Brałeś udział w promocji z premią 75 zł za założenie Nest Konta? Uzupełnij dane do odbioru premii!

Zakończona

Jeśli brałeś udział w promocji Nest Banku z premią w wysokości 75 zł za założenie konta, to koniecznie sprawdź swoją skrzynkę pocztową. Organizator promocji, czyli firma eBroker, rozesłała maile wymagane do odbioru premii 14 września. Zgodnie z regulaminem mamy 7 dni na uzupełnienie swoich danych w celu odbioru premii – inaczej nagroda przepadnie!

75 zł premii za założenie Nest Konta

75 zł w gotówce dla nowych klientów

Przypomnijmy – w czerwcowej akcji Nest Banku możliwe było zgarnięcie 75 zł premii za wykonanie transakcji bezgotówkowych na kwotę 150 zł. Ważne było również, aby zaznaczyć dwie zgody marketingowe, co sprowadzało się do zaznaczenia wszystkich checkboxów podczas wypełniania wniosku o konto. Oczywiście nagroda była przewidziana jedynie dla nowych klientów banku – choć w tamtej akcji klienci Smart Banku (wyjątkowo!) nie byli wykluczeni.

Nagroda ma zostać wypłacona do końca września na aktywny rachunek założony w promocji.

Nie otrzymałeś premii? Reklamuj!

Ponieważ eBroker organizował tego typu promocję pierwszy raz, to jest spora szansa, że coś mogło pójść nie tak. Widać to zresztą po waszych komentarzach, gdzie kilka osób zgłosiło brak maila. Jeśli należysz do tego grona, to koniecznie zgłoś reklamację zgodnie z regulaminem promocji, czyli:

Reklamacje dotyczące spraw związanych z Akcją, w zakresie dotyczącym Serwisu, Bonusu oraz Premii, a także w pozostałym zakresie dotyczącym Organizatora, należy składać Organizatorowi drogą elektroniczną na adres: bonus@ebrokerpartner.pl lub listem poleconym […].
Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko, adres e-mail, numer umowy oraz szczegółowy opis problemu będącego podstawą reklamacji

Nie przegap!

Komentarze

  • A u mnie jeszcze nie ma….

    Mateusz Odpowiedz
  • Dzisiaj dotarło. 75,31 zł, czyli 31 gr odsetek. Tu się zachowali ładnie.

    Sosna Odpowiedz
  • można zamykać konto już ?

    jasiuneo Odpowiedz
  • Mam kase 75,31 . Bardzo dziekuje za pomoc na forum .Tak czesto promocje to podpucha ze juz nie mialem nadziei.

    Miron Odpowiedz
  • Potwierdzam, u mnie też wpadła premia z odsetkami, o które nawet nie prosiłem. Także wyszli z tego w miarę w porządku.

    pws Odpowiedz
  • Czy wyszli w porządku? Ja bym tak nie powiedział i będę się starał nie przeklinać.
    Zgodnie z zapisami regulaminu promocji:
    – Organizatorem akcji jest eBrokerPartner (Rankomat Spółka z oo.) a Nest Bank jest partnerem.
    – Wypłata bonusów i premii powinna zostać zrealizowana przez Organizatora (nie ma tu mowy o środkach własnych czy z banku).
    – Rozpatrywanie reklamacji w sprawach związanych z akcją w 14 dniowym terminie to sprawa Organizatora. Bank tylko w sprawach związanych z usługa konta i jego prowadzeniem.
    A jak to wyglądało faktycznie? Organizator wstrzymał wypłatę bonusów i premii uczestnikom, którzy posiadali wcześniej produkty Nest banku POD INNYMI NAZWAMI HANDLOWYMI. Dlaczego? Przecież w regulaminie nie było o tym mowy!
    Następnie Organizator przesyłał reklamacje uczestników do banku (partnera). Dlaczego? Przecież to on powinien rozpatrzyć reklamacje a nie bank! i uzależnił wypłatę premii i bonusów od stanowiska banku. Później podjął decyzje o wypłacie ze swoich środków bo zrobiło się głośno na forach i sprawa zaczęła wyglądać nie ciekawie.
    Teraz Organizator przedstawia się jako ten „dobry, który się umiał zachować” bo wypłacił bonusy (które się każdemu należały) ze swoich środków a bank jest ten „zły bo nie dał kasy”. Jeśli to nie ich błąd tylko banku to niech piszą swoje reklamacje do banku albo występują na drogę sądową.
    Przecież to Organizator był odpowiedzialny za regulamin, który uwzględnił osoby mające konta w Smart banku czy BIZ Banku (zabrakło zapisu „także pod innymi nazwami handlowymi”, który występował we wszystkich innych promocjach Nest banku). Organizator nie powinien wysyłać reklamacji uczestników do banku tylko sam je rozpatrywać. Sprawy między bankiem a organizatorem powinni sami rozwiązywać między sobą a nie wstrzymywać wypłaty uczestnikom.
    Jeśli spełniłem wszystkie zapisy regulaminu do otrzymania premii i bonusu to dlaczego ich nie otrzymałem w regulaminowym terminie. Dlaczego inni dostali tą kasę bez problemu? Przecież obowiązywały ich takie same zasady regulaminu jak mnie i inne reklamujące osoby. Ja za to teraz tylko wysyłam maile, zapytania i reklamacje żeby otrzymać to co mi się należy.
    Ostatnia sprawa to rozpatrywanie reklamacji po regulaminowym terminie. Ja czekam już 30 dni na wypłatę 50 zł za polecenie i mam być „cierpliwy i czekać na rozpatrzenie reklamacji przez bank” bo Organizator nie chce wypłacać ze swoich środków!!! Przecież to oni powinni rozpatrzyć reklamację.
    Na chwilę obecną w stosunku do mnie złamali już regulamin w 4 zapisach stworzonych przez siebie.
    A ja mam być dalej cierpliwy!!!!!!!!!!!!!
    !!!ORGANIZATOR PROMOCJI JEST NAPRAWDĘ BARDZO NIE W PORZĄDKU!!!

    Walu Odpowiedz
    • Dobra, masz rację. Też jestem tego zdania… Dodam też, że reklamacje w kwestii afiliacji u mnie nadal nie rozpatrzone…

      pws
  • Ja złożyłam do ebrokera reklamację 02.10. Odpowiedzieli mi, że minął termin wskazany do złożenia reklamacji w regulaminie i nie rozpatrzą mojego zgłoszenia. Nie znalazłam w regulaminie wskazania takiego terminu. Napisałam reklamację do banku i odpowiedzieli, że premie wysyłają do 15-go listopada. Jednak ebroker milczy jak zaklęty i nie wysyła mi linka do uzupełnienia danych. Co zrobić z tym fantem?

    ewa Odpowiedz
  • Też nie otrzymałem premii.I nie chcę mieć z tą firmą nigdy nic do czynienia.

    Zbigniew Odpowiedz
  • No to teraz pytanie : jak zamknąć Nesta ? Ktoś coś może powiedzieć ?

    luic Odpowiedz
  • 75 zł dostałam ale za polecenie kasy brak czy pisać kolejną reklamacje ? ;d

    naomily Odpowiedz
    • Ja bym napisal, bo kasa sie kazdemu nalezy, tylko od razu bym nawiazal do pierwszej reklamacji zeby tej nie potraktowali jako nowej, wyslanej po terminie (30.09.2017). Ja wysylajac reklamacje opisalem sprawe bonusu i premii jednoczesnie.

      walu
  • Minęło 30 dni od złożenia reklamacji i nadal nie jest rozpatrzona… Żałuję tej promocji

    krzychu.pl Odpowiedz
  • Napisałem wczoraj reklamację na brak kasy za polecenia , osoby polecane juz dostały po reklamacji. Ktoś pisał ostatnio reklamację na brak za polecenie i dostał już jakąś odpowiedz , bo jakoś nie odpowiadają ? Ile trzeba czekać na odpowiedź , czy juz może się zwineli ? xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • Ktoś dostał jakiś odzew z ich strony , że chociaż przeczytali maila i przyjęli reklamację? xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • Dziś minęło 40 dni od złożenia mojej reklamacji na nieprzyznanie premii za polecenie. Wysłałem maila żeby się przypomnieć i uzyskać jakieś info co się dzieje i takie go maila otrzymałem:
    „Uprzejmie informujemy, że Akcja Bonus z Nest Kontem została zakończona. Wszelkie zgłoszenia odnośnie akcji nie są już przyjmowane.
    Dziękujemy za wzięcie udziału oraz zapraszamy do skorzystania z kolejnych organizowanych akcji.”
    Więc chyba już wszystko pozamiatane i premii nie będzie.
    Prośba do Admina czy jest szansa żeby coś się dowiedział w tej sprawie (Może Tobie coś odpowiedzą) bo takich osób jak ja (bez premii za polecenie) jest więcej.

    Walu Odpowiedz
  • Otrzymałam premię za polecenie i to szybko. Dostałam również 2 maile, pierwszy o tym że promocja się skończyła, a w drugim była prośba o nr OTE. Numer wysłałam i 31.10. miałam kasę na koncie. Piszcie reklamację, to się opłaca.

    Ewa Odpowiedz
    • Ale w jaki sposób do nich pisać reklamacje?? jeśli ze strony promocji się już nie da i po wysłaniu maila odpisują że skończyli akcję!!!

      Walu
    • To prawda, przychodzi zwrotka, że zakończyli akcję, ale po chwili wysyłają kolejnego maila w którym proszą o przesłanie numeru OTE.

      Aga
  • Czy są jeszcze jakieś osoby które po złożeniu reklamacji za nieotrzymanie premii za polecenie w dalszym ciągu jej nie otrzymały???

    Walu Odpowiedz
    • Widzę, że u mnie w końcu pojawiła się premia za polecenie mimo, że na reklamację nie odpisali, w końcu będzie można pożegnać się z tym bankiem :)

      Sylwia
  • Jeśli ktoś jeszcze nie dostał premii za polecenie, warto pisać reklamację, bo wtedy pieniądze przychodzą.
    Pod koniec września wysłałam do Nest Banku maila z informacją, że nie otrzymałam bonusu za założenie konta oraz premii za polecenie konta (tak naprawdę upomniałam się po prostu o link do wypełnienia danych niezbędnych do otrzymania bonusu i premii).
    Po pierwszej interwencji jak wielu innych otrzymałam jedynie bonus 75 zł za założenie konta, natomiast brak było bonusu za polecenie. Na początku listopada wysłałam do Nest Banku kolejnego maila, w którym powołałam się na maila wcześniejszego i poprosiłam o wyjaśnienie sytuacji.
    Z automatu przyszła zwrotka o treści:
    „Uprzejmie informujemy, że Akcja Bonus z Nest Kontem została zakończona. Wszelkie zgłoszenia odnośnie akcji nie są już przyjmowane.
    Dziękujemy za wzięcie udziału oraz zapraszamy do skorzystania z kolejnych organizowanych akcji.”

    Na szczęście można spokojnie zignorować tego maila, bo tego samego dnia przyszedł drugi mail z Bank z prośbą o wysłanie numeru OTE osoby, której poleciłam konto, jej imię i nazwisko oraz numer rachunku na który ma zostać przelana premia.

    Po trzech dniach miałam już 50 zł na koncie:)

    Aga Odpowiedz
  • Dziś otrzymałem premię za polecenie z odsetkami 50,51 zł. Wcześniej (5 dni temu) napisali że wypłacą ją ze swoich środków bo nie maja kontaktu z bankiem i poprosili o numer konta. Ciekawe jeszcze co nest bank odpisze bo napisałem reklamację (03.11.2017). W moim przypadku wszystko trwało 54 dni od złożenia reklamacji !! Konta do zamknięcia i nigdy więcej Nest banku ani ebroker partner czyli rankomat.

    Walu Odpowiedz
  • Nie otrzymałem premii.

    Zbigniew Odpowiedz
  • Nie miałem maila ,by uzupełnić dane.

    Zbigniew Odpowiedz
  • Potwierdzam otrzymanie premii w wysokości 75 zł. Musiałem co prawda złożyć reklamacje bo żadnego maila nie otrzymałem ale premie uznano.

    Łukasz Odpowiedz
  • czy ktoś jeszcze walczy? ebroker nie odpisał od miesiąca, od złożenia reklamacji. co dalej?

    asd Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy