Tylko do końca miesiąca: 600 zł za Konto Santander + 1% moneyback!

Masz iKonto w promocji z tabletem? Już niedługo będziesz mógł je zamknąć. A nasz czytelnik pokazuje, że warto było walczyć o swoje :)

Prawie rok temu na blogu pojawiła się niezapomniana promocja banku BNP Paribas. W bardzo łatwy sposób można było wtedy zgarnąć tablet o wartości około 400 zł. Niestety bank popisał się nieznajomością swojego regulaminu i chciał przyznać nagrody jedynie garstce klientów. Na szczęście m.in. po naszej interwencji nagrody otrzymali wszyscy. Dziś, po upływie roku, piszemy o dwóch kwestiach: po pierwsze kiedy i w jaki sposób można wypowiedzieć umowę rachunku tak, aby nie zapłacić regulaminowej kary, a po drugie w jaki sposób możliwe było zgarnięcie dodatkowych odsetek z uwagi na opóźnione wydanie obiecanej nagrody :-)

Kiedy mogę zamknąć iKonto BNP Paribas?

Zacznijmy od początku: do promocji „iKonto BNP Paribas z Tabletem” mogliśmy przystępować w dniach 5-14 sierpnia 2014. Umowa podpisywana była przez internet, dlatego najprościej sprawdzić kiedy ją zawarliśmy szukając w swojej skrzynce mailowej wiadomości o tytule „iKonto – potwierdzenie założenia rachunku”.

W moim przypadku wniosek złożony został 7 sierpnia, a konto aktywowano 8 sierpnia. Kiedy więc mogę zamknąć rachunek?

Zgodnie z regulaminem:

Uczestnik przystępując do Sprzedaży Premiowej wyraża zgodę na to że w przypadku, gdy wypowie umowę o prowadzenie iKonta BNP Paribas Banku Polska S.A. w okresie do 12 miesięcy od daty jej zawarcia jest zobowiązany do zwrotu Bankowi wartości nagrody, która wynosi 400 zł i jednocześnie oświadcza, iż upoważnia BNP Paribas Bank Polska S.A. do obciążenia jego iKonta BNP Paribas Banku Polska S.A. wartością nagrody.

Aby spełnić ten warunek konieczne jest wypowiedzenie umowy po regulaminowych 12 miesiącach od daty jej zawarcia, czyli w moim przypadku najwcześniej 9 sierpnia. Trzeba tu pamiętać, że okres wypowiedzenia wynosi 30 dni, więc konto teoretycznie powinno zostać zamknięte w dniu 7 września. Pamiętajmy, że prowadzenie konta jest darmowe, o ile wpłynie na nie 1000 zł miesięcznie – warto spełnić ten warunek na początku ostatniego miesiąca, aby uniknąć ewentualnych kosztów (niektóre banki pobierają opłatę nawet, jeśli konto jest w trybie wypowiedzenia).

Jeśli jeszcze tego nie zrobiliśmy, to zamknąć możemy również kartę debetową, której prowadzenie kosztuje 6 zł (o ile nie wydamy 200 zł w danym miesiącu kalendarzowym). Regulamin nic nie mówi o terminie, w którym możemy to zrobić, więc wielu czytelników kartę zamknęło już kilka miesięcy temu. Ewentualnie termin zamknięcia karty i konta możemy nieco przesunąć, ponieważ bank ciągle zwraca 3% wartości transakcji w internecie (płacąc przez PayU).

Jak zamknąć konto w BGŻ BNP Paribas?

Zgodnie z informacjami uzyskanymi na infolinii banku wniosek o zamknięcie rachunku możemy złożyć osobiście w oddziale, wysyłając wypowiedzenie pocztą lub dzwoniąc na infolinię (numer 801 321 123 lub 22 566 99 99). W przypadku drugiej opcji, czyli wysyłki dokumentu, możecie skorzystać np. z szablonu przygotowanego przy okazji promocji innego banku (zmieniając dane na: Bank BGŻ BNP Paribas S.A., ul. Kasprzaka 10/16, 01-211 Warszawa).

Jak walczyć o swoje prawa – historia czytelnika

Na koniec w ramach ciekawostek historia naszego czytelnika, który postanowił walczyć do końca zgodnie z instrukcjami, jakie przekazaliśmy w jednym z artykułów. Historia ta może wam się jeszcze kiedyś przydać – będziecie wiedzieć jak, mniej więcej, wygląda schemat walki klienta z bankiem. Zastanawiamy się, czy ciągle nie jest możliwe skorzystanie z tej samej drogi i wywalczenie odsetek :-)
W każdym razie oddajemy głos Łukaszowi:

Należę do grupy tych „szczęśliwców” którzy po przeczytaniu regulaminu promocji uznali że nie ma co się spieszyć z wydatkami bo wszyscy jej uczestnicy dostaną tablety. Więc byłem zaskoczony, kiedy 9 października 2014 dostałem informację, że nie otrzymam nagrody ponieważ nie jestem uczestnikiem promocji. Napisałem wtedy przydługą reklamację

W związku z informacją z dnia 9 października 2014 r. otrzymaną od Banku za pomocą środków komunikacji elektronicznej o nieprzyznaniu mi nagrody w postaci tabletu Samsung Galaxy Tab P3 Lite SM-T110 wnoszę o zmianę decyzji i niezwłoczne nadesłanie mi przyrzeczonej nagrody bądź jej równowartości (400zł zgodnie z pkt. IV.5 Regulaminu Promocji) w przypadku gdyby występował brak towarów danego rodzaju na rynku.
Zgodnie z pkt. IV.1 Regulaminu Promocji:
Uczestnik nabywa prawo do nagrody – tabletu Samsung Galaxy Tab P3 Lite SM-T110 jeśli spełni łącznie następujące warunki:
1) w okresie trwania Sprzedaży Premiowej kliknie w banner reklamowy z wizerunkiem tabletu i informacją o sprzedaży premiowej. Wypełni wniosek o otwarcie iKonta BNP Paribas Banku Polska S.A. i dokona przelewu identyfikującego,
2) do 30.09.2014 aktywuje iKonto w BNP Paribas Banku Polska S.A. i wykona transakcje kartą debetową na kwotę przynajmniej 400 zł.

oraz pkt. V.1 Regulaminu Promocji
Każdemu Uczestnikowi, która spełni warunki Sprzedaży Premiowej opisane w dziale IV Regulaminu, Bank przyznaje tablet Samsung Galaxy Tab P3 Lite SM-T110.
Nabyłem prawo do uzyskania od Państwa nagrody w postaci tabletu Samsung Galaxy Tab P3 Lite SM-T110. W żadnym z ww. punktów regulaminu na który zgodziły się obie strony umowy nie ma informacji o uznaniowości przyznania nagrody. Chciałbym zauważyć, że co prawda BNP Paribas zastrzegł sobie w pkt. II.1 Regulaminu Promocji możliwość wcześniejszego zakończenia promocji, ale nastąpiło to już po przystąpieniu przeze mnie do niej.
Dodatkowo oczekuję od państwa propozycji rekompensaty za złamanie przez Państwa pkt. V.5. Regulaminu Promocji:
Tablet Samsung Galaxy Tab P3 Lite SM-T110 zostanie wysłany za potwierdzeniem odbioru na adres korespondencyjny podany we wniosku o Konto do dnia 10 października 2014 r.

Chciałbym również zaznaczyć, iż w przypadku odmownego rozpatrzenia reklamacji, bądź braku odpowiedzi na nią – zostanie ona przekazana do organów wymienionych w pkt. VI.7 Regulaminu Promocji.

Odpowiedź na niniejszą reklamację proszę przesłać w formie pisemnej na adres korespondencyjny zarejestrowany w systemie BNP Paribas.

Reklamacja ta została wysłana przed ogłoszeniem przez prezesa banku oświadczenia, w którym zrzuca na klientów winę za zamieszanie i jednocześnie obiecuje wszystkim wysyłkę tabletów.

Ponieważ uznałem, że pomimo tego Bank powinien na moją reklamację odpowiedzieć – to po upływie 30 dni (od otrzymania przez Bank mojej reklamacji) napisałem kolejną. Termin 30 dni wziąłem ze strony Banku, który to obiecuje że w takim terminie rozpatruje reklamacje. 20 listopada 2014 wysłałem reklamacje do reklamacji:

W związku z brakiem odpowiedzi w regulaminowym terminie do 30 dni kalendarzowych na moją reklamację dotyczącą rekompensaty za złamanie przez BNP Paribas Bank Polska SA (zwany dalej Bankiem) pkt. V.5. Regulaminu Sprzedaży Premiowej „iKonto BNP Paribas z Tabletem” (zwany dalej Regulaminem) brzmiącym następująco:
Tablet Samsung Galaxy Tab P3 Lite SM-T110 zostanie wysłany za potwierdzeniem odbioru na adres korespondencyjny podany we wniosku o Konto do dnia 10 października 2014 r. Uznaję tą reklamację za rozpatrzoną pozytywnie.
Ponieważ Bank nie przedstawił swojej propozycji rekompensaty za złamanie pkt. V.5. Regulaminu, oczekuję od Banku analogicznego postępowania jak w przypadku, gdy klient nie wywiązuje się z zobowiązań wobec banku. Tak więc, zgodnie z Tabelą prowizji i opłat za czynności bankowe wykonywane na rzecz osób fizycznych (nieprowadzących działalności gospodarczej) z dnia 23 października 2014 (zwaną dalej Tabelą), oczekuję przelania na moje konto prowadzone w Banku następujących rekompensat:
1. Za każdą reklamację wysłaną przeze mnie do Banku: 15 zł (zgodnie z opłatą w Rozdziale II.I.3 Tabeli).
2. Odsetek ustawowych od wartości tabletu (400 zł, zgodnie z pkt. IV.5 Regulaminu) za każdy dzień zwłoki w wysyłce tabletu liczony od 10 października 2014.

Chciałbym również zaznaczyć, iż w przypadku odmownego rozpatrzenia reklamacji, bądź braku odpowiedzi na nią – zostanie ona przekazana do organów wymienionych w pkt. VI.7 Regulaminu.

Również i ta reklamacja nie wywołała potrzeby odpowiedzi ze strony Banku. Dlatego po kolejnych 30 dniach (plus minus :-)), a dokładnej 31 grudnia 2014, zapukałem do Arbitra Bankowego. Przyznam się szczerze, że bez zbytniej wiary w sukces. Ale mogę stracić 20 zł w imię zasad…

Żądanie

W związku z niewywiązaniem się przez BNP Paribas Bank Polska SA (zwany dalej Bankiem) z zapisów własnego regulaminu dotyczącego promocji „iKonto BNP Paribas z Tabletem” (zwany dalej Regulaminem – w załączniku) oczekuję następujących rekompensat:
1. 15 zł za każdą reklamację wysłaną przeze mnie do Banku w niniejszej sprawie – wysokość rekompensaty zgodna jest z opłatą w Rozdziale II.I.3 Tabeli prowizji i opłat za czynności bankowe wykonywane na rzecz osób fizycznych (nieprowadzących działalności gospodarczej) z dnia 23 października 2014.

2. Odsetek ustawowych od wartości tabletu (400zł zgodnie z pkt. IV.5 Regulaminu) za każdy dzień zwłoki w wysyłce tabletu liczony pomiędzy dniem 10 października 2014 (najpóźniejszym dniem wysyłki zgodnie z pkt. V.5 Regulaminu a dniem 19 listopada, kiedy tablet został wysłany.

Łączna kwota: 35,70 zł (słownie: trzydzieści pięć złotych i siedemdziesiąt groszy)

Uzasadnienie

Zgodnie z pkt V.1 Regulaminu Bank przyznaje tablet każdemu uczestnikowi promocji – jeśli spełni on warunki określone w pkt IV Regulaminu. Zgodnie z korespondencją otrzymaną z Banku 9 października (w załączniku) uczestniczyłem w niniejszej promocji – tak więc spełniłem warunki określone w pkt IV regulaminu. Dodatkowo fakt spełnienia wszystkich warunków promocji jest podkreślony przez to, iż otrzymałem tablet od Banku pod koniec listopada 2014 (załącznik).
Kwota wnioskowana w pkt. 1 moich żądań wynika z zasady symetryczności postępowania na linii klient-bank i jest analogiczna do opłaty, jaką pobiera bank za każdy swój monit wysyłany do klienta.
W przypadku gdy Bank odrzuci wszystkie roszczenia powołując się na fakt iż nie jestem uczestnikiem promocji poprzez niespełnienie pkt. II.1 Regulaminu – proszę o pisemne potwierdzenie ze strony Banku faktu iż Regulamin, a w szczególności pkt.IV.5, nie dotyczy mojej osoby.

Załączniki:
1. Pismo reklamacyjne z 10 października 2014r.
2. Pismo reklamacyjne z 20 listopada 2014r.
3. Oświadczenie o braku odpowiedzi banku na pisma reklamacyjne
4. Regulamin promocji „iKonto BNP Paribas z Tabletem”
5. Wydruk emaila od Banku w sprawie nieprzyznania tabletu
6. Wydruk emaila od Banku przyznający tablet
7. Potwierdzenie przelewu opłaty na rzecz Arbitra Bankowego
8. Potwierdzenia wpłynięcia pism reklamacyjnych do Banku

Cóż, Arbiter najwyraźniej jest stroną z którą Bank się liczy – to i dostałem w końcu odpowiedź na moje reklamacje. Negatywną oczywiście….

BGŻ BNP Paribas - odpowiedź na reklamację

Szybki skok o 7 miesięcy – bo tyle zajęło Arbitrowi rozpatrzenie tej sprawy i rezultat:

BGŻ BNP Paribas - orzeczenie arbitra bankowego

BGŻ BNP Paribas - odpowiedź banku na pismo arbitra

Mała rzecz – a cieszy :-)
Bank pokazał jak poważnie traktuje swoich klientów i własne regulaminy – dlatego ja, jak tylko minie te regulaminowe 12 miesięcy, zamykam konto i nie chce mieć już z nim nic wspólnego.

Nie przegap!

Komentarze

  • Nie mogę wyjść z podziwu. Pozdrawiam reklamacjotwórcę :)

    Artur Odpowiedz
  • Niech autor napisze jak reklamować obuwie bo mi nigdy nie przyjmują, wcale nie żartuję

    Anna Odpowiedz
  • Ciekawe co zrobi bank, jeśli teraz zaleje ich fala reklamacji o zaległe odsetki od tabletu. ;-) Powiedzmy sobie szczerze, za te zagrywki, należy im się, tak na do widzenia. ;-)

    Gratuluję i pozdrawiam.

    KamilK Odpowiedz
  • dla mnie „mistrzostwo świata”! pełen szacun i podziw dla Łukasza za cierpliwość i upór!
    Francuziki dostali brudną szmatą po ry**** i tak ma właśnie być być! =D

    paolo Odpowiedz
  • Gratulacje dla Pana Łukasza, za podniesienie na duchu rodaków.

    Mam nadzieję, że dzięki tej sprawie czytelnicy będą bardziej walczyć o swoje. Nie od dzisiaj wiadomo, że banki łamią zasady, bo im się to opłaca – zwykle klienci trzymają się stanowiska „nie chce mi się, „nie opłaca mi się”, „i tak nic nie zdziałam”.

    Powyższe myślenie jest błędne, trzeba walczyć o swoje do końca. Sam miałem od maja nieprzyjemności z Getinem, ale jak postanowiłem, że im uprzykrzę życie za wszelką cenę, to wyszedłem na tym 52,99 do przodu :)

    konrad Odpowiedz
  • Ja też bankowi nie odpuściłem i złożyłem wniosek do Arbitra o wydanie orzeczenia z poleceniem wypłaty wartości nagrody, ale bank jak dostał pismo to wysłał tablet (nie odebrałem go) i później musiałem się prosić jeszcze raz o wysłanie go.

    Tomasz Odpowiedz
  • Zgadza się, Łukasz powalczył, co wcale go wiele nie kosztowało, a zyskał nie tyle pieniądze, co wiarę w równość wobec prawa i regulaminów, które tworzą banki. „W imię zasad” ;)

    Na minus – czas rozpatrywania wniosku przez arbitra. Mimo wszystko ważne, że na plus.

    Michał Odpowiedz
  • Pani Arbiter – brawo!

    qx Odpowiedz
  • Słyszałem, że konto w BNP można zamknąć tylko osobiście, bo bank nie ma wzoru podpisu (trzeba najpierw go stworzyć w placówce, a po chwili można wypowiedzieć). Czy ktoś mógłby potwierdzić info z artykułu o wypowiedzeniu listownym?

    enser Odpowiedz
  • ale czy do grudnia nie mozna jeszcze przytulic 3% cashback za platnosci Payu Allegro? wiec po co zamykac to konto skoro mozna wyciagnac od nich jeszcze 3%?

    koles Odpowiedz
  • @Anna ja reklamowałem do tej pory 4 pary butów, z tego miałem 4 reklamacje uznane :)

    A dla Pana Łukasza wielki szacun :)

    devil Odpowiedz
  • koles, bo niektórym wystarcza np. BPH (nie wydają więcej niż 1667 zł miesięcznie)

    oczywiście w innym wypadku warto korzystać z obu kart ;)

    Michał Odpowiedz
  • @Anna @devil
    Ja byłem zaciągnąć informacji u miejskiego rzecznika praw konsumenta.
    Jeśli reklamujecie buty to do 6 miesięcy od momentu kupna jest domniemanie winy po stronie producenta (najlepiej zawsze jest wtedy reklamować). Po 6ciu miesiącach są dwie opcje – jeśli sklep jest w porządku to wam uzna reklamację (mi się zdarzyło że nawet tuż przed końcem 2 lat naprawiono mi buty) jeśli nie to sklepy i firmy mają zaufanych czytaj „opłaconych” rzeczoznawców czyli takich którzy przybijają pieczątkę na wcześniej wydrukowanych opiniach mówiących o winie klienta czy normalnym zużyciu materiału. Wtedy należy iść do innego rzeczoznawcy zapłacić 30-50 zł za alternatywną opinie czytaj prawdziwą ocenę wady. Nie dokończyłem tej drogi bo zapłacić 50 zł za opinię rzeczoznawcy to mi się nie opłacało (buty warte 300 zł) i sklepy o tym wiedza i to wykorzystują. Z tą opinią znowu idzie się do sklepu i jeśli tego nie uznają to wtedy do sądu. Opcja z rzeczoznawcą opłaca się gdy sklep wymieni buty na nowe – gdy tylko naprawi to się nie opłaca.

    D. Odpowiedz
  • @ D. #
    po co wprowadzasz w błąd? uwielbiam ludzi którzy się wypowiadają nie mając pojęcia.

    Dz.U. 2014 poz. 827
    Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta
    Art. 556(2)
    Jeżeli kupującym jest konsument, a wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia
    wydania rzeczy sprzedanej, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili przejścia niebezpieczeństwa
    na kupującego

    omt Odpowiedz
  • @omt

    Tak możliwe że reklamowałem przed 24 grudnia tamtego roku więc się zmieniło z 6msc na 1 rok (od tamtej pory nic nie reklamowałem więc się nie interesowałem).

    https://prokonsumencki.pl/blog/reklamacja-towaru-przez-konsumenta-przed-i-po-25-grudnia-2014-roku-czyli-co-zmieni-nowa-ustawa-o-prawach-konsumenta/?nabw=1&utm_referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.pl%2F

    D. Odpowiedz
  • Brawo Panie Łukaszu za zdeterminowaną walkę o uczciwość. Nie mam wątpliwości, że Pański przykład jest cennym doświadczeniem dla nas wszystkich i zwiększeniem świadomości swoich praw względem banków. Pozdrawiam i gratuluję.

    Fan Odpowiedz
  • Panie Łukaszu, powiem krótko: Szacun!

    eLch Odpowiedz
  • @omt
    @d

    Chlopaki ale co z tego ze jest domniemanie winy po stronie producenta?
    Skoro sklep odpowiada ze nie zamierza uznac reklamacji a rzecznik mowi ze on nic nie moze nikomu kazac. Wtedy pozostaje sad :( Dla 50 zl sadzic sie? W sadzie czasu mase spedzimy a oddadza nam co? 50 zl :(+ koszta

    Anna Odpowiedz
  • Ja bardzo zaluje, ze nie sprzedalam tego tabletu, bo tak naprawde narobilam sobie tylko klopotu. Tablet lezy i sie kurzy (nie oszukumy sie, jakosc wyswietlacza jest tragiczna, wole swoj smartfon), a ja musze co miesiac dbac o to, aby konto bylo bez oplat. Juz sie nie moge doczekac, az bede mogla je zamknac.

    K Odpowiedz
  • @admin: mam prośbę, czy mógłbyś zająć się tematem taryf energetycznych/gazowych z „gwarancją niezmienności ceny”?

    sdgh Odpowiedz
  • @sdhg dobry pomysl

    Anna Odpowiedz
  • Czy konto można zamknąć wysyłając potwierdzenie zamknięcia, gdy bank nie ma wzoru mojego podpisu?
    Czy wtedy zamknięcie tylko w placówce?

    lukas Odpowiedz
  • ja tam szybko nie zamknę konta, te 3% to zbyt dobra okazja ;)

    Carlos Odpowiedz
  • Czy jeśli zstrzeże się kartę to za miesiąc w którym się zatrzegło biorą opłatę?

    lol6 Odpowiedz
  • tak, jeśli wcześniej nie wyrobiłeś wymaganego obrotu

    simirisham Odpowiedz
  • coś ostatnio mam problemy z transakcjami tą kartą na Allegro – płatności nie przechodzą i są odrzucane
    także czas na zakończenie współpracy

    aaa Odpowiedz
  • @simirisham wcześniej tzn?
    chodzi o to czy trzeba wyrabiac limit kartą w miesiącu w którym się zastrzega (bo że w poprzednim to jest jasne)

    lol6 Odpowiedz
  • @Anna, jestem wlasnie w trakcie sporu ze sprzedawcą obuwia (duża sieć w Polsce), nie uznali mi raz reklamacji, napisalem odwołanie, również odrzucone (bez uzasadnienia merytorycznego). Napisałem do centrali producenta z opisem sytuacji oraz dołączyłem skany odpowiedzi na moje reklamacje + zdjęcia butów, poprosili o przysłanie butów do centrali gdzie będą kolejne oględziny… nie wiem czy to coś da, ale probuję.

    Zmieniając temat, muszę jeszcze pomęczyć się z jednym bankiem, który z uporem maniaka przyjmuje moje pisma o zamknięciu konta (składane osobiście w banku) po czym i tak mi konta do tej pory nie zamknął, sprawa ciągnie się już mniej więcej rok. Jest na nich jakiś sposób poza Arbitrażem żeby w końcu się od nich uwolnić?

    j Odpowiedz
  • @j – pochwal się jaki to bank

    pyt Odpowiedz
  • @pyt – brzmi jak coś od p. Czarneckiego…

    Ł Odpowiedz
  • @up, nie pomyliłeś się… cudowny Getin Bank

    j Odpowiedz
  • Ktoś już zamykał i opowie jak było?

    Tomsasasas Odpowiedz
  • Zamykanie konta tego jednak mordęga. Nie da się zamknąć przez telefon. Dzwoniłem do BNP z taką dyspozycją. Konsultant przyjął zgłoszenie i powiedział, że oddzwonią. Jak oddzwonili to po 10 min się dowiedziałem, że przez telefon się nie da (dlaczego od razu tego nie mówią?). Mam wysłać wypowiedzenie lub iść do banku. Jak do banku to mi podali jakiś adres od czapy. Poszedłem do bliższej lokalizacji. Tam podpisaliśmy wypowiedzenie, ale… jest 30 dni okresu a żeby było za darmo trzeba przelać 1000 PLN we wrześniu. A bankier zablokował mi serwis www. Dał do wyboru: albo przychodzę we wrześniu do placówki i mi przeleją bezpłatnie 1000 PLN z BNP do zewnętrznego banku, albo im podam teraz dokąd mają przelać, ale za to będzie prowizja.

    Słabe bardzo to BNP!!!

    Miuki Odpowiedz
  • ja zamknąłem – odbyło się szybko i bezboleśnie. Faktem jest że trzeba złożyć wzór podpisu.

    hcboria Odpowiedz
  • @lol6 trzeba wyrobić limit w miesiącu w którym zamyka się kartę

    simrisham@wp.pl Odpowiedz
  • Założyłem konto w sierpniu ubiegłego roku, pierwszy przelew 20 sierpnia, karta aktywna od 21 sierpnia, chyba mogę wypowiedzieć przed 1 września, po 21 sierpnia?

    anusze Odpowiedz
  • @ Miuki
    ciekawostka z tą opłatą za wrzesień, mi pani zamykająca konto powiedziała że 1000 zł wrześniowe nie jest konieczne, wystarczy tylko sierpniowe. I bądź tu q..a mądry. Na szczęście nie zamknęli mi dostępu do www (wogóle nie było o tym mowy) wiec dla świętego spokoju 1 września zrobię przelewy. Swoja drogą wszelkie opłaty czy zwroty za konto pojawiały się gdzieś koło 14 dnia miesiąca – skoro konto będzie już zamknięte to i opłat nie powinni naliczyć bo skąd je ściągną???

    hcboria Odpowiedz
  • „Zgodnie z informacjami uzyskanymi na infolinii banku wniosek o zamknięcie rachunku możemy złożyć osobiście w oddziale, wysyłając wypowiedzenie pocztą lub dzwoniąc na infolinię (numer 801 321 123 lub 22 566 99 99)”

    Niestety infolinia twierdzi, że można zamknąc tylko w oddziale lub listownie…

    czaviar Odpowiedz
  • Czy aby zrezygnować z karty, wystarczy ją zastrzec poprzez Pl@net?

    arkadiusz7221 Odpowiedz
  • Nie da się zastrzec karty przez PL@net. Co prawda jest zakładka „zastrzeż kartę”, ale pojawia się tam tylko komunikat „W celu zastrzeżenia karty należy skontaktować się z Centrum Telefonicznym Banku BGŻ BNP Paribas S.A.”.

    Agul Odpowiedz
  • Na infolinii Paribasa otrzymałam informację, że zastrzeżenie karty nie jest równoznaczne z rezygnacją z niej. Pan może mi zastrzec kartę, ale nadal będą za nią pobierane opłaty.
    Rezygnację mogę złożyć tylko osobiście w oddziale :)

    Agul Odpowiedz
  • Czy dostaliście już kasę za lipiec? Ostatnio płacili koło 20-stego.

    jota Odpowiedz
  • przed chwila sparwdzalem echo niestety!!! czekamy cierpliwie na pasibrzucha!!!

    koles Odpowiedz
  • Nima jeszcze nic za lipiec.
    Agul # mnie infolinia z kolei powiedziała że opłaty nie będą pobierane.

    maja Odpowiedz
  • Czy zamknięcie konta jest równoznaczne z rezygnacją z karty?

    marekkk Odpowiedz
  • Nie, będziesz miał kartę bez konta…

    dfdsf Odpowiedz
  • no tak to oni się jeszcze z wypłatą nie obijali

    Carlos Odpowiedz
  • Kłamiesz :D
    26.02.2015 ;)

    savi Odpowiedz
  • Ad. 2:
    27.01.2015

    savi Odpowiedz
  • No wtedy to jeszcze sposób nię mialem :(

    Carlos Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy