Łatwe 250 zł za założenie Konta Przekorzystnego w Pekao S.A z krótkim okresem karencji!

Zakończona

Ruszyła promocja Pekao S.A. w ramach której nowi klienci mogą zgarnąć łatwe 250 zł na start w wybranych bonach – do wykorzystania na Allegro, w sklepach Biedronka lub 4F. Co ciekawe – z krótką karencją. Oferta jest niejako alternatywą dla trwających obecnie dwóch innych promocji, których najprawdopodobniej nie można połączyć – z premią 200 zł na start (oraz 200 zł dla młodych). Oznacza to, że możemy wybrać ofertę, z której najbardziej opłaca nam się skorzystać :)

250 zł premii na start za założenie konta w Pekao

250 zł w bonach

Aby skorzystać z promocji z bonami należy być nowym klientem banku, czyli osobą nieposiadającą konta osobistego, oszczędnościowego ani lokaty terminowej w Pekao od 1.05.2021 do 17.11.2021.

Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że złożymy wniosek o Konto Przekorzystne z dedykowanej strony promocji wraz z kartą Visa Debit FX. Istotne, aby w trakcie wnioskowania podać jeden z trzech kodów promocyjnych (jako kod rekomendacji):

  • BIEDRONKA – w przypadku wyboru nagród w formie e-kodów do sklepów sieci Biedronka
  • ALLEGRO – gdy wybieramy e-kody do Allegro
  • CZTERYF – gdy wybieramy e-kody do sieci sklepów 4F

Czas na spełnienie powyższych warunków mija z końcem roku. Co ciekawe już za ich spełnienie otrzymamy pierwsze 50 zł w formie wybranego bonu.

Co dalej? Teraz wystarczy, że zarówno w styczniu jak i lutym wykonamy co najmniej 5 płatności kartą Visa Debit FX na dowolne kwoty (z wykluczeniem transakcji quasi cash jak np. zasilenie kart Revolut czy konta SkyCash). Każdy miesiąc spełnienia warunków to 100 zł w formie wybranego bonu. Istotne jedynie, aby raczej nie odkładać niczego na później, bo bank przewidział po 2800 bonów w każdym etapie – będą przyznawane uczestnikom, którzy jako pierwsi spełnili dane warunki. Z drugiej strony wszystko wskazuje na to, że bank zamknie możliwość przystępowania do promocji w momencie, kiedy skorzysta z niej 2800 osób.

Przekazanie bonów nastąpi do 60 dni od ostatniego dnia danego etapu.

200 zł przy okazji

Oprócz 250 zł w bonach Pekao oferuje również 200 zł na start w dwóch osobnych promocjach, o których pisałem w osobnym prześwietleniu. Po szczegóły odsyłam do wpisu.

Darmowe Konto Przekorzystne

Ile kosztuje Konto Przekorzystne? Samo prowadzenie rachunku jest darmowe. Zapłacić możemy natomiast 4 zł za kartę, jednak wykonanie transakcji kartą oraz zapewnienie wpływów na konto w kwocie min. 500 zł w poprzednim miesiącu zwalnia z opłaty. Pekao nie pobierze również opłaty za kartę od osób, które nie ukończyły jeszcze 26. roku życia.

Co z wypłatami z bankomatów? Za darmo pieniądze wyciągniemy z bankomatów własnych Pekao oraz z dwóch dowolnych bankomatów obcych w kraju, o ile spełniliśmy w poprzednim miesiącu warunek wpływu 500 zł i jednej transakcji. Kolejne wypłaty z bankomatów obcych będą nas kosztować już 2,3% od kwoty wypłaty (min. 5 zł).

Na koniec dodam, że wyrabiając kartę Visa Debit FX automatycznie zyskujemy bezstratne przewalutowanie przy płatnościach zagranicznych – a dokładniej po kursie organizacji płatniczej i bez żadnej prowizji banku. Oznacza to, że kartą tą zapłacimy całkowicie bezkosztowo za wszelkiego rodzaju zakupy w innej walucie, niż PLN. Warto o tym pamiętać!

Nie przegap!

Komentarze

  • Pokazuje że mój numer telefonu już istnieje…. I zapraszają do oddziału. Czy promocja będzie mnie obowiązywać jak otworzę konto w placówce?

    Jarosław Odpowiedz
  • Dla mnie i dla żony podobny komunikat. Podejrzewam umowę ramową…

    donCrok Odpowiedz
  • Jestem ciekaw czy chodzi o numer telefonu czy właśnie o umowę ramową….Zobaczymy jak zmienie numer telefonu

    Jarosław Odpowiedz
  • Dajcie znać bo sam jestem ciekaw. Jeszcze od tego weekendu trzeba brać pod uwagę bycie klientem ex Idea Bank bo była zdaje się migracja.

    Michał Odpowiedz
    • Czyli łapie się?, jak tą Ideę mi zamknęli sami w tym roku, nie pamiętam jaki to był miesiąc. Nie potwierdziłam aneksu i zamknęli.

      Dominika
  • Ja podałem inny email i inny nr telefonu. Dotarłem do etapu selfie i po weryfikacji dostałem komunikat: „Jesteś lub byłeś klientem Pekao… zaloguj się…”. W lutym zamykałem konto w Idea, więc teoretycznie mogę wziąć udział w promocji, ale nie wiem jak to obejść, skoro przez selfie trzeba wszystko założyć… chyba że można w oddziale?

    Paweł Odpowiedz
    • Ja nadal czekam na wynik weryfikacji. Jestem ciekaw co mi zostawili i czy to przejdzie. Czekam już godzinę na weryfikację

      Jarosław
  • Ja już zakładałem raz selfie więc drugi raz chyba nie przejdzie ktoś kiedyś pisał.
    Tam we wniosku jest możliwość podpisania umowy w oddziale?

    bolek Odpowiedz
  • Gdzie wpisać ten kod wskazujący jaką chcę nagrodę? Czy zawarcie umowy w placówce też może być?

    Mar_Wer Odpowiedz
  • Coś te babska wredne zostawiły ,zamykałem rachunek a tutaj info że jestem klientem.

    bolek Odpowiedz
  • Odpowiem zbiorczo: wniosek musimy rozpocząć online – regulamin jest tu precyzyjny:

    wejść na stronę internetową https://www.pekao.com.pl/konto/ (dalej: „Strona internetowa”) lub do aplikacji mobilnej banku PeoPay i w trakcie zawierania umowy o Konto Przekorzystne w tych kanałach podać: Kod Promocji

    Z resztą w Pekao są w tej chwili w zasadzie trzy równoległe promocje (ta, 100+100 dla „starych” i 200 zł dla młodych) więc ciężko byłoby wybrać w oddziale z której korzystamy. Po prostu decyzuje podstrona promocji.

    Michał Odpowiedz
  • Jestem na infolinii bankowej ponoć jakiś błąd techniczny bo nie mam produktów żadnych a mam info że mam jakieś produkty.

    bolek Odpowiedz
  • Nie da się przejść pierwszej strony wniosku. „Numer telefonu zarejestrowany w systemie”. Konto zamknięte półtora roku temu. Gówniany bank.

    ptok Odpowiedz
    • Mam odpowiedz tego kiepskiego banku, jeszcze o takim problemie nie słyszałem.
      Jeśli kiedykolwiek składałem wniosek online za założeniem konta (czy to selfie czy to oddział) już NIE MOGĘ ZŁOŻYĆ WNIOSKU ONLINE. Bo stare dane ,loginy mimo że zamknięte to UNIEMOŻLIWIAJĄ. Oni nie mają możliwości z tym zrobienia czegokolwiek. Można próbować ale nadal będzie info że masz jakieś produkty bankowe. Tylko oddział i tylko 100% oddział założenie konta. Debilstwo! i to jeszcze byłem przełączany do 5 rożnych osób i dzwoniłem dna dodatkowy numer telefonu.

      bolek
    • Na sąsiednim blogu te same problemy ludzie mają i ta sama informacja jeśli miałes kiedykolwiek konto zakładane online to nie przejdzie wniosek online . Tylko oddział.

      bolek
    • niby karencji nie ma, a jednak jest

      pytanie
    • ta karencja to wieczna chyba :-)

      donCrok
  • Ja zamknąłem ROR Ideii, kartę i umowę ramową w marcu tego roku, ale co z tego, skoro umowa ramowa dalej jest i mogę się logować do systemu transakcyjnego :/. Pewnie przy składaniu wniosku rozpozna, ze jestem klientem PKO SA.

    Ego Odpowiedz
  • Potwierdzam, po rozmowie z infolinią 22 591 27 27 brak możliwości otworzenie konta przez Internet.

    donCrok Odpowiedz
    • To samo info w aplikacji i na infolinii….. Tylko oddział i jakiś aneks do podpisania. Ciekawe jaki to gwarant że dostanę premię

      Jarosław
  • Poszło gładko kilka godzin temu. Konto zamykane w tym roku , umowa ramowa wszystko. Numer telefonu ten sam.

    Elo320 Odpowiedz
  • U mnie to samo. Prośba do Admina o zmianę tytułu tego wpisu na „Trudne 250 zł…”, żeby nie wprowadzać czytelników w błąd.

    broker Odpowiedz
  • Dziwne bo u mnie zmiana numeru pomogła i dało się założyć konto online o.O

    Wiktor Odpowiedz
  • To trafiłem, PKO SA i Idea – 2 konta zamknięte 30 kwietnia 2021 :).

    ls5 Odpowiedz
    • Już się tak nie cieszę. Umowa ramowa pozostała. Infolinia rozkłada ręce, cokowiek – w oddziale. Na pytanie w jakim oddziale – bo nie mam już produktów i nie mogę sprawdzić w bankowości internetowej jaki oddział – „wy nie mamy takich informacji, oddziały mogą komunikować się ze sobą, np. WYSŁAĆ FAKS”.
      Tak, dla nich FAKS jest najwyższą formą komunikacji. Czas tam się zatrzymał 30 lat temu.

      ls5
  • U mnie zmiana numeru nie pomogła. Kazali iść do placówki. Olewam ich.

    ptok Odpowiedz
  • Zamknąłem rachunek w 2020 r. i udało się założyć konto z wykorzystaniem biometrii. Podałem wybrany kod promocyjny jako kod rekomendacji, natomiast nie zauważyłem w formularzu wniosku możliwości zaznaczenia informacji o zapoznaniu się z regulaminem promocji i wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych w zakresie niezbędnym dla udziału w promocji. Jest to wymagane regulaminem. Czy komuś takie opcje we wniosku się wyświetliły?

    Łukasz Odpowiedz
  • zamknęłam konto w 2019 r. info na stronie:… Wystąpił błąd Wprowadzony numer telefonu jest już zarejestrowany. Popraw wprowadzony numer telefonu lub przyjdź do najbliższego oddziału.

    Moni Odpowiedz
  • A jak sprawdzić ze otworzone konto jest w promocji?

    Szymon435788 Odpowiedz
  • U mnie się udało przez selfie i konto jest już aktywne ale.. zapomniałam, że miałam konto w Idea zamknięte w tym roku – nie pamiętam dokładnie kiedy. Chyba trzeba będzie pisać do nich czy biorę udział w promocji…

    asi Odpowiedz
  • A jak spraedzić kiedy się zamknęło idea?

    miły Wrocławianin Odpowiedz
  • Założone 2 sztuki, poszło od strzała mimo likwidacji z rok temu, wysłanej listem zwykłym :) – zawarłem tam jednak formułkę o wypowiedzeniu umowy ramowej i może to jest klucz ? ;-)
    Aha…pakiet Komfort mozna sobie aktywować później ? chodzi mo o ewentualne połączenie z tą drugą promocją (pewnie nie przejdzie) i … czy to musi być razem z wnioskiem ?

    JoX Odpowiedz
    • Komfort można włączyć później. Włączone dzisiaj 28.11, ale mam informację, że zadziała od 1.01.2022. Co się zgadza z regulaminem.
      „będzie on aktywny od początku kolejnego miesiąca kalendarzowego, jeżeli dyspozycja
      jego aktywacji zostanie złożona do 25 dnia danego miesiąca włącznie;”

      Ja123
  • Nie podałem kodu promocji. Teraz chyba w zasadzie można zamknąć konto?

    Andrzej011 Odpowiedz
    • Tak, a najlepiej jak się da przez jakieś odstąpienie z 14 dniowym okresem odstąpienia. W dokumentach do konta masz chyba formularz odstąpienia.

      Ja123
  • Podesłałem do banku wasze przemyślenia i ponoć takie sytuacje występują u klientów przeniesionych z Idea Banku lub obecnych klientów Pekao. Jeśli ktoś twierdzi, że powinien móc wziąć udział w promocji a nie może – to prośba o podesłanie numeru telefonu przez formularz kontaktowy – zweryfikuję

    Michał Odpowiedz
    • To jeszcze na wszelki wypadek dodam, że na maile wam (póki co) nie odpisuje, ale przekazuje je po prostu dalej :)

      Michał
  • Właśnie wróciłem z oddziału, gdzie chciałem dokończyć zakładanie konta. Niestety w systemie nie widzą mojego wniosku. Są natomiast moje dane po koncie zamkniętym w 2019. Propozycję otworzenia konta od nowa odrzuciłem. Pani ma jeszcze drążyć sprawę i dowiedzieć się co i jak, ale nie spodziewam się telefonu. ;)

    gniewko Odpowiedz
    • Ja dziś byłem 2 raz w oddziale, na infolinii powiedzieli że mogą w oddziale dokończyć mój wniosek, natomiast w oddziale zaczeli od nowa ale wprowadzali wszystkie dane (wybrane bony, dali regulamin) także podkładkę mam jak coś

      Jarosław
    • A ja byłem w oddziale to nie widzieli mojego wniosku i nie widzieli też opcji otwarcia konta w ramach tej promocji. Była tylko standardowa opcja otwarcia konta…

      Paweł
    • Tak samo było w moim przypadku – w systemie oddziału banku nie ma śladu o istnieniu takiej promocji.

      gniewko
    • Bo to promocja internetowa – konta z oddziału nie biorą w niej udziału, o czym wprost mówi regulamin

      Michał
  • Zapomniałam o zamknięciu konta w Idei Banku i zmigrowali mnie do Pekao SA. Po wypełnieniu wniosku dostałam taki o to komunikat:
    ” Wygląda na to, że jesteś już naszym klientem. Zaloguj się do serwisu https://www.pekao24.pl/ i wypełnij wniosek o rachunek osobisty lub firmowy w zakładce Oferta dla Ciebie. ” Szkoda 2 i 5 stówy. Ktoś ma jakieś wyjście z sytuacji?

    Beata2 Odpowiedz
  • Znalazłam, że to wypowiedzenie z automatu Idei, było 8 sierpnia.
    To czy teoretycznie (pomijając te wszystkie opinie, że chyba tak to nierealne haha), ale tak w teorii to mogę brać udział czy nie? Przed sierpniem byłam już klientem Pekao?

    Dominika Odpowiedz
    • Niestety obawiam się, że pomimo wypowiedzenia umowy przenieśli do siebie do systemu informację o rachunku. Także prawdopodobnie wniosek po prostu nie przejdzie (tak jak problemy zgłasza powyżej pare osób)

      Michał
    • Ja zamknąłem konto w styczniu a tez dostałem wypowiedzenie od Pekao z numerem rachunku, który był już wcześniej niewidoczny w bankowości, wcześniej tez odrzuciłem sam aneks, który wygenerował się w bankowości do umowy a mimo to również nie mogę złożyć wniosku

      Dzikus
    • Ciekawe czy odpowiedzą na te nasze zgłoszenia przez Admina przed końcem promocji/wyczerpania puli…?

      Ja123
  • U mnie wizyta w banku,wniosek sporządzony od nowa,kod promocji wpisany,dziś wysłałem wiadomość czy konto łapie się w promocji,jeśli nie to zamykam i spadam

    Dark Odpowiedz
    • Mi dali regulamin promocji do podpisania, wpisali kod . Konto i karta odpowiednią i też wszystko w oddziale. Jak coś to reklamacja będzie

      Jarosław
  • Da się jakoś wypowiedzieć umowę z bankiem albo wymusić na banku, żeby usunęli wszystkie dane osobowe po koncie zamkniętym dawno temu?

    gniewko Odpowiedz
  • Dziwne, że przy takim popycie, jest jeszcze promocja.

    Elo320 Odpowiedz
  • w 2020r zamykałem konto w oddziale. u mnie zakładanie konta przeszło bez problemu. po klikudziesięciu minutach konto otwarte. w aplikacji nie widzę jednak założonej karty. mam nadzieję, że przyjdzie za kilka dni.

    PROSTOnaNIBY Odpowiedz
  • Hej, a czy ktoś z Was już otrzymał bon za samo założenie konta?

    Też Michał, ale nie admin Odpowiedz
  • Chciałem ojcu założyć konto bo nigdy tam nie miał i wyskoczył taki komunikat:
    „Wygląda na to, że jesteś już naszym klientem. Zaloguj się do serwisu https://www.pekao24.pl/ i wypełnij wniosek o rachunek osobisty lub firmowy w zakładce Oferta dla Ciebie.”
    I co teraz?

    Jam Odpowiedz
  • Byłam w oddziale. Poradzili aby wniosek wypełnić jeszcze raz. Wypełniłam i nic to nie dało. Dzisiaj z rana telefon z banku, skierowanie na infolinię. Na infolinii skierowali do oddziału. W oddziale nic nie wiedzą, narady, telefony, dyrekcja i wreszcie sami wypełnili wniosek, wpisali kod dali do podpisania oświadczenia i umowę. No i tak zostałam uczestnikiem promocji. Oddział mam po drodze z pracy, bo inaczej to nikt by mnie nie namówił na taką promocję.

    Beata2 Odpowiedz
  • Więc tak:

    Po wypełnieniu wniosku online na końcu taki komunikat:
    „Wygląda na to, że jesteś już naszym klientem. Zaloguj się do serwisu https://www.pekao24.pl/ i wypełnij wniosek o rachunek osobisty lub firmowy w zakładce Oferta dla Ciebie.”

    Konto w Pekao zamknięte –>> 30 V 2019r.
    Konto w Idei zamknięte –>> 17 V 2021r.
    O co chodzi, łapię się czy nie?

    Czero Odpowiedz
    • No nie, bo w maju byłeś posiadaczem konta PEKAO (z wchoniętego/przeksztaconego z IDEA)

      Elo320
    • W sumie masz rację. Ale myślisz że w maju zdążyli już wszystko „przemielić i połączyć” a takie coś nie przejdzie? Gdyby to był np mBank to tam większość reklamacji jest pozytywna, z żubrem nie mam doświadczeń

      Jakieś lokaty w Idei mnie jeszcze trzymały, zamiast ładować było w EDO

      Czero
  • @Czero
    Idź do Oddziału powiedz jak było i założą Ci konto w promocji. Posiadanie konta w IB nie ma wpływu, jak nie podpisywałeś aneksu.

    Beata2 Odpowiedz
    • @ Beata2
      Aneksu nie podpisywałem, konto w IB zamykałem przez tel.
      Spełnisz proste warunki promocji, a jak nie dostaniesz nagrody to myślisz że reklamacja da rade?
      Dodatkowo spalisz na jakiś czas ewentualne promocje w tym banku

      Czero
    • W teorii jednak ma wpływ, ponieważ wlicza się do okresu karencji.

      Michał
  • Witam wszystkich. Jeżeli otworzyłem dzisiaj konto w ramach promocji to jestem w tej grupie 2800 ? Czy przy miesięcznym spełnianiu warunków też ważna będzie dla mnie kolejność (czyli kto pierwszy ten lepszy?)

    luic Odpowiedz
  • Ile trwała wam weryfikacja na selfie?

    Ego Odpowiedz
    • Chyba te donosy admina pomogły, dzisiaj ponowne złożenie wniosku i otwarcie konta przez Peopay (wcześniej – jesteś już klientem banku…). Werfyfikacja nr 1 nieudana, a nr 2 po paru minutach jest ok.

      Ja123
    • 5 min zanim pasek doszedł do końca

      Łuki
    • Heh… U mnie trwa już… 2 godziny. Co za bank, już mi sie odechcialo tej premii :/

      Ego
    • Mam jeszcze 1 pytanie:
      dlaczego we wniosku na żadnym etapie nie było pytania o adres zamieszkania/korespondencyjny? To niby jak oni chcieliby wysłać mi kartę?

      Ego
    • Po weryfikacji dostaniesz prośbę o to przy wypełnianiu danych do profilu

      Ja123
    • Dzięki, już znalazłem tą informację. Już wiem… u mnie problem pojawił się na etapie selfie, dlatego jest problem z weryfikacją. Szkoda, że apka nie zasugerowała (jak w Banku Millennium) aby poprawić zdjęcia.

      Ego
    • U mnie sugerowała: „Popraw zdjęcie”

      Ja123
    • Czyli to nie etap zdjęć :/. Coś czuję, ze będzie nie zamknięta umowa ramowa Ideii :D

      Ego
    • To była sugestia także przy tych zdjęciach przyjętych. Jak ci się zrobione zdjęcie nie podobało był przycisk „Popraw zdjęcie”. Powinni cię zweryfikować negatywnie, jeśli coś było nie tak z umową ramową, a nie oczekiwanie na weryfikację przez 2 h. Chyba czeka cię telefon do nich

      Ja123
    • Hm…
      U mnie po zrobieniu zdjęcia apka od razu mówiła, żeby sie przygotować i za chwile będzie kolejne zdjęcie odliczając czas do jego wykonania. Dlatego przyjąłem, ze wszystko jest oki i nie zawracałem sobie głowy zdjęciami skoro była pełna automatyka :D

      Ego
    • Hm…
      U mnie po zrobieniu zdjęcia apka od razu mówiła, żeby sie przygotować i za chwile będzie kolejne zdjęcie odliczając czas do jego wykonania. Dlatego przyjąłem, ze wszystko jest oki i nie zawracałem sobie głowy zdjęciami skoro była pełna automatyka :D

      Ego
    • U mnie tylko przy robieniu zdjęć dowodu pytało czy zdjęcie jest wyraźnie, przy selfie wszystko szło z automatu, Nawet nie wiem jak wyszło, ale konto otwarte :)

      Łuki
    • @Łuki miałem tak samo czyli u mnie uj wie gdzie leży problem.

      Ego
    • I się okazało, że w… PeoPay czeka kontynuacja wniosku o rachunek. Dziwne bo mieli poinformować mailowo o weryfikacji. I w ten sposób stałem się (chyba) klientem PeKaO :D , tylko coś długo przygotowywuje się umowa :|, od 10 minut :(. Dziwny bank.

      Ego
  • Admin!

    Tabela opłat podpięta jest z 2018 r (!). Sekcja dotycząca opłat jest do zmiany.

    Obecnie konto przekorzystne jest za 0 zł, a karta za 4 zł, a za 0 zł po spełnieniu warunku:

    „W przypadku wpływu na rachunek w poprzednim miesiącu kalendarzowym wynagrodzenia lub innych regularnych zasileń na kwotę jednorazowo min. 500 zł (z wyłączeniem wpłat gotówki, wpływów z tytułu rozliczenia depozytów terminowych lub udzielonych kredytów i pożyczek oraz przelewów pomiędzy rachunkami własnymi klientów) oraz dokonania w poprzednim miesiącu kalendarzowym min. 1 transakcji bezgotówkowej daną kartą debetową wydaną do konta, w kolejnym miesiącu kalendarzowym opłata wynosi 0 zł.”

    Nie widzę tu płatności Paopay zwalniającej z opłaty.

    Ja123 Odpowiedz
    • Dzięki za wstawkę. A jeżeli konto mam otwarte od 22.11.2021, aktywowałem kartę z zamysłem dodania jej do GooglePay – ale nie da się tego zrobić, to naliczą mi opłatę za niepełny miesiąc (mimo, że nie mam jak wykonać płatność)?

      Adam546
    • Ja konto otworzyłem wczoraj 28.11 i też się zastanawiam. Jak mają klasę (?), opłaty nie będzie. A jak będzie, to będzie też ode mnie reklamacja.

      Ja123
    • Na czacie odpisali, że za miesiąc otwarcia nie pobierają opłat.

      Łuki
    • ok, dzięki

      Ja123
    • Nie mam pojęcia skąd wziął się taki stary opis, niemniej poprawiłem co trzeba

      Michał
  • Adminie, prosze dowiedz się u źródła czy wyłączą możliwość wnioskowania po skończeniu puli czy też musimy iść w akcje „kto pierwszy ten lepszy” :) Dziękuję

    luic Odpowiedz
    • Powinienem dostać info kiedy promocja się skończy. Na tę chwilę raczej jest jeszcze spory zapas

      Michał
  • Widzę tez że nadal pobierają 20 gr za SMS-y. Trzeba ustawić Peopay do autoryzacji.

    Ja123 Odpowiedz
  • Czy za listopad trzeba będzie coś płacić jeśli nie otrzymałem jeszcze karty?

    przemoo7 Odpowiedz
  • Witam, mam pytanie, czy wśród tych 5 transakcji kartą mogą się znaleźć transakcje wykonane kartą poprzez portal iUsługi?

    Michał Odpowiedz
  • Witam, mam jeszcze jedno pytanie – składałem wniosek, ale koniec końców anulowałem go. Czy będę przez bank postrzegany jako klient, pod kątem ewentualnych kolejnych promocji czy też nie?

    Michał Odpowiedz
    • Jak konta nie otworzyłeś to klientem nie byłeś.

      Łuki
    • Dziękuję ci za odpowiedź. Ale jedno mnie zastanawia… Gdy chcę wypełnić nowy wniosek, to wpisując imię i nazwisko z automatu jestem przenoszony na inną stronę banku i proszony o podanie loginu i hasła (bo anulowałem ten pierwszy wniosek jeden etap dalej niż podanie hasła)… Wpisując login oraz hasło nic dalej się nie dzieje (ani w apce ani na laptopie)… Więc nie wiem o co chodzi, dane w systemie banku się zapisały to może jednak zostałem ich klientem (nie mogącym zresztą nic dalej zrobić)?

      Michał
    • Dostałeś SMS z kodem do akceptacji umowy z Pekao? Dopiero po wysłaniu tego kodu byłbyś klientem. Tu raczej Bank dał Ci czas na dokończenie wniosku. Jak nic nie zrobisz to po pewnym czasie go anuluje.

      Łuki
    • Możesz też zadzwonić na infolinię, żeby ci skasowali ten wniosek.

      Ja123
  • W końcu Jakaś promocja z krótkim okresem jak BNP ( tam rok).

    Uff udało się otworzyć za pierwszym razem przez selfie ;) Konto chyba w tamtym roku zamykałem.

    Czytałem tu komentarze, i już się bałem…ale nie było problemów u mnie. Nawet okej appka.. Zostało czekać na kartę.

    Czy w końcowym etapie przez PeoPay trzeba zgody marketingowe? Bo te Jeszcze inne partnerów ich pewnie nie.

    luka89waw Odpowiedz
  • Czy ja dobrze rozumiem, że to będzie jakiś szalony wyścig w robienie 5x zakupów po północy 1.01.2022 itd?

    Elo320 Odpowiedz
    • Nie taki szalony. Po 2 tygodniach nie wyczerpała się jeszcze pula 2800 wniosków.

      Łuki
    • Łuki nie byłbym taki pewny, Pekao gra w kotke i myszkę. Myślę że pula już dawno została osiągnięta ale im więcej wejdzie tym lepiej dla Banku. Nie ufam Bankom :)

      luic
    • Gdyby była wyczerpana to zablokowaliby możliwość składania wniosków. Dlaczego? Ponieważ w I etapie przewidziane jest 2800 nagród i ani jednej więcej.

      Ego
    • No to osoba 2801 nie dostanie 50 zł za otwarcie, ale może wygrac bony do Allegro, jak 1.01 szybko zapłaci 5 płatności. Mam też nadzieję, że po prostu zamkną pulę po tych 2800 wnioskach

      Ja123
    • Dla mnie mogą przyjąć nawet 100 tys. wniosków :) ale… za samo złożenie wniosku już należy sie regulaminowo 1 nagroda (pula 2800). Jaki sens miałoby utrzymywanie aktywnego wniosku skoro >2800 to brak nagrody. Marketingowo to byłby strzał w stopę :D.

      Ego
    • Dlatego liczymy, że nie chcą strzelić sobie w stopę :-)

      Ja123
  • @admin. W jakim celu podawałem swoje dane na twój formularz kontaktowy? Miałeś to przesłać podobno do banku. Ale czy to miało służyć odblokowaniu możliwości założenia konta, czy tylko tak dla samego przesłania do banku w nieokreślonym celu.

    ptok Odpowiedz
    • U mnie odblokowali możliwość założenia, ale to być może po telefonie od nich, dlaczego nie skończyłem wniosku. Opisałem sytuację i coś naprawili.

      Ja123
    • A u mnie „kupa”,

      ptok
    • Zadzwoń do nich, że chcesz anulować swój wniosek, bo nie możesz go skończyć, i powiedz dlaczego. Wyżalenie się może pomóc.

      Ja123
    • @Ja123 czyli doradzasz @ptok wziąć ich na litość:P?

      Ego
    • Nie trzeba się płożyć…”tak bardzo chcę, a nie mogę” :-). Po prostu opisać problem.

      Ja123
  • Po powrocie do Pekao otrzymaliście ten sam login co kiedyś?

    mac. Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy