100 zł za założenie lokaty 2,75% w Toyota Banku, 10 zł za rejestrację w programie moneyback i konkurs

Wystartowała zapowiadana tydzień temu pierwsza w tym roku promocja Toyota Banku. Do zgarnięcia mamy nawet 110 zł, moneyback, lokatę 2,75% oraz możliwość wygrania jednej z nagród. Co najciekawsze: znów premiowani mogą być również obecni klienci banku ;)


Promocja „Tankuj korzyści” składa się z kilku części określających kto i w jaki sposób może zgarnąć poszczególne premie. Każda z nagród przeznaczona jest jedynie dla klientów spełniających jeden z dwóch warunków. Musimy być albo klientem nieposiadającym Konta Jedynego w Toyota Banku po 7.04.2015, albo klientem, który skorzystał z jednej z akcji z premią organizowanych przez firmę Agora w 2015 roku.

Akcja lokata: 100 zł dla nowych klientów

Pierwsza z ofert przeznaczona jest dla nowych klientów banku. Do zgarnięcia jest 100 zł za założenie Konta Jedynego i lokata „Plan Depozytowy na 100 dni”.

Aby skorzystać z tej oferty wystarczy wejść na stronę promocji, zarejestrować się (nie są wymagane zgody marketingowe, tylko pierwsza akceptująca regulamin) oraz aktywować stworzony właśnie profil przez link wysłany na maila. Po wybraniu opcji „Nie mam Konta Jedynego w Toyota Bank” zostaniemy przeniesieni do serwisu banku, gdzie złożymy pełny wniosek o konto. Konieczne będzie również wyrażenie zgody na przesyłanie informacji handlowych o ofercie banku za pomocą poczty elektronicznej i SMS, przetwarzanie danych za pomocą telekomunikacyjnych urządzeń końcowych oraz przekazanie przez bank tajemnicy bankowej do organizatora promocji w celu prawidłowego rozliczenia akcji. Ważne, aby pierwszy krok (rejestracja w promocji) wykonać do 29.02.

Zgody marketingowe Toyota Bank - drugi krok

Warto tu przypomnieć, że jeśli chcemy „rodzinnie” skorzystać z promocji i założyć kilka kont, to za każdym razem (dla każdego członka rodziny) cały proces musimy przejść od nowa: wejść na stronę promocji (najlepiej czyszcząc wcześniej ciastka lub odpalając tryb prywatny), zarejestrować się podając unikalnego maila i złożyć wniosek w banku z dedykowanego, wygenerowanego tylko dla nas linku.

Co dalej? W terminie 2 dni roboczych od złożenia wniosku skontaktuje się z nami konsultant banku i sfinalizuje proces zakładania konta umawiając kuriera w celu podpisania umowy. Jeśli prawidłowo uruchomimy konto, to nie pozostanie nam nic innego jak spełnić warunki promocji: do 28.03.2016 założyć za pośrednictwem systemu banku co najmniej jedną lokatę Plan Depozytowy na 100 dni. Wymagana kwota minimalnego zasilenia lokaty to 10 000 zł. Promocja gwarantuje nam oprocentowanie lokaty na 2,75% w skali roku.

Jeśli założoną lokatę utrzymamy przez minimum 70 dni, to załapiemy się do otrzymania premii w wysokości 100 zł.

Akcja lokata: 50 zł dla obecnych klientów

Ścieżka korzystania z promocji dla obecnych klientów banku jest im już pewnie dość dobrze znana, choćby z ostatniej promocji. Praktycznie cały proces jest identyczny jak w przypadku nowych klientów, przy czym po rejestracji w promocji i aktywowaniu maila będziemy musieli wybrać opcję „Mam Konto Jedyne w Toyota Bank”. Zostaniemy w ten sposób przekierowani do serwisu Toyota Banku, gdzie konieczne będzie wyrażenie zgód na przekazywanie przez bank organizatorowi informacji objętych tajemnicą bankową w celu realizacji promocji. Co ciekawe tu nie ma wymogu wyrażania zgód marketingowych (jak w przypadku nowych klientów).

Warunek otrzymania 50 zł dla obecnych klientów jest dość zbliżony do nowych – wystarczy do dnia 28.03.2016 zwiększyć saldo posiadanych depozytów na dzień 27.01.2016 przez założenie co najmniej jednej lokaty Plan Depozytowy na 100 dni. Minimalna kwota lokaty musi wynieść 10 000 zł. Musimy również utrzymać saldo depozytów z dnia 27.01 przez kolejne 30 dni. Jeśli więc po 27.01 skończą nam się jakieś lokaty, to musimy uważać, aby przez kolejne 30 dni nasze saldo wynosiło przynajmniej tyle, ile w dniu 27.01.

Przykładowo mając w tym dniu 5 000 zł i lokując wymagane 10 000 zł warunek będzie spełniony nawet, jeśli w międzyczasie skończy nam się lokata 5 000 zł. Ale jeśli mieliśmy tam np. 20 000 zł, ulokujemy dodatkowe 10 000 zł, ale w ciągu 30 dni wygasną stare lokaty, to warunek nie będzie spełniony – trzeba wtedy będzie założyć lokaty na łącznie 20 000 zł aby utrzymać warunek salda.

Tu również obowiązuje nas warunek konieczności utrzymania lokaty Plan Depozytowy przez min. 70 dni. Oczywiście dużo bardziej opłaca się nam wytrzymać pełne 100 dni aby otrzymać pełne odsetki ;)

10 zł za rejestrację w programie „Tankuj korzyści do pełna”

Kolejną z premii zgarniemy w dość prosty sposób. Wystarczy wziąć udział w akcji lokatowej (opisanej powyżej), spełnić jej warunki oraz dodatkowo zarejestrować się do programu „Tankuj korzyści do pełna” przez wypełnienie zgłoszenia na dedykowanej stroni promocji (lub za pomocą infolinii). Mamy na to czas do 28.03.2016. Nie ma konieczności korzystania z tego pakietu, choć warto się nad nim zastanowić – w końcu można zyskać aż 10% zwrotu za transakcje kartą na stacjach paliw. Jego szczegółowe prześwietlenie znajduje się pod tym adresem.

Wypłata premii

Rozstrzygnięcie akcji, czyli powiadomienie o zakwalifikowaniu do otrzymania premii, nastąpi do 14 czerwca 2016. Każdy uczestnik promocji będzie wtedy zobowiązany do uzupełnienia swoich danych na stronie, na której rejestrował się na samym początku akcji. Będziemy mieli na to czas do dnia 21.06. Premia zostanie wypłacona do dnia 30.06, o ile tylko będziemy posiadali ciągle aktywne Konto Jedyne.

Konkurs za aktywne korzystanie z moneybacku

Gwarantowane 50/100 + 10 zł to jeszcze nie wszystko. Organizator promocji przygotował dodatkowo konkurs „Tankuj korzyści z nagrodami”. Każdy, kto przystąpi do promocji może wziąć w nim udział. Wystarczy, że spełnimy warunki Akcji Lokata, zarejestrujemy się do akcji z moneybackiem oraz przynajmniej trzykrotnie uzyskamy jakikolwiek zwrot w tej ofercie (najpóźniej do 31.08).

Jeśli zamierzamy spełnić te warunki, to możemy zgłosić naszą pracę konkursową, którą jest przygotowanie hasła promującego korzystanie z oferty moneybacku. Mamy na to czas do 20.05 – zgłoszeń można dokonywać po zalogowaniu się na stronie promocji za pomocą danych podanych na początku. Maksymalna długość hasła konkursowego to 250 znaków.

Co otrzymamy w zamian? Do wygrania jest 5 kamer GoPro Hero 4 Silver, 50 tabletów Acer B1-770 oraz 50 książek „500 zdań polskich” Jerzego Bralczyka. Dodatkowo organizator ufunduje nagrodę pieniężną w celu pokrycia podatku od nagród.

Osoby, które wymyślą najciekawsze hasła zostaną powiadomione przez organizatora promocji do dnia 27.09.2016. Do 3.10 konieczne będzie podanie danych od odbioru nagrody odpowiadając na wysłanego maila.

Konto Jedyne – co musisz wiedzieć?

Konto Jedyne to rachunek, który może nas kosztować 2,49 zł miesięcznie. Aby pozbyć się opłaty konieczne jest wydanie min. 400 zł kartą. Nie jest to wprawdzie warunek najłatwiejszy, ale osoby, które chcą skorzystać z oferty moneybacku z pewnością nie będą miały problemów z pozbyciem się opłaty. Sama karta jest już natomiast bezpłatna – zapłacimy jedynie za czwartą i kolejne wypłaty z bankomatów (4,5 zł). Pierwsze trzy są darmowe.

Więcej o promocji w jej regulaminie.

Nie przegap!

Komentarze

  • To super – u mnie nadal brak odpowiedzi na wysłana reklamacje do agory. Więc nawet nie miałem etapu uzupełniania danych. Można gdzieś zadzwonić pod jakiś nr z interwencją?

    uta Odpowiedz
  • Listownie, szablonu nie ma, ale już był podobny topic wcześniej

    http://livesmarter.pl/jak-zamknac-konto-w-toyota-bank/

    Katarzyna Odpowiedz
  • U mnie i u żony reklamacje uwzględnione, dane wpisane na stronie promocji (wczoraj). Premii nadal brak.

    Rask Odpowiedz
    • Mam uwzglednioną reklamację, ale po zalogowaniu do aplikacji nie ma miejsca do wpisania danych konta, a tylko info o składaniu reklamacji. Bank reklamacje uznał, ale Agora nie przysłała maila z prosbą o uzupełnienie danych.
      Jest jakas inna strona do wpisania danych? U Ciebie nie było problemów?

      dc
    • Mamy z mezem to samo. Starzy klienci. Reklamacja uznana, w tym tygodniu ma byc mail. Czekamy

      Justyna
    • U mnie podobnie dane do przelewu uzupełnione po reklamacji, jednak do dziś premii brak na koncie.

      _Marek
    • przyszedl w koncu mail od Organizatora i po tym udalo sie wprowadzic dane do przelewu

      dc
  • przyszło 100 zł

    W Odpowiedz
  • Admin a może wiesz czy szykują się jeszcze jakieś promocje dla starych klientów.
    Może jeszcze warto poczekać z zamknięciem konta…

    mmm Odpowiedz
  • Do mnie zadzwonili ok. tydzień przed zakończeniem lokat z propozycją nowych lokat lub lokaty na 2,55%. Więc to chyba na tyle ich stać, jeśli chodzi o promocje dla starych klientów.

    Katarzyna Odpowiedz
    • U mnie podobnie. Propozycja przez sms: Plan Depozytowy na 100 dni z oprocentowaniem 2,6.

      korczasty
  • U mnie także kasa już na koncie 110zł

    TomA Odpowiedz
  • u mnie, starego klienta jest wpłata 60 zł. Wymówienie poszło pocztą. Kilka fajnych rzeczy sie z nimi zrobiło przez ostatni ponad rok ale koniec końców rozstaję sie bez żalu, chętnie zapomnę o tokenach, opłatach za kartę, zawiłych i niejasnych planach depozytowych.

    Barti Odpowiedz
  • Można jeszcze wysłać jutro list z brakiem zgody na zmiany/rozwiązanie umowy ze względu na zmianę regulaminu, skoro jest premia?

    Rumburak1 Odpowiedz
  • Rumburak1 Zgodnie z Regulaminem rachunek powinien być aktywny do 30.06.2016, jeśli wypowiadasz umowę w trybie natychmiastowym przed tą datą, to wg mnie nie spełnisz warunków Regulaminu

    Ted Odpowiedz
    • Heh ciekawe co w takiej sytuacji??? bo ja tokowe wypowiedzenie w trybie natychmiastowym właśnie dziś wysłałem… Ciekawe kiedy do nich ono dotrze i jak je potraktują skoro premię przyznali wcześniej niż 30.06 i już nie ma po niej śladu na koncie…
      Nie zwróciłem na to uwagi w regulaminie bo wysłałbym zamiast tego sprzeciw wobec zmian i rachunek byłby do 30.06… Cóż…

      jankos
    • Wczoraj wysłałem list polecony priorytet że wypowiadam natychmiastowo umowę i dziś dostałem info że list dostarczony do Toyoty. I co teraz kurcze ? Będą starać się odzyskać ode mnie premię ? Ciekaw jestem jak się zachowają !

      luic
    • Regulamin mówi: „Uczestnik zobowiązany jest posiadać aktywne Konto Jedyne w Banku do dnia wypłaty Premii i Premii dodatkowej, tj. co najmniej do dnia 30.06.2016 roku”. I teraz na dwoje babka wróżyła: do dnia wypłaty miałem konto aktywne ale jeżeli dziś mi zamkną to niestety nie do 30.06.

      luic
    • #luic jedziemy na tym samym wózku wg mnie do dnia wypłaty premii czyli warunek spełniony… u mnie też dziś otrzymali list ale póki co na konto mogę się zalogować więc pewnie dopiero jutro je zamkną więc 30.06 też będzie pasował… Zobaczymy

      jankos
    • mam tak samo – list doręczony wczoraj – ale dzisiaj (30.06) konto jeszcze działa. Tak więc warunek na pewno spełniony. Na koncie zostały jakieś grosze, czekam na przelew do innego banku

      karampuk
  • Reklamacja pozytywnie rozpatrzona. Kazali zalogowac sie i uzupelnic dane do wyplaty.

    ildefons Odpowiedz
  • Nadal nie mam przelewu, chociaż uzupełniłem dane. Dzisiaj napisałem kolejną reklamację mailową.

    perlak Odpowiedz
  • U mnie kasy też brak. Odpisalem wiadomosc zwrotna na maila, w ktorym informowali o uznaniu reklamacji.

    ildefons Odpowiedz
  • Dziadostwo. U mnie też brak premii, choć reklamacja rozpatrzona pozytywnie i dane uzupełnione w terminie.

    ziberro Odpowiedz
  • U mnie tak samo, rozpatrzyli pozytywnie, ale kasy nie dali.

    qwe Odpowiedz
  • U mnie również reklamacje rozpatrzyli pozytywnie ale przelewu brak.

    _Marek Odpowiedz
  • a ja nawet nie mam odpowiedzi na reklamację mailową

    erde Odpowiedz
  • premia na koncie wypowiedzenie dopiero dziś wysyłam.

    lenio Odpowiedz
  • U mnie i u żony bardzo powoli rozpatrywane reklamacje z informacją, że premie będą pod koniec tego tygodnia czyli jakby nie patrzeć, mają czas do jutra wieczora.

    grabarz Odpowiedz
  • U nie rozpatrzona pozytywnie dopiero jak napisałem do Toyoty pocztą wewnętrzna bo Agora się nie odzywała a na infolinii Toyoty pan konsultant wysyłał mnie na drzewo. Mogłem wpisać dane do przelewu ale kasy nie ma nadal. Zona tez napisała do Toyoty od razu odpisali jej że się należy i że przesłali info do Agory a Agora napisała jej że ‚bank przesłał informacje że się nie należy’, ponowna poczta do Toyoty i ponownie napisali że się jak najbardziej należy a Agora milczy. Najwyraźniej nie mają czasu na zajęcie się reklamacjami

    uta Odpowiedz
  • witam
    czy w okresie wypowiedzenia (30 dni) Toyota bank powinna naliczac oplate miesieczna za konto? Czy moze oplata w tym okresie jest bezzasadna i powinienem zlozyc reklamacje?

    Michal1607 Odpowiedz
  • hej #elka
    no wlasnie wydaje mi sie ze gdzies kiedys ktos na livesmarter cos wspominal ze w okresie wypowiedzenia juz nie powinni pobierac.. dlatego pytam….

    Michal1607 Odpowiedz
  • hej # elka
    zapytalem przez wiadomosc systemowa w Toyota bank -> oto ich odpowiedz:
    Uprzejmie informuje, iż termin zamknięcia konta przypadał na dzień 30.07.2016r. jednakże Bank ma dodatkowo 14-ście dni na pełne rozliczenie rachunku. Opłata, która została pobrana w dniu 01.08.2016r. zostanie Panu w całości zwrócona.
    Tak wiec – oplana „pobrana” z automatu – czyli nie zasadna:) wazne ze zwroca!

    Michal1607 Odpowiedz
    • A, więc konto już nie jest na wypowiedzeniu, tylko w dodatkowym okresie rozliczenia – no to opłata zdecydowanie nie zasadna, ale za lipiec się należała.

      elka
  • Nastąpiło rozstrzygnięcie konkursu, mi się udało :) Dziękuję za cynk i pozdrawiam :)

    jabko Odpowiedz
  • 50 zł za lokatę nie dali ale, bo podobno warunków nie spełniłem
    ale już na tablet zasłużyłem ; )
    niech im będzie, że są na plus
    konto zamykam hehe

    kaj Odpowiedz
  • 1 3 4 5

    Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy