3% na koncie oszczędnościowym dla nowych klientów Nest Banku (4% na Lokacie Witaj i do 5,7% na Nest Rodzinne Oszczędności)!

Zakończona

Zakładanie konta w placówce? Nie każdy ma do niej blisko. Kurierem? Większość z nas musi się z nim umawiać w pracy, co nie zawsze jest wygodne. Przelewem? Nie każdy bank to umożliwia, a każdy drobny błąd sprawia, że wniosek jest automatycznie odrzucany. W związku z tym coraz więcej banków wprowadza jeszcze jedną możliwość zakładania rachunku – poprzez wideorozmowę z konsultantem. Opcja ta jest niemal identyczna, jak spotkanie się z doradcą w placówce, ale z tą różnicą, że nie musimy wychodzić z domu – a konto otwarte jest dosłownie w 5 minut. Od kilku dni taka opcja dostępna jest w Nest Banku, a aby do niej przekonać klientów uruchomiona została dodatkowa promocja. W zamian za otwarcie rachunku poprzez wideoweryfikację zyskamy możliwość skorzystania z promocyjnego oprocentowania na koncie oszczędnościowym – 3% do 10 000 zł przez nawet 3 miesiące. A pamiętajmy, że kolejne 10 000 zł ciągle możemy ulokować na rewelacyjnej Lokacie Witaj 4% (dostępnej dla nowych klientów), a na koncie Nest Rodzinne Oszczędności zarobimy nawet 5,7% w skali roku! :)

3% na koncie oszczędnościowym w Nest Banku

3% dla nowych klientów

Aby skorzystać z promocji „3% na Koncie Oszczędnościowym” należy być nowym klientem, czyli osobą nieposiadającą żadnego rachunku osobistego w Nest Banku w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Wykluczone są również te osoby, które są w trakcie wnioskowania o rachunek, ale jeszcze nie podpisały umowy (np. czekają na kuriera).

Najważniejsze jednak, aby wniosek o konto złożyć ze specjalnej strony promocji oraz wybrać sposób podpisania umowy poprzez wideorozmowę. Sam wniosek o uruchomienie konta oszczędnościowego „Nest Oszczędności” możemy złożyć w trakcie wnioskowania o konto osobiste lub do 30 dni – w bankowości internetowej.

Ostatnia ważna kwestia to wyrażenie odpowiednich zgód. Bank zastrzega, że aby zgarnąć 3% na koncie oszczędnościowym musimy wyrazić zgodę na kontakt w celach marketingowych oraz przesyłanie informacji handlowej. Generalnie sprowadza się to do zaznaczenia wszystkich zgód w trakcie składania wniosku.

A jakie są zasady promocyjnego konta? Wszyscy klienci zawierający umowę poprzez wideorozmowę otrzymają oprocentowanie 3% w skali roku dla środków do kwoty 10 000 zł. Zależnie od tego kiedy zawarliśmy umowę czas trwania promocyjnego oprocentowania będzie różny:

  • otwarcie konta oszczędnościowego do 30 kwietnia – podwyższone oprocentowanie do 30 czerwca
  • otwarcie konta oszczędnościowego od 1 do 31 maja – podwyższone oprocentowanie do 31 lipca
  • otwarcie konta oszczędnościowego od 1 do 7 czerwca – podwyższone oprocentowanie do 31 sierpnia

2,25% dla nadwyżki

Nowi klienci Nest Banku mogą również korzystać ze „standardowej” oferty podwyższonego oprocentowania na koncie oszczędnościowym. Do końca drugiego pełnego miesiąca po miesiącu otwarcia konta mogą zyskiwać 2,25% dla salda do 50 000 zł oraz 2% dla salda powyżej tej kwoty. Łatwo zauważyć, że terminy te pokrywają się z terminami promocji z promocyjnym oprocentowaniem 3%. Same promocje są również ze sobą kompatybilne, przez co pierwsze 10 000 zł zarabia 3%, kolejne 50 000 zł – 2,25%, a powyżej 60 000 zł zyskujemy 2%.

4% na Lokacie Witaj

Konto oszczędnościowe to jednak nie wszystko! Nest Bank ma ciągle aktywną ofertę najlepszej lokaty na rynku dla osób, które zakładają konto osobiste. Wystarczy, że w ciągu 30 dni od dnia otwarcia rachunku „wyklikamy” w bankowości internetowej Lokatę Witaj, a przez kolejne 3 miesiące nasze środki (do 10 000 zł) będą mogły zarabiać aż 4% w skali roku. Bez żadnych dodatkowych warunków!

Warto tu dodać, że istnieje możliwość skorzystania z powyższej lokaty w wersji 6-miesięcznej, jednak wtedy konieczne jest zapewnienie wpływu wynagrodzenia na konto w ciągu pierwszych 3-miesięcy trwania. Jeśli tego nie zrobimy, to oprocentowanie spadnie do zaledwie 0,5%. Jeśli więc ktoś nie ma możliwości przeniesienia wynagrodzenia, to lepiej skorzystać z lokaty 3-miesięcznej.

5,7% na koncie Nest Rodzinne Oszczędności!

Na koniec dodam, że w Nest Banku ciągle aktualna jest oferta konta Nest Rodzinne Oszczędności. Choć tam oprocentowanie rachunku jest relatywnie niewielkie, to cała oferta jest atrakcyjna z prostego powodu – bank dokłada od siebie co roku dodatkową premię za oszczędzanie. Dzięki temu w pierwszym roku zgarniemy tyle, ile na koncie z oprocentowaniem 5,7%. A jeśli mamy dzieci – to jeszcze więcej!

O szczegółach oferty pisałem w prześwietleniu Nest Konta. Serdecznie zapraszam do przeczytania!

Czy to się opłaca?

Podsumowując: jeśli ktoś szuka dobrego oprocentowania dla relatywnie niskich kwot (do 20 000 zł), to oferta Nest Banku będzie zdecydowanie jedną z najlepszych na rynku – mało gdzie uzyskamy średnio 3,5% w skali roku dla takiej kwoty.

Po inne opcje zapraszam do kwietniowego zestawienia lokat bankowych i kont oszczędnościowych – być może znajdziecie dla siebie jeszcze coś innego :)

Ile kosztuje Nest Konto?

Nest Konto, czyli konto osobiste zakładane w promocji, to rachunek całkowicie darmowy. Co to oznacza? Nie zapłacimy za żadną z czterech podstawowych usług – prowadzenie konta, posiadanie karty, wypłaty ze wszystkich bankomatów oraz przelewy internetowe. W zasadzie jedyną opłatą na jaką się możemy „nadziać” to wyrobienie kolejnej karty (np. do konta walutowego). Ale jeśli nie mamy takiego zamiaru, to za konto nie zapłacimy ani grosza. Dzięki temu cała oferta oszczędnościowa banku jest bardzo atrakcyjna.

Nie przegap!

Komentarze

  • A ja zapytam, czy taka videorozmowa jest wystarczającym zabezpieczeniem przed oszustami? Czy konsultant jest w stanie zweryfikować podczas takiej rozmowy czy rozmawia z osobą uprawnioną czy z oszustem z kolekcjonerskim dowodem kupionym na alle*o?

    Karczoch Odpowiedz
    • Oczywiście, że nie jest. Podobnie jak nie jest podpisywanie umowy przez kuriera czy przez przelew. Ale jest jedną z możliwości, obecnie testowaną przez bank – stąd ten dodatkowy bonusik.

      Be@
  • Szału nie ma.

    Mistrz Hugo Odpowiedz
  • A gdzie bon np. do decathlon ?

    pio24 Odpowiedz
  • Hejka, startowałem w promocji Nest rodzinne w marcu zeszłego roku – w tym miesiącu czeka mnie 13. wpłata. Jak to jest z tym, że bank dokłada od siebie co roku dodatkową premię za oszczędzanie – nic ponad oprocentowanie 1,2% niestety nie dostałem mimo ładowania comiesięcznie 600zł…

    matebe Odpowiedz
  • Czy może ktoś potwierdzić, że dobrze rozumiem ten punkt regulaminu:

    „11. W przypadku zgłoszenia Dziecka w trakcie trwania Promocji, Wysokość Premii naliczana jest wg stawki uwzględniającej zgłoszone Dziecko począwszy od Roku Oszczędzania, w którym nastąpiło zgłoszenie Dziecka i przez kolejne Lata Oszczędzania,kiedy Dziecko jest zgłoszone”

    Czy to oznacza, że jeżeli w trakcie roku oszczędzania powiększy mi się rodzina, to cały ten rok oszczędzania leci na wyższym procencie? Z tego co pamiętam w prześwietleniu tej promocji była wzmianka, że wyższy procent liczy się dopiero od nowego roku oszczędzania.

    Dzięki!

    Bea Odpowiedz
  • 1 wpłata – 24.11.2016
    premia za pierwszy rok oszczędzania – 20.11.2017 (czyli niecały rok nawet ;) )

    01.12.2017 – wypłaciłam całość

    Znów 1 wpłata – 24.01.2018
    I na razie brak wypłaty… A już w sumie 13 wpłat poszło i na dniach 14-sta… Upominać się, czy jeszcze czekać?

    La Comadreja Odpowiedz
    • Napisałam wtedy. I dalej na razie cisza z ich strony – ani odpowiedzi ani kasy :/ A właśnie dziś kolejna miesięczna kwota mi się automatycznie wpłąca. Już 14-sta…

      La Comadreja
    • Ja pisałem do nich reklamację nt. braku premii (niesłuszną swoją drogą, bo zbyt wcześnie) i dostałem odpowiedź listowną. Pamiętaj, że na oficjalną reklamację bank ma 30 dni na odpowiedź (jeśli nie odpowie to na podstawie ustawy przyjmuje się, że masz rację)

      Michał
    • Hmm… Gorzej, ze nie dałam tego w kategorii reklamacja :/ Tylko „inne”.
      Chciałam na razie tylko dopytać… :/

      No nic, zaczekam jeszcze parę dni i jak będzie cisza to wtedy w reklamacji wyślę…

      La Comadreja
    • Normalnie kpina… Po 2 tyg jest odpowiedź:

      „Dodam, że w Pani przypadku nie został spełniony warunek 2 paragrafu 4 regulaminu- zapewnić wpłaty na Konto w kwocie Deklarowanej Kwoty Wpłaty co najmniej w każdym z 11 miesięcy kalendarzowych danego Roku Oszczędzania (tj. Uczestnikowi przysługuje prawo do niedokonania jednej Wpłaty w danym miesiącu Roku Oszczędzania bez konsekwencji w postaci utraty prawa do Premii).”

      Sprawdziłam historię – mam w sumie 14 wpłat (1 na miesiąc) bez żadnej wypłaty (nawet odsetek). Chyba, ze oni „miesiąc” nie liczą jako kalendarzowy, tylko np. że w ciągu 30 dni trzeba wpłacić :P Ale rok temu problemu nie było.

      18.02.2019
      10.01.2019
      11.12.2018
      12.11.2018
      10.10.2018
      10.09.2018
      10.08.2018
      10.07.2018
      11.06.2018
      10.05.2018
      10.04.2018
      12.03.2018
      09.02.2018
      24.01.2018
      A wcześniej w grudniu wyplata więc się przerwało.

      Kurczę, teraz już chyba rezygnuję na kolejną pulę, bo za parę złotych tu się tyle bawić bo nie wiadomo, czy uznają, czy nie, to ja dziękuję.
      Powinnam dostać wypłatę w styczniu i od stycznia zaczynać już kolejny rok oszczędzania. A tu….

      La Comadreja
    • Poprawka, to była ich odpowiedź na „inne”. Na reklamację wysłana 14-stego dalej cisza.

      La Comadreja
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy