„Zewsząd dostępne 150 zł II” również dla (niektórych?) obecnych klientów BZWBK [Aktualizacja]

Wygląda na to, że opisywana wczoraj promocja Banku Zachodniego WBK dla nowych klientów jest również dostępna dla obecnych posiadaczy konta w banku! Jej regulamin jest bardzo podobny, co oznacza, że do zgarnięcia jest łatwe 150 zł. Jest jednak pewien haczyk.

150 zł za otwarcie konta BZWBK

Nie dla każdego posiadacza konta

Uczestnikiem promocji „Zewsząd dostępne 150 zł II” zgodnie z regulaminem może być:

pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która jest Posiadaczem konta osobistego prowadzonego w złotych w Banku Zachodnim WBK S.A. oraz którą Bank zakwalifikował do Promocji „Zewsząd dostępne 150 zł II”.

Skąd mamy wiedzieć, że bank zakwalifikował nas do promocji? Prawdopodobnie zostaniemy o tym w jakiś sposób poinformowani, ponieważ regulamin zbytnio tego nie precyzuje:

Momentem przystąpienia do Promocji jest dzień, w którym Bank zakwalifikował klienta do Promocji „Zewsząd dostępne 150 zł II”

Jak zarobić 150 zł?

Same warunki promocji są bardzo zbliżone do wersji dla nowych klientów. Jeśli bank zakwalifikuje nas do promocji to rozpoczynając od kolejnego miesiąca (po kwalifikacji) przez 3 kolejne miesiąca za zapewnienie wpływu min. 500 zł oraz zakupy przez aplikację mobilną bank zwróci nam maksymalnie 50 zł. Dokładniej:

Uczestnik Promocji otrzyma Nagrodę cząstkową w wysokości odpowiadającej sumie wartości biletów komunikacji miejskiej zakupionych poprzez usługę Zakupy Mobilne i sumie kwoty doładowań telefonu dokonanych w aplikacji BZWBK24 mobile lub w Lekkim serwisie transakcyjnym maksymalnie do 50 zł w danym miesiącu.

Aktualizacja: „promocja nie jest w ofercie banku”

W dniu 22.04 otrzymaliśmy od Banku Zachodniego WBK następującego maila:

Szanowni Państwo,
poniższa promocja nie jest w aktualnej ofercie Banku Zachodniego WBK.
Prosimy o jej usunięcie

Z informacji uzyskanych od pracownika banku wynika, że promocja oficjalnie wystartuje w maju. Czekajcie więc na „kwalifikację” do tego momentu.

Nie przegap!

Komentarze

  • jjj: Na infolinii po weryfikacji Infolinia 19999 lub +48 61 81 19999 podajesz swój ID a później wybierasz 1 karty i z konsultantem rozmawiasz i podajesz później hasło do kontaktu do infolinii.

    Fixer Odpowiedz
  • Albo w placówce jak masz blisko. Ja miałem. Zamykają od ręki.

    mrekin Odpowiedz
  • Czy jest szansa, że bank zaproponuje możliwość udziału w promocji 150 PLN przy zamykaniu rachunku?

    KamilKK Odpowiedz
  • Dziwny ten BZ. Ani zwrotu ani odpowiedzi na reklamację…

    radar Odpowiedz
  • @radar u mnie podobnie (reklamacja za opłatę miesięczną za kartę)

    RB Odpowiedz
  • Mi zwrócili opłatę za kartę ponieważ do końca roku ma być za darmo w tej promocji Płać mniej za Omni.

    Fixer Odpowiedz
  • Czy ktoś dostał informację o przyznaniu zwrotu za poprzedni miesiąc (na to sobie dali 10 dni roboczych w miesiącu następującym). Na sam zwrot dają sobie czas do końca miesiąca.

    RB Odpowiedz
  • @RB: Nie wysyłają automatycznie żadnych informacji o przyznaniu zwrotu, to jest wewnętrzna weryfikacja dla nich. Z tego co napisali na FB to wynika, że możesz udać się do oddziału albo zadzwonić na infolinię i tam powinni udzielić informacji czy został Ci przyznany zwrot.

    Rychu Odpowiedz
  • Ja otrzymałem smsa z informacją, że pozytywnie rozpatrzyli moją reklamację.

    gris Odpowiedz
  • Rychu a mozesz podac link do fb gdzie oni pisza o tej promocji?

    MaRiO Odpowiedz
  • Czy ktoś już dostał zwrot za doładowanie telefonu/bilety, kiedy taki zwrot nastąpi ?
    Zasiliłem telefon w maju i czekam na zwrot, chciałbym zasilić i w czerwcu ale jeśli nie otrzymam zwrotu to tego nie zrobie.
    Dostałem już 20 pln do empiku wiec nie wiem czy promocja zwrotu 150 pln za doładowania też mnie obejmie.

    mmm Odpowiedz
  • @mmm: zwrot ma być do końca miesiąca, czyli do jutra, ale możliwe, że zrobią taki sam numer jak przy promocji z kontem maklerskim, czyli data operacji 30 czerwca zgodnie z regulaminem, ale data księgowania już 1 lipca i właśnie w środę pojawi się zwrot na rachunku ;)

    Napisz do nich przez system transakcyjny czy zostałeś zakwalifikowany do promocji, promocja z bonem do Epiku się nie wyklucza, ale są problemy ze zgodami marketingowymi. U wiele osób pomimo, że mają wyrażoną zgodę na umowie to u BZ WBK w systemie jest niewidoczna i trzeba reklamacje składać.

    Rychu Odpowiedz
  • Jesli bedzie data ksiegowania pozniejsza niz 30 czerwca to masz prawo ubiegac sie o odsetki ustawowe przez banki zwane karnymi. W najgorszym wypadku bedziesz mial fajnie oprocentowana lokate :)

    aaaa Odpowiedz
  • Dzisiaj dostałem zwrot za doładowanie telefonu 50zł

    pio24 Odpowiedz
  • Ja również dzisiaj dostałam zwrot za doładowanie za maj, 50 zł.

    Asi Odpowiedz
  • pio24, Asi, a czy równolegle braliście udział w innej promocji, to znaczy czy dostaliście też bon 20 pln do empiku…
    ja niestety zwrotu za doładowanie tel nadal nie mam

    mmm Odpowiedz
  • U mnie dzisiaj dotarł zwrot za maj, czyli wyrobili się ostatniego dnia zgodnie z regulaminem

    pwalesiuk Odpowiedz
  • @mmm: Ja dostałem bony i zwroty za doładowanie, no i jeszcze karta za darmo, choć początkowo naliczyli opłatę, po reklamacji zwrócili. Wszystkie te 3 promocje się łączą. Składaj reklamację jak nie dostałeś.

    Rychu Odpowiedz
  • aha, zapomniałem dodać – bony do empiku na 20PLN dostałem wcześniej, czyli zakwalifikowało mnie do obydwu tych promocji

    pwalesiuk Odpowiedz
  • A propos promocji dla starych klientów to dstałem smsa od banku:

    Nawet 50 zl w prezencie! Wplac na konto 500 zl i korzystaj aktywnie z uslug BZWBK24 mobile. Taka okazja moze sie wiecej nie powtorzyc! Wiecej na bzwbk.pl/kgp

    No to jest chyba ta kwalifikacja do promocji.

    Frag Odpowiedz
  • Ktokolwiek jeszcze z obecnych klientów dostał coś takiego?

    Frag Odpowiedz
  • @Frag: Chyba każdy to dostał, to jest reklama tej promocji „Zewsząd dostępne 150 zł”.

    Rychu Odpowiedz
  • To nie rozumiem po co wysłali smsy obecnym klientom, jeśli promocja jest tylko dla nowych klientów? Regulaminu edycji dla obecnych klientów już na stronie nie ma, więc nie wiem, czy biorę udział w tej promocji czy nie.

    Frag Odpowiedz
  • @Frag: A kiedy zakładałeś konto?

    Rychu Odpowiedz
  • 30.04.15 w oddziale w promocji z maklerskim.

    Frag Odpowiedz
  • Smsa dostałem 30.06.15.

    Frag Odpowiedz
  • @Frag: No to przecież kwalifikujesz się do promocji jak dla nowych klientów:

    http://livesmarter.pl/zewszad-dostepne-150-zl-od-bz-wbk-lacznie-do-zgarniecia-270-zl/

    bo trzeba było założyć konto w okresie 15.04-30.06. Tylko przepadły Ci już 2 miesiące niestety, bo promocja zaczyna się od miesiąca następującego po miesiącu w którym założyłeś konto. Także jak masz zaznaczone zgody marketingowe, a pewnie masz, bo SMSa dostałeś, to do końca lipca robisz wpływ 500zł i jakieś doładowanie za 50zł i zwrot do końca sierpnia.

    Rychu Odpowiedz
  • Ok, dzięki już wszystko jasne. Po prostu od kwietnia skupiałem się na promocji ze 120 zł i nie ogarnałem, że do tej też się kwalifikuję jako nowy klient jednak. No nic, lepsze 50 zł niż nic.

    Frag Odpowiedz
  • Witam, proszę szanownych forumowiczów o pomoc
    Mój problem wygląda następująco: Zasiliłem konto mojego telefonu w maju za 50 pln, zgodnie z regulaminem zwrot tej kwoty powinienem dostać do końca czerwca. Takiego zwrotu nie dostałem, złożyłem więc reklamację uwzględniając fakt, że brak zwrotu w czerwcu nie pozwoli mi na kolejne doładowanie to czerwcowe (założyłem sobie, że za każdym razem, gdy otrzymam zwrot za poprzedni miesiąc doładuje konto mojego telefonu tymi środkami – wynikało to też z pewnej niepewności czy zostanę zakwalifikowany do promocji „zewsząd dostępne 150 zł” bo równolegle korzystałem z promocji 20 zł do empiku i 100 zł na plastiku).
    Moja reklamacja została rozpatrzona w sierpniu, okazało się, że zostałem zakwalifikowany do promocji „zewsząd dostępne 150 zł” i otrzymam zwrot za doładowanie w maju. Pieniążki wpłynęły mi na konto kilka dni temu.
    Jednak 2 kolejne doładowania przepadły. W odpowiedzi otrzymałem :Wyjaśniamy, że w czerwcu zapewnił pan wpływ na rachunek i miał inne środki aby spełnić warunki promocji więc nie ma podstaw do uznania reklamacji za czerwiec”
    Dodam, że 30 czerwca na moim koncie było 0 zł, nie doczekałem się regulaminowego zwrotu wiec przez kolejne 2 miesiące nie doładowywałem konta telefonu – nie mając pewności czy zakwalifikują mnie do tej promocji czy nie.
    Zostałem poinformowany, że przysługuje mi prawo do odwołania do Dyrektora Centrum Operacji Kartowych Banku Zachodniego WBK.
    Reasumując chciałbym mieć możliwość wykorzystania jeszcze tych 2 doładowań po 50 zł, proszę napiszcie czy mam na to jakieś szanse i czy jest sens bawić się w kolejne reklamacje. Jeśli tak to na jaki adres miałbym wysłać ową reklamację i jakiej treści powinna być.
    Z góry wszystkim dziękuję i pozdrawiam.

    mmm Odpowiedz
  • Oprócz doładowań trzeba było zasilać konto odpowiednią kwotą pieniężną. Skoro to robiłeś, to miałeś środki na doładowania. Jak dla mnie – sprawa przegrana. Dali sobie czas do końca miesiąca na wypłaty nagród, więc mogli wypłacać ostatniego dnia sekundę przed północą, stąd argument „nie doładowywałem, bo czekałem na nagrodę” nie przejdzie. Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, abyś próbował reklamować. Ja jedynie piszę jak to wygląda w moim odczuciu.

    konrad Odpowiedz
  • Dzięki Konrad za odpowiedź, chyba dam sobie spokój.

    mmm Odpowiedz
  • A ja dziś dostałam premię 50 zł za lipiec. Jeszcze karta pre paid do 31.08 i można myśleć o zamykaniu konta :)

    Asi Odpowiedz
  • Ja niestety pomimo otrzymania SMS 30.06.2015 o promocji nie otrzymałem zwrotu za lipiec. Nie wiedzą na infolinii dlaczego – reklamacja złożona. Czekam na informację z CENTRALI. Obawiam się że taka sama sytuacja będzie za sierpień bo doładowywałem kolejne inne konto prepaid za100pln.

    JB Odpowiedz
  • u mnie ta sama sytuacja, sms 30 czerwca, a zwrot za lipiec nie wpłynął. Złożyłam reklamację i czekam, podobno mają aż 30 dni na rozpatrzenie :/

    niunqa Odpowiedz
  • czy ktoś ma regulamin tej oferty i moglby mi wyslac na maila? BZWBK odrzuca moją reklamacje twierdzac, ze trzeba bylo zamowic karte debetowa co jest nieprawdą…
    niestety link juz nie dziala, google i webarchive tez nie pomagaja :/
    bede wdzieczny! michalbe88 na gmailu

    michalbe Odpowiedz
  • wielkie dzięki!

    dałbym sobie głowe uciąć, że w pierwotnym regulaminie nie bylo nic o karcie…

    michalbe Odpowiedz
  • No i chodziłbyś teraz bez głowy, i jak to by wyglądało :P

    akro Odpowiedz
  • No w tym regulaminie nie ma przecież nic o karcie, wystarczy wpływ i doładowanie. Zresztą sam dostałem zwrot, a nie mam debetówki.

    prdr Odpowiedz
  • Weź, przeczytaj całość że 3 razy to znajdziesz.

    nickuś Odpowiedz
  • 2. Definicje -> 13. Posiadacz – osoba fizyczna, która zawarła umowę o Konto, Kartę oraz Usługi bankowości elektronicznej BZWBK24

    deloe Odpowiedz
  • Również nie dostałem i podejrzewam że problemem jest brak karty. Oczywiście nigdy karty nie miałem a o promocji zostałem poinformowany SMSem. Więc nie rozumiem dlaczego bylem o tym informowany skoro z założenia nie kwalifikowałem się. Ta promocja miała propagować BZWBK Mobile … więc po co debetówka?

    prdr – dostał a nie ma debetówki.

    JB Odpowiedz
  • Ja też nie miałem debetówki. Ale złożyłem wniosek o nią i nawet podpisałem umowę. Bank zapomniał mi ją wydać. :-) Ale warunki promocji spełniłem i to wystarczyło. Premie dostałem.

    nickuś Odpowiedz
  • Jeżeli masz w systemie tę kartę, to nie zapomnij się eje pozbyć do końca roku, gdyż bedzie płatna od 1.1.2016

    konrad Odpowiedz
  • Update:
    Niestety promocja to nieporozumienie. Od lipca comiesięczne doładowanie konta prepaid kończyło się koniecznością złożenia reklamacji bo system sam nie naliczał. I tak z dwumiesięcznym opóźnieniem z łaską otrzymywałem zwrot. Za wrzesień – trzeci miesiąc – do dnia dzisiejszego. Dwa odwołania i wizyta w oddziale by uzyskać numer do osoby rozpatrującej reklamacje. Pomijam fakt błędnych odpowiedzi:
    – ze premia zostałą wypłacona (nie była)
    – ze mam konto od maja i 3 m-ce to były czerwiec, lipiec, sierpień – faktyczni d maja DWA LATA TEMU
    – ze finalnie nie należy się bo SMS dostałem w maju informacja o promocji – bzdura … mam go w telefonie nawet 30.06.2015.

    OGÓLNIE POLECAM BANK.
    Po wpisie na funpage FB otrzymałem nareszcie numer do rzecznika Klientów BZWBK.

    JB Odpowiedz
  • Potwierdzam mam podobną sytuacje, dostałem sms 30 czerwca a oni w reklamacji wciskają mi że 30 maja i za wrzesień nie dostałem zwrotu – po prostu bank złodziejski !!!!

    Daro Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy