Tylko do końca miesiąca: 600 zł za Konto Santander + 1% moneyback!

Wraca 100 zł za założenie konta Inteligo w XV edycji programu poleceń „Mam Inteligo”!

Zakończona

Po rocznej przerwie wraca możliwość zarobienia 100 zł za założenie konta w Inteligo! Wszystko dzięki programowi poleceń, w którym zarówno obecny, jak i nowy klient banku zyskają po 100 zł za założenie konta osobistego. Same warunki są niezmiennie proste do spełnienia :)

100 zł za założenie konta Inteligo w XIV edycji programu poleceń

100 zł za otwarcie konta z polecenia

Aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem Inteligo. Zgodnie z definicją z regulaminu oznacza to brak jakiegokolwiek konta Inteligo w okresie 3 lat przed startem programu poleceń (czyli od 4.02.2016) oraz brak rozpatrywania wniosku o takie konto. Warto tu zaznaczyć, że zgodnie z regulaminem posiadanie konta w PKO BP nie wyklucza z promocji, co zostało już wielokrotnie przetestowane. Istotny jest jedynie brak konta w Inteligo.

Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że złożymy wniosek o konto podając przy tym kod polecający obecnego klienta banku. Najprościej uzyskać taki kod od swojego znajomego. Jeśli jednak nie znacie żadnego posiadacza tego typu rachunku, to możecie napisać przez formularz kontaktowy – podeślemy swój sprawdzony kod.

Istotne również, aby podczas składania wniosku wyrazić zgodę na przekazywanie przez PKO BP materiałów marketingowych (pierwsza zgoda we wniosku).

Gdzie podać kod poleceń w Inteligo

Co dalej? Po złożeniu wniosku oddzwoni do nas konsultant banku i umówi na podpisanie umowy przez kuriera. Dotychczas kurier przywoził również kartę debetową, a pakiet karta + konto był aktywowany niedługo po jego wizycie – możliwe więc będzie natychmiastowe korzystanie z konta. Dajcie znać w komentarzach, czy w 2019 roku proces wygląda identycznie.

Premia za płatności kartą i IKO

A jakie warunki trzeba spełnić, aby zgarnąć 100 zł premii? Praktycznie te same, co w wielu poprzednich edycjach. Bank wymaga od nas wykonania dwóch czynności: jednej (lub więcej) płatności kartą na łączną kwotę min. 200 zł oraz co najmniej jednej płatności BLIK przy użyciu aplikacji IKO o łącznej wartości min. 40 zł w ciągu 30 dni od podpisania umowy. W przypadku płatności kartą wykluczone są transakcje internetowe (trzeba więc wydać 200 zł stacjonarnie), jednak w przypadku transakcji BLIK takiego wykluczenia (wprost) nie ma. Z drugiej strony bank wymaga dokonania transakcji w „puntach handlowo-usługowych”, co w promocjach innych banków było zazwyczaj rozumiane jako „dowolne zakupy w sklepach (również na odległość)”. Jeśli jednak chcecie być w 100% pewni otrzymania premii, to zakupy najlepiej dokonać stacjonarnie – nie wiem jak do tego problemu podejdzie Inteligo.

Tu od razu dodam, że w trakcie wnioskowania możliwe do wyboru są trzy karty debetowe. Wybór nie ma żadnego znaczenia – każda nadaje się tak samo do promocji.

I to tyle! Bank dokona sprawdzenia, czy należy nam się nagroda, w ciągu 50 dni od zakończenia danego etapu promocji, a wypłata nastąpi w ciągu kolejnych 44 dni. W poprzednich edycjach przelewy były jednak wykonywane znacznie szybciej.

Dodam, że obecna promocja podzielona jest na trzy etapy: lutowy, marcowy i kwietniowy.

100 zł dla polecającego

Tak jak w większości programów poleceń tak i tu premię za polecenie nowego klienta otrzymuje również obecny klient Inteligo – w wysokości 100 zł. Oprócz tego możliwe jest zgarnięcie jednej z nagród głównych za polecenie największej ilości klientów – odpowiednio 1000, 600 lub 300 zł za 1, 2 lub 3 miejsce. Bank stawia jednak warunek minimalny i wymaga polecenia, odpowiednio, ponad 20 kont, ponad 10 kont lub ponad 5 kont.

Aby móc polecać konieczne jest uprzednie zarejestrowanie na stronie maminteligo.pl.

Ile kosztuje konto w Inteligo?

Konto osobiste Inteligo to rachunek bezwarunkowo darmowy. Oznacza to, że nie zapłacimy za niego ani grosza niezależnie od tego czy będziemy aktywnie korzystać z konta, czy nie. Zapłacić jednak możemy za kartę debetową – 4 zł miesięcznie. Bank zwalnia nas jednak z opłat po wydaniu zaledwie 100 zł miesięcznie – co jest jednym z najlepszych wyników na rynku. Oczywiście po spełnieniu warunków promocji kartę możemy zamknąć.

Jeśli zechcemy korzystać z bankomatów, to warto pamiętać, że nie wszystkie są darmowe. 5 zł zapłacimy za każdą wypłatę z urządzeń innych, niż darmowe PKO BP oraz BZWBK.

Nie przegap!

Komentarze

  • Ech…. zamknąłem w IX 2016 :(

    jojo Odpowiedz
    • Jeśli będą kontynuować program, to za kilka miesięcy będzie i dla ciebie szansa :)

      Michał
  • Pomyślimy, zobaczymy. Warunki nie wygórowane, więc szanse są.

    Ciekawski Odpowiedz
    • Jak się łapiesz to się łap, nad czym się tu zastanawiać? Bliźniacza promocja w PKO jest podchwytliwa więc tu trzeba by ewentualnie uważać.

      jojo
    • Zapewne wezmę, ale tym razem nie ma zapewne szans na wymianę doświadczeń (kodów), gdyż są przewidziane nagrody dla najbardziej aktywnych (1000 zł, 600 zł oraz 300 zł).
      Zrobię rozeznanie czy nikt ze znajomych nie ma tam konta i jeśli nie to zgłoszę się do Admina.

      Ciekawski
  • Wysłałem prośby o kody. Promocja nieduża ale prościutka.
    Oddział PKO mam po drodze ( w razie czego) a szlak do mojej wsi jest przetarty na tyle, że uparty kurier dotrze.

    Bufon Odpowiedz
    • O Panie ? w oddziale co najwyżej mozesz wpłatę zrobić na Inteligo i nic poza tym

      Anom
    • To nie będę tam zaglądał. Zresztą z zewnątrz wygląda dosyć obskurnie.

      Bufon
  • Czy po otwarciu konta można być polecającym w tej promocji?

    Andy59 Odpowiedz
  • Tylko kurier, oddział odpada?

    Tomek201 Odpowiedz
    • a gdzie Inteligo ma oddziały? :)
      W PKO można tylko skorzystać z bankomatów, ewentualnie wpłacić bezprowizyjnie kasę w okienku. Nie załatwisz tam niczego, nawet zmieniając dowód osobisty musisz papiery wysyłać pocztą

      jacck
  • Zamknięcie konta możliwe jest w oddziale? Bo online raczej nie wierze ze w tym banku to możliwe :-)

    aviator Odpowiedz
    • Wy klikaj se „zamknij konto w Inteligo” Net to skarbnica wiedzy, tylko naucz się z niej korzystać…..

      jojo
  • …2.1.b) co najmniej jednej transakcji przy użyciu aplikacji IKO, z wykorzystaniem kodu lub czeku BLIK powiązanej z Nowym kontem, o łącznej wartości minimum
    40 PLN w punktach usługowo – handlowych –
    – ani słowa że można Blikiem przez internet płacić, więc chyba tylko Biedronka i Rossman zostaje :)

    Eva Odpowiedz
  • Jeszcze jedna informacja dla tych co otworzą konto. Ja doświadczyłem tego na własnej skórze , na samym początku, kiedy w 2003 roku otworzyłem konto :) Chociaż wówczas zapłaciłem za przelew z KO na ROR. Zrobiłem jeden pod koniec miesiąca i przekonany, że mogę zrobić drugi na początku nowego miesiąca, a tu zong – 8zł :) Okres rozliczeniowy to u niech nie miesiąc kalendarzowy, a dzień w którym konto zostało otworzone. Znajdziecie to w szczegółach konta. Nie jeden się może na tym pośliznąć i zapłacić opłatę za kartę i inną czynność.

    jacck Odpowiedz
    • Cenna uwaga.
      Do mnie już nawet dzwonili. Nie zdążyłem odebrać bo połączenie zostało przerwane przez ich głupi system wywołujący, który naraz dzwoni do kilkudziesięciu numerów i siłą rzeczy wywala te, które korzystają z roamingu gdyż zgłaszają się później od innych. No to tylko dostałem SMS , że się niby usiłowali dodzwonić. Zadzwoniłem. Durna muzyczka przez parę minut. Zresztą nie wiem czy w tą stronę udałoby się sfinalizować internetowy wniosek. Pewnie mnie dopadną, kiedy będę przejeżdżał koło jakiegoś masztu mojej sieci. Jak zwykle nie w porę.

      Bufon
  • W odległych czasach przed 2010 na bank posiadałem tam konto , nawet go nie zamykałem aż chyba zostało zamknięte automatycznie. Jak sprawdzić czy mogę brac udział w promocji?

    Paweł Odpowiedz
  • W ostatniej edycji wziąłem udział, niestety nie udało mi się spełnić warunków z Blikiem, ponieważ aplikacja IKO miała problemy z aktywacją. Teraz radzę wszystkim zrobić to szybko, a nie tak jak ja czekać do końca. PS rzeczywiście trzeba zapłacić Blikiem w sklepie stacjonarnym. Na stronie inteligo jest lista punktów akceptujących płatności Blikiem.

    vundo Odpowiedz
  • Ważna informacja – płatności należy wykonać w terminie 30 dni od podpisania umowy. W moim przypadku planuję wydać w tym miesiącu 100 zł kartą, a drugie 100 zł w marcu (oczywiście na samym początku tak, aby wyrobić się w terminie 30 dni). Takie rozwiązanie pozwoli mi na uniknięcie opłaty za kartę.

    Ciekawski Odpowiedz
    • Przeczytaj komentarz ” 4 lutego 2019, 18:13 • jacck” – w Inteligo miesiąc kalendarzowy =/= miesiąc rozliczeniowy, zatem całość (200zł) musi być wydane w danym miesiącu rozliczeniowym.

      Przemo
    • Rzeczywiście. Dzięki za zwrócenie uwagi.

      Ciekawski
  • Czyli jako nowy użytkownik dostajemy 100 zł za zalozenie konta + 100 zł za spełnienie warunków ??

    Romanos Odpowiedz
  • Przy składaniu wniosku co wpisywaliście w polu „Nazwa rachunku”?

    saroyan Odpowiedz
  • W jakich bankach oprócz CA można przenosić konta i może przy okazji spełnić warunki jakiejś promocji? Chętnie otworzę konto w Inteligo, ale fajnie by było zamknąć je potem bez zabawy w wysyłkę wypowiedzeń pocztą, bo widzę tylko tak można je zamknąć.

    maciekb94 Odpowiedz
    • Konto w inteligo zamknąłem przez opcje ‚przenieś rachunek’ via bankowość getina. Przelew na 1grosz wrócił, konto skutecznie zamknięte.

      rwe
  • Z tego co pisze Admin i wg mnie BLIKiem można płacić również w internecie a nie tylko w punktach stacjonarnych.

    Mik Odpowiedz
  • Długo czekaliście na kontakt, ja czekam od wczoraj. Czyżby kolejny bank przerosło zainteresowanie?

    Ciekawski Odpowiedz
  • Dzwonili do kogoś?

    aviator Odpowiedz
  • Czy polecający musi spełnić jakieś warunki poza poleceniem? Na stronie programu jest napisane: „Krok 3: Ty i osoba polecona spełnijcie warunki określone w Zasadach programu”. Natomiast w zasadach programu nie widzę warunków dla polecającego.

    Grzechu Odpowiedz
    • Jak słusznie przepisałeś z regulaminu polecającemu pozostaje tylko modlitwa.

      Bufon
  • Czy jest mozliwosc ze kurier
    z umowa podjedzie w godzinach po 17tej? Bo w pracy to ciezko sie umowic.

    ANITA Odpowiedz
  • Jaka firma kurierska przywozi umowy?

    Anom Odpowiedz
  • Czy jak dzwonili i nie odebrałem to będą dzwonić ponownie czy lepiej jeszcze raz złożyć wniosek?

    Karson Odpowiedz
    • Raczej nie. Dopóki nie masz pewności, że Twój wniosek został odrzucony.
      Inaczej jesteś w toku wnioskowania. A to wyklucza udział w promocji.
      Jestem z powodu awarii Tmobile w podobnej sytuacji ale spokojnie poczekam. Na jakiś SMS lub email żebym wnioskował znowu. W niektórych bankach tak mają;)

      Bufon
    • @Bufon myślisz, że jak odrzucą wniosek i będzie sie go składac ponownie, to juz nie będzie sie brało udziału w promocji? Wydaje mi się, że nie można być w trakcie składania wniosku w momencie startu promocji. Jestem w podobnej sytuacji. Nieco dziwne, ze z innych banków z „ofertami” są w stanie dzwonić co kilka godzin, a jeśli chodzi o klepnięcie wniosku (i tym samym pozyskanie nowego klienta) to Inteligo olewa sprawę.

      ceglaaa
    • Ale skąd będziemy wiedzieć, że bank już nie proceduje wniosku lub czy go odrzucił?
      Trzeba chyba samemu spytać. Bo bank jak ten goryl z wakacyjnej przygody pewnej panienki. Nie dzwoni, nie pisze…

      Bufon
  • Ale to mogę ja założyć konto i dostać za to 100 zł. I potem żona który założy konto z mojego polecenia i wtedy we dwoje zgarniemy 300 zł ?:)

    mareczek87 Odpowiedz
  • Czy po złożeniu wniosku w tej promo, mogę od razu zarejestrować się na stronie maminteligo.pl i polecać innym? Czy muszę poczekać z rejestracja do momentu podpisania umowy i aktywacji konta? Z góry dziękuje za info

    Michal1607 Odpowiedz
    • Dołączam się do pytania, we wtorek dzwonili, czekam na kuriera. Mogę już polecać czy poczekać? Konto na maminteligo już założyłem bo samo mi proponował po złożeniu wniosku.

      Kamil88
  • Cześć, czy mając konto w PKO mogę być polecającym ?

    Michał Odpowiedz
  • cholerka, nie zdążyłam odebrać telefonu :/ będą jeszcze próbować, czy składać nowy wniosek?

    m. Odpowiedz
    • Ja w takich sytuacjach zazwyczaj piszę maila do banku z prośbą o ponowny kontakt w celu finalizacji umowy i wtedy dość szybko oddzwaniają.

      pytanie
    • Info dla tych którzy nie zdążyli odebrać tel. od konsultanta – zadzwoniłam pod 800121121 (infolinia inteligo) i po weryfikacji konsultant przekazał info do odpowiedniego działu – oddzwonili po kilku minutach i dokończyłam wniosek.

      m.
  • A trzeba koniecznie podać ten kod polecajacy ?

    Joanna Odpowiedz
    • Nie trzeba, ale wtedy nie zarobisz 100 zł bo założysz konto bez promocji.

      Michał
    • Moja mama ma konto w PKO bank polski . Czy ona moze mi dac jakis kod polecajacy ? a jesli tak to gdzie go szukac? czy to musi byc tylko konto inteligo ?

      Joanna
    • Tylko Inteligo. PKO BP ma swój własny program poleceń, ale jeszcze nie wystartowała kolejna edycja.

      Mahyn
  • Chciałbym się upewnić czy dobrze myśle :)
    Zakładam sobie konto dzisiaj. I co mam robić, żeby dostać 100 zł i nic nie zapłacić.
    Każdego miesiąca wydać min. 100 zł kartą, żeby nie naliczyło mi opłaty.
    A żeby dostać 100 zł? Czy mam jakiś czas określony na wydanie tych 200 i min. 40 zł?

    mareczek87 Odpowiedz
  • Zakładam sobie konto dzisiaj. I co mam robić, żeby dostać 100 zł i nic nie zapłacić.
    Każdego miesiąca wydać min. 100 zł kartą, żeby nie naliczyło mi opłaty.
    A żeby dostać 100 zł? Czy mam jakiś czas określony na wydanie tych 200 i min. 40 zł?

    mareczek87 Odpowiedz
  • Akapit – Premia za płatności kartą i IKO – tylko przeczytać

    Andy59 Odpowiedz
  • Umowa dojechała.
    40zl blikiem tez tylko w sklepach jak karta czy mogę blikiem opłacić zakup internetowy?

    aviator Odpowiedz
    • Admin możesz to zweryfikować, bo ktoś w komentarzach namieszał że BLIK w internecie się nie liczy.

      Mik
  • Czy promocja została zakończona? Link nie działa.

    Gfd Odpowiedz
    • U mnie wszystko działa poprawnie. Adblock wyłączony? Może blokować przekierowanie traktując je jako reklamę.

      Michał
  • Adminie, prosze o weryfikacje tego blika czy działa w internecie czy nie

    aviator Odpowiedz
    • Problem jest taki, że różnie banki podchodzą do określenia „punkt handlowo-usługowy”. Na logikę wydaje się, że musi to być miejsce stacjonarne. Tymczasem jeśli kupujemy np. buty w sklepie internetowym jakiegoś sklepu to przecież… również kupujemy je u nich, czyli przez punkt handlowo-usługowy, tyle, że przez internet. Pamiętam podobne problemy przy promocji mBanku około 2 lat temu. Co się okazało? Zawsze zaliczali transakcje w internecie, bo przecież i one są dokonywane w jakimś punkcie handlowo-usługowym – tyle, że na odległość.

      Dlatego, moim zdaniem, powinno być OK (argumentacja jak powyżej). Z drugiej strony nie wiem, jak potraktuje to Inteligo (pytanie co mówią konsultanci na infolinii?). Być może to kwestia głębszych zapisów w regulaminach. Dlatego jeśli macie możliwość wydania tych 40 zł stacjonarnie, to dla pewności lepiej tak zrobić – co zaraz dodam do wpisu.

      Michał
  • Proszę o informacje, gdzie wyłączyć te płatne powiadomienia.

    Ciekawski Odpowiedz
  • Po spełnieniu warunków można kartę zamknąć – czy napewno? Te regulaminy ich nie definiują tego wprost :(. Warunki promocji już spełniłem przez 2 dni od otrzymania karty. Czyli mogę zamknąć kartę w systemie aby nie płacić za kartę i czekać na bonus?
    W poprzednich edycjach długo się czekało na kasę?

    aviator Odpowiedz
  • „co najmniej jednej transakcji bezgotówkowej o łącznej wartości minimum 200 PLN przy użyciu karty debetowej wydanej do Nowego konta w punktach usługowo-handlowych” czyli mogę zrobić kilka na łączna kwotę 200zl czy jedna musi być na minimum 200zl?
    Te regulaminy są naprawdę fatalnie pisane !

    aviator Odpowiedz
    • Właśnie ten zapis sprawia, że nie ma żadnych wątpliwości. Gdyby było:

      co najmniej jednej transakcji bezgotówkowej o wartości minimum 200 PLN

      to by oznaczało, że musisz dokonać min. jedną transakcję o wartości min. 200 zł

      Jest dodane „o łącznej wartości” co oznacza, że może to być kilka transakcji na łącznie 200 zł. Co też napisałem w prześwietleniu :)

      Michał
    • Dzięki Michał

      aviator
  • Jak mam konto w PKO i Inteligo to mogę korzystać z iPKO tylko do jednego konta. Jeśli da się obsługiwać jednocześnie oba konta to dajcie znać.

    Darek Odpowiedz
    • W ING w ustawieniach aplikacji czyszczę dane i aktywuję na innym koncie. W iPKO będzie to samo. Jedynie aplikacje gdzie oprócz PINu podaje się jeszcze login obsługują więcej kont.

      Łuki
  • DHL jako kurier tragedia – nie ma Cię w domu groźba wpisu odmowy odbioru bez innego terminu. Tu teraz jestem i odbieraj czyli co nam Pan zrobi jak swoje wpiszemy…. A wspaniały Bank nie pozwala przekierować przesyłki na adres korespondencyjny

    Andy59 Odpowiedz
  • Jużem to wszystko ogarnął. Zrobiłem zakupy oddzielając na taśmie towary za ponad 40zł za które zapłaciłem Blikiem a 2 stówy załatwiłem kartą. Te powiadomienia o transakcjach i saldzie to fajna rzecz. Nie na tyle oczywiście żebym miał za nie płacić :) więc zaraz po powiadomieniu mnie o wpływie pierwszej zarobionej w pocie czoła stówy zrezygnuję z tej wygody. To się da tylko zrobić przez konsultanta, ktoś pytał. A później muszę jeszcze dopilnować poleconych, żeby nie olali swoich i moich pieniędzy . Dopiero wtedy ewentualnie się definitywnie luzować.

    Bufon Odpowiedz
    • Autopoprawka. Powiadomienia da się wyłączyć w systemie. Po zalogowaniu: dane>ustawienia>powiadomienie>wyłącz.

      Bufon
  • Mam problem z kwestią podatkową – rozumiem że przyjdzie pit do rozliczenia w pit 36, tak?

    25 Odpowiedz
    • Nie, promocje bankowe są zwolnione z PIT (ew. są takie, w których jest dorzucany podatek po to, by był od razu odprowdzony – ale nic nie trzeba deklarować w PIT)

      Michał
    • nie czekać na PIT z banku za promki, które nie mają zwolnienia? Wiem, że banki odprowadzają podatek (jeśli to konieczne), bo zawsze jest o tym wzmianka w reg, ale myślałem, że PITy mimo wszystko i tak są wysyłane. I tak czekał do końca kwietnia… :]

      Robert
    • Po pierwsze – do końca kwietnia to ty masz czas na rozliczenie się z US. Bank (pracodawca) ma obowiązek przesłać ci PIT dużo wcześniej.
      Po drugie – jeśli podatek jest odprowadzony (jako nagroda) to raczej PIT-a nie będzie.

      Michał
  • Warunki spełnione. Teraz pytanie czy można zamknąć kartę już teraz?

    Ciekawski Odpowiedz
  • „Niestety wybrana oferta jest nieaktywna. Zapraszamy do zapoznania się z podobnymi produktami.” – skonczylo sie ?

    lukaszzzz Odpowiedz
  • Jeśli spełnione zostały warunki – 40zl blikiem w sklepach stacjonarnych i 200zl karta w sklepach stacjonarnych – czy można zamknąć zastrzec kartę żeby nie robić obrtu 100zl za kolejny miesiąc – darmowa karta?

    aviator Odpowiedz
  • Wygenerowałem czek BLIK na 20zł, a na koncie nałożyło blokadę na 25zł. Nie znalazłem nigdzie, żeby czeki były płatne.

    Łuki Odpowiedz
    • Chyba, że Bank w ten sposób zabezpiecza się na wypadek wypłaty z obcych bankomatów za pomocą czeku BLIK. Opłata wtedy wynosi 5zł.

      Łuki
  • Mam pytanie, jeśli 1 wniosek został odrzucony, to już nie mogę wziąć udziału w promocji, składając kolejny?

    Mateusz Odpowiedz
  • hmm..który numer telefonu jest jednocześnie kodem polecającym : ten podany ustawieniach konta i danych kontaktowych, czy ten przeznaczony do autoryzacji kodami sms ? :)

    JoX Odpowiedz
    • Jeśli zarejestrowałeś się w programie poleceń to po zalogowaniu https://maminteligo.pl/? odczytasz numer właściwy dla poleceń.
      A jakby kto miał trudności z uzyskaniem kodu to mogę podać swój numer kodu/telefonu. Lubię rozmawiać o wszystkim. O modzie, obyczajach, podróżach, religii i polityce oraz innych bezeceństwach.

      Bufon
  • XV Edycja Programu „Mam Inteligo” prowadzona jest w okresie od dnia 04.02.2019 r. do dnia 30.04.2019 r. w trzech następujących etapach:
    1) 1 etap 04.02.2019 r. – 28.02.2019 r.
    2) 2 etap 01.03.2019 r. – 31.03.2019 r.
    3) 3 etap 01.04.2019 r. – 30.04.2019 r.
    Przekopiowałem to z regulaminu. Co to znaczy?
    jak w lutym, marcu i kwietniu machnę po 2 stówy kartą i po 40 Blikiem to otrzymam 3x100zł?

    Bufon Odpowiedz
    • Śmiało :) W zależności od etapu są wyliczane terminy wypłaty premii. Nie zrobili jednego odgórnego, a trzy różne.

      Ciekawski
    • Nie będę się kłócił. Polecony jestem a warunki określone w § 2. i 3 spełnię odpowiednio do dat poszczególnych edycji. Nigdzie nie napisali, że można brać udział tylko w jednej. Ogólnie to nawet lubię ten Bank a już najbardziej mi się podoba kiedy usiłując zapłacić Blikiem z aplikacji IKO wstrzymuję kolejkę przy kasie i miotam się po sklepie aby złapać zasięg i pobrać ten zasrany kod.

      Bufon
    • @Bufon, I jak? Spróbowałeś z tą 2. i 3. premią?

      Pietia
  • Konto firmowe też można polecić i obie strony dostaną po 100 zł?

    drudar Odpowiedz
    • Pewnie, że można. A nawet trzeba.
      Regulamin 15 edycji nie dyskryminuje ludzi ze względu na płeć, pochodzenie, poglądy i religię, kolor skóry a także z powodu prowadzenia DG.
      To duży wyłom. Dotychczas ludzi samodzielnie przekuwających w powodzenie swoje pomysły banki traktują jak oszustów.

      Bufon
  • 15 Lutego założyłem konto. Do 24 Lutego spelnilem warunki. Czy moge już zastrzec kartę? Czy musze jeszcze wydac 100 zł po 15 marca i dopiero zamknąć?

    RadekW Odpowiedz
  • Witam, kiedyś wypełniłam wniosek o konto w tym banku jednak podpisanie umowy nie doszło do skutku, czy to może wykluczyć mnie z promocji? Czy tylko aktualnie rozpatrywane wnioski są wykluczone?

    Beatabeaateta Odpowiedz
  • Działają Wam czeki BLIK? U mnie czeki w Biedronce odrzuca, a zwykły BLIK przechodzi. Hasło do czeku można jeszcze wpisać, ale zaraz po tym odrzuca transakcję.

    Łuki Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy