Rekordowo łatwe 200 zł za otwarcie Konta Przekorzystnego + 3% na koncie oszczędnościowym od Pekao!

Zakończona

Ruszyła promocja Pekao S.A. w której do zgarnięcia jest baaaardzo łatwe 200 zł premii! Oprócz tego bank ciągle oferuje podwyższone oprocentowanie na koncie oszczędnościowym – aż 3% w skali roku dla kwoty 30 000 zł.

200 zł za założenie konta przekorzystnego w Pekao

Otwórz Konto Przekorzystne wraz z kartą i otrzymaj 200 zł

Aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem banku, czyli osobą, która nie posiadała żadnego rachunku osobistego w Pekao w okresie od 1.08.2018 do 31.07.2019.

Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że złożymy wniosek internetowy (lub mobilny) o Konto Przekorzystne i zawrzemy umowę o konto nie później, niż 31.08.2019. Istotne, aby w trakcie wnioskowania wyrobić również kartę debetową lub aplikację PeoPay.

Tu dodam, że w obecnej edycji promocji wymagane jest złożenie wniosku internetowego. Samą umowę będziemy mogli podpisać biometrycznie (bez ruszania się z kanapy, choć nie zawsze to działa poprawnie i potrafi powodować błędy) albo wybierając oddział. Pamiętajmy jedynie, że w tym drugim przypadku mamy jedynie sfinalizować wniosek internetowy w oddziale – a nie składać nowy, bo to wykluczy nas z promocji!

Jeśli więc podczas wnioskowania online wystąpi błąd, wniosek zostanie przerwany i bank zaproponuje nam wizytę w oddziale – to tego nie róbmy – bo tam wniosek zostanie tam złożony na nowo. Dużo lepsza opcja to anulowanie wniosku na infolinii i złożenie wniosku online jeszcze raz (bez błędów) wybierając samodzielnie oddział jako miejsce finalizacji umowy – wtedy w oddziale widzą nasz wniosek internetowy i tylko go podpisujemy.

Ale uwaga: bank zastrzega, że możliwe jest skrócenie czasu trwania promocji, jeśli pula uczestników osiągnie 10 000 osób. W takim wypadku informacja ta pojawi się na stronie banku i na stronie promocji. Warto więc się śpieszyć!

100 zł na start

Nagroda w promocji podzielona jest na dwie części. Pierwsze 100 zł zgarniemy za spełnienie dwóch prostych warunków w miesiącu następującym po miesiącu przystąpienia do promocji, czyli we wrześniu.

Po pierwsze – będziemy musieli zapewnić jednorazowy wpływ na nowo-otwarte konto w kwocie minimum 500 zł (z wyłączeniem wpłat gotówki oraz przelewów własnych w Pekao). Najprościej więc przelać sobie środki z własnego konta w innym banku.

Po drugie – bank wymaga od nas wykonania minimum jednej transakcji bezgotówkowej kartą lub poprzez aplikację PeoPay (będącą oczywiście zapłatą za towary lub usługi, a nie „zwykłym” przelewem). Kwota transakcji nie ma znaczenia :) Istotne, aby warunki zostały spełnione do końca pierwszego miesiąca kalendarzowego po miesiącu podpisania umowy – czyli najpóźniej z końcem września.

Kolejne 100 zł w powtórce

Aby zgarnąć drugą część nagrody konieczne będzie wykonanie tych samych czynności w każdym z trzech kolejnych miesięcy następujących po miesiącu, w którym spełniliśmy warunki pierwszy raz.

Oznacza to, że całościowo zgarniemy 200 zł za spełnienie warunków promocji 4 razy, w każdym z miesięcy od września do grudnia.

Pierwsza część nagrody zostanie wypłacona w terminie 45 dni od zakończenia okresu przystępowania do promocji, czyli w połowie października. Drugą transzę otrzymamy natomiast do 15.01.2020.

3% do 30 000 zł przez pół roku

Na koniec przypomnę, że 200 zł na start to nie wszystko! Wszyscy nowi klienci Pekao mogą bowiem zgarnąć dodatkowe 3% na koncie oszczędnościowym!

Co trzeba zrobić? Wystarczy, że otworzymy rachunek oszczędnościowy do 30.09.2019, a nasze oprocentowanie będzie podwyższone przez kolejne 180 dni. Saldo, którego dotyczy promocja, to maksymalnie 30 000 zł. Istnieje wprawdzie możliwość założenia Konta Oszczędnościowego Premium (zyskując oprocentowanie 3% aż do 100 000 zł), jednak wtedy nie skorzystamy z promocji z premią na start, bo wymagane jest otwarcie innego konta osobistego, niż Konto Przekorzystne (dokładniej: płatne Konto Świat Premium lub Eurokonto Prestiżowe dla bankowości prywatnej).

Darmowe Konto Przekorzystne

Konto Przekorzystne może nas kosztować 6 zł miesięcznie, a za kartę możemy zapłacić dodatkowe 3 zł. Na szczęście istnieje możliwość zwolnienia z tych opłat. Wystarczy, że zasilimy konto kwotą min. 500 zł miesięcznie oraz wykonamy co najmniej jedną płatność kartą lub PeoPay. Czyli to, czego wymaga od nas promocja :)

Bank przewidział też drugą opcję zwalniania z opłat. Pekao nie pobierze żadnych (podstawowych) opłat od osób, które nie ukończyły jeszcze 26. roku życia.

Co z wypłatami z bankomatów? Za darmo pieniądze wyciągniemy z bankomatów własnych Pekao oraz z dwóch dowolnych bankomatów obcych w kraju, o ile spełniliśmy w poprzednim miesiącu warunek wpływu 500 zł i jednej transakcji. Kolejne wypłaty z bankomatów obcych będą nas kosztować już 2% od kwoty wypłaty (min. 5 zł).

Na koniec dodam, że wyrabiając kartę Mastercard Debit FX automatycznie zyskujemy bezstratne przewalutowanie przy płatnościach zagranicznych – a dokładniej po kursie organizacji płatniczej i bez żadnej prowizji banku. Oznacza to, że kartą tą zapłacimy całkowicie bezkosztowo za wszelkiego rodzaju zakupy w innej walucie, niż PLN. Warto o tym pamiętać!

Nie przegap!

Komentarze

  • Czy udało się komuś zrobic przelew blik na telefon bo mi pokazuje że drugi użytkownik też musi mieć aplikacje peopay.

    Blik00 Odpowiedz
  • Zakładałem dziś konto z poziomu przeglądarki przez telefon. Zakończenie przez biometrie nie było aktywne i pozostała mi wizyta w banku. Tam o dziwo pani wiedziała o promocji, gdy powiedziałem że chodzi mi o podpisanie umowy z wniosku który złożyłem przez internet. Wzięła tylko mój dowód, na umowie były wszystkie dane które podawałem wcześniej przez internet.

    xemi Odpowiedz
  • Co do samej aplikacji PeoPay to jakaś porazka z logowaniem. Wcześniej mogłem zalogować się loginem i hasłem. Teraz po wpisaniu poprawnego hasła nie dzieje się nic! Po wpisaniu złego hasła dostaje się monit o złym haśle. Udało się zalogować nr klienta (bez zer na początku).

    Serio? Przecież to się kupy nie trzyma?!

    xemi Odpowiedz
    • pisalem to juz wczesniej o tych zerach, patologia.
      a co do wpisywania tam loginu i poprawnego hasla (i jak klikasz zaloguj i nic sie nie dzieje) to ta aplikacja cudna po prostu korzysta z tej strony:
      http://oferta.pekao24.pl
      login sluzylby do powrotu do wypelniania wniosku jesli bys go nie dokonczyl. jesli jest skonczony to zalogowac loginem sie nie da. do takich wnioskow doszedlem.

      krabar
    • No właśnie dzięki temu że to pisałeś udało mi się zalogować. W apce jest nazwa pola login, a nie nr użytkownika.

      xemi
    • Dzieki za podpowiedz z tym loginem bez zer, baba na infolinii twierdzila ze zle haslo musze wpisywac. A wystarczylo login wpisac bez zer…

      Gosia
  • Jedna wielka porażka.
    Przeszedłem biometrię a w następnym kroku wywaliło, że nie można utworzyć numeru cis klienta i zapraszają do oddziału. Zadzwoniłem żeby anulować wniosek i konsultantka oznajmiła, że na tym etapie już nie może.
    Zamiast reklamę bank robi sobie antyreklamę !

    Forumowicz Odpowiedz
  • Czy we wniosku trzeba podawać nazwisko rodowe? Nie podałem a teraz nie wiem czy w oddziale zaakceptują wniosek

    sakee5 Odpowiedz
    • Chyba trzeba podawac, bo to podstawa do weryfikacji na infolini przez konsultantów jak dzwonią do Ciebie.

      Wojak
    • No rodowe matki tak, ale swoje rodowe? Czyli takie same jak w polu nazwisko

      sakee5
    • Swoje rodowe to mężatki mają :)

      Benito
    • No tak, ale w dowodzie każdy ma rodowe wpisane:)

      sakee5
    • Jak ktoś zmienił nazwisko, nie liczę mężatek, to rodowe jest inne niż obecne. Jeden z najbogatszych Polaków miał chyba z 5 nazwisk :)

      Benito
    • Rodowe to rodowe. Nie mieszaj, że to to samo, co nazwisko. Odczytać z dowodu rodowe i tyle.

      PyramidHead
    • Teraz nie ma wpisanego rodowego matki w dowodzie ale fakt przestancie mieszac.

      Wojak
    • „Odczytać z dowodu rodowe i tyle” – to oczywiście uwaga tylko do tych, którzy nie pamiętają jakie nazwisko mieli po urodzeniu ;-)

      PyramidHead
    • Może niektórzy mają amnezję.

      Dan
    • „Czy we wniosku trzeba podawać nazwisko rodowe?”
      — we wniosku internetowym nie ma pozycji „nazwisko rodowe”, w trzecim kroku pod „Dane uzupełniające” jest pole opisane jako „nazwisko rodowe matki”. Osoby, które nie rozumieją tych trzech słów należy uznać za zbyt ograniczone intelektualnie, by mogły korzystać z promocji bankowych.

      Don Quijote de la Mancha
    • Don, musze przyznac Ci racje. Niektorzy nie potrafia policzyc nawet odsetek co powoduje, ze tez sie nie powinni bawic w takie promocje. Nawet nie beda w stanie ocenic czy bank sie nie „pomylil”.

      keton
    • Don widać, że sam jesteś na tyle ograniczony, że nie wiesz co piszesz. Spójrz do dowodu (o ile go masz) i spójrz na pozycję nazwisko rodowe. Taka sama pozycja była do uzupełnienia we wniosku internetowym podczas podawania danych z DO. Jeśli mieszasz nazwisko rodowe z nazwiskiem rodowym matki to współczuję

      sakee5
    • „Taka sama pozycja była do uzupełnienia we wniosku internetowym podczas podawania danych z DO”
      — w moim wniosku (wypełnianym 2 sierpnia) takiej pozycji nie było.
      Odpuściłem wprawdzie tę promocję, ale wniosek zdążyłem wypełnić i mam wszystkie screeny.
      Może o to pytają np. tylko kobiety?

      Don Quijote de la Mancha
    • Dobrze, że wspomniałeś, że w twoim wniosku. Kilka razy przechodziłem proces wypełniania formularza i na dzień 6 sierpnia 2019 roku taka pozycja była. Stąd pytanie do Was. Wskazana pozycja była fakultatywna tzn nie wpływała na brak możliwości dalszego wypełniania formularza, ale nie było pewności że w oddziale przepuszcza taki wniosek. Dodatkowo jak każdy widzi kombinują przy tej promocji strasznie. Raz biometria nie działa, innym razem co innego. Może nazwisko rodowe zwalidowali? Nie ma teraz pewności. Niemniej jednak nie należy obrażać innych, bo jeśli nie ma się pewności co do słuszności swojej wypowiedzi to co można pomyśleć o takiej osobie?

      sakee5
    • Skoro nie podałeś w rubryce „nazwisko rodowe” i wniosek wysłany, i nie zmieniałeś nazwiska, to czym się przejmujesz? Widocznie tę rubrykę wypełnić można, ale nie trzeba. Przecież to prosty wniosek. To czy będziesz miał problem w promce, zależy głównie od różnie komentowanej uczciwości banku.

      Dan
    • Nauczony doświadczeniem wolałem anulować wniosek i złożyć ponownie poprzez biometrie, którą zczytala z dowodu wszystkie dane (w tym nazwisko rodowe). Czasami nawet nie chodzi o uczciwość banku a raczej o błędnie zaprogramowaną aplikacje lub dziwne procedury. Jak to mówią: przezorny zawsze ubezpieczony.

      sakee5
    • Nie spotkaliśmy sie zeby nazwisko rodowe matki było przy zakłdaniu „szczytane z dowodu”, który wczesniej był skanowony czy zrobione aparatem zdjecie.
      Takie dane jak miejsce urodzenia, pesel itd. owszem ale nie nazwisko rodowe, którego w dowodzie nie ma.

      Wojak
    • U mnie było rodowe i rodowe matki, dziś sprawdzałam dane na wydrukowanej kopii, obie się pojawiły.

      Anita
    • Widocznie mamy inne dowody. Ja (i nie tylko) u siebie musiałem wpisać ręcznie nazwisko rodowe matki.

      Wojak
    • Wojak mylisz pojęcia. W dowodzie nazwiska rodowego matki nie ma, natomiast ja pisałem o nazwisku rodowym, które w moim przypadku jest w dowodzie i system Pekao robiąc zdjęcie DO wpisał je do formularza. Nie mieszajmy dwóch odrębnych rzeczy

      sakee5
  • czy tez tak macie w tym zj%$@$# banku, ze kazda operacje musi potwierdzac konsultant? zwiekszenie limitu, czekaj na telefon, odbiorca zdefiniowany, czekaj na telefon, przelew na 10k , czekaj na telefon. to przeciez jakis absurd.

    krabar Odpowiedz
    • Nie potwierdza się odbiorców zdefiniowanych telefonicznie, sam akceptujesz przez sms albo PeoPay.

      Wojak
    • lol, powiedz to im, bo wlasnie rano dodawalem i musialem potwierdzac telefonicznie.

      krabar
    • oczywiscie po zatwierdzeniu w PeoPay, w systemie transakcyjnym informacja – czekaj na telefon. to samo z przelewem. mialem 2 operacje do potwierdzenia. najpierw dzwonil typ, potwierdzam przelew – mowie mu, ze mam jeszcze odbiorce do potwierdzenia, a ten, ze to inna osoba zadzwoni, bo on tego nie ma na liscie. dramat.

      krabar
    • Ja jak dodawałem to nie musiałem czekac 15 minut na telefon od nich, przy limitch i zmianie numeru telefonu i sms-ów, bo tylko na przypisanym w bankowości mozna uzywać apki PeoPay, bez kosztów.

      Wojak
  • Czy biometria u was jest już dostępna?

    R Odpowiedz
  • jak już będziecie w oddziale to polecam zwiększenie limitów przelewów gdyż są śmiesznie niskie co by 2x nie chodzić

    adaś Odpowiedz
  • Już byłem bliski wybrania pieniędzy i pożegnania się z tym parabankiem. Komu się nie udało założyć biometrycznie – chwalcie stwórcę. To jest masakra (mimo że samo założenie konta było proste). Limit na przelewy 3k dziennie i 20k miesiecznie. Kobieta w banku NIE WIEDZIALA jak je zdjac. Mowila, ze przeciez ma pan dobre limity w systemie, ja tylko te widze, nie ma zadnego biometrycznego. Przy niej spróbowałem zrobić przelew z peopay (do odbiorcy zdefiniowanego). Oczywiście komunikat, że zaraz zadzwoni konsultant potwierdzić (taki, PRZELEW DO ODBIORCY ZDEFINIOWANEGO). 10 min nie ma telefonu. Rano czekałem godzinę, więc sam dzwonię na infolinię. 10 minut czekania. W końcu łączy. Tłumaczenie co i jak – OK, zaraz ktos oddzwoni zweryfikowac. Dzwoni, weryfikuje, przelew odrzucony przez limit. Juz nie mam sily. Daje sluchawke kobiecie w banku, niech se pogada z konsultantem. Mowi, ze nie widzi takiej opcji. Gosc cos tlumaczyl dobre 10 minut gdzie co ma kliknac w systemie PEKAO 360. Oczywiscie maja tyle systemow, ze nie wiedza gdzie sa jakie limity. W koncu limit biometryczny zdjety (pani podziekowala, ze sie nauczyla czegos nowego). Probuje zrobic podobny przelew do odbiorcy zdefiniowanego (10k zl). PROSZE CZEKAC NA WERYFIKACJE TELEFONICZNA. Nie polecam z calego serca. Wlasnie sprobowalem zrobic przelew do odbiorcy zdefiniowanego na 1k zl. I zgadnijcie co. PROSZE CZEKAC NA WERYFIKACJE TELEFONICZNA.

    krabar Odpowiedz
  • Nie wiem czy się śmiać czy płakać. Oni już kasują 20 gr za zatwierdzenie umowy. To jakby w banku mi kazali płacić za to, że im złożę podpis. Konto dopiero otwarte a już 60 gr opłat za nic. Za karę chyba:D Od każdego zbierają po trochę, ziarnko do ziarnka… śmiech na sali:D

    Dominika Odpowiedz
  • współczuję, człowiek tylko nerwy traci… Ja jednak podziękuję …. ;D może przy następnej promocji się ogarną, chociaż nie sądzę

    villemo09 Odpowiedz
    • No ja też sobie odpuszczam, „konto dopiero otwarte a już 60 gr opłat za nic” — niby to nie majątek, ale dobrze pokazuje, z czym mamy do czynienia…

      Don Quijote de la Mancha
    • Na dzień dobry w kilka minut! praktycznie nie jestem jeszcze ich klientem bo otwieram wszystko dopiero, a tu 20 gr potwierdzenie umowy, 20 gr potwierdzenie bankowości mobilnej, 20 gr ustawienie autoryzacji mobilnej. Bo tego banku jak najbardziej się tyczy stwierdzenie, że płaci się za samo WEJŚCIE PRZEZ PRÓG…

      Dominika
    • Mi pewnie tez pobiorą a mam w plecy chyba ponad już złotówke ale jak narazie nie mam nic zabrane, MIMO ze od wczoraj są już środki na koncie.

      Nie wiem jak mozna coś pobierac od razu, jak nie ma nic na koncie, gdzie wy te opłaty jeszcze przed zasileniem ror widzicie.

      Wojak
    • Pobiorą mi Ci to w połowie przyszłego miesiąca tak mi pani powiedziała. Specjalnie tak robią, żeby nieświadomy człowiek natrzepał tych smsów im jak najwięcej i nie wiedział, że tam mu już liczą…. A nawet tego który jest przygotowany na to wykiwają. Jestem w szoku, że za smsa przy składaniu wniosku mi nie policzyli, ale kto wie…

      Dominika
    • No dobrze ale pamiętaj, ze My jestesmy na tyle ogarnięci i wiemy, ze autoryzacja mobilna w aplikacji PeoPay jest BEZPŁATNA.
      Nie mogą pobierać przy włączonej za kazdy sms po 0,20 groszy, bo są one bezwarunkowo darmowe.

      Zresztą jak myslisz kto każe składać reklamacje w przypadku takich błędnych naliczeń ?

      Wojak
    • No właśnie, My wiemy, jak unikać opłat, a i tak są w stanie od nas też, coś wyciągnąć. Jak pomyślę o zamykaniu tego konta to już mam dość:/

      Dominika
    • Przyszła karta! kolejny kod!!! 80 groszy już mi ściągnęli!

      Dominika
  • Proponuję usunąć z tytułu dwa pierwsze słowa (rekordowo łatwe) …

    JanL Odpowiedz
    • Technicznie jest bardzo łatwo. Wiem też, że promocja cieszy się sporym zainteresowaniem i znam co najmniej kilka osób, które konto założyły (biometrią + PeoPay) bez problemów… ciężko mi się więc do końca wypowiadać na ile ta skala jest duża / mała :/

      Michał
  • Jak mnie cieszy że odpuściłem po problemach z założeniem tego konta. :)

    ptok Odpowiedz
  • swoją drogą wstyd, że w dzisiejszych czasach takie zacofanie w tym banku, może niech kierownictwo uda się na jakieś szkolenia do konkurencji, przecież takie rzeczy i takie promocje idzie ogarnąć… a jak nie, to się zatrudnia do tego agencje, (Agora, itp), szkoda, że te prezesy tam siedzą i taką kasę zarabiają…. niby za co ;D ;D
    Wisienkowicze powinni założyć wspólny bank ;D wiedzą najlepiej gdzie leżą problemy po tej drugiej stronie ;D

    villemo09 Odpowiedz
  • No bardzo łatwo, anulowanie dwóch poprzednich wniosków z innych edycji, które zapraszały do oddziału po godzinach prób, później szybkie wypełnienie wniosku, zdjęcie dowodu rach ciach, a potem bite dwie godziny kręcenia głowa do telefonu bo za każdym razem błąd. W końcu sukces! Ale będą to weryfikować, do 20 tej zweryfikowali, kontynuacja wniosku. No i się w końcu udało:)! A za kilka godzin się okazało, że straciłam stówkę… tak wiem ja nie w tej edycji, ale czuję się jak w tej, tu też wszyscy wku… Jeszcze mi karta nie dochodzi, a tu trzeba zrobić płatność. Przeczuwam problemy:/

    Dominika Odpowiedz
  • W tym miejscu nie musimy robić żadnych operacji na koncie?

    heniek131 Odpowiedz
  • Ja jestem zadowolony pani miła wniosek odnaleziony i dokonczony. Sami dostali informacje o promocji dopiero wczoraj

    Sylwester Odpowiedz
    • O to może już coś zaczęło się zmieniać. Składałeś wniosek z próbą biometrii czy od razu wybrałeś opcję z wizytą w oddziale?

      Emej
  • Oddzial

    Sylwester Odpowiedz
  • Jestem własnie po wizycie w oddziale (od razu złozony wniosek z wizytą w oddziale). Najprawdopodobniej to kwestia przeczekania pierwszych dni i niewiedzy pracowników nt promocji, ale wizyta w banku przebiegła szybko i profesjonalnie. O wszystkim zostałam poinformowana, włączono autoryzację peopay, zmieniono limity. Dodatkowo Pani poinformowała mnie gdzie i jak można limity zmieniać w apce, jakie są max. Uprzedziła o mozlwym kontakcie telefonicznym;) Było widać, że jest przeszkolona w temacie. Na podpisanie umowy na promocyjne OKO umówiłam się na koniec września (ponoc mają mi przypomnieć smsem). Póki co jestem na tak, jako, że konta i tak nie planuje używać jako głównego;)

    Anita Odpowiedz
    • No to Pani Cię okłamała, bo wszystkie limity zmieniasz w bankowości internetowej w pekao24.pl w apce PeoPay tylko limity do karty debetowej.

      Wojak
    • Przecież nie napisałam o jakie limity chodziło. Limit przelewów ustawiłam sobie na potrzeby promocji taki, że nie ma konieczności żeby go zmienić, bo i tak po spełnieniu warunków planuje konto zamknąć. Nie twierdzę też, że jest to dobry bank du używania na codzień, ale póki co, do zgarnięcia wydaje się prostych 200 zł mi się podoba:)

      Anita
  • Jestem po wizycie w oddziale. Nie przyszedł sms z pinem do 1-go logowania. Pani w oddziale stwierdziła, iż jest zamówiony i przyjdzie później.

    Czy rzeczywiście może być tak, że przyjdzie później np. jutro albo pojutrze ?
    Może ktoś miał tak samo i doradzi co z tym robić ?

    Bogdan Odpowiedz
    • Mnie przekonywała kobiecina, że otrzymam smsem jakiś pin, którego nigdy nie otrzymałem. Przy składaniu wniosku ustalałem jakiś login i hasło. Do pekao24 zalogowałem się numerem klienta i tym właśnie hasłem. Tamten login z rejestracji nie był mi potrzebny.

      dario
    • dario
      Zgadza się. Jest jak piszesz , jestem Ci winny piwo.
      I co znaczy forum ! Czekałbym jak głupi na ten pin co nigdy nie przyjdzie…

      Bogdan
  • Jestem już też po wizycie. Generalnie panie już wiedzą o promocji, przy mnie mówiła: okej, to teraz sprawdzę, czy już to umiem;D Niestety problemem dosyć dużym są wnioski odrzucone przez biometrię. Mój udało się anulować i złożyłem nowy już z wyborem oddziału do kontynuowania, co prawdopodobnie jutro pozwoli założyć konto już bez problemów. Natomiast drugi wniosek po biometrii ugrzęzł w jakimś dziwnym miejscu („błąd weryfikacji w systemach wewnętrznych”) i nie da się go ruszyć w żaden sposób (ani anulować, ani kontynuować). Pani dzwoniła, że z nim będzie problem, bo siedziała już nad nim dwie godziny i nic. Na infolinii też mówią, że nie da się anulować. Mam plan trochę oszukać system i złożyć wniosek od nowa, ale podając inny numer telefonu (wtedy przepuszcza go dalej). Jutro dam na pewno znać jak poszło;D

    Emej Odpowiedz
    • Aktualizacja: udało się ostatecznie otworzyć dwa konta w promocji, ale trzeba było się trochę nachodzić. Dzisiaj byłem w banku dwa razy, za pierwszym razem zobaczyłem kolejkę na 20 osób i szybko zrozumiałem swój błąd – przyszedłem za wcześnie rano, kiedy chyba wszyscy emeryci przychodzą ogarnąć swoje konta i wpłacić/wypłacić pieniądze. O 14 już bez kolejek udało się szybko znaleźć panią, która wcześniej obsługiwała wnioski. Na moim koncie po złożeniu wniosku z wyborem oddziału sytuacja wyglądała nieźle, ale okazało się, że i tak centrala musi go odblokować, bo ponoć mam nazwisko zbieżne z kimś eksponowanym politycznie (przez to też biometria mnie odrzucała). Z kolei drugie konto, na którym wniosek był totalnie zablokowany udało się otworzyć właśnie dzięki złożeniu nowego wniosku z podaniem innego nr telefonu (tylko on blokuje opcję składania nowego wniosku, PESEL itp nie jest problemem).

      Także dla nowopodchodzących polecam od razu wybieranie dla bezpieczeństwa wniosku w oddziale, panie już wiedzą o promocji i są w miarę pomocne. Trochę też je rozumiem, ich klientela nie należy do najbardziej „młodej” na rynku, są trochę do niej przyzwyczajeni i do ich problemów, a nie jakiegoś zakładania kont w promocjach z internetu;) Przy mnie jakaś starsza pani wykłócała się, czemu nie może wypłacić pieniędzy z konta swojego męża-emeryta, skoro przecież wszyscy ją tu znają, bo jest klientem tego oddziału od kilkudziesięciu lat;D

      Emej
  • Udało mi się otworzyć przez biometrię. Wniosek od razu rozpocząłem poprzez składanie w aplikacji peopay. Tym którym się udało otworzyć konto dostaliście jakąś informacje że bierzecie udział w promocji?

    komar Odpowiedz
  • Dodanie odbiorcy zaufanego – konieczność wysłania sms mimo aktywnego potwierdzania peopay.

    Zwiększenie limitu miesięcznego – oczekiwanie 6 godzin na oddzwonienie konsultanta do potwierdzenia czy jestem świadomy tego co czynię. Konsultant nie oddzwania, sam dzwonię i czekam 40 minut na połączenie. Hurra, mogę przelewać.

    Następnie wysyłam 30k na inne konto w PEKAO (odbiorca zaufany) – blokada, do autoryzacji przez konsultanta.

    To jakaś parodia nie bank, każda transakcja wymaga asystenta? Prawie jak konsjerż. W wydaniu NFZ.

    Parodia nie bank

    Wybrzeże Kości Słoniowej Odpowiedz
    • Dokładnie, kolejny bank z idiotycznymi zasadami bezpieczeństwa. Jak widać, nie tylko BNP ostatnio szaleje, Pekao również dotrzymuje mu równego kroku i walczy jak równy z równym o tytuł największej parodii bankowej.

      pws
    • Zapomnieliscie dodac do tej listy Millenium, przynajmniej ja zawsze mialem problemy z wiekszymi przelewami, zawsze wymagaly weryfikacji. Na szczescie juz od kilkunastu miesiecy nie korzystam z ich 2.7%.

      keton
    • @keton
      Co było kilkanaście miesięcy temu, to już teraz chyba nie ma znaczenia…
      Podczas ostatniego „zerowania” w Millennium nie było weryfikacji.

      PyramidHead
    • „Dodanie odbiorcy zaufanego – konieczność wysłania sms mimo aktywnego potwierdzania peopay.”
      Odbiorcę dodaje się w bankowości internetowej, zatwierdza poprzez PeoPey pinem lub biometrią, dodawanie odbiorcy w PeoPey skutkuje wygenerowaniem SMSa, widocznie autoryzacja mobilna służy jedynie do zatwierdzania operacji na www.
      Podobnie limity: zmiana miesięcznego w www – zatwierdzenie poprzez PeoPey i konsultanta (u mnie tel. w 15 sek), zmiana limitu dziennego nie wymaga już zatwierdzania przez konsultanta.
      Przynajmniej u mnie poszło zgrabnie.
      Kartę debetową można aktywować w bankomacie.
      Te pierwsze SMSy niestety trzeba przyjąć na klatę :(

      Czytelnik
  • Wczoraj próbowałem założyć konto. Wszystko poszło bez większych problemów, weryfikacja osobowa przez aplikację również. Ale… Na ostatnim punkcie zakładania konta, bodajże włączanie usług czy coś takiego (nr 4 kroku) bardzo długo mi to mieliło (ok godziny). Efekt jest taki, że nacisnąłem cofnij i od tamtej pory nie mogę zalogować się do aplikacji. Nie wyskakuje żaden komunikat o błędnym logowaniu, tylko pojawiają się na moment dwie migające kropki i aplikacja wisi. Co ciekawe w momencie zakładania konta i kolejnych logowań za każdym razem wyskakiwał komunikat że coś poszło nie tak, ale przyciskając cofnij bez problemu wchodziłem do środka. Miałem podgląd pod dane i przechodziłem przez kolejne kroki zakładania konta. Miał ktoś taką sytuację? Co teraz powinienem zrobić? Dodam tylko, że przeszedłem przez krok 3, czyli zawarcie umowy.

    Paweł Odpowiedz
    • Wczoraj miałem podobnie, tylko że zamiast dać cofnij po prostu zamknąłem w końcu aplikację. Wcześniej bez problemu udało mi się zalogować przez WWW tym 8-cyfrowym numerem (bez dwóch zer na początku) i hasłem. Rachunki były utworzone, czyli aplikacja zrobiła co miała zrobić, a tylko zawiesiła się na ostatnim kroku. Jedyny problem jak nie spisałeś tego numeru klienta z umowy.

      Zbigi5
    • Właśnie o to chodzi, że nie spisałem, bo przechodziłem krok po kroku i nie spodziewałem się takiej sytuacji. Na poczcie w dokumentach, które przysyła bank również nie widzę żadnego numeru klienta. Próbując zalogować się przez www tym pierwszym loginem i hasłem (bo ciągle w ten sposób próbuje nie znając swojego numeru klienta czy umowy), które ustanowiłem podczas zakładania konta jest identyczna sytuacja jak w przypadku aplikacji.

      Paweł
    • Ten login do niczego nie służy. Musisz mieć identyfikator w postaci ciągu cyfr.

      broker
    • Mam tak samo, jak rozwiązaliście problem?

      MichalKato
  • „Tej nazwy będziesz używał do logowania się na swoje konto w celu dokończenia wypełniania przerwanego wniosku na tym samym lub innym urządzeniu, ewentualnie podczasz wizyty w Oddziale Banku lub podczas rozmowy telefonicznej.

    Docelowo posłuży Ci do logowania się do nowej bankowości internetowej, nad którą pracujemy.”

    krabar Odpowiedz
  • Nie rozumiem kompletnie zasad potwierdzania operacji w tym banku. Do zmiany formy autoryzacji na Peopay musiałem wykorzystać 3 SMS-y. Nagle okazuje się że przy próbie aktywacji karty w Peopay wymagany jest kolejny kod SMS. To po co jest ten PIN? Tylko do logowania się w aplikacji? Po co jest autoryzacja Peopay, skoro w każdym momencie może wyskoczyć zamiast niej kod SMS za 0,20 zł.

    Tomasz1 Odpowiedz
    • chcę zmniejszyć limity kwotowe karty płatniczej – też wyświetla się „Pobierz kod SMS”

      adaś
  • Ciagle sie zastanawiam nad tym kontem i promocja. Czy ktos moglby podsumowac jakie sa ostateczne koszty w platnych SMSach? Bo pojawiaja sie rozne informacje/opcje:
    1. 0zl jesli wszystkie potwierdzenia sa przez apke
    2. tylko 1 SMS do zdefiniowania odbiorcy (odbiorcow?) zdefiniowanych
    3. 3 SMSy i wiecej, jak raportuja koledzy powyzej
    Nie zamierzam poki co korzystac z KO. Chce tylko wykonac plan minimum, zeby spelnic warunki i nie placic bankowi za bzdury (taka mam zasade :)

    keton Odpowiedz
    • co więcej, dziwne jest to że pomimo włączonej autoryzacji przelewów aplikacją – raz na jakiś czas jest możliwa autoryzacja przelewu tylko kodem SMS – ale zostałem telefonicznie zapewniony po konsultacji z działem technicznym – iż wtedy ten SMS na 100% nic nie kosztuje, mi zabrali trochę groszy za smsy ale nie wiem za które

      adaś
    • Masz tak, i to jest na 100%, 20 groszy jest dla każdego bo musisz potwierdzić umowę. Jeśli aktywujesz apkę to masz kolejne 20 gr możesz tego nie robić, ale kwestia jest później autoryzacji mobilnej czy chcesz? Bo w końcu jakoś te 500 złotych musisz stamtąd przelać albo 1 zdefiniowany odbiorca 20 gr, albo autoryzacja mobilna, włączenie 20 gr. Aktywacja karty z tego co piszą bezpłatna w bankomacie. Ja zapłaciłam 20 gr przez peopay. Także mój plan minimum NA RAZIE 80 groszy ale nie mam pojęcia co będzie dalej, bo jeszcze nie robiłam przelewu…
      Ale nie aktywując apki i ustawiając 1 zdefiniowanego odbiorcę myślę, że można zejść do 40 groszy. Pytanie co będzie dalej, nie wiem….?

      Dominika
    • ja zakladalem 8 sierpnia i tak:
      1. akceptacja umowy;
      2. aktywacja platnosci mobilnych
      3. zmiana autoryzacji
      mi jak na razie nic nie policzyli, chyba ze w kolejnym miesiacu za te 3 smsy. Jesli chodzi o zmiane limitow najpierw loguje sie na appce pozniej loguje się na przegladarce i ustawiam dowolne limity transakcji, przelewów itp. Następnie w appce potwierdzam zmianę. Nikt do mnie nie dzwoni, żaden konsultant czy nie muszę potwierdzać smsem jak pisali co niektórzy wyżej?

      komar
    • Policzą Ci około połowy przyszłego miesiąca. A kartę jak aktywowałeś? bo mi przyszedł sms mimo aktywacji mobilnej, ale to się chyba nie wlicza
      A robiłeś już jakiś przelew, ale przelew z aplikacji??? Baba mi przysięgała, że za darmo ale wiadomo jak one tam bredzą czasami.

      Dominika
    • No i dobrze mowiła. Jezeli dodajac odbiorce zdefiniowanego w PeoPay nie zaznaczy sie kwadracika „Wymagaj autoryzacji przy każdej operacji” to zadne sms-y nie przychodzą oczywiście do przelewów  zewnetrznych (bez zmiany limitu) do 1k.

      Czyli jasne, ze wtedy nic nie przychodzi i nie wazne skad robisz przelew czy z aplikacji, mobilnej strony itd. wszystkie potwierdzenia sa bezpłatne.

      Wojak
  • nie wnioskowałem o kartę, z regulaminu pisze że można płatności wykorzystać poprzez aplikację peopay. Sam wniosek od początku do końca zakładałem poprzez aplikacje peopay. Sam jestem ciekaw czy w ogóle kwalifikuje się do otrzymania premii. Niby w regulaminie piszę że wniosek ma być złożony przez stronę internetową lub aplikację peopay. Ale sam przycisk „utwórz konto” kliknąłem w aplikacji a nie na stronie internetowej która jest wskazana wyżej? Dziś zasilę konto przez blika bo wpłaty są darmowe do 31 sierpnia. Później zobaczę czy coś mi pobierze za przelew. Sam mam nadzieję że wiecej niż od tych 3 smsów kasy mi nie zabiorą :P

    komar Odpowiedz
    • przelew ze strony internetowy darmowy, akceptacja w aplikacji, przelew z apki darmowy, dodanie z poziomu przeglądarki odbiorce zaufanego darmowe, natomiast gdy chce dodać odbiorce w aplikacji muszę potwierdzić czynność smsem. Jak na razie nic ode mnie nie zakosili. Chyba że za te 3 smsy w przyszłym miesiacu bedę musiał te 60gr zapłacić..

      komar
    • mi za smsy które otrzymałem w lipcu kasę zakosili 1 sierpnia ale i tak napisałem reklamację gdyż domyślną formą autoryzacji przelewów mam peopay więc za co zabierają

      adaś
  • A da się jakoś uniknąć opłat przy zamykaniu konta?:/

    Dominika Odpowiedz
  • 14 września wchodzi autoryzacja SMS-em po logowaniu się do e-bankowości, ciekawe czy za te SMS-y będą pobierać 20 gr

    Kate Odpowiedz
  • Czy płatność kartą w internecie liczy się do zwolnienia z opłaty za konto-kartę?

    pytalski Odpowiedz
  • Witam serdecznie!
    Nie posiadam konta w Pekao, ale jestem współkredytobiorcą w tym banku – czy to wyklucza mnie z promocji?
    Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedź

    Katarzyna1803 Odpowiedz
  • Te 180 dni (3% na KO) jest liczone od dnia otwarcia rachunku czy dnia pierwszego wpływu na KO?

    Romek Odpowiedz
    • Zgodnie z wpisem i regulaminem:

      Przedmiotem Promocji jest promocyjne oprocentowanie środków zgromadzonych na:
      1) Koncie Oszczędnościowym Uczestnika Promocji w wysokości 3,00% (słownie: trzy procent) w skali roku przez okres 180 dni, licząc od dnia zawarcia umowy Konta Oszczędnościowego.

      Michał
    • Nie przechodziłem jeszcze ścieżki zakładania rachunku więc pytanie czy KO można założyć np tydzień po założeniu ror?

      Romek
    • @Romek
      Pod każdym artykułem Admin dodaje regulaminy.
      „Okres przystąpienia do Promocji – od 1 lipca 2019 r. do 30 września 2019 r. włącznie”.

      PyramidHead
    • od dnia otwarcia rachunku KO

      Kate
  • Zamykał ktoś może i orientuje się czy dają jakąś ofertę utrzymaniową typu te 3% na KO jesli sie wczesniej z tego nie skorzystalo? Bo zastanawiam sie czy zamykac w natychmiastowym czy zwyklym i poczekac na rozwoj wypadkow;)

    Mateusz Odpowiedz
  • U mnie również na wniosku on-line „coś poszło nie tak”. Pani na chacie nie mogła mi pomóc, zostałem odesłany na infolinię, tam za 3 razem (po 15 minutach czekania) Pani powiedziała, że nie może wniosku odblokować, ani usunąć, jedynie w oddziale. Tam Pani zdiagnozowała, że przyczyną był mój nowy dowód osobisty (miałem tam kiedyś konto), po zaktualizowaniu karty klienta wniosek zablokowany nadal, Pani również nie miała możliwości usunięcia czy edycji. Także mimo, że spełniam warunki promocji, nie mogę z niej skorzystać…

    Ragnar Odpowiedz
  • Ile się czeka na kartę z tego banku?

    xemi Odpowiedz
  • Czy jeśli składałem wniosek w poprzedniej edycji, który nie doszedł do skutku przez brak możliwości weryfikacji danych i konieczność wizyty w oddziale, to mogę tamten wniosek anulować na infolinii i złożyć nowy w obecnej edycji? Łapię się na premię?

    Zyberiusz Odpowiedz
  • Czy 6 miesięczna promocja na 3 % obejmuje też 100k ? Jakie konta trzeba otworzyć , ile trzeba za nie zapłacić i jakie są dodatkowe warunki ?

    E.B Odpowiedz
    • jak założysz KO Premium to będzie 3% na 100 tys. Jednak do tego musisz założyć konto ROR Premium, które jest pewnie bardziej płatne – szczegóły masz w plikach pdf pod opisem admina – regulamin promocji 3% i tabela opłat

      Kate
  • W jaki sposób autoryzuje się przelew wewnętrzny zlecany w aplikacji z KO -> ROR ? Mam włączoną autoryzację PeoPayem. Wiem że te przelewy są bezpłatne ale za smsy koszą po 0,2 zł.

    adaś Odpowiedz
  • Jedno konto założyło biometrią, drugie już nie chciało przejść. Tak czy inaczej trzeba będzie pójść do oddziału. Już mam dreszcze na myśl o ew. problemach z wyszukiwaniem wniosku przez pracownika banku i straconym czasie.

    pytanie Odpowiedz
    • Jednak obyło się bez problemów, ale długo to trwało (jedno okienko obsługujące konta osobiste).

      pytanie
  • Czy płatnośc blikiem to płatnośc peo pay? Czy tylko zblizeniowe płatności telefonem liczą się jako płatnośc peo pay??

    roberts Odpowiedz
  • Czy płatność blikiem w sklepie stacjonarnym lub internetowym spełnia w-nki promocji ?

    Michał Odpowiedz
  • Czy do oddziału można wybrać się od razu po złożeniu wniosku przez Internet czy trzeba czekać na jakiś odzew ze strony banku?

    ArUs Odpowiedz
    • Dzwonią najpierw potwierdzając dane i umawiają do konkretnego oddziału

      Kate
    • >>>Czy do oddziału można wybrać się od razu po złożeniu wniosku przez Internet.
      Tak, można od razu i do dowolnego oddziału.

      Bogdan
  • Czy na umowie będzie nr klienta? Dostałem smsa, że karta wraz z umową została do mnie wysłana, a nie mogę się nawet zalogować do peopay, pojawiają się tylko dwie kropki i nic więcej. Na infolinię nie mogą się dodzwonić – wszyscy konsultanci zajęci, proszę spróbować później i tak w kółko…

    tancerz Odpowiedz
  • Umowe podpisałem w banku 06.08.2019, a do dziś nie dostałem karty, ani żadnego smsa że karta została wysłana. To normalne czy coś poszło nie tak?

    xemi Odpowiedz
  • ten bank to jakas porazka zakladanie konta niemozliwe bo ciagle bład techniczny w oddziale zrobili ksero dowodu i nic wiecej niepotrafia a na infolinie nie mozna sie dodzwonic niby umowa miała byc zamknieta ,na nowy numer telefonu wniosek ale nic to nie zmieniło!!

    kroso Odpowiedz
  • Czy ktoś wie czy w pierwszym niepełnym miesiącu trzeba spełniać warunki „bezpłatności” konta?

    Łukasz Odpowiedz
    • Miesiąc w którym otwieramy rachunek jest darmowy. Nie trzeba spełniać żadnych warunków.

      Clio
  • Czy o konto oszczędnościowe z promocyjnym oprocentowaniem trzeba wnioskować razem z kontem ror czy można je później otworzyć z poziomu bankowości elektronicznej?

    Robi Odpowiedz
    • Można później, ale nie później niż 30.09.2019 (zgodnie z warunkami promocji), w oddziale, bo e-bankowości nie ma takiej opcji

      Kate
    • Można później ale z poziomu bankowości na komputerze ja nie mogłam. Musiałam pofatygować się do oddziału.

      Lidia
    • Da się. W bankowości mobilnej również nie znalazłem możliwości wnioskowania o KO, ale jeśli otrzymaliście powiadomienie-reklamę w bankowości internetowej lub maila z ofertą KO 3%, to zalogowani klikamy w „załóż konto” i pojawia się wniosek. System wybiera placówkę (której podlegamy) i klikając „dalej” okazuje się, że jest to wniosek internetowy. Czytamy i ściągamy 2 PDFy regulamin i umowę (nie wzór umowy) i zatwierdzamy wniosek. Aktywacja KO u mnie trwała ok 15 min.

      Czytelnik
    • Na umowie w rubrykach podpisów banku i posiadacza widnieje „Umowa zawarta elektronicznie w Pekao24 imię nazwisko”

      Czytelnik
    • Przepraszam – sprawdziłem jeszcze raz , z meila się nie da, można zamówić kontakt z doradcą.
      KO otwierałem z powiadomienia w poczcie w serwisie internetowym Pekao24
      „12/07/2019 Informacja dla klientów 3% na Koncie Oszczędnościowym!”

      Czytelnik
    • Otrzymałeś w wewnętrznej poczcie wiadomość że możesz otworzyć KO. Udało Ci się je otworzyć bez wizyty osobistej w banku i bez tego doradcy?

      adaś
    • Tak, po ok.15 min KO było aktywne bez kontaktu z doradą + SMS z potwierdzeniem i podziękowaniem. Wiadomość w poczcie jest ARCHIWALNA z 12/07/2019, pomimo że ROR otwierałem 5.08 – dziwne ale prawdziwe :)

      Czytelnik
    • Dobrze, dziękuję. W odpowiednim momencie też tak spróbuję.

      adaś
    • Niestety, w wewnętrznej poczcie po wybraniu wiadomości z datą lipcową ”
      3% na Koncie Oszczędnościowym!” i kliknięciu „Załóż konto” otrzymuję komunikat: „Brak możliwości skorzystania z usługi.Umów wizytę w oddziale w celu udostępnienia możliwości skorzystania z usługi.”. Więc nie da rady założyć oddzielnie KO bez wychodzenia z domu.

      adaś
    • ROR zakładałem w oddziale – mieli już wzór podpisu… może miałem farta? może wyłączyli usługę tą drogą? …

      Czytelnik
    • Ja ROR zakładałem przez aplikację przy użyciu biometrii. Ale byłem też w oddziale zwiększyć limity, wyrobić kartę debetową oraz wypełnić kartę klienta wraz z wzorcem podpisu.

      adaś
  • Po przeczytaniu wielu komentarzy byłem nastawiony, że spędzę w placówce sporo czasu na otwarciu konta. Brałem pod uwagę opcje, że wyjdę z pustymi rękoma. Ku mojemu zdziwieniu załatwiłem temat w 10 minut. Nie było żadnych problemów. jestem zadowolony.

    Clio Odpowiedz
  • U.mnie byl problem z biometria. Wyskoczył błąd i informacja że zapraszaja do oddzialu. Chcialem anulowac wniosek na infolini, ale okazuje się że nie można. Przez tydzien probowalem sie tam dodzwonic. Moge wniosek anulowac jedynie w oddziale, lub wniosek sam zniknie po 30 dniach. Szkoda sił na ten bank. Mialo być łatwo…
    Mogę złożyć nowy n wniosek z nowym nr tel?

    Andrzej Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy