CitiBank: Tablet Galaxy Tab 3 Lite lub telefon Galaxy Trend 2 za założenie karty kredytowej

Dzisiaj na grouponie pojawiła się okazja do zgarnięcia tableta Galaxy Tab 3 Lite SM-T110 lub telefonu Galaxy Trend 2 SM-G313H. Warunki, tradycyjnie, są dosyć łatwe – wystarczy założyć kartę kredytową w CitiBank i wydać kilkaset złotych.

Tylko dla nowych klientów

Konkurs skierowany jest do każdego, kto od 1.01.2012 nie posiadał żadnej głównej karty kredytowej w Citibank oraz zakupił (lub otrzymał jako prezent) groupon. Jedna osoba może kupić i zrealizować maksymalnie jeden groupon.
Sprzedaż grouponów trwa do 3.09.2014 lub do wyczerpania ich ilości, tj. 3 000 sztuk.

Proces zakładania karty kredytowej

Po otrzymaniu/zakupie groupona w sekcji „Moje Zamówienia” pojawi się plik pdf z dedykowanym linkiem – to właśnie z niego należy wypełnić formularz. Na jego wypełnienie regulaminowo mamy czas do 7.09.2014, jednak my zalecamy wykonanie tego jak najszybciej.
Następnie skontaktuje się z nami telefonicznie konsultant w celu złożenia wniosku o kartę kredytową. Kolejnym krokiem będzie wizyta kuriera w celu podpisania umowy o kartę kredytową, wtedy też należy przekazać kurierowi odpowiednie dokumenty dochodowe (jeśli tak uzgodniliśmy z konsultantem w rozmowie telefonicznej). Wykaz dokumentów dochodowych znajduje się w załączniku do regulaminu. W czasie rozmowy z konsultantem musimy wyrazić jednorazową zgodę na przekazanie informacji objętych tajemnicą bankową spółce ACTION S.A. (która odpowiada za wysyłkę sprzętu).

Citi Bank: telefon lub tablet za kartę kredytową

Nagroda – telefon lub tablet

Nagrodą jest tablet Galaxy Tab 3 Lite SM-T110 lub telefon Galaxy Trend 2 SM-G313H. Regulamin przewiduje, że nagrody otrzyma 2 000 osób, które jako pierwsze spełnią łącznie następujące warunki:

  • należy dokonać transakcji na sumę 500 zł kartą kredytową w ciągu 30 dni kalendarzowych od podpisania umowy o kartę kredytową, transakcje te muszą zostać zaksięgowane przez bank, a nie mogą zostać transakcjami zwróconymi bądź anulowanymi. CitiBank zastrzega, że do tej sumy 500 zł nie wliczają się przelewy wykonane z rachunku karty kredytowej.
  • należy wykonać pierwsze logowanie w serwisie transakcyjnym CitiBank.

Do dnia przyznania nagrody należy być posiadaczem danej karty kredytowej. Nie możemy więc jej zastrzec czy też zrezygnować przed otrzymaniem nagrody. W pierwszym roku użytkowanie karty jest darmowe.

Informację o promocji znaleźliśmy na mamOkazje.pl – dziękujemy Arti82.

Nie przegap!

Komentarze

  • nadal czekam na przesyłkę, warunki pełniłam w sierpniu. dzwoniłam kilkakrotnie na infolinię i rzekomo mam dostać przesyłkę….

    anja Odpowiedz
  • Kolejni nie przestrzegają regulaminu, spozniaja się z wysylkami.

    news Odpowiedz
  • Chętnie oddam tab w zamian za telefon, paczka jeszcze nie otwierana. Transakcja przez allegro czy jakoś tak, info na junedotcom małpa poczta.fm

    bzw Odpowiedz
  • Hej. Może mi ktoś powiedzieć, czy kurier kontaktuje się telefonicznie przed przywiezieniem paczki? Czy ewentualnie ktoś miał problem z odbiorem w godzinach w których przyjechał? Rozumiem, że można wtedy odebrać z siedziby firmy kuriereskiej? No i ostatnie pytanie, jaki kurier przywozi telefony?

    kudo Odpowiedz
  • U mnie też dostarczyli tablet. 2 dni później sms, że się pomylili i żebym nie otwierał, ale było już za późno bo odpakowałem (myślałem że to ten z „niewygrany” BNP). Jak myślicie jak przywiozą mi telefon to mogę oddać im ten drugi nieodpakowany od BNP?

    Kacper Odpowiedz
  • Kacper,
    A co jesli najpierw bedziesz musial oddac tablet zanim przysla Ci telefon? Taki scenariusz jest bardziej prawdopodobny.

    Tak czy inaczej powinni przyjmowac odpakowane tablety – nie nasza wina ze ktos sie pomylil po ich stronie.

    Pozdr
    Pedrito

    Pedrito Odpowiedz
  • wypowiedzenie umowy było opisywane już, ale koledze emerytowi ktoś by powtórzył w 2 słowach..

    jak to zrobić szybko

    Marian Odpowiedz
  • Marian, jeśli chcesz szybko to są dwa sposoby:
    1. Jeśli mieszkasz w mieście, np. w Gdańsku obok oddziału to podejdź i zrezygnuj,
    2. A jeśli np. w Gorlicach to najszybciej jest wykonać krótki telefon do banku i zrezygnować.

    dario Odpowiedz
  • warunki spełniłem w sierpniu, dzwoniłem dzisiaj do banku, pan na infolinii twierdzi, że według regulaminu mają czas do końca paździenika ponieważ miesiącem nastepujacym po sierpniu jest październik :) po tych słowach się rozłączył!

    pablo Odpowiedz
  • pablo, napisz do nich wniosek o udostępnienie nagrania

    dario Odpowiedz
  • Dostałem szary a miał być biały ! Chce tak jak obiecali biały więc co mam zrobić ? reklamacja ? ktoś zgłaszał w banku ten problem ?

    luic Odpowiedz
  • Regulamin mówi jasno:
    Nagroda dostępna jest w kolorze białym. Klient nie ma
    możliwości wyboru innej wersji kolorystycznej.

    luic Odpowiedz
  • Reklamacja jak nic.
    I niech wymienią albo pokryją koszty autoryzowanego serwisu gdzie wymienisz obudowę bez utraty gwarancji.
    A otwierałeś już pudełko ?

    dario Odpowiedz
  • nie nie otwierałem

    luic Odpowiedz
  • kolor powinien być: „cream white”

    saf Odpowiedz
  • ja warunki spełniłem dość późno ( 29.09) a dziś przyszedł tablet.
    Więc spokojnie dostaniesz.

    Teraz w gwoli przypomnienia, jak zamknąć kartę? Bo wg regulaminu już można ( do czasu otrzymania nagrody), jednak jeszcze nie otrzymałem wyciągu więc chyba poczekam z uregulowaniem należności wobec Banku.

    Lenio Odpowiedz
  • Lenio: a nie łaska przeczytać kilka komentarzy wyżej ?!?!?

    sic Odpowiedz
  • Lenio – jak zamknąć kartę?
    Jak będziesz ostatni wychodził z domu to zostaw kartę na stole i zamknij dom. Wtedy karta też będzie zamknięta.

    dario Odpowiedz
  • warunki spełnione we wrześniu dzisiaj dotarł telefon (przesyłka nadana przez Action SA w Poznaniu) – kolor szary ale mnie to nie przeszkadza bo i tak za chwilę wyląduje u nowego właściciela…

    Milon Odpowiedz
  • Telefon otrzymałem tydzień temu, niestety niesprawny: nie działa przycisk : Wstecz.
    Początkowo chciałem, aby dostawca mi go wymienił. Niestety bank i dystrybutor wzajemnie przerzucają na siebie odpowiedzialność.
    Bank polecił mi zwrócić się do dystrybutora sprzętu, dystrybutor abym zwrócił się do organizatora promocji czyli banku. Widząc, że w ten sposób niewiele wskóram wybrałem trzeci wariant – przez serwis gwarancyjny.
    Tam okazało się, że nie mogą przyjąć mojego telefonu, gdyż nie mają takiego numeru fabrycznego na liście, ale jeszcze to sprawdzą. Na drugi dzień poinformowali mnie że z banku otrzymali tylko listę tabletów i w ogóle nie mają żadnej listy telefonów objętych promocją. Kolejny dzień, kolejny telefon i wreszcie dowiedziałem się, że wystąpili do banku o listę telefonów ale otrzymają ją najwcześniej w przyszły piątek (czyli 24 października).
    To wszystko wygląda na totalną ściemę ze strony wszystkich tych instytucji, i dlatego proszę, kto ma chwilę czasu żeby zadzwonił na infolinię serwisu, podał numer fabryczny swojego telefonu i spytał,
    czy jego telefon jest objęty gwarancją. Jeżeli odpowiedź będzie negatywna proponuję składać reklamację w banku. Może w przypadku większej liczby zgłoszeń ktoś w końcu zajmie się tą sprawą.

    JJ Odpowiedz
  • za ile sprzedaliście tablety?

    Lenio Odpowiedz
  • Lenio, ja zadzwonię w wolnej chwil.
    A do banku napisałbym żądanie wymiany wadliwego urządzenia którego nikt nie chce serwisować na jego regulaminową równowartość czyli 499zł.

    dario Odpowiedz
  • Ja dostałem potluczony tablet z bnp, sprawa w toku… Niezabezpieczona odpowiednio, jazdy umywa ręce.

    news Odpowiedz
  • offtop
    etui od jakiego innego tel. pasuje do tego Trend 2 ? bo bardzo malo tego widze albo pod zla nazwa szukam :P

    psssssss Odpowiedz
  • Hej, może mi ktoś powiedzieć jaki kurier przynosił Wam przesyłki. I czy dzwonił przed przyjazdem?

    Kudo Odpowiedz
  • Kudo # mi przyniósł facet, wiek około 40, krępej budowy działa, miał tablet w szarej kopercie….niestety nie dzwonił, zapukał do mego domu, otworzył mu kamerdyner…coś wiecej potrzebujesz..?

    omir Odpowiedz
  • JJ – dzwoniłem do szajsunga i numer seryjny mojego aparatu też nie znajduje się na liście serwisowej, tyle że nie przywiązuję do tego wielkiej wagi bo go nie sprzedaję.

    dario Odpowiedz
  • omir – piszesz, że ten kurier był krępej budowy działa ? No, no …

    dario Odpowiedz
  • Czy ktoś tak jak ja nie otrzymał jeszcze telefonu? Lub tabletu?

    ana Odpowiedz
  • Ja jeszcze nie otrzymałam wszystkie warunki spelnilam W pierwszej polowie września kontaktówalam sie z bankiem i stwierdzili ze mi nie przysluguje, czy ktos mial taka sytuację co mam zrobic zeby dostac?

    DD Odpowiedz
  • DD – poproś bank o podanie daty granicznej, to jest momentu kiedy któryś klient jako ostatni spełnił warunki promocji. Jeśli spełniłaś warunki przed tym terminem to sprawa jasna a jeśli nie to może znajdziesz (np. tutaj) kogoś kto spełnił warunki później i dostał sprzęt. W zasadzie już możesz sondować czytelników tylko podaj info kiedy przekroczyłaś 500zł kartą.

    dario Odpowiedz
  • warunki spełnione 10.09 – na dziś brak tabletu, jutro zapytam co jest nie tak

    Chris Odpowiedz
  • Dario wszystkie warunki spełniłam przed 16, bo wtedy zostały ostatnie transakcje zaksięgowane, a zanim zostały zaksięgowane to tez trochę minęło bo nie zawsze przechodziły od razu z powyższych komentarzy wynika że ktoś spełnił 29.09 i dostał i mi stwierdzili że nie przysługuje….czy jest możliwość wyegzekwowania teraz od nich w jakiś sposób wywiązania się bo po rozmowie z konsultantem mam wrażenie że w ogóle się do tego nie poczuwają…:(

    DD Odpowiedz
  • Konsultant nie jest partnerem do rzeczowej rozmowy. Ma opracowane odpowiedzi na standardowe pytania i plany sprzedażowe.
    Piszesz, że ktoś spełnił warunki 29.09 i dostał. Ale co, tablet czy telefon ? Jeśli to drugie to masz bank w garści, tylko trzeba złapać kontakt do takiej osoby i użyć jako argumentu.
    Najpierw poczekaj na info z banku.

    dario Odpowiedz
  • Dario powyżej napisał że tablet, rozmawiałam z konsultantem i zgłosiłam ze czemu osoby spełniające później otrzymały to dostałam tylko informację że to była „nagroda w konkursie” która mi nie przysługuje, a jak poprosiłam o dokładne informacje i wyjaśnienie to stwierdził że może napisać reklamacje w moim imieniu, miałam dostać kopie na email ale znów cisza … i na email tez jak na razie nie odpisują…

    „ja warunki spełniłem dość późno ( 29.09) a dziś przyszedł tablet.
    Więc spokojnie dostaniesz.

    Teraz w gwoli przypomnienia, jak zamknąć kartę? Bo wg regulaminu już można ( do czasu otrzymania nagrody), jednak jeszcze nie otrzymałem wyciągu więc chyba poczekam z uregulowaniem należności wobec Banku.

    15 października 2014, 20:33 przez Lenio #”

    DD Odpowiedz
  • Warunki spełniłam na początku września. Dzwoniłam juz z 10 razy na infolinię i tylko jeden raz uzyskałam info ze niby spełniłam warunki. Pozostał ostatni tydzień w którym rzekomo powinnam dostać telefon ale przestałam juz w to wierzyć :(((((((

    ann Odpowiedz
  • Nie ma co dzwonić. Trzeba napisać żądanie o informację z datą graniczną dla premiowanych osób dotyczących np. telefonów. Bez tego to zwykłe wróżby. Chyba, że ma się pod ręką kogoś kto dostał sprzęt a spełnił warunki później.

    dario Odpowiedz
  • Brałam udział w edycji lipcowej, na gruperze i miałam dokładnie ten sam problem – brak tabletu i jakiejkolwiek informacji od banku. Na infolinii konsultant przez jakieś czterdzieści minut zapoznawał się z regulaminem bo chyba nie miał pojęcia że taka promocja była organizowana i podawał rozmaite bzdurne przyczyny nieotrzymania przeze mnie nagrody – np. że nie zapłaciłam tą kartą za kupon na gruperze.. Ostatecznie spisał moją reklamację, na którą otrzymałam pocztą odpowiedź, że bardzo mnie przepraszają i jest im niesamowicie przykro że nie zostały dotrzymane standardy jakości obsługi, był to błąd pracownika banku i tablet przyślą w ciągu trzech tygodni o ile spełniłam warunki. Niestety nie przysłali jak na razie, ale mają czas do końca tygodnia więc czekam.

    Agul Odpowiedz
  • Agul mogłabyś mi powiedzieć czy ty pisałaś ofijalną reklamacje sama czy tez konsultatnt w twoim imieniu to zrobił albo miał to zrobić i daj znac jeak otrzymasz :)

    DD Odpowiedz
  • dziś uzyskałam na infolinii informację, że osoby które spełniły warunki we wrześniu otrzymają nagrodę do końca LISTOPADA !!!!! myślę, że to kolejne ‚granie na czekanie’

    ANia Odpowiedz
  • A ja powtórzę swoje zdanie. Bank wybrał chu….ego dostawcę który nie ma sprzętu (telefonów). Najpierw opóźnił dostawę a potem rozesłał telefony w innym kolorze. Widzę, że i tych zabrakło, więc pewnie czekają na nowy towar.
    I tak się złożyło, że citi się ośmieszyło i ludzi wk…ło.

    dario Odpowiedz
  • Ja spełniłem warunki we wrześniu i telefon otrzymałem na początki października

    kacprus07 Odpowiedz
  • DD – nic nie pisałam, konsultant spisał jakąś reklamację na podstawie rozmowy, szczerze mówiąc, to nawet nie poprosiłam go o jej przeczytanie. Po tygodniu dostałam SMSa, że odpowiedź została wysłana na mój adres korespondencyjny, a po kolejnym tygodniu rzeczywiście pismo dotarło. Trochę niepokoi mnie tylko sformułowanie „o ile zostały spełnione warunki” – skoro już złożyłam reklamację, to mogliby zadać sobie ten trud i od razu sprawdzić, czy ich zdaniem spełniłam warunki, a tak nadal pozostaje pewien margines ryzyka, że jednak tabletu nie dostanę :)

    Agul Odpowiedz
  • ja poprosilem o maila w tej sprawie, zebym mial jakis dowod. Odpisali ze przepraszaja za opoznienia, ale to wina dostawcy i ze telefon dostane do konca pazdziernika. Warunki spelnilem do konca sierpnia. W nagrode mam niby dostac dodatkowo pamiec 8GB ;p Telefonu nadal brak, poczekam do konca tygodnia i znowu dzwonie do banku.

    Lukasz123 Odpowiedz
  • Dzwoniłem dzisiaj na infolinię celem zamknięcia karty. Uprzejma pani Kinga zaproponowała mi 10% cashbacku za zakupy do końca listopada… no i przekonała mnie :) Czyli zamykamy konto po nowym roku :)

    sic Odpowiedz
  • sic – 10% na wszystkie transakcje zakupowe czy z ograniczonym MMC

    dario Odpowiedz
  • Komentarze ze ktoś ma coś dostać w gratisie za zwłokę itd to bujdy.

    ann Odpowiedz
  • @dario: wsie transakcje bezgotówkowe, ale limit zwrotu do 50 zł :)

    sic Odpowiedz
  • ja mam nadzieje, ze wogole otrzymam telefon. Dzisiaj juz napisalem maila do nich, ze towaru dalej brak mimo zapewnien z ich strony

    Lukasz123 Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy