Masz problemy z logowaniem w Getin Bank?

Okazuje się, że po połączeniu systemów wiele osób może mieć ten problem (podając np. złe dane). W związku z tym bank udostępnił dedykowaną stronę internetową, która mówi w jaki sposób logować się do systemu poprawie. Strona może się okazać przydatna zwłaszcza dla osób, które miały wcześniej dostęp do kilku systemów banku (Getin Bank, GetinOnline, Open Online lub Noble Bank).

Nie przegap!

Komentarze

  • Ja już otworzyłam gdzie indziej konto i tylko jak dostanę kartę to robię przelewy i zamykam konto. Nie miałam do niego dostępu przez tydzień, wydałam majątek na połączenia, żeby konto odblokować, a dzisiaj nie działają przelewy!

    nina Odpowiedz
  • Ja mam gorszy problem tydzień temu minal mi okres wypowiedzenia konta w getinonline, dopełniłam wszelkich formalnosci, wysłałam za potwierdzeniem odbioru wypowiedzenia ale coż po tym jak konto nadal mam aktywne i pobierają opłatę za jego prowadzenie.Na infoliniee straciłam już majątek wszyscy konsyltanci zajęci, na wiadomosci nikt nie odpowiada. Pomocy co mogę jeszcze zrobić aby mi zamkneli to konto do kogo się zwrócić?

    Ewa Odpowiedz
  • czyzby w cudownej polaczonej e-bankowosci Getinu poznikała historia operacji?…

    hazzan Odpowiedz
  • Zniknela mi jedna transakcja kartowa z poczatku listopada. Chyba nawet nie wisiala w autoryzacjach. Salda nie zmniejsza. Wiec zakupy za darmo, ale szkoda ze nie dostane cashbacku :)

    aaaa Odpowiedz
  • bardziej chodzi o to, że tym razem w ogole juz nic nie ma :D

    „OSTATNIE OPERACJE
    Brak informacji o ostatnich operacjach”

    hazzan Odpowiedz
  • Potwierdzam. Nie mam historii rachunku. Do tego problemy, które zgłaszałem im wcześniej nadal są – ale tam mają burdel

    uki Odpowiedz
  • Także potwierdzam. Rano zrobiłem przelew, cały czas był oznaczony jako „oczekujący”. Zależało mi na czasie. Zadzwoniłem na infolinię, to usłuszałem, po 10 minutach czekania, że miają modernizację i przelewy wyjdą wieczorem (o ile). Teraz brak historii… Nic nie można sprawdzić, ani zrobić… Tragedia a nie bank! Do zamknięcia w ciągu najbliższego czasu

    Pawlo Odpowiedz
  • Jak czytam Wasze wpisy włos mi się na głowie jeży!

    maja Odpowiedz
  • Do tej pory z modernizacją problemów nie miałem , tylko dzisiaj jedynka przed tymi wszystkimi zerami gdzieś się zapodziała i historia wyświetlać się przestała. O już jest , widocznie w chowanego z zerami grała. xyz

    prawdziwy xyz Odpowiedz
  • Ja od dwóch dni mam to samo. W żaden sposób nie mogę się zalogować. W końcu dziś wyskoczyło że „Konto zostało zablokowane”…
    A założyłem lokatę. Wniosek i kasa na nią poszły, a lokaty brak i kasy brak…
    Szok.

    Oloch Odpowiedz
  • Może po prostu wpisywałeś złe hasło? Sam raz zablokowałem swoje konto (dostęp do bankowości elektronicznej) ale po telefonie na infolinie i szybkiej weryfikacji dostałem nowe hasło smsem

    Michał Odpowiedz
  • Miałem podobny problem: po pierwszym, poprawnym logowaniu zablokowane konto i tak cały czas mimo prób. O dziwo, udało mi się zalogować i zlikwidować lokatę na tablecie.

    Adam T. Odpowiedz
  • Hasło wpisuję dobre. Z infolinii odblokowywali mi 4 razy. Przysłali nawte noew hasło i cały czas wielka lipa. I tak jest na dwóch kontach.
    Ale zawsze znajdzie sie ktoś, kto będzie snuł, że to ja hasło źle wpisuję przez 3 dni, choć w poprzednich dniach tego problemu nie było.
    Wpisałem źle hasło przecież aż 30 razy! To ja jestem przecież debil, a system Getinu przeciez jest doskonały.

    Oloch Odpowiedz
  • A ja od wczoraj nie mogę się zalogować.Wpisuję login,klikam aby przejść dalej ,po pewnym czasie wyskakuje info.że połączenie zostało zresetowane,błąd strony i tak za każdym razem,nawet nie mam szansy wpisać hasła.Czy ktoś miał to samo,bo nawet nie wiem,czy to tylko u mnie coś z netem,czy problem banku.

    Halina Odpowiedz
  • Wczoraj miałem problemy z logowaniem – ostatecznie udało się sprawdzić stan konta przy którejś próbie

    dorobkiewicz Odpowiedz
  • ja lepsza historia w bankomacie stan konta 65 zł a na saldzie ponad 300… zrobilam przelew na inne konto i kasa znikeła..a w histori transakcji brak…

    MONIK Odpowiedz
  • u mnie od 20 stycznia brak informacji w historii o operacjach na karcie
    i saldo się nie zmniejszało
    dopiero dzisiaj pojawiła się jedna operacja z 25 stycznia (a było ich kilka)
    i zmieniło się saldo i dostępne środki (teraz chyba prawidłowe)
    ale w historii operacji na koncie/karcie nadal brakuje kilku pozycji…

    erde Odpowiedz
  • Mi też wczoraj dopiero operacje zaległe się zksięgowały.

    dorobkiewicz Odpowiedz
  • Nie miałem problemów z logowaniem do konta. Od kilku dni nie ukazują się w dole ekranu opcje, które po kliknięciu bezproblemowo uruchamiały proces logowania. W oddziale Banku zademonstrowano mi w jaki sposób te opcje wyświetlać, ale tego nie da się przeprowadzić na moim PC-cie. Proszę o niezwłoczną szczegółową instrukcję na moją skrzynkę mailową. Swoją drogą tę procedurę bank musi zmienić, bo zniechęceni klienci podziękują za takie „udogodnienia” i poszukają innego banku. Czekam na niezwłoczną reakcję.

    Stefan T. Odpowiedz
  • @stefan
    ale ty piszesz posta do banku? Czy do forumowiczów na blogu? bo sie zgubilem….
    Coraz lepsze egzotyki tutaj pisza…

    koles Odpowiedz
  • daj mu spokoj jest dlugi weekend tym bardziej ze pisal wieczorem w piatek.. wiec mial prawo sie pomylic.. :)

    MaRiO Odpowiedz
  • znów brakuje wogole nie mogę wyświetlić historii operacji ten bank to jakas porażka;/

    momo Odpowiedz
  • rzeczywiście, u mnie tak samo – po weekendzie zniknęła w ogóle opcja historii, żenua straszna dobrze że już kończę moją przygodę z tym bankiem

    radam Odpowiedz
  • Zmienilam telefon i nie moge sie zalogowac wpisuje login haslo i odrazu blokada co robic dalej

    Alina Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy