Tylko do końca miesiąca: 600 zł za Konto Santander + 1% moneyback!

20 zł premii za korzystanie z płatności przez Przelew24 w Banku Zachodnim WBK

Zakończona

Wystartowała kolejna promocja Banku Zachodniego WBK przeznaczona dla obecnych klientów. Tym razem bank wypłaci nam 20 zł premii za skorzystanie z płatności Przelew24.

Aby skorzystać z promocji „Przelew24 się opłaca” należy być posiadaczem konta w PLN oraz otrzymać informację o zaproszeniu do promocji w formie banera w bankowości elektronicznej BZWBK24. Jeśli nie logowaliście się ostatnio do BZWBK24, to to zróbcie ;)

Promocja Przelew24 się opłaca

Sam warunek zgarnięcia nagrody jest banalny: wystarczy opłacić zakupy w internecie na kwotę min. 100 zł korzystając z usługi Przelew24. Dla tych, którzy nie wiedzą: Przelew24 to najpopularniejsza forma płatności w internecie czyli tzw. szybki przelew (bądź pay-by-link).

Co istotne nagrodę otrzyma pierwszych 500 uczestników promocji, więc warto się śpieszyć. Gdyby pula nie została wyczerpana wcześniej, to promocja potrwa do 14.04.2017. Wypłata nagród w wysokości 20 zł nastąpi do 28.04.2017.

Szczegóły w regulaminie.

Na koniec mała dygresja: tytuł promocji jest dość… niefortunny. Osoby, które posiadają Konto Godne Polecenia dobrze wiedzą, że od jakiegoś czasu płacenie przez Przelew24 się nie opłaca. Bank Zachodni WBK wprowadził bowiem absurdalną opłatę w wysokości 50 groszy za każdy przelew tego typu, więc dużo rozsądniejsze jest płacenie w sieci kartą. Czyżby spadek liczby płatności zachęcił bank do wprowadzenia promocji?

Nie przegap!

Komentarze

  • Zrobili nas na szaro, bo nikt nie dostał. Ja wysłałem reklamację już 29.04

    Łukasz Odpowiedz
  • Dziwne, że żaden wisienkowicz nie otrzymał premii. Czyżby BZWBK zrobiło niezły wałek.

    Andrzej Odpowiedz
  • Baner 6.04 i natychmiast po otwarciu zrobiony przelew. W tej chwili w bankowości internetowej nawet nie można złożyć reklamacji.

    Marta Odpowiedz
    • Tez mi reklamacja nie przechodzila, ale dzis sms ze ja zarejestrowali

      Herman
  • Być może nie wiedzą komu właściwie wyświetlił się baner? Teraz w tej nowej promocji jest przecież wiadomość w skrzynce.

    xxxx Odpowiedz
  • Reklamację to można wysyłać, gdyby była lista zwycięzców, albo informacja że nie spełniło się warunków. jakie niby teraz podstawy?

    xxxx Odpowiedz
  • @4 maja 2017, 13:32 • xxxx A to takie podstawy, że wypłata premii miała nastąpić do 28.04.2017

    Marta Odpowiedz
    • Nie masz żadnej podstawy, ponieważ wypłata premii miała nastąpić, ale dla 500 osób i w żaden sposób nie udowodnisz, że nie zostało to uczynione.

      specu
    • Twój przypadek- to doskonały przykład, że to wałek. Gdy BZWBK miało uczciwe zamiary to każdy otrzymałby baner w dniu rozpoczęcia promocji, a nie jedni dostali 4, a inni 8.IV, a suma sumarum nikt premi nie dostał. Tylko wskazana jest reklamacja z dokładnym opisem sytuacji.

      Andrzej
    • Kluczowym jest tutaj ten zapis:
      2. Promocja trwa od 3 kwietnia 2017r. do wyczerpania Nagrod, jednak nie dluzej niz do 14 kwietnia 2017r. („Okres trwania promocji”).
      Skoro taki zapis powstal to w jaki sposob bank mial zamiar poinformowac klientow o ewentualnym wyczerpaniu puli nagrod, ????? Tego akurat w regulaminie NIE MA!!!! Chyba, ze z zalozenia bank w ogole nie mial zamiaru informowac kogokolwiek?!
      Hipotetycznie pula wyczerpala sie juz 1 dnia i mamy tzw. pat, bo niby jest wzmianka o potencjalnym wyczerpaniu puli, ale nie ma zadnej jakiejkolwiek informacji w jaki sposob mialaby byc przekazana lub zaprezentowana…..
      A to sa wlasnie regulaminy typu NEW AGE, ktore zapewne duzo czesciej beda goscic na naszym bankowym rynku ;)))

      Mickey
  • Czyli podsumowując, BZWBK baner pokazywał ale promocja już dawno się skończyła. To jaki sens ta promocja ma skoro ktoś spełnia warunki chwilę potem jak widzi baner z zachętę do przystąpienia promocji, a nagrody i tak nie dostaje?

    Bobek Odpowiedz
  • Ma sens, aleeeeee z punktu widzenia banku. To bank ma zarobic jak najmniejszym kosztem, a kosztem w tym przypadku moze byc MAXYMALNIE utrata kilkudziesieciu klientow na ~1,5mln wg aktualnej bazy, czyli praktycznie zaden…..Bang bang, pif paf i znowu ustrzelilismy zwierzyne! Prawda bardziej surowa niz polski tatar ;)

    Mickey Odpowiedz
    • Aha czyli rozumiem, że BZWBK stara się o łatkę krętacza od którego korespondencję i komunikaty mamy traktować jako spam albo próbę naciągnięcia nas na coś lipnego. To brawo dla nich, świetna robota…

      Bobek
  • Otrzymałem odpowiedź na reklamację:

    Szanowny Panie,
    odpowiadając na zgłoszenie dotyczące promocji Przelew24 się opłaca z przykrością informuję, że nie możemy uwzględnić Pana reklamacji i wypłacić nagrody.
    Zgodnie z §3 pkt 4 regulaminu promocji, nagrodę otrzyma pierwszych 500 uczestników promocji, którzy spełnili warunki. Wyjaśniam, że pula nagród wyczerpała się 4.04.2017 r., natomiast Pan spełnił warunki promocji dopiero 6.04.2017 r.
    Zaproszenie do promocji było widoczne w usługach bankowości elektronicznej BZWBK24 od dnia rozpoczęcia promocji, tj. od 3.04.2017 r.
    Wypełniając ustawowy obowiązek informujemy, iż przysługuje Panu prawo do pisemnego odwołania się od niniejszej decyzji do Dyrektora Centrum Obsługi Reklamacji i Zapytań.

    Damianos Odpowiedz
    • Bzura. Codziennie logowałem się do bankowości elektronicznej po 03.04.3017 i nie było zaproszenia do promocji. Pojawiło się dopiero 06.04.2017 r. Ja mam zrzut ekranu kiedy zaproszenie pojawiło mi się.

      Łukasz
    • >>>Zaproszenie do promocji było widoczne w usługach bankowości elektronicznej BZWBK24 od dnia rozpoczęcia promocji, tj. od 3.04.2017 r.

      To stwierdzenie nie opiera się na prawdzie.

      Bogdan
    • Czyli tak jak pisałem, liczyła się data wykonania przelewu, a nie wyświetlenie banera.

      Roman
  • Zgadza się. U mnie baner pojawił się 6.04. Do reklamacji dołączyłam zrzuty. Czekam na odpowiedź banku.

    Marta Odpowiedz
  • Odwołaj się do Dyrektora Centrum Obsługi Reklamacji i Zapytań, bo bzdury piszą. Nie należy tego tak zostawić.

    Andrzej Odpowiedz
    • Kiedys tam pisalem, odpowiedz po 56 dniach, bez uprzedzenia o opoznieniu czyli niezgodnie z prawem. W tresci jeszcze wieksze nieogarniecie tematu reklamacji niz pierwsza odmowa. Szkoda zycia dla 20zl.

      Herman
  • Zasady Promocji „Przelew24 się opłaca”
    O przyznaniu nagród decyduje kolejność i czas dokonania płatności Przelew24 na jednorazową kwotę nie mniejszą niż 100 zł w okresie trwania promocji, jednak nie dłużej niż do wyczerpania ilości nagród. Nagrody przyznawane będą zgodnie z zasadami wynikającymi z treści regulaminu promocji.
    W promocji może wziąć udział Uczestnik, który
    posiada Konto,
    otrzyma informację o Promocji w usłudze bankowości elektronicznej BZWBK24 Internet w formie banera,
    dokona płatności korzystając z dyspozycji Przelew24 w usłudze Zakupy mobilne dostępnej
    w usługach BZWBK24 mobile z Konta lub
    dokona płatności poprzez Przelew24 na internetowych serwisach aukcyjnych lub w sklepach internetowych

    Andrzej Odpowiedz
    • To skoro pula się wyczerpała to dlaczego dalej baner wyświetlali?

      Łukasz
  • Ja dołączyłem zrzuty z ekranu, rozmowę chat z konsultantem i tak nic to nie dało.

    Macie kontakt do tego Dyrektora?

    Damianos Odpowiedz
  • Ale jaja. Pula wykorzystana 4.04, a oni baner 6.04 dalej wyświetlali. Faktycznie wałek.
    Straciłem 50 groszy przez nich. I tak bym kupił to co kupiłem, ale przez mille.
    Trzeba się będzie pożegnać z tym bankiem.

    Pimpuś Odpowiedz
  • W jaki sposób sprawdzić historię logowania?

    Marta Odpowiedz
  • A kto powiedział, że każdemu baner musi się wyświetlić w tym samym czasie?

    zennhorst Odpowiedz
    • Nie chodzi o czas. Tylko że nie powinien się pojawiać, jak promocja się skończyła.

      xxxx
  • A czy baner nie powinien pojawić się w jednym czasie u każdego. Jak pojawia się u jednych 4, a u innych 8 to promocja nie jest uczciwa z założenia.

    Andrzej Odpowiedz
  • Oczywiscie, ze tak & zwroccie uwage, iz w regulaminie tym razem brak jest zapisu, ktory obligowalby bank do poinformowania klientow o wyczerpaniu puli nagrod (praktycznie we wszystkich dotychczasowych promocjach z „nagrodami” taki zapis byl ujety), aleeeeee chyba nikt z tych durni nie spojrzal na pkt.2 regulaminu ujety na samym poczatku:
    2. Promocja trwa od 3 kwietnia 2017r. do wyczerpania Nagrod, jednak nie dluzej niz do 14 kwietnia 2017r. („Okres trwania promocji”).
    Ten zapis wyraznie wskazuje, iz bank bral pod uwage mozliwosc wyczerpania puli nagrod przed terminem, a skoro tak mial ewidentny OBOWIAZEK o tym poinformowac i co za tym idzie automatycznie zdjac banery zachecajace do udzialu w promocji, gdyz udzial w niej po 4 kwietnia br. byl calkowicie bezprzedmiotowy.
    Interpretacja tego zapisu moim zdaniem jest prosta i klarowana i na nia nalezy sie powolywac…

    Mickey Odpowiedz
  • Niewykluczone, że ponieważ wyświetlając banner zachęcili klientów do skorzystania z płatnej usługi Przelew24, a więc wprowadzili ich w błąd celem uzyskania korzyści majątkowej, to najnormalniej w świecie popełnili przestępstwo z Kodeksu karnego:
    „Art. 286. § 1. Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadza inną osobę do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem za pomocą wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania błędu lub niezdolności do należytego pojmowania przedsiębranego działania, podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8.”

    Don Quijote de la Mancha Odpowiedz
    • Mam tylko nadzieje, ze czasami ktos z UOKiK’u albo KNF zaglada na blogi i czyta nasze wypociny ;) ktos zlosliwy powie: „plonna twa nadzieja….”, ale nadzieja umiera ostatnia, hehe

      Mickey
  • Jedyne wyjście w tej sytuacji to omijać ten bank z daleka i odradzać każdemu przy każdej okazji. Uważam, że autorzy tego bloga powinni informować o takich przekrętach w swoich wpisach, aby ostrzegać potencjalnych klientów do czego takie firmy są zdolne. W końcu to oni robią im reklamę.

    Tomaszek Odpowiedz
  • Może ktoś wie jak skontaktować się z UOKiK, aby przeanalizowali regulamin promocji i nasze wypociny z tym związane. A może Admin coś pomoże w tej kwestii. W większości jesteśmy przecież zgodni, że takie postępowanie banku jest nieuczciwe. Może tylko kara powstrzyma ich w przyszłości przed takimi praktykami.

    Andrzej Odpowiedz
  • Zajmę się tym w poniedziałek. Ewidentnie przeginają.

    Michał Odpowiedz
  • To my walczymy o swoje a tymczasem nowa promocja:
    https://www.bzwbk.pl/ms/mobilny-maj/start.html

    Łukasz Odpowiedz
    • dzięki!

      Michał
    • @Lukasz
      Czy aby jestes pewien, ze pula nagrod 7500 nie zostala juz wyczerpana w 1 dniu??? Taki weekendowy sarkazm po calym tym syfie powyzej mi sie „namalowal” ;) bez aluzji rzecz jasna. Pzdr

      Mickey
    • Ale chyba widzisz, że teraz pula jest: 7500.
      Wcześniej była 500.
      To chyba jest różnica…

      Be@
    • A Ty widzisz sarkazm w opisie, czy walisz wpisy dla zasady? Poza tym promo zaczela sie 1 a dzis jest 6, wiec jesli BZWBK juz dyma dla zasady to mozesz sie spodziewac wszystkiego. Skonczylem.

      Mickey
    • gwoli ścisłości, promo trwa od 4 maja
      Za regulaminem: „Promocja trwa od 4 maja 2017 r. do 31 maja 2017 r. („Okres trwania Promocji”), ale nie dłużej niż
      do wyczerpania limitu Nagród.”

      erde
    • Sorry, czytalem wpis na blogu (jest od 1, czyli blad). Regulamin to filar.

      Mickey
  • @Mickey wiem o co chodzi :) Czekam na odpowiedź od nich jakie to brednie w odpowiedzi na reklamację napiszą i wytocze ciężkie działa :)

    Łukasz Odpowiedz
    • i tak ma byc! „….albo my ich, albo oni nas” jak to mowil ś.p. Maciej Kozlowski (KROLL)

      Mickey
  • Reklamacja uwzgledniona i rozpatrzona pozytywnie (20pln ksiegowane w dniu dzisiejszym). Komunikat sms powiadamiajacy, iz szczegoly odp w BZWBK24 internet, ale od kilku godzin jakos nie widze niczego w skrzynce. Fakt jest taki, ze zwrot nastapil ;)))) moze argumenty byly mocne, a moze co innego zawazylo na takim podejsciu! Pzdr

    Mickey Odpowiedz
    • Brawo ! Mickey może pomożesz i wyślesz mi to co pięknego napisałeś? :)

      Łukasz
    • Give me your mail Lukasz

      Mickey
    • lukasz7925@gmail.com thank you so much :)
      P.S dopiero uzwględnili Ci w odwołaniu na reklamację tak?

      Łukasz
    • Nie, to 1 reklamacja. Odwolanie i tak robilbym bezposrednio do Arbirta Bank., ale jak widzisz nie „trza”.

      Mickey
    • Kiedy – podaj datę- robiłeś przelew?

      Andrzej
    • Mr Andrew! na poprzedniej stronie na samym dole jest Twoj wpis z prosba o podanie dat (spojrz prosze dokladnie ;))) no nie ma za co….:)

      Mickey
    • Serdeczne dzięki za maila :)

      Łukasz
    • Ciekawe… Mickey podrzucisz proszę wzór tego co napisałeś w reklamacji? traleka(a)gmail.com

      Bobek
    • Chlopaki, troche inwencji i kreatywnosci ;) Staram sie byc pomocny, ale jak wszystkie pojda jedna lapa pisane to co na to bank?!. Bobek spojrz na moj wpis 5 maja 12:35 (od pkt2) & do tego podstawa reklamacji screen banera promocyjnego z ujeciem twojego imienia i nazwiska. Jesli screen lub samo klikniecie w baner bylo dokonane po 4 kwietnia wystarczy krotki argument, dlaczego bank pomimo wyczerpanej puli zachecal Cie do udzialu w promocji, ktora praktycznie winna byc zakonczona?!. That’s all ;)

      Mickey
    • Dzięki. Podejrzewałem że poszedłeś tą drogą, ale chciałem się upewnić.

      Bobek
  • ale jak widać wygrałeś więc mam nadzieję, że mi też uwzględnią :)

    Łukasz Odpowiedz
  • Proszę Cię Mickey – wyślij mi na maila, co napisałeś w reklamacji. Zmienię treść, aby nie było plagiatu. Dziękuję. Mój e-mail: damek.luk@onet.eu

    Damianos Odpowiedz
  • Chyba mają za dużo reklamacji. Przepraszamy, poczta jest czasowo niedostępna.

    xxxx Odpowiedz
  • 8 sierpnia cwaniaki z BZWBK likwiduja oplate 50 groszy za Przelew24

    aaaa Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy