Tylko do końca miesiąca: 600 zł za Konto Santander + 1% moneyback!

150 zł za założenie darmowego konta internetowego Citi Priority i zwrot za przelewy walutowe

Zakończona

Ruszyła nowa promocja darmowego konta internetowego Citi Priority. Do zgarnięcia mamy 150 zł bardzo łatwej premii oraz ewentualny zwrot prowizji za przewalutowanie przelewów walutowych.

150 zł premii i zwrot prowizji za wymianę walut na koncie Citi Priority od Citibanku

Do 150 zł zwrotu z kontem internetowym Citi Priority

Aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem banku, czyli osobą nieposiadającą ani nie będącą pełnomocnikiem do żadnego rachunku osobistego bądź oszczędnościowego Citibanku od 1.01.2017. Posiadanie innych produktów (np. karty kredytowej) nie wyklucza z promocji :)

Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że złożymy wniosek o promocyjne konto przez dedykowaną stronę promocji. Mamy na to czas do 31.12.2018.

Podczas zawierania umowy konieczne będzie wyrażenie zgód na:

  • przetwarzanie danych osobowych w celu informowania ich o usługach banku w przypadku, gdy umowa nie zostanie zawarta lub przestanie obowiązywać;
  • przetwarzanie danych osobowych w celu informowania ich o usługach partnerów banku w przypadku, gdy umowa nie zostanie zawarta lub przestanie obowiązywać;
  • przesyłanie i prezentowanie przez Bank informacji handlowych, w tym mających charakter reklamy lub marketingu bezpośredniego, środkami komunikacji elektronicznej;
  • telefoniczne przekazywanie i prezentowanie informacji handlowych.

Przypominam, że po zgarnięciu nagród zgody można cofnąć.

Co dalej? Same warunki promocji są bardzo proste. Bank zapłaci nam 30 zł miesięcznie za spełnienie dwóch warunków: zapewnienie wpływu na konto w wysokości min. 2000 zł z tytułu „wynagrodzenia” oraz… wykonanie jednej płatności kartą w sklepach lub internecie. Pojęcie „wynagrodzenia” nie jest w żaden sposób zdefiniowane. Regulamin zastrzega tylko, że wpływ ten nie może pochodzić z rachunku w Citibanku dla klientów indywidualnych.

I to tyle! Premia będzie wypłacana za spełnienie warunków w pierwszych 5 pełnych miesiącach następujących po miesiącu podpisania umowy o konto. Przykładowo podpisując umowę w październiku warunki powinniśmy spełniać w listopadzie, grudniu, styczniu, lutym i marcu. Wypłata nastąpi do końca kolejnego miesiąca następującego po miesiącu spełnienia warunków. Łącznie możemy więc zyskać do 150 zł.

Zwrot prowizji za transakcje walutowe

Oprócz standardowej premii na start bank chce przyciągnąć do siebie również osoby, które wykonują przelewy walutowe (np. frankowiczów). Zakładając konto w niniejszej promocji możemy otrzymać zwrot wartości kosztów przewalutowania od pierwszego przelewu walutowego w danym miesiącu (do kwoty 20 000 zł). W przypadku franków bank odda nam 0,8% wartości transakcji (tyle wynosi spread za przewalutowanie złotówek na franki) oraz 4% za przelewy w innych walutach. Innymi słowy przelewy wykonamy w okolicach kursu średniego :)

Zwrot otrzymamy za 12 pierwszych miesięcy kalendarzowych, wypłacony w kolejnym miesiącu. Szczegóły promocji w regulaminie.

Konto internetowe Citi Priority za 0 zł

Na koniec przypomnę, że biorąc udział w powyższej promocji otwieramy nie „zwykłe” konto Citi Priority, a konto w wersji „internetowej”. Oznacza to, że gwarantujemy sobie bezpłatne prowadzenie konta bez żadnych dodatkowych warunków – na zawsze! W zamian jednak zgadzamy się na inne warunki za czynności, których pewnie i tak nie wykonujemy, czyli:

  • 6 zł opłaty miesięcznej za bankowość telefoniczną CitiPhone – wystarczy nie korzystać z tej usługi i wszystko będzie za darmo
  • 20 zł za zlecenie przelewu (wewnętrznego, zewnętrznego, walutowego) u doradcy via CitiPhone lub w oddziale – wystarczy przelewać środki przez internet i opłat nie będzie
  • 10 zł za przelewy Express Elixir (przy czym pierwsze 3 polecenia przelewu miesięcznie są darmowe)
  • 20 zł za wpłatę i wypłatę gotówki w oddziale – wystarczy więc nie korzystać z tej opcji

Generalnie konto internetowe Citi Priority działa na prostej zasadzie: damy ci konto i kartę za darmo, ale za niektóre operacje poza kanałami internetowymi musisz zapłacić. Oczywiście wystarczy z nich nie korzystać, a opłat nie będzie.

Posiadanie karty debetowej jest darmowe, tak samo jak wypłaty z bankomatów.

Nie przegap!

Komentarze

  • Citi porządna firma.
    Nie dość, że bezwarunkowo darmowe konto, to 3 przelewy natychmiastowe i jeszcze wypłata gotówki za free także za granicą.
    No i bardzo łatwy bonus na start plus zwrot za przewalutowanie dla korzystających.
    Klasa.

    bolopokerzysta Odpowiedz
  • Rewelacji nie ma ale jak odpłyneło killkaset klientów z ostatnich dwoch promocji z kontem CitiPriority a dział utrzymania wypiął się, to proponują coś aby powracali.

    Wojak Odpowiedz
  • Finalizacji umowy może być w placówce aby nie czekać na chłopców na posyłki i dzwoniących konsultantów ? Da się to załatwić raz a dobrze i przy okazji od razu powyłączać te citi fony i inne bajery podczas jednej wizyty , bo inaczej prababcia musi kolejny raz poprawiać makijaż? xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
    • To promocja internetowa – założenie konta w oddziale odpada.

      Michał
    • To złożenie wniosku ze strony livesmartera a dokończenie w wybranym oddziale odpada z przypilnowaniem aby od nowa konta nie zakładali ? Onegdaj tak w promo Mille się dawało . To tylko kurier czy można przelewem weryfikacyjnym i będą przy tym jeszcze potwierdzenia telefoniczne konsultantów citi ? xyz

      prawdziwy-xyz
  • Ten wpływ 2000 zł. musi być jednorazowy i z tego samego konta?

    Marcinek Odpowiedz
    • Podpinam się do pytania :) czy np. wpływ z tytułem wynagrodzenie przychodzi 12.12.2018 a 14.12.2018 możemy go już przelać na inne konto czy jest wymóg żeby pieniądze leżały na koncie ?

      Juras
  • Mam u nich kredytówkę, czy czeka mnie kurier z umową rachunku do podpisania?

    Roman Odpowiedz
    • jeśli nic się nie zmieniło to wtedy można umowę o konto podpisać w serwisie transakcyjnym, bez kuriera

      conrad_88
  • Konto gratis, rozumiem że karta do konta też za darmo?

    Jarosław Odpowiedz
  • OK, też gratis- doczytalem:)

    Jarosław Odpowiedz
  • Witam Was,

    Czyli „wynagrodzenie” to może być prosty przelew, czy nie?

    Pozdrawiam

    aircraftman3 Odpowiedz
    • Prosty przelew „z tytułu wynagrodzenia”, czyli w praktyce z tytułem „wynagrodzenie”…

      Don Quijote de la Mancha
    • Niestety nie. Kwota 2000zl ma nie pochodzic z kont indywidualnych. Czytac ze zrozumieniem regulaminy!

      Terefere
    • Przelew nie może pochodzić z kont indywidualnych prowadzonych przez Bank Handlowy (Citibank). Może więc pochodzić z jakiegokolwiek innego banku / z dowolnego konta. Zdecydowanie polecam czytać ze zrozumieniem regulaminy :)

      Michał
  • Niestety autor nie doczytal warunku przelewu tytulem wynagrodzenia (pkt 10 regulaminu promocji – wg linku w tekscie) … Kwota 2000 zl ma nie pochodzic z kont prowadzonych przez bank dla klientów indywidualnych, czyli osoba fizyczna sama nie może sobie przelać kwoty 2000zl. Kwota ta ma pochodzic z rachunku typu firma! Sądzę że tak należy to rozumieć.

    Terefere Odpowiedz
    • Źle sądzisz. Zapis w regulaminie wygląda następująco:

      Wpłata, o której mowa w pkt 9 lit. a), nie może pochodzić z rachunków prowadzonych przez Bank dla klientów indywidualnych.

      Twój błąd polega na tym, że ignorujesz wielkość liter. Tymczasem w żargonie prawniczym ma to ogromne znaczenie – słowa pisane z wielkiej litery mają swoją definicję. Co więc rozumiem pod pojęciem „Bank”?

      Organizatorem Oferty „Konto internetowe Citi Priority z premią walutową i zwrotem 150 zł za zakupy” („Oferta”) jest Bank Handlowy w Warszawie S.A. […] („Bank”), adres do korespondencji elektronicznej listybh@citi.com.

      Jeśli teraz podstawimy podwyższą definicję do punktu 10 regulaminu otrzymamy:

      Wpłata, o której mowa w pkt 9 lit. a), nie może pochodzić z rachunków prowadzonych przez Bank Handlowy w Warszawie S.A. dla klientów indywidualnych.

      PS. Autor jak najbardziej doczytał. Na dodatek nieskromnie doda, że ma trochę doświadczenia w tego typu ofertach i wie co pisze :)

      Michał
    • Daję kciuka do góry za wytłumaczenie, bo nie da się „lajkować” na tej stronie :)

      Salus1993
  • pięknie wyjaśnione Michał!

    mike@miki Odpowiedz
  • Cześć, czy przy okazji tej promocji można polecić konto aby wycisnąć z promocji więcej? Chodzi o program poleceń Citka…. „Za skuteczne polecenie konta Citi Priority
    otrzymasz 100 zł! ”

    Ktoś coś wie? :)

    ADI Odpowiedz
  • No właśnie bardzo istotna informacja jeśli chodzi o to konto :)

    mike@miki Odpowiedz
  • A w tytule przelewu na 2000 zł musi być napisane, że to wynagrodzenie czy tytuł przelewu nie ma znaczenia?

    Fixer Odpowiedz
  • Złożyłem prośbę o kontakt w tej promocji w piątek, do dnia dzisiejszego cisza. Czy do kogoś oddzwonili już? :P

    giksow Odpowiedz
  • „Podczas zawierania umowy konieczne będzie wyrażenie zgód na:

    przetwarzanie danych osobowych w celu informowania ich o usługach banku w przypadku, gdy umowa nie zostanie zawarta lub przestanie obowiązywać;
    przetwarzanie danych osobowych w celu informowania ich o usługach partnerów banku w przypadku, gdy umowa nie zostanie zawarta lub przestanie obowiązywać;”

    Czy oni chcą, żeby zgodzić się na marketing mimo niesfinalizowania umowy lub jej zerwania?

    Marcin2 Odpowiedz
  • jak rozumiem tylko kurier? Inaczej nie da się podpisać umowy?

    wlodek Odpowiedz
  • Nie lubię takich promocji. Niby niektórzy piszą, że przejdzie „wynagrodzenie” z własnego konta, ale tak naprawdę niczego nie jesteś pewny. Napisaliby, że wymagane są wpływy min. 2000 zł i konto bym założył.

    pytanie Odpowiedz
  • Niestety podczas rozmowy z konsultantem po wysłaniu wniosku pytają o nazwę firmy

    Michał Odpowiedz
  • Ile czasu czekaliscie na kontakt z konsultantem?

    McKwacz Odpowiedz
  • ja czekam od piątku i nadal nic..

    mike@miki Odpowiedz
  • Ja też w piątek, dzwonili w pon i wtorek, ale był to tylko głuchy telefon po odebraniu się rozłączyło. Denerwują mnie te ich automatyczne systemy dzwoniące. Dzisiaj już nie zadzwonili :/

    Roman Odpowiedz
  • Ja czekałem około tygodnia na telefon. Mnie się nie pytała o zakład pracy tylko czy wpływy będą z umowy o pracę czy z samozatrudnienia.

    Adam213 Odpowiedz
  • A jak się wypowiecie na temat tego przelewu za „wynagrodzenie”? Nie jest to fałszowanie danych?

    aircraftman3 Odpowiedz
    • Chodzi Ci o przelew z tytułem „wynagrodzenie” ze swojego własnego konta?
      Moim zdaniem wszystko jest w porządku, np. moje wynagrodzenie wpływa do Aliora, ale mogę je przecież przelać do Citi (z tytułem „wynagrodzenie”); nawet z Citi mogę je dalej przelewać…

      Don Quijote de la Mancha
  • Z innej beczki. W tym miesiącu kończy mi się promocja z moneyback (300 zł), czy zamykając konto proponują jakieś bonusy, aby przekonać do pozostania?

    Ciekawski Odpowiedz
  • Czy ktoś próbował przelew na konto bez tytułu wynagrodzenie i otrzymał nagrodę?

    aircraftman3 Odpowiedz
  • Czy w ogóle macie premię za wrzesień?

    paradoks6 Odpowiedz
  • zy ktos ma potwierdzone info ze da rade polaczyc promocje polecenia (100zl dla polecajcego) z otworzeniem.konta z premia 150 zl. Dzis dzownil konsultant i powiedzial ze w systemie nie ma mozliwosc polaczenia obu tych promocji. Z gory dziekuje za info!

    McKwacz Odpowiedz
    • Ja dziś próbowałam połączyć obie promocje i powiedziano mi, że promocja 150 zł dotyczy konta internetowego, a promocja z poleceniem zwykłego konta (płatnego). Także musiałam wybrać, jedno albo drugie.

      martynka1428
  • Czy ktoś ma już otworzone konto z tej promocji? Dostałem umowę, ale ani słowa nie ma w niej o tym, że jest to konto z promocji, nie ma też cennika ani żadnej wzmianki ani dołączonego regulaminu promocji. W bankowości internetowej też nic o tym nie ma, że jest konto INTERNETOWE City Priority. Tak ma być czy dostałem nie to konto?

    Adam546 Odpowiedz
    • Też mnie to zaniepokoiło, jednak babka mówiła że na pewno mam konto internetowe, a wyświetla się tylko Citi Priority, więc mam się nie martwić. Ogólnie mają tragiczny ten system bankowy.

      Roman
    • „konto internetowe” to bardziej nazwa promocji, niż konta, więc nie powinno być problemów z tym, że się tak wyświetla

      Michał
  • Czy ktoś miał taki przypadek, że bank odrzucił przelew ze swojego rachunku w innym banku? Pierwszy raz takie coś mi się zdarza.

    Patryk13 Odpowiedz
    • Ja tak miałem, ale to dlatego, że konto nie zostało jeszcze aktywowane. Trzeba czekać na sms z banku po podpisaniu umowy, że konto jest aktywne.

      Adam546
    • Dzięki za odpowiedź. Po jakim czasie aktywowali rachunek?

      Patryk13
    • Jeszcze nie aktywowali. Minęło 8 dni od kuriera ;/ Trochę groteskowe…

      Adam546
    • U mnie już 15 dni od kuriera/umowy. Konto wciąż nieaktywne. CitiPhone wyłączyłem. Konsultanci na czacie niedostępni. Po moim pytaniu w bankowości internetowej (mają 4 dni robocze na odpowiedź) – cisza już 7-my dzień roboczy.
      Czy komuś aktywowali to konto?

      janm
    • Ja też nie dostałem sms’a z banku (mimo, że umowę mam od 08-11-2018), ale zadzwoniłem dziś na Infolinię i dostałem informację, że konto powinno być aktywne (na kontakt z bankowości nie dostałem odpowiedzi). Próbuje zrobić dziś przelew i zobaczę czy jutro dojdzie.

      Adam546
    • Konto aktywne. przelewy dotarły, płatność kartą wykonana. mimo braku sms’a. Trzeba próbować z przelewem.

      Adam546
  • czy aby spełnić warunki starczy 1 płatność rev.. ?

    Michal D Odpowiedz
    • Warunki promocji tak banalne, że naprawdę zrób jedną transakcje w sklepie. Przecież możesz kupić sobie nawet sławną torebkę.

      Ciekawski
  • U mnie do dziś nawet nie jest aktywana usługa 3d secure,chce wykonać tranzakcje karta w kolejny miesiącu dowolną ,niby to automatycznie ma się to włączyć ale oczywiście nie;) Dodzwonić na infolinie problemy same…. napisałem wiadomość przez ich system. Ale dopiero dzisiaj zdałem sobie sprawę że w tamtym miesiącu ta jedna tranzakcje kartą w internecie poprostu nie przeszła z winy 3dsecure gdzie w każdym normalnym banku było AKTYWUJ i naciskało się i dochodził sms a tu mi każą skontaktować się z bankiem. Dziady!!! Nie mówiąc o tym że pewnie przez kontakt z infolinią aktywowałem ten cały citiphone- na dzień dobry minus dla citi banku….

    bolek Odpowiedz
    • Kontakt na infolinię (wygenerowanie PIN) nie powoduje aktywacji Citiphone (a przynajmniej takiej informacji udzielił mi miły Pan na infolinii).

      Adam546
  • Założyłam konto, przelałam już w tym miesiącu 2000 zł ze swojego konta w innym banku (indywidualnego) tytułem „wynagrodzenie”. Przed chwilą otrzymałam telefon z citi z podziękowaniami za założenie konta i pytaniem kiedy mogą się spodziewać wpływu wynagrodzenia. Przelew z konta w innym banku nie załatwi sprawy w tej promocji?

    Gfd Odpowiedz
    • Na pewno z innego banku?
      To nie powinno być problemu, na to wskazują zarówno doświadczenia z wcześniejszych promocji Citi, jak i regulamin tej promocji: https://livesmarter.pl/150-zl-premii-citi-priority-zwrot-za-przelewy-walutowe/comment-page-1/#comment-212585

      Don Quijote de la Mancha
    • Tak, z Millennium. Może tylko pytali, ponieważ w listopadzie nie miałam żadnego wpływu, a konto założyłam na początku listopada. Powiedziałam, że pod koniec miesiąca. Nie dopytywałam czy przelew z innego banku zostanie uznany w promocji. Dodatkowo oferowali pożyczkę… Więc może dzwonili tylko z ofertą, ale pytanie o wynagrodzenie mnie mocno zdziwiło

      Gfd
    • Do mnie też dziś dzwoniła babeczka i dziękowała za otwarcie konta i przelew wynagrodzenia (prawdziwa wypłata od firmy).

      Adam546
    • @Gfd
      Miałem podobną sytuację w poprzednim miesiącu. „Wynagrodzenie” przelane z Santander. Po 10 dniach dzwoni konsultantka i pyta czy jestem zadowolony z konta,czy nie potrzebuje dodatkowych usług i mimochodem rzuca …widzę że nie otrzymuje Pan wynagrodzenia….. Nie podjąłem tematu własnego wpływu. Przy okazji zapytam…też dostajecie papierowe wyciągi ?

      rychu75
  • Takiego cięgłego, codziennego spamu jak w Citi jeszcze nigdzie nie miałem.

    pytanie Odpowiedz
  • Uwaga wystawiają płatne wyciągi papierowe, trzeba reklamować mieli niby błąd w systemie. A spamują równo, bardzo częste telefony z propozycją kredytu.

    Roman Odpowiedz
  • To jak z tym „wynagrodzeniem”? Zaliczą kasę z konta żony? ;-)

    dyabeutor Odpowiedz
    • Z Citi nie, przelew z Citi może być tylko z konta firmowego.
      W przypadku przelewu z innego banku rodzaj konta nie ma znaczenia, może być nawet z własnego konta, w najgorszym przypadku trzeba będzie pisać reklamację, która na pewno będzie uznana (regulamin jest tu jednoznaczny).

      Don Quijote de la Mancha
  • Ktoś już otrzymał premie 30 PLN w grudniu? Miało być w ciągu 6 dni od końca miesiąca w którym nastąpiło spełnienie warunków promocji – u mnie nadal nic

    Jarosław Odpowiedz
  • Wypłata nastąpi do końca kolejnego miesiąca następującego po miesiącu spełnienia warunków.

    rychu75 Odpowiedz
  • Regulamin nie precyzuje czy zgody muszą być wyrażone podczas trwania promocji, tylko przy zakładaniu trzeba je wyrazić, a potem można je wycofać, nie żadnych wzmianek o wycofaniu zgód, które kończy udział w promocji.

    Januszek Odpowiedz
  • No i gdzie ta premia? Pełno spamu o kredytach i pożyczkach, a kasy brak.

    pytanie Odpowiedz
    • A spełniłeś warunki w pierwszych 5 miesiącach następujących po miesiącu założenia konta?

      aircraftman3
    • Spełniłem w pierwszym miesiącu. Ktokolwiek już dostał 30 zł za „wynagrodzenie” i trankację kartą?

      pytanie
    • Ja też nie dostałem a założyłem chyba w październiku. Ale coś wydaje mi się, że wypłacą za 5 miesięcy z góry, chociaż nie wiem.

      aircraftman3
  • W październiku przesłałeś wynagrodzenie i machnąłeś kartą ?

    rychu75 Odpowiedz
  • Od wczoraj jest nowy regulamin, który wyłącza wszystkich klientów posiadających KK Citi handlowego.

    Angulo Odpowiedz
  • Prośba do Admina o aktualizację.

    Od 21 grudnia obowiązuje nowy regulamin. Promocja trwa do 5 marca 2019.

    Jedna ze zmian:
    „Z Oferty wyłączone są:
    a) osoby, które po dniu 1 stycznia 2017 r. posiadały w Banku dowolny produkt, w tym Konto Osobiste lub Rachunek Oszczędnościowy (dotyczy również wszystkich Współposiadaczy Konta) i/lub były Pełnomocnikami do Konta”

    Bankowy bełkot. Jeśli „dowolny produkt”, to dlaczego dalej wymieniają dwa z nich?

    sonin Odpowiedz
    • A jak otworzyłem konto w czasie obowiązywania poprzedniego regulaminu to rozumiem, że nie dotyczą mnie zapisy nowego?

      Adam546
    • Czy ktoś już się kontaktował z Citibankiem żeby to potwierdzić? Założyłem wczoraj konto, KK posiadam juz od dłuższego czasu. Pani na infolinii nie wspomniała słowem o tym, że się nie kwalifikuję, wręcz sprawdzała czy ta promocja jeszcze obowiązuje, ale tylko pod kątem daty jej końca. Złożę zapytanie do banku, ale z odpowiedzią pewnie się spieszyć nie będą…

      Daniel
  • Wciąż nie ma pieniędzy. Mało prawdopodobne, że wypłacą w poniedziałek.

    pytanie Odpowiedz
    • Zgodnie z regulaminem „nagroda pieniężna za dany miesiąc kalendarzowy będzie przekazana przez Bank na Konto Uczestnika nie później niż do ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu, w którym zostały spełnione warunki jej otrzymania.” więc muszą wypłacić max 31.12.2018 r. dla osób, które spełniły warunki w listopadzie. Jak nie to idzie reklamacja :)

      Adam546
    • no ja tez nie dostałem zadnej premii :( jest dzis 02.01.2019

      Kuba
  • Już chyba kasy nie będzie ?

    rychu75 Odpowiedz
    • U mnie też nie było. Mimo prawdziwego przelewu z firmy :(
      Citi się nie popisało.

      Adam546
    • Otwierając konto sądziłem, że będę miał do czynienia z instytucją na światowym poziomie. Okazało się, że jest gorzej niż w jakimś banku spółdzielczym.

      pytanie
  • Już po terminie i wygląda na to, że nikt nie dostał. Cenna informacja.

    sonin Odpowiedz
  • TOTALNA KOMPROMITACJA CITI BANKU z tą promocją.

    Krzych 2541 Odpowiedz
    • Jestem nowym, całkowicie świeżutkim klientem CITI. Konto założyłam w październiku, warunki w listopadzie spełnione i niestety też nie otrzymałam premii zgodnie z regulaminem, czyli do końca grudnia. Reklamację właśnie wysłałam. pss. mam nadzieję, że nie będę musiała za każdy miesiąc upominać się o premię, tak jak to było w BZ wBK (obecnie Santander) – bo to było już żenujące i męczące okropnie.

      Pati
    • też własnie wysłałem reklamcję ciekawy jestem ich szybkości obsługi takiego zgłoszenia.

      Kuba
  • TOTALNA PORAŻKA.

    1. Konto założone w październiku, warunki spełnione w listopadzie, premii brak do tej pory.

    2. Włączyli automatycznie płatne wyciągi papierowe – i to nie tylko do konta, ale również do już wcześniej posiadanej karty kredytowej. Po złożonych dwóch reklamacjach, oddali kasę za wyciągi do konta, a w sprawie wyciągów do KK wydłużyli sobie termin rozpatrywania reklamacji (uwaga: „Sprawa wymaga konsultacji z wyspecjalizowaną w danym aspekcie jednostką banku”)

    3. Totalny spam reklamowy.

    Sosna Odpowiedz
    • @Sosna
      Nikt nie dostał. Reklamacje zostały wysłane. Czekamy na pierwszą odpowiedź :-)

      Od pierwszego kontaktu z C nie miałem o nich dobrego zdania, ale wypłacane nagrody to rekompensowały. Tym razem dziwne zachowanie. Może to poślizg związany ze Świętami i Sylwestrem.

      sonin
    • @Sosna u mnie identyczny przypadek, jedynie reklamację za wyciąg na KK rozpatrzyli w ciągu miesiąca i zwrócili opłaty. Kompromitacja po całości.

      Roman
    • U mnie też poślizg.

      Li
  • Słuchajcie, mi naliczyli OPŁATA KONTO OSOBISTE, DATA NALICZENIA
    03/01/2019
    -30,00PLN

    Już napisałem reklamację.

    aircraftman3 Odpowiedz
    • Ta promocja miała działać inaczej, miało być +30 :-D

      PyramidHead
    • Mam to samo, premii brak, za to pobrana opłata za konto w wysokości 30zł. Reklamacja poszła. Niech tylko oddadzą te 3 dychy to koniec, nie chce mieć z nimi nic wspólnego.

      Dziady!

      Kamil88
  • Heee, no właśnie. Nie wiem skąd to, użytkowanie konta miało być darmowe według regulaminu.. a tu faktycznie po wysłaniu piszą, że takie reklamacje rozpatrują do 15 dni, inne do 30 a w szczególnie trudnych przypadkach do 45 dni a inne 60 dni. Więc nie wiem jak oni to osądzą.

    aircraftman3 Odpowiedz
  • Z wcześniejszych komentarzy wynika, że nikt nie dostał premii za listopad 2018 w terminie z regulaminu. Czy Admin ma swoje zdanie na ten temat?

    PyramidHead Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy