Nowość: połączona bankowość elektroniczna w Getin Noble Bank SA

Getin Bank przed ponad godziną rozesłał wiadomości mailowe swoim klientom o nowej Bankowości Internetowej. Od 15.09.2014 r. ma ona połączyć bankowość internetową Noble Banku, Getin Banku, Getin Online i Open Online. Od tego dnia po zalogowaniu do bankowości elektronicznej będziemy mieć dostęp do wszystkich swoich produktów w Getin Noble Bank SA.

W mailu Getin Bank informuje, że:

W związku z wprowadzanymi zmianami informujemy, że jeżeli nie akceptują Państwo wprowadzanych zmian, mogą Państwo zgłosić sprzeciw bądź wypowiedzieć umowę do dnia 14 września 2014 r.

Nowy regulamin bankowości elektronicznej dostępny jest pod tym adresem.

W tym czasie będzie można normalnie korzystać z kart płatniczych.

Jak te wszystkie zmiany wpłyną na nas?

Podejrzewamy, że kiedy połączona zostanie bankowość elektroniczna nie będzie można być dwukrotnie „nowym klientem” w Getin Noble Banku i korzystać z kilku promocji, po jednej dla każdego oddziału. Przykładowo, dotychczas mogliśmy otworzyć konto z promocją Aktywna Karta w Getin Up oraz w Getin Online.

Więcej informacji o zmianach znajdziemy na stronie banku.

Nie przegap!

Komentarze

  • A co jak korzystam z promocji Aktywna Karta w Getin Banku i Getin Online? :p

    Łukasz Odpowiedz
  • Bankster w Noble urabiał mnie, żebym uruchomił dostęp do konta przez www a w tabeli opłat jest napisane, że miesięczna opłata to 100zł. Podziękowałem. Rzadko tam bywam więc wolę osobiście.

    dario Odpowiedz
  • @łukasz. Proponuje dorzucić open online;). Ja mam 3:D

    liban Odpowiedz
  • może oznacza to tylko połączenie serisu internetowego, gdzie będą zakładki dla poszczególnych banków i wszystkie te banki nie łączą się utrzymując dotychczasowe promocje. czy IDEA też ma w ten kombinat wejść?

    juura Odpowiedz
  • Czy trzeba się obawiać możliwych „zawirowań”, jakie miały miejsce w przypadku zmiany systemu w Inteligo?

    Xionc Tfasz Odpowiedz
  • @dario Zdaje sie ze konto w Noble, mialem takie, samo w sobie kosztuje 100 a dostep do WWW, jest w cenie. Lokate sobie zalozylem, a konto jest bezplatne jak odnotuja wplyw 15 000 wiec tyle trzeba sobie zostawic w innym banku :)

    Krzycho Odpowiedz
  • na pewno będzie to wygodniejsze jeśli chodzi o korzystanie. zresztą jeśli chodzi o bankowość internetową i mobilną getin rządzi :)

    majka Odpowiedz
  • dziękujemy pani Maji z działu marketingu. Zawsze mnie interesowało czy takie wpisy są opłacone i robi się to na jakiejś umowie za pieniądze, czy to tylko nadgorliwość młodych pracowników?

    juura Odpowiedz
  • majka # hahaha to Ty chyba nie korzystałaś z dobrej bankowości internetowej a już na pewno nie telefonicznej :P

    news Odpowiedz
  • po cichu licze że zmiany nastąpią na nowym systemie, a obecny w końcu przejdzie do lamusa bo to już najwyższa pora

    roberto Odpowiedz
  • Może w końcu uruchomią całodobowe przelewy ekspresowe…

    J@siek Odpowiedz
  • Czyli nadal nic nie pisze o obsłudze getionline w punktach stacjonarnych getinbanku?

    Ola Odpowiedz
  • wiem ze nie na temat ale nigdzie nie mogę znaleźć podstawy że mogę zamknąć konto getin up w trybie natychmiastowym. Koles z oddzialu twierdzi ze Bank ma do 3o dni na zamkniecie i nawet jak zrobie to w dniu dzisiejszym to mi nalicza 9.90 zł za sierpień jeśli w sierpniu nie zrobię transakcji na 300 zł (mowa opłacie za konto nie kartę).

    rw8888 Odpowiedz
  • @rw8888
    U mnie wyglądało to tak, że jedno konto zamknęli w 5 dni i po problemie. Przy drugim się upierali, że jest 30 dni wypowiedzenia, ale wraz z wypowiedzeniem zmienili mi pakiet konta na tzw. „zerowy” za które nie ma opłat. Widać wszystko zależny od tego na kogo się trafi.

    _rob Odpowiedz
  • @rw8888 masz prawo do wypowiedzenia umowy w trybie natychmiastowym w związku z zapowiedzianą zmianą regulaminu. Odpowiedni zapis znajdziesz w postanowieniach końcowych regulaminów, w tym dot. bankowości internetowej.

    lka Odpowiedz
  • No zobaczymy co z tego wyniknie. Jeśli będę na tym bardziej korzystała to spoko, jeśli po drodze będą jakieś super oferty (a Getinowi się to zdarza) to będę zadowolona

    Kaśka Odpowiedz
  • Mi potrzeba wypowiedzieć umowę w trybie stacjonarnym i będzie extra bo rozstać się z nimi to zakrawa o Komisje Nadzoru Finansowego ;) tyle miała perturbacji żeby zamknąć konto skarbonkowe. Teraz mam kartę tanie zakupy i jak mam to samo przechodzić to pol roku wczesniej trzeba zacząć zamykać rachunek ;)

    Ola Odpowiedz
  • @rob @Ika
    Dzięki.

    rw8888 Odpowiedz
  • Dziś Getin Online dzwonił pytać czy ktoś ze znajomych nie chce otworzyć Tanich Zakupów w Getin Banku po podobno „tylko 200 kont już im zostało” :P

    ogah Odpowiedz
  • Poczytajcie sobie o Getinie zanim założycie tam jakikolwiek produkt
    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Klienci-mszcza-sie-na-Getin-Banku-7216862.html

    Marian Odpowiedz
  • @Marian To że Getin to „śliski bank” to większość wie.
    U nich nie bierze się kredytów ani nie lokuje pieniędzy.
    Od nich bierze się tylko wisieniki i o tym jest ten blog.

    efenix Odpowiedz
  • co do lokowania pieniędzy na zwykłych lokatach to nie widzę przeciwskazań, uważać trzeba tylko na kombinowane struktury, polisolokaty isruty pierduty…

    juura Odpowiedz
  • Popieram , mialem startowe lokaty w kazdym ich klonie (za wylaczeniem tych produktow open fajans) i problemow nie bylo, w struktury nie wchodze choc mocno grilluja na spotkaniach szczegolnie jak sie ma wiecej hajsu na koncie.

    Krzychoo Odpowiedz
  • Marian nie rozśmieszaj mnie. Od 2009 roku oszczędzam na lokatach. Z Getina wyrwałem najwięcej bo mają najlepsze procenty. W sumie to będzie jakieś 6 tys. zł, z Meritum ok. 5k a z mille 4k. Po prostu getin nie jest dla idiotów.

    jasio Odpowiedz
  • Mam pytanie odnośnie Getin Online. Po 3 miesiącach posiadania konta można złożyć wniosek o limit kredytowy do 1000 zł. Orientujecie się jakich dokumentów wymagają? Czy może jest on przyznawany na podstawie obrotów na rachunku?

    Pozdrawiam

    Łukasz Odpowiedz
  • Witam. Czy to oznacza, że bez kosztów można zrezygnować z programu „Beter Future” itp.?

    kiwrab Odpowiedz
  • Czy zmiana regulaminu bankowości elektronicznej daje podstawę do wypowiedzenia w trybie natychmiastowym umowy bankowości elektronicznej czy całej umowy o prowadzenie rachunku?

    Wojtek Odpowiedz
  • Wojtek, najlepiej dzwonić na infolinię, tam ci dokładnie powiedzą

    marta Odpowiedz
  • Pozwolę sobie zapytać – czy wam też po sierpniowej przerwie modernizacyjnej system przestał naliczać bonusowe oprocentowanie w Bumerangach? Ile bym nie zrobił transakcji, za każdym razem Bumerang mam na 3,5%. Albo skrzaczyli coś globalnie, albo tylko mnie nie lubią.

    Enty Odpowiedz
  • No to pewnie już odpalają nową bankowość, bo dziś już wieczór 14 września. Będzie ciekawie. Chyba, że to niesłowny bank i oszukuje klientów! Jutro się okaże – na ile im można wierzyć (czyt.: pieniądze powierzyć).

    Air Odpowiedz
  • Jest 15.09. Nie zauważyłem żadnych zmian.

    dge Odpowiedz
  • … a konta, które powinny być zamknięte nadal są, choć na infolinii mówią, że dziś zamkną, jutro się zobaczy…

    pig4fun Odpowiedz
  • Informujemy, że termin uruchomienia połączonej Bankowości Internetowej Getin Noble Bank S.A. został przesunięty. Serdecznie przepraszamy za niedogodności, o terminie uruchomienia połączonej Bankowości Internetowej będziemy informować w najbliższym czasie :-)

    aaaa Odpowiedz
  • Hmmm ale rozumiem, że mimo przesunięcia złożony sprzeciw jest skuteczny i umowy wygasły z dniem wczorajszym?

    Łukasz Odpowiedz
  • Łukasz w wyniku sprzeciwu, umowy wygasają w przeddzień zmiany regulaminów. Zmiana regulaminów była zaplanowana na dziś, co nie oznacza, że dziś nastąpi. Ja tak to rozumiem i dlatego rano wysłałam list ze sprzeciwem i wypowiedzeniem, bo nie do końca wierzę w bezproblemowe przyjęcie mojego telefonicznego sprzeciwu.

    lka Odpowiedz
  • Ze sprzeciwem i wypowiedzeniem? Myślałem, że trzeba wybrać jedno albo drugie.

    dge Odpowiedz
  • dge wypowiedzenie w związku z moim sprzeciwem wobec … takie 2w1 :-)

    lka Odpowiedz
  • Czyli jednak PAŁA! Nie dali rady. Kilku programistów wzięło urlop, bo w miarę cieplo jeszcze i sprawa sie rypła. Dobrze, że chociaż rachunek zamknęli na telefon. Bo skoro schodzą z tanich zakupów…

    Air Odpowiedz
  • ja nie narzekam. Getin zamkną konto na telefon wykonany sobotę. To jest na prawdę duży PLUS!
    (W pieprzonym półbanku, złożenie pism i milion telefonów z reklamacjami + kilka wizyt w oddziale i trwało to ponad 3 miesiące i kupę nerwów)
    A wczoraj otwarłem tanie zakupy w OO bez problemu więc psioczyć mogą tylko malkontenci

    uta Odpowiedz
  • Bimbają sobie z tym zamknięciem kont. Wysłałem pismo z wypowiedzeniem, zdążyłem w terminie, 15.09. minął, konto dalej jest aktywne.

    Ramirez Odpowiedz
  • Wczoraj rzuciłem bumerangiem i do dzisiaj bumerang nie doleciał do mnie a środki z niego zginęły gdzieś w przestworzach. Cały tydzień GO tak mnie wkurza ,że skłonny jestem go się pozbyć. Od tygodna brak bieżacej historii rach. a dzisiaj to już rozbój w biały dzień. Zniknęły komuś też środki z rachunku? Myślałem ,że tylko w opisywanym na blogu Smarcie jest to możliwe. xyz

    prawdziwy xyz Odpowiedz
  • Na telefon nie zamykają konta, trzeba wysłać pismo……na adres Wrocławia.

    bizz Odpowiedz
  • Jestem klientem Getinu i jak się okazuje, aby móc wejść na swoje konto internetowa muszę wypełnić najpierw jakieś formularze, bo inaczej nie będę widziała stanu swoich środków…To jakieś oszustwo!!Nadmienię, że na samym końcu pojawiają się informacje, że akceptuję wysyłanie smsów oraz e-maili przez Getin czego w ogóle nie potwierdziłam w poprzednich tzw.” krokach” zawarcia z nimi nowej umowy korzystania z tej ich połączonej bankowości elektronicznej. Od razu wysyłają smsa na mój nr tel. komórkowego!! Obawiam się, że nic nie wiedząc będę musiał płacić za te smsy jak nie teraz to w przyszłości.

    mamś Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy