20 zł za 4 transakcje telefonem w BZWBK

Zakończona

Wystartowała kolejna promocja BZWBK przeznaczona dla obecnych klientów. W zamian za wykonanie 4 operacji bezgotówkowych telefonem zgarnąć możemy 20 zł premii.

20 zł za 4 transakcje telefonem w Banku Zachodnim WBK
Aby wziąć udział w promocji „Mobilny maj” należy być osobą posiadającą konto osobiste w złotych w Banku Zachodnim WBK lub dowolną kartę płatniczą. Oprócz tego wymagane jest przynajmniej jedno zalogowanie do BZWBK24 w okresie trwania promocji, czyli od 4 do 31 maja.

Same warunki zgarnięcia nagrody są bardzo proste. Wystarczy wykonać 4 płatności telefonem na łączną kwotę min. 40 zł, przy czym jako płatności telefonem rozumiemy płatności Android Pay, płatności mobilną kartą, przelewy na telefon oraz transakcje z autoryzacją kodem BLIK.

Wypłata nagrody w wysokości 20 zł nastąpi do 16 czerwca 2017. W promocji obowiązuje pula w wysokości 7500 sztuk. Szczegóły w regulaminie.

Nie przegap!

Komentarze

  • A ja obstawiam, że większości nic nie wejdzie, żadną sesją….

    Bolo Odpowiedz
  • Nagroda jest przelewem wewnętrznym, więc o jakich sesjach Wy mówicie?

    broker Odpowiedz
  • u mnie tez na razie cisza… zadnego wpływu…

    Michal1607 Odpowiedz
  • Pytałem w BOK – nie ma czegoś takiego jak potwierdzenie. Nie dojdzie przelew to znaczy, że nie załapaliśmy się. Oba konta puste niestety…
    Jeśli faktycznie było tyle nagród i nic nie dostanę to zaczynam wątpić we wszelkie promocje tego banku. Zrobiłem wszystko błyskawicznie…. Kolejne konkursy „chwaliły się” niską pulą więc….dzisiejszy dzień będzie wyznacznikiem :)

    Mariusz Odpowiedz
  • Również spełnilem warunki błyskawicznie i również brak nagrody. Czy wogole jest ktokolwiek kto otrzymał nagrodę?

    Daniel Odpowiedz
  • Po wpisach widać, że to kolejna ściema wbku i akcja obliczona na czysty marketing bezkosztowy, ale się przejadą na tym, oj się przejadą. Jeśli tu na tym blogu użytkownicy, którzy pilnie śledzą wszystkie nowości i reagują błyskawicznie i mobilnie nie spełniają warunków to pytanie kto spełnił, a właściwie pytanie : kto spełnił i dostał – może będą pojedyncze osoby ( albo podstawione przez bank, lub wpisy na zlecenie) , ale na pewno nie jest to zgodne z regulaminem, tylko kto sprawdzi bank… I tu dochodzimy do sedna – bank to instytucja zaufania publicznego, ale do czasu, bo gdy to zaufanie zawiedzie to biada… Ci wbku.

    Bolo Odpowiedz
  • Na moje o 18 wpadnie :-)

    savi Odpowiedz
  • Spokojnie, bez nerwów do końca dnia mają czas, realnie do 18:30 powinna być $$$. W końcu 7000 osób ma dostać, to nie tak mało jak na jeden bank

    Benito Odpowiedz
  • 7500 nagród

    Benito Odpowiedz
  • Ja + członek rodziny transakcje 6 maja (przelew na telefon BLIK 4x 10,01 zł) na razie 0 premii. Jakoś nie wierzę, żeby już wtedy wyczerpała się im pula.

    Gruby Rychu Odpowiedz
  • ktoś w BZ zapił i zapomniał przelewów zlecić – ja dziś dostałem 20 zł z promocji NC+ KK może jeszcze przyjdzie te 20 zł za BLIKa jak nie dziś to w pon jak w pon wieczorem nie będzie to reklamacja

    zenek64 Odpowiedz
  • Wypłacą dopiero w poniedziałek, info z banku

    Benito Odpowiedz
  • U mnie tez brak na dwóch kontach, będą płacić odsetki jak ostatnio mBank od nie wywiazania się z regulaminu.

    Wojak Odpowiedz
  • U mnie i rodziny brak również :(

    Iza Odpowiedz
  • Również brak

    Andrzej Odpowiedz
  • U mnie tez pusto na 2 kontach. Ale przeciez wyraznie ktos pisal, ze czlonkowie rodzin pracownikow banku brali udzial w promocji. A takich moze byc spokojnie 7500 osob i moga wykonac operacje wczesniej niz Ci ktory nie wiedzieli o promocji w momencie jej wejscia.

    keton Odpowiedz
  • Gdzie moje dwie dychy???

    Roman Odpowiedz
  • Widzę że mój brak nie jest odosobniony, może po ostatniej reklamacji oflagowali mnie, żebym przypadkiem się nie załapał na kolejne dwie dychy u nich.

    gienkollo Odpowiedz
  • Niestety u mnie też cisza choć operacje wykonałem błyskawicznie. 20zł przeżyję,ale niesmak pozostanie bo tak naprawdę mogli nikomu nie dać a i tak będziemy myśleli,że nie załapaliśmy się na te 7500 nagród. Na zaufanie i szacunek klienta pracuje się latami a traci bardzo szybkoi długo się pamięta złe rzeczy.Żegnaj WBK…………….

    JacekP Odpowiedz
  • U mnie tez brak na 2 kontach. a akcja tez zrobiona błyskawicznie…
    reasumując – trzeba sobie odpuscic promocje w BZWBK…

    Michal1607 Odpowiedz
  • BZWBK – jak robić promocje, rozdawać pieniądze a i tak wkurzać klientów otoczką tego wszystkiego.

    Łukasz Odpowiedz
  • Na moim koncie, jak i mojej drugiej połowy – brak (warunki spełnione 08.05.2017)

    lenny Odpowiedz
  • Promocja na pożegnanie, bo z końcem czerwca koniec 4% na KGP, bo w te bony Sodexo to w ogóle nie wierzę.

    Gruby Rychu Odpowiedz
  • Słaba akcja w bzwbk. Czekam na 150zl za KK do końca lipca i zamykam konto w tym banku. Nie dość, że ksiegowania na KK czasami mogą przyprawić o palpitacje (kwoty z kosmosu, podwojne ksiegowania) to teraz ta akcja z 20zł których nikt nie dostał… W sodexo też nie wierze dlatego na pewno nie czekam do końca do sierpnia ,żeby się zmyć. Marketingowy strzał w kolano drogi BZWBK.

    Mateusz Odpowiedz
  • Poszła reklamacja. Niech się tłumaczą.

    karo141 Odpowiedz
  • Pewnie się już sami pogubili w tym. Promocje dla wybranych, promocje dla wszystkich.

    Hugo Barra Odpowiedz
  • Potwierdzam, że nie ma. Też mi się wydaje, że się już pogubili.

    ola Odpowiedz
  • Skończcie panikować. Przez święto mają zwłokę, wypłaca w poniedziałek lub wtorek.

    tomko111 Odpowiedz
  • Poinformowali mnie, że wiedzą o problemie i z przyczyn technicznych wypłata się nie odbyła:):) Premia zostanie wysłana w poniedziałek/wtorek.

    Clio Odpowiedz
    • No to u mnie nie ma nadal

      gienkollo
    • A mnie dzisiaj doradca on-line poinformował, że wypłaty nagród były 16 czerwca dla pierwszych 7500 osób ?

      Sepaw8
    • Nie będe udawał zaskoczonego, tak myślałem że zostanie to rozstrzygnięte w ten sposób. No nic, z dniem 30.06.2017 zamykam bezpowrotnie KGP bo na bon SODEXO tez nie ma co liczyć w tej sytuacji.

      gienkollo
    • Z informacji jakie posiadamy to nagroda miała zostać przekazana na konto dla pierwszych 7500 Klientów, którzy najszybciej spełnili warunki promocji.
      Natomiast nagrody zostaną wydane najpóźniej w dniu jutrzejszym.

      Ja bym radził wstrzymać się z opiniami…

      Clio
    • Nie było jeszcze wypłat nagrody, w banku mówią, że dzisiaj albo jutro

      Benito
    • A co tu się wstrzymywać. Była promocja i regulamin? Został regulamin , który układał sam bank pod siebie a nie pod klientów złamany? Został. Jest jakaś oficjalna informacja? Nie ma. Są jakieś przeprosiny, odsetki itd? Nie ma. I ostatnie pytanie – jeśli Ty drogi kliencie naszego najukochańszego banku złamiesz regulamin zrobisz debet, nie spłacisz w terminie to powiedz i napisz proszę co się dzieje wtedy? Bank przyjmuje przeprosiny czy nalicza odsetki, wysyła płatne wezwanie do zapłaty itd.

      Bolo
  • Według mnie pula 7500 nagród nie został a wykorzystana i wszyscy kumaci blikomaniacy dostaną 20 Zeta. Proszę zobaczyć na promocję Inteligo i Intersport, tam jest tylko 1500 nagród i jeszcze można się załapać

    Benito Odpowiedz
    • Wydaje mi się, że musisz rozróżnić promocję dla nowych klientów, wiążącą się z założeniem konta, od promocji dla obecnych, wymagającej raptem 4x przeklikania przelewu po 10 zł.

      ls5
  • W promocji Intersport jest 2900 nagród, a 1500

    Benito Odpowiedz
  • Karta idzie do piachu. konto miałem zostawić, ale jak znowu będą coś kręcić to ja podziękuję.

    Hugo Barra Odpowiedz
  • Kompletnie nie rozumiem takiej polityki banku. Organizują akcje które w założeniu mają zbudować pozytywne relacje z dotychczasowymi klientami, zachęcić ich do dalszego pozostania w banku i częstszego korzystania z BLIKA i innych nowinek. Założenia słuszne, a i budżety kolejnych promocji w skali banku niewielkie. Co z tego skoro jakiś geniusz wymyślił że będą wypłacać nagrody ostatniego dnia przewidzianego w regulaminie a wtedy o obsuwe nietrudno i już mamy opóźnienie. Zyskują wtedy dosłownie kilkanaście złotych hipotetycznych odsetek od dysponowania dłużej kapitałem ale uzyskują wk……nie co bardziej świadomych klientów co kompletnie likwiduje pozytywny efekt promocji i powoduje opinie że „WBK to ten bank co po raz kolejny nie szanuje swoich klientów i trzeba na niego uważać”. Brawo!

    Rask Odpowiedz
  • Ja tez wlasnie zapytalem konsultanta i twierdzil, ze wyplata byla 16.06 i jesli nie dostalem to znaczy ze limit sie wyczerpal. Z tego wniosek, ze w tym banku panuje chaos i tym bardziej nalezy sie z niego ewakuowac z kasa. Tak przy okazji – promocyjne oprocentowanie bylo 4% do 4k i 1% powyzej, a jak bedzie od lipca? 0%?

    keton Odpowiedz
  • To teraz moze kilka slow z mojej strony! Oferta indywidualna (bezposrednio na adres e-mail) zachecajaca do udzialu w niniejszej promocji wyslana przez bank 11 maja 2017r., co oznacza iz zachecajac do udzialu w promocji w danym dniu pula nagrod zgodnie z zapisem w regulaminie nie mogla byc wyczerpana! Jesli faktycznie byla wyczerpana, to bank nie mial prawa oferowac produktu ktorego defakto nie ma i powolujac sie na §1 pkt 3, z ktorego bardzo jasno wynika, iz bank bral pod uwage mozliwosc wyczerpania puli nagrod przed terminem i w przypadku zaistnienia tego faktu mial obowiazek promocje zakonczyc oraz oficjalnie powiadomic/poinformowac klientow banku czego oczywiscie nie zrobil, gdyz chcac byc cwany nie zawarl tego typu informacji w regulaminie (jak wspomnial Don Quojote w poprzedniej blizniaczo podobnej promocji tego banku, taki manewr moze sie podpinac pod wyludzenie i tym samym po KPK).
    Warunki no tabene w moim przypadku zostaly spelnione 8 maja 2017r (czyli 3 przed otrzymaniem maila zachecajacego do wziecia udzialu w przedmiotowej promocji).
    Malo tego, bank kolejnego dnia roboczego (tj. 12 maja br) po raz kolejny zacheca mnie indywidualnie do udzialu w w/w promocji poprzez aplikacje mobilna, niestety w tym przypadku z uwagi na zablokowanie przez programistow w nowej wersji mozliwosci robienia tzw. screen’ow nie bylem w stanie wykonac tej operacji ktora bylaby 2 elementem potwierdzajacym moja teze.
    Mialem cicha nadzieje, ze z uwagi na szum i naglosnienie (tutaj uklon dla ADMINA za osobny wpis dotyczacy pokrzywdzonych klientow) bledow banku w poprzedniej blizniaczo podobnej akcji bank wyciagnie wnioski i uderzy sie w piers nie robiac tego typu „przekretu” po raz kolejny. Widac „plonna byla ma nadzieja”, a instytucja ktora z zalozenia (podobno!?) byla i jest instytucja zaufania publicznego okazala sie…. tu niech kazdy wstawi swoje slowo ;) Pzdr i szable w dlon.

    Mickey Odpowiedz
  • calm down ludzie, wszystko to przez 20 zł ? trochę godności..

    conrad_88 Odpowiedz
    • Chodzi o zasade czlowieku, o to zeby nagminnie nie dymali i nie robili z ludzi idiotow. Widze, ze z lekka brak ci empati i wyobrazni, po z punktu widzenia 1 osoby to nic, ale jak wykrecisz 7500 osob to wyglada juz zupelnie zupelnie inaczej!!!
      Jak kazdy bedzie tak machal reka, to za 5 minut z tytulu „olewania systemu” dostaniesz na tacy od rzadzacych taka ustawe, ze do emerytury bedziesz sie taplal po uszy w g…..

      Mickey
  • Ja wykonałem transakcje 6.05. i nie wierzę, żeby 3-iego dnia promocji pękła już pula. Zresztą jak oni promocję zrobili od 4.05. to na swoim blogu i stronie banku info wrzucili pewnie dopiero 06.05. (zawsze tak jest u nich).
    Ja już napisałem reklamację (wybieram w takim przypadku odpowiedź pisemną na adres korespondencyjny), bo skoro ja straciłem trochę czasu na wykonanie transakcji i sprawdzanie czy weszła premia na konto to niech i trochę bank straci czasu na odpowiedź na reklamację.

    Gruby Rychu Odpowiedz
    • Rychu oni to z automatu szablonem wyślą jedyna rzecz to że Twoje dane osobowe podstawią pod odpowiedź. Ja spełniłem warunki 5 maja bo płacę blikiem niezależnie czy wiem o promocji czy nie oczywiście nagrody jeszcze nie ma

      zenek64
  • Pytałem kilku konsultantów i mają jedna informację (z piątku) nagroda zostanie wypłacona najpozniej do jutra. Wiem, że bank dał plamę ale wstrzymajcie się.

    Clio Odpowiedz
  • Ustawowe odsetki za opóźnienie będą wynosić 2-3 gr, komuś będzie chciało się o to ubiegać?

    tomko111 Odpowiedz
    • oj… zdziwisz sie, byla tu juz heroiczna walka o 1 grosika :) nawiasem mowiac gdyby 1 grosz lezal na ulicy to pewnie rzadko kto by sie po niego schylil…

      koles
  • Przepis na trolowanie klientów.

    1. Zorganizować promocję.
    2. Spóźnić się z wypłatą nagród.
    3. Informować klientów, że bank z wypłatą się nie spóźnił i jak nie dostali przelewu w terminie to nie załapali się na promocję.
    4. Patrzeć jak niezadowolenie klientów rośnie.

    Łukasz Odpowiedz
  • Być może czas odejść tym bardziej że już czerwiec. A propos jak zamknę w czerwcu kartę i zostawię samo konto godne polecenia to wówczas będzie ono darmowe?

    ozon136 Odpowiedz
    • Tak, prowadzenie konta jest bezpłatne, chociaż znając BZ WBK już niedługo… ;)

      tomko111
  • Czy jest choć jedna osoba, która uzyskała te 20 zł?
    Jeżeli nie to ma ktoś format reklamacji?

    Diante Odpowiedz
  • Reklamacja została wysłana. Warunki spełnione 7 maja. Poprosiłem o podanie, którym byłem uczestnikiem z 7500. Dam znać jak odpowiedzą.

    Kruk Odpowiedz
  • Z mojej strony też poszła reklamacja.

    Mateusz Odpowiedz
  • Ja też spełniłem od razu warunki, a pieniędzy nie ma. Jestem przekonany na podstawie poprzednich promocji Blik, że taka pula nagród 7.500 nie rozeszłaby się tak szybko, a nawet więcej, nawet nie zostałaby wykorzystana. BZWBK zrobił przekręt!!!

    Andrzej Odpowiedz
  • jeeesu, wstrzymacie się do wieczora, tak jak ktoś pisał, że mają słać w dniu dzisiejszym?
    Myślę, że każdy po wejściu na bloga wolałby przeczytać „jest pieniądz” niż kolejne płacze :)

    savi Odpowiedz
    • Mi konsultant mowil co innego, ze przelewy juz byly, tylko „pula sie wyczerpala”. I komu to wierzyc? I niby dlaczego mamy czekac do wieczora 20.06 skoro termin byl wyznaczony w regulaminie na 16.06.

      keton
    • I taka za pewne będzie też odpowiedź na reklamację – z naszego punktu widzenia praktycznie niemożliwa do zweryfikowania, choć każdy z nas wie, że to po prostu akcja reklamowa banku za darmo. Ale jak pisałem wyżej – takie rzeczy się pamięta i bank na tym tylko straci. Proście w reklamacji o podanie tych niby prawdziwych „miejsc” – kolejności w której spełniliście warunki promocji.

      Bolo
  • Kasy brak. Czekam do końca dnia i zalewam reklamacjami.

    Bobek Odpowiedz
  • Reklamacja poszła. Wstrzymywać to się można z sikaniem i też nie do wieczora.

    Bolo Odpowiedz
  • Oj juz widze co sie bedzie dzialo po tej drugiej promocji z Sodexho :) A tam tylko 2000 ma szanse i reklamacje beda sie ciagnac miesiacami, bo przeciez kupon trzeba jeszcze wyslac poczta. Czesc ludzi sobie juz odpusci i pewnie o to bankowi chodzi. Jak najdluzej zwodzic klientow, zeby nie zamykali kont. Sprytne bestie z tych marketingowcow :)

    keton Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy