Tylko do końca miesiąca: 600 zł za Konto Santander + 1% moneyback!

20 zł za mobilny podpis dla obecnych klientów Santander Bank Polska

Zakończona

Ruszyła prosta promocja dla obecnych klientów Santander Bank Polska. W zamian za aktywowanie autoryzacji przelewów przez aplikację mobilną (czyli Mobilny podpis) zgarniemy 20 zł do wykorzystania na empik.com. Nowym klientom przypominam natomiast, że czeka na nich 250 zł + 100 zł premii :)

20 zł premii za mobilny podpis od Santander
Aby skorzystać z promocji należy być posiadaczem konta osobistego w Santander Bank Polska. Wymagane jest również korzystanie z bankowości Santander online, wyrażenie zgód na Elektroniczne Kanały Kontaktu, marketing oraz otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną. Nie mogliśmy też korzystać z Mobilnego podpisu przed 6.10.2020.

Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że zarejestrujemy się na stronie promocji, a następnie aktywujemy Mobilny podpis (tu możemy znaleźć instrukcję).

Po aktywacji Mobilnego podpisu powinniśmy jeszcze wykonać co najmniej jeden dowolny przelew (w PLN na rachunek obcy, ew. do ZUS lub US) w bankowości internetowej i zatwierdzić Mobilnym podpisem.

Powyższe warunki powinniśmy spełnić do 30.10.2020, ale nie warto specjalnie czekać. W promocji przewidziano pulę 1300 nagród, a formularz rejestracyjny przyjmie maksymalnie 2000 zapisów.

Nagroda, czyli 20 zł w formie karty prezentowej do empiku, zostanie nam przekazana najpóźniej 15.11.2020. Będziemy ją musieli wykorzystać (doładować saldo) do 11.12.2020.

Szczegóły w regulaminie.

Nie przegap!

Komentarze

  • Czy po spełnieniu warunków można dezaktywować mobilny podpis ?

    Zdzisiek80 Odpowiedz
  • Raczej tak, nie widziałem nic o konieczności trzymania, ale dla pewności poczekałbym do 15.11.

    marjanosek Odpowiedz
  • Nie można. Regulamin – „Nie otrzymasz nagrody, gdy wyrazisz sprzeciw wobec przetwarzania danych w celach marketingowych lub odwołasz zgodę na kontakt
    telefoniczny w celach marketingowych oraz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną, a także gdy wyłączysz Elektroniczny kanał kontaktu lub Mobilny podpis”

    Bolo Odpowiedz
  • Gdzie można sprawdzić czy mam zaznaczoną zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną

    taki jeden Odpowiedz
    • Logujesz się do serwisu transakcyjneto -> Ustawienia -> „FORMA KONTAKTU Z BANKIEM” z lewej strony w menu

      marjanosek
  • szkoda że do empiku a nie gotówka – no nic narazie zostawiam SMSy autoryzacyjne :P

    zenek64 Odpowiedz
  • Bon do empiku to nieporozumienie. Taka wypucha zeby tam coś kupić. Tam taka drożyzna, ze ten bon mało że nie zniweluje różnicy w cenie, to często jeszcze przepłacicie.

    ptok Odpowiedz
    • Czaspisma są w takiej samej cenie jak gdzie indziej, i na to to pójdzie

      Ja123
    • Kto dzisiaj kupuje czasopisma w formie papierowej :)))
      Ani te ekologiczne, ani ekonomiczne. Wszystkie informacje znajdzie sie za darmo w internecie.

      keton
    • Nie przesadza się starych drzew :-)

      Ja123
    • Ale przecież bon wystarczy dodać tylko do konta, można wykorzystać później.

      marjanosek
    • Ja długo kupowałem „Kontynenty”, bo tam są ładne obrazki, fajnie się oderwać czasem od ekranów i poczytać, pooglądać… Ostatnio nigdy w Empiku nie było, może to zbyt niszowe; w każdym razie te śmieszne 20 zł to i tak za mało…

      Don Quijote de la Mancha
  • Nie ma żadnego potwierdzenia na maila udziału w promocji.

    pytanie Odpowiedz
  • Widzę, że u konkurencji wpis pojawił się już wczoraj, więc pewnie marne szanse na nagrodę. Ostatnim razem za logowanie czy co tam wtedy u nich było tez nie wypłacili i szły potem bezskuteczne reklamacje.

    pytanie Odpowiedz
    • „W promocji przewidziano pulę 1300 nagród, a formularz rejestracyjny przyjmie maksymalnie 2000 zapisów.”

      Dzisiaj rano jeszcze przyjęło formularz. A więc załapałem się do puli 2000

      Pamiętajcie też, że trzeba zrobić jeden przelew, bo to też zdaje się ma znaczenie w wyścigu :-) (o 20 zł, buu haha), to się znajdziecie w tej puli. Ja zrobiłem i mam nadzieję załapać się do węższej puli 1300.

      Ja123
    • Tutaj też był wczoraj około 13:00 tylko że w komentarzach, zrobiłem wieczorem warunki x3 , na jednym koncie nie chciało mi się mieszać i za 2 dychy, w dodatku niepewne zmieniać autoryzacji :P … zwłaszcza że potem trzeba to trzymac do 15 listopada … Myślę, że tłumów na to nie ma … za dużo zachodu, za skomplikowana zabawa dla większości i za mało reklamowane przez bank … także luz … załapiemy się pewnie :)

      JoX
  • Już po ptokach, jednak skusiło się >1300 chętnych :)

    emesel Odpowiedz
  • Przyjechał kupon…

    Ja123 Odpowiedz
  • odstąpię ten kupon za 15zł, krkkrk1 na o2.pl

    M. Odpowiedz
  • czyli już można likwidowąc ten upierdliwy mobilny podpis ?

    JoX Odpowiedz
  • Też wpadło, pamiętajcie, że nagrody ważne tylko miesiąc.

    pws Odpowiedz
  • Przyszło w poczcie wewnętrznej czy na zwykły imail?

    rychu75 Odpowiedz
    • zwykły e-mail

      Ja123
    • Do mnie nie przyszło… 🤷

      Rejestracja i przelew ekspresowy na swoje konto w innym banku 13 października…
      Konto odbiorcy zapisane jako zaufany odbiorca, ale nie wybierałem tego, wklepałem dane, by wymusić mobilny podpis (skutecznie)…

      Don Quijote de la Mancha
    • Ja zarejestrowałam się 14.10. a przelew zrobiłam dopiero 19.10. Nagroda przyznana. Moim zdaniem nie wszystkim rozesłali e-maile w dniu dzisiejszym.

      Marta
    • ja tego samego dnia zarejestrowałem się i warunki spełniłem i też nie dostałem. zdziwko :) ale napiszę reklamację dowiem się czemu. Ale to po 15.11.2020
      Ewentualnie jest jedna możliwość chyba jednak nierealna że może doślą jeszcze,mimo że Santander partiami nie wysyła .

      bolek
    • I pyk – 40zł wpadło :) Operacje z 14.10.

      tno3city
  • Też nie dostałam. Co ciekawe wypełniałam za męża już w domu wieczorem i on dostał, a ja nie. Może jeszcze nie? Jak myślisz Don?

    Beata2 Odpowiedz
  • U mnie też brak nagrody, wszystkie warunki spełnione 13 października. Zgody wyrażone. Mam kolegę który 17 października się rejestrował i robił przelew i dostał nagrodę.

    paweł Odpowiedz
  • Dostałem, warunki spełnione 1 dnia od razu. Jakby ktoś chciał zamienić swoje 20zl do empik na voucher 50zl do sklepu Aniakruk to proszę pisać na jankos650 małpiszon wp kropka pl

    jankos Odpowiedz
  • Również mam 4×50 do AniaKruk – jeśli ktoś szuka to zapraszam na priv, chętnie wymienię się na coś, rozważę każdą propozycję. Kontakt: pws [małpa] onet [kropka] pl

    pws Odpowiedz
  • zamienie 50 zł do frisco.pl (zakupy spozywcze i do domu inne rzeczy) na 20 zł do empik

    Jarek Odpowiedz
  • Ja najpierw zmieniłam na swoim koncie i zrobiłam przelew ekspresowy – bonu brak. Później mąż zmienił, przelew zwykły – bon jest. W Regulaminie było napisane „przelew dowolny”, więc po 15. pewnie też napiszę reklamację.

    ola Odpowiedz
  • @Ola to raczej nie ma znaczenia, ja zrobiłem u siebie express – kod jest; u żony express kodu nie ma. Jutro reklamacja.

    santech Odpowiedz
  • podrzuci ktoś wzór reklamacji.

    basia543 Odpowiedz
    • Podbijam.
      Ani ja, ani narzeczona nie otrzymaliśmy kodu. A warunki też spełnione bardzo szybko.

      beki
  • tak patrząc to oni zamiast pierwszych osób które spełniły warunki promocji, to chyba losowali ze wszystkich zgłoszonych do promocji. U mnie reklamacja poszła.

    paweł5567 Odpowiedz
  • Ruszyła taka ukryta promocja dla zaproszonych https://www.santander.pl/_fileserver/item/1505745

    AH2V2 Odpowiedz
    • Chyba zadzwonie po kod do mojego Menedżer Select. W przypadku pytań pomocą służy dedykowany doradca!

      ps. w wakacje Orlen rozdawal po 1000 punktow vitay mozna bylo nazbierac na darmowe kawy czy hot dogi

      aaaa
    • A mnie obiecali 200pkt w poniedziałek za wypełnienie ankiety typu jak mi się podobało na stacji. Ankietę wypełniłam – punktów nie przyznali…

      Be@
    • shell duzo wiecej daje

      aaaa
    • Ale ta promocja to nie pierwszy raz bo widziałem gdzieś w necie że ktos dostał w tamtym miesiącu. Pewnie cyklicznie rozdają.ja nic nie dostałem. A mam punkty vitay i jakoś w ciągu roku ani na kawę ani na hot doga.

      bolek
    • >>>200pkt
      A ile to jest ? 50 gr ?
      Jeśli już ankiety – polecam Carrefour , 5 zł za ankietę.

      >>>ukryta promocja dla zaproszonych
      herbata lub kawa za 1 zł .

      Jak ktoś chce zgadywać – proszę bardzo jest kod :
      ?JZSL733L3J ( ważny do 25.11)
      ? – to pierwsza litera banku, który przed laty dawał walkmana za założenie lokaty.

      Bogdan
    • grosz do grosza, a będzie kokosza… ja już przez takie akcje uciułałam ponad 18 tys. pkt choć prawie w ogóle nie tankuję na Orlenie.
      A co do zajebistych promocji… oddam kod jednorazowy do carrefour na żurb piwo jasne 4x 0,5l za 9,99zl. Rabat naliczy się do 6 szt. Kod trzeba wykorzystać do 26.11 i działa tylko w jednym sklepie … hhahaha.. jest ktoś z Mordoru ?

      Be@
    • Ja ze swojego i tak nie skorzystam, więc smacznej kawy – tylko niech ktoś napisze po wykorzystaniu i pamiętajcie, że trzeba płacić kartą Santandera, a przynajmniej tak piszą w SMS ;-) CJZ95LXSRC6

      kespis
    • I zgadywanka rozwiązana.
      C – Citi Bank , jeszcze z czasów przed połączenie z BH.
      Za lokatę dawali też aparaty fotograficzne ( oczywiście analogowe , bo tylko takie wtedy były ).

      Bogdan
    • i nie sądzę, że trzeba płacić kartą Santandera bo w szczegółowym opisie promo jest : zapłać kartą, BLKiem lub gotówką ;)

      JoX
  • Może pomiędzy rozsyłaniem kodów na kawę a słaniem sms namawiających do wyrobienia kk znajdą czas na rozpatrzenie reklamacji związanych z voucherami do Empiku. Wiem ,od poniedziałku do czwartku to mało czasu aby ogarnąć tak wielki problem…

    rychu75 Odpowiedz
  • Jest i pozytywnie rozpatrzona reklamacja

    Anom Odpowiedz
    • Szybko. Wysłałeś reklamację przez bankowość internetową? Opisałeś szczegółowo spełnienie warunków czy nie trzeba było? Ja nie pamiętam dokładnie którego dnia się rejestrowałem w promocji :(

      Dobcio
    • U mnie również pozytywna, ja tylko zapytałem o której godzinie zakończyła się promocja i o której wykonałem spełniłem warunki, na to odpowiedzi brak, za to voucher jest. Zastanawiam się czy dodanie vouchera do konta, na którym środki są już ważne rok nie skróci jego ważności? Ktoś tu pisał, ze z tej promocji po dodaniu nie są ważne rok

      Dzikus
    • @Dobcio, odezwij się na anomcsb malpa gmail

      Anom
    • @Dobcio, odezwij się na anomcsb malpa gmail

      Anom
  • Środki na koncie Empik miałem do marca 2021. Po wbiciu vouchera ważność do 20-11-2021

    rychu75 Odpowiedz
    • Każdy wpisany w moje środki voucher powoduje że całość jest ważna kolejny rok. W ten sposób możesz mieć te środki ważne latami. Nic nie przepadnie.

      bolek
    • żeby jeszcze można było je łatwo spieniężyć

      pytanie
    • łatwo to jest, kwestia za ile („z jaką stratą”)

      JoX
    • mam na myśli spieniężenie środków z doładowanego już salda, chyba tylko pozostaje kupienie jakiegoś towaru i odsprzedanie taniej dalej, bo kasy za zwroty nie oddają (jeżeli saldo doładowywane było tylko ekartami)

      pytanie
    • Inteligent sobie kupi książkę, a co ma zwykły człowiek zrobić?

      Skylla
    • @Skylla – Inteligent nie kupuje książek w Empiku, bo go nie stać. W każdej innej księgarni internetowej będzie taniej.

      Sosna
    • Akurat brakuje mi tych 20zł na dysk SSD, ale za późno się dowiedziałem o tej promocji. Może gdybym zdążył to teraz ktoś nie miałby problemu co z tym kodem zrobić :)

      Łuki
    • U mnie niestety ważność środków po zasileniu konta do 11 grudnia 2020.
      Więc szybka decyzja i dziś jest promo na maszynki jednorazowe Gillette Blue 3 6+2 sztuki w niezłej cenie ( w ogóle a nie tylko jak na empik, a na empik to już w ogóle kosmos) za 20,99 zł.
      Kto nie wie co z tymi 20 zł zrobić to jedna z logicznych propozycji :)

      Bolo
    • Wystarczy doładować minimalną kwotę – i mamy przedłużenie o rok.

      ls5
  • U mnie dzisiaj przyszedł sms, że rozpatrzenie reklamacji zajmie im jeszcze trochę czasu. reklamacja składana 16 listopada.

    przemek1231 Odpowiedz
  • Nie dostałem, bo niby się nie zarejestrowałem na stronie promocji, jak niby mam to udowodnić?

    petro Odpowiedz
  • Negatywna reklamacja, bo nie było przelewu jak mam udowodnić im, że po wpisaniu ręcznie numeru konta pytał o ten podpis?!

    AH2V2 Odpowiedz
    • Reklamacja po reklamacji do reklamacji, jednak uznana.

      AH2V2
    • Reklamacja po reklamacji do reklamacji, jednak uznana.

      AH2V2
    • Zdradzisz co im napisałeś że w końcu uznali? Mam podobną sytuację i nie wiem jak mam coś udowodnić, jedyne co mogę sprawdzić to od kiedy nie otrzymuję już sms kodów ale że część przelewów robiłem w aplikacji bez potwierdzania to nie jestem w wstanie wskazać konkretnego przelewu że został zatwierdzony mobilnym podpisem :(

      Dobcio
  • Reklamacja rozpatrzona pozytywnie.

    wojak Odpowiedz
  • Czy jest ktoś jeszcze kto tak jak ja nie dostał żadnej odpowiedzi na złożoną od razu reklamację?

    Kacper Odpowiedz
  • Niby kod wazny do 11.12, ale dzisiaj wrzucilem na to samo konto 2 kod i waznosc srodkow przedluzona do 7.12.2021 :) Czy to normalna polityka empiku?

    keton Odpowiedz
  • Do dziś nie odpowiedzieli na reklamację . Dno nie bank.

    Kacper Odpowiedz
    • jesli nic nie odpowiedzieli w ciagu 30 dni to reklamacje masz uznana, w 31 dniu przypomnij im adres mailowy na ktory maja wyslac kod

      aaaa
    • Siłą rzeczy od 15 listopada gdy minie 30 dni to kod ważny do 11 grudnia wyślą mi 15 grudnia! No super….

      Kacper
    • Spokojnie. Dostaniesz nowy kod z dluzsza data waznosci albo przelew na konto.

      aaaa
  • U mnie nadal brak odpowiedzi na reklamację złożoną 16 listopada. Jedynie 22 listopada przyszedł sms o tym, że jeszcze im trochę zajmie rozpatrzenie mojej sprawy. Za to dzisiaj wpadła premia 150 zł za założenie konta

    andrzej12334 Odpowiedz
  • Chętnie wymienię ten bon 20zl do empila na cos innego, ktoś chetny?

    marjanosek Odpowiedz
  • Heh, teraz dopiero zauważyłem, że 10 grudnia otrzymałem odpowiedź na reklamację: „Nagrodę (kod) o wartości 20 zł do wykorzystania, do 11 grudnia 2020 r. w sklepie internetowym Empik, przesyłam poniżej”…

    Don Quijote de la Mancha Odpowiedz
    • Dobrze, że to nie był samochód :DD. A tak jeszcze to dziwne, że ważność jeden dzień. Ja wiem, ze one były krótko ważne – u mnie jakoś niecały miesiąc, no ale zawsze…

      Bolo
    • Odpowiedź dostałeś mailem czy w bankowości internetowej?

      Dobcio
    • W bankowości, zresztą też śmiesznie, bo jako załączony PDF.

      Don Quijote de la Mancha
    • @Don było spróbować go wbić na konto w empiku czasem nim umorzą ważność kilka dni mija. Nie zawsze co do dnia wygasa.

      jankos
    • Aha, no właśnie chciałem spróbować (wcześniej byłem na telefonie, a ja sobie tak słabo radzę), ale coś im chyba nie działa, zarówno w Chrome jak i Firefox próba doładowania eKartą nie działa, nic się nie pokazuje, ale xhr zwraca 503 (Server Error)…

      Don Quijote de la Mancha
  • Mi to przyszedł 16 sms, że rozpatrzyli moją reklamację i w ciągu dnia roboczego dostanę odpowiedź w Santander online. Dzisiaj jest 19 i odpowiedzi nie ma. Ja już dałem sobie spokój i wróciłem do smsów jako potwierdzenie transakcji.

    paweł5567 Odpowiedz
    • U mnie właśnie sms o tym, że reklamację rozpatrzyli, nie było; tylko „zarejestrowalismy Twoje zgloszenie” 28 listopada i 4 grudnia że „rozpatrzenie reklamacji zajmie nam jeszcze troche czasu”. No i jeszcze „Mamy dla Pana rabat na swiateczny prezent. Kod -20% na produkt Philips”, ale to pewnie i tak gorsze, niż stała oferta ING.

      Don Quijote de la Mancha
  • W dniu dzisiejszym dostałem negatywną odpowiedź na reklamację, niestety wyrobili się w 30 dni :/
    Powód braku bonu jest jednak absurdalny- rzekomo nie wykonałem ani jednego przelewu korzystając z mobilnego podpisu, podczas gdy męczę się z tym podpisem już ponad dwa miesiące i na pewno wykonałem co najmniej kilka przelewów w ten sposób.
    Ktoś miał taką sytuację? Da się odwołać od decyzji poprzez bankowość internetową czy już trzeba słać jakieś pisma pocztą tradycyjną?

    Dobcio Odpowiedz
  • Mam pytanie, ponieważ w regulaminie pisze, że w skomplikowanych przypadkach proces reklamacji może zając im 60 dni. U mnie już minęło prawie 40 dni i brak odpowiedzi, to czym domagać od nich się tego bonu, czy czekać te 60 dni i dopiero po tym terminie? I czy bank wtedy ma obowiązek czy dalej będzie to zależeć od ich widzimisię?

    andrzej343 Odpowiedz
    • Powinni poinformować, że się przedłuży. Jeśli tego nie zrobili to zdaje się, że reklamacja jest uznana za rozpatrzoną pozytywnie. Trzeba sprawdzić w ustawie i się na to powołać (kiedyś tak zrobiłem i pewien bank nie miał wyboru)

      Michał
    • Ja tak miałem z Santanderem rok temu, nie wysłali odpowiedzi na reklamację, napisałem kolejną i nie odpisali listownie (tak jak chciałem) tylko chyba w bankowości. Napisałem odwołanie do jakiejś wyższej instancji (mieli opisane na stronie) , postraszyłem sądem arbitrażowym i w końcu wypłacili

      Aleksy
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy