100 zł za założenie konta Inteligo w XVI edycji programu poleceń „Mam Inteligo”

Zakończona

Wygląda na to, że jeszcze w październiku ruszyła nowa edycja programu poleceń Mam Inteligo. Zarówno nowi, jaki i obecni klienci, mogą zgarnąć bardzo łatwe 100 zł za założenie/polecenie konta.

100 zł za założenie konta Inteligo w XVI edycji programu poleceń

100 zł za otwarcie konta z polecenia

Aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem Inteligo. Zgodnie z definicją z regulaminu oznacza to brak jakiegokolwiek konta Inteligo w okresie 3 lat przed startem programu poleceń (czyli od 8.10.2016) oraz brak rozpatrywania wniosku o takie konto. Warto tu zaznaczyć, że zgodnie z regulaminem posiadanie konta w PKO BP nie wyklucza z promocji, co zostało już wielokrotnie przetestowane. Istotny jest jedynie brak konta w Inteligo.

Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że złożymy wniosek o konto podając przy tym kod polecający obecnego klienta banku. Najprościej uzyskać taki kod od swojego znajomego. Jeśli jednak nie znacie żadnego posiadacza tego typu rachunku, to możecie napisać przez formularz kontaktowy – podeślemy swój sprawdzony kod.

Istotne również, aby podczas składania wniosku wyrazić zgodę na przekazywanie przez PKO BP materiałów marketingowych (pierwsza zgoda we wniosku).

Gdzie podać kod poleceń w Inteligo

Co dalej? Po złożeniu wniosku oddzwoni do nas konsultant banku i umówi na podpisanie umowy przez kuriera. Dotychczas kurier przywoził również kartę debetową, a pakiet karta + konto był aktywowany niedługo po jego wizycie – możliwe więc będzie natychmiastowe korzystanie z konta. Dajcie znać w komentarzach, czy w 2019 roku proces wygląda identycznie.

Premia za płatności kartą i IKO

A jakie warunki trzeba spełnić, aby zgarnąć 100 zł premii? Praktycznie te same, co w wielu poprzednich edycjach. Bank wymaga od nas wykonania dwóch czynności: jednej (lub więcej) płatności kartą na łączną kwotę min. 200 zł oraz co najmniej jednej płatności BLIK przy użyciu aplikacji IKO o łącznej wartości min. 40 zł w ciągu 30 dni od podpisania umowy. W przypadku płatności kartą wykluczone są transakcje internetowe (trzeba więc wydać 200 zł stacjonarnie), jednak w przypadku transakcji BLIK takiego wykluczenia (wprost) nie ma. Z drugiej strony bank wymaga dokonania transakcji w „puntach handlowo-usługowych”, co w promocjach innych banków było zazwyczaj rozumiane jako „dowolne zakupy w sklepach (również na odległość)”. Jeśli jednak chcecie być w 100% pewni otrzymania premii, to zakupy najlepiej dokonać stacjonarnie – nie wiem jak do tego problemu podejdzie Inteligo.

Tu od razu dodam, że w trakcie wnioskowania możliwe do wyboru są trzy karty debetowe. Wybór nie ma żadnego znaczenia – każda nadaje się tak samo do promocji.

I to tyle! Bank dokona sprawdzenia, czy należy nam się nagroda, w ciągu 50 dni od zakończenia danego etapu promocji, a wypłata nastąpi w ciągu kolejnych 44 dni. W poprzednich edycjach przelewy były jednak wykonywane znacznie szybciej.

Dodam, że obecna promocja podzielona jest na trzy etapy: październikowy, listopadowy oraz grudniowy.

100 zł dla polecającego

Tak jak w większości programów poleceń tak i tu premię za polecenie nowego klienta otrzymuje również obecny klient Inteligo – w wysokości 100 zł. Oprócz tego możliwe jest zgarnięcie jednej z nagród za polecenie odpowiedniej ilości osób:

  • 250 zł za 5-10 kont
  • 500 zł za 11-20 kont
  • 1000 zł za 21-30 kont
  • 1500 zł za 31-40 kont
  • 2000 zł za 41-50 kont
  • 3000 zł za 51 i więcej kont

Aby móc polecać konieczne jest uprzednie zarejestrowanie na stronie maminteligo.pl.

Ile kosztuje konto w Inteligo?

Konto osobiste Inteligo to rachunek bezwarunkowo darmowy. Oznacza to, że nie zapłacimy za niego ani grosza niezależnie od tego czy będziemy aktywnie korzystać z konta, czy nie. Zapłacić jednak możemy za kartę debetową – 4 zł miesięcznie. Bank zwalnia nas jednak z opłat po wydaniu zaledwie 100 zł miesięcznie – co jest jednym z najlepszych wyników na rynku. Oczywiście po spełnieniu warunków promocji kartę możemy zamknąć.

Jeśli zechcemy korzystać z bankomatów, to warto pamiętać, że nie wszystkie są darmowe. 5 zł zapłacimy za każdą wypłatę z urządzeń innych, niż darmowe PKO BP oraz Santander (dawnego BZWBK).

Nie przegap!

Komentarze

  • czy można „bezpłatnie” zrezygnować z płatnej usługi „powiadomień SMS” (koszt 5 zł miesięcznie)

    TreworBG Odpowiedz
    • Jak najbardziej z usługi można zrezygnować – bez sensu jest za nią płacić. Dodam, że póki co opłata nie zostanie pobrana:

      W przypadku Klientów, którzy w pierwszym wniosku podadzą swój numer telefonu komórkowego, przez 2 okresy rozliczeniowe usługa świadczona jest bezpłatnie. Opłata pobierana jest odrębnie dla każdego Konta Inteligo

      Michał
    • dzię-ku-je-my! zaczekam do przyszłego miesiąca ;-)

      TreworBG
  • Michale, czy przewidujesz w tej promocji stworzenie formularza dla czytelników aby mogli przekazywać też swoje kody polecające, jak to ma miejsce w Getinie i CA?

    pws Odpowiedz
  • Nareszcie się łapię :) W dniu wypłaty premii karta nie musi być aktywna? Czyli blikiem np doładowania telefonu lepiej nie robić, istnieje ryzyko że to nie przejdzie?

    jojo Odpowiedz
  • Jeszcze tylko rok:)

    Katana78 Odpowiedz
  • Czy wystarczy tylko zaznaczenie pierwszej zgody marketingowej ?
    Czy pozostałe dwie zgody też są wymagane ?

    Michał Odpowiedz
    • Podpinam się pod pytanie.
      Podczas składaniu wniosku pojawiają się 3 zgody. Przy każdej widnieje informacja:
      „Brak zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych uniemożliwi Ci branie udziału w promocjach Inteligo lub podmiotów współpracujących.”
      Wystarczy pierwsza, czy coś się zmieniło?

      Mike1
    • Podpinasz sie pod pytanie zadane kilka godzin po opublikowaniu artykulu. Przez ten krotki okres nic sie nie zmienilo i nadal nie musisz wyrazac zgody na marketing podmiotow wspolpracujacych. Zreszta sam mozesz sobie sciagnac aktualny regulamin ramowy programu Mam Inteligo i sprawdzic: Rozdzial 3., &1., 2) wyrażenie (podczas składania wniosku, o którym mowa w pkt 1) zgody na otrzymywanie przez PKO Bank Polski informacji o charakterze marketingowym.

      aaaa
  • A ja nie pamiętam kiedy zamykałem inteligo ;/ :p

    luka89waw Odpowiedz
    • Czy pracownik w oddziale PKO udziela informacji, kiedy zamknęło się konto w Inteligo?

      Michał
  • Uważajcie przy zakładaniu tego konta! Zaznaczyłem zgodę pod numerem polecającego, a w podsumowaniu (krok 3) nie było ono zaznaczone!
    Ewidentnie kombinują. Trochę odechciało mi się, ale spróbuje.

    derek Odpowiedz
  • Stówkę to dawali kilka lat temu. A inflacja? Olewam ich.

    ptok Odpowiedz
    • Nie dajmy się zwariować. To promocja. Nie wkładasz swojego kapitału, żeby marudzić na inflację czy podatki, no chyba że Twój czas jest bezcenny. Wtedy wszystkie promocje powinieneś olać :)

      vundo
  • Gdzie stacjonarnie zapłacić blikiem?

    Paweł Odpowiedz
    • Chociażby w Lidlu.

      hasz
    • W biedronce, w wielu aptekach itd.

      Bolo
    • Praktycznie w każdym sklepie z odpowiednim terminalem. W Auchanie, Carrefurze, Biedronce, Lidlu, Netto, aptece i w sklepie spożywczym pod domem. Tylko sprzedawca musi być ogarnięty i wiedzieć jak włączyć tą opcję ewentualnie samemu trzeba na terminalu kliknąć BLIK. Mi tylko raz w małej restauracji się zdażyło, że sprzedawca nie wiedział jak to włączyć i że nie interesują go takie rzeczy ;)

      Scorp
    • A czy interesowalo go przyjecie zaplaty za danie?

      aaaa
  • Podpinam się pod pytanie z tym nieszczęsnym blikiem. Myślałem o doładowaniu telefonu ale jakieś minimalne ryzyko istnieje że nie zaliczą. Gdzie jeszcze w popularnych sklepach zapłacę blikiem?

    jojo Odpowiedz
  • Co dokładnie znaczy stwierdzenie: „brak jakiegokolwiek konta Inteligo w okresie 3 lat przed startem programu poleceń (czyli od 8.10.2016)”, to znaczy że przed ta datą 8.10.2016 konto musiało być zamknięte, czy aż 3 lata przed 8.10.206 musiało być zamknięte (czyli przed 8.10.2013 ) ??

    szewc84 Odpowiedz
  • A jak zrobić mając IKO w PKO żeby spełnić warunki promocji?

    Bea Odpowiedz
  • Rozumiem, że płatności kartą na cele charytatywne (Akademia Przyszłości itp) też biorą pod uwagę?

    Maciej Odpowiedz
    • dobra już widzę w regulaminie, że płątności internetowwe nie sa honorowane… :| trochę lipa jak dla mnie…

      Maciej888
    • Czyli płatność przez Curve nie będzie się liczyła?

      Paweł
    • Pawle, i jak z tym Inteligo i Curve? Bo chce poprzepinać płatności przez „back in time” na kartę inteligo i nie wiem czy zaliczy mi te płatności.

      Edi
  • Konto odpalone. O ile dobrze zrozumiałem w dniu wypłaty premii karta nie musi być aktywna? Po wydaniu 200 + 40 można ją zamknąć?

    jojo Odpowiedz
    • czytałem oba regulaminy i wydaje mi się, że od stycznia kartę można zastrzec. nigdzie nie było napisane, że musi być aktywna.
      co prawda bezpłatna jest przy wydaniu nią 100 zł, ale jeśli można zamknąć to po co się męczyć z nią ;)

      derek
  • Spełnię warunki w grudniu. Od 1 stycznia czekam na nagrodę 50 + 44 dni. Tak to działa?

    PyramidHead Odpowiedz
  • długo trzeba czekać na nagrodę, ale niewiele trzeba robić…
    ja wybiegnę w przyszłość. w jaki sposób zamknąć to konto? w bankowości internetowej niczego nie widziałem niestety.
    przez telefon się da??

    derek Odpowiedz
  • Wyklikaj se „jak zamknąć konto w Inteligo” Masz wszystko jak na tacy….

    jojo Odpowiedz
  • dzieki za pomoc.
    dla reszty dodaje linka do dokumentu, który trzeba wypełnić i wysłać do banku.
    https://inteligo.pl/media_files/6fc5c728-7eb9-4720-920a-f6fe5ff51410.pdf

    derek Odpowiedz
  • Wie ktoś może na ilu urządzeniach można mieć to IKO?

    Dominika Odpowiedz
  • Raczej na jednym ale ja mam taki telefon że mogę wprowadzić Gościa a tam mogę znów instalować kolejne apki. Tyle że w IKO pytają na jaki nr i tu może być problem chyba że masz z kolei dual SIM.

    jojo Odpowiedz
  • IKO można mieć maksymalnie na trzech różnych numerach lub urządzeniach.

    Każda próba powiązania aplikacji z kontem (czyt. uruchomienie aplikacji i wpisanie numeru klienta), jest widoczna w bankowości internetowej w sekcji IKO jako „urządzenie”. I tam liczy się te „trzy” sztuki.

    A jakbyśmy mieli na trzech telefonach aplikacje i zachciało się nam zainstalować na czwartym, to niestety musimy wejść w bankowość elektroniczną i usunąć z listy jedno „urządzenie”. Skutkuje to oczywiście na nim brakiem dostępu.

    Anom Odpowiedz
    • No jasne, mi chodzi o urządzenia powiązanie z kontem.
      A to sprawdzone info że 3 ;)?
      Zależy mi tylko żeby była możliwość chociaż na dwóch, bo coś mi się kojarzy jakiś bank, który mógł mieć tylko jednym ale zupełnie nie pamiętam jaki to był:D

      Dominika
    • Tak, sprawdzone

      Anom
    • „IKO można mieć maksymalnie na trzech różnych numerach”
      — w jakim sensie „na numerach”? Apka przechwytuje sms wysłany na konkretny numer telefonu i kojarzy go z danym urządzeniem? Czy po wymianie lub usunięciu karty sim przestaje działać, czy tylko nie można tego numeru użyć na innym urządzeniu? Czyli IKO nie da się użyć na urządzeniu bez sim?

      Don Quijote de la Mancha
    • Ale da się jej użyć na innym telefonie z innym numerem? Czy trzeba kartę przekładać?

      Dominika
    • Da się, sam tak zrobiłem, trzeba być bardzo szybkim … z telefonu na który przyjdzie sms trzeba go przesłać na nr tel który jest w urządzeniu na którym chcemy odpalić apke, na wszystko mamy ok 30 sekund? udało mi sie za 2-3 razem…

      Herman
    • Że co trzeba robić? Co to jest za apka…. Ten sms to przy aktywacji aplikacji tak? Ale nie rozumiem jak można ją oszukać wysyłając jej sms z ze swojego telefonu nie z banku…?

      Dominika
    • ja to z poł roku temu robiłem i o ile pamiętam to przychodzi jakiś link lub kod tak długi że nie zdążyłbym przepisac. na 100% jestem pewny że w banku podałem nr który leżał w szafie tylko do autoryzacji. to co przyszło wysłałem sobie na nr który miałem w telefonie na którym apke chciałem zainstalować i się dało, ale 1-2 razy nie zdążyłem , był jakiś komunikat że za długo od otrzymania smsa :p

      Herman
    • I po co kombinować z takimi cudami? Pobierasz zwyczajnie IKO i jest ok.

      A jak sie chcesz czuć super wiarygodny dla banku to w bankowosci internetowej w danych osobowych dodajesz numer telefonu i po krzyku (w ipko przynajmniej tak działa, w Inteligo pewnie tez)

      Anom
    • „A jak sie chcesz czuć super wiarygodny dla banku” — kpisz?
      To bank ma być wiarygodny dla mnie. 😆

      Don Quijote de la Mancha
    • A PKO wysyla kod tylko jak odblokowujesz sobie hasło do bankowosci elektronicznej.

      Jak instalujesz IKO to aplikacja wysyla smsa do banku jako przypisanie numeru telefonu do Klienta

      Anom
    • @Don IKO nie działa na telefonie bez sim. A jak wlozysz w tel inna karte sim to apke musisz aktywowac od nowa

      Anom
    • „IKO nie działa na telefonie bez sim” — czyli jeśli zabronię mu dostępu do sim (sms), to nie zadziała? Trudno mi w to uwierzyć, szczególnie po głupotach, które tu przed chwilą pisałeś i po tym co pisał @Herman na temat używania sim „z szafy”…

      Don Quijote de la Mancha
    • O własnie, tam bylo cos co trzeba bylo odeslac, dlatego musialem to przeslac na inny telefon :p

      Herman
    • Aż sobie chyba to konto założę, żeby potestować, co to za głupoty powymyślali! 😆

      Miałem już dobrych kilkanaście (jak nie kilkadziesiąt) apek banków, niemal zawsze podawany numer jest oczywiście na innym specjalnym urządzeniu, nigdy z czymś tak dziwnym się nie spotkałem…

      Don Quijote de la Mancha
    • Znalazłem:
      Wymagania techniczne
      „wysyłanie wiadomości SMS – na potrzeby wysłania wiadomości w procesie rejestracji aplikacji”
      Aktywacja aplikacji IKO na dodatkowym urządzeniu (hasło z urządzenia głównego)
      „Ze względów bezpieczeństwa konieczne będzie wysłanie SMS-a (koszt wg taryfy operatora) do banku, który pozwoli zweryfikować autentyczność aplikacji i Twój numer telefonu”

      Z tego wynika, że rzeczywiście jest potrzebna karta sim w urządzeniu (ciekawe, czy może być zagraniczna) i dostęp dla apki do wysyłania sms, ale tylko podczas rejestracji aktywacji.

      Don Quijote de la Mancha
    • No to nie wygląda to za ciekawie, w kontekście tego, że trzeba zrobić tego blika:/ ale mówicie, że można zmienić w bankowości bez problemów numer w tym banku? A nie przez jakieś infolinie czy inne bajki…

      Dominika
    • @Don @Anom – zarejestrowane IKO zadziała bez SIM (sprawdzone), ale nie działa jesli odmówi sie apce dostępu „do wskazanych funkcji telefonu”. Nie próbowałem ze zmianą SIM.
      Na jednyn telefonie można mieć 2 IKO na 2 profilach (obojętne czy PKO czy Inteligo) na ten sam numer telefonu na 2 różne konta (w moim wypadku dzwonili z infolinii i wymagali zgody właścicielki konta, ja mam pełnomocnistwo).
      Są różne kombinacje :)

      Czytelnik
    • „zarejestrowane IKO zadziała bez SIM (sprawdzone), ale nie działa jesli odmówi sie apce dostępu »do wskazanych funkcji telefonu«” — heh, no to ciekawe, dzięki za przydatną informację.

      Przy okazji inne pytanie, troszkę z tym związane, bo chodzi o telefon z szafy: czy przy zakładaniu konta oni telefonują, czy da się założyć konto nie odbierając telefonu?

      Don Quijote de la Mancha
    • Z tego co czytałam to jak najbardziej dzwonią, ale niech się może wypowie ktoś kto zakładał;)

      Dominika
    • Zarówno z PKO jak i z Inteligo dzwonią w celu potwierdzenia danych z wniosku, dopiero po zatwierdzeniu wysyłaja umowę i kartę… chyba, że ktoś miał inaczej. Po podpisaniu umowy w obecności kuriera aktywują konto – tak jak opisał Admin.

      Czytelnik
    • Dzięki!

      Don Quijote de la Mancha
  • Zastanawiam się nad założeniem konta. Co należy zrobić do 31.12.2019? Zarejestrować się w programie poleceń? Podpisać umowę? A może spełnić warunki programu poleceń (min. 200 zł kartą + min. 40 zł IKO/BLIK)?

    niusan Odpowiedz
  • Ja mam PKO BP. Musiałem je usunąć, zeby teraz w inteligo zrobic blik. Oba banki dzialaja z tej samej aplikacji na komórki… Po zrobieniu blika znow usunąłem i zainstalowałem PKO.
    Po co kombinowac z przesyłaniem smsow?

    derek Odpowiedz
  • İle żeście realnie czekali na kuriera po telefonie? Wiem, że mówią 3-5 dni:/

    Dominika Odpowiedz
  • Wpadła premia 100 za konto załozone 18.11, warunki spełnine do końca listopada.

    Czytelnik Odpowiedz
  • Msm unieważnioną kartę. Teraz widzę ze 29.12 mam -0,13 zl oplaty proporcjonalnej za karte. Karta w grudniu wydalam ponad 100 zl prze uniwaznieniem. Powinna byc bez oplat. Ktos wie o co chodzi? Co to za oplata?

    Li Odpowiedz
    • PKO BP i Inteligo zawsze kombinuję z opłatą za kartę przy zamknięciu. Chcą naciągać klientów nawet jak spełnili warunki bezpłatności. Spotkałem się z tym kilkukrotnie. Reklamacje napisz i mają zwrócić, mi zawsze zwracali.

      qwe
  • Wpadła stówka. Konto założone w XI warunki spełniłem do końca XI.

    jojo Odpowiedz
  • Konto założone 26 XI, 100 zł wpadło 17 I. Nie rozumiem o co chodzi z 50 + 44 dni. Nie narzekam, fajnie, że wpadło dużo szybciej.

    PyramidHead Odpowiedz
  • Konto założone w styczniu. Premia wypłacona 28 lutego. Dla mnie jak i dla poleconego. Chwali się, dużo szybciej niż w PKO. Tam czekaliśmy chyba z 3 miesiące.

    Scorp Odpowiedz
  • Czy ktoś potwierdzi, że w inteligo zmienił się sposób interpretowania transakcji Revolut i teraz doładowanie nie zwalnia z opłaty za kartę? Teraz w historii mam Przelew z karty, wcześniej była Płatność kartą. Pobrali opłatę, ale nie wiem czy dlatego, czy może płatność zaksięgowała się za późno.

    kespis Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy