LiveSmarter.pl

10 PLN za doładowanie w mBanku – wygraliśmy, (prawie?) każdy dostanie zwrot!

Dostaliśmy właśnie pozytywną odpowiedź od przedstawicielki grupy BRE na temat promocji, w której mBank i Multibank oferował zwrot 10 PLN za doładowanie telefonu. Jak pewnie pamiętacie większość osób zwrotu nie dostała – dopiero liczne reklamacje (i być może nasza interwencja) sprawiły, że wygraliśmy z bankiem :) W rozwinięciu pełna treść odpowiedzi i instrukcje co należy zrobić, aby pieniądze wpłynęły na nasze konto.

Oto fragment maila, który dostaliśmy przed kilkoma minutami:

Opisywana promocja skierowana była do wybranej grupy klientów, którym bank wystawił komunikat w serwisie transakcyjnym. Informacje na temat promocji nie były dostępne na stronie banku, a ich szeroka dystrybucja w sieci wynikała z inicjatywy klientów.

Zgodnie z założeniami akcji, zwrot otrzymali klienci, do których bank wysłał komunikat i którzy spełnili warunki promocji, czyli doładowali telefon kwotą min. 10 zł, pierwszy raz od czasu posiadania eKonta (doładowanie poprzez serwis transakcyjny).

Bank podjął jednak decyzję, że w obecnej sytuacji premie wypłaci też klientom, którzy nie otrzymali komunikatu w serwisie, ale spełnili warunki promocji. W celu uzyskania zwrotu osoby te powinny skontaktować się z mLinią. Maksymalnie w ciągu 7 dni roboczych od złożenia dyspozycji, pieniądze zostaną przelane na ich rachunek.

Swoją drogą „podoba” nam się konieczność dzwonienia na mLinię, aby odebrać zwrot. Dzięki temu trzeba będzie zapłacić za koszt połączenia, bank w końcu sam w systemie nas nie znajdzie, to przecież zbyt skomplikowane w XIX wieku :)

Pytanie teraz co z tymi, którzy doładowali konto w okresie promocji, ale nie pierwszy raz od założenia eKonta. Nie było o tym mowy w regulaminie, co dokładniej wyjaśniliśmy w poprzednim artykule.