Jeśli brałeś udział w promocji Nest Banku z premią w wysokości 75 zł za założenie konta, to koniecznie sprawdź swoją skrzynkę pocztową. Organizator promocji, czyli firma eBroker, rozesłała maile wymagane do odbioru premii 14 września. Zgodnie z regulaminem mamy 7 dni na uzupełnienie swoich danych w celu odbioru premii – inaczej nagroda przepadnie!

75 zł premii za założenie Nest Konta

75 zł w gotówce dla nowych klientów

Przypomnijmy – w czerwcowej akcji Nest Banku możliwe było zgarnięcie 75 zł premii za wykonanie transakcji bezgotówkowych na kwotę 150 zł. Ważne było również, aby zaznaczyć dwie zgody marketingowe, co sprowadzało się do zaznaczenia wszystkich checkboxów podczas wypełniania wniosku o konto. Oczywiście nagroda była przewidziana jedynie dla nowych klientów banku – choć w tamtej akcji klienci Smart Banku (wyjątkowo!) nie byli wykluczeni.

Nagroda ma zostać wypłacona do końca września na aktywny rachunek założony w promocji.

Nie otrzymałeś premii? Reklamuj!

Ponieważ eBroker organizował tego typu promocję pierwszy raz, to jest spora szansa, że coś mogło pójść nie tak. Widać to zresztą po waszych komentarzach, gdzie kilka osób zgłosiło brak maila. Jeśli należysz do tego grona, to koniecznie zgłoś reklamację zgodnie z regulaminem promocji, czyli:

Reklamacje dotyczące spraw związanych z Akcją, w zakresie dotyczącym Serwisu, Bonusu oraz Premii, a także w pozostałym zakresie dotyczącym Organizatora, należy składać Organizatorowi drogą elektroniczną na adres: bonus@ebrokerpartner.pl lub listem poleconym […].
Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko, adres e-mail, numer umowy oraz szczegółowy opis problemu będącego podstawą reklamacji