Tylko do końca miesiąca: 600 zł za Konto Santander + 1% moneyback!

Wraca 100 zł za założenie konta Inteligo w XV edycji programu poleceń „Mam Inteligo”!

Zakończona

Po rocznej przerwie wraca możliwość zarobienia 100 zł za założenie konta w Inteligo! Wszystko dzięki programowi poleceń, w którym zarówno obecny, jak i nowy klient banku zyskają po 100 zł za założenie konta osobistego. Same warunki są niezmiennie proste do spełnienia :)

100 zł za założenie konta Inteligo w XIV edycji programu poleceń

100 zł za otwarcie konta z polecenia

Aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem Inteligo. Zgodnie z definicją z regulaminu oznacza to brak jakiegokolwiek konta Inteligo w okresie 3 lat przed startem programu poleceń (czyli od 4.02.2016) oraz brak rozpatrywania wniosku o takie konto. Warto tu zaznaczyć, że zgodnie z regulaminem posiadanie konta w PKO BP nie wyklucza z promocji, co zostało już wielokrotnie przetestowane. Istotny jest jedynie brak konta w Inteligo.

Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że złożymy wniosek o konto podając przy tym kod polecający obecnego klienta banku. Najprościej uzyskać taki kod od swojego znajomego. Jeśli jednak nie znacie żadnego posiadacza tego typu rachunku, to możecie napisać przez formularz kontaktowy – podeślemy swój sprawdzony kod.

Istotne również, aby podczas składania wniosku wyrazić zgodę na przekazywanie przez PKO BP materiałów marketingowych (pierwsza zgoda we wniosku).

Gdzie podać kod poleceń w Inteligo

Co dalej? Po złożeniu wniosku oddzwoni do nas konsultant banku i umówi na podpisanie umowy przez kuriera. Dotychczas kurier przywoził również kartę debetową, a pakiet karta + konto był aktywowany niedługo po jego wizycie – możliwe więc będzie natychmiastowe korzystanie z konta. Dajcie znać w komentarzach, czy w 2019 roku proces wygląda identycznie.

Premia za płatności kartą i IKO

A jakie warunki trzeba spełnić, aby zgarnąć 100 zł premii? Praktycznie te same, co w wielu poprzednich edycjach. Bank wymaga od nas wykonania dwóch czynności: jednej (lub więcej) płatności kartą na łączną kwotę min. 200 zł oraz co najmniej jednej płatności BLIK przy użyciu aplikacji IKO o łącznej wartości min. 40 zł w ciągu 30 dni od podpisania umowy. W przypadku płatności kartą wykluczone są transakcje internetowe (trzeba więc wydać 200 zł stacjonarnie), jednak w przypadku transakcji BLIK takiego wykluczenia (wprost) nie ma. Z drugiej strony bank wymaga dokonania transakcji w „puntach handlowo-usługowych”, co w promocjach innych banków było zazwyczaj rozumiane jako „dowolne zakupy w sklepach (również na odległość)”. Jeśli jednak chcecie być w 100% pewni otrzymania premii, to zakupy najlepiej dokonać stacjonarnie – nie wiem jak do tego problemu podejdzie Inteligo.

Tu od razu dodam, że w trakcie wnioskowania możliwe do wyboru są trzy karty debetowe. Wybór nie ma żadnego znaczenia – każda nadaje się tak samo do promocji.

I to tyle! Bank dokona sprawdzenia, czy należy nam się nagroda, w ciągu 50 dni od zakończenia danego etapu promocji, a wypłata nastąpi w ciągu kolejnych 44 dni. W poprzednich edycjach przelewy były jednak wykonywane znacznie szybciej.

Dodam, że obecna promocja podzielona jest na trzy etapy: lutowy, marcowy i kwietniowy.

100 zł dla polecającego

Tak jak w większości programów poleceń tak i tu premię za polecenie nowego klienta otrzymuje również obecny klient Inteligo – w wysokości 100 zł. Oprócz tego możliwe jest zgarnięcie jednej z nagród głównych za polecenie największej ilości klientów – odpowiednio 1000, 600 lub 300 zł za 1, 2 lub 3 miejsce. Bank stawia jednak warunek minimalny i wymaga polecenia, odpowiednio, ponad 20 kont, ponad 10 kont lub ponad 5 kont.

Aby móc polecać konieczne jest uprzednie zarejestrowanie na stronie maminteligo.pl.

Ile kosztuje konto w Inteligo?

Konto osobiste Inteligo to rachunek bezwarunkowo darmowy. Oznacza to, że nie zapłacimy za niego ani grosza niezależnie od tego czy będziemy aktywnie korzystać z konta, czy nie. Zapłacić jednak możemy za kartę debetową – 4 zł miesięcznie. Bank zwalnia nas jednak z opłat po wydaniu zaledwie 100 zł miesięcznie – co jest jednym z najlepszych wyników na rynku. Oczywiście po spełnieniu warunków promocji kartę możemy zamknąć.

Jeśli zechcemy korzystać z bankomatów, to warto pamiętać, że nie wszystkie są darmowe. 5 zł zapłacimy za każdą wypłatę z urządzeń innych, niż darmowe PKO BP oraz BZWBK.

Nie przegap!

Komentarze

  • witam
    czy od razu po spelnieniu warunków (płatność kartą na min. 200zł oraz płatności BLIK na 40zł) można od razu zamknąć kartę? A jesli tak to czy mozna to wykonać przez bankowość internetową czy jedynie przez infolinie?

    Michal1607 Odpowiedz
  • Rozumiem, że za kartę nie zapłacę za pierwszy niepełny miesiąc (luty), jeżeli nic w nim nie wydam, a konto mam aktywne od 20 lutego ?

    Maciej Odpowiedz
    • Tu nie ma miesięcy. Twój okres rozliczeniowy jest liczony od momentu aktywacji konta. Czyli w twoim przypadku będzie to prawdopodobnie 20.02-19.03.

      drudar
    • to bardzo cenna odpowiedź , dzięki.

      K+M+B
    • Jest możliwość sprawdzenia okresu rozliczeniowego gdzieś po zalogowaniu w Inteligo?

      Pietia
    • W szczegółach rachunku jest data, kiedy zostanie pobrana opłata.

      Łuki
  • Jak myślicie, za spełnienie warunków w lutym kiedy stówka może pojawić się na koncie poleconego i polecającego ?

    aviator Odpowiedz
  • To proste – łapiesz się zatem w pierwszej edycji, która trwa do dziś, tj. 28 luty. Teraz bank ma 50 dni na sprawdzenie czy należy się premia + 44 dni na jej wypłatę. Zatem najpóźniej za 94 DNI :)

    Ciekawski Odpowiedz
    • OK. Czy korzystał ktoś wcześniej i czy czekają do ostatniego dnia? Admin pisał ze jest to wcześniej – tzn?0

      aviator
  • Czy wydanie 100zł jako warunek bezpłatności karty, można wydać jako płatność w internecie czy tylko stacjonarnie?

    ceglaaa Odpowiedz
  • Dostał już ktoś coś?0

    aviator Odpowiedz
  • @Admin: Warunkiem wnioskowania o konto w promocji jest min. „brak jakiegokolwiek konta Inteligo w okresie 3 lat przed startem programu poleceń (czyli od 4.02.2016) oraz brak rozpatrywania wniosku o takie konto”. Mnie interesuje ta druga część. Co jeśli w tej promocji wniosek został wysłany, ale nie było żadnej rozmowy z konsultantem ani kuriera? Czy samo wysłanie wniosku przez formularz kontaktowy dyskwalifikuje z ponownego wnioskowania?

    Lord Klops Odpowiedz
    • Generalnie regulamin mówi:

      ani nie jest rozpatrywany wobec niej wniosek o otwarcie żadnego z tych kont Inteligo, złożony przed rozpoczęciem Edycji Programu

      Więc jeśli wniosek jest już zamknięty/anulowany albo został złożony już w czasie promocji, to jest OK

      Michał
    • W sumie racja. Dzięki za pomoc :)

      Lord Klops
  • Etap lutowy – wypłata 55+44dni licząc od dnia 1 marca?

    aviator Odpowiedz
  • Czy np. doładowanie Rev. zwolni z oplaty za kartę? Namnożyło się tych kont w tym roku i nie zawsze jest tyle wydatków i/lub wolnych środków do wydania.

    Maciej Odpowiedz
  • Jak zamknąć kartę żeby? W IKO?

    aviator Odpowiedz
    • Na WWW można zastrzec, w IKO nie sprawdzałem, czy jest taka opcja. Przed zastrzeżeniem karty wziąłem jeszcze gratis wszystkie kanały IPLI i Netflixa na miesiąc. Taki bonus :)

      Łuki
    • To Netflix oferuje jeszcze darmowy miesiąc próbny??

      Dominik
    • Coś gdzieś pisali, że chcą skrócić do tygodnia, ale ja mam na miesiąc.

      Łuki
  • Pamiętacie aby wyłączyć płatne powiadomienia SMS? Akurat sobie przypomniałem ;)

    Bufon Odpowiedz
  • Admin – w poprzednich edycjach wcześniejsza wypłata – czyli ile wcześniej?

    aviator Odpowiedz
  • Czy jako transakcje BLIK mogę zrobić dwie płatności po 21zł?

    Alan Odpowiedz
  • Dostałem 100zl za spełnienie warunków. Osoba która mnie poleciła nie dostała 100zl.
    Ja za polecenie konta Żonie która spełniła warunki tez nie dostałem 100zl. Za polecenia chyba inaczej to wpływa.

    aviator Odpowiedz
    • Kiedy spełniłeś warunki?

      Łuki
    • U mnie też stówa :) Konto założone 20.02, warunki spełniłem 25.02 – miesiąc i premia na koncie

      saroyan
    • Wszystko w lutym – założone konto w lutym i warunki spełnione w lutym.

      aviator
    • Osoba która wam poleciła dostała już tez bonus?

      aviator
    • U mnie konto otworzone 18.02, warunki spełnione 22.02, a premii brak.

      drudar
    • Spokojnie, przecież teoretycznie dla pierwszego etapu mają czas na wypłatę premii do 02 czerwca. Niestety rozumiem osoby, które jeszcze nie otrzymały, a inne już tak.

      Ciekawski
  • Osoba polecająca także otrzymała bonus :) Inne banki mogą się uczyć :)

    Ciekawski Odpowiedz
    • Hmmm to u mnie brak. Mimo Że na maminteligo.pl mam info ze osoba z mojego polecenia spełniła warunki

      aviator
  • Dostałam właśnie nagrodę 100 zł :) czyli kiedy mogę zamknąć konto ? Muszę odczekać kilka miesięcy czy nie ?

    Joanna Odpowiedz
    • Można zamknąć, nie ma obowiązku utrzymania konta. A może spróbuj je komuś polecić :)

      Ciekawski
  • Jest i u mnie. Ja jeszcze nie zamykam bo czekam na dwie premie za polecenie.

    drudar Odpowiedz
  • Czy z polecających dostał ktoś premie?

    aviator Odpowiedz
  • Czy płatność BLIK też się liczy do warunków bezpłatności konta?

    ceglaaa Odpowiedz
  • Czy otrzymał ktoś 100 za polecenie? W moich dwóch przypadkach – osoba która mi poleciła i ja poleciłem – brak bonusu.

    aviator Odpowiedz
  • Zauwazyliscie wyniki programu polecen?
    427 z calkowitej liczby polecen 733 zrobila jedna osoba! Nie uwierza ze to nie pracownik banku :) chyba ze @Admin tyle zrobiles z forum ?

    Herman Odpowiedz
  • Czy da się wyłączyć powiadomienia SMS w inny sposób niż poprzez infolinię?

    adasko Odpowiedz
    • Tak przez infolinię, lub DANE I USTAWIENIA w internecie.
      Czy polecający otrzymali już premie?

      KMB
    • Nie. Wielokrotnie o to pytałem innych, ale temat chyba umarł. Na infolinii kazali mi składać reklamacje bo uznali ze termin 55dni od zakończenia edycji lutowej już minął i powinny środki być już na koncie.

      aviator
    • u mnie z lutowej edycji premia dla poleconego i polecającego wpadła tego samego dnia, pisz reklamację

      m.
  • Jak interpretować poszczególne etapy promocji? Konto założone w pierwszym etapie (do 28 lutego) a warunki spełnione na początku etapu nr 2 (w marcu). Czy w tej sytuacji 94 dni na wypłatę liczy się dla mnie od końca pierwszego etapu, czy od końca etapu drugiego?

    Lord Klops Odpowiedz
  • Poszła reklamacja.

    aviator Odpowiedz
  • Podzieli się ktoś treścią reklamacji? Dostałem jedną stówke, brakuje mi drugiej. Jest szansa rozpoznać czy dostało się za otwarcie czy za polecenie?

    Kamil88 Odpowiedz
  • Czy ktoś z tych co spełnili warunki w marcu dostał już jakieś informacje, premię?

    jaceny Odpowiedz
    • Podbijam pytanie. Warunki spełnione w marcu. Ktoś dostał już jakaś wiadomość? Rozumiem, że mają czas na poinformowanie do ok. 20 Maja?

      Maciej
  • Odrzucili mi reklamacje bo osoba która mi poleciła konto, nie spełniła warunków promocji. A to musiała spełniać warunki? Nie mogę tego znaleźć. Regulamin mówi o kodzie. A oni mi piszą:
    „Bank nie wypłaci Panu natomiast nagrody jako Nowemu Klientowi za otwarcie konta z polecenia, ponieważ osoba która poleciła Panu konto nie spełniła warunków programu. Wyjaśniam, że zgodnie z § 4 pkt 1 Regulaminu ramowego Programu Mam Inteligo nagrody są przyznawane w przypadku dokonania skutecznego polecenia. Aby polecenie zostało uznane za skuteczne powinny zostać spełnione warunki określone w § 3 pkt 1 Regulaminu (…). Dotyczą one zarówno Uczestnika, który został zdefiniowany w § 2 pkt 3, jak i Nowego Klienta.”
    Co o tym sądzicie?

    aviator Odpowiedz
    • Tam jest zapis, że łączne warunki musi spełnić Nowy Klient. Brak wzmianki, że polecający również.

      Ciekawski
    • § 3.

      1. Program polega na skutecznym poleceniu przez Uczestnika jednego z kont Inteligo indywidualnego, wspólnego lub firmowego Nowym Klientom, przez co należy rozumieć łączne spełnienie następujących warunków przez Nowego Klienta:
      1) otwarcie, po zarejestrowaniu się Uczestnika do Programu, Nowego konta, rozumiane jako złożenie wniosku o Nowe konto za pośrednictwem strony internetowej https://maminteligo.pl lub za pośrednictwem serwisu telefonicznego Inteligo 800 121 121 lub +48 81 535 67 89 dla połączeń z telefonów komórkowych
      i dzwoniących z zagranicy (opłata zgodna z taryfą operatora) z podaniem Kodu polecenia otrzymanego od Uczestnika Programu oraz zawarcie umowy o Nowe konto, w trakcie trwania danej Edycji Programu,

      2) wyrażenie (podczas składania wniosku, o którym mowa w pkt 1) zgody na otrzymywanie przez PKO Bank Polski informacji o charakterze marketingowym (w tym informacji handlowych) za pomocą środków komunikacji elektronicznej, telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących.,
      3) akceptację (podczas składania wniosku, o którym mowa w pkt 1) Regulaminu Programu,
      4) wykonanie zadania, które będzie polegało na dokonaniu transakcji, których minimalna wysokość, liczba oraz forma zostaną określone w Zasadach Edycji Programu.

      Ciekawski
    • Sądze ze konsultant dopisal sobie ten punkt dlugopisem. Odpisz ze Ciebie ten punkt nie dotyczy, bo wazny jest regulamin ze strony maminteligo

      aaaa
  • Inteligo to jednak ten sam debilizm co PKO BP

    aviator Odpowiedz
  • Jest przelew za marcowy etap :)

    Kamil88 Odpowiedz
    • Co masz w tytule przelewu? też dostałam ale polecałam też kogoś i nie wiem, czy to przelew za mnie jako poleconego czy jako polecającego

      Agzzz
    • Chyba tylko za polecenie dopiero przyszło. Czy komuś już całość?

      Mikson
    • Ja poleciłem żonę, oboje wczoraj dostaliśmy.

      Kamil88
    • Teraz patrzę, że drugie konto aktywowane 1 kwietnia, więc pewnie będzie później wypłata. Choć myślałem, że wszystko w marcu załatwione, ale to nic. Dobrze wiedzieć, dzięki :)

      Mikson
  • PREMIA MAM INTELIGO. Bez różnicy czy z polecenia czy jako polecający.

    Kamil88 Odpowiedz
  • Czy jest jeszcze ktoś bez premii za lutowy etap? :(

    kerm-it Odpowiedz
  • Premia za założenie i spełnienie warunków w etapie marcowym wpadła na konto 13.05.

    e Odpowiedz
  • Jak najprościej zamknąć konto? obowiązuje okres wypowiedzenia? Czy jak złożę wypowiedzenie to w ostatnim miesiącu muszę wykonać transakcje potrzebne do zwolnienia z opłat czy już nie ma takiej potrzeby?

    Katarzyna Odpowiedz
  • To czy jestem w etapie marcowym czy innym zależy od tego kiedy założyłem konto, czy kiedy spełniłem warunki promocji? Konto założone w połowie lutego, na początku marca warunki spełnione – w którym etapie jestem?

    ceglaaa Odpowiedz
  • wpadła dziś kasa za kwietniowy etap

    m. Odpowiedz
  • Wszystko pięknie powpadało grubo przed czasem nawet za maj. Można zamykać wszystkie rachunki i wchodzić w siostrzaną promocję PKO

    Andy59 Odpowiedz
  • Czy w dużym uproszczeniu dobrze zrozumiałem tą promocję?
    Osoba A zakłada konto – dostaje 100 zł. Osoba A poleca osobę B, osoba B zakłada konto z polecenia osoby A. Osoba B dostaje 100 zł, a następnie osoba A dostaje jeszcze 100 zł?

    adasko Odpowiedz
  • Czy ktoś nie dostał jeszcze premii?

    Paweł Odpowiedz
    • U mnie brak bonusa za luty. Po reklamacji otrzymałem odpowiedź mniej więcej: nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobisz. Żenujący bank.

      kerm-it
    • Jaki powód nie otrzymania premii?

      Paweł
    • A od kiedy są liczone te 94 dni (50+44)? Ja spelnilem warunki na początku marca czyli te 94 dni liczą mi się od kwietnia?

      ceglaaa
  • Dostał ktoś premię?

    ceglaaa Odpowiedz
    • Tak. Brałem udział w etapie kwietniowym. Wypłacili dość szybko, chyba 30 dni po spełnieniu warunków.

      Orion
  • Udało się Wam zamknąc konto? Wysłałem wypowiedzenie umowy 21 czerwca, dzisiaj nadal moge sie logować…

    RadekW Odpowiedz
  • Tak. Mi zamkneli szybko. Tzn po 30 dniach

    joanna Odpowiedz
    • Wysłali wcześniej jakaś informację? Np. że otrzymali wypowiedzenie?

      RadekW
    • @RadekW udało się w końcu zamknąć? U mnie podobna sytuacja. Wypowiedzenie wysłane ponad 1,5 miesiąca temu, do dziś jest aktywne.

      ceglaaa
    • W PKO tak samo a to jeden bank. Nawet reklamacja nie pomogła.
      Ja wyślę wypowiedzenie 2-gi raz.

      Bogdan
  • Nie, Ale dzwonilam tam z pytaniem czy dostali i czy wszystko ok.

    joanna Odpowiedz
  • U mnie pierwsze konto ok, natomiast drugie które założyłem dziewczynie po reklamacji (gdzie trzeba było odczekać 2 miesiące żeby móc ją złożyć) uznali, że kod polecający nie istnieje w bazie i premii nie będzie. Ani za założenie konta, ani za polecenie.
    Nie mogę się też zalogować do maminteligo, bo wyskakuje komunikat „podany email nie istnieje”. Ciekawe skąd w takim razie miałem ten kod? Chyba mi się przyśnił. :)
    Przynajmniej teraz mam spokój na 3 lata z tym „czymś”.

    KubaZaszywacz Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy