T-Mobile Usługi Bankowe zmienia tabelę opłat. Od sierpnia nowe konto Freemium i Premium

Kolejny bank, z którego usług korzystało wielu czytelników, zmienia tabelę opłat i prowizji oraz regulamin. W dniu dzisiejszym to T-Mobile Usługi Bankowe poinformował nas o nadchodzących 1 sierpni zmianach. Część zmian polega na zbliżeniu oferty bankowej do usług telekomunikacyjnych (zmiana nazwy konta osobistego na konto Freemium), ale są również zmiany, które mogą denerwować. Od sierpnia zapłacimy bowiem za coś, co w T-Mobile było darmowe, czyli przelewy natychmiastowe. Ograniczeniu ulegną też m.in. nielimitowane wypłaty z bankomatów oraz wpłaty we wpłatomatach.

Koniec z nielimitowanymi bankomatami

T-Mobile, w przeciwieństwie do niektórych banków, postanowił ująć wykaz zmian w przejrzystej liście. I tak od 1 sierpnia zajdą następujące zmiany:

  • Usunięto zapisy odnośnie obsługi gotówki w Placówkach T-Mobile Usługi Bankowe (przypominamy, że od 1 marca 2016 usługa ta jest niedostępna)
  • Zmienia się nazwa T-Mobile konta – nowa nazwa to Konto Freemium
  • Zmienia się warunek zwolnienia z opłaty za kartę w T-Mobile koncie/Koncie Freemium – od 1 sierpnia 2016, do transakcji zwalniających z opłaty za kartę będą wliczały się transakcje dokonane wszystkim kartami wydanymi do konta łącznie (również transakcje naklejkami zbliżeniowymi i kartami NFC) oraz transakcje kartą kredytową właściciela/współwłaściciela T-Mobile konta/Konta Freemium
  • Możliwość zrealizowania jednej darmowej wpłaty we wpłatomacie na T-Mobile konto/Konto Freemium w miesiącu, pozostałe będą kosztowały 6 zł
  • Możliwość zrealizowania jednej darmowej wpłaty we wpłatomacie na Konto Walutowe w miesiącu, pozostałe będą kosztowały 6 zł
  • Możliwość zrealizowania jednej darmowej wpłaty we wpłatomacie na dany rachunek oszczędnościowy w miesiącu, pozostałe będą kosztowały 6 zł
  • Każdy przelew Natychmiastowy w T-Mobile koncie/Koncie Freemium w Bankowości Internetowej / Bankowości Mobilnej będzie kosztował 6 zł
  • Każdy przelew Express Elixir w T-Mobile koncie/Koncie Freemium w Bankowości Telefonicznej i Wirtualnym Oddziale będzie kosztował 6 zł
  • Bezpłatnie będą realizowane 3 wypłaty z bankomatów w Polsce i na świecie w miesiącu T-Mobile koncie/Koncie Freemium, pozostałe będą kosztowały 6 zł
  • Obniżono opłaty za czynności upominawcze i windykacyjne oraz czynności monitoringowe
  • Wprowadzono zmiany porządkowe

Konto Premium w T-Mobile Usługi Bankowe

Jak łatwo zauważyć w ofercie banku pojawia się również konto Premium, które może kosztować aż… 18,90 zł miesięcznie. Aby jednak nic nie płacić za ten rodzaj rachunku konieczne będzie wykonanie operacji bezgotówkowych na kwotę minimum 500 zł.

Co zatem dostaniemy więcej w wersji W porównaniu do konta Freemium różnic w tabeli opłat i prowizji jest dosłownie kilka, z czego istotne są trzy. Posiadając konto Premium nie zapłacimy ani grosza za kartę debetową, niezależnie od tego ile nią wydamy. Ta różnica i tak nie ma większego znaczenia, ponieważ aby nie płacić za konto i tak będziemy musieli wykonać operacje kartą na 500 zł.

Drugą istotną zmianą jest fakt, że posiadacze konta Premium nie zapłacą ani grosza za wypłaty ze wszystkich bankomatów. Trzecią – nielimitowane możliwości wpłat we wpłatomatach. Jeśli więc zależy Ci na nielimitowanych wypłatach oraz wpłatach, a i tak wydajesz 500 zł (zgarniając przy okazji do 25 zł moneybacku) to migracja do tej oferty może się opłacić.

Jak podaje serwis Cashless klienci posiadający konto Premium będą mogli skorzystać z dedykowanej promocji T-Mobile, jednak póki co ciężko doszukać się szczegółów:

Osoby, które wybiorą ofertę Premium, będą mogły skorzystać z ciekawego bonusu – abonamentu telefonicznego lub internetu mobilnego w sieci T-Mobile całkowicie za darmo. Jest wszakże jedno spore „ale” – bezpłatny, maksymalnie przez 24 miesiące, będzie tylko kolejny aktywowany numer. Oferta może być więc atrakcyjna tylko dla tych klientów, którzy akurat będą potrzebować nowego abonamentu. Obejmie on nielimitowane połączenia na telefony komórkowe, stacjonarne, SMS-y, MMS-y i 1 GB danych miesięcznie. Z kolei internet mobilny to 35 GB danych miesięcznie oraz możliwość kupienia mobilnego routera za 9 złotych (opłata jednorazowa).

Aktualizacja: Zmiany również w moneybacku!

Bank podał również, że promocja zwrotu 5% wartości zakupów w sklepach zostanie nieco okrojona. Lista zmian jest następująca:

  • Zmianie ulega nazwa promocji – od 1 sierpnia promocja będzie miała nazwę „Zwrot za zakupy dla Klientów T-Mobile Usługi Bankowe”
  • Zmieniono maksymalną wysokość otrzymanej Premii w T-Mobile koncie/Koncie Freemium z 25 zł na 15 zł
  • Usunięto warunek wpływu wynagrodzenia bądź kwoty 2000 zł miesięcznie do otrzymania Premii
  • W T-Mobile Koncie/Koncie Freemium dodano warunek Transakcji kartą w łącznej wysokości 200 zł miesięcznie do otrzymania Premii,
  • Do definicji Karty dodano kartę kredytową, której Posiadaczem jest właściciel Rachunku (od 1 sierpnia do Transakcji uprawniających do otrzymania Premii wliczane będą również transakcje bezgotówkowe kartą kredytową, której Posiadaczem jest właściciel/współwłaściciel Rachunku)
  • Dodano nowy wariant Rachunku, który bierze udział w Promocji – Konto Premium i uwzględniono zmianę nazwy T-Mobile Konta na Konto Freemium
  • Dodano zapisy odnośnie otrzymania Premii w Koncie Premium – 25 zł, pod warunkiem dokonania Transakcji na kwotę 500 zł miesięcznie
  • Dodano punkty posiadające MCC 4900, określające narzędzia elektryczne, gazowe, sanitarne i wodne, jako te, w których nie jest naliczana Premia za Transakcje
  • Dokonano zmian porządkowych

Co istotne regulamin promocji określa również, że do wyboru mamy albo rybki (moneyback), albo akwarium (niższy abonament w T-Mobile):

W przypadku gdy Klient posiada Rachunek w wariancie Konto Premium i przystąpił do promocji „Jump Comfort bez telefonu z kontem bankowym (www)” albo „Internet Comfort LTE 4G z kontem bankowym” organizowanych przez T-Mobile Polska S.A. nie jest upoważniony do udziału w promocji „Zwrot za zakupy dla Klientów T-Mobile Usługi Bankowe”.

Jak widać z jednej strony bank obniży maksymalny miesięczny moneyback (15 zł dla konta Freemium, ale 25 zł dla konta Premium), ale z drugiej strony pozwoli na zliczanie transakcji dokonanych kartą kredytową. Jeśli dalej będziemy chcieli zgarniać 25 zł miesięcznie konieczna będzie migracja do konta Premium i dość mocne trzymanie się zasady wydawania 500 zł miesięcznie – jeśli wydamy mniej, to nie dość, że nie będzie moneybacku, to dodatkowo zapłacimy za konto 18,90 zł miesięcznie.

Gdzie szukać alternatywy?

Jak widać zmiany w ofercie T-Mobile nie są aż tak drastyczne jak ostatnie zmiany BZWBK, który w pośredni sposób chce od nas opłaty za przelewy. Szczerze mówiąc zmian w T-Mobile można było w pewien sposób oczekiwać – ta oferta była po prostu zbyt dobra (5% moneybacku, darmowe konto, przelewy natychmiastowe, bankomaty i karta po wydaniu 200 zł). Na szczęście dla mniej wymagających osób (nie więcej niż 3 wypłaty w miesiącu) oferta ciągle pozostanie dość niezła.

Co, jeśli nie podobają się zmiany? Zapraszamy do naszego wpisu sprzed kilku dni, gdzie podpowiadamy jakie rachunki są w tej chwili „godne polecenia”. Ciągle jest kilka dobrych propozycji na rynku.

Nie przegap!

Komentarze

  • Może przelew zrobiła z konta KK na konto Tmub.

    Marta Odpowiedz
  • Tak jak napisalem zrobila przelew ze swoje go konta na konto karty ktora ma od miesiaca.W tytule bylo :,,wlasne.kapital (i tu kwota przelewu pomniejszona o 70 zl).opłaty i prowizje 70 zl”.Panienka z info twierdzi ze jedynie co jej pasuje to omylkowy przelew zagraniczny ;)) Niestety mama bedzie musiala zadzwonic ale bronie ja zawsze przed tym bo sami wiecie jakie z nimi sa rozmowy.A ona i tak ma juz dosyc poniewaz tydzien temu zabrali jej 18.99 zl ze nie zrobila 500 zl mimo ze ratujac ja przed oplatami zrobilem sprytnym transkacje i mam od niego potwierdzenie ze transakcja zaksiegowana 31.08 a na koncie mamy widnieje pod data 01.09 ;)) Normalnie mi ja wykoncza ;) Reklamacja ktora napisalem za nia byla b. nieprzyjemna wiec moze w ramach zemsty zakosili te 70 zl? ;)

    rw8888 Odpowiedz
    • sorry ze nie pod swoim wpisem wczesniejszym.Wiem co pisze bo widzialem historie obu kont.

      rw8888
    • zagadka wyjasniona.@ Artur dobrze wyczul.Mamie wyslali KK na adres zameldowania oddalony kilkaset km.Cwana panienka z info powiedziala jej z musi zastrzec karte bo to jest nawet nie wskazane zebym ja odebral ze skrzynki i mamie podeslal.Wiec mama to zrobila.Jak sie dowiedzialem i sprawdzilem ze to platne ,namowilem ja zeby zrobila dym.przyjeli zgloszenie i dostala zapewnienie ze nie pobiora oplaty ktora dzisiaj pobrali.Ps.Koles z info w trakcie rozmowy od reki zwrocil jej 70 zl wiec tak do konca z nimi nie jest tragicznie ;)

      rw8888
    • Ksiegowanie sprytnego nie ma nic do ksiegowania banku. Liczy sie data kiedy to TMUB zaksieguje obciazenie.

      kuken
  • Blisko 600 komentarzy, dlatego moje pytanie mogło się już powtórzyć, niemniej proszę o pomoc:
    Stan aktualny – Freemium, 3 wypłaty z bankomatu, 100 zł wydane kartą debetową;
    Stan przyszły – przechodzę na Premium (np. jutro), muszę wydać do końca września 400 zł czy 500 zł? Jednocześnie czy od jutra (po zamianie na konto Premium) mogę wypłacać za darmo z bankomatów do końca miesiąca?

    Przemo Odpowiedz
    • Po zmianie na premium, efekt jest taki, jakbyś cały miesiąc je miał. Czyli wydajesz jeszcze 400 a bankomaty są darmowe od momentu zmiany.

      Artur
    • Dzięki za info, wątpliwości zostały rozwiane.

      Przemo
    • A w drugą stronę też to działa? Np zmieniając z Premium->Freemium 10.września, nie muszę we wrześniu wydać 500zł żeby konto było darmowe? A wypłaty z bankomatów dokonane do 10.września – są bez dodatkowej opłaty?

      Morti
    • liczy sie stan na koniec miesiaca.

      koles
    • Opłata za >3 wypłatę z bankomatów jest pobierana od razu po zaksięgowaniu wypłaty, więc wypłaty sprzed zmiany powinny pozostać darmowe. Chyba że… ;)

      Artur
  • Właśnie dostałam informację o nowym regulaminie i cenniku od 30 listopada… czytał ktoś ? jest czego się bać ? bo ja na razie niczego rewolucyjnego nie widzę

    Be@ Odpowiedz
  • kiedy jest ostatni dzien na zrobienie transakcji? dzis czy jutro?
    chodzi oczywiscie o to, zeby sie jeszcze we wrzesniu rozliczyly.

    koles Odpowiedz
  • „Klient może zawrzeć w T-Mobile Usługi Bankowe nie więcej niż dwie umowy rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego w tej samej walucie i tym samym wariancie (dalej ROR) z wyjątkiem ROR w PLN (Klient może posiadać dwarachunku niezależnie od wariantu rachunku – obowiązuje od 30 listopada 2016 r.) i dwie umowy rachunku oszczędnościowego (dalej RO) w tej samej walucie i w tym samym wariancie, z zastrzeżeniem ust. 2.”

    Wg mnie można mieć dwa ROR po 30 listopada (wcześniej można było mieć po 2 rachunki różnego typu, czyli 4)

    crazyjack Odpowiedz
  • Ma ktoś pojęcie Jak wygenerować potwierdzenie płatności kartą w systemie online T-Mobile w postaci osobnego pliku np. w PDF?

    Bobek Odpowiedz
  • W regulaminie o zwrocie 5% za płatność kartą jest kod 6211/ brokerzy ubezpieczeniowi/ wykluczający zwrot. Znaczy to, że opłata OC samochodu w agencji czy wykup w internecie takiego ubezpieczenia nie łapie się na zwrot?

    Beata2 Odpowiedz
    • Te kategorie to nie zawsze są dokładne, ja np. opłacam w PZU ubezpieczenie pracownicze i MCC jest zwrotowalne. W ogóle to przed płatnością powinien się MCC wyświetlać :)

      Artur
    • A dokładnie było to MCC 6300.

      Artur
    • Przykładowo OC w Liberty miało MCC 6300. Jeśli masz inną kartę na której też potrzebujesz wyrabiać limity to dla bezpieczeństwa zapłać sobie inną, a jeśli masz tylko TM to nie masz nic do stracenia – zapłać i po zaksięgowaniu sprawdź jaki był MCC.

      adamus
    • @Artur, gdzie sie powinien wyswietlac MCC przed platnoscia?

      PawełK
    • Chodziło mi o to, że powinni gdzieś informować jakie MCC będzie miała płatność.

      Artur
  • Tylko dopytuję: w Tmobile liczy się data księgowania transakcji do momeybacku/ braku opłat za konto? bo mam transakcję z 30.09 a rozliczoną 02.10 mniemam że pójdzie do października czy tak?

    jankos Odpowiedz
  • Czy ktoś wie…? Płatności za rachunki poprzez Blue Media kwalifikują się do cashbacku 5%

    Kacper Odpowiedz
  • PayU przy płatności w PGE przechodzi ? Próbował ktoś ?

    Zdzisiek80 Odpowiedz
  • Wisi mi w blokadach transakcja z 12 października. Zwykła płatność w Polsce, w sklepie spożywczym. Już wysłałem zapytanie do banku, ale odpowiedź mogę dostać w listopadzie.
    Bez tej transakcji nie mam wyrobionego limitu.
    Radzicie opłacić tą kartą kolejne zakupy, czy w razie czego mam jakąś szansę, że mi zaliczą tę kwotę do transakcji październikowych nawet jeśli będzie zaksięgowana dopiero w listopadzie?

    pqr Odpowiedz
    • 14 dni mija dzisiaj wiec jutro bedzie (powinno byc) zaksiegowane.Zadzwon do Banku i niech to potwierdza (te 14 dni na transkacje).

      rw8888
  • A ja podpisałem umowę na początku m-ca i do dzisiaj czekam na kartę,dziadostwo.

    Many Odpowiedz
  • Czy dostaliście cashback za miesiąc wrzesień? Bo ja nie a powinnam, a jest 26 X.

    Lidia Odpowiedz
  • Jest nowa apka, jest blik i potwierdzenia pdf transakcji można w niej wreszcie robić, a nie prosić się na infolinii.

    Artur Odpowiedz
  • Lidia może miałaś jakieś niezgodne MCC i tym sposobem „nie wyrobiłaś normy”

    aaal Odpowiedz
  • tradycyjne pytanie: do kiedy robic transakcje zeby weszly jeszcze w tym miesiacu, a od kiedy zaliczą sie do listopada?

    koles Odpowiedz
  • Szkoda, że nowa aplikacja (póki co?) nie dla Windows Phone…

    jmg Odpowiedz
  • Raczej transakcje do 28-X.
    Z 29 na 99% zaksięgują się już w listopadzie.

    mbo Odpowiedz
    • U mnie data księgowania jest +2 dni.

      Leszek
    • Miałeś rację. Transakcja z 29.10 zaksięgowała się dopiero w 1.11, tak jak transakcja z 30.10. Może dlatego, że była robiona późnym wieczorem. Wszystkie inne transakcje rozliczają się nadal po dwóch dniach.

      Leszek
    • wszytskie +2 dni oprocz poniedzialku bo wtedy sie transakcje nie rozliczaja tak jak pisal erde. sparwdzone – transakcje robione w sobote rano rozliczyly sie 1.11

      koles
  • przeglądam historię transakcji i wynika z niej, że dzisiaj jest ostatni dzień aby wyrobić transakcje za październik
    piątkowe transakcje są księgowane w niedzielę,
    a sobotnie i niedzielne dopiero we wtorek, a to już będzie listopad
    Generalnie transakcje są księgowane po 2 dniach od wykonania ale wyjątkiem są transakcje z soboty, one księgują się po 3 dniach.

    erde Odpowiedz
  • Proszę o potwierdzenie czy będąc w znanym kurorcie nad jeziorami mogę płacić kartą kredytową np. Carfur by wyrobić na niej obroty , bo z zakaska chyba taka karta nie da rady? xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • Już chyba coś sobie przypominam , a to wszystko przez te wczasy w cieniu bankomatów . xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • A propos jeziora, to czy nie ma później problemów jak pojedyncze transakcje są po ok 1k?

    JJ2010 Odpowiedz
  • do obrotów to być może się zaliczają te transakcje, ale do moneybacku to przecież nie wchodzą.

    wiechu Odpowiedz
  • to ja chyba nie kumam, bo myślałem, że takie transakcje (w kurorcie na d jeziorami), nie mogą mieć innego MC niż 5900 a jak mogą, to znaczy, że nie jestem w temacie .

    wiechu Odpowiedz
  • Chcę wam dziś opowiedzieć śmieszną historię. Założyłam konto TMUB jakoś w maju ? czerwcu ? – nie dawno, z pól roku temu. Wcześniej miałam lokatę na syncu, a z nią jakieś dane do logowania na konto techniczne. Ale to było w 2012 i od razu po skorzystaniu zamknęłam konto „na amen”. Nooo….. nie zupełnie na amen jak się okazało, bo już przy pierwszym logowaniu TMUB zauważyłam ten sam obrazek, który sobie kiedyś wybierałam. Ale to nic. Okazało się również, że bank prowadził ze mną korespondencję. Tajemną na dodatek. Bo od pół roku miałam w systemie 2 nieprzeczytane wiadomości, których nie dało się przeczytać, bo można wybrać tylko takie z okresu np. roku wstecz….
    Ale dziś zauważyłam, że po ostatnich zmianach wyglądu systemu – mogę zaznaczyć w wiadomościach „pokaż nieprzeczytane” i …. mogę odczytać nawet te stare wiadomości.
    Jakby kogoś bardzo interesowało, to w 2015 była przerwa techniczna w funkcjonowaniu banku. I to najwyraźniej tylko jedna, bo od czasów zamknięcia konta w 2012 do połowy 2016 tylko jeden taki komunikat dostałam.
    Rozbawiło mnie to dziś setnie, czym i z Wami się dzielę ;-)

    Be@ Odpowiedz
    • Login tez masz ten sam co w syncu :) taki juz bank :)

      Herman
    • Widocznie nie wypowiedziałaś umowy ramowej z bankiem więc dostęp do bankowości internetowej przez te wszystkie lata miałaś, mimo że żadnych produktów nie posiadałaś co nie jest rzeczą niezwykłą, czasami się zdarza. Byłaś klientem banku nie posiadając żadnych produktów. W TMUB nie ma czegoś takiego jak konto techniczne po prostu nie ważne czy masz lokatę, kartę kredytową czy ROR’a jeśli miałaś dostęp do bankowości internetowej to oznacza, że zawarłaś umowę ramową z bankiem.

      TMUB
    • Ja mialem tak samo a zawsze wypowiadam ramowa, w ca mimo wypowiedzenia zosral dostep internetowy i zrobem w placowce o to afere to jakis kierownik niby zamknal to ostatecznie i usunal kartoteke klienta, po roku otwieram nowe konto i o dziwo ten sam login i wiadomosci wszystkie z przeszlosci ze starego konta :) najwidoczniej tmub i ca niechetnie pozbywaja sie danych o klientach. Jak kojarze wszystkie inne banki zawsze daja nowe loginy….

      Herman
    • nie wszystkie, mbank tez nie daje. ja od lat jako „swiezy” mam zawsze ten sam.

      koles
    • racja mbank tez „)

      Herman
  • Bank przez 5 lat ma obowiązek przechowywać dane klientów więc nie ma sensu nadawać klientowi nowego identyfikatora, zresztą mogło by to rodzić różne komplikacje dla banku (ten sam PESEL a dwa różne identyfikatory). Więc jeśli wracasz do banku po pewnym czasie to masz ten sam identyfikator, w mBanku możesz nawet wygenerować dokumenty dotyczące zamkniętych klika lat temu rachunków, Po prostu bank te dane przechowuje i jeśli ponownie zawierasz umowę ramową to ponownie masz do nich dostęp drogą elektroniczną.

    Krk Odpowiedz
  • Czy bardzo źli ludzie z czasów komuny (i nie chodzi mi tu o UB) są tutaj akceptowalni? :)

    Adaś Odpowiedz
  • Witam,
    Czy jestem w stanie odróżnić konto premium od freemium? Posiadam konto premium, które w dniu dzisiejszym na infolinii zamieniłem na konto freemium. Jednak w bankowości dalej widnieje konto premium( fakt , że może być to tylko alias ustawiony przeze mnie samego). Nie jestem w stanie nigdzie znaleźć jakiejkolwiek informacji czy operacja przekształcenia się udała…

    warmaschine Odpowiedz
    • W bankowości internetowej tego nie zobaczysz, potwierdzisz tylko na infolinii albo jak napiszesz wiadomość w bankowości internetowej z takim pytaniem.

      soveri
  • Płaciła, ktoś z was ubezpieczenie OC w Avivie? Jakie ma MCC

    hermik Odpowiedz
  • Mam dwa premium. Chyba wezmę u nich kredytówkę i rzucę w kąt. Co radzicie zrobić z drugim kontem premium i drugą kartą debetową?

    Wyjadacz Wisienek Odpowiedz
    • do piachu!

      koles
    • Można też tylko kartę zamknąć, a konto zmienić na Freemium — właściwie to i tak 1 maja musimy zmienić, żeby czekając na ostatnią premię nie wyrabiać 500 zł płatności.

      Don Quijote de la Mancha
    • Czy zmieni sie z premium na freemium 1 czy 31 maja to chyba nie ma znaczenia, bo oplaty w tych dwóch przypadkach i karcie zamkniętej nawet 31 maja nie będzie? Tak było do tej pory.

      AaBb
    • Jak chodzi o konto — możliwe, choć ja wolę 1 maja… ?

      Jak chodzi o kartę — czy nie ma tu tradycyjnego miesięcznego okresu wypowiedzenia?

      Don Quijote de la Mancha
    • don a jak kartę zgubisz ale nie chcesz nowej to nie załatwią CI od ręki ?? zastrzegasz jedną nie wnioskujesz o kolejną w innych bankach tak działa

      zenek64
    • Ale zastrzeżenie i zamknięcie to inne rzeczy, moja rycerskość nie pozwala mi karty „gubić”. ?
      A w innych bankach to różnie działa, niektóre po zastrzeżeniu automatycznie wysyłają następną.

      Don Quijote de la Mancha
    • w sumie aby opłaty nie naliczali bo są podobno ? banki które naliczają opłaty za karty wysłane nieaktywowane (jak ktoś się zetknął niech napisze jakie to osobiście interesuje mnie CA i ING

      zenek64
    • Właśnie TMUB należy do takich banków, w toip wyraźnie piszą, że opłatę pobierają nawet za kartę ze statusem „Do Aktywacji” — „od momentu, w którym Klient miał możliwość aktywowania Karty”.

      Don Quijote de la Mancha
  • @Don
    Dla pewności zadałam w bankowości pytanie: Jesli 31 maja zmienię typ konta z premium na freemium i zamknę kartę debetową do tego rachunku również 31 maja oraz w maju nie zostaną zaksiegowane zadne transakcje tą kartą, to w czerwcu nie zostanie pobrana opłata i prowizja za konto i kartę za miesiac maj i w kolejnych miesiacach korzystanie już z konta przekształconego na freemium i z zamknieta kartą będzie darmowe?
    Odp. uzyskałam: Uprzejmie informuję, że w opisanej sytuacji, prowadzenie rachunku będzie dla Pani darmowe.
    :-)

    AaBb Odpowiedz
    • Dzięki za info!

      Czyli to się też może przydać, gdy pod koniec miesiąca widać, że nie uda się na Premium wyrobić płatności na 500 zł, a nawet na 200 zł — w tym drugim przypadku wystarczy zamknąć debetówkę.

      Ale w praktyce nie ma chyba znaczenia, którego dnia maja się to zrobi? Lepiej pewnie do 31 nie czekać, bo trudno się będzie dodzwonić…

      Don Quijote de la Mancha
  • Mozecie podac najlepszy scenariusz po 1 maja aby pozbyc sie TMUB calkowicie (tzn. 2 kont PREMIUM) i nie placic zadnych oplat i najlepiej nie robic platnosci.
    Ja zakladalem, ze 1.05 zadzwonie i oba konta przerobie na FREEMIUM po czym je polece zamknac, a takze debetowke. Jest zdaje sie 30 dni na wypowiedzenie, czyli do konca miesiaca teoretycznie konta jeszcze beda dzialac. Pytanie czy aby to wystarczy zeby nie poniesc zadnych kosztow i czy do 15.05 wyplaca normalnie cashback, czy tez juz nie bo konto zamkniete 1.05?

    kuken Odpowiedz
    • Wypowiedzenie umowy chyba lepiej złożyć po 15 maja – w regulaminie par.5 pkt 10 jest napisane „Rachunek uznawany jest łączną kwotą należnej Premii za dany miesiąc kalendarzowy, nie później niż 15. dnia kolejnego miesiąca
      kalendarzowego (a w przypadku, gdy 15. dzień przypada na dzień wolny – w kolejnym dniu roboczym), pod warunkiem, że w
      miesiącu za który ma być wypłacona Premia zostały spełnione warunki Promocji oraz pod warunkiem że przed dniem uznania,
      Rachunek nie został zamknięty, umowa Rachunku nie została wypowiedziana..)

      Beata2
    • Czyli nie możemy konta Premium od razu posłać do piachu, najpierw trzeba je zmienić na Freemium i zamknąć kartę.

      Don Quijote de la Mancha
    • No właśnie. Ja planuję zamknąć bądź zastrzec kartę 1 maja w bankowości internetowej ale zmienić Premium na Freemium chyba nie da się zrobić w bankowości internetowej, prawda? Zdaje się, że umowę można również wypowiedzieć poprzez wiadomość z poziomu bankowości internetowej. Ktoś coś wie:)

      Beata2
    • Typ konta mozna zmienic tylko „glosowo”. 2 razy juz to testowalem. 1.05 chyba trzeba bedzie zmienic oba konta na Freemium (glosowo) i zamknac karte (jak sie da to przez internet).

      kuken
  • Konto powinno się zamknąć 31.05( bo jest okres wypowiedzenia 30 dni). więc zwrot powinien 15-go być

    aaal Odpowiedz
    • A dlaczego nie tuz po 15.05?

      kuken
    • No właśnie, wg informacji, którą otrzymała 30 marca 2017, 08:58 • AaBb musimy zmienić Premium na Freemium i zamknąć kartę pomiędzy 1 a 31 maja. Jeśli ktoś chce potem konto zamknąć, to może to zrobić po otrzymaniu zwrotu 15 maja.

      Don Quijote de la Mancha
  • A nie można w tym feralnym miesiącu spłazować obrotu?
    I na spokojnie zamknąć konto…

    zennhorst Odpowiedz
  • No dobrze a teraz 2 opcja: mam 2 konta Premium i KK. Docelowo potrzebuje tylko 1 konto Premium, bo po 1.05 koncza sie cashbacki na drugie. Jak najlepiej zrobic – 1.05 zmienic to nowsze konto na Freemium, a nastepnie po 15.05 je zamknac? Czy musze zamykac debetowke do tych kont? Bo przeciez 1 Premium nadal zostaje i chyba nadal zapewnia darmowa karte?

    kuken Odpowiedz
    • Debetówkę musisz zamknąć do Freemium, by było darmowe. Zamykać go nie trzeba, ale oczywiście można (po 15 V).

      1 Premium nadal zostaje do wyrabiania 500 zł, które nam daje zwrot i darmowe konto z debetówką.

      Don Quijote de la Mancha
  • 1.05 to dzień wolny od pracy … pewnie na infolinię ciężko się będzie dodzwonić :(

    zennhorst Odpowiedz
  • Jak chcę zamknąć oba konta F i P to jak najlepiej zrobić? W kwietniu wyrobić limit i zamknąć karty a konta wypowiedzieć po 15.V czy już 1.V aby zamknęły się w maju?

    aaal Odpowiedz
  • Ja mam pytanie trochę z innej beczki – czy mając 2 konta i wydając KK ponad tysiąc złotych otrzymam w kwietniu zwrot na obu ? Czy karta jest „przypisana” tylko do jednego ?

    rafi1 Odpowiedz
  • Otrzymasz zwrot na oba konta jak zrobisz obrót karta minimum 1000 zł z akceptowanymi przez bank kodami MCC. Dostaniesz 15-go 2x25zł.

    Waldemar Odpowiedz
  • Waldemar coś chyba nie tak bo zwrot jest do 1 konta i to najwcześniej założonego chyba że się mylę?

    aaal Odpowiedz
    • Jest do obu i można go wyrobić jedną kk.
      Będzie do jednego najwcześniej założonego (i też będzie można wydatki zrobić kk).

      Don Quijote de la Mancha
  • Czy w okresie wypowiedzenia można korzystać z karty bo okazuje się że konto
    Premium nie jest wcale darmowe jeśli nie wyrobi się kartą 500 zł

    aaal Odpowiedz
    • Dlatego ja zamierzam konto nie tyle zamykać, co zmienić na bezpłatne Freemium bez karty.

      Wg informacji, którą się tu podzieliła 30 marca 2017, 08:58 • AaBb, z okresem wypowiedzenia karty nie ma problemu (bo karta do Freemium jest płatna).

      Don Quijote de la Mancha
  • Pytałem już w innym wątku czy ktoś wie czy w Tmobile Blik już się liczy do zwrotów 5% za zakupy?

    jankos Odpowiedz
    • Odpowiem sam sobie niby tak zobaczymy jak przyjdzie zwrot za miesiąc

      jankos
    • Z tego, co wiem, BLIK liczy się do zwrotów, ale nie liczy się jako transakcją kartą, czyli musisz kartą zapłacić min. 200 zł (w przypadku konta Freemium) i min. 500 zł kartą (w przypadku konta Premium).

      MC
    • 15-ego kwietnia ktoś musiałby potwierdzić, że otrzymał za płatności BLIK 5% zwrotu, bo na razie to…

      Wg regulaminu promocji nie jest to do końca jasne, dla nowych klientów okej, ale dla starszych nie wiadomo, bo:
      – w poprzedniej, aktualnej dla starszych, wersji regulaminu promo (http://livesmarter.pl/wp-content/uploads/2016/05/zwrot-za-zakupy-dla-klientow-t-mobile-uslugi-bankowe-regulamin-promocji.pdf) nie było jeszcze zapisu o BLIKu
      – w nowszej wersji (http://livesmarter.pl/wp-content/uploads/2017/02/regulamin-promocji-zwrot-za-zakupy-t-mobile-uslugi-bankowe.pdf) jest ogólny zapis, że regulamin:
      „Obowiązuje:
      a) w przypadku przystąpienia do promocji do dnia 28 lutego 2017 r. – od 1 maja 2017 r.
      b) w przypadku przystąpienia do promocji od dnia 1 marca 2017 r. – od dnia przystąpienia do promocji.”,
      jednak w niektórych ustępach/punktach są nawiasy, że coś obowiązuje od 1 maja, przy wzmiankach o BLIKu tego nie ma, tylko czy to ma jakieś znaczenie….

      Czekałbym do 15 kwietnia na potwierdzenie przy wypłacie premii u kogoś starego, a w międzyczasie można pisać pytania przez e-bankowość i zobaczyć jakie będą odpowiedzi i czy takie same;)

      hazzan
    • Musiałem zapłacić blikiem bo nie było opcji kartą. No właśnie czytałem te regulaminy i o Bliku jest tylko wspomniane pytałem przed transakcją na chacie i dostałem odp że blik liczy się do zwrotu i do zwolnienia z opłat. Zapisałem sobie rozmowę i w razie czego będę reklamował. Wytestuję to na własnej skórze.

      jankos
    • Pytanie zadane przez trzy różne osoby i trzy odpowiedzi, przez wiadomość tekstową w e-bankowości, że Płatności BLIK (niby) zaliczają się już teraz do premiowanych transakcji uprawniających do zwrotu.

      @jankos, ale że Płatności BLIK zwalniają też z opłaty za konto/kartę? co innego jest napisane w TOiP (https://static.t-mobilebankowe.pl/uploads//files//TabelaOplatiProwizjiv2.pdf), np.: „1) 0 zł pod warunkiem rozliczenia przez Bank w danym miesiącu rozliczeniowym transakcji bezgotówkowych kartą na kwotę minimum 500 zł. Do transakcji bezgotówkowych kartą wliczane są transakcje bezgotówkowe dokonane wszystkim kartami wydanymi do konta oraz transakcje bezgotówkowe dokonane na Rachunku karty kredytowej”

      hazzan
  • Na infolinii też mi powiedziała konsultantka że jeśli zamknę karty to konta F i P będą bezpłatne ale poprzez wiadomość wysłaną z konta już tego nie potwierdzono więc z infolinią lepiej uważać Mam zamiar wypowiedzieć umowę konta premium 01.05.wyrobić kartą w okresie wypowiedzenia 500 zł zamknąć kartę aby w czerwcu mieć już tylko Frenium.Czy mogę wysłać wypowiedzenie wcześniej np.26.04 że wypowiadam umowę z dniem 01.05.2017 i wtedy zachowam prawo do zwrotu za 04.2017 bo konto na 30.04.2017 nie będzie jeszcze w okresie wypowiedzenia

    aaal Odpowiedz
    • „Mam zamiar wypowiedzieć umowę konta premium 01.05”
      — ale wtedy nie dostaniesz zwrotu za kwiecień, bo wg § 5 ust. 10:
      „Rachunek uznawany jest łączną kwotą należnej Premii za dany miesiąc kalendarzowy, nie później niż 15. dnia kolejnego miesiąca kalendarzowego […] pod warunkiem że przed dniem uznania, Rachunek nie został zamknięty, umowa Rachunku nie została wypowiedziana […]”.

      Don Quijote de la Mancha
    • wyrobić zwrot po 500zł. zmienić jeszcze w kwietniu na fremium i zamknąć karty, a po otrzymaniu premii wypowiedzenie

      ASD
    • @ASD — nie masz racji, zwrot się liczy wg wariantu konta na ostatni dzień miesiąca, więc zmieniając na F jeszcze w kwietniu dostaniesz tylko 15 zł.

      Don Quijote de la Mancha
  • Don dzięki masz rację to teraz inaczej : po 15.05 zamykam kartę Frenium i je wypowiadam .W maju wyrabiam 500 do premium a w czerwcu gdy Frenium około 16.06 się zamknie to zmieniam Prenium na Fernium ? Dobrze myślę
    czy masz jeszcze inną wersję?

    aaal Odpowiedz
    • Zgodnie z informacjami powyżej miesięczny okres wypowiedzenia karty nie jest problemem, więc wystarczy zmienić P na F i zamknąć kartę pomiędzy 1 a 31 maja.
      ↑ 31 marca 2017, 13:11 • Don Quijote de la Mancha

      Don Quijote de la Mancha
  • Dziś dzwonili do mnie z info o zmianie w programie cashback i propozycją karty kredytowej z promocyjną stówką za wydanie 500zł w maju (czyli za wydane w maju 500zł będzie 100+25). Jest na nią niby opłata miesięczna (aby uniknąć trzeba wyrobić 500zł) i roczna (chyba 15000 w ciągu roku wydane zwalnia z opłaty). Min. limit na karcie to 500zł i taki sobie wybrałem

    lukecz Odpowiedz
    • Coś pokręciłeś :D
      500zł wyrobić aby karta była darmowa? Pierwsze słyszę :D
      i limit 500zł, więc musisz wydać idealnie 500 zebys mial darmową kartę bo więcej nie możesz? :p

      savi
    • ciekawe jak zdola wykrecic obrot 500 majac limit rowno 500 :) a poza tym co z obrotem 500 w czerwcu? ;D

      koles
    • Pewnie coś pokręciłem :) Karta chyba w czasie promocji jest darmowa przez rok, potem ma opłatę jeśli nie ma tego obrotu na 500zł. Limit karty kredytowej chciałem jak najmniejszy (min 500zł można)
      @koles: ale chyba wiesz że mogę mieć obrót 500zł spłacając na bieżąco kartę ? :)

      lukecz
    • no wiem tylko jaki to ma sens? ale ja to sie tam nie znam….

      koles
  • W apce TMUB w „płatnościach” – jest opcja wykonania „przelewu NFC”. Może mi ktoś wytłumaczyć w prostych słowach co to jest ?

    Be@ Odpowiedz
  • 30 czerwca naliczono mi opłatę 18,90 za prowadzenie konta premium,
    czy wynika to z braku płatnosci na 500 zł w MAJU ?
    (naliczają to z takim opóźnieniem ?)

    77mir Odpowiedz
  • hmm tak patrzę, że w maju mam płatności na 500 zł ale z kodem MMC 4829 – dotychczas takie obroty zwalniały z opłaty za konto.

    Blik działa nadal ktoś sprawdzał ?

    77mir Odpowiedz
    • @77mir Obrót w wysokości 500 zł nadal zwalnia z opłaty za konto. Kod MCC nie ma w tym przypadku znaczenia, ale zwrotu za zakupy nie dostaniesz, bo 4829 jest kodem trefnym.
      Blik hula w najlepsze.

      gajowy
  • Tak było do tej pory a teraz 30.06 mam naliczone 18,90 (prowadzenie rachunku )
    mimo, że w czerwcu miałem transakcję ponad 1000 zł blikiem a w maju ponad 500 zł kartą kredytową …

    77mir Odpowiedz
    • Blik nigdy nie dzialal na zwolnienie z oplat. W czerwcu nie zrobiles platnosci karta (albo bank zmienil date transakcji robionej wieczorem lub po polnocy).

      aaaa
    • Potwierdzam, Blik umożliwia zwrot za zakupy. Z opłat za konto nie zwalnia.

      gajowy
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy