Wraca 100 zł premii za zawarcie umowy o kartę Twisto – przyznawane w ciągu 24-48 godzin!

Zakończona

Promocja Twisto, opisana na blogu miesiąc temu, była zdecydowanie jedną z najgorętszych promocji jesieni. Efekt świeżości, super łatwe warunki i premia przyznawana w ciągu kilkunastu godziny sprawiły, że 5000 promocyjnych wniosków skończyło się sporo przed czasem. Dlatego miło mi poinformować, że ruszyła kolejna edycja tej oferty – do zdobycia niezmiennie łatwe 100 zł na start :)

100 zł za wyrobienie darmowej karty Twisto

100 zł za wyrobienie karty Twisto

Aby skorzystać z promocji należy złożyć wniosek o limit Twisto Free wraz z darmową kartą płatniczą za pomocą dedykowanego linku promocyjnego. W trakcie wnioskowania podajemy swoje dane, a następnie potwierdzamy je za pomocą przelewu 1 zł z naszego konta bankowego. Dane osobowe wpisane we wniosku powinny być dokładnie takie same jak dane w koncie bankowym – jeśli zmieniliśmy adres czy nazwisko, to wniosek może zostać odrzucony. Przelewy z konta innych osób oczywiście nie będą uznawane.

Regulamin zastrzega również, że konieczne jest wyrażenie zgody na kontakt za pośrednictwem urządzeń końcowych i otrzymywanie informacji handlowej drogą elektroniczną w celu przeprowadzenia promocji. Zgody te możemy wycofać po odebraniu bonusu.

Wnioskowania nie zostawiajmy na później. W ramach promocji dostępny jest limit 5000 promocyjnych wniosków. Po jego wyczerpaniu kolejne nie będą już premiowane, więc warto się śpieszyć. Patrząc na poprzednią edycję promocji szacuję, że pula skończy się w drugiej połowie grudnia, o czym oczywiście was powiadomię aktualizując niniejszy wpis.

Pamiętajmy również, że Twisto przydziela nam limit, którym możemy swobodnie dysponować. I choć firma nie korzysta z BIKu, to dokonuje weryfikacji naszej zdolności kredytowej przy użyciu „wewnętrznych i zewnętrznych baz danych”, taki jak BIG. Czas rozpatrywania wniosku to oficjalnie 24 godziny, choć jeśli wszystko jest OK – jest znacznie krótszy.

Co dalej? Jeśli przejdziemy powyższy proces to obiecana premia zostanie przypisana do naszego konta, a w ciągu 5 dni powinna do nas dotrzeć sama karta płatnicza. Biorąc jednak pod uwagę, że przed świętami przesyłek jest bardzo dużo, partner logistyczny Twisto, Poczta Polska, może mieć opóźnienia. Dodatkowo zainteresowanie kartą jest nadal bardzo duże, więc Twisto komunikuje, że czas doręczenia może wynieść około 10 dni roboczych.

Ale jeśli chcemy od razu wydać przyznane 100 zł to możemy skorzystać z metody płatności Twisto Pay, która dostępna jest w niektórych sklepach internetowych. Jak z niej skorzystać? W sklepie internetowym wystarczy wybrać Twisto Pay jako metodę płatności, a wpisując dane zamówienia użyć tego samego adresu e-mail co do logowania do Twisto. Po zakończeniu zakupu w sklepie zamówienie zostanie dodane na koncie Twisto.

Najpopularniejsze sklepy, ktore wprowadziły Twisto Pay to Diverse, Tania Ksiażka, Born2Be, eZebra, Szopi. Pełną listę znajdziecie tutaj.

Nie ma jednak problemu, aby zaczekać na kartę i zapłacić nią za dowolne zakupy. Wystarczy wtedy poczekać na zaksięgowanie transakcji i spłacić zadłużenie za pomocą przyznanych środków (które widoczne będą w formie punktów w naszym profilu). Innymi słowy pierwsze zakupy do 100 zł wykonujemy za darmo :)

Na koniec dodam, że środków przyznanych przez Twisto nie możemy wypłacić tak po prostu z bankomatu. Karta działa podobnie do karty kredytowej – służy do transakcji bezgotówkowych, a nie gotówkowych. Więcej szczegółów na jej temat opisałem w szczegółowej analizie tego rozwiązania przed miesiącem.

Ile kosztuje korzystanie z Twisto?

Korzystanie z Twisto jest darmowe. Zapłacić możemy w zasadzie tylko za przesunięcie okresu rozliczeniowego. Podobnie jak na karcie kredytowej wykonujemy tutaj płatności przez dany okres rozliczeniowy (miesiąc kalendarzowy), a następnie spłacamy zobowiązanie w ciągu 15 dni. Jeśli nie możemy zwrócić wszystkiego, to Twisto pozwala na przesunięcie spłaty 90% zadłużenia na kolejny miesiąc. Oczywiście nie za darmo – płacimy ok. 4,5% wartości (czyli jakieś 4,5 zł za każde 100 zł). Łatwo policzyć, to że jest to oferta mniej opłacalna, niż na karcie kredytowej (tam oprocentowanie wynosi zazwyczaj 10% w skali roku – przynajmniej przy stopach procentowych z chwili publikowania tego wpisu). Jednak w przeciwieństwie do wielu kart kredytowych Twisto nie pobiera opłaty rocznej za użytkowanie.

Pamiętajmy również, że jeśli nie spłacimy środków w umówionej wysokości, to Twisto ma prawo naliczyć odsetki za opóźnienie (dwukrotność odsetek ustawowych za opóźnienie stanowiących sumę stopy referencyjnej NBP i 5,5 punktu procentowego – w 2019 roku daje nam to 14%). Oprócz tego może wszcząć wobec nas postępowanie, wpisać zaległości do BIG czy PWIP. Wszystko zresztą zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Dlatego jeśli wyrabiamy kartę Twisto to pamiętajmy, że choć korzystamy z cudzych pieniędzy, to w końcu musimy je oddać „ze swoich”. A że LiveSmarter to blog o zarabianiu, a nie traceniu pieniędzy, to zdecydowanie zachęcam do wydawania ich z umiarem i zwracania w terminie. Tak, aby nic za to nie płacić.

Nie przegap!

Komentarze

  • A ja mam już z nimi pierwszy problem. Zdublowali dwie płatności, rozliczyli fikcyjne a prawidłowe są nadal w statusie przyjęte. Na infolinię nie można się dodzwonić, na czacie nie odpowiadają od tygodnia. Wysłałem maila ale na tę chwilę bardzo źle wygląda kontakt z nimi

    Łukasz Odpowiedz
    • U mnie to samo. Doładowanie R na 100 zł wisi niemal od dwóch tygodni (również było zdublowane – jedno rozliczone). Na czacie cisza.

      RadekW
    • W moim przypadku to była jedna z wielu płatności w sklepie stacjonarnym przy użyciu Curve.

      Łukasz
    • Piszą na swojej stronie o problemie i w ciągu 2-3 dni roboczych problem zostanie rozwiązany.

      Fixer
    • Rozwiązują go od 21 listopada bo wtedy też mi podwójnie zaksięgowało. :P A raczej jedną stówkę niezaksięgowało, a drugą, której de facto nie robiłem (dzień później) zaksięgowało i już widnieje do spłaty. Czort wie co robić tak naprawdę teraz. Teoretycznie nie powinienem tego spłacać bo to nie jest transakcja, którą robiłem.

      Kontakt z tym serwisem faktycznie nie istnieje, dodzwonienie się na infolinię to 15-20 minut czekania na słuchawce.

      Purek
    • Mnie również zdublowało i to zwykłe allegro. Rozliczona została fikcyjna z dnia następnego a ta właściwa wisi w nierozliczonych ale i blokadach.

      Bolo
    • Purek to od 21.11 masz tą płatność ciągle jako przyjętą?

      majaa
    • Dokładnie tak. Od 21 listopada wisi jako zaksięgowana. Zgłaszane na czacie – nawet nie odczytali. Zgłaszane dwa razy telefonicznie – tak, tak, wiemy, będzie naprawione. XD

      10 dni zostało do zapłaty transakcji z 22 listopada, której nie robiłem (dubel tej z 21) i nie wiem czy mam to płacić, czy nie. Zapłacę i się okaże, że tamtą zaksięgują i co, będę 100zł w plecy?

      Zdarzały się w bankach takie problemy z księgowaniem, ale góra po tygodniu to schodziło. Tutaj jest to nieco niepoważne.

      Ok, kombinowałem z doładowaniem Revoluta przez Curve, ale ludzie piszą, że nawet zwykłe zakupy im się zaksięgowały podwójnie.

      Purek
    • Tam miało być oczywiście „od 21 listopada wisi jako niezaksięgowana”. ;)

      Purek
    • Ja mam od 26 listopada podwójne księgowanie. Tę zaksięgowaną płatność opłaciłem punktami ( choć to była ta niepoprawna z datą z dnia kolejnego).

      Bolo
    • Czy komuś zdjęli te podwójne transakcje? Komunikat ze strony zniknął, a problem dalej nie jest rozwiązany.

      Purek
    • Mi wisi 5 transakcji, w tym dwie na kwotę 0 zł ;) Najdłużej wisząca – od 20 listopada, w sumie prawie 500 zł „zawieszone”.

      Rafał
  • tylko mi link nie działa ?

    Michał Odpowiedz
  • Ciekawe jak ocenia moja zdolnosc kredytowa po podniesieniu limitu Citi do prawie 50k. Chyba sobie na razie odpuszcze. Czy zdarzylo sie komus, ze odrzucili wniosek, bo nie ma zdolnosci?

    keton Odpowiedz
  • Ale nie trzeba być nowym klientem. Mogę założyć sobie drugą kartę i odebrać bonus?

    jaceny Odpowiedz
    • Dobre pytanie. Nie jest to wprost wykluczone w regulaminie, jednak nie wiem jak będzie w praktyce.

      Michał
    • Podczas rejestracji trzeba podać dane dowodu i PESEL, więc raczej wyklucza po PESELu.

      Kate
    • No to potwierdzone, nie da się. Regulamin nie wyklucza ale odrzucają wniosek po weryfikacji z informacją że można mieć u nich jedno konto.

      uta
    • A dla drugiej rejestracji ten sam numer telefonu przechodzi, czy musi być inny?

      Bolo
  • Tylko pamiętajcie, że oni mają na odwrót w formularzu ustawione kolory kart. Każdy kto zamawia żółtą dostaje czarną, a Ci co chcą czarną dostają żółtą :-)

    Krysia Odpowiedz
  • Miał ktoś u nich zwrot na kartę ale z groszami?, bo oni nie odpowiadają. Przyznają też te punkty po przecinku? Załóżmy 25,23 zł to dają 25,23 punktów? Bo ja miałam zwroty ale akurat równych całych złotych.

    Dominika Odpowiedz
  • A jak zamknąć kartę ?

    dzialus Odpowiedz
  • Potwierdzam, wysłali nie ten kolor co trzeba. Czy jest możliwość aby potem zwiększyć limit?

    wagu Odpowiedz
    • Wczoraj się pytałem o zwiększenie i na razie nie ma takiej możliwości.

      RadekW
    • Napisałem na czacie czy da radę zwiększyć limit. Pani poprosiła o uzasadnienie. Po mojej kolejnej wiadomości poinformowała, że moja zdolność zostanie zbadana ponownie w ciągu tygodnia i w przypadku akceptacji, podniosą mi limit.

      Dan
  • Po jakim czasie przeszliście weryfikację chodzi mi o tą kredytową?

    Paweł Odpowiedz
  • Potwierdzam, że przysyłają kartę dokładnie w tym kolorze, którego się nie wybrało.

    Kajko Odpowiedz
  • Już przy poprzedniej edycji przeczuwałem, że będą z nimi kłopoty. Jak dobrze, że sobie to odpuściłem…. :)

    Lord Klops Odpowiedz
    • litości, zły kolor karty to taki kłopot? takie kłopoty to nic w porównaniu do chociażby PeKaO albo BNP. I 100 zł właściwie za nic przy żadnym wysiłku.

      krabar
    • Jeśli ufasz temu tworowi…

      owat
  • Przynajmniej przysłaną a Paribas przez 2 miechy nie potrafił…

    jojo Odpowiedz
  • Widocznie jestem w gronie tych nielicznych szczęśliwców co otrzymali taki kolor karty jaki chcieli :)

    specu Odpowiedz
  • A ja zarejestrowałam się w poprzedniej edycji, Ale karty do dziś nie dostałam mimo telefonów. Zwrotu mi dostali Ale nowej karty też nie. Admin poradź co mam zrobić?

    agnese2A Odpowiedz
  • Trzeba być pełnoletnim? Junior ma ROR z którego mógł by zweryfikować dane… Przejdzie?

    Młody Odpowiedz
  • Cały czas czekam na weryfikację ( chyba chodzi o zdolność kredytową ) już po założeniu konta. Ktoś wie jak długo to trwa?

    Paweł Odpowiedz
    • Wniosek wysyłałem 7.11., a 9.11. miałem przyznany limit i 100 pkt. na koncie. 20.11. przyszła karta.

      Łuki
    • jaką zdolność… co ty mówisz
      nic tu nie jest sprawdzane – z BIK-u nie przychodzi sms, że ktoś coś sprawdza przeciez :)
      zainwestuj tą stówkę w raporty BIK

      Krzysztoff
  • W tej promocji minimalny limit to 1000zł, w poprzedniej 300zł

    Łuki Odpowiedz
  • witajcie, czy za płatności przedmiotową kartą w sklepach spożywczych z logo owada lub na stacjach benzynowych przysługuje zwrot, czy tylko u partnerów o których piszą na swoje stronie www. Czy komuś udała się operacja z „R” ?

    karoNet Odpowiedz
  • A ja dostałem od nich informację, że nie mogą mi aktywować konta, gdyż miałem w przeszłości problem ze spłatą jakiegoś zobowiązania. Co jest oczywiście nieprawdą, bo nigdy z niczym nie zalegałem :) Dziwna firma.

    jrola90 Odpowiedz
    • Też taką informację dostałem. Zakładałem mamie. Zawsze wszystko przed terminem płaciła. Może to standardowa odpowiedź dla tych, którzy z jakiegoś powodu się nie łapią np. 70+, za niskie dochody w stosunku do wnioskowanego limitu.

      Łuki
    • Może też dlatego, że nie ma historii kredytowej.

      Łuki
    • @Łuki, jakiej historii, oni przecież BIK nie sprawdzają, pewnie nigdzie indziej też nie, kredyt dają „na gębę”…

      Don Quijote de la Mancha
    • @Don Quijote de la Mancha ma rację, oni nie korzystają z BIKu. Ja dostałem informację, że weryfikowała mnie firma CRIF i oni mają takie informacje, ciekaw jestem skąd. W ogóle trochę się wystraszyłem i zamówiłem raport BIK, żeby sprawdzić, czy aby na pewno ktoś jakichś kredytów na mnie nie nabrał, ale wszystko ok, dostałem scoring 85/100 i informację, że jestem w grupie 20% osób w Polsce z najlepszą punktacją. Więc nie wiem jak oni to zweryfikowali, cóż, ich strata. Wnioskowałem o 1000zł limitu kredytowego.

      jrola90
    • Aha, ciekawe, to pewnie ten Credit Check Consumer:

      To automatyczny proces, który w ramach indywidualnie ustalonego zakresu, umożliwia weryfikację konsumenta w oparciu o PESEL, dane adresowe, rejestry nieuregulowanych płatności, jak również reguły i dane Partnera. Wynikiem takiej analizy jest rekomendacja w postaci automatycznej decyzji, bądź wynik score.

      — ale z tego nic nie wynika, w szczególności nie wiadomo, co to za „rejestry nieuregulowanych płatności”, pewnie jakieś pozabikowych firm pożyczkowych, czy one zgłaszają do BIK fakt niespłacania? Bo może jednak ktoś na Ciebie pożyczek nabrał, ale BIK o tym nie wie…

      Don Quijote de la Mancha
    • Jak BIK o tym nie wie, to raczej nie jest to mój problem. Wiesz raz miałem taką sytuację, że Orange nie odnotowało sprzętu, który zwróciłem i naliczyli jakąś tam karę (około 500zł), którą potem anulowali, może o takie rzeczy chodzi, nie wiem. Tak naprawdę mogę się tylko domyślać. Poza tym ta firma, która robi ten audyt, CRIF, nie ma za dobrej opinii ;) nvm, dla mnie koniec tematu.

      jrola90
  • Dzięki za promocję. Wczoraj założyłem konto ok 12 i dzisiaj dostałem informację że konto już działa i mam bonus 100pkt. „Tak trzeba żyć „

    Michał Odpowiedz
  • Na żonę drugą kartę można wyrobić? Bo w poprzednim temacie ktoś wspomniał o 1 karta na 1 adres.

    junoumi Odpowiedz
    • Można kilka kart. My już mamy 2 na ten sam adres (premie wykorzystane) i trzecia w drodze. Świetna promocja.

      Lidia
    • Jest dobra, a byłaby świetna gdyby karta dobrze działała i nie odrzucała płatności i pojedynczo księgowała.
      Bo są osoby takie jak ja np które jednak chciałyby tą kartę zatrzymać na dłużej i z niej korzystać.

      majaa
  • @Lidia
    Czy za drugą i następne karty też dają 100pkt. na każdą?

    Eugeniusz Odpowiedz
  • A jak zamknąć taką kartę.

    Chf Odpowiedz
  • Jak wygląda zamknięcie tematu takiego konta? Można zrobić to od razu po spłaceniu karty punktami? Infolinia? Słyszałem, że podobno sprawę rozwiązuje się listownie, podpowie ktoś?

    Pirek46 Odpowiedz
  • W ktorym momencie trzeba podeslac im zdjecie dowodu? Czy akceptuja zdjecie ze „znakiem wodnym” czyli wlasnym dopiskiem tak, zeby ktos pozniej na takie dane nie wzial sobie kredytu w zupelnie innej instytucji?

    keton Odpowiedz
  • Pytanie do osób którym wyskoczył błąd karty. Wyjaśniło się już coś? U mnie od tygodnia wisi „transakcja oczekująca na zaksięgowanie” i wychodzi na to że mam u nich dług którego nie mogę spłacić i którego nie powinienem spłacić bo wynika z błędu karty. Nabrali wody w usta, nie odpisują. Kolejna instytucja z problemami…
    Kolega dziwnym sposobem stracił 100 pkt i też miał błąd karty przy pierwszej płatności. Jakiś kontakt z nimi poza mailowy.?

    jojo Odpowiedz
    • Ja też tak mam podwójnie naliczone z listopada. Ale to nie zostało uwzględnienie jako rachunek do spłacenia. Jedyne co to wisi ciągle nie zaksięgowane i pomniejsza limit. Przecież chyba nie będzie z tego problemów. Bo z nimi nie ma kontaktu.

      Dominika
    • U mnie wisi doładowanie R za 100 zł już 2 tygodnie. Jak u każdego innego, kontakt żaden. Zastanawiam się czy zamkną konto w takim wypadku…

      RadekW
    • U mnie wisi od 21 listopada. Pomimo zapewnień i komunikatów na stronie (które już zniknęły) problem dalej istnieje. No i de facto każą mi zapłacić transakcję, której nie robiłem, a prawidłowa wisi jako niezaksięgowana od prawie miesiąca. Czy jest w ogóle ktokolwiek komu zdjęli tą błędną transakcję?

      Zapłacę chyba tą co się rozliczyła i olewam temat, niech się sami martwią.

      Purek
  • Rzekomo do dwóch tygodni „błędy wynikające z karty wiszą” Ja mimo wszystko zamknę po wyczerpaniu pkt, nie czekam aż dojdą co i jak. Mam to gdzieś….

    jojo Odpowiedz
  • Ile czeka się na weryfikację?

    Wybrzeże Kości Słoniowej Odpowiedz
  • Otrzymaliście na maila propozycję zwiększenia limitu? Ja otrzymałem z 1,5k na 3k.

    specu Odpowiedz
    • A duzo uzywales ich karty?

      keton
    • Również dostalem maila, ale propozycja zwiększenia z 1,5k na 2,5k, zrobiłem kilka płatności na jakieś 400zl, z czego tylko część już splacilem (promocyjne punkty i środki z GBiT z Curve).

      Maq
    • Propozycja z 1 na 2 , choć karta jeszcze nie przyszła.

      Bogdan
    • ja zapłaciłem tylko raz (100 zl) i dostałem propozycje z 2.5 na 5k.

      krabar
    • Chyba mnie nie lubią, od września mam tam limit 1,5k, wydałem w sumie ponad 1000 zł i zero propozycji…

      pws
    • Karta nie przyszla od 13 listopada ale propozycja zwiększenia limitu z 2k na 3k juz tak. Niestety pomimo zapewnień minelo juz 24 godz od akceptacji aneksu a limit bez zmian. Ehhhhh…….

      paolo
    • Karta przychodziła listem zwykłym więc poewnie zaginęła na poczcie. Upomnij się o duplikat

      Kate
    • Nie dostałem… A 500 zł wisi sobie od prawie miesiąca zablokowane, przez błędne księgowanie…

      Rafał
  • @Kate – upomnialem się – mam czekać do 10 dni roboczych na nową kartę 😂😂
    Czy komus juz przeprocesowali to podwyzszenie limitu i go zmienili? U mnie nadal nic 😲😡

    paolo Odpowiedz
    • tak, dokladnie tak jak Tobie z 2000 na 3000. Trawalo to ok 72h.

      Łukasz
    • U mnie już podnieśli limit, lecz zdublowane niezrealizowane transakcje na 500zł wiszą…

      specu
    • U mnie już podnieśli limit, lecz zdublowane niezrealizowane transakcje wiszą…

      specu
    • Zacząłem się z nimi „kopać” przez Fejsa. Coś zaczęło się dziać. Zatem to chyba jedna z dróg. Takich jak my jest tam wielu……

      jojo
  • Ile realnie czeka sie na karte? Czy pojawia sie jakis osobny status jak juz wysla? Bo obecnie mam, ze karta jest przygotowywana i niewiele mi to mowi.

    keton Odpowiedz
  • Płaciłem kartą w necie i zeszło z limitu a nie z tych punktów , o co chodzi?

    Paweł Odpowiedz
    • To jest coś zbliżonego do karty kredytowej, płacąc kartą korzystasz z kredytu. Punkty służą do spłaty zadłużenia, możesz poczekać aż po zakończeniu miesiąca wygeneruje się wyciąg do opłacenia, możesz też kliknąć w konkretną transakcję i wybrać Zapłać, tam powinna być opcja opłacenia punktami.

      Don Quijote de la Mancha
    • Jak transakcja Ci się zaksięguje, klikasz obok niej SPŁAĆ i wtedy możesz wykorzystać 100 pkt do spłaty 100 zł z tej transakcji, lub mniej jeśli transakcja była poniżej 100 zł. Lub możesz poczekać na wyciąg 1 stycznia i spłacić całe zadłużenie z poprzedni miesiąc

      Kate
  • Dzisiaj przyszla karta. Przyszla po 8 dniach od wniosku. Niezle. Niestety ciemna a nie zolta jak byla zamawiana. Status karty sie nie zmienil na koncie – tak wiec nie wiadomo, czy juz wyslali.

    keton Odpowiedz
  • Składałem wniosek 5.12 i jeszcze karta nie doszła. Liczę że do końca tygodnia przyjdzie.

    Krak Odpowiedz
  • Widze, ze caly czas maja problemy z podwojnymi pozycjami (zaksiegowana i zablokowana) przy operacjach R->C. Czy komus to samo zniklo, czy trzeba udac sie do supportu? Niestety zmniejsza to podwojnie limit karty.

    keton Odpowiedz
  • Gdyby ktoś się zastanawiał: pula ciągle dostępna, prawdopodobnie skończy się pod koniec roku. W styczniu powinna być nowa odsłona, ale na 90% nie będzie już tak korzystna jak obecna. Warto korzystać :)

    Michał Odpowiedz
  • Czy promocja jest dalej aktualna?

    Daniel672 Odpowiedz
  • Miał ktoś taką sytuację?: płatność kartą C z podłączoną T, ale zakupy dużo większe niż dostępny limit na T (zapomniałem zmienić na inną kartę w C). Po 15 min po wyjściu ze sklepu (i po włączeniu neta w tel) komunikat „transakcja anulowana”. Mimo to paragon mam, pytanie w jaki sposób się zaksięguje.

    Dan Odpowiedz
  • Macie ten problem z podwójnie zarejestrowanymi płatnościami? Tzn – jedna zrealizowana, druga identyczna wisi. Pisałem do supportu ale cały czas są w trakcie rozwiązywania problemu. Czy komuś już to rozwiązali?

    Anom Odpowiedz
  • Ostatnia szansa jeśli ktoś chce skorzystać – jutro już ponoć promocji ma nie być :)

    Michał Odpowiedz
  • Dostałem dziwnego maila dzisiaj. Umowa. Kartę założyłem jakoś na początku listopada a w tym mailu umowa z datą – „zawarta w dniu 18.12.2019 r. pomiędzy”.

    krabar Odpowiedz
  • Zabawne: wysłałem maila z wypowiedzeniem, które podpisałem elektronicznie. W odpowiedzi otrzymałem sugestię, że mam przesłać odstąpienie od umowy listem :–)

    bla Odpowiedz
  • To dalej działa ? 100 zł ?

    bolek Odpowiedz
  • Hej! Czy orientujesz się czy w ogóle i jeśli tak to kiedy promocja na 100 zł powróci bo jest już nieaktualna?
    na dniach będę miał do odbioru dowód bo niedawno skończyłem 18 lat i chciałbym skorzystać, a 100 zł lepsze niż 50 zł, więc wolałbym poczekać niż zakładać konto za 5 dych 😀
    pozdrawiam

    Arkadiuszek97 Odpowiedz
    • Nie mam konkretnej daty, ale jest spora szansa, że niedługo znów się coś pojawi ;)

      Michał
  • „Mam dosyć tego twojego Freda, k…a jego w d…e za….a mać. Dzwoni do mnie codziennie o szóstej rano i pyta o forsę. Nawet we Wronkach mnie tak wcześnie nie budzili.”
    A to tylko Twisto. Codziennie mail z przypomnieniem, a do terminu spłaty został jeszcze tydzień!

    qq Odpowiedz
  • Czy komuś udało już się zamknąć listownie kartę?

    RadekW Odpowiedz
    • Tak. Wypowiedzenie wysłałam na początku grudnia 2019 r. W styczniu już nie mogłam się zalogować więc uznaję sprawę za zakończoną.

      BiancaM
  • Wiadomo coś o nowej edycji, bo na facebooku wyświetla mi się reklama, że rejestrując się przez ich stronę jest bonus 100zł

    Twarzy Odpowiedz
  • Czy wie ktoś do kiedy można wykorzystać ten bonus 100 pkt? Nie mogę teraz znaleźć nigdzie tej informacji a pamiętam że była jakaś data…

    U Odpowiedz
    • Data na pewno jest w mailu o przyznaniu punktów.

      Bolo
    • Nie mam informacji mejlowej o przyznaniu punktów – punkty się pojawiły a teraz q.. znikły,
      natomiast na drugim koncie mam info o przyznaniu i wazności do 11.05 a punkty znikły 26.03

      uta
  • Jak zrezygnować z karty?

    Paweł Odpowiedz
  • Logika wg Twisto.
    „Ahoj xxxxxx!
    Czy pamiętasz, że na Twoim koncie Twisto czeka na Ciebie…
    BONUS 0 zł? 💥
    Wykorzystaj go zanim przepadnie!”
    Zabrakło jednego „if” ;-)

    qq Odpowiedz
    • tez dostalem i w bonusie zdublowali platnosc w biedrze na 60zl 😲😲😲 jaj sobie robia czy co?

      paolo
    • U mnie w SMSie bylo „BONUS zl”, bez 0. Juz myslalem, ze dostalem kolejne 10 pkt.

      keton
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy