Tylko do końca miesiąca: 600 zł za Konto Santander + 1% moneyback!

Super łatwe 100 zł za otwarcie Konta Przekorzystnego + 3% na koncie oszczędnościowym od Pekao!

Zakończona

Ruszyła kolejna edycja promocji banku Pekao S.A. W zamian za założenie Konta Przekorzystnego zyskać możemy 100 zł premii oraz zyskać świetne 3% na koncie oszczędnościowym! Na dodatek aby założyć konto nie trzeba nawet wstawać z własnej kanapy :)

100 zł na start za założenie Konta Przekorzystnego Pekao

Otwórz Konto Przekorzystne i zgarnij premię

Aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem banku, czyli osobą, która nie posiadała żadnego rachunku osobistego w Pekao w okresie od 1.07.2018 do 13.06.2019.

Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że złożymy wniosek o Konto Przekorzystne i zawrzemy umowę o konto nie później, niż 31.07.2019. Istotne, aby w trakcie wnioskowania wyrobić również kartę debetową lub aplikację PeoPay.

Tu dodam, że w chwili obecnej bank oferuje dwa sposoby zawierania umowy: po złożeniu wniosku internetowego możemy umówić się na wizytę w oddziale w celu finalizacji (więc tu warto pamiętać o tym, że umowa musi zostać podpisana jeszcze w lipcu) albo skorzystać ze znacznie szybszej metody i aktywować konto od razu – za pomocą biometrii!

Ale uwaga: bank zastrzega, że możliwe jest skrócenie czasu trwania promocji, jeśli pula uczestników osiągnie 10 000 osób. W takim wypadku informacja ta pojawi się na stronie banku i na stronie promocji. Zaktualizuję również niniejszy wpis. Mimo wszystko warto się śpieszyć.

100 zł na super łatwych zasadach

Teraz do spełnienia będziemy mieli dwa, niesamowicie proste warunki. Po pierwsze – bank wymaga od nas zapewnienia jednorazowego wpływu na konto w wysokości min. 500 zł (z wyłączeniem wpłat gotówki oraz przelewów własnych w Pekao). Najprościej więc przelać sobie środki z własnego konta w innym banku.

Po drugie wymagane jest wykonanie minimum jednej transakcji bezgotówkowej kartą lub poprzez aplikację PeoPay (będącą oczywiście zapłatą za towary lub usługi, a nie „zwykłym” przelewem). Istotne, aby warunki zostały spełnione do końca pierwszego miesiąca kalendarzowego po miesiącu podpisania umowy – czyli najpóźniej z końcem sierpnia.

Nagroda w postaci uznania rachunku kwotą 100 zł zostanie przekazana w ciągu 45 dni od zakończenia okresu przystępowania do promocji, czyli do 14.09.2019.

3% do 30 000 zł przez pół roku

Oprócz premii na start nowi klienci banku Pekao mogą również skorzystać z promocyjnego oprocentowania środków na koncie oszczędnościowym. Okres karencji tej promocji jest identyczny, jak promocji z premią, natomiast okres przystępowania do 1.07 – 30.09.2019.

W skrócie: wystarczy więc otworzyć rachunek oszczędnościowy w tym okresie (wraz z kontem osobistym) i korzystać z oprocentowania podwyższonego do 3% przez 180 dni od otwarcia konta! Saldo, którego dotyczy promocja, to maksymalnie 30 000 zł. Istnieje wprawdzie możliwość założenia Konta Oszczędnościowego Premium (zyskując oprocentowanie 3% aż do 100 000 zł), jednak wtedy nie skorzystamy z promocji z premią na start, bo wymagane jest otwarcie innego konta osobistego, niż Konto Przekorzystne (dokładniej: Konto Świat Premium lub Eurokonto Prestiżowe).

Darmowe Konto Przekorzystne

Konto Przekorzystne może nas kosztować 6 zł miesięcznie, a za kartę możemy zapłacić dodatkowe 3 zł. Na szczęście istnieje możliwość zwolnienia z tych opłat. Wystarczy, że zasilimy konto kwotą min. 500 zł miesięcznie oraz wykonamy co najmniej jedną płatność kartą lub PeoPay. Czyli to, czego wymaga od nas promocja :)

Bank przewidział też drugą opcję zwalniania z opłat. Pekao nie pobierze żadnych (podstawowych) opłat od osób, które nie ukończyły jeszcze 26. roku życia.

Co z wypłatami z bankomatów? Za darmo pieniądze wyciągniemy z bankomatów własnych Pekao oraz z dwóch dowolnych bankomatów obcych w kraju, o ile spełniliśmy w poprzednim miesiącu warunek wpływu 500 zł i jednej transakcji. Kolejne wypłaty z bankomatów obcych będą nas kosztować już 2% od kwoty wypłaty (min. 5 zł).

Na koniec dodam, że wyrabiając kartę Mastercard Debit FX automatycznie zyskujemy bezstratne przewalutowanie przy płatnościach zagranicznych – a dokładniej po kursie organizacji płatniczej i bez żadnej prowizji banku. Oznacza to, że kartą tą zapłacimy całkowicie bezkosztowo za wszelkiego rodzaju zakupy w innej walucie, niż PLN. Warto o tym pamiętać!

Nie przegap!

Komentarze

  • Skoro tak Peako traktuje klientów to będę chciał zamknąć konto po uzyskaniu Premii. Ktoś wie ile kosztuje zamknięcie rachunku w Pekao? Na kilku portalach znalazłem informację, że zamknięcie kosztuje 35zł jeżeli konto było otwarte krócej niż 3 mc. Prawda to?

    Scorp Odpowiedz
    • Ja też czytałam, że 3 miesiące nie można zamknąć. Choć w cenniku tego za bardzo nie znalazłam. Ale pewnie to prawda.

      Dominika
    • jak nie ma w tabeli oplat i prowizji to na jakiej zasadzie maja pobierac chocby grosz za to?

      Gienek
    • A ja nie wiem czy gdzieś nie jest drobnym druczkiem. Nie szukałam jakoś skrupulatnie tylko przejrzałam jeden główny cennik. Ale info o tym, że jest opłata związana z wcześniejszym zamknięciem konta było na kilku forach. Więc z palca chyba nie wyssane.

      Dominika
    • Moze kiedys bylo przed zmianami, obecnie nie ma nawet pozycji „zamkniecie rachunku”. Jest tylko „zamkniecie rachunku” ale oszczednosciowego i kosztuje … zero.

      Gienek
  • Środa: premii brak, odpowiedzi na reklamację brak…

    bla Odpowiedz
    • U mnie też nie odpowiedzieli. Zgodnie z przepisami mają chyba 30dni.

      PROSTOnaNIBY
    • tylko 14

      Gienek
    • U mnie też brak odpowiedzi i brak premii. Na szczęście środa się jeszcze nie skończyła. Pewnie pod wieczór będzie (jeśli będzie).

      alx
    • Widze ze nie tylko u mnie brak odp na reklamacje, jakim cudem oni chca zatrzymac klientow zacheconych ta promocja po takiej akcji, genialny marketing…

      gross81
    • Oni mnie nie muszą zniechęcać brakiem odpowiedzi na reklamację i ogólnie nieumiejętnością przeprowadzenia promocji. Oni ogólnie odstraszają obsługą na co dzień. Wszystko jest w tym banku tragiczne. Każdy przelew mi przytrzymali ze dwie godziny dłużej niż inne banki. Te smsy. W ogóle za całokształt, uciekać tylko

      Dominika
  • po 14 uznana z automatu

    Gienek Odpowiedz
  • Zgłaszam na policję kradzież! Świadomie wprowadzono mnie w błąd! I jeszcze 20 groszy za SMS….

    Jarosław Odpowiedz
    • tylko to będzie raczej wykroczenie przy takiej kwocie ;) chyba, że udowodnisz, że planowali to z góry …wtedy przestępstwo – oszustwo :)

      JoX
    • mozesz zostac ukarany za zgloszenie przestepstwa ktore nie zostalo popelnione jest na to paragraf w kk

      Gienek
  • Dziś w aplikacji było info o przerwie technicznej może wtedy wypłacą, swoją drogą 20gr za SMS to porażka :)

    Tomash Odpowiedz
  • Co do opinii o banku – serio gorzej nie było. Zablokowałem sobie aplikację mobilną i chciałem hasło zresetować. Tydzień dzwoniłem….nikt nie chce odebrać :)
    Po premii od razu miałem uciekać ale jeszcze na nich zarobię. Założę konto z polecenia żonie, dostaniemy po 100 zł i wtedy uciekam :)

    mareczek87 Odpowiedz
  • Znów bank dał ****. Zero info nic kompletnie… Przynajmniej jakies oswiadcze ie by wydali. Debili tylko z ludzi robia..

    Wyjadacz_Okazji Odpowiedz
  • Doczekałem się odpowiedzi. Moja reklamacja została przekazana do odpowiedniego działu. Mają tempo…bonusa nadal brak.

    alx Odpowiedz
  • A ja dostałem takie info: Proces wypłaty nagród jest w trakcie, zostanie zakończony dzisiaj.
    Zobaczymy.

    Bubu Odpowiedz
    • Taaa…proces być może i jest w trakcie ale nie ma szans żeby kasa pojawiła się dzisiaj skoro nie mam jej do tej pory.

      alx
  • Kasy brak. Odpowiedzi na reklamację brak.
    Dno i muł, metry mułu a nie bank

    paolo Odpowiedz
  • Tak jak zyskali klientów tak od razu ich stracą, co za chamstwo. Po kiego grzyba robią promocję i oferują bonusy za otwarcie konta skoro tego potem nie dotrzymują. Bez reklamacji nie ma na co czekać rozumiem? Czy ktoś ma potwierdzone info dotyczące kary za zamknięcie konta zbyt szybko? Nie mam najmniejszej ochoty mieć z tym bankiem cokolwiek wspólnego. Jeśli wypłaty za polecanie będą tak samo wyglądać to dziękuję bardzo. Jeszcze będzie wstyd przed kimś komu poleci się to badziewie, masakra.

    Bercik Odpowiedz
  • Mówiłem, ze to krzok bank. Jak teraz jest problem ze stowka, to co bedzie z wypłatą w połowie pazdziernika/stycznia z dwoma stówkami.

    Wojak Odpowiedz
  • Wiem, że Admin opisuje wszelkie dostępne promocje, ale może warto pomyśleć nad jakimś rankingiem zaufanych podmiotów. Teraz powiedzenie „pewne jak w banku” nabrało zupełnie innego znaczenia. Największemu wrogowi nie poleciłbym otwarcia tam rachunku. Ta promocja i proces jej realizacji to czysta kompromitacja.

    H. Odpowiedz
    • Dlatego ja mam zasade, ze ponizej 200zl nawet nie bawie sie w otwieranie konta. W PEKAO bylo mi o tyle latwiej, ze poczytalem o problemach i od razu wybralem sciezke przez oddzial, gdzie o dziwo otwarcie konta bylo w miare szybkie i bezproblemowe. Do listy „krzakow” dopisalbym za to Aliora, bo jego ostatnia promocja to rowniez porazka od strony technicznej (problemy z podawaniem konta do przelewu, jednostronna wideorozmowa i pewnie cos jeszcze wyjdzie).

      keton
  • Adminie, stwórzmy czarną listę albo jakaś ankietę ktorej wyniki będą do publicznego wglądu. Każdy z nas poda 3 najlepsze i 3 najgorsze Banki jeśli chodzi o promocję i proces reklamacji. Taką listę wstydu i zasług można by wysłać do Banków jako feedback od klientów. Jeszcze nam podziękują że usprawniamy ich procesy

    Jarosław Odpowiedz
    • Nawet nie tylko o promocje i proces reklamacji chodzi, a ogólnie o poziom obsługi klienta i sprawność działania.

      Dla mnie przykładem jest BNP Paribas i karta kredytowa Sygma, którą zamknąłem w oddziale, dostałem potwierdzenie z pieczątką… a po kilku miesiącach na mejla zaczęły przychodzić wyciągi (na szczęście zerowe). Do tego w międzyczasie zamknęli starą bankowość internetową do tej karty, a ja zmieniłem adres zamieszkania (nie mam więc dostępu do korespondencji dochodzącej na stary).

      Więc dla mnie pierwsza trójka bazująca na doświadczeniach własnych, ale też obserwowaniu Waszych komentarzy jest oczywista:

      1. BNP Paribas — oprócz tych moich przygód z kk ciągle mają też problemy z promocjami, zdarza im się naliczanie nienależnej prowizji lub wysyłają kartę inną, niż zamówiona („przypadkiem” droższą)…

      2. Pekao — tutaj na szczęście sam szybko odpuściłem, już na etapie, gdy po wypełnieniu wniosku (we wcześniejszej promocji) na końcu okazało się, że jednak muszę isć do oddziału. OK, zdarza się. Ale wyszedłem, gdy okazało się, że tam trzeba wszystkie moje dane wprowadzać od nowa (choć ja ciągle mogłem się zalogować do systemu z wypełnionym wnioskiem!).
      Szkoda, bo pod względem oferty wydaje się bardzo dobrym bankiem (łatwe warunki bezpłatności, karta z korzystnymi przewalutowaniami).

      3. Envelo Bank — z nim akurat długo nie miałem problemów, dopóki niedawno nie pobrali mi nienależnej prowizji; ale z komentarzy tu pamiętam, że problemów było dużo np. z otwieraniem tam konta… a z zamykaniem jeszcze wiecej.

      Don Quijote de la Mancha
    • Akurat moje odczucia są bardzo podobne, by nie rzec identyczne:
      1. BNP Paribas – zawarta umowa elektronicznie w ramach promocji, ale okazuje się , ze elektronicznie tylko ja mam a bank nie ma, mimo że dziwnym trafem moje dane mają. Złożona reklamacja w/g mnie brak odpowiedzi w terminie, ale bank twierdzi, ze wysłał na maila ( na tego samego, na które dostałem info o przyjęciu reklamacji ale odpowiedzi już nie). Kolejna reklamacja i tak czekam chyba 60 dni…
      Czyli mimo zawartej umowy umowy nie ma, karty nie ma hasła do konta nie ma, promocji nie ma.
      2. Pekao – oprócz braku do tej pory 100 zł za promocję, to sam proces zakładania konta nie udał się internetowo konieczna wizyta w oddziale, gdzie nie mieli mojego wniosku internetowego. Do tego bezprawnie pobrana 1 opłata za kod autoryzacyjny, którego nie było – reklamacja złożona i czekam…
      3. Envelo wpadka z pobraniem opłaty za kartę (dość szybko zwrócono) a wcześniej reklamacja z tytułu nie działającego zwrotu za przesyłkę ( tu akurat szybko zakończona pomyślnie).

      Bolo
  • Sprawa jest w trakcje wyjaśniania proszę oczekiwać na odpowiedz. To chyba jakiś żart odp po 3dniach

    Sylwester Odpowiedz
  • Dostałem Kase przed chwilą.

    Michał Odpowiedz
  • Jest premia. Pisałem reklamację w poniedziałek. Dzisiaj dostałem jedynie wiadomość, że 16.09 zarejestrowali zgłoszenie i po wyjaśnieniu otrzymam osobną wiadomość.

    ceglaaa Odpowiedz
  • Nareszcie się udało, kasa na koncie. Brak jakiejkolwiek rekacji na reklamację z wtorku.

    Kububuv Odpowiedz
  • U mnie nadal brak. Ci co dostali zakładali w oddziale konto?

    PROSTOnaNIBY Odpowiedz
  • w pon złozona reklamacja przez apke mobilą a dopiero teraz odpisali, że ją zarejestrowali i nadali jej numer. porażka po całości

    paolo Odpowiedz
  • Mam tak samo heh

    Joanna Odpowiedz
  • O ja też właśnie dostałem premię. Konto założone przez biometrię. Reklamacja wysłana w poniedziałek, ale do tej pory nawet nie dostałem żadnej odpowiedzi.

    nsmarcin Odpowiedz
    • Ja też dostałem 100 zł, zakładałem konto przez aplikację mobilną. Reklamację złożyłem w poniedziałek.

      bla
  • Ja też dostałem kasę. Przez biometrię się nie udało i zakładałem w oddziale. Reklamacji nie pisałem. To ktoś się orientuje jak to jest z tym zamknięciem konta? Nie można zamknąć zbyt szybko bo kara czy to ściema?

    Bercik Odpowiedz
    • A jest jakiś problem z zamknięciem konta?

      mareczek87
    • Komentarze wcześniej wskazują na jakąś karną opłatę za zamknięcie konta przed upływem 3 miesięcy od założenia tylko ciekawe czy to prawda.

      Bercik
    • Widze ze tu sami wyjadacze wisieniek z tortu:) nagrody wplynely to szturm do oddzialu zamknac konto

      Konrad
    • a po co to trzymac? jeszcze te platne smsy albo smartfon z peopay. Unikatowe rozwiazania zniechecajace klientow, gdzies jeszcze sie placi za sms do autoryzacji?

      Gienek
    • No dokładnie, jak można pobierać opłaty za sms do autoryzacji, parodia. A Ty, kolego, skoro śledzisz blog to chyba też liczysz na okazję, czy może jak otworzysz konto i dostaniesz kasę to trzymasz je lokalnie i masz obecnie 20 kont aktywnych?

      Bercik
    • * lojalnie, przepraszam za literówkę, słownik w telefonie wie lepiej co chcę napisać ;)

      Bercik
  • Ja też dostałam już nagrodę. Konto założone w oddziale, reklamacja złożona w poniedziałek.

    Weronika Odpowiedz
  • Również otrzymałem nagrodę.

    adaś Odpowiedz
  • Wniosek o konto skladany w internecie ale kincowe podpisanie umowy w oddziale,reklamacja zlozona we wtorek-brak odp, 15min temu dostalem 100 zl nagroda -na start:)

    Konrad Odpowiedz
  • Też dostałem:)

    Joanna Odpowiedz
  • Dostał ktoś bez reklamacji?

    dario Odpowiedz
  • U mnie dopiero po 3 dniach łaskawie zarejestrowali reklamacje. Kasy brak.

    neme Odpowiedz
  • po zalogowaniu na konto pekao24 wybralem opcje czat. zadalem pytanie. „zalozylem konto przekorzystne 11lipca2019, czy jest oplata za zamkniecie konta lub karty platniczej do konta przed uplywem 3miesiecy od zalozenia konta?” pracownik czata odp „nie ma takiej oplaty”

    Konrad Odpowiedz
  • To teraz najważniejsze pytanie, jak to można zamknąć?

    paskur Odpowiedz
  • Dzisiaj 10 wrzesnia mial rozpoczac dzialalnosc jakis zagraniczny bank w Polsce z oferta depozytowa. Nigdzie nic o tym nie ma, rozmyslili sie?

    Gienek Odpowiedz
  • Oczywiscie 19 wrzesnia

    Gienek Odpowiedz
  • Dostałem premię za założenie konta.

    Bubu Odpowiedz
  • A gdzie teraz najlepiej założyć konto żeby zgarnac jakąś promocję ?

    Joanna Odpowiedz
  • Ciekawe skąd się wzięły te informacje o opłacie za zamknięcie konta. W regulaminie, ani w TOiP nie ma o tym ani słowa. Poza tym wydaje mi się, że byłaby to klauzula niedozwolona, w końcu konto zakłada się na czas nieokreślony i jedyne co obowiązuje to okres wypowiedzenia.

    nsmarcin Odpowiedz
  • Jest premia a wczoraj otrzymałem informację o zarejestrowaniu reklamacji. Rachunek założony przez biometrię. Z kolei inna osoba otrzymała premię mimo braku reakcji banku na reklamację.

    H. Odpowiedz
  • jest i u mnie. nie ma jakiejkolwiek kary za zamknięcie przed upływem 3 miesiecy – potwierdzone na infolinii

    paolo Odpowiedz
  • Jest bonus. Domagacie się jakiegoś zadośćuczynienia z powodu opóźnienia?

    alx Odpowiedz
    • odsetki ustawowe? wpisanie do BIK? tak naprawde to co im mozna zrobic?

      Gienek
    • Ja chciałem 200 zł albo dmuchanego flaminga plus odsetki ustawowe :) Póki co się nei ustosunkowali … czekam na odpowiedź, po 14 dniach bez odpowiedzi będzie rozpatrzone na moją korzyść ? … szkoda, że nie chciałem porsche … na bank się nie wyrobią ;)

      JoX
  • Ten bank to banda nierobow, premia jest ale nie smak pozostanie. Nigdy więcej PEKAO SA

    Sylwester Odpowiedz
  • Ktoś wie co zrobić, aby wykonać przelew i nie pobierali 20 gr? W aplikacji mobilnej pobierają, w bankowości internetowej to samo.

    tomko111 Odpowiedz
    • Bylem w oddziale,musialem zlozyc oddzielne wnioski o zakmniecie konto przekorzystne i oddziwlnie o konto oszczednosciowe.karte mi nie zabrala,mowila Ze mam zniszczyc a ona karte blokuje w systemie.konto zamkna po 30dniAch bez zadnej karnej oplaty.moge nadal sie logowac do banku przez apke. Powiedziala Ze jak zrobilem 1platnosc karta we wrzesniu i wolyw 500zl a dzis wniosek o zAmkniwcie konta Zlozylem to w pazdzierniky nie musze 1platn i wplywu 500robic

      Konrad
  • A ja dalej bez premii, co za żenada.

    giksow Odpowiedz
  • Premie dostałam, a reklamacji nie składałam. Kasa wpłynęła dzisiaj

    Sandra Odpowiedz
  • Zamkniecie tylko w oddziale czy da sie jakoś zdalnie?

    paolo Odpowiedz
  • U mnie premia też dzisiaj przyszła. Konto zakładane przez biometrię.

    Piotrek1 Odpowiedz
  • Reklamacje poszły dwie. Po 3 dniach dopiero zarejestrowana. Będę składał reklamacje do skutku aż wypłaca odsetki. Konto zostawiam, bo karta przy płatnościach zagranicznych bez prowizji na plus. Mam revoluta, ale te w rezerwie warto mieć przy częstych podróżach.

    ildefons Odpowiedz
  • Kasa wpłynęła na konto. Bez reklamacji wniosek podpisany w oddziale.

    Chf Odpowiedz
  • i po co było pisac w tytule promocji „super łatwe ” ? ;)

    JoX Odpowiedz
  • U mnie nadal bez premii, reklamacja napisana w weekend dziś otrzymałem potwierdzenie otrzymania …. no żart:)

    Jarosław Odpowiedz
  • Pula kont w promocji to 10k. Gdyby wszystkie wnioski przeszly to bank wydały by 1 milion na nagrody.
    Wtopa z wypłatą premii i utrata zaufania tylu klientów – BEZCENNA.

    jedyny plus to fakt otwarcia konta biometrią w mniej niz 10min. Ciekawe ile trzeba teraz bedzie odstać w oddziale aby go zamknąć?

    paolo Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy