100 zł za założenie lokaty 2,75% w Toyota Banku, 10 zł za rejestrację w programie moneyback i konkurs

Wystartowała zapowiadana tydzień temu pierwsza w tym roku promocja Toyota Banku. Do zgarnięcia mamy nawet 110 zł, moneyback, lokatę 2,75% oraz możliwość wygrania jednej z nagród. Co najciekawsze: znów premiowani mogą być również obecni klienci banku ;)


Promocja „Tankuj korzyści” składa się z kilku części określających kto i w jaki sposób może zgarnąć poszczególne premie. Każda z nagród przeznaczona jest jedynie dla klientów spełniających jeden z dwóch warunków. Musimy być albo klientem nieposiadającym Konta Jedynego w Toyota Banku po 7.04.2015, albo klientem, który skorzystał z jednej z akcji z premią organizowanych przez firmę Agora w 2015 roku.

Akcja lokata: 100 zł dla nowych klientów

Pierwsza z ofert przeznaczona jest dla nowych klientów banku. Do zgarnięcia jest 100 zł za założenie Konta Jedynego i lokata „Plan Depozytowy na 100 dni”.

Aby skorzystać z tej oferty wystarczy wejść na stronę promocji, zarejestrować się (nie są wymagane zgody marketingowe, tylko pierwsza akceptująca regulamin) oraz aktywować stworzony właśnie profil przez link wysłany na maila. Po wybraniu opcji „Nie mam Konta Jedynego w Toyota Bank” zostaniemy przeniesieni do serwisu banku, gdzie złożymy pełny wniosek o konto. Konieczne będzie również wyrażenie zgody na przesyłanie informacji handlowych o ofercie banku za pomocą poczty elektronicznej i SMS, przetwarzanie danych za pomocą telekomunikacyjnych urządzeń końcowych oraz przekazanie przez bank tajemnicy bankowej do organizatora promocji w celu prawidłowego rozliczenia akcji. Ważne, aby pierwszy krok (rejestracja w promocji) wykonać do 29.02.

Zgody marketingowe Toyota Bank - drugi krok

Warto tu przypomnieć, że jeśli chcemy „rodzinnie” skorzystać z promocji i założyć kilka kont, to za każdym razem (dla każdego członka rodziny) cały proces musimy przejść od nowa: wejść na stronę promocji (najlepiej czyszcząc wcześniej ciastka lub odpalając tryb prywatny), zarejestrować się podając unikalnego maila i złożyć wniosek w banku z dedykowanego, wygenerowanego tylko dla nas linku.

Co dalej? W terminie 2 dni roboczych od złożenia wniosku skontaktuje się z nami konsultant banku i sfinalizuje proces zakładania konta umawiając kuriera w celu podpisania umowy. Jeśli prawidłowo uruchomimy konto, to nie pozostanie nam nic innego jak spełnić warunki promocji: do 28.03.2016 założyć za pośrednictwem systemu banku co najmniej jedną lokatę Plan Depozytowy na 100 dni. Wymagana kwota minimalnego zasilenia lokaty to 10 000 zł. Promocja gwarantuje nam oprocentowanie lokaty na 2,75% w skali roku.

Jeśli założoną lokatę utrzymamy przez minimum 70 dni, to załapiemy się do otrzymania premii w wysokości 100 zł.

Akcja lokata: 50 zł dla obecnych klientów

Ścieżka korzystania z promocji dla obecnych klientów banku jest im już pewnie dość dobrze znana, choćby z ostatniej promocji. Praktycznie cały proces jest identyczny jak w przypadku nowych klientów, przy czym po rejestracji w promocji i aktywowaniu maila będziemy musieli wybrać opcję „Mam Konto Jedyne w Toyota Bank”. Zostaniemy w ten sposób przekierowani do serwisu Toyota Banku, gdzie konieczne będzie wyrażenie zgód na przekazywanie przez bank organizatorowi informacji objętych tajemnicą bankową w celu realizacji promocji. Co ciekawe tu nie ma wymogu wyrażania zgód marketingowych (jak w przypadku nowych klientów).

Warunek otrzymania 50 zł dla obecnych klientów jest dość zbliżony do nowych – wystarczy do dnia 28.03.2016 zwiększyć saldo posiadanych depozytów na dzień 27.01.2016 przez założenie co najmniej jednej lokaty Plan Depozytowy na 100 dni. Minimalna kwota lokaty musi wynieść 10 000 zł. Musimy również utrzymać saldo depozytów z dnia 27.01 przez kolejne 30 dni. Jeśli więc po 27.01 skończą nam się jakieś lokaty, to musimy uważać, aby przez kolejne 30 dni nasze saldo wynosiło przynajmniej tyle, ile w dniu 27.01.

Przykładowo mając w tym dniu 5 000 zł i lokując wymagane 10 000 zł warunek będzie spełniony nawet, jeśli w międzyczasie skończy nam się lokata 5 000 zł. Ale jeśli mieliśmy tam np. 20 000 zł, ulokujemy dodatkowe 10 000 zł, ale w ciągu 30 dni wygasną stare lokaty, to warunek nie będzie spełniony – trzeba wtedy będzie założyć lokaty na łącznie 20 000 zł aby utrzymać warunek salda.

Tu również obowiązuje nas warunek konieczności utrzymania lokaty Plan Depozytowy przez min. 70 dni. Oczywiście dużo bardziej opłaca się nam wytrzymać pełne 100 dni aby otrzymać pełne odsetki ;)

10 zł za rejestrację w programie „Tankuj korzyści do pełna”

Kolejną z premii zgarniemy w dość prosty sposób. Wystarczy wziąć udział w akcji lokatowej (opisanej powyżej), spełnić jej warunki oraz dodatkowo zarejestrować się do programu „Tankuj korzyści do pełna” przez wypełnienie zgłoszenia na dedykowanej stroni promocji (lub za pomocą infolinii). Mamy na to czas do 28.03.2016. Nie ma konieczności korzystania z tego pakietu, choć warto się nad nim zastanowić – w końcu można zyskać aż 10% zwrotu za transakcje kartą na stacjach paliw. Jego szczegółowe prześwietlenie znajduje się pod tym adresem.

Wypłata premii

Rozstrzygnięcie akcji, czyli powiadomienie o zakwalifikowaniu do otrzymania premii, nastąpi do 14 czerwca 2016. Każdy uczestnik promocji będzie wtedy zobowiązany do uzupełnienia swoich danych na stronie, na której rejestrował się na samym początku akcji. Będziemy mieli na to czas do dnia 21.06. Premia zostanie wypłacona do dnia 30.06, o ile tylko będziemy posiadali ciągle aktywne Konto Jedyne.

Konkurs za aktywne korzystanie z moneybacku

Gwarantowane 50/100 + 10 zł to jeszcze nie wszystko. Organizator promocji przygotował dodatkowo konkurs „Tankuj korzyści z nagrodami”. Każdy, kto przystąpi do promocji może wziąć w nim udział. Wystarczy, że spełnimy warunki Akcji Lokata, zarejestrujemy się do akcji z moneybackiem oraz przynajmniej trzykrotnie uzyskamy jakikolwiek zwrot w tej ofercie (najpóźniej do 31.08).

Jeśli zamierzamy spełnić te warunki, to możemy zgłosić naszą pracę konkursową, którą jest przygotowanie hasła promującego korzystanie z oferty moneybacku. Mamy na to czas do 20.05 – zgłoszeń można dokonywać po zalogowaniu się na stronie promocji za pomocą danych podanych na początku. Maksymalna długość hasła konkursowego to 250 znaków.

Co otrzymamy w zamian? Do wygrania jest 5 kamer GoPro Hero 4 Silver, 50 tabletów Acer B1-770 oraz 50 książek „500 zdań polskich” Jerzego Bralczyka. Dodatkowo organizator ufunduje nagrodę pieniężną w celu pokrycia podatku od nagród.

Osoby, które wymyślą najciekawsze hasła zostaną powiadomione przez organizatora promocji do dnia 27.09.2016. Do 3.10 konieczne będzie podanie danych od odbioru nagrody odpowiadając na wysłanego maila.

Konto Jedyne – co musisz wiedzieć?

Konto Jedyne to rachunek, który może nas kosztować 2,49 zł miesięcznie. Aby pozbyć się opłaty konieczne jest wydanie min. 400 zł kartą. Nie jest to wprawdzie warunek najłatwiejszy, ale osoby, które chcą skorzystać z oferty moneybacku z pewnością nie będą miały problemów z pozbyciem się opłaty. Sama karta jest już natomiast bezpłatna – zapłacimy jedynie za czwartą i kolejne wypłaty z bankomatów (4,5 zł). Pierwsze trzy są darmowe.

Więcej o promocji w jej regulaminie.

Nie przegap!

Komentarze

  • Hej
    Dostałem maila, ale po zalogowaniu się na konto na stronie mam informację: Zakończyliśmy przyjmowanie zgłoszeń w akcji promocyjnej. Niestety brak formularza do wypełnienia danych i numeru konta. Czy mam reklamować czy niedługo to wstawią co trzeba? Stary klient.

    grabarz Odpowiedz
  • Ja mogę normalnie wypełnić dane (nowy klient).

    Kasia12 Odpowiedz
  • U mnie nic – stary klient.

    ziberro Odpowiedz
  • Stary klient też nic nie otrzymał.

    savi Odpowiedz
  • Ja i żona też nie dostaliśmy maila, jesteśmy starymi klientami

    Rafał Odpowiedz
  • jeszcze podajcie listę całej rodziny kto dostał a kto nie dostał najlepiej każdy w osobnym komentarzu. Macie napisane gdzie pisać !

    Barti Odpowiedz
  • Ty sam weź nie spamuj ;]
    Ważna kwestią jest to, że nie dostali prawdopodobnie tylko starzy klienci, na co w kontakcie można się powołać ;)

    savi Odpowiedz
  • Spam standardowo sprawdzony.

    ildefons Odpowiedz
  • „Tankuj korzyści z Toyota Bank” komuś zatankowało jak YaPaE, brak maila brak możliwości wklepania jakichkolwiek danych na dedykowanej stornie po zalogowaniu.

    Jahu Odpowiedz
  • Jestem nowym klientem – dostałam maila. Moja mama starym – maila brak, więc potwierdzam, że tu może być problem. Nowych łatwiej było zliczyć, trudniej starych rozliczyć, więc może czasu im więcej potrzeba. Niemniej jednak, warto napisać reklamację, może się zmobilizują.

    Ola Odpowiedz
  • Dziadostwo. Nie łapią się we własnym ogródku. Wypowiedzenie już wysłane.

    ildefons Odpowiedz
  • Stary klient i też nie ma nic…. Reklamacja poszła.

    qwe Odpowiedz
  • Trochę nie rozumiem tego zwlekania do ostatniej chwili – jeżeli bank wie, że ma mnóstwo zgłoszeń do ogarnięcia, to czemu nie zaczyna robić tego wcześniej, skoro czasu ma przecież mnóstwo (warunki trzeba było spełnić miesiące temu). Nawet jeśli pieniądze poleżą u nich nieco krócej, to i tak strata jest przecież mniejsza niż utrata zaufania potencjalnych klientów. Dla mnie i najbliższych jest to już konto zdecydowanie do odstrzału, a i innym znajomym będę ten bank odradzał.

    ziberro Odpowiedz
  • U mnie jeszcze inna sytuacja, maila nie otrzymałem więc się zalogowałem, po zalogowaniu informacje ” nie udało się nie założyłeś lokaty” reklamacja napisana, miał ktoś podobną sytuację?

    _Marek Odpowiedz
  • podajcie numer tel do agory nie idzie z formularza reklamacji wysłac wywala server 500

    dark Odpowiedz
  • info dla tych co nie otrzymali maila od agory.Zadzwoniłem do Toyoty banku
    i w moim przypadku nie było zaznaczonej zgody na otrzymywanie informacji itp na telefon.Oczywiście z tego co pamiętam zaznaczyłem wszystkie możliwe zgody.W systemie w chwili obecnej mam zgodę i zapewniono mnie ze premia zostanie wypłacona.Być może również macie drodzy użytkownicy jakieś niedociągnięcie.

    dark Odpowiedz
    • W moim przypadku wszystkie zgody zawsze zaznaczam. W ostatnich dwóch akcjach bonusy wypłacone i nie było problemów, a tu maila brak. Reklamacja złożona i odpowiedzi na razie też brak.

      ildefons
    • Ponoć wiadomo już o błędzie i czekają na rozwiązanie. Aczkolwiek dla spokoju proponuję złożyć reklamację.

      Michał
    • Dostałeś już maila?

      Łuki
  • Chyba każdy stary klient zakładał konto w jakiejś promocji, w której zgody były wymagane. Głupie tłumaczenie banku…

    savi Odpowiedz
  • Też nie otrzymałem maila. Na infolinii konsultantka sprawdziła czy spełniłem warunki i okazało się, że brak tylko zgody na otrzymywanie wiadomości marketingowych (też zaznaczałem wszystkie zgody). Odczytała treść tej zgody, którą trzeba potwierdzić. Mam dostać maila i będzie można się zalogować i uzupełnić dane do przelewu. Jak przyjdzie dam znać.

    Łuki Odpowiedz
  • również dzwoniłem na infolinię i nie miałem jednej zgody niby zaznaczonej. Babka mówiła, że nie ma jej na umowie, tylko w jednej kopi na formularzu osobowym przy podpisaniu umowy była, Generalnie ją zaakceptowałem i kazała mi czekać na link bo spełniłem dzięki temu wszystkie warunki.

    Polecam dzwonić do nich żeby się nie okazało że nie dostaniemy premii.

    PS zwrot za paliwo do kiedy jest?

    perlak Odpowiedz
  • Przecież wymóg zgód marketingowych (e-mail, telefoniczne i sms) dotyczył tylko uczestników promocji zakładających w jej ramach nowe konto. Jedyną wymaganą zgodą dla starych klientów jest „na stronie Partnera wyrazić zgodę na przekazywanie przez Bank Organizatorowi informacji objętych tajemnicą bankową, w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe, w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia Promocji”, żadne zgody w systemie bankowym wymagane nie są.

    ceber Odpowiedz
  • Na jaki numer dzwonicie, do Toyoty czy Agory

    tytus Odpowiedz
  • Adminie – dzięki za szczegółowy opis warunków promocji. Czy mógłbyś pomóc bankowi w zrozumieniu ich własnego regulaminu?
    Zadzwonili dzisiaj do mnie informując, że nie spełniłem warunków promocji (stary klient). Na dzień 27.01.2016 miałem lokaty na 12 tyś. Założyłem promocyjną lokatę 13 tyś. (w międzyczasie lokaty na 12 tyś. się skończyły), saldo min. 13 tyś. zostało utrzymane do końca lokat – według mnie warunki zostały spełnione.

    ardy2 Odpowiedz
    • jeśli te lokaty na 12 tysięcy skończyły się wcześniej niż 30 dni po założeniu lokaty na 12 tysięcy, to nie spełniłeś.

      ceber
  • errata – jeśli te lokaty na 12 tysięcy skończyły się wcześniej niż 30 dni po założeniu promocyjnej lokaty na 13 tysięcy, to nie spełniłeś.

    ceber Odpowiedz
  • Dlaczego nie? Przez 30 dni saldo nie było niższe niż na dzień 27.01.2016 – czyli nie spadło poniżej 12 tyś.

    ardy2 Odpowiedz
    • Saldo depozytów, tzn. lokata musiała być stara lokata musiała być aktywna jeszcze 30 dni po założeniu nowej.

      savi
    • sorrki ;]
      Saldo depozytów, tzn. stara lokata musiała być aktywna jeszcze 30 dni po założeniu nowej.

      savi
  • Który punkt regulaminu o tym mówi? Punkt II 1 a iv regulaminu mówi o utrzymaniu salda z dnia 27.01.2016 (w moim przypadku 12 tyś.). Moje saldo (zgodnie ze wspomnianym punktem regulaminu) nie zmniejszyło się poniżej 12 tyś. (najpierw było 25 tyś., później po zakończeniu starych lokat 13 tyś.).
    Zobacz przykład w artykule powyżej (trzeci akapit w śródtytule „Akcja lokata: 50 zł dla obecnych klientów”)

    ardy2 Odpowiedz
    • Adminie – jesteś w stanie wyklarować tą sprawę z bankiem? Uparcie odmawiają jasnej interpretacji przedstawionej w artykule powyżej

      ardy2
  • Czy ktoś z osób dzwoniących do toyoty i akceptujących zgodę marketingową telefonicznie dostał już link do wypełnienia danych?

    perlak Odpowiedz
    • Na razie brak mejla, dzwoniłem w tamtym tygodniu i konsultant po uzupełnieniu zgód marketingowych (które były zaznaczone na 100%) poinformował że organizator wyśle wiadomość. Czekam ale coś mam przeczucie, że się nie doczekam, jutro według reg. ostatni dzień na wysłanie swojego nr rachunku. Może Admin coś napisze do organizatora promocji na jakim etapie są z tymi błędami?

      _Marek
    • Trzeba reklamować do Agory – ponoć są błędy i będą wyjaśniać każdy przypadek

      Michał
  • Wg info z Toyoty osoby, którym uzupełniono po telefonie zgody marketingowe nie muszą do 21 potwierdzać dane bo oni piszą meile do Agory a Agora ma przesłać meile do końca czerwca. Gdy spytałam czy w związku z przekroczeniem terminu 21 czerwca nadal łapię się do promocji facet na infolinii potwierdził że dochodzi tu postępowanie reklamacyjne i bez problemu wypłacą premię

    Aniela Odpowiedz
    • Agora dziś przysłała maila, też uzupełniałem zgody marketingowe przez telefon. Dane do przelewu uzupełnione :)

      Łuki
  • dzisiaj dzwoniłem do Toyoty i też się okazało, że (wg 2 konsultantów) – nie spełniłem warunku utrzymania salda z 27.01 (12 tys – 2 lokaty 5 i 7 tys) przez 30 dni od założenia lokaty na 10000 zł (lokata założona 29.01)
    27.02 skończyła się jedna ze starych lokat a druga 29.02
    A jeszcze zanim się skończyły te lokaty założyłem też drugą lokatę na 10000 (8 lutego)
    a oni twierdzą że to nie wystarczyło.

    Saldo na dzień 27 stycznia było 12000 zł
    zwiększone do 22 000 zł 29 stycznia
    zwiększone do 32 000 8 lutego
    27 lutego spadło o 7000 do 25000zł

    Ja tego nie rozumiem co tu było nie tak…

    erde Odpowiedz
    • Mi próbowali bzdurnie wmówić, że określenie „saldo” dotyczy tych konkretnych lokat, które się zakończyły. Więc saldo 13 tyś. jest mniejsze niż saldo 12 tyś. (czy w twoim przypadku #erde saldo 25 tyś. jest według nich mniejsze niż 12 tyś.) Śmiechu warte.
      Adminie – liczymy na wsparcie w tej kuriozalnej sytuacji.

      ardy2
    • Nie ukrywam, że kierowałem się podpowiedzią admina z powyższego artykułu:
      „Przykładowo mając w tym dniu 5 000 zł i lokując wymagane 10 000 zł warunek będzie spełniony nawet, jeśli w międzyczasie skończy nam się lokata 5 000 zł. Ale jeśli mieliśmy tam np. 20 000 zł, ulokujemy dodatkowe 10 000 zł, ale w ciągu 30 dni wygasną stare lokaty, to warunek nie będzie spełniony – trzeba wtedy będzie założyć lokaty na łącznie 20 000 zł aby utrzymać warunek salda.”
      Jak się okazuje bank inaczej to interpretuje

      erde
  • To sprawdźmy jeszcze raz co mówi regulamin:

    za pośrednictwem Systemu Bankowości Elektronicznej na stronie Partnera pod adresem konto.toyotabank.pl do dnia 28.03.2016 roku zwiększyć saldo posiadanych na dzień 27.01.2016 r. depozytów poprzez założenie co najmniej jednej lokaty Plan Depozytowy na 100 dni – do otrzymania premii wymagane jest założenie lokaty na kwotę minimum 10 000 zł. UWAGA: Oprocentowanie lokaty w wysokości 2,75% gwarantowane jest przez cały okresjej trwania;

    utrzymać saldo depozytów, które obecny klient posiada w Banku z dnia 27.01.2016 roku przez co najmniej 30 dni licząc od dnia założenia lokaty Plan Depozytowy na 100 dni;

    utrzymać wymagane saldo na lokacie Plan Depozytowy na 100 dni założonej w ramach niniejszej akcji przez co najmniej 70 dni.

    W dniu 27.01.2016 mamy saldo lokat X. Zakładamy nową lokatę na kwotę minimum 10 000 zł (najpóźniej 28.03) i utrzymujemy saldo z 27.01 przez 30 dni. Czyli Przez 30 dni od założenia lokaty musimy mieć kwotę Y > X.

    Dalej podtrzymuje swój przykład – jeśli mieliśmy 5000 zł to później musimy mieć więcej niż 5000 zł. Jeśli mieliśmy 20 000 zł, to musimy mieć więcej niż 20 000 zł.

    erde, Twój przypadek jest jak najbardziej poprawny. Jeśli Ci to nie przeszkadza i podeślesz mi Twoje dane na maila (powinien wystarczyć mail + Imię + pierwsza litera nazwiska) to sprawdzę jaki jest oficjalny powód odrzucenia Twojej premii. Bo chyba coś tu jest nie tak…

    Dowiem się u źródła o co chodzi i będę działał. Mam wrażenie, że Toyota czegoś nie ogarnęła.

    Michał Odpowiedz
  • Mam tak samo jak erde

    jak Odpowiedz
    • Mam trochę inaczej saldo lokat na 27/01 12000
      z tym ze jedna lokata zakończona 28/01 dokładam 3000 i otwieram plan na 10000 saldo 15000
      w lutym dokładam 10000
      brak premii – na razie polemizuję z bankiem

      Kate
  • Dzisiaj dostałem link do podania danych do przelewu – z tytułem o uznaniu reklamacji. Wcześniej dzwoniłem i nie miałem zaakceptowanej zgody marketingowej. Ale oprócz tego napisałem też maila chyba 16 czerwca, więc ciężko określić co dokładnie było skutkiem wysłania maila.

    perlak Odpowiedz
  • Reklamacja uwzględniona, a jak jest z tym 10zł za zapisanie się do jakiegoś programu chyba cashback za tankowanie?

    qwe Odpowiedz
  • Skladalem reklamacje mailowo i cisza. Nie dzwonie, bo zgody na pewno zaznaczylem.

    ildefons Odpowiedz
  • Czy wszyscy dostali odpowiedź na reklamacje? U mnie cisza.

    Rask Odpowiedz
  • brak odp na reklamacje mailowa…

    Mik Odpowiedz
  • u mnie też zero

    erde Odpowiedz
  • To jest jakaś porażka. Nie odpisują na reklamacje a w Banku interpretują regulamin jak chcą. Wg nich saldo należy zwiększyć o 10000 i koniec

    Kate Odpowiedz
  • „Uczestnik zobowiązany jest posiadać aktywne Konto Jedyne w Banku do dnia wypłaty Premii i Premii dodatkowej, tj. co najmniej do dnia 30.06.2016 roku. ”

    Jak myślicie czy aktywne konto może być kontem w okresie wypowiedzenia? Zastanawiam się czy już można słać im wypowiedzenie czy dopiero jak wypłacą?
    pozdr

    damarone Odpowiedz
    • Też zero odpowiedzi na reklamacje mejlową (znaczy była odpowiedz od razu że przekazują do banku). Wypowiedzenie chyba faktycznie trzeba wysłać żeby doszło w czerwcu bo nie uśmiecha mi się płacić kolejne 2,49zł w sierpniu. Tak czy siak niezła wtopa – kolejny raz szarpanie się z Agora dla 50zł

      uta
  • to jest totalna porazka kilka dni temu złożyłam reklamacji dzis zadzwoniła Pani z Toyota Bank i poinformowała mnie ze nie spełniłam warunków poniewaz nie zarejstrowałam sie w promocji do 29.02.2016 Zarejstrowałam sie 28.01.2016 ręce opadają

    maria Odpowiedz
  • Zamknięcie konta tylko listownie ?

    Barti Odpowiedz
  • Wypowiedzenie tylko listownie. Moim zdaniem konto w okresie wypowiedzenia to konto wciaz aktywne. W poniedzialek wyslalem poleconym i dzis otrzymalem smsa ze wniosek przyjety do realizacji. Na reklamacje odpowiedzi brak. Ja juz im dziekuje za wspolprace. Zrazilem sie.

    ildefons Odpowiedz
  • Wg mnie, konto w okresie wypowiedzenia to konto aktywne – w końcu można z niego korzystać, problem w tym jak interpretuje to Toyota…

    Katarzyna Odpowiedz
  • Admin – można już składać wnioski o wypowiedzenie ? Chociaż szczerze mówiąc te parę dni nie robi różnicy wielkiej.

    Lenio Odpowiedz
  • Ma ktoś jakiś patent jak szybko zamknąć konto w Toyata Banku?
    Od 1lipca zmienia się tabela opłat i prowizji i w związku z tym można by było zamknąć nie akceptując zmian. Ale czy tu też trzeba formy listownej? Ma ktoś jakiś pomysł?

    jankos Odpowiedz
  • Wie ktoś co trzeba wpisać w „odstępuję od umowy….”? Nie widzę na umowie nigdzie jej numeru.

    Kasia12 Odpowiedz
    • Czy na pewno chodzi Ci o odstąpienie, a nie wypowiedzenie/rozwiązanie?

      Odstąpienie to jest ta specyficzna procedura dotycząca umów podpisywanych na odległość (przez Internet/telefon) pozwalająca zrezygnować w ciągu 14 dni.

      Don Quijote de la Mancha
  • Pieniądze za promocję przyszły dzisiaj na konto ;)

    Suchy Odpowiedz
  • Hej admin
    U mnie happy end. Złożyłem profilaktycznie reklamacje przez stronę promocji… A dziś widzę przelew na koncie 70 pln czyli 50 i 10 ;-)
    Tak wiec pora zamykać kontoooo!

    Michal1607 Odpowiedz
  • Oczywiście miało być 60 pln czyli 50 i 10 pln

    Michal1607 Odpowiedz
  • Oczywiście wkradl się błąd -miało być 60 pln czyli 50 i 10 pln

    Michal1607 Odpowiedz
  • Zamknięcie konta listownie? Powinien to być jakiś konretny template wypowiedzenia czy obojętnie jaki?

    Marcin Marcin Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy