Łatwe 150 zł za założenie Konta 360° Banku Millennium!

Wystartowała najnowsza akcja z premią za założenie Konta 360° w Banku Millennium. Tym razem do zgarnięcia mamy 150 zł na całkiem łatwych warunkach. Biorąc pod uwagę fakt, że to obecnie jedno z najlepszych rachunków na rynku – zdecydowanie warto wziąć udział w promocji (a być może zostać w relacjach z bankiem na dłużej).

150 zł za założenie Konta 360

Dla kogo promocja „Konto 360° z wysoką premią za aktywność”?

Zdecydowanie warto, ale pod jednym warunkiem – musimy być nowym klientem banku. Jeśli korzystaliśmy już w tym roku z jakiejś promocji, to prawdopodobnie w tej nie weźmiemy udziału. Wykluczone są osoby, które posiadały jakikolwiek rachunek w banku (nie tylko osobisty) od kwietnia tego roku. Dokładniej:

Składając wniosek Uczestnik nie posiadał żadnego produktu w Banku i nie jest lub nie był uprawniony do dysponowania jakimkolwiek rachunkiem w Banku jako współposiadacz, pełnomocnik, przedstawiciel ustawowy, opiekun czy kurator po 01.04.2015 roku

Jak założyć konto?

Jeśli spełniamy ten warunek, to cały proces przystąpienia do promocji wygląda następująco: do dnia 31.10.2015 musimy zarejestrować się na stronie organizatora promocji (Agora) podając swój email, akceptując regulamin promocji i zgadzając się na przetwarzanie danych. Nie musimy natomiast akceptować dwóch pozostałych zgód marketingowych:

Zgody marketingowe w promocji 150 zł Konta 360

Po kliknięciu przycisku „Zarejestruj się” na naszą skrzynkę mailową trafi link, którym musimy kliknąć aby potwierdzić swój adres mailowy. Po potwierdzeniu rejestracji będziemy musieli kliknąć w udostępniony link, który przeniesie nas już do wniosku w serwisie banku. Ważne, aby proces wykonać właśnie w ten sposób – w innym przypadku bank nie będzie w stanie ustalić, że bierzemy udział w promocji. Jeśli na jednym komputerze rejestruje się więcej osób – każdorazowo każda z nich musi przejść cały proces od początku!

Podczas składania wniosku o konto konieczne będzie zaakceptowanie zgód marketingowych. Dokładniej:

Uczestnik we Wniosku o Konto wyraził zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla celów marketingu Banku, podmiotów stanowiących jednostki powiązane z Bankiem oraz współpracujące z Bankiem na podstawie umowy, w tym drogą telefoniczną i poprzez środki komunikacji elektronicznej, oraz nie odwołał tych zgód w czasie trwania Akcji promocyjnej.

Oczywiście po odebraniu premii zgody można wycofać.

Premia pieniężna podstawowa (50 zł)

Co dalej? Jeśli bez problemów założymy Konto 360° lub Konto 360° Student (do 26 roku życia), to do dnia 30.11.2015 będziemy musieli wykonać transakcje kartą debetową na kwotę minimum 360 zł. Ważne, aby były to transakcje w sklepach stacjonarnych.

Jeśli spełnimy ten warunek, to zgarniemy pierwszą z nagród, czyli 50 zł „na start”. Organizator powiadomi nas o przyznaniu premii mailowo. Konieczne będzie wtedy zalogowanie się na stronie promocji (podając maila, z którego rozpoczęliśmy cały proces) i uzupełnienie swoich danych do odbioru 50 zł.

Premia zostanie przekazana w dniach 18.11 – 24.12.2015, zależnie od tego jak szybko spełniliśmy warunek wydatków kartą :)

Premia pieniężna II (50 zł)

Kolejne 50 zł możemy zgarnąć w niemal identyczny sposób. W dniach 1.12 – 31.12.2015 również będziemy musieli wydać 360 zł kartą. Dodatkowo bank wymaga od nas przelewu pensji (min. 500 zł), przelewu stypendium w przypadku konta Student (min. 500 zł) lub… zwykłego przelewu ze swojego innego rachunku na kwotę minimalną 1800 zł. Kwotę możemy również wpłacić w oddziale.

O przyznaniu premii zostaniemy powiadomieni do dnia 8.01.2016, natomiast jej wypłata nastąpi do dnia 15.01.2016. Nie będziemy musieli już podawać swoich danych tak jak przy pierwszej premii – organizator będzie je już miał zapamiętane.

Premia pieniężna III (50 zł)

Ostatnie 50 zł zgarniemy w identyczny sposób jak powyżej, przy czym warunek ten spełniamy w styczniu 2016 roku. Znów musimy wydać 360 zł kartą oraz zapewnić wpływ 1000/500/1800 zł.

O przyznaniu premii zostaniemy powiadomieni do 8.02.2016, natomiast wypłata nastąpi do 16.02.2016.

Wskazówka praktyczna – jak podpisać umowę z Bankiem Millennium?

Bank Millennium jest bankiem, który udostępnia kilka sposobów podpisania umowy. Umowę podpisać możemy na trzy sposoby: przez przelew weryfikacyjny (najwygodniej), w oddziale lub przez kuriera (najszybciej). Czemu ostatni sposób oznaczony jest jako „najszybciej”? Podczas podpisywania umowy przez kuriera od razu, wraz z dokumentami, dostaniemy kartę debetową. W ten sposób najszybciej będziemy mogli wykonać transakcje promocyjne i najszybciej dostaniemy premię. Oczywiście jeśli nie zależy nam aż tak bardzo na czasie, to opcja z przelewem weryfikacyjnym będzie pewnie lepsza. Pamiętajmy jednak, że wtedy dane podane we wniosku muszą być identyczne jak dane w przelewie z naszego obecnego banku!

Dlaczego uważamy, że Konto 360° to jeden z najlepszych rachunków na rynku?

Konto 360° jest rachunkiem, który oferuje bardzo dużo korzyści w bardzo przystępnej formie. Prowadzenie rachunku, obsługa karty oraz wypłaty z bankomatów są całkowicie darmowe, o ile na konto wpłynie 1000 zł (z innego banku) oraz wykonamy zaledwie jedną transakcje kartą. Warunki te są wręcz banalne. Nikt nie wymaga od nas wpływu pensji czy wykonywania niezliczonych operacji kartą aby mieć najważniejsze funkcjonalności za zero złotych.

Dodatkowo w przypadku Konta 360° Student (które również bierze udział w promocji) jest ono bezpłatne niezależnie od tego, czy na konto wpłynie 1000 zł czy nie. Po prostu musimy wykonać min. 1 operacje kartą.

Bardzo dobre konto oszczędnościowe – 3% do 100 tys. złotych

Bank Millennium to również dobre miejsce dla oszczędzających. Możemy tam założyć bezpłatny rachunek oszczędnościowi, który często oferuje 3% w skali roku dla nowych środków. Właśnie teraz trwa tego typu promocja – jeśli do 10 października przelejemy na to (opcjonalne) konto swoje oszczędności, to zgarniemy 3% w skali roku przez 122 dni (4 miesiące) dla kwoty do 100 tys. złotych. Z resztą powyżej tej kwoty też nie jest źle – oprocentowanie wynosi 2,6%. Kto ma odłożone trochę środków może więc nieźle zarobić :)

Bezpłatne ubezpieczenie assistance

Na koniec warto jeszcze dodać, że wraz z kontem aktywujemy dwa pakiety dodatkowe. Pierwszy z nich to ubezpieczenie „Bezpieczna karta”, które kosztuje 2,99 zł miesięcznie i warto je wyłączyć (np. na infolinii) zaraz po otwarciu konta.

Po drugie wraz z założeniem Konta 360° otrzymujemy „Pakiet Bardzo Pomocny”, który przez pierwsze 12 miesięcy jest darmowy, a później kosztuje 4,99 zł. Ten warto wyłączyć dopiero później, bo może się przydać – to pewnego rodzaju ubezpieczenie assistance, z którego możemy skorzystać 7 razy w roku. Oferuje darmową pomoc techniczną w razie awarii sprzętu RTV/AGD/PC, kradzieży z włamaniem, uszkodzenia zamków, zagubienia kluczy, zalania, pożaru lub innego zdarzenia losowego, czy też pomocy medycznej. Jeśli macie więc w domu np. zepsuty telewizor, to być może warto o nim pomyśleć :-)

PS. Warto dodać, że aktualnie trwa inne akcja banku, gdzie do zgarnięcia jest 360 zł ale warunki promocji są zdecydowanie mniej przyjazne. Oczywiście promocji nie można połączyć.

Nie przegap!

Komentarze

  • Jest premia II

    korczasty Odpowiedz
  • A u mnie dalej pusto.

    Łukasz Odpowiedz
  • u mnie przyszło

    Lompi Odpowiedz
  • U mnie również pusto – niby do 20.01 mają czas

    Przemo Odpowiedz
  • Ja nadal nie otrzymałam, premii, warunki wszystkie spełniłam

    Asi Odpowiedz
  • Dzisiaj w końcu przyszły

    Zenek Odpowiedz
  • potwierdzam

    lolekanabolek Odpowiedz
  • również potwierdzam

    Przemo Odpowiedz
  • Jest info o przyznaniu 3. premii ☺

    Don Quijote de la Mancha Odpowiedz
  • UWAGA! Jeśli zrobicie płatność kartą w ost. dzień miesiąca zaksięguje się on na koncie dopiero na nowy miesiąc, za to w call center mają daty rzeczywiste jak zapytacie (ale agorze przekazują dane nierzeczywiste i mogą nie naliczyć premii). Jestem w trakcie reklamacji II premii, 3cią przyznali bez problemu.

    Marek Dziekaniak Odpowiedz
  • Wpłynęła 3 i ostatnia premia 50zł, jutro kończy się lokata, pojutrze do banku zamknąć konto :)

    Ragnar Odpowiedz
  • Jest ostatni zwrot. Można zamykać :-)

    tofik Odpowiedz
  • W millenium konto można zamknąć przez serwis transakcyjny. Nigdzie nie trzeba chodzić. No chyba, że zlikwidowali tą opcję.

    lolekanabolek Odpowiedz
  • @ Ragnar

    A nie chcesz zamknąć z panelu www?

    Don Quijote de la Mancha Odpowiedz
  • @ lolekanabolek

    Jednocześnie pisaliśmy ☺

    Nie, nie zlikwidowali, właśnie sprawdzałem, choć ja zostałem, lokata mobilna fajna jest, wziąłem też kk (skądinąd w formularzu zamykania pojawiła się informacja, że mogę zamknąć tylko 360°, ale nie kk, pewnie dlatego, ze nie spłacona).

    Don Quijote de la Mancha Odpowiedz
  • W którym miejscu w systemie transakcyjnym macie zamknięcie konta?

    zenga Odpowiedz
  • Oki, sam znalazłem.

    zenga Odpowiedz
  • zamknąłem również konto przez bankowość internetową, czy w przyszłym miesiącu będą pobrane jakieś opłaty?

    perlak Odpowiedz
  • Dziadowska jest ta promocja. Składałam 3 reklamacje, w tym dwie dotyczące tej samej premii, po pierwszej reklamacji uznali swój błąd, napisali, że prześlą premię razem z kolejną premią i nie przesłali, poszła więc kolejna reklamacja i tak mija już 3 tydzień, a premii nie ma. Dziadowska Agora i dziadowski bank, że wybrał taką firmę do obsługi.

    wisienka Odpowiedz
  • @ wisienka

    Właśnie, moje reklamacje w końcu uwzględnione zostały, premie dostałem, ale ogólnie bank słabo się pokazał… wiadomo, że taka promocja ma zachęcić do przetestowanie i pozostania klientem, więc powinni się bardzo starać… choć ja na razie konta nie zamknąłem, jeszcze ich potestuję ;)

    Don Quijote de la Mancha Odpowiedz
  • 1 3 4 5

    Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy