Promocja Comperia Bonus (z premią 55 zł i lokatą 4%) przedłużona do 14 grudnia

Ostatnio modne jest przedłużanie akcji, które cieszą się popularnością. Dzisiaj firma Comperia poinformowała o przedłużeniu swojej aktualnej oferty Comperia Bonus 5, w której za założenie bezpłatnego Konta Internetowego oraz lokaty 4% zyskujemy 55 zł premii. Od teraz czas na składanie wniosków będzie mieli do dnia 14 grudnia 2015.

Comperia Bonus: 55 zł za założenie Konta Internetowego i lokaty 4%

Przypomnijmy: aby skorzystać z promocji Comperia Bonus należy zarejestrować się na dedykowanej strony promocji, a następnie złożyć konto według dostępnych tam instrukcji. Mamy na to czas do 14 grudnia (przy czym sam wniosek o konto możemy wypełnić do 15 grudnia).

Do 31 grudnia musimy natomiast spełnić dwa proste warunki promocji: założyć lokatę 4% (od 1000 do 10 000 zł) oraz wykonać minimum jedna transakcje kartą na dowolną kwotę. Od tej chwili będzie już z górki: do 21 stycznia zostaniemy poinformowani o przyznaniu nagrody, a premia trafi na nasze konto do 31 stycznia 2015.

O czym warto pamiętać? Pomiędzy 14 a 31 grudnia są święta, więc czas oczekiwania na kartę debetową do konta może być nieco dłuższy, niż zazwyczaj. Najlepiej więc przystąpić do promocji jak najszybciej – wtedy nie powinno być problemu z ewentualnym dostarczeniem karty „na styk”.

Więcej o samej promocji oraz o specyfikacji Konta Internetowego pisaliśmy w poprzednim artykule: . W skrócie: póki co zarówno konto jak i karta są całkowicie darmowe (ale wypłaty z bankomatów innych niż Euronet, Planet Cash i Alior Banku są już płatne).

Nie przegap!

Komentarze

  • Oby nie była to droga przez mękę z tą reklamacją, ale za skuteczną dodatkowe 30PLN.

    Kociolak Odpowiedz
  • Ja mam chyba alior express, partner i normalny.

    aaaaxxxxkk Odpowiedz
  • jezeli ktos ma przyznana nagrode za prace konkursowa to mozna tylko odebrac ja osobiscie? nie ma mozliwosci zeby wyslali ja kurierem? gdzie mozna odebrac nagrody?

    Mars Odpowiedz
  • @korczasty (i inni którzy już zożyli wypowiedzenie) jak od strony formalnej,organizacyjne, technicznie wygląda złożenie wypowiedzenia (sprzeciwu) ? Mają jakieś fomularze na miejscu (niby tablety do podpisywania są), recznei , elektronicznie czy lepiej napisać pismo i przyjść z gotowcem (jak wygląda kwestia kopii dla klienta) ?

    @Kociolak, i @Ted: mam podobnie ale ze względu na to, ze 31 to niedziela (dzień wolny od pracy, choć sporo oddziałów Aliora pracuje do 20-stej) więc daję im szansę jeszcze w poniedziałek, jak nie będzie to 2 lutego o 00:01 wysyłam mailem reklamację ;)

    zene Odpowiedz
  • @Mars, zadałęm wcześniej 4.12.15r takie pytanie:
    ——————————
    Określenie użyte, że uczestnik-nagrodzony jest zobowiązany jest podać „preferowany termin odbioru Nagrody” oznacza, że ma to być TYLKO odbiór osobisty w siedzibie Comperii w Warszawie (nie będzie wysyłki nagrody np. pocztą, kurierem itp) ?

    @Comperia: Chodzi o preferowany termin odbioru Nagrody. Będą one wysyłane za pośrednictwem poczty.
    ——————————————–

    zene Odpowiedz
  • @zene
    W moim przypadku nic skomplikowanego. Pracownik wypełnił ręcznie formularz wpisując podstawowe dane, ja mu podpisałem a on mi potem zrobił kopię. I tyle.
    Chociaż jestem ciekaw jak to się skończy bo zamykałem w punkcie partnerskim a nie w oddziale. A dlaczego?
    Po pierwsze facet powiedział, że nie może zamknąć konta w ramach sprzeciwu (natychmiastowo bez wypowiedzenia) do wprowadzanej od 1 kwietnia taryfy, gdyż mogę to uczynić jedynie w oddziale. U partnera tylko za wypowiedzeniem 30 dni.
    Po drugie formularz wypowiedzenia miałem podpisać zgodnie ze wzorem podpisu złożonym w banku. Kiedy powiedziałem, że konto zakładałem internetowo bez podpisywania czegokolwiek to polecił mi podpisać się czytelnie i stwierdził, iż skoro bank nie posiada mojego wzoru to możliwe, że złożone wypowiedzenie będzie nieskuteczne.
    Mimo wszystko złożyłem u niego to wypowiedzenie ale dowiaduję się w banku jak faktycznie wygląda sprawa. Jak coś będę wiedział to oczywiście napiszę.

    korczasty Odpowiedz
  • Fast50club czyli dawna Comperiabonus zaczął rozsyłać ofertę Vivusa. Czas zlikwidować tam konto bo po prostu brak słów…

    Skylla Odpowiedz
  • A ja premii 55 zł nie dostałem. W zamian pobrali mi 4 zł za kartę, która miała być darmowa. Ktoś ma podobną sytuację? Konto zakładałem tak samo jak osoba z rodziny, która premię dostała.

    jarkacz Odpowiedz
  • @jarkacz, to by wskazywało na 99,99% że bank nie ma ciebie odnotowanego jako uczestnika promocji. Jezeli jeszcze nie dostałeś do 20.01.16 potwierdzenia z Comperii na meila, ze nagroda ci przysługuje to mamy 100%. Pisz reklamację: 1. do Comperii 2. równolegle złóz reklamację przez konto w Aliorze: „Napisz nową wiadomość” i tam z rozwijanego menu temat „Reklamacja”.

    zene Odpowiedz
  • @jarkacz – mam podobną sytuację, ja mam premię a żona nie. Dostałem odpowiedź na reklamację, że nie mają zarejestrowanego maila żony. Z ich strony rachunek został założony poza promocją. Nie mam możliwości udowodnienia, że rejestracja była z linku promocyjnego. Ktoś ma podobnie i ma pomysł jak temu zaradzić?.

    Kociolak Odpowiedz
  • Kiedy beda do zrealizowania punkty za polecenie w fast50?
    bo wisza nierozliczone od listopada

    Justyna Odpowiedz
  • Moje już są rozliczone

    sebeksk Odpowiedz
  • A czy ktoś otrzymał już nagrodę rzeczową (telefon/smartwatch)?

    Tommmmaa Odpowiedz
  • @Tommmmaa Ja czekam na telefon, ponoć miał być wysłany w zeszłym tygodniu, ale do dziś cisza, może jutro…

    Owczarek Odpowiedz
  • @Owczarek Ja tylko wystałem odpowiedz na maila z danymi… U mnie również cisza od kilku dni więc zacząłem się martwić. Utwierdziłeś mnie w przekonaniu, że inni też czekają. Dam znać jak coś się zmieni w tej sprawie

    Tommmmaa Odpowiedz
  • @Tommmmaa Ja też, tylko odpowiedź z danymi + pytanie kiedy można się spodziewać dostawy. No nic, to czekamy.

    Owczarek Odpowiedz
  • @Tommmmaa U mnie już jest :)

    Owczarek Odpowiedz
  • Zrobiłem w formie reklamacji, tak jak mówiliście, że trzeba. Dziś mam odpowiedź.

    Uprzejmie informuję, że tego rodzaju sprzeciw powinien zostać złożony w formie pisemnej.
    Zgodnie z regulaminem: „Wypowiedzenie umowy rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego przez
    Posiadacza następuje na piśmie. Posiadacz rachunku zobowiązany jest do podania sposobu
    zadysponowania środkami z rachunku. W przypadku braku takiej dyspozycji, Bank w dniu
    zamknięcia rachunku przenosi środki na rachunek nieoprocentowany.” W związku z powyższym
    proszę o złożenie odpowiedniej dyspozycji w Oddziale Banku bądź drogą korespondencyjną na
    adres ul. Postępu 18 B 02-676 Warszawa.
    Wyrażam nadzieję, że powyższe wyjaśnienia
    spotkają się z Pani akceptacją.
    Z wyrazami szacunku,

    WybrzezeKosciSloniowej Odpowiedz
  • @ Owczarek: Ja dzisiaj też w domu zastałem paczkę z zegarkiem. Fajnie, że to wersja z metalową bransoletką. Pozdrawiam

    Tommmmaa Odpowiedz
  • Super, ciekawe ilu zwycięzców jest czytelnikami bloga :)

    Michał Odpowiedz
  • Dwóch na pewno. Reszta się nie ujawnia :-P

    Tommmmaa Odpowiedz
  • Gdyby ktoś przeoczył, to tutaj jest lista zwycięzców: https://comperiabonus.pl/AliorBank, serdecznie gratulujemy! :)

    Comperia.pl Odpowiedz
  • Comperio, a przykładowe prace ?

    Wiechu Odpowiedz
  • Mnie też się udało wygrać zegarek. Ponoć czeka już u sąsiadów bo kurierowi nie chciało się dojechać później.

    eLch Odpowiedz
  • Jeśli chodzi o przykładowe prace to niestety nasz regulamin nie przewidywał ich publikacji. Może jednak ktoś ze zwycięzców się pochwali?

    Comperia.pl Odpowiedz
  • No właśnie, napisze ktoś mniej więcej w jaką stronę szedł pisząc swoją zwycięską pracę?

    WybrzezeKosciSloniowej Odpowiedz
  • @WybrzezeKosciSloniowej myślę, że nikt nie pochwali się swoją pracą z takiej przyczyny, że nie warto dzielić się swoją przewagą. I w sumie nic w tym dziwnego.

    Slavko Odpowiedz
  • Czyli co? Nie przyjmują już sprzeciwu z systemu? Mogę sobie druknąć formułkę i zostawić w placówce? Chyba wyjdzie szybciej?

    Rumburak1 Odpowiedz
  • Jak zamykałem w Meritumie gdy wprowadzili melonikowe bandyckie opłaty baba upierała się że musi w 30 dniowym okresie.

    Rumburak1 Odpowiedz
  • złożyłem wypowiedzenie w Aliorze pocztą wewnętrzną o treści jak w komentarzach. Dostałem odpowiedź, że ROR został zamknięty i pytanie czy chcę również rozwiązać umowę ramową o świadczenie usług przez bank ponieważ tak umowa w dalszym ciągu obowiązuje. Rozumiem, że mam złożyć taką dyspozycję, nie wiem tylko czy przyjmą ? Ktoś miał podobnie ?

    yearman Odpowiedz
  • Ja aby uniknąć problemów z zamknięciem konta przez internet wybrałem się do oddziału (oddziału, nie placówki partnerskiej!) i wiecie co mi powiedzieli? Że nie mogę zgłosić sprzeciwu i zamknąć konta od razu tylko tradycyjnie w ciągu 30 dni! Jak powiedziałem jeszcze raz, że ja nie wypowiadam tylko zgłaszam sprzeciw w związku ze zmianą warunków – to Szanowna Pani próbowała mi wmówić że mojego konta to nie dotyczy. Mało tego chciałem złożyć sprzeciw na piśmie. I co? Też nie można! Muszę być osobiście wtedy kiedy będzie manager. Żenada.
    W końcu pojechałem do innego oddziału, ale tam wcale nie było lepiej. Konto zamknięte, ale dalej mogę się logować online. To ma być wyższa kultura bankowości? Właścicielom proponuję inwestycję w szkolenia personelu… No chyba że to w ramach systemu utrzymania klienta – to nawet muszę pochwalić – prawie się udało:)

    PBL Odpowiedz
  • Dziwne… Ja dostałem z banku odpowiedź, że przez korespondencję wewnętrzną nie można zamknąć konta. Jedynie pisemnie – oddział lub listownie.
    Swoją drogą umowa ramowa obejmuje przecież prowadzenie rachunku ROR, karty i bankowości online.

    korczasty Odpowiedz
  • Admin uchylisz rąbka tajemnicy dot. CB6 ? Mam trochę środków i nie wiem czy czekać czy zakładać walentynkową. Coś nowego czy odgrzewany kotlet ?

    Barti Odpowiedz
  • Z perspektywy przeciętnego czytelnika LiveSmarter to nic ciekawego i w pewnym sensie odgrzewany kotlet ;)

    Co do środków – prawdopodobnie dziś będę miał propozycje ale problemem może być kwestia karencji…

    Michał Odpowiedz
  • Dzięki.
    a w temacie…konto w aliorze zamknięte za pomocą poczty wewnętrznej. Dziękuję za patent koledze.

    Barti Odpowiedz
  • Adminie Szanowny, a możesz już teraz zdradzić jaki to bank :)?

    ildefons Odpowiedz
  • @Barti Można prosić o szczegóły n.t. zamknięcia konta za pomocą wewn. poczty? Na jaki adres należy wysłać wiadomość? Przyznam, że w oddziałach mam z tym problem. Od obsługi otrzymuję sprzeczne informacje. Jedynie w czym są zgodni to chęć skanowania dowodu …

    Anonymous Odpowiedz
  • Poprzez sprzeciw czy natychmiastowe zamknięcie?

    aaaaxxxxkk Odpowiedz
  • W tym teamcie w komentarzach jest wszystko napisane. Jednym uznają innym nie. Generalniesprzeciew przez reklamację.

    Barti Odpowiedz
  • @admin czy wiesz coś o problemie osób, które wygrały nagrody rzeczowe i nie otrzymały od Comperii PIT-a za telefon? Co takie osoby mogą zrobić, jak wybrnąć z tej sytuacji, aby US nie znalazł podstawy do opodatkowania? Tak się składa, że jestem taką osobą, a Comperia nic sobie nie robi z wezwań do przesłania PIT-a za 2016 do wygranego telefony. Proszę o pomoc…

    Slavko Odpowiedz
  • Napisz na nich skargę do UOKIK-u albo do KNF-u lepiej.

    Waldemar Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy