (np. ZTM miasta st. Warszawa) ?
      Dobrze by było jakby ktoś to wyjaśnił i przetłumaczył na normalny polski.

      Be@
    • Moim zdaniem każdy sklep internetowy się łapie na tą definicję” — raczej nie, bo „akceptuje karty […] pod warunkiem odpowiedniego przedstawienia tych kart do rozliczenia przez ich posiadaczy”.

      Oprócz kodów MCC każda transakcja zawiera informację o jednym z trzech typów: retail (punkt handlowo-usługowy) oraz dwa rodzaje CNP (Card Not Present) — e-commerce i MOTO (mail order/telephone order). Te typy transakcji wpływają na sposób przetwarzania transakcji od strony technicznej, ale także na wysokość prowizji oraz procedury np. reklamacyjne.

      Nie wiem czy system rozróżnia płatności np. kartą w sklepie Empik i kartą na Empik.com” — rozróżnia, zasadnicze znaczenie ma bezpośrednia (stykowa lub zbliżeniowa) komunikacja między kartą a terminalem w POS. Jeśli takiej komunikacji brak (przekazywane są tylko dane nadrukowane/wytłoczone na karcie), to mamy do czynienia z CNP (e-commerce przy samoobsłudze, MOTO jeśli dane przekazujemy sprzedawcy pocztą, faksem lub telefonicznie). Oczywiście znaczenie ma sama transakcja płatnicza — zamówienie przez Internet, ale płatność w terminalu przy odbiorze, to już retail.

      czy Sprytny Bill jest sklepem internetowym czy stacjonarnym” — to oczywiście CNP.

      mBank nie uznał płatności kartą w biletomacie jako płatności właśnie w punkcie usługowo-handlowym” — i to nie pasuje do moich powyższych wywodów… ☹ Wydaje się, że skoro card WAS present, to powinna to być transakcja retail…

      „A może po prostu biletomat nie został zaliczony do PH-U, bo nie należy do firmy, tylko do instytucji ” — raczej nie, stawiam bardziej na MCC… a może głupiego pracownika banku… albo po prostu działanie banku mające zapobiec łatwemu nabijaniu transakcji, coś jak z Billem w TMUB (czy w tych biletomatach można kupić coś łatwo spieniężnialnego)?

      Don Quijote de la Mancha
    • Fachowo wyjaśnione. Dzięki :-)*

      Be@
  • Pieniądze można przelewać ze swojego konta w innym Banku ?
    bo wykluczone są
    ( wpływy z rachunków własnych Uczestnika, prowadzonych w Banku,)

    Nie jest to jasno sprecyzowane. W każdym z banku mam rachunek własny

    Piotrek76 Odpowiedz
    • „Na potrzeby Promocji wprowadza się następujące definicje:
      1) Bank – Bank BGŻ BNP Paribas Spółka Akcyjna […]”

      Don Quijote de la Mancha
  • witam
    czy posiadanie produktow BGZ Optima rowniez powoduje wykluczenie z promocji?
    Czy w kwestii cashbacku 8 % – konieczne jest wydanie 650 pln (jak to ma miejsce w T-Mobile Uslugi Bankowe – Premium/ Freemium)? czy w przypadku mniejszej kwoty będzie naliczona odpowiednio nizsza premia od wydanej kwoty?
    czy po spelnieniu warunkow ( otrzymaniu ostatniej premii) mozna bez problemu zamknac konto?

    Michal1607 Odpowiedz
    • Z promocji wyklucza tylko posiadanie Konta Osobistego, oczywiście semantycznie ko BGŻOptima też jest osobiste (bo nie firmowe i nie wspólne), ale zapis sugeruje, że mamy do czynienia z definicją, i rzeczywiście, znalazłem: „Konto Osobiste – rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy w Banku, prowadzony w złotych”.

      Don Quijote de la Mancha
    • Kiedyś już kupiłam podobną ofertę BGŻ przez grupon i pomimo wcześniejszego posiadania BGŻOptimy byłam nowym klientem dla BGŻ (dla mnie to 2 inne banki, jak PKO i Inteligo). Myślisz Donie,że tutaj BGŻOptima może być podciągnięta pod jedna definicję razem ze zwykłym BGŻ? Na infolinię nie widzę sensu dzwonić, bo już wiele razy wprowadzili mnie w błąd a tu jeszcze promocja przez pośrednika. Jest sposób by po cichu jakoś to sprawdzić? Szlag mnie trafi jeżeli zamiast karty TMUB zacznę używać BGŻtu i nie wypłacą zwrotów.

      Ola
    • Zadzwoniłam na infolinię z prośbą: czy może mnie Pani zweryfikować, czy byłam waszym klientem. Odpowiedź: NIE, proszę iść do oddziału. To jest właśnie to, przez co tego banku nienawidzę. Przecież w oddziale nie mają mocy większej niż Ci na infolinii! O zgrozo!:)

      Ola
    • „Myślisz Donie,że tutaj BGŻOptima może być podciągnięta pod jedna definicję razem ze zwykłym BGŻ” — bank tak ( 3 grudnia 2016, 12:58 • Don Quijote de la Mancha), ale konto już nie, bo konta w Optimie nie są Kontami Oszczędnościowymi, czyli ror (nawet Rachunek Główny to wg umowy Rachunek Oszczędnościowy); wprawdzie w definicji wspominają o „dokonywaniu rozliczeń”: „Rachunek Główny – podstawowy rachunek bankowy otwierany w ramach Konta BGŻOptima wraz z zawarciem Umowy, na który dokonywany jest Przelew autoryzacyjny, a także na którym gromadzone są inne środki pieniężne; Rachunek Główny prowadzony jest dla celów oszczędnościowych oraz dokonywania rozliczeń w zakresie przewidzianym w Umowie” ale ogólnie ze wszystkich dokumentów wynika, że w Optima ror nie ma.

      Don Quijote de la Mancha
    • *konta w Optimie nie są Kontami Osobistymi, czyli ror [są właśnie Oszczędnościowymi]

      Don Quijote de la Mancha
    • A standardowo masz rację:) W systemie wyświetla się „RACHUNEK GŁÓWNY” a mnie się jakoś tak pomerdało, że wyświetla rachunek oszczęnościowo-rozliczeniowy (możliwe, że z innym kontem skojarzyłam). Jestem takim bankowym imbecylem – gdyby nie livesmarter, Ty i Admin… no i jeszcze parę innych tu osób to bym zginęła. Dzięki:)

      Ola
    • Ale jest jeszcze to „mogą wziąć udział osoby […], które […] nie są stroną Umowy ramowej” ?

      Don Quijote de la Mancha
    • Ola Nic dziwnego że na infolinii nie udzielają takich informacji na zwykłej weryfikacji. może to nie T- mobile. Gdzie podając pesel i odpowiadając na kilka pytań zmieniłam adres i zamówiłam kartę. Bezpieczeństwo pierwsza klasa. Pracuję w banku również, u nas na infolinii jest to nie do pomyślenia.

      ona_25a
  • hej Don Quijote de la Mancha – reasumujac- majac konto w BGZOptima – nie jest sie wykluczonym i mozna smialo zakladac Konto Praktyczne?

    Michal1607 Odpowiedz
    • Można, bo nie można mieć tylko Osobistego, a takiego w Optimie nie ma.

      Don Quijote de la Mancha
  • Don Quijote de la Mancha -> tradycyjnie serdecznie dziekuje;-)

    Michal1607 Odpowiedz
    • Ups, teraz zauważyłem (§ 2. ust. 1. pkt 1), że nie tylko Konta Osobistego mieć nie można, ale także Umowy Ramowej…

      Umowa ramowa – Umowa ramowa Rachunków Bankowych, Karty oraz Elektronicznych Kanałów Dostępu, zawierana pomiędzy Bankiem i Uczestnikiem”, przy czym „Bank – Bank BGŻ BNP Paribas Spółka Akcyjna […]”

      Hmm…

      Don Quijote de la Mancha
  • Czyli jednak wyklucza posiadaczy produktów BGZOptima…?

    Michal1607 Odpowiedz
  • hej Admin dzięki za potwierdzenie ze BGZOptima nie wyklucza. Tak wiec pora skladac wniosek!:-)

    Michal1607 Odpowiedz
  • czy do zwrotu zaliczają sie płatności płazem ?

    anet Odpowiedz
  • Na grouponie warunki do spełnienia określone są jako: „•Uzyskanie wpływów na konto o łącznej wartości min 1000 zł w każdym z miesięcy, za które może zostać naliczona nagroda (styczeń-maj 2017 r.);
    •Dokonanie transakcji bezgotówkowych kartą debetową o łącznej wartości min. 650 zł w każdym z miesięcy, za które może zostać naliczona nagroda (styczeń-maj 2017 r.);
    •Posiadanie konta oraz karty debetowej na dzień wypłaty nagrody; ”

    W regulaminie nie natknęłam się na informacje o KONIECZNOŚCI wydania 650zł.

    Czy dobrze rozumiem, że groupon po prostu wpisał kwotę do zwrotu 52zł, ale skoro regulamin nic o tym nie mówi to równie dobrze mogę wydać kartą tylko 100zł i otrzymać zwrot?

    Pozdrawiam.

    K. Odpowiedz
  • Wysłałem do organizatora takie oto pytania:
    1. Czy będąc w przeszłości posiadaczem konta BGŻ Optima kwalifikuję się do uczestniczenia w promocji (BGŻ Optima to nie to samo co BGŻ)
    2. Czy transakcje robione przez internet będą kwalifikowały się do zwrotu 8%, zapis regulaminu: “Transakcje bezgotówkowe – operacje bezgotówkowe wykonane przez Uczestnika w okresie trwania Promocji za pomocą Karty, polegające na dokonaniu płatności za towary lub usługi w punktach handlowo – usługowych, w którym akceptowana jest płatność Kartą” w zapisie “usługi w punktach handlowo – usługowych” można różnie interpretować.
    3. Czy płatności z tzw.kodem MCC 4900 wyklucza zwrot 8% za transakcje
    4. Czy są jakieś wykluczone kody MCC
    otrzymałem takie odpowiedzi:
    Jeżeli miał Pan konto tylko w BGŻOptima a nie miał Pan konta w BGŻ BNP Paribas, w BGŻ S.A ani w BNP Paribas Bank Polska S.A to jak najbardziej może Pan wziąć udział w promocji Konto plus bonus.
    Bierzemy pod uwagę płatności w sklepach oraz płatności internetowe wykonane kartą.
    Płatność kartą w punkcie handlowych o kodzie MCC 4900 jest liczona jako transakcje bezgotówkowe.

    Brak odpowiedzi na ostatnie pytanie myslę, że oznacza, że wszystkie rodzaje transakcji kartą podobnie jak MCC 4900 są transakcjami bezgotówkowymi a takie uznaje się do zwrotu 8%

    tytus Odpowiedz
    • @tytus — super, ale z tym 4900 nieco przesadziłeś, to prawie jak sugestia ulepszenia regulaminu następnej promocji :X

      Don Quijote de la Mancha
    • bądźmy dobrej myśli, że organizator nie jest tak dociekliwy

      tytus
  • Dostałem maila dwa dni temu, że kurier jedzie z dokumentami. Nikt do mnie nie dzwonił, a dziś przyszedł mail, że wniosek o konto został anulowany.
    Jeśli złożę wniosek o konto ponownie, to załapię się do tejże promocji?

    Damianos Odpowiedz
    • Damianos ja również dostałam dzisiaj maila o anulowaniu wniosku. Zastanawiam sie czy w ogóle warto zakładać tam konto skoro od razu na wstępie pojawiają sie problemy.

      Anet
  • witam
    czy jesli umowa zostala podpisana juz w grudniu, a karta nie zostala jeszcze aktywowana to bedzie naliczona oplata za karte? czy wstrzymanie sie z aktywacja do 01-01-2017 pozwoli ominac oplate w grudniu?

    Michal1607 Odpowiedz
  • Wczoraj kurier przywiózł umowę i kartę płatniczą. Ja też liczę na to ,że aktywacja karty dopiero w styczniu ,pozwoli uniknąć opłaty za grudzień.Choć w „instrukcji obsługi” karty napisano:”Aby otrzymać PIN do karty należy w ciągu 7 dni wysłać SMS z hasłem(…) pod nr 4884 z numeru telefonu kom, który został podany we wniosku o wydanie karty”. Ale nie napisano w ciągu 7 dni od czego.. może od podpisania umowy ? A jeśli zrobię to później ,to karta będzie do wyrzucenia ?:-) Trzeba zapytać konsultanta…

    Andrzej Odpowiedz
  • Ku przestrodze.
    Wniosek o konto złożyłam 11.12.2016.
    Pozytywnie zweryfikowany 12.12.2016 i info, żeby oczekiwać na kuriera.
    Z racji, że przesyłka to Umowa + karta, to przyjęłam do wiadomości, że nie będzie to od ręki (wszak tą kartę trzeba fizycznie wyrobić).
    Wczoraj zadzwonił kurier, że ma przesyłkę ale jest tak obłożony, że dostarczy ją 27.12.2016.
    Dziś rano dostałam jednak SMSa z DHL, że dziś mam oczekiwać kuriera (???? aha, no to oczekuję).
    Po 13 zadzwoniła Pani z banku, że wróciła do nich niepodpisana Umowa. Wytłumaczyłam sytuację, poprosiłam o ponowne przesłanie.
    Po 14 zobaczyłam, że mam nieodebrane połączenie z banku, zadzwoniłam na infolinię, gdzie usłyszałam, że wniosek został zamknięty i mam złożyć nowy. Wytłumaczyłam, że to niemożliwe, bo 1) dzwoniła do mnie Pani z banku i sytuację wyjaśniłam 2) wniosek był z promocji i nie chcę nowego. Przełączali mnie w kółko, w końcu złożyłam reklamację pt. „to nie moja wina, proszę o przywrócenie tego wniosku”. Pani była na tyle miła, że oznaczyła jako reklamację priorytetową.
    Ku przestrodze : jeżeli coś za długo czekacie, to nie dajcie się tak nieładnie wyrolować: 1) DHLowi? 2)Bankowi?
    Jeżeli ktoś jest w podobnej sytuacji niech da znać, zawsze to łatwiej wywalczyć taką reklamację w grupie.

    Ola Odpowiedz
  • Ja natomiast też mam serdecznie tego dosyć bo musiałam 4 razy wysyłać zdjęcia i skan dowodu gdyż wszystkie wersje nie wiedzieć czemu nie przechodziły weryfikacji…ostatnia sprzed 3 dni cisza zero kontaktu wiec nie wiem czy w koncu przeszlo czy nie…

    Paulina Odpowiedz
    • Aha, czyli nie tylko ja tak mam :X

      Don Quijote de la Mancha
    • 8 dni temu dostałem info „Negatywna weryfikacja dowodu”, ale moje skany ponieważ jakość mają bardzo dobrą, wysoką rozdzielczość, nie ucięte — więc wrzuciłem jeszcze raz dokładnie te same pliki. Tym razem zmienili zdanie, właśnie napisali: „Twój wniosek […] został wstępnie zweryfikowany pozytywnie”…

      Don Quijote de la Mancha
    • Ja na początku robiłam zdjęcia bo nie miałam możliwości zrobienia skanu a zdjęcia też dopuszczali. Zdjęcia były idealne i spełniały wszystkie wymogi… i tak 3 razy…w końcu się wkurzyłam załatwiłam skan i po tygodniu odpisali mi że weryfikacja poprawna umowa przekazana kurierowi. Wniosek o konto złożony 12 grudnia do dziś nie mam konta – to jest jakaś paranoja…czytając inne komentarze obawiam się czy spełnię warunek założenia konta do 5 stycznia :P

      Paulina
  • Żona zarejestrowała się 1 grudnia, kurier miał przyjechać następnego dnia i niestety nie przyjechał do dziś. W banku upierają się, że przekazali do kuriera i podają nr listu przewozowego. Firma kurierska nie rozpoznaje takiego numeru listu przewozowego. Żona złożyła reklamację w banku, ale została poinformowana, że czas na jej rozpatrzenie to 30 dni, tymczasem umowę o konto należy zawrzeć do 5 stycznia…

    Analityk Odpowiedz
  • Niestety utwierdzacie mnie tylko w przekonaniu, żeby do każdej oferty Paribasa dopisywać, że to nieco bardziej „ryzykowna” promocja, niż inne… Generalnie same problemy. Nie wspominam, co się działo kilka lat temu podczas akcji z tabletami…

    Michał Odpowiedz
  • a ja znam przypadek, że obyło się bez problemów
    wniosek klepnięty 14.12, kurier był 22.12

    pozdrawiam

    kruczi Odpowiedz
  • Po niemal dwóch tygodniach dziś w końcu dotarł do nas kurier. Dwa konta założone.

    Klaudia Odpowiedz
  • Jaka to firma kurierska?

    Don Quijote de la Mancha Odpowiedz
    • Dzięki, czyli ten sms o planowanym dostarczeniu przesyłki 2 stycznia rano to w tej sprawie — tym razem też się udało podając niedzwoniący numer telefonu (modemu). ☺

      Don Quijote de la Mancha
  • kur.. od piątku kurier przyjeżdża do mnie z umową!boże skąd się biorą tacy kurierzy/firmy kurierskie? w piątek według sms miał przyjechać 10-12:30 byłam w domu nikogo, zero telefonu, zer sms, zero awizo…wysłali link do zmiany terminu godziny i miejsca, w niedzielę dla pewności potwierdziłam ich wersję poniedziałek 10-12:30 jak się można domyślić byłam w domu do 14 zero kontaktu, nie potrafię tego zrozumieć…żebym chociaż znała nr tel do niego a tu nic….ale i tak nic nie przebije ups… gość jeździł z telefonem od citi podobno przez tydzień mając pecha że akurat nikogo nie było w domu (pracujemy na dwie zmiany). Zero sms, zero awizo, zero telefonu. Paczka wróciła do organizatora, gdyby nie reklamacja składana do banku że nie przysłali nagrody to byśmy się nawet o tym nie dowiedzieli…kurier twierdzi że nie ma obowiązku powiadamiać że próbuje dostarczyć przesyłkę…no comments!

    Paulina Odpowiedz
    • Po raz kolejny, przy kolejnej firmie, okazuje się, że u nas, na Podbeskidziu kurierzy są bardziej przyjaźni. W moim przypadku jest to o tyle trudne, że bankom podaję numer tylko do sms, ale tym razem ten z DHL też napisał ze swojej komórki, później ja już oddzwoniłem, umówiliśmy się, mamy swoje numery…

      Don Quijote de la Mancha
  • Zauważyłem, że w serwisie www nie można zmienić PIN, mam nadzieję, że w bankomacie można? Ale czy za darmo, bo w toip jest 10 zł za „ponowne wygenerowanie numeru PIN dla Karty Debetowej typu A lub wydanie duplikatu numeru PIN dla Karty Debetowej typu B” — ale może chodzi o zapomnienie, a nie zwykłą zmianę?

    Don Quijote de la Mancha Odpowiedz
    • zmieniałeś już pin ?

      pozdrawiam

      kruczi
    • Tak, wczoraj wieczorem w ich bankomacie, opłaty na razie nie widzę.

      Don Quijote de la Mancha
    • W niektórych bankach opłata pobierana jest z końcem miesiąca ale w TOiP’ie nie widzę takiej pozycji jak opłata za zmianę kodu PIN w bankomacie więc chyba faktycznie wychodzi na to że jest to bezpłatne.

      soveri
  • czy do 5 stycznia ma zostać podpisana umowa czy jakieś inne warunki trzeba spełnić bo nie do końca rozumiem regulamin? Czy ktoś jest w takiej sytuacji jak ja że od tygodnia kurier podobno ma umowę, podobno u mnie był ale nikogo nie było, nie odzywał się sms, awizo itd. wczoraj złożyłam reklamację twierdzili że zepsuł mu się samochód od kilku dni więc to że mnie nie zastał to ściema, zapisano jakąś interwencję pani dzwoniła z centrali z przeprosinami że dziś przyjedzie i że będzie dzwonił i znowu to samo!ani kuriera ani telefonu!!w systemie znowu że nie zastał nikogo o godzinie o której byłam w domu…!!wczoraj pani mówiła że paczka leży w magazynie i kurier nie ma jej przy sobie a dziś widzę że podobno wczoraj też mnie nie zastał!! gdzie pisać reklamację? nie mam pomysłu co z tym zrobić….i z tym że paribas 4 razy prosił mnie o skany dowodu które nie przechodziły weryfikacji…minął miesiąc a mi nie udało się założyć konta!to jest jakaś paranoja

    Paulina Odpowiedz
  • Taką ciekawostkę zauważyłem — wczoraj zapłaciłem poniżej 50 zł bez PIN i do tej pory tej transakcji nie widzę, nawet wśród zablokowanych. Czyżby ta debetówka działała w trybie offline? To ogólnie jest zaletą, płatności przechodzą szybciej i pewniej, ale dotyczy raczej kart kredytowych.

    Don Quijote de la Mancha Odpowiedz
  • A co w sytuacji jak nie zdążyłem do 5 stycznia podpisać umowy?
    Cały czas chcieli skan dowodu ze niby zły wysyłam i termin przeleciał.
    Niewiem co dalej robić.

    bratp Odpowiedz
  • Właśnie naliczyli mi 7 zł „MIESIĘCZNA OPŁATA ZA OBSŁUGĘ KARTY” — rozumiem, że to za grudzień, więc, ponieważ kartę otrzymałem i konto aktywowałem 4 stycznia, to muszę pisać reklamację (tzn. nie jest to opłata za styczeń zwracana po wydaniu 300 zł)?

    Don Quijote de la Mancha Odpowiedz
    • Łojjj Donie, to widzę, że będziesz miał jak ja. Mnie 08. dnia miesiąca pobierali opłaty pomimo tego, że twierdzili, że okres rozliczeniowy mam między 1 a ostatnim dniem miesiąca. Jak wydawałam między 08. a 08. to opłaty nie było. Pierwszy okres rozliczeniowy z założenia jest bezpłatny (ale ichniejsze rozumienie pierwszego okresu rozliczeniowego też mi definiowali, w zależności od konsultanta, czy osoby rozpatrującej reklamację jak chcieli – jedni, że pierwsze 30 dni od otwarcia konta (nie aktywacji karty), drudzy, że miesiąc w którym otwarto konto.) Pamiętam, że kuriera miałeś pod koniec roku 2016, więc nijak nie mam sensu ta opłata, bo wygląda, jak już by Cię zaczęli uważać za klienta z dniem, kiedy złożyłeś wniosek. Oczywiście pisz reklamację – jedna niestety może nie wystarczyć, bo pamiętam moje – czeski film i rzucanie grochem o ścianę ale w końcu 2 z 3 opłat zwrócili.

      ola
    • Ach, tak!

      A ja grzecznie ich kartą w sklepach płaciłem (choć 300 zł w te parę dni nie wyrobiłem), ale skoro oni tak, to ja ich płazem! ?

      Don Quijote de la Mancha
    • I jeszcze jedno mi się przypomniało. Każdą reklamację składałam w systemie Planet a oni i tak odpowiadali w wersji papierowej via list polecony Poczta Polska, więc trwało to około 3 tygodni. Jeżeli dostaniesz taką kompletnie absurdalną odpowiedź, to też się nie zdziw tylko pisz kolejną reklamację poprzez Planet.

      ola
  • Mi nie pobrali na razie opłaty za grudzień. Może dlatego, że nie mam na koncie żadnych środków.

    Damianos Odpowiedz
  • widze ze mi tez pobrali oplate za karte, pomimo ze zostala aktywowana dopiero w styczniu.
    trzeba wiec bedzie pisac reklamacje

    Michal1607 Odpowiedz
  • Reklamacja poszła. Już mi się ten bank nie podoba… ciekawe, czy z wypłatami zwrotów też będą problemy.

    Klaudia Odpowiedz
  • wróciło 7 PLN na ror jako uznanie wewnętrzne,
    ale pojawił się tajemniczy rachunek o nazwie „NALEŻN Z/T NZAP PROW/OPŁ/SKŁ.UBEZP” z saldem – 7 PLN …

    pozdrawiam

    kruczi Odpowiedz
  • hej Kruczi
    mozesz podrzucic co napisales w reklamacji ze zwrocili?

    Michal1607 Odpowiedz
    • W dniu dzisiejszym została naliczona opłata za obsługę karty debetowej
      Kartę aktywowałem pod koniec grudnia więc nie mogłem używać jej przez jeden pełny okres rozliczeniowy

      W związku z tym uważam, że opłata została naliczona bezpodstawnie i proszę o jej jak najszybszy zwrot

      kruczi
    • Ja napisałem bardzo podobnie, ale zaznaczając, że kartę otrzymałem i umowę podpisałem w styczniu, a na razie brak odzewu…

      Don Quijote de la Mancha
  • Ja mam to samo. Konto i karta aktywowane 3 stycznia. Najpierw 9.01 pobrali opłatę za „MIESIĘCZNA OPŁATA ZA OBSŁUGĘ KARTY” i zwrócili tego samego dnia. Dziś tj. 11.01pobrane 7 zł za „Splata zaleglych prowizji… „. Reklamacja również poleciała.

    Przemek Odpowiedz
    • Witamy w BNP :-) Pamiętam, że przy staaarej promocji z tabletem też miałem podobne początki…

      Michał
  • Komuś oddali 7 zł albo chociaż odpowiedzieli na reklamację?

    Klaudia Odpowiedz
    • 9 stycznia napisałem reklamację podając, że „umowę podpisałem, kartę otrzymałem i konto aktywowałem 4 stycznia 2017 r., więc bank nie ma prawa pobierać opłaty za grudzień”.

      Dzisiaj dostałem odpowiedź: „Postępowanie wyjaśniające wykazało, że ze względu na konieczność zebrania dodatkowych wyjaśnień, termin rozpatrywania sprawy wydłuży się”.

      Będą zbierać wyjaśnienia w sprawie daty podpisania umowy i aktywacji konta…

      Don Quijote de la Mancha
    • Uzbrój się w cierpliwość. Jak postanowili wysłać listem poleconym, to po około 3,5 tygodnia przyjdzie. Jeżeli mailem, to właśnie jak u Dona przeczytasz, że potrzebują więcej czasu (to im wydłuża czas odpowiedzi na reklamację).

      ola
    • Od złożenia reklamacji minęły 33 dni. Zostało pobrane 7 zł nie wiadomo za co ???? Czy to oznacza, że reklamacja została uznana? Żadnej odp nie dostałem, kasy też nie zwrócili.

      Przemek
    • mam ten sam problem.. reklamacja zlozona. nawet otrzymalem info ze zwroca.. a kasy wciaz brak. co zrobic w takiej sytuacji?

      Michal1607
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy