Brałeś udział w promocji z premią 75 zł za założenie Nest Konta? Uzupełnij dane do odbioru premii!

Zakończona

Jeśli brałeś udział w promocji Nest Banku z premią w wysokości 75 zł za założenie konta, to koniecznie sprawdź swoją skrzynkę pocztową. Organizator promocji, czyli firma eBroker, rozesłała maile wymagane do odbioru premii 14 września. Zgodnie z regulaminem mamy 7 dni na uzupełnienie swoich danych w celu odbioru premii – inaczej nagroda przepadnie!

75 zł premii za założenie Nest Konta

75 zł w gotówce dla nowych klientów

Przypomnijmy – w czerwcowej akcji Nest Banku możliwe było zgarnięcie 75 zł premii za wykonanie transakcji bezgotówkowych na kwotę 150 zł. Ważne było również, aby zaznaczyć dwie zgody marketingowe, co sprowadzało się do zaznaczenia wszystkich checkboxów podczas wypełniania wniosku o konto. Oczywiście nagroda była przewidziana jedynie dla nowych klientów banku – choć w tamtej akcji klienci Smart Banku (wyjątkowo!) nie byli wykluczeni.

Nagroda ma zostać wypłacona do końca września na aktywny rachunek założony w promocji.

Nie otrzymałeś premii? Reklamuj!

Ponieważ eBroker organizował tego typu promocję pierwszy raz, to jest spora szansa, że coś mogło pójść nie tak. Widać to zresztą po waszych komentarzach, gdzie kilka osób zgłosiło brak maila. Jeśli należysz do tego grona, to koniecznie zgłoś reklamację zgodnie z regulaminem promocji, czyli:

Reklamacje dotyczące spraw związanych z Akcją, w zakresie dotyczącym Serwisu, Bonusu oraz Premii, a także w pozostałym zakresie dotyczącym Organizatora, należy składać Organizatorowi drogą elektroniczną na adres: bonus@ebrokerpartner.pl lub listem poleconym […].
Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko, adres e-mail, numer umowy oraz szczegółowy opis problemu będącego podstawą reklamacji

Nie przegap!

Komentarze

  • No właśnie ja nic nie dostałem. Wyslałem im maila, ale nie wiem, czy to cos da :(

    kilobyte Odpowiedz
  • Gdzie znajdę ten nr umowy? U polecajacego i jednego z poleconych mail jest a u reszty poleconych nie ma . xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • Ten nr umowy ramowej i nr wniosku to chyba to samo , bo na umowie nic nie ma ? xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • Widzę, że sprawa urosła do rozmiarów osobnego artykułu. Słusznie. Ja, już nauczony wieloma komentarzami z LS, jak i życiowym doświadczeniem – robię zrzuty każdego ekranu przy składaniu wniosku. Więc mam pewność, że wszystkie zgody zaznaczyłem, a na spełnienie pozostałych warunków o dowód nietrudno. Maila brak.
    eBrokerze… taki przegryw…

    fb Odpowiedz
  • U mnie też brak e-maila… Dzięki za przypomnienie, składam reklamację.
    A czy w ogóle ktoś z Czytelników może potwierdzić, że takiego e-maila dostał?

    Sosna Odpowiedz
  • Dla osób przygotowujących się do pisania reklamacji, cytuję „autoodpowiedź” od eBroker:

    Witamy,

    bardzo dziękujemy za przesłane informacje. Odpowiemy jak najszybciej.
    W przypadku, gdy nie otrzymali Państwo wiadomości e-mail o przyznaniu Bonusu prosimy o przesłanie: Imię i Nazwisko, adres e-mail zarejestrowany do Bonusu oraz numer wniosku/umowy zaczynający się od OTE. Prosimy również o sprawdzenie folderu SPAM.

    Pozdrawiamy,
    Zespół eBrokerPartner

    Sosna Odpowiedz
  • Funkcjonowanie promocji tego banku to droga przez mękę. Oprócz nie otrzymania wiadomości o premii mam również problem z założeniem lokaty. Nie pobrali środków, z systemu wszelkie dane uciekły, reklamację rozpatrywali przez miesiąc (przynajmniej uroczego pendrive’a przesłali w ramach przeprosin), a od rozpatrzenia reklamacji już trzykrotnie musiałem się z nimi kontaktować… Co jak na razie zakończyło się kolejną reklamacją…

    Dawidero Odpowiedz
  • Brałam udział w edycji lipcowej, ale biorąc pod uwagę to co piszecie, będę pilnowała terminów ze zdwojoną czujnością. Miałam już przygodę z zakładaniem lokaty Witaj, która ostatecznie przeszła mi koło nosa (system transakcyjny NB jest okropny – historia operacji to jakaś kpina), ale z tym nie odpuszczę tak łatwo.

    B Odpowiedz
  • czy ktoś dostał jakąkolwiek odpowiedź na reklamacje? ja swoją wysłałem 19.09 i cisza….

    jasiuneo Odpowiedz
    • Ja nawet 14.09 i też cisza.

      Clio
    • Ja swoją wysłałam tego samego dnia (19.09.) i dziś się przypomniałam krótką wiadomością mailową. Odpisali, że ustosunkują się w ciągu 14 dni.

      Martyna
    • U mnie też cisza, poza pierwszym automatycznym mailem z 19.09., który wkleiłam kilka postów wyżej. Taki mail, o jakim pisze Martyna, niestety (jeszcze?) nie dotarł. Może mają tak dużo reklamacji, że się nie wyrabiają?

      Sosna
    • U mnie maja jeszcze 48h na odpowiedz. Póki co cisza..

      Clio
  • Dotychczas ŻADEN z Czytelników nie potwierdził, że w ogóle dostał e-maila wymaganego do odbioru premii. Brak konkretnych odpowiedzi na reklamacje, to rzecz wtórna.
    Prośba o jakiś sygnał od Autora bloga, który dostaje grosiki za linki afiliacyjne – o ile wszystko dobrze idzie, a jak źle idzie, to również w jego interesie, żeby przeanalizować problem ;-)

    Sosna Odpowiedz
    • Dostali: http://livesmarter.pl/75-zl-premii-za-zalozenie-nest-konta/comment-page-2/#comment-162058

      Ja ciągle nie dostałem żadnych konkretnych informacji od eBrokera. Póki co wierzę, że wyjaśnią wszystko z bankiem i przyznają premię – to musi niestety chwilę potrwać.

      Michał
    • „Póki co wierzę, że wyjaśnią wszystko z bankiem i przyznają premię – to musi niestety chwilę potrwać.”

      Reklamacje w zakresie określonym w ust. 1, rozpatrywać będzie Organizator niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni od dnia ich otrzymania. Odpowiedź w sprawie reklamacji zostanie przesłana na adres email wskazany w czasie rejestracji Konta przez Uczestnika.

      A ja tą wiarę tracę…reklamacja wysłana 14 września. 15 września z rana przyjęta i przekazana…mamy 14 dni i odpowiedzi brak. Czyli co mam uznać, że premię mi przyznali jesli nie dotrzymają terminu??:):):)

      Clio
  • Ktoś, coś? Nie dostałem maila w pierwszej ani drugiej turze wysyłek. Złożyłem reklamację 19 września, otrzymałem odpowiedz z respondera i cisza. Trochę długo to trwa.

    Zomb Odpowiedz
  • Ja dostałem maila, żebym wypełnił dane do przelewu bonusu 14.09, z tego co rozumiem, to do dnia dzisiejszego mają mi przelać kasę?

    Bartosz Odpowiedz
  • Pojawila sie komus kasa na koncie ?

    Lelo Odpowiedz
    • Kasy brak. Kolejny bank nie trzyma sie swoich regulaminow :(

      keton
    • Nie dosc ze spora grupa osób została oszukana bo mimo spełnienia warunków nie dostała maila to teraz nawet z przelewami jest problem. Szczerze powiem że dla Mnie to absolutnie skuteczna antyreklama tego banku. Napewno nikomu nie polece jego usług.

      Lelo
    • maila dostałam, ale kasy nie ma :/

      Marta
    • Żenada… Myślałam żeby zostawić sobie to konto na dłużej, ale w takim razie po zakończeniu lokaty zwijam się z tego banku jak najszybciej

      Sylwia
  • Totalna żenada. Już standardowe zwlekanie przez wszystkie banki do ostatniego dnia jest niesmaczne. Ale nietrzymanie się terminów to skandal. Rozumiem, że przeleją z odsetkami?

    Pietia Odpowiedz
    • Zle rozumiesz :) Nie znam przypadku takiego banku, zeby zaplacil za swoja opieszalosc.

      keton
    • Domyślam się, że sami z siebie na to nie wpadną. Zastanawiam się jak z prawnego punktu widzenia to wygląda. Wprawdzie ustawowe odsetki od kwoty 75zł będą śmieszne ale jednak dla zasady powinni się postarać.

      Pietia
    • Po ostatniej wpadce BZWBK sporo osob domagalo sie tez odsetek. Trzeba sie tych osob spytac, czy udalo um sie wydebic te grosze :)

      keton
    • Przecież to w zasadzie nie bank, tylko eBroker zawalił sprawę i nie dał rady skutecznie ogarnąć tej promocji – wpierw poprawnego sprawdzenia spełnienia warunku, przygotowania listy uczestników, wysyłki mail, a w końcu terminowej wypłaty premii i odpowiedzi na reklamację.
      Oczywiście, NestBank też jest być może współwinny, bo może źle przygotował listę klientów ze spełnionymi warunkami albo są tam jakieś problemy z komunikacją, ale tego nie wiemy, możemy się tylko domyślać. Jednak wg regulaminu organizatorem promocji jest eBroker i to on odpowiada za jej przygotowanie, przeprowadzenie i wypłatę premii, a bank jest tylko partnerem.
      Tak czy siak, jeśli jutro nie dojdą przelewy trzeba będzie zasypać ich reklamacjami i gdzieś nagłośnić sprawę. Podobnie jeśli opóźniają się z odpowiedziami na reklamacje albo będą to odpowiedzi negatywne pomimo poprawnego spełnienia wymaganych warunków.
      Na marginesie dodam też, że system afiliacyjny eBrokera to też jakaś porażka…

      pws
    • @keton Znam jeden przypadek, że bank zapłacił za opieszałość. Kilka lat temu mBank przy okazji jakiejś promocji spóźnił się z wypłatą bonusu o kilka(naście?) dni i przelał z odsetkami ustawowymi (w grę wchodziło coś koło 20 gr, ale zawsze). Potwierdzone na forum bankowym.

      Sosna
  • @ADMIN czy możesz sie dowiedzieć czemu nie została wypłacona premia ? Ja akurat dostałem maila o wypełnienie nr konta ale premii jak chyba wszyscy już nie.

    Tallanor Odpowiedz
  • Ten bank to porażka zmiana pinu 5 zł sprawdzenie stanu kontra też 5 zł w bankomacie i co mi się zdziwiło przelew na tel też 5 zł czekam tylko na premie i nigdy więcej

    5 Odpowiedz
  • Właśnie złożyłam reklamację wraz z żądaniem rekompensaty za niedotrzymanie warunków umowy. Pewnie nie za bardzo się tym przejmą ale nie można takiego postępowania pozostawić bezkarnie. Tym bardziej , że jest nas spora grupa ludzi…

    Iwa Odpowiedz
  • Dla zawiedzionych i wkurzonych jest ratunek zamykamy konto nest banku przez bank credit agricole w programie przenieś konto i zyskaj 200zł-taka mała riposta

    Dark Odpowiedz
  • ja dziś otrzymałem premię

    lenio Odpowiedz
  • Pomimo złożonej reklamacji nie otrzymałem odwiedzi na nią. Macie jakieś pomysły co dalej oprócz napisania kolejnej reklamacji. Gdyby to bank był organizatorem to sprawa byłaby prostsza: KNF, arbiter bankowy a w przypadku firmy dochodzenie swoich praw jest cięższe. Najgorsze jest to, ze poleciłem tą promocję znajomym, który również nie dostali pieniędzy.

    Patryk13 Odpowiedz
  • Na pytanie co dzieje się z moją reklamacją (nie otrzymałem linku do wprowadzenia danych) otrzymałem taka odpowiedź:
    „Pana reklamacja została zgłoszona do Banku. Bank po swojej stronie sprawdza dlaczego nie został Pan zakwalifikowany do otrzymania Bonusu. Po dokładnym zbadaniu sprawy otrzymamy informację i niezwłocznie poinformujemy Pana poprzez wiadomość e-mail. Prosimy o cierpliwość, gdyż reklamacje zostały wysyłane zbiorczo i muszą być dokładnie sprawdzone.”

    walu Odpowiedz
    • Najgorsze, że nie ma określonych ram czasowych i można sobie czekać i czekać. Bo te swoje 14 dni w regulaminie mają wiadomo gdzie.

      Clio
  • napisałem reklamacje do Nest Banku na organizatora promocji . Czekam na odpowiedz.

    Miron Odpowiedz
  • doczekaliśmy się cenzury . wiadomosc od nest banku jest zablokowana. bank odpisał ,że limit osób w promocji była ograniczona – mocno i mam sobie pisac reklamacje do organzatora

    Miron Odpowiedz
  • Szanowny Panie, Dziękuję za kontakt z Bankiem. W odpowiedzi na Pana zgłoszenie informuję, że z uwagi na fakt ograniczonej puli przyznawanych bonusów w ramach promocji, pomyślna rejestracja wniosku nie była jednoznaczna z gwarancją otrzymania bonusu. Jednocześnie informuję, że Reklamacje dotyczące spraw związanych z Akcją, w zakresie dotyczącym Serwisu, Bonusu oraz Premii, a także w pozostałym zakresie dotyczącym Organizatora, należy składać Organizatorowi drogą elektroniczną na adres

    Miron Odpowiedz
  • Info o tym wałku już jest na forum Bankiera. Bank odsyła do organizatora mimo że to na stronach internetowych banku są zachęty w postaci premi, bonusów itp do załozenia konta.
    Teraz muszę pilnie zapytać bank czy lokata 4% na 6m bedzie wyplacona , bo może liczba była ograniczona .

    Miron Odpowiedz
  • info o wałku już jest na money.pl

    Miron Odpowiedz
  • subiektywnie o finansach tez

    Miron Odpowiedz
  • dajcie linki bo nie mogę znaleźć

    roy Odpowiedz
  • Rozmawiałem z eBrokerem. Sprawa wygląda następująco:

    1. Ponoć są osoby, które żądają bonus, choć wcale nie brały udziału w tej akcji (tylko np. akcji Agory, która odbywała się w podobnym terminie i… pomylili akcje). Zakładam jednak, że to nie wy :)
    2. Ciągle jest kilkadziesiąt osób, które nie odpowiedziało na maile i nie podało danych. Nie wiem na ile to kwestia nieodczytania spamu, a na ile kwestia że maile w ogóle nie doszły… Mimo wszystko jeśli nie uzupełniliście danych, to uzupełnijcie – zawsze krok do przodu.
    3. Niestety ponieważ wyjaśnianie reklamacji to relatywnie zawiły proces, to termin 14 dni okazał się niewystarczający. eBroker jest jednak świadom tego, że należą się za to odsetki (choć nie oszukujmy się – to grosze). Co więcej, zacytowałem im ustawę o prawach konsumenta (brak odpowiedzi = uznanie reklamacji) i napisali, że wiedzą o tym. Także pozostaje czekać – jeśli Nest nie zaraportuje was jako osób spełniających warunki (a wierzę, że tak się finalnie stanie), to wypłacą premię ze swoich środków. Niestety niczym ich nie zmuszę to zrobienia tego już. Pozostaje jeszcze poczekać kilka dni…

    Michał Odpowiedz
  • piętrzące się problemy, rozmyta odpowiedzialność, brak winnych

    a tak jednym słowem FUSZERA

    jakiś inni radzą sobie z promocjami a tutaj akurat problemowi klienci (chociaż w większości to Ci sami klienci co w innych promocjach)

    niech każdy rozumny sam sobie odpowie kto zawinił…

    Romek Odpowiedz
    • W pełni się zgadzam, jeśli ktoś nie potrafi przeprowadzić profesjonalnie promocji ogolnopolskiej to niech za to się nie bierze, nawet swojego regulaminu nie potrafią przestrzegać … Żenada… Zdala od eBrokera

      Jasiuneo
  • Mi odpisali że byłem klientem nest banku. Czyli jednak bycie byłym klientem smart banku wykluczało z akcji! Zaufałem adminowi że można było być klientem smart banku i zakończyć umowę przed powstaniem nest banku i móc brać udział w promocji !

    roy Odpowiedz
  • Dostałem dzisiaj odpowiedz na reklamację z Nest Banku

    Szanowny Panie,

    Dziękuję za kontakt z Bankiem.

    W odpowiedzi na poniższą wiadomość uprzejmie informuję, że Organizator promocji będzie rozliczał się z uczestnikami w przeciągu najbliższych dni, począwszy od dnia dzisiejszego.

    Za wydłużony czas oczekiwania na odpowiedź ze strony Organizatora proszę przyjąć przeprosiny.

    Zapewniam, iż Bank za cel nadrzędny stawia sobie budowanie długotrwałych pozytywnych relacji z Klientami. Zatem wyrażam nadzieję, iż powstała sytuacja nie wpłynie negatywnie na dalszą współpracę.

    Ponadto, za zaistniałą sytuację oraz wynikające z niej niedogodności proszę przyjąć przeprosiny ze strony Banku.

    Wyrażam nadzieje, że przekazane informację okażą się pomocne.

    Clio Odpowiedz
  • Chyba otrzymali. bo ja dostałem o 15:33, mail – pozytywne rozpatrzenie reklamacji i link o uzupełnienia danych.

    JAro Odpowiedz
  • Również do mnie trafił mail o pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji ;)

    Lelo Odpowiedz
  • Ja tez dostalem ta informacje

    walu Odpowiedz
  • Ok otrzymałem link dzisiaj na e-maila i wyskoczył ten formularz z uzupełnionymi danymi i z informacją, że zostałem zakwalifikowany do promocji. potwierdziłem jeszcze raz. Ten formularz wypełniałem wcześniej z tego samego linku podanego na forum. ten link co wysyłają jest cały czas ten sam. Myśle, że wszytsko zagra tak jak powinno

    Clio Odpowiedz
  • Mam i ja. jak to w reklamie.
    – Witamy,
    informujemy, że reklamacja braku przyznania BONUSU w akcji promocyjnej „Nest Konto z Bonusem” została rozpatrzona POZYTYWNIE.
    Nie wiem czy to że wkórw…y byłem ( 180 zł mandatu) i rozpetałem burzę w sieci i zagrozilem nest bankowi czy poprostu rozpatrzyli reklamacje ale ma byc premia 75 zl . sukces

    Miron Odpowiedz
  • Szanowny Panie, Dziękuję za kontakt z Bankiem. W odpowiedzi na poniższą wiadomość uprzejmie informuję, że Organizator promocji będzie rozliczał się z uczestnikami w przeciągu najbliższych dni, począwszy od dnia dzisiejszego. Za wydłużony czas oczekiwania na odpowiedź ze strony Organizatora proszę przyjąć przeprosiny. Zapewniam, iż Bank za cel nadrzędny stawia sobie budowanie długotrwałych pozytywnych relacji z Klientami. Zatem wyrażam nadzieję, iż powstała sytuacja nie wpłynie negatywnie na dalszą współpracę. Ponadto, za zaistniałą sytuację oraz wynikające z niej niedogodności proszę przyjąć przeprosiny ze strony Banku. Wyrażam nadzieje, że przekazane informację okażą się pomocne.

    Miron Odpowiedz
  • Przeprosiny przyjęte. Kasy brak.

    Miron Odpowiedz
  • jeszcze będą jaja z wyplatami coś mi się wydaje
    ktos juz policzył ile jest odsetek za każdy dzień?

    Romek Odpowiedz
  • zeby nikt nie dal sie oszukać rudemu

    Romek Odpowiedz
  • U mnie sytuacja bardziej skomplikowana uznali moją reklamacje za założenie konta (75 zł) ale premia za polecenie (50 zł) dalej nie załatwiona. Osoba której poleciłem konto też składała reklamacje którą uznano ale dalej mają problem bo bank napisał że była wczesniej klientem i jeśli potwierdzą że nie był to Nest to premie mi wypłacą. Wygląda że ktoś dał ciała z regulaminem bo Nest odrzucał wszystkich którzy mieli konta w Smart, BIZ i teraz ebroker sam wypłaca bonusy. Zobaczymy jak to się zakończy.

    Walu Odpowiedz
  • U mnie też pozytywna odpowiedź, a dane miałem już i tak uzupełnione.

    pws Odpowiedz
  • kasy brak na koncie

    Miron Odpowiedz
  • dzieki za info , nawet nie wiedzialem ze trzeba czekac do 13-14/10 lub 16/10

    Miron Odpowiedz
  • kasy niet. cierpliwosc mam

    Miron Odpowiedz
  • Reklamacja rozpatrzona błyskawicznie ale kasy również brak. Zaraz koniec lokaty, mogliby wypłacić ten hajs i mógłbym zapomnieć o tym syfie.

    Mat Odpowiedz
  • Dzisiaj wpłynęła kasa za założenie konta (z odsetkami 0,31 zł) ale premii za polecenie dalej nie ma.

    walu Odpowiedz
  • Wpłynęło na konto 75,31 zł.
    Czyli doliczyli odsetki :)

    pqr Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy