Tylko do końca miesiąca: 600 zł za Konto Santander + 1% moneyback!

HIT powraca! Łatwe 200 zł za otwarcie Konta Przekorzystnego od Pekao (+3% na koncie oszczędnościowym przez pół roku!)

Zakończona

Wraca promocja Pekao S.A., która w sierpniu cieszyła się ogromną popularnością! W zamian za zawarcie umowy o konto (bez ruszania się z domu!) oraz czterokrotne spełnienie warunku bezpłatności konta zyskamy 200 zł premii. A do tego 3% na koncie oszczędnościowym przez 180 dni!

200 zł za założenie konta przekorzystnego w Pekao

Otwórz Konto Przekorzystne i otrzymaj do 200 zł

Aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem banku, czyli osobą, która nie posiadała żadnego rachunku osobistego w Pekao w okresie od 1.01.2018 do 30.09.2019.

Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że złożymy wniosek internetowy (lub mobilny) o Konto Przekorzystne i zawrzemy umowę o konto nie później, niż 31.12.2019. Istotne, aby w trakcie wnioskowania wyrobić również kartę debetową lub aplikację PeoPay.

100 zł na start

Nagroda w promocji podzielona jest na dwie części. Pierwsze 100 zł zgarniemy za spełnienie dwóch prostych warunków w miesiącu następującym po miesiącu przystąpienia do promocji lub już w tym samym miesiącu. Przykładowo jeśli konto otworzymy w październiku, to czas na spełnienie warunków mamy do końca listopada, ale możemy to już zrobić w miesiącu otwarcia konta (w naszym przykładzie – w październiku).

A co musimy zrobić? Po pierwsze – zapewnić jednorazowy wpływ na nowo-otwarte konto w kwocie minimum 500 zł (z wyłączeniem wpłat gotówki oraz przelewów własnych w Pekao). Najprościej więc przelać sobie środki z własnego konta w innym banku.

Po drugie – bank wymaga od nas wykonania minimum jednej transakcji bezgotówkowej kartą lub poprzez aplikację PeoPay (będącą oczywiście zapłatą za towary lub usługi, a nie „zwykłym” przelewem). Kwota transakcji nie ma znaczenia :) Istotne, aby warunki zostały spełnione do końca pierwszego miesiąca kalendarzowego po miesiącu podpisania umowy.

Kolejne 100 zł za dodatkowe warunki

Aby zgarnąć drugą część nagrody konieczne będzie wykonanie tych samych czynności w każdym z trzech kolejnych miesięcy następujących po miesiącu, w którym spełniliśmy warunki pierwszy raz. Łącznie więc powinniśmy je spełnić czterokrotnie.

Ale to nie wszystko. Drugi warunek, wymagany do wypłaty dodatkowych 100 zł, to zawarcie umowy o konto za pomocą strony internetowej banku (online) lub sfinalizowany w aplikacji PeoPay (będzie taka opcja podczas wnioskowania online).

Jeśli jednak nasza tożsamość nie zostanie poprawnie zweryfikowana online, to bank daje nam furtkę do zawarcia umowy w placówce:

Warunek […] uważa się również za spełniony jeśli Uczestnik próbował zawrzeć wspomnianą umowę poprzez Podstronę internetową Banku (online) lub aplikację PeoPay (mobilnie), jednak umowa nie została zawarta w tych kanałach w wyniku negatywnej weryfikacji tożsamości Uczestnika przez system informatyczny Banku, ale została zawarta w oddziale Banku.

Oczywiście polecam sobie zrobić wtedy pamiątkowego screenshota – na wszelki wypadek :)

Pierwsza część nagrody zostanie wypłacona do końca drugiego miesiąca kalendarzowego następującego po dniu przystąpienia do promocji. Drugą transzę otrzymamy natomiast najpóźniej do 29.05.2020 – aczkolwiek wtedy raczej otrzymają ją te osoby, które do promocji przystąpiły w ostatnim możliwym terminie, czyli zawierając umowę o konto do 31.12.2019. Ci, którzy zrobili to wcześniej, mogą się jej spodziewać na początku roku.

3% do 30 000 zł przez pół roku

Na koniec przypomnę, że 200 zł na start to nie wszystko! Wszyscy nowi klienci Pekao mogą bowiem zgarnąć dodatkowe 3% na koncie oszczędnościowym!

Co trzeba zrobić? Wystarczy, że otworzymy rachunek oszczędnościowy do 8.01.2020, a nasze oprocentowanie będzie podwyższone przez kolejne 180 dni. Saldo, którego dotyczy promocja, to maksymalnie 30 000 zł. Istnieje wprawdzie możliwość założenia Konta Oszczędnościowego Premium (zyskując oprocentowanie 3% aż do 100 000 zł), jednak wtedy wymagane jest otwarcie innego konta osobistego – Konta Świat Premium – które jest znacznie droższe w utrzymaniu. A Konto Przekorzystne może być całkowicie darmowe :)

Darmowe Konto Przekorzystne

W jaki sposób? Aby nie zapłacić nic za prowadzenie Konta Przekorzystnego (standardowo 6 zł) ani za kartę (standardowo 3 zł) należy wykonać… transakcję kartą lub PeoPay oraz zapewnić wpływ na konto w kwocie min. 500 zł. Innymi słowy spełnić warunki, które stawia przed nami promocja! Nie dość więc, że nie zapłacimy ani grosza za konto i kartę, to na dodatek bank nam jeszcze za to zapłaci :)

Warto również wiedzieć, że bank przewidział też drugą opcję zwalniania z opłat. Pekao nie pobierze żadnych (podstawowych) opłat od osób, które nie ukończyły jeszcze 26. roku życia.

Co z wypłatami z bankomatów? Za darmo pieniądze wyciągniemy z bankomatów własnych Pekao oraz z dwóch dowolnych bankomatów obcych w kraju, o ile spełniliśmy w poprzednim miesiącu warunek wpływu 500 zł i jednej transakcji. Kolejne wypłaty z bankomatów obcych będą nas kosztować już 2% od kwoty wypłaty (min. 5 zł).

Na koniec dodam, że wyrabiając kartę Mastercard Debit FX automatycznie zyskujemy bezstratne przewalutowanie przy płatnościach zagranicznych – a dokładniej po kursie organizacji płatniczej i bez żadnej prowizji banku. Oznacza to, że kartą tą zapłacimy całkowicie bezkosztowo za wszelkiego rodzaju zakupy w innej walucie, niż PLN. Warto o tym pamiętać!

Nie przegap!

Komentarze

  • Można polecać w tym „banku” ?

    dario Odpowiedz
    • Zgodnie z regulaminem:

      Promocja nie łączy się z innymi promocjami organizowanymi przez Bank w Okresie przystąpienia do Promocji. Uczestnik może otrzymać tylko jedną nagrodę w ramach promocji organizowanych przez Bank w Okresie przystąpienia do Promocji.

      Także i tak nie miałoby to zastosowania.

      Michał
  • Czy adres zamieszkania za granicą zdyskwalifikuje wniosek o otwarcie konta?

    Joanna Odpowiedz
  • Wysyłanie zdjęcia dowodu osobistego przez tę ich badziewiastą apkę jest jest (moim zdaniem) najbezpieczniejszym rozwiązaniem. Zaczekam aż pojawi się opcja kuriera, a na razie niech spadają…

    Lord Klops Odpowiedz
  • Konto założone, poszło zdalnie szybko i sprawnie :)

    marsid Odpowiedz
    • Pozostaje jeszcze wizyta w oddziale w celu zdjęcia limitów na przelewy.

      pytanie
    • Póki co nie będzie mi to potrzebne bo ja tam wpłacę te 30 k na KO i niech leży te 180 dni. A jakie tam były dokładnie limity bo widziałem to info ale zapomniałem ? xD

      marsid
    • Dzienny 1 k a miesieczny 5 k ?

      marsid
    • Nie mam jeszcze tego konta, zastanawiam się, przeglądam dokumenty. Na pewno tylko w oddziale można zmień limity? Bo w wykazie funkcji serwisów https://www.pekao24.pl/MCP/Share/DOWNLOAD/Wykaz_funkcji_serwisow_Pekao24.pdf
      jest, że przez PekaoInternet można.

      keram7m
    • No tak widzę że można zmienić ale trzeba pobrać kod sms dla potwierdzenia (koszt 0.20 gr).

      marsid
    • *20 groszy

      marsid
    • 1. Można zmienić na autoryzację mobilną – operacje wykonywać w bankowości internetowej, jednocześnie zatwierdzać w PeoPey.
      2. Pekao24.pl->Ustawienia->Zmień limit dzienny i miesięczny.
      Podwyższając limit u mnie zadzwonili z infolinii w ciągu kilku minut (może coś się zmieniło, nie sadzę).
      Limit miesięczny z czasem ogranicza, warto podać wyższy niż te 30K.
      3. Wcześniej był taki „myk” pozwalający otworzyć KO przez internet. Teraz trzeba udać się do oddziału.
      PS. Od tak ustawionego konta od 3 miesięcy jego posiadania nie pobrali żadnej opłaty.
      Dla podpisujących przez biometrie, domyślam się, że nie obędzie się bez wizyty w oddziale.
      Od 26.10 zniknie serwis m.pekao24.pl, który jest „kopią” apki.

      Czytelnik
    • Pobierales te kodys sms przy zmianie ustawień w bankowości internetowej ? Pobrali za nie kasę ?

      marsid
    • Nie pobierałem. Jestem z tych, którzy finalizowali przerwany wniosek internetowy podpisem w oddziale. Od razu brzy biurku aktywowałem konto, PeoPey i autoryzację mobilną. Przyszły 2 lub 3 SMSy za które opłaty nie pobrali.

      Czytelnik
    • A te smsy co przyszły to były jakieś potwierdzenia zmiany ustawień ?

      marsid
    • 1 SMS podpis umowy, 1 aktywacja apki, 1 zmiana ustawień (o ile dobrze pamiętam).

      Czytelnik
    • Pod względem autoryzacji (opłat) to chyba najgorszy bank. Pobrali mi za 2 sms-y a ustanawiałem tylko 1-go odbiorcę zdefiniowanego , więc złożyłem reklamację. Odpowiedź że ta druga opłata to za przelew, więc znów reklamacja, kolejna odpowiedź i kolejna reklamacja i… na końcu okazało się, że ta druga opłata za sms to za AKTYWACJĘ KARTY debetowej. Paranoja! Więc za aktywację apki też mogą pobrać a co tam.

      Bolo
    • Czy konto oszczędnościowe można założyć tylko w oddziale banku?

      Oczek
  • Kiedy będzie można otworzyć rachunek oszczędnościowy – bez konieczności udania się do oddziału ( dla klientów co mają już ROR ) ?

    Bogdan Odpowiedz
    • Odpowiem sam sobie.

      W nowym systemie jest już taka możliwość.
      Kto jeszcze nie skorzystał to może, rachunek KO jest otwierany w czasie rzeczywistym.

      Bogdan
  • Zgody marketingowe są niezbędne?

    Michał Odpowiedz
    • A skąd taki wniosek? Promocja nie wymaga wyrażania zgód, przynajmniej ja nic takiego nie widzę w regulaminie.

      Michał
  • Więcej dają to wprowadzili długi okres karancji. Pamiętam jak niedawno można było co roku od nich coś dostać a karencje nie były aż tak długie. Wszystko idzie ku gorszemu.

    bolek Odpowiedz
  • Jest w tej promocji jakiś limit wniosków, czy mogę spokojnie czekać z założeniem konta do grudnia?

    TomekW Odpowiedz
  • W poprzedniej edycji złożyłam wniosek o konto, jednak nie został on sfinalizowany. Czy mogę ponownie otwierać bez obaw o wypłatę premii?

    Gosia Odpowiedz
    • Jeśli wniosek nie był sfinalizowany, to umowa nie została zawarta. Jesteś więc ciągle nowym klientem :)

      Michał
  • Tabela opłat i prowizji jest nieaktualna. Obecnie obowiązująca od 18.06.2019 wprowadza np opłatę 5 zł za wyrobienie karty z wybraną grafiką, tylko karta z standardowym obrazkiem jest bezpłatna.

    tytus Odpowiedz
    • No to fest bo wyrobiłem te z obrazkiem i nawet przez myśl mi nie przeszło że trzeba za to dodatkowo płacić. Widzę że ten ban naciąga klientów na czym tylko może.

      marsid
    • Też dojrzałem to po fakcie, choć trochę winy jest i na tej stronie bo jest stary załącznik TOiP

      tytus
  • Czy w przypadku gdy nie udało się przejść weryfikacji biometrycznej przez PeoPay i konieczne było dokończenie założenia konta w oddziale można jakoś sprawdzić od razu czy jest się objętym promocją ze zwrotem 200 zł. Czy gdzieś w dokumentach otrzymanych jest coś o promocji wspomniane. Czy pozostaje jedynie zapytanie do banku poprzez serwis internetowy banku?

    tytus Odpowiedz
  • Jeszcze jedna dziwna rzecz. Oprocentowania KO nie widać ani w apce ani w bankowości internetowej chcąc się tego dowiedzieć trzeba udać się do oddziału oO

    marsid Odpowiedz
  • Jakie wrażenia macie z używania PeoPay. U mnie cały czas apka się kręci, nie można się zalogować. Mam PeoPay ustawione do autoryzacji zamiast płatnych SMS-ów i już zaczynam rozumieć dlaczego te SMS-y są płatne.
    Gdy wreszcie udało mi się zalogować do PeoPay chciałem zrobić przelew na telefon. I znowu ZONG i wiadomość, że się nie da. A szkoda bo to fajna funkcja natychmiastowych przelewów. A propo natychmiastowych to Expres Elixir do 30.11.2019 powinien być wg TOiP darmowy, od 01.12.2019 po 5 zł.

    tytus Odpowiedz
  • W TOiP piszą, że opłata za konto nie jest pobierana w przypadku wpływu:

    „z wyłączeniem (…) przelewów pomiędzy rachunkami własnymi klientów”

    Czy to nie znaczy, że wpływ nie może być z mojego konta w innym banku? Czy ktoś może potwierdzić, że jak jak robi przelew ze swojego konta w innym banku to nie płaci za konto ani kartę?

    Łukasz Odpowiedz
    • A co musimy zrobić? Po pierwsze – zapewnić jednorazowy wpływ na nowo-otwarte konto w kwocie minimum 500 zł (z wyłączeniem wpłat gotówki oraz przelewów własnych w Pekao). Najprościej więc przelać sobie środki z własnego konta w innym banku.

      Don Quijote de la Mancha
  • Nie udało się założyć, próbowałam przez stronę, potem już zalogowana przez aplikację, zrobiłam bardzo czytelny skan tyłu dowodu, przodu ale moje selfie aplikacji chyba się nie spodobało… czterokrotnie system wylogował mnie sam….i pozostawił bez informacji …
    Więc nawiązując do tej ,,furtki do zawarcia umowy w placówce”… i ,, pamiątkowego screenshota – na wszelki wypadek :)”…
    Niewykonalne…

    Emilia Odpowiedz
  • Michał, w Regulamin promocji (konto OKO 3%) mówi: „Przedmiotem Promocji jest oprocentowanie środków na koncie w wysokości 3% w skali roku przez okres 180 dni LICZĄC OD DNIA ZAWARCIA UMOWY KONTA OSZCZĘDNOŚCIOWEGO”. Czyli przeciwnie do promocji w Millennium – od daty wpływu tych środków. Dobrze rozumiem, że otwierając konto 8 października, a wpłacając tam środki 14.10 moje środki będą oprocentowane nie przez 180 a przez 174 dni?

    TreworBG Odpowiedz
  • Ponawiam pytanie: Czy jeśli nie udało się przejść weryfikacji biometrycznej i konto założyło się w oddziale, czy jest jakieś potwierdzenie, że objętym się będzie 200 zł bonusem?
    Ja nic takiego nie mam oprócz screena z niepowodzenia założenia w apce.

    tytus Odpowiedz
    • Ja o to dopytałem w oddziale zostałem poinformowany ze promocja działa. Co prawda nie na papierze, ale w razie nie wypłacenia premii mam nazwisko pracownika który mnie obsługiwał, zachowałem również printscreena z informacją o braku możliwości weryfikacji.

      TreworBG
  • Szkoda słów. Prawie codziennie po północy brak dostępu do serwisu czyli właśnie wtedy, gdy zazwyczaj zlecam przelewy. Chyba najbardziej niepewny bank z jakim do tej pory miałem styczność.

    pytanie Odpowiedz
  • Zastanawiam się jak rozumieć zapis:

    Wysłanie kodu SMS do zaakceptowania zlecenia w Pekao24 7
    (stawka określona dla
    pojedynczego SMS, opłata pobierana miesięcznie zbiorczo od wszystkich SMS wysłanych
    w poprzednim miesiącu kalendarzowym) – 0,20 zł

    Czy to znaczy że jak robię przelew, zmieniam jakieś dane na koncie to jak przyjdzie SMS z kodem to kasują mnie 20 groszy?

    sebekfireman Odpowiedz
    • Co można to załatw w oddziale, np zwiększenie limitów i akceptowanie przez PeoPay potem ustaw odbiorców zdefiniowanych, kartę aktywuj przez PeoPay i wszystko najlepiej przez PeoPay, wtedy będzie minimum płatnych sms-ów oraz prowizji z konta oszczędnościowego.

      tytus
    • Ogólnie konto PeKaO jest tylko do wyciągnięcia bonusa i 3% z KO, tylko należy robić to co jest wymagane aby uzyskać bonusa, i po otrzymaniu 200 zł i zakończenia promocji odsetkowej jak najszybciej zamknąć. Nic dodatkowo co nie jest konieczne nie robić bo bank jest zaskakujący jeśli chodzi o opłaty. Choćby ostatnia zmiana TOiP za kartę z wybranym wizerunkiem za 5 zł a było 0 zł.

      tytus
    • Ostatnio musiałem pobrać kod sms do aktywowania karty debetowej, za to też skasują 20 groszy ? :D

      marsid
    • Tak, ale nie przesadzajcie – 20 gr to w końcu nie majątek, chyba że robicie tych przelewów ze 100 m-c

      Kate
    • Majątek to nie jest ale poczucie bycia naciąganym na każdym kroku już fajne nie jest.

      marsid
    • Wg TOiP: Powiadamianie SMS/Wysłanie kodu SMS do zaakceptowania zlecenia – … opłata pobierana miesięcznie zbiorczo od WSZYSTKICH SMS wysłanych w poprzednim miesiącu kalendarzowym.

      tytus
    • Póki co wysłali mi 3 smsy: Akceptacja umowy z bankiem, aktywacja płatności mobilnych PeoPay i aktywacja karty debetowej przez PeoPay. O ile rozumiem usługę płatnych powiadomień o np. uznaniu na rachunku o tyle pobieranie opłat za takie coś czy za obrazek na karcie to jest czyste zdzieranie kasy z klienta. Nie istotne że jest to tylko 20 groszy/sms.

      marsid
  • Chyba te powiadomienia są bezpłatne, a usługę powiadomień trzeba włączyć. Ja mam przycisk przy powiadomieniach przycisk „Aktywuj” co domniemuję, że mam wyłączone. Ale to dopiero wyjdzie w praniu w listopadzie. Polecam zrobić akceptację zleceń przez PeoPay bo jeśli tego nie ma to wtedy SMS-em płatnym będzie.

    tytus Odpowiedz
    • Aktywacja autoryzacji przez PeoPay zrobiona i kolejny płatny smsik :D

      marsid
    • Zmieniłem sobie limity transakcji przez bankowość internetową na 40 k /msc a podobno da się tylko w oddziale jeśli umowa była podpisana biometrycznie…

      marsid
  • W weekendy autoryzacja biometryczna nie działa? próbowałem wczoraj i dzisiaj i cały czas informacja że online nie można sie uwierzystelnić bo niedostępne

    tomromtom Odpowiedz
  • Czy orientuje sie ktos czy te 200 zł jest uznawane za dochod i trzeba sie z tego rozliczac?

    Marian Odpowiedz
  • jak ktos ma konto w Inteligo (NRB XX 1020 5558 …) to tez sie lapie do tej promocji czy niezbyt? ;) zawsze miesza mi sie PKO BP i PEKAO , a inteligo cos bylo chyba przechodzone od banku do banku?

    ciekawy Odpowiedz
    • Inteligo nie ma nic wspólnego z Pekao.

      Michał
    • Bardzo ci się miesza, zrób coś z tym, bo na stare lata będzie coraz gorzej.

      tytus
    • Może jakiś pan Morawiecki czy inny Schetyna kiedyś zdecyduje o ich połączeniu i przestanie się mieszać. 😉
      A Inteligo rzeczywiście zmieniało właścicieli, ale o Pekao nie zahaczyło.

      Don Quijote de la Mancha
  • Jest różnica między regulaminem promocji a TOiP odnośnie wpływów na konto:

    Regulamin:
    „z wyłączeniem (…) przelewów WEWNĘTRZNYCH pomiędzy rachunkami
    własnymi klientów.”

    TOiP:
    „z wyłączeniem (…) przelewów pomiędzy rachunkami własnymi klientów”

    W TOiP nie ma słowa „wewnętrznych”. To może oznaczać, ze opłata za konto zostanie pobrana, jeśli wykonam przelew z własnego konta w innym banku, a z opłaty zwolnić może tylko przelew z rachunku nie należącego do mnie.

    Czy ktoś ma konto i może potwierdzić, że ma wpływy z własnego konta w innym banku i bank nie pobiera opłaty za prowadzenie konta?

    Łukasz Odpowiedz
    • „z wyłączeniem (…) przelewów pomiędzy rachunkami własnymi klientów” oznacza właśnie przelewy WEWNĘTRZNE czyli jak masz dwa rachunki i z jednego na drugi przelejesz, np. z konta oszczędnościowego na ROR.

      tytus
    • Jak już mamy być drobiazgowi to trzeba się zastanowić nad innym fragmentem tego samego zapisu TOiP:
      … wynagrodzenia lub innych regularnych zasileń na kwotę jednorazowo min 500 zł…
      co autor taryfy miał na myśli pisząc „regularnych zasileń” a jakie będą „nie regularne zasilenia”
      A tak na poważnie, brałem udział w poprzedniej promocji, robiłem zasilenie z obcego mojego konta i było wszystko OK.

      tytus
    • To dlaczego w regulaminie użyli słowa „wewętrznych” a TOiP nie? Być może to przypadek i nie ma praktycznego znaczenia, ale wolę potwierdzenie od kogoś, kto używa już konta.

      Łukasz
    • Co prawda ten warunek darmowości konta czyli wpływ na daną kwotę jest powszechny, występuje w wielu bankach i nigdy nie było problemu z spełnieniem go poprzez zrobienie przelewu z mojego konta w innym banku więc prawdopobnie tutaj jest podobnie… ale ten bank jest takim zdziercą jeśli chodzi o wszelkiej maści opłaty że kto wie czy i tu nie ma jakiegos haczyka…

      marsid
    • Mam u nich konto od stycznia, przelewam 500 zł z konta własnego w innym banku i jeszcze nigdy nie pobrali mi żadnej opłaty

      Kate
    • Dodatkowym warunkiem jest wykonanie jednej płatności kartą.

      cykor
    • Czy „zapewnić jednorazowy wpływ na nowo-otwarte konto w kwocie minimum 500 zł” oznacza że jeśli zrobię w danym miesiącu więcej wpływów (w tym jedno minimum 500) zł to się nie łapię?

      darek
    • Chodzi oczywiście o minimum jeden wpływ. Możesz spokojnie zrobić ich więcej – bank się napewno nie obrazi :)

      Michał
  • Karta przychodzi kuriererem, czy pocztą? Ile czekaliście?

    jaceny Odpowiedz
  • Czy otwierając to konto podczas uruchamiania w tym banku kredytu hipotecznego łapiemy się na tą promocje ?

    irek Odpowiedz
    • Generalnie nie ma to ze sobą nic wspólnego. Możesz więc otworzyć rachunek, zacząć spełniać warunki do uzyskania premii, a w międzyczasie zaciągnąć kredyt.

      Michał
  • Nie mogę nigdzie w umowie znaleść informacji jak często następuje kapitalizacja odsetek. W którym dokumencie należy szukać tej wiadomości?

    Filip Odpowiedz
    • Najpewniej na koniec miesiąca. Szukałbym w regulaminie produktów depozytowych.

      Michał
    • Odsetki z oprocentowanych rachunków tym bardziej z kont oszczędnościowych jest naliczane na koniec miesiąca i dodawane albo ostatniego dnia albo pierwszego dnia następnego miesiąca. To różni konta oszczędnościowe od lokat.

      tytus
    • Odsetki od środków zgromadzonych na rachunku są naliczane odrębnie za każdy dzień według stanu rachunku na koniec tego dnia i dopisywane zbiorczo do salda rachunku w ostatnim dniu każdego miesiąca lub w dniu zamknięcia rachunku.

      Don Quijote de la Mancha
  • Czy tez macie problem z zalogowaniem sie do PeoPay? Wpisuje poprawne dane do logowania i aplikacja niby przetwarza dane, ale stoi.
    Probowalem na obu telefonach, Androidzie i IPhonie.

    Marcinek15219 Odpowiedz
  • Weekendami można wniosek wypełnić? Próbuje już 10x raz i znowu błąd związany z komunikacją wywala. O co kaman?

    Addonix Odpowiedz
  • Otworzyłem konto, niestety bez karty. Czy łapię sie do promocji?

    Michał Tarnowski Odpowiedz
  • A czym jest platnosc przez PeoPay? CY chodzi o BLIKA? bo u mnie w aplikacji widzę tylko Blik lub Apple Pay i trochę zgłupiałam ;)

    karola Odpowiedz
    • Jest też taka opcja płatności zapewne kartą: Płatność zbliżeniowa. Jeśli masz telefon z androidem znajdziesz ją w ustawieniach telefonu i w pozycji „Zbliż i zapłać”. Lecz sam nie wiem która opcja zalicza się do owej płatności przez PeoPay.

      adaś
    • no właśnie Apple Pay to takie zbliżeniowe (ze karta Pekao jest dodana do portfela). Ale wtedy de facto nie płace już przez PeoPay tylko Apple Pay:D

      karola
  • Z tego co mi babka na infolinii mówiła to płatność przez PeoPay to ta zbliżeniowa, jeśli masz NFC. Blik nie przejdzie by otrzymać nagrodę.

    Addonix Odpowiedz
  • A ja próbowałem podpisać umowę kodem sms i miałem błąd techniczny – okazało się, potem, że zaczeli akurat prace konserwacyjne systemu. Mam teraz zablokowany dostęp do podpisania umowy, więc muszę iść do banku to zrobić. Tu pojawiają się moej 2 pytania:
    1.Czy w tym wypadku dostanę tylko 100 zł?
    2. Czy mogą usunąc jakby moje dane z systemu bym mógł ponownie spróbować założyć konto przez aplikację by móc mieć pełną pulę?

    malczenzo Odpowiedz
  • Może ktoś rozwikła taką zagadkę:

    Mamy takie definicje:

    „Średnie miesięczne saldo – suma sald danego rachunku płatniczego lub danego rachunku oszczędnościowego lokaty terminowej według ich stanów na koniec poszczególnych dni danego miesiąca kalendarzowego podzielona przez liczbę dni tego miesiąca, w których Uczestnik Promocji posiadał ten rachunek.

    przynajmniej przez jeden dzień między 01.07.2018 r. a 20.09.2019 r. posiadała w Banku, w tym również jako współposiadacz, jeden lub więcej rachunków płatniczych lub rachunków oszczędnościowych lokat terminowych, na których, w każdym miesiącu kalendarzowym posiadania tych rachunków w podanym okresie, suma Średnich miesięcznych sald rachunków wynosiła od 0 zł do 50 zł, przy czym salda rachunków prowadzonych w walutach obcych na potrzeby Promocji są przeliczane na złote po średnim kursie NBP z każdego dnia ustalania stanu rachunku”

    I takie ruchy na rachunku:
    1.02 – saldo wynosi 544,87 zł
    2.02 – 544,87
    3.02 – wypłacamy 544,67 zł zostaje 0,20 zł
    4.02 – saldo 0,20
    5.02 – saldo 0,20
    6.02 – bank pobiera opłatę 0,20 zostaje 0,00 do końca miesiąca

    suma = 1090,34, saldo średnie 38,94

    jak coś źle liczę prosze wyprowadzić z błędu, ale od poprzedniej edycji walczę z tym beznadziejnym bankiem o włączenie mi promocji KO ale zarówno w oddziale i bankowości internetowej (z którą kontakt oznacza przekierowanie sprawy do mojego oddziału, sic!) twierdzą, ze nie spełniam warunków. Inne miesiące odpadają bo pilnowałem i zawsze wpadało 500 z groszami lub 1000 z groszami 1 dnia a 2 wypadało.

    Mateusz Odpowiedz
    • Chodzi o luty 2019? Zresztą nieważne – 3.02.2019 to niedziela, a 3.02.2018 to sobota. Liczy się data księgowania (a nie zlecenia przelewu), więc to pewnie poniedziałek – odpowiednio 4.02.2019 lub 5.02.2018. W takim wypadku saldo dzienne 544,87 miałbyś nie przez 2, a co najmniej 3 dni, a to już wystarcza, żeby średnia wzrosła powyżej 50. Nie sprawdzałem jakie są dokładnie powyższe zasady w pekao, ale w tym bym upatrywał błędu w liczeniu.

      bikerboy
  • Wytłumaczcie mi proszę, bo grafika na stronie promocji jest niejasna dla mnie. Żeby liczyć na 200zł (a nie 100) trzeba proces przejść na telefonie? Bo wyglada jakby przez komputer tylko 100 się należało.

    M Odpowiedz
    • Nie czytamy grafik na stronie, ale regulaminy promocji. Ew. prześwietlenia które robię :)

      Drugi warunek, wymagany do wypłaty dodatkowych 100 zł, to zawarcie umowy o konto za pomocą strony internetowej banku (online) lub sfinalizowany w aplikacji PeoPay (będzie taka opcja podczas wnioskowania online).

      Michał
  • I jeszcze jedno – czy ktoś może podsumować jak pozbyć się opłat za smsy, co dokładnie należy ustawić (na stronie internetowej czy w aplikacji) ub czego się domagać przy ewentualnej wizycie w oddziale? (CZy wogóle można tak skonfigurować konto aby przelewy potwierdzać bez smsów). To będzie 1-sze konto dla 18 letniej córki, musi sama tę sprawę załatwić, więc muszę jej dokładnie wszystko wytłumaczyć :)

    M Odpowiedz
  • Pisane o tym było trochę wcześniej, wystarczy się cofnąć, ogólnie aplikacja dużo załatwia.
    To konto jest do wykorzystania promocji i na dłużej nie warto się z nim zajmować.
    Każde konto dla 18 latki jest lepsze od tego, np BNP Paribas/Alior czy choćby Santander, M-Bank. Nigdy nie Pekao. Wyrwać kasę i zapomnieć o nim.

    tytus Odpowiedz
    • Pobrali Ci kase za wizerunek na karcie ?

      marsid
    • Jak na razie za nic mi nie pobrali ani za wybór karty, ani za aktywację, ani za sms-y. Może dopiero po pełnym miesiącu skasują mnie. A może dlatego, że saldo jest 0 i w tym miesiącu kasa na koncie była kilka minut tylko.

      tytus
    • Mi pobrali za sms’y ale tylko za 2. Za kartę póki co nie.

      marsid
  • Działa Wam BlueCash dzisiaj? Posłałem trochę kasy z Santandera do Pekao i cóż za zaskoczenie! Znowu coś nie działa, bo kasy na koncie brak.

    pytanie Odpowiedz
  • Wysłałem ponownie kilka groszy dla testu i doszło, ale stary przelew nadal wisi w jakiejś czarnej dziurze. Rachunek odbiorcy się zgadza.

    pytanie Odpowiedz
    • Coś jest w tych przelewach z Santandera dziwnego. Przelew, który wykonałem wcześniej – ten, który nie dotarł ma przyporządkowany numer transakcji 3xxxxx, a przelew testowy, który dotarł – 1xxxxx. No nic, jutro dalsza część zabawy jeżeli pieniądze się nie pojawią.

      pytanie
  • Nigdy więcej Pekao! Skusiłem się na założenie konta w poprzedniej promocji, ale liczba ich wpadek przez nieco więcej niż pół roku była zadziwiająca. Na szczęście już się z nimi rozstałem.

    Paweł Odpowiedz
  • Cwaniaki pobrali mi 6 zl za prowadzenie konta i 3 zl za karte. Transakcje karta wykonalem dopiero ostatniego dnia wrzesnia wiec zaksiegowali juz w pazdzierniku. Wg TOiP do bezplatnosci licza sie transakcje wykonane a nie zaksiegowane. Przyslali pozytywna odpowiedz na reklamacje na kredowym papierze z podpisami Glownego Specjalisty i Kierownika Zespolu. Do grudnia powinni oddac kase.

    aaaa Odpowiedz
  • Czy doladowanie Revoluta (oczywiście karta, nie przelew) zalicza się jako płatność karta? Jeśli nie wiadomo – to czy idzie to jakoś zweryfikować?

    robber Odpowiedz
    • Jeśli zasilenie Revoluta polega na wpisaniu nr karty/ważności i CVV to oznacza to że była to płatność kartą. Z regulaminu nie wynika, że któreś kody MCC transakcji kartą nie spełniają warunku płatności kartą.

      tytus
    • R mozna wykonac transakcje ale jest to malo oplacalne, bo do uwierzytelnienia platnosci wysylany jest platny (w PEKAO) SMS. Juz sie tak 2x nacialem i raz w R cos sie psulo i zaplacilem az za 3xSMS. Czekam tylko na druga stowke i koniec 3% na KO i konto do odstrzalu.
      Poza tym ich karty nawet nie widac w systemie internetowym i wg banku tak ma byc.

      keton
  • Udało się przebrnac przez założenie konta z poziomu tel ,loguje się normalnie i teraz pytanie która opcja lokaty będzie oprocentowana na te 3% przez 180dni?
    Jak klikam każda z ofert lokat to nigdzie nie widzę takiej opcji.Jak też sprawdzić czy załapało się na promocyjne otwarcie konta? Aktualnie czekam na dostarczenie karty i pewnie też papierów z umową.

    Muszka Odpowiedz
  • Ponowne przeczytanie pomogło;) nie lokata a konto oszczędnościowe:) ale % i tak nie widać.Rozumiem że to co tam przeleje na te 180dni to powinno mieć te 3%?

    Muszka Odpowiedz
    • Ostatnio było tak, że to KO trzeba było zakładać w oddziale bo w e-bankowości się nie dało. W umwie KO na pierwszej stronie będą warunki wyższego oprocentowania. I 180 dni liczy się od OTWARCIA KO a nie przelania środków. Więc to KO zakładaj wtedy, gdy już będziesz mieć kasę do włożenia na konto.

      Nie ma też żadnej informacji, że uczestniczysz w promocji – jak dostaniesz kasę, to będzie potwierdzenie…

      Kate
  • Czy dostaliście informację o zmianach regulaminów i TOiP? Mam powiadomienie na ten temat, ale zarówno w aplikacji PeoPay jak i po zalogowaniu do Pekao24 nie mogę pobrać PDFu z wyszczególnionymi zmianami. Wyskakuje błąd… Ktoś z Was ma podobny problem? Albo już się zapoznał z w/w zmianami i napisze parę słów o nich (co się zmieni i od kiedy)?

    MichałM Odpowiedz
    • tak – ten sam problem. Być może zwiazane z pracami technicznymi przewidzianymi na 25.11.2019.
      Co do zmiany, z tego co pamietam, chca wprowadzić prowizję za przewalutowanie transakcji kartą w obcej walucie…

      kmp
    • PDF-y ze zmianami już są dostępne.
      „Jakie najważniejsze zmiany wprowadzamy w poszczególnych terminach
      od 15 grudnia 2019 roku
      •zrezygnujemy z opłat za przelewy przychodzące w euro, które otrzymacie Państwo z krajów Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG), w tym z innych banków w Polsce, •obniżymy opłaty za realizację przelewów w euro, które będziecie Państwo wysyłać do innych banków w Polsce i do krajów EOG – opłata będzie taka sama jak opłata za przelewy krajowe w złotych,
      •zrównamy opłaty za wypłatę gotówki z bankomatów za granicą do wysokości opłat za wypłatę gotówki w Polsce z obcych bankomatów (tzn. innych niż Banku Pekao S.A.). (…)”

      Co najważniejsze – można złożyć oświadczenie, że nie wyrażamy zgody na zmiany i zamknąć konto ;) akurat ja mam z wcześniejszej promocji, czyli stówka wpadła i 3% na KO też już się skończyło. W grudniu miałem zamykać, a tu proszę bank mi to ułatwia ;)

      MichałM
    • w jaki sposób działasz z zamknięciem tego konta? bo też mam do odstrzelenia.

      abc
    • Podejdę do oddziału i złożę oświadczenie, że mi te zmiany nie odpowiadają. Jeśli nie znajdę czasu na wizytę to puszczę poleconym. Coś o treści mniej więcej że w związku ze zmianami regulaminów oraz TOiP których nie akceptuję, proszę o zamknięcie konta przekorzystnego oraz oszczędnościowego a także rozwiązanie umowy ramowej itp. z dniem 14.12.2019 r. (dzień przed wejściem w życie nowych regulaminów). Parafka i bye bye maszkara jak to mawiał Czesio z pewnej kreskówki ;-)

      MichałM
    • Pamiętaj, że mogą Ci dać od tego czasu 30-dniowy okres wypowiedzenia i wpadniesz w kolejny rok…

      abc
    • Przy zmianie regulaminu można wypowiedzieć konto w trybie natychmiastowym czyż nie?

      Kate
    • Dokładnie tak jak pisze @Kate: zmiana regulaminu, więc wypowiedzieć też możemy w trybie natychmiastowym ;-) i nie musimy czekać standardowych 30 dni. Najważniejsze to pamiętać żeby zrobić to przed wejściem w życie nowego regulaminu.

      MichałM
    • Dokładnie tak jak pisze Kate: zmiana regulaminu, więc wypowiedzieć też możemy w trybie natychmiastowym ;-) i nie musimy czekać standardowych 30 dni. Najważniejsze to pamiętać żeby zrobić to przed wejściem w życie nowego regulaminu.

      MichałM
  • Czy ktoś dostał już 100 zł premii? Zakładałem konto 30.08. Co miesiąc spełniony był warunek zasilenia konta na >500 zł i jednej płatności kartą lub poprzez BLIK. Premia miała być wypłacona do końca drugiego miesiąca następującego po miesiącu otwarcia konta. Czyli – jak rozumiem – do końca października. Zastanawiam się, czy czekać jeszcze dla pewności do końca listopada, czy składać reklamację już teraz…

    tof Odpowiedz
    • A nie pomyliłeś promocji, ta została opublikowana tutaj Październik 8, 2019. Okres przystąpienia do Promocji – okres od godz. 00:00 w dniu 07.10.2019 r. do godz. 24:00 w dniu 31.12.2019 r., Ty chyba brałeś udział we wcześniejszej i powinieneś się pytać też gdzie indziej.

      tytus
    • W tej promocji pierwsza nagroda: Nagroda w wysokości 100 zł (słownie: sto złotych), o której mowa w § 3 ust. 1, zostanie wypłacona w formie przelewu na Konto
      Uczestnika do końca drugiego pełnego miesiąca kalendarzowego następującego po Dniu przystąpienia do Promocji przez tego Uczestnika.
      Oznacza to że jeśli w październiku było założone konto to pierwsze 100 wpadnie najpóźniej na koniec roku.

      tytus
  • Zastanawia mnie czemu przelew ze swojego konta z innego banku ( w moim przypadku mBank) tutaj w Pekao widnieje jako przelew wewnętrzny. Coś chyba kombinują z tymi przelewami aby nie płacić premii. Ciekawe jak to zinterpretują czy przelewy ze swojego konta w innym banku spełniają warunek otrzymania premii.

    MS Odpowiedz
    • repolonizacja trwa, więc mBank może być już wchłonięty przez Żubra ;)

      abc
    • Z ING to samo. Ale to jest tylko sposób klasyfikacji transakcji do analizy budżetu, to nie powinno mieć żadnego znaczenia dla warunków promocji.

      robber
  • Mam wrażenie, że ten bank porusza się w oparach absurdu. Latem założyłem u nich konto w promocji. Oprócz płatności kartą i wpływów na kont, nie robiłem żadnych transakcji. Ostatnio zleciłem przelew wychodzący na 1500 zł. Wyskoczył komunikat, ze będą dzwonić z autoryzacją. Zadzwonili… około 1,5 h później. I babka mnie wypytuje: o imię i nazwisko, o datę urodzenia, o nr PESEL. Przy tym ostatnim powiedziałem jej, że już dziękuję, rezygnuje z przelewu bo nie mam zamiaru podawać jej kompletu swoich danych. Ona na to, ze nawet żeby odrzucić przelew to potrzebuje mój PESEL. Nie podałem. I… zablokowali mi dostęp do konta. Nieporozumienie jakieś. Mam dane logowania do bankowości, potem potwierdzam to sms-em (płatnym zresztą) i jeszcze mam odpowiadać na milion pytań osobie, której nie jestem w stanie zweryfikować czy faktycznie dzwoni z banku. A wszystko to za przelew 1500 zł. Nie polecam.

    Borys29 Odpowiedz
    • U nich są limity ustawione automatycznie na 1000 zł dla przelewów, zmień limity w e-bankowości

      Kate
    • Tak zrobię. Jak odblokuję dostęp ;)

      Borys29
    • Ale zmiana tych limitow pewnie tez bedzie platna, bo wymaga SMSow :)

      keton
    • 20 gr wersus czekanie ileś tam na zatwierdzenie przelewu, nie przesadzajmy…oczywiście jak kolega chce, jesli ma zamiar zamykać konto to pewnie nie ma sensu

      Kate
  • Czy podczas zakładania tego konta w placówce bez wniosku online nie łapię się na promocję 200zł i ko ?

    irek Odpowiedz
  • Działa Wam aplikacja peopay? ja od wczoraj nie mogę się zalogować…

    Karolina Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy