Tylko do końca miesiąca: 600 zł za Konto Santander + 1% moneyback!

100 zł w punktach Bezcenne Chwile dla nowych i obecnych klientów Citibanku

Zakończona

Ruszyła promocja skierowana do nowych i obecnych klientów Citibanku. W zamian za wykonanie zakupów w określonych sklepach zgarniemy 6 800 punktów Priceless Specials o wartości 100 zł.

100 zł w punktach Priceless Specials od Citibanku
Aby skorzystać z promocji należy być (lub stać się) uczestnikiem programu Bezcenne Chwile dla karty debetowej lub kredytowej Mastercard Citibank.

Teraz wystarczy, że między 1.04 a 31.05.2021 dokonamy zakupów na min. 100 zł w co najmniej dwóch z poniższych sklepów (również online): Decathlon, W.KRUK, Empik, Douglas, home&you, Intersport, RTV Euro AGD.

I… to tyle! Nagroda zostanie nam przyznana w ciągu 45 dni od spełnienia warunków – pod warunkiem, że znajdziemy się w gronie 3500 pierwszych osób. Punkty będą ważne 6 miesięcy.

Szczegóły promocji w regulaminie.

Nie przegap!

Komentarze

  • zakupy już dawno zrobione

    karampuk Odpowiedz
  • Fakt – rozsyłali emaile na początku kwietnia, teraz to może być już po ptakach

    Ja123 Odpowiedz
    • 7 dni przed planowanym terminem wyczerpania pojawi się info na stronie promocji. Póki co cisza, także spokojnie.

      Michał
    • @admin musisz czytać na bieżąco blogi konkurencji. 🙂 Ja przeglądam poza Twoim też jeden inny, bo tam wiele promocji pojawia się dużo szybciej. I często są też takie, których u Ciebie nie znajdę. Twój jest dla mnie za to najbardziej przejrzysty, pisany najprostszym, najbardziej przystępnym językiem, no i nigdzie indziej nie ma takiego forum i wzajemnej pomocy.

      jaceny
    • Nie zgodzę się – to tu często wpisy są szybciej, choć oczywiście nie zawsze. No i nie piszę o promocjach, które nie pasują do profilu bloga – są zbyt ryzykowne i po prostu sam bym z nich nie skorzystał (jak choćby popularne ostatnio wirtualne waluty / sprzedawanie swoich danych do często wątpliwych podmiotów w programach poleceń z premią rzędu 10 zł).

      Michał
    • Ja tutaj poprę jaceny. Livesmarter jest fajny, ale u pewnej konkurencji jest właśnie niekiedy szybciej i pojawiają się czasem oferty o którym tutaj nie wspominacie. I nie, to nie żadne „jak choćby popularne ostatnio wirtualne waluty / sprzedawanie swoich danych do często wątpliwych podmiotów w programach poleceń z premią rzędu 10 zł” tylko normalne i promki z dużych banków. Przykładowo promka „Działaj i zgarniaj” z BNP obecnie.

      nyat
  • Kurde też pomyślałem, że to jakaś nowa promka…przecież to w komentarzach było już wieku temu…Michał coś ostatnio przysypia 😁

    JoX Odpowiedz
    • Proszę podsyłać na maila – szczerze mówiąc nie kojarzę z komentarzy, musiałem przeoczyć :(

      Michał
  • 100zl lacznie w min 2 sklepach czy min po 100zl w kazdym z tych 2 sklepów?

    paolo Odpowiedz
    • Łącznie ale nie jestem pewien czy pula się nie wyczerpała bo ja już zdążyłem zapomnieć o tych transakcjach z początku kwietnia 😁

      JoX
    • W obu sklepach zakupy o wartości łącznej min 100zł. Czyli np. w jednym na 99zł a w drugim za 1zł i jest okej.

      miodownik
  • Ja zrobiłem transakcje pierwszego dnia, ale system naliczył punkty, tyle że nieprawidłowo. Trzeba będzie pisać znów reklamację.

    konwicki Odpowiedz
    • Nic nie trzeba pisać. W ostatniej takiej promocji też nieprawidłowo naliczało punkty, a nagrody jednak wpadły. Nie ma co panikować.

      taki4
    • Tak wlasnie przycinaja ciulaczy na codziennych zakupach. Z takiej stowki u partnerow powinno byc 40 punktow czyli 60 groszy. W pierwszej promocji duzo osob to zauwazylo ale nikt sie o to nie upomnial, wiec dalej robia swoje. Samo to sie nie zacznie naliczac. Byc moze 6800 dostaniesz bez pisania reklamacji, ale do nagrody moze brakowac np 80 punktow.

      aaaa
    • Jakieś teorie spiskowe snujesz. Zawsze zostają jakieś punkty, a że w tym programie są może ze trzy nagrody godne uwagi to raczej brakuje 800pkt., a nie 80. O 60 groszach nie będę wspominał bo wstyd.

      taki4
    • Nieprawidlowe naliczanie punktow to codziennosc a nie teoria spiskowa. 60 groszy pomnoz przez stowki wydawane przez tysiace Klientow w tym programie.

      aaaa
    • Ile dni po wykonaniu transakcji pojawiają sie punkty?

      paolo
    • podstawowe pojawiaja sie po kilku dniach

      aaaa
    • Nie zamierzam panikować, po prostu informuję :) Empik online chyba zawsze źle zalicza. Podpowiem, że w Douglasie online można bezpłatną dostawę mieć już od 19 zł, jakby ktoś nie miał co kupić do 100 zł u drugiego partnera.

      konwicki
    • Zacznijcie czytać, a nie gdybać. W poprzedniej edycji promocji wszystko zostało napisane. Przestańcie dzwonić na infolinie, domniemywać i wymyślać. Zacznijcie myśleć.

      taki4
    • @aaaa tysiąc klientów razy 60 groszy to 600pln. O czym my rozmawiamy. Zastanów się nad swoimi korzyściami, a nie nad tym ile kto zarobi. Przecież te wszystkie programy lojalnościowe to ściema, ale niektórzy tego nie widzą.

      taki4
    • Dziwny masz sposob myslenia. W tym biznesie czesto trzeba pisac reklamacje i kontaktowac ze znienawidzonymi banksterami. A ci ktorzy chca spalic promocje bardzo rzadko ujawniaja swoje plany publicznie, wiekszosc robi to po cichu.

      aaaa
    • Siedzę w tym od wielu lat i jedno jest pewne. Cierpliwość popłaca. Tacy jak ty nakręcają fora, podkręcają emocje, a przede wszystkim nie czytają regulaminów. Owszem kilka razy zdarzyło się pisać reklamacje, ale to wyjątki. Jeżeli często piszesz reklamacje to na bank coś robisz źle i i na rozwiązaniu tego problemu się skup, a nie na szerzeniu zamieszania. I pamiętaj, że stara zasada jest nadal aktualna. Pieniądze lubią ciszę.

      taki4
    • I wstyd siegac po male pieniadze :)

      aaaa
    • Jak dla mnie możesz sobie sięgać po 60 gr. Ja mam inne cele i szkoda mi czasu na pierdoły. Wcale bym się nie zdziwił jak ciułasz punkciki, wydajesz tysiące, żeby nazbierać jeszcze kilka punktów, kiedy ja już skupiam się na następnej promocji. Z ostatniej promocji zostało mi ponad 80 pkt i zamierzam je sobie odpuścić.

      taki4
    • Pewnie nie masz czasu, bo odpuszczasz i skupiasz sie na nastepnej promocji, ale przeczytaj komentarze z poprzedniej promocji. Dwie osoby pisaly ze nie dostaly 3400 punktow.
      https://livesmarter.pl/3400-punktow-bezcenne-chwile-citibank/

      aaaa
    • Dwie osoby z tysiąca. Może dwóch. Daj spokój. Programy lojalnościowe są przy okazji, a nie celem samym w sobie. Większość wie, że to się nie opłaca, chyba że dostajesz punkty ekstra. Zbieranie ich na siłę jest mega nieopłacalne. W takiej promocji zyskujesz sto złotych, a masz problem, że stracisz 60 groszy.

      taki4
    • Niestety Bezcenne Chwile to program, w którym trzeba wszystko kontrolować, a pisanie reklamacji jest niemal na porządku dziennym. Kiedyś za Skycash (partner programu) nie dawali odpowiednich punktów ani podstawowych ani promocyjnych. 2 próby skorzystania z promocji przespieszającej Skycash i 2 reklamacje. Zawsze trzeba robić zrzuty tych ofert przys. bo potem twierdzą przez telefon że mieli w systemie 20 zł płatność minimalna a na zrzucie wyraźnie 15 zł. itp. Już nie wspomnę o ofertach Carrefour Market i ONLINE, gdzie zakupy online notorycznie nie dają punktów promocyjnych (kolejna reklamacja). Niestety z doświadczenia (mam u nich kilka kart) w tym przoduje właśnie Citi bank.

      Ja123
    • O co ta walka? Przecież te wszystkie programy lojalnościowe opierają się na tym, że masz kupować w drogich sklepach, aby w zamian dostać parę groszy – zarówno payback, jak i beznadziejnechwile. Sklepy nadrabiają te parę groszy z dużą nawiązką, narzucając większą marzę. Wystarczy poszukać w necie innych ofert tych samych przedmiotów. Poza netem zarówno na Ciele k, jak i na BP jest droższe paliwo niż u konkurencji, dlatego nie opłaca się tam tankować dla tych punktów, bo nawet po ich odjęciu będzie drożej. Podobnie jest z Carefourem, czy Kauflandem i wszystkim innym. Jakby się płaciło przez trzy lata jedną karta w normalnych sklepach, to może by się na coś uzbierało w beznadziejnych chwilach, ale czytelnicy tego bloga raczej nie korzystaja z jednej karty, się to nie opłaca. Dlatego te beznadziejne chwile opylaja się tylko dla takich jednorazowych eventów.

      jaceny
    • O tym cały czas mówiłem. Zaślepienie punktami przesłania bezsens takich programów. Nie chcę nikogo urazić, ale jeleni nadal nie brakuje.

      taki4
    • Na chwilę obecną brak informacji o zakończeniu promocji- podejrzenie mało chętnych. Jak to rozumieć- czy jeżeli w dniu dzisiejszym spełnię warunki na pewno dostanę 6800 punktów?

      Bogusia
    • Pewne są tylko śmierć i podatki 😉

      Andrus
    • @jaceny
      Nie kazdy mieszka w takiej okolicy gdzie sa sklepy i stacje benzynowe wszystkich sieci i moze sobie wybierac co gdzie dzis kupic. Na jezdzenie po stacjach/sklepach i szukanie najtanszych produktow trzeba miec tez czas. Czasami jest tylko Carrefour wiec robi sie szybko zakupy blisko domu i przy okazji zbiera punkty. Nie mowie o zbieraniu po jednym punkcie za wydanie 50 zl. Paragon na 400 zl mozna sobie podzielic na 10 platnosci po 40 zl za kazdym razem placac zblizeniowo inna karta zarejestrowana w BCh. Wpada 10 x 300 punktow czyli 3000 punktow. Jesli nie ma nic na powitanie to mozna sobie w taki sposob zarabiac. Albo zarabiac na powitaniu i na kupowaniu.

      aaaa
    • Właśnie tak. Niektórzy mają tylko Carr w pobliżu albo w Biedronce nie ma ich wybranych produktów. I tak by zrobili zakupy w Carr więc przy okazji można coś uszczknąć.
      Niektórzy jednak chyba tutaj pracują i nie mają czasu jeździć do Lidla czy gdzie indziej żeby kupić jeden produkt w promocji.
      I oczywiście tylko oferty przyspieszające wchodzą w grę, bo te mini punkciki to można zapomnieć

      Ja123
    • Polecam bogata oferte alkoholi w Carr, przy okazji zakupow mozna do koszyka wrzucic kilka butelek w niezlych cenach. Ale nie kazdy pije czy tankuje na stacji. Natomiast kazdy je i sie ubiera, ale czesto ktos inny/mama robi zakupy w rodzinie wiec robienie „dodatkowych” zakupow jest dla niego nieoplacalne. Oferty powitalne sa oplacalne dla kazdego.

      aaaa
  • Na podanej w regulaminie stronie nie ma info ze juz wyczerpała sie pula nagrod wiec jeszcze jest szansa. Transakcje online w empiku i rtv euro agd poszly i zobaczymy 😁

    paolo Odpowiedz
  • Ponad 30 dni temu???
    a promo od 1 kwietnia czyli od 20 dni
    😆😆😆

    paolo Odpowiedz
  • Dobrze rozumiem regulamin, że posiadanie już podpiętej karty citi do bezcenych chwil i fakt, że dostałem od nich kiedyś jakieś promocyjne punkty nie wyklucza mnie z tej promocji?

    stefan Odpowiedz
  • @stefan
    Nie pytaj. Tak, nie wyklucza. Kupuj jak najprędzej bo limity małe.

    Waldemar Odpowiedz
  • Mam w bezcennych chwilach kartę kredytową Citi. Chciałem tez podłączyć debetówkę. Ktoś wie czy karta Global Wallet do Konta Osobistego Citikonto może brać w tym udział? Próbowałem podłączyć, ale wywala mi błąd.

    wOJOK Odpowiedz
  • w Euro można kupić doładowanie GSM a w Empiku jakiegoś e-booka żadnych kosztów dostawy :-)

    zenek64 Odpowiedz
    • 😁😁😁 otoż to i transakcje w 5 min zrobione. W empiku tez sa doładowania ale z prowizja no ale te 33gr do doladowania za 5 zl da się przełknąć 😆😆😆

      paolo
  • Dobra . Ktoś dostał 6800ptk?

    Kacper Odpowiedz
    • Wystarczy poczytać o poprzedniej promocji. Zacznijcie używać mózgów i doświadczeń innych z poprzednich promocji.

      taki4
    • Miszczu przerobiłem w ciągu kilku lat z MPS i BCH kilka tysięcy kart więc nie swiruj pawiana i sam zacznij używać mózgu. Pytam się grzecznie czy komuś dopisali już punkty. Minęły już 3 tygodnie od startu promocji.

      Kacper
    • Jakbyś czytał jak ci kolega wyżej napisał to byś wiedział, że dostaniesz przed samym końcem terminu, ale niektórym to trzeba wszystko na tacy podać.

      www
  • Poprzednio były po ok. 40 dniach. Raczej nikt nie dostał jeszcze.

    santech Odpowiedz
  • A wiecie może czy Moto Karta może uczestniczyć w programie? Z tego co się orientowałem nie da się zarejestrować. Dajcie znać bo wydaje mi się, że jest ona powiązana z Payback i nie da rady do Bezcennych Chwil dołączyć chociaż bank twierdzi, że karta karta powinna uczestniczyć w programie.

    Addonix Odpowiedz
  • @aaaa
    Dlaczego wprowadzasz ludzi w błąd?

    Beata2 Odpowiedz
    • grafika motokarty wyglada na mastercard
      https:// www . citibank . pl/formularz/bp-najlepszakarta/index.html
      +
      „bank twierdzi, że karta powinna uczestniczyć w programie.”

      aaaa
  • Ja tez nie mogę zarejestrować Motokarty w Bezcennych Chwilach. Komuś się udało ?

    Daral Odpowiedz
    • Ta karta nie bierze udziału w tym programie, taką informację można znaleźć na stronie partnera Citi Handlowy na stronie BChw

      Ja123
  • Co do programu. Właśnie zauważyłem, ze bony na circle k podrożały z 3400ptk na 4000ptk. Tak jak ten program był do bani już wcześniej, tak teraz to już traci jakikolwiek sens. Mam tam ponad 2400ptk uzbierane przez rok. Zbierałem przy okazji na ten właśnie bon. Teraz to już kompletnie bez znaczenia. Wziąłbym sobie bon do skycasha, bo czasem trzeba zapłacić za parking, albo komunikację miejską, ale od paru miesięcy nie ma ich dostępnych, a jak były na stronie przez jakiś czas, to nie dało się ich wziąć, bo błąd się pojawiał. Taki to „świetny” program.

    jaceny Odpowiedz
  • Czy płacąc MC podpiętą pod Curve to nalicza bezcenne? Bo coś kojarzę, że nie…

    Romek Odpowiedz
  • ktoś zna nowy mail do nich? arvato.pl nie działa

    karampuk Odpowiedz
  • Doładowania telefonów już wycofali z oferty?

    heniek131 Odpowiedz
  • Jak mamy jeszcze coś skorzystać z Programu to piszmy wszyscy, że nie akceptujemy zmian i czujemy się oszukani bo zbieraliśmy punkty a organizator nie pozwala ich wymienić na wcześniej dostępne nagrody.
    P.S.
    Niestety, też nie mogę wymienić końcówek na doładowania telefoniczne.

    Waldemar Odpowiedz
  • Dzisiaj większość bonów podrożało. Te które były za 3400 są już za 4000ptk. Po tym jak wczoraj podrożały bony do circleK stwierdziłem za dobiorę jeszcze pare i wezmę sobie pizze za 2500, bo mi do niej 40ptk brakowało, a później to już olewam. Okazało się, ze dziś pizza już za 3000 ptk. Te punkty i tak były totalnie nieopłacalne, a oni jeszcze podwyżki robią, pomniejszając ich wartość. ;-) Porażka totalna

    jaceny Odpowiedz
    • Cytuję: Ruszyła promocja skierowana do nowych i obecnych klientów Citibanku. W zamian za wykonanie zakupów w określonych sklepach zgarniemy 6 800 punktów Priceless Specials o wartości 100 zł. W tej sytuacji powyższe zapewnia Citibanku wprowadzają w błąd.
      Uważam, że należy poinformować Citibank, ponieważ 6800 punktów nie zawsze wystarczy na bon o wartości 100 PLN.

      Bogusia
    • Sluszna uwaga. Organizatorem jest Mastercard, ale wiadomosc piszemy przez bankowosc elektroniczna Citibanku bo to bank na swojej stronie wprowadza w blad. Poprzednio udalo sie wymusic na Getinie obnizenie cen na bony 50 zl z 3400 na 3000 i obnizka trwala bardzo dlugo.

      aaaa
    • To samo jest w promocji Getinu dla karty kredytowej – zapewniają, że „W ramach promocji „Punkty na start z Getin Noble Bank S.A. (II Edycja)” dla kart kredytowych Mastercard możesz otrzymać 6800 punktów powitalnych po rejestracji karty w programie Mastercard Bezcenne Chwile oraz spełnieniu pozostałych warunków promocji. Punkty możesz następnie wymienić np. na bon zakupowy o wartości 100 zł na stacje Circle K – partnera Programu!” Będę do nich pisał.

      Bolo
    • Poprawka, na teraz jak zarejestrowałem kartę to istnieje cel – Circle K voucher za 100 zł za 6800 pkt, więc … zobaczymy

      Bolo
  • MCBCh zmienili wartości bonów i teraz kupon za 50zl kosztuje 4000pkt a nie 3400pkt. Wiec ta promocja to sciema jesli zmieniaja zasady w trakcie gry 😲😲😲

    paolo Odpowiedz
  • Ja mialem dostepny jeden cel ale przy odbiore ciagle blad, tak 2 dni a support gowno wiedzial i tylko sciemniali. Za 3 dni widze ze cel jest ale drozszy (to bylo z 2-3mc temu). HA TFU. Bez jakis dodatkowych promocji to tam nie zbierzecie na nic, nigdy. Trzeba chyba 30k wydac by dostac 50zl normalnym trybem :-) A sam uczestnicze w tej promce citi i chce 100zl jak reklamowali.

    Krzychoooo Odpowiedz
  • Nikt o tym, nie pisze bo nie wie albo jest to tak oczywiste, że szkoda czasu. Ja zaryzykuję i napiszę. Sensem PROGRAMU BEZCENNE CHWILE są zyski MC. Te punkty dla użytkowników kart to lep dla naiwnych. MC, właściciel kart i autor Programu, od każdej transakcji kartą u wskazanego Partnera ma określony procent/ %/ od wartości transakcji. Oprocentowanie to tajemnica handlowa, ale zaczyna się od 5%/ doładowania/ nawet do 15%/ firmy żywieniowe, np. Salad czy Pyszne/. MC rozlicza się z bankami od każdej transakcji, ale też od zysków z tytułu zwykłego używania karty. I o to chodzi, aby nagonić jak największą liczbę chętnych do uczestnictwa w Programie. Jeżeli któryś z Partnerów się buntuje bo obrotem, nie nadrobił upustów, to ogranicza % od transakcji, a MC aby wyjść „na swoje” zmienia przeliczniki punktowe na nagrody. I dlatego mamy podwyżki.

    Waldemar Odpowiedz
    • Troche przesadzasz z zyskami Mastercarda. Pyszne zarabia 13% od sumy netto zamowienia+dostawy, wiec gdyby mieli oddawac 15% za mozliwosc platnosci mc to dokladaliby do interesu.

      aaaa
  • @aaaa
    Cześć!
    Możesz podać podstawy twierdzenia o takiej dziwnej marży 13%, które rzekomo inkasuje pyszne.pl ? Umowy o dostawę i podział kosztów to odrębna sprawa.

    Waldemar Odpowiedz
  • @aaaa
    Hej!
    Wiesz na necie każdy może pisać co chce. Chodzi o to, aby głupot nie pisać i nie wprowadzać innych w błąd. Szczególnie ważne jest to na tym portalu. To w końcu tu sobie wzajemnie radzimy, pomagamy, unikamy wpadek. Moje info opieram na swoim doświadczeniu życiowym, ale przede wszystkim na info byłych pracowników pyszne.pl z produkcji, nie dystrybucji bo to zupełnie inne kategorie.
    @aaaa
    Fajnie w ogóle, że czujesz problem mniej czy więcej.

    Waldemar Odpowiedz
    • mnie najbardziej interesuje ze z kazdych moich zakupow w Carrefour wraca do mnie 10% w voucherach

      z wyborczej:
      „Opłaty systemowe pobierane przez organizacje płatnicze z reguły mieszczą się w przedziale 0,1-0,3 proc. wartości transakcji.”

      skoro znasz ludzi wewnatrz to odpowiedz na pytanie:
      po co pyszne wpakowalo sie w partnerstwo z mastercard i placi im nawet do 15% skoro mogli dalej placic 0,1-0,3%?

      przeciez oprocz oplat systemowych pyszne placi jeszcze intercharge dla banku i oplate dla agenta ktory dal im terminale

      aaaa
  • @aaaa
    Ponieważ np. pyszne.pl nie schodzi z podstawowej marży handlowej ok. 300%. Oczywiście, że z tego musi zapłacić inne koszty firmy. Mam tez info, że są to marże w wysokości 1000%.
    @aaaa
    Sprawdź ceny zwykłej pizzy w Krakowie i odpowiedz sobie na pytanie o ile koszt jej wytworzenia jest niższy od kwoty sprzedaży 34,90 ?

    Waldemar Odpowiedz
    • To jest portal w pewnym sensie finansowy.
      Ludzie nauczcie się, że NIE ISTNIEJE coś takiego jak marża 300%, 1000%. Zawsze mniej niż 100%.

      nsmarcin
    • Marża może być liczona w dwojaki sposób. Jest tzw marża „w stu” i ona rzeczywiście nie może przekraczać 100%. Jest jednak również tzw marża „od sta”. I ona może już mieć warości powyżej 100%.

      jaceny
  • @aaaa
    Piszesz:
    „Opłaty systemowe pobierane przez organizacje płatnicze z reguły mieszczą się w przedziale 0,1-0,3 proc. wartości transakcji.”
    „Działka”, którą pyszne płaci dla MC z tytułu nagonienia klienta nie jest opłatą systemową. Jest to wynagrodzenie dla MC płacone dodatkowo przez pyszne za nagonienie klienta.

    Waldemar Odpowiedz
    • Doskonale rozumiem ze to jest dodatkowa oplata za bycie Partnerem w Programie, ale „nawet do 15%” wydaje mi sie wygorowane i nie wiem co mysleli goscie z pyszne podpisujac taka umowe. O mnie wiedza tylko tyle ze za pizze place teraz karta zarejestrowana w Bch (bo wczesniej myslalem ze kk 123 sie nie da zarejestrowac) i ewentualnie jaka karta placilem wczesniej (visa eurobank). Albo jak przyjdzie ktos nowy i zaplaci karta Bch to skad maja wiedziec ze to dzieki mastercardowi? Ja sie dopiero teraz dowiedzialem ze pyszne jest w BCh :)

      aaaa
  • @aaaa
    Wiesz nie wiem jaki jest system identyfikacji klienta, ale wydaje mi się, że niepoślednią rolę odgrywa tutaj bank. Dla MC program BCH to świetny biznes. Zauważ, że partnerami w programie są w większości firmy które mają bardzo wysokie marże/narzuty. O powszechnym udziale firm pracujących na relatywnie niskiej marży nie ma mowy. Gdyby się dogadali, np. z taką Biedonką lub Lidlem to by mieli kasy. Tylko już dzisiaj zbieranie punktów za zakupy np. w takim merlin.pl a nawet w empiku gdzie artykuły są na starcie wyższe o 20-30 procent jest mało opłacalne. My w formie voucherów dostajemy grosze w porównaniu do zysków MC w programie BCH. No w kolejce po kasę są też banki obsługujące program. Niektóre z nich wcale nie chcą się w to bawić a przymuszone przez MC uczestniczą zdawkowo.

    Waldemar Odpowiedz
    • Bardzo często banki również dopłacają do tego programu, swego czasu gdy tylko karty World uczestniczyły w programach to banki dorzucaly się za każdy wydany plastik. na programie poza promocjami tracą zbieracze drobnych punktów u partnerów- przepłacają, sklepy – dorzucają się, banki – dorzucają się, dla sklepów i banków to forma promocji, pewnie MC rzuci jakąś ilością voucherow jak sklepu za to zapłaci za reklamę, banki płace za promocje na start więc kto zarabia? :)

      Dzikus
    • „mało opłacalne” ale opłacalne

      Carrefour ma bardzo bogaty wybor produktow promocyjnych nowosci, ktorych w biedronce czy lidlu nie da sie kupic. Agencje reklamowe zwracaja 100% wydanych pieniedzy, wiec nawet nie interesuja mnie ceny nowosci czy marza sklepu. Gdy potrzebuje wydac kilka stowek na alkohol to sprawdzam ceny przez appke carrefoura, jesli cena mi odpowiada to jade na zakupy. Oczywiscie sprawdzam peppera i po drodze czasami wpadam do konkurencji ale ich ceny nigdy nie przekonaly mnie do zmiany planow. Pewnie mam inny koszyk zakupow :)

      aaaa
  • Dostaliście już punkty za transakcje?

    przemoo7 Odpowiedz
  • CITI daje 15% zniżki na OC w Link4… Proszę o informację czy ktoś korzysta z tego i jak to wygląda technicznie? Tam jest płatność przez tel.? Niestety nie jestem nowym klientem, ale chyba idzie to obejść…

    abc Odpowiedz
    • Tak korzystam. Wniosek o OC składasz przez neta. Na koncu jako kod promocyjny wpisujesz 4 pierwsze cyfry nr karty i to wszystko. Działa choc w tym roku Link4 zaproponowalo mi bezposrednio lepsze warunki bo dołożyli lepszy assistance i bon na 50zl na BP.

      paolo
    • ale jesteś rzeczywiście nowym klientem czy potrafisz to obejść, bo mi ich generator, jak tylko wpisze pesel od razu wywala, żeby skontaktować się z konsultantem?

      abc
    • tak dokładnie – rozpoznaj mnie jako ich klienta (mam tam aktualnie ubezpieczone też mieszkanie i dom), przychodzi kod i potem wraca do formularza, nie przekierowuje mnie na infolinię. Dom w budowie ubezpieczałem też z kodem z Citi i za ubezp na 500tys wyszły jakieś śmieszne kwoty składki, do tego opłaciłem blikiem zamiast kartą to jeszcze o 10 czy 15% wyszło taniej.

      paolo
    • no u mnie nie wracał do formularza, tylko kontakt z konsultantem, wydaje się, że doradca przyblokował, żeby to on mógł sprzedać polisę…sprzedaż jest bardzo agresywna, więc jak ktoś będzie rozmawiał to polecam cisnąć do końca.
      A ten bon BP to tylko dla osób, które większy pakiet ubezpieczeń kupują?

      abc
    • nie, to była wtedy jakaś dodatkowa promocja

      paolo
  • Obnizyli ceny kilku voucherow z 4000 punktow do 3400 punktow w roznych bankach. Warto dalej pisac.

    aaaa Odpowiedz
    • a przychodzą vouchery? ja czekam od kilku dni na euro brane jeszcze przed podwyżką/obniżką

      karampuk
    • @karampuk,
      otrzymałeś już bon do Euro? Ja też czekam od 30.04.

      BiancaM
    • krótko – ja czekam od 23.04, reklamacja poszła, przyjęta i czeka na rozpatrzenie

      karampuk
    • No nic, jutro też wyślę reklamację. Ja mam punkty z Pekao a Ty?

      BiancaM
    • ja miałem jeszcze z aliora

      karampuk
    • Ja zamawiałem 26.4.2021 r. z mBanku voucher do Empiku. Wciąż nie dotarł. Reklamacja poszła kilka dni temu. Czekam na rozpatrzenie.

      Zumik
  • @abc
    Musisz mieć telefon z rozszerzonym abonamentem/ na wszystkie połączenia/ i dużo czasu, bo połączenie z Link4 to w porównaniu z połączeniem do popularnych banków jest trudniejsze. Ponadto, w razie szkody, to propozycja odszkodowania z Link 4 może sprawić, że sam doznasz szkody. Idzie to wyreklamować, ale czas ew. nerwy to zupełnie niepotrzebne. No chyba, że jesteś mistrzem kierownicy…

    Waldemar Odpowiedz
  • Ma ktoś decathlon do sprzedania za gotówkę? nominał 50/100. Kontakt sudecka(at)gmail.com

    santech Odpowiedz
  • Czy promocja wciąż jest aktywna?

    Bogusia Odpowiedz
  • Czy wy też macie dzisiaj „błąd przy ładowaniu danych karty” w Citi lub Getinie?

    Ja123 Odpowiedz
  • Ciekawe czy po 6 maja zmienią oprocentowanie? jak pozostanie aktualne, to wchodzę w to, a jak obiniżą np do 0,6%, to wolę się bawić z millenium na 0,5%, niż podpisywać kolejne umowy.

    jaceny Odpowiedz
  • Mam kartę kredytową citi, zarejestrowana w programie Mastercard pricless. Płatności zblizeniowe przechodzą, ale w internecie nie idzie. Ktoś miał takie cos ?

    Pablo77 Odpowiedz
  • Punkty promocyjne już na koncie – sprawdźcie swoje konta. Widnieją jako „Punkty powitalne w programie Bezcenne Chwile”

    miodownik Odpowiedz
  • Transakcje 22 kwietnia dzisiaj punkty

    heniek131 Odpowiedz
  • punkty są ale czy nagrody dochodzą zamówione odrazu? wyżej jakieś dziwne akcje że komuś nie dochodzi od kilku dni i reklamacje. aż boję się zamówić cokolwiek

    bolek Odpowiedz
    • Faktycznie email pusty,obawy potwierdzone. Ten program stał się dnem.

      bolek
    • ten program jest dnem od zmiany nazwy – niczego się nie uczą niczego ….

      zenek64
  • Dzwonilem na infolinię: vouchery mają być do 72 h na maila/ lub sms.
    przy ponownej próbie wybrania vouchera wyświetlił się komunikat o błędzie technicznym i prośbą o kontakt z infolinią

    Michał1986 Odpowiedz
    • Oby tak było oby……..

      bolek
    • Numer: 0048616646010
      Odbierają szybko.

      Michał1986
    • Ale przyjda same czy trzeba dzwonić i je zamawiać na infolinii? Bo u mnie przy ponownej próbie wywalilo tez blad techniczny

      paolo
    • Pracownik potwierdził moje zamówienie: istnieje w systemie i trzeba czekać

      Michał1986
    • Ja czekam od 30.04 na voucher do Euro. Wczoraj zgłosiłam ten fakt na mejla i otrzymałam taką odpowiedź:
      W nawiązaniu do otrzymanej wiadomości, uprzejmie informuję iż opóźnienie w dostarczeniu zamówionej nagrody spowodowane jest problemami technicznymi związanymi z wysyłką.
      Jesteśmy świadomi problemu i pracujemy nad jego rozwiązaniem.
      Opóźnione nagrody wysyłane są na bieżąco i powinny trafić do adresatów w najbliższej przyszłości.
      Najmocniej przepraszamy za powstałe niedogodności.

      W przypadku dodatkowych pytań proszę o odpowiedź na ten e-mail bądź kontakt z naszym Centrum Obsługi.

      BiancaM
    • Jaja z tym programem. Też czekam.
      Ciekawe co dla nich oznacza najbliższa przyszłość

      Andrus
    • Ja czekam od 26.5.2021 r. Też mi pisali esemesy, że vouchery w drodze, ale minęło 1,5 tygodnia i nic. Na reklamację póki co też nie odpisali. Porażka.

      Zumik
    • na jaki majl wysłałeś tą reklamację ?

      JoX
    • pl.mastercard@majorel.com – to jest aktualny adres bezpośrednio z ich strony internetowej (zakładka Kontakt).

      Zumik
    • 1 voucher dostałem: sms/decathlon
      drugiego: mail/rtv nie ma

      wczoraj wieczorem.

      Michał1986
  • Mam i ja! PYTANIE: circle K nie ma, juz raz tak mialem ze na jakiejs karcie byly Cricle K ale na drugiej nie. Czy jest szansa ze Circle sie pojawi czy juz wykorzystalem limit Circle K (moze 3x po 50 juz na tej karcie bralem).

    Krzychoooo Odpowiedz
    • Ostatnio brałem 4x Circle K i nie było problemu więc to raczej nie to.

      crs84
  • Witam.
    Mam punkty.
    Zmienili mi cel z Cirkle na 2x Voucher 50 PLN do RTV Euro AGD.
    Poczekam na Cirkle i zobaczę jaki będzie koszt Vouczer , na ten moment mam 7000 punktów.
    Nie ma możliwości wybrania Cirkle.

    miron Odpowiedz
  • dodam ze z CITY

    miron Odpowiedz
  • Punkty pojawiły się na koncie i co z tego? Zamówiłam vouchery i brak ich na mailu! My musimy spełniać warunki zgodnie z regulaminem, Mastercard nic nie musi.
    Teraz więcej czasu trzeba poświęcić na wyjaśnienia, niż to warte. Jest to żenujące. Czuję się oszukana.

    Bogusia Odpowiedz
    • nie pierwszy raz czujesz się oszukana przez ten program, może rozwiązaniem jest zaprzestanie korzystania z niego?

      abc
  • Ale mają czas na przyjście 72h. Mnie jeszcze nigdy nie oszukali, a korzystałam wiele razy.

    Barbara Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy